ReachLocal Poland

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 70 ocen.

Opinie o ReachLocal Poland

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ReachLocal Poland

Olek

Podpowiedzcie czy warto aplikować do firmy? Słyszałem sporo dobrego i dziwi mnie ta cisza na forum!

banda

heh, a dlaczego firma miałaby nie istnieć? Działają bodajże przy Jana Olbrachta, chyba nie zmienili siedziby :)

bud

Hehe, na szczęście odpuściłem sobie ostatni etap rekrutacji, bo bym teraz jak wszsycy miał problemy. A tak miało być dynamicznie i nowatorsko .... szkoda bo tylko zepsuli rynek.

alfa

Ktoś wie co dalej z reachlocal? Ktoś się odezwał do Was?

śmiać mi się chce!

No najlepsze są komentarze rozżalonych handlowców z ReachLocal :D

gosc-14570

Jak się czyta te kolejne beznadziejne oferty kolejnych agencji, chce się powiedzieć: Kto da więcej?!:D

Magenta Solutions

Klienci, którzy by byli zainteresowani przeniesieniem usług z Reach Local, zapraszam do kontaktu: biuro@magentasolutions.eu, u nas nie płaci się z góry, dajemy na wejściu gratis + dla wszystkich klientów z Reach Local promocyjna obsługa przez CAŁY okres współpracy z nami. Zapraszam!

Kasia

Klientów zainteresowanych przeniesieniem kampanii zapraszam do kontaktu k.kaminska@activ-seo.pl Pierwsza kampania prowadzona bez prowizji - przekonaj się o naszej skuteczności.

JK

Przyłaczam sie do prosby gosc15. Prosze o jakies namiary na rlp. widze, ze wypowiadaja sie takze pracownicy firmy wiec moze podacie nam numer telefonu pod ktorym ktos odbierze. firma upadla wiec nie kryjcie ich!

gość15

Czy są tu jacyś klienci, którym udało się skontakotwać z Reachlocal? Jeżeli możecie to podajcie namiary. Strona nie działa, telefony od paru dni milczą. I jeszcze jedno, dlaczego firma pobierała opłaty za kampanie tydzień przed tym jak ogłosiła upadłość?

oszukany

Myślę, że to że tak szybko zmienili treść swojego LP świadczy tylko o jednym - nigdy nie dowiemy się przez kogo byli dedykowani bo i nie byli :) Dziękuje, że tym ruchem udzieliliście szybkiej odpowiedzi. No i fakt - niezła kryptoreklama :) Bo nie wiem kto po dniu czy porywach dwóch - ocenia współpracę jako dobrą i...stabilną:) A już naprawdę opis, że dzięki nim nie stracił Pan wiele kasy...dobry hit! Rozumiem zatem, że firma zwraca również pieniądze oszukanym klientom :) W takim razie jednak się chyba do Was zgłoszę

oburzony

Dlaczego w Reach Local nikt nie odbiera telefonow? Zero jakiegokolwiek kontaktu! Co ze zobowiązaniami firmy w stosunku do klientow?

czego się nie robi

Krzysztof, ale jakich bzdur? My zadajemy pytania! A ta świetna agencja, nie potrafi na nie odpowiedzieć, zwodząc klientów! I faktycznie po 3 dniach można pisać, że współpraca idzie bardzo dobrze! ;-)

zal.pl

Chyba ARTSEM, sama sobie te pochwalne wpisy pisze. Przestancie juz z ta kryptoreklama. To co robicie swiadczy tylko o waszym poziomie, zal

Krzysztof

Przeszukując fora internetowe na temat RL trafiłem na ten wątek i postanowiłem, się wypowiedzieć. Artsem sprawnie przejęła moją kampanię dzięki czemu nie straciłem dużo kasy więc pisanie takich bzdur na ich temat jest nie na miejscu. Jak do tej pory współpraca idzie bardzo dobrze, powiem więcej nauczony doświadczeniem zanim się z nimi związałem sprawdziłem czy są firmą stabilną.

zbulwersowany

Dokładnie, pomimo usuniętego wpisu, nie widzę odpowiedzi na pytanie, przez kogo Agencja Artsem została dedykowana? Tak właśnie oszukuje Klientów, którzy w żaden sposób nie są zobligowani do korzystania z usług tej agencji, co jest sugerowane. Agencja sama się chwali, że pozyskała handlowca z ReachLocal, a z informacji od RLP wiadomo, że baza nie została zablokowana.

Gosc123456

Ale odpowiedzcie na jedno tylko pytanie : Przez kogo zostaliście DEDYKOWANI?? Zgodnie z tym co piszecie. A interesuje mnie to jako ex klienta Bo z tego co widzę tutaj jest zarzut. A na to odpowiedzi juz nie widzę.

Artsem

W odpowiedzi na obraźliwy i krzywdzący dla naszej firmy wpis, w którym zarzuca się nam, że rzekomo posługujemy się bazą klientów, która została wykradziona przez handlowca, który miałby podjąć z nami współpracę informujemy, że: Agencja Artsem w procesie pozyskiwania klientów i nawiązywania współpracy posługuje się wiedzą zasięgniętą z Google Polska, własnym doświadczeniem oraz prowadzi skuteczne kampanie linków sponsorowanych. Ponadto klienci, których obecnie obsługujemy zostali przez firmę ReachLocal oszukani w kwestiach finansowych. Agencja Arstem działa w sposób uczciwy, zgodnie z prawem oraz mając na uwadze przede wszystkim dobro swoich klientów.

anonim

(usunięte przez administratora)

Artsem

W odpowiedzi na obraźliwy i krzywdzący dla naszej firmy wpis, w którym zarzuca się nam, że rzekomo posługujemy się bazą klientów, która została wykradziona przez handlowca, który miałby podjąć z nami współpracę informujemy, że: Agencja Artsem w procesie pozyskiwania klientów i nawiązywania współpracy posługuje się wiedzą zasięgniętą z Google Polska, własnym doświadczeniem oraz prowadzi skuteczne kampanie linków sponsorowanych. Ponadto klienci, których obecnie obsługujemy zostali przez firmę ReachLocal oszukani w kwestiach finansowych. Agencja Artsem działa w sposób uczciwy, zgodnie z prawem oraz mając na uwadze przede wszystkim dobro swoich klientów.

Stanisław Kowalewski

My również straciliśmy wiele tysięcy przez tych naciągaczy i będziemy się ubiegać o ich zwrot od syndyka. Tyle dobrze że Agencja Artsem Sp. z o.o. z dnia na dzień odpaliła nam kampanie którą nagle straciliśmy w ReachLocal.

anonim

(usunięte przez administratora)

MeD

Czy ktoś wie co z reachlocal ? Do kogo można się zgłosić ? Straciłam u nich sporo kasy.

goscfhiogho

Fakt, firma zachowywała się najgorzej z możliwych. Ale może nie oskarżajcie bezpośrednio pracowników bo zostali na lodzie bez pensji tak samo jak Wy - klienci. Sprzedawali do końca bo i każdy z Zarządu mamił ich do końca, że wszystko jest ok. Wykasowałabym wiec to nazwisko bo to strasznie nieprofesjonalne, a gość pewnie bogu ducha winny.

anonim

(usunięte przez administratora)

Bartek

zapraszam do kontaktu bartek@pozyskaj-klienta.pl zapraszam do kontaktu wszystkich byłych klientów Rich Local Polska

MD

Syndyk podobno ma wszystko przejąć, tylko jeszcze nie wiadomo, kiedy się rozpocznie postępowanie.

MD

Z kim się kontaktować, wszystkie telefony powyłączane, strona ww nie działa, na ul. Olbrachta nikogo nie ma. Jestem klientem, mieliśmy otwarta kampanię. Podejrzewam, że pieniądze przepadły.

olafeg

ReachLocal ogłosił dzisiaj upadłość

A.H

Praca w RL ma swoje zalety jak i wady. Zaczynałem jako IMC odchodziłem jako Key Account. W RL najważniejszym elementem jest zaangażowanie oraz znalezienie branży idealnej dla produktu. Jest to klucz do sukcesu. Poznałem fajnych ludzi i nie żałuję ani jednego dnia spędzonego w firmie. Trzeba też zaznaczyć, że piętą achillesową firmy było słabe zarządzanie i częsty bałagan ale nie winię nikogo osobiście każdy się uczy nawet Ci którzy zarządzają (przynajmniej mam taką nadzieję ;) ). Dla ludzi kreatywnych i wytrwałych Polecam! Dla ludzi którzy muszą być prowadzeni za rączkę odradzam! Ps. @Jarku popieram cię w komentarzu który opublikowałeś jako odpowiedź. Z drugiej strony sam doskonale wiesz, że bardzo wiele elementów należy w firmie usprawnić bo nie wszystko działało tak jak powinno. Trzymam kciuki i życzę powodzenia. Adrian

marysia

Była już CSC, czy mogłabyś zdradzić powód swojego odejścia i dlaczego praca wymagała stalowych nerwów?

Była już CSC

Adaś- spróbuj, może Ci się spodoba, chociaż ja z tego stanowiska zrezygnowałam i to bynajmniej, nie dlatego, że ono mi się nie podobało, bo praca była całkiem fajna i ciekawa, chociaż wymagała uzbrojenia się w stalowe nerwy. Szczególnie miło wspominam pierwsze pół roku, gdzie w Warszawie pracowało 30 osób, a nie 4 jak obecnie i wszystko DZIAŁAŁO, jak powinno. Życzę "Riczowi", jak najlepiej. Natomiast niezrozumiałe, absurdalne decyzje, jakie zostały podjęte przez ostatnie pół roku, pokazały, że z fajnej firmy, świetnych ludzi z potencjałem, niesamowitej, pełnej energii RSM'ki i ciekawego produktu, pozostały tylko ochłapy tego co było i grono niezadowolonych klientów. Ale może właśnie chodziło o to, aby zrobić "czystkę", bo ewidentnie nie wszystkim odpowiadał fakt, że byli ludzie w tej firmie, którzy odnosili sukcesy, byli cenieni za swój entuzjazm, profesjonalizm, WIEDZĘ i wolę walki o każdego klienta i co ważne - PRACOWNIKA. Przykre, ale prawdziwe.. Przyszli, potencjalni kandydaci, pozostaje mi życzyć Wam powodzenia, aby znowu tę "łajbę" wprowadzić na odpowiedni kurs!

Adv

Weszłam na to forum z ciekawości, bo wiele się mówi o tym co tu się dzieje: Zawsze byłam człowiekiem wysokiej kultury osobistej, dlatego nie zamierzam wyciagać brudów na tak śmieciowym forum. Pozwolę sobię jednak wtrącić: 1. W tej firmie dało się wyrabiać targety - wystarczyło chcieć się uczyć i pracować ( dodam, że nie siedziałam w pracy do nocy) 2. W tej firmie dało się bardzo dobrze zarabiać, patrz pkt.1 Fakt, ja również zrezygnowałam. Szczegółowych powodów nie zamierzam podawać. Po prostu moje techniki zarządzania różnią się diametralnie od zasad ogólnie przyjętych w korporacjach. Widocznie nadaję się bardziej do tego by być "wolnym ptakiem" i działać zgodnie z zasadami własnymi i własną etyką. Jestem jednak zażenowana tym co przeczytałam na tym forum. Dodam, że moja odpowiedź nie ma godzić w firmę, a w żenujące wypowiedzi niektórych z Was. Dziękuje Przemku, dziękuje nasz Słoniku :) W tej firmie wytrwałam dzięki tak Kochanym Ludziom, których poznałam przez prawie 2 lata mojej pracy. Jest mi za to wstyd, zwyczajnie wstyd za takich ludzi jak - @rozbawiony - za argumenty, które podają na forum o pracy. Wstyd za to, że kiedykolwiek z nimi obcowałam. Teamy rozpadły się przez RSM ?:) Zabawne! Wszyscy, którzy zajmowali się pracą a nie plotkami i życiem osobistym pracowników wiedzą, że to bzdura. Bo akurat RSM w naszej firmie miały najmniej do powiedzienia i to kto inny pociągał za sznurki. No cóż - plotkują i krytykują tylko Ci, którzy nie mają nic ciekawego do powiedzenia. Z nieskrywaną chęcią dowiem się kto był właścicielem tego wpisu, a trudne to nie będzie :) I wiem, wiem uargumentujesz to moimi bliskimi relacjami z naszą RSM... Tak A.S uwielbiam za to jakim jest człowiekiem, jakim była szefem. Mam czyste sumienie, bo zawsze potrafiłam oddzielić moje relacje prywatne od tych służbowych.Doskonale wszyscy wiemy, jakie wyniki robiła A. gdy była jeszcze na stanowisku IMC. Z czystym sumieniem jestem w stanie powiedzieć, że to dzięki Niej, przez długi czas bylam jednym z najlepszych IMC w firmie. A moja reakcja i wpis - jest związany tylko z faktem, że nie jestem w stanie tolerować i przymykać oczu na takie kłamstwa. Dziękuje O. Jest mi strasznie przykro, że musisz czytać te bzdury, za całe dobro, które zrobiłaś dla wszystkich przez ten długi czas. Dziękuje, ze dzięki temu jak wiele się od Ciebie nauczyłam, jestem w stanie realizować teraz swoje marzenia :) P. :) PS. Podpisywać się dla obcych nie muszę :) Pracownicy i tak wiedzą o kogo chodzi :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Były IMC Przemek K.

Rozbawiony...Ciekawe to ludzie mają imiona. Ciekaw jestem skąd Ty takie wiadomości masz? Może jesteś wszechobecnym kontrolerem internetu?! Wiesz, że pomówienia są karalne? To, że nie masz jaj i cywilnej odwagi, żeby napisać kim jesteś... świadczy samo za siebie... Nie siej fermentu i głupot nie wymyślaj jeśli nie masz nic konkretnego do powiedzenia. Pewnie jesteś kolejnym z tych co to zostali niesłusznie zwolnieni... Śmiech na sali...

Słoń

W Reach'u było kilka nieprzyjemnych kwestii, ale mówiąc szczerze nie więcej niż w jakiejkolwiek innej firmie z którą miałem do czynienia. Błędy się zdarzają wszystkim. Po przeczytaniu opinii kolegów i koleżanek po fachu, chciałbym żeby każdy z nas - byłych pracowników odpowiedział na pytanie czy dał z siebie wszystko i czy rzeczywiście cel był nieosiągalny? Wiemy, że ciśnienie wzięło się właśnie z tego, że na siebie nie zarabialiśmy. Czy ktoś mówiłby nam w jaki sposób umawiać spotkania, gdybyśmy przynosili kasę? Target był do zrobienia, a wiadomo że był zawyżony "motywacyjnie", dlatego sprzedając cokolwiek, moglibyśmy wszyscy spać spokojnie... Wydaje mi się, że poleciało domino, ktoś kiedyś odpuścił, przez co motywacji nie starczyło kolejnemu, a presja zwiększała się do samej góry. Szkoda jest ludzi, którzy włożyli całe serce w tą firmę, tylko po to żeby przeżywać taką samą porażkę jak każdy z nas. Dlatego, trzymam kciuki za Reach'a i liczę, że znajdą się w nim jeszcze ludzie tak zaangażowani jak m.in. moja była przełożona - A.S.

Były IMC Przemek K.

Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Nie mam problemu z tym żeby ujawnić swoją tożsamość. Zainteresowani będą wiedzieli kim jestem. Zastanawia mnie jedno, że wszyscy plują na każdy aspekt związany z firmą. Firma a ludzie to ogromna różnica. Dziwi mnie to mocno, że nie dobrego słowa o ludziach, którzy wnosili, bądź wnoszą do tej młodej organizacji coś znacznie więcej niż tylko głupkowaty uśmiech. bo w każdej firmie są i Ci dobrzy i Ci źli. z powyższych wypowiedzi wynika ze osób elokwentnych, wykwalifikowanych i umiejących spalać zespół ( mam na myśli jedną z "kierowniczek") nie ma i nie było. Otóż drodzy czytający, dla waszej informacji - Jest taka osoba. Pamiętajmy że były tam dwa zespoły. Jak różne one były, tak różne osoby nimi zarządzały. Ja na swoja nie powiem złego słowa. Wręcz przeciwnie, nie znajduję odpowiedniego słowa by oddać jej szacunek. Wiedza, intelekt, szacunek do swoich podwładnych to "high level", którego żadna inna zarządzająca tam osoba nigdy nie osiągnęła i nie osiągnie. Wiecie dlaczego? Bo wkładała w nas cała siebie, poświęcała, każdą wolna chwilę (mimo że czasem miała ich mało) nigdy nie powiedziała "radź sobie sam" albo na zadane jej pytanie odpowiedziała " co Ty byś zrobił". Dlatego też bądźcie uczciwi i oceniajcie sprawiedliwie, bo najłatwiej jest kogoś opluć mając urażone EGO. Pozdrawiam Przemek

Jarosław Mutwil (Country Manager)

Przeczytałem Wasze wypowiedzi i myślę, że pewne wyjaśnienia są konieczne, ponieważ większość z tych opinii nie jest odzwierciedleniem rzeczywistości i tym samym czuję się zobligowany do polemiki z nieuczciwymi wypowiedziami. 1. Anonimowość sprzyja nieprawdziwym opiniom. Proponuję, aby osoby jednak się przedstawiały, aby rozmowa mogła być poparta argumentami. Z każdym z Was mogę porozmawiać otwarcie, jeżeli tylko macie na to ochotę. 2. Wynagrodzenie w dziale sprzedażowym bazuje na prowizji i tutaj nie ma granicy w kwestii zarobków. Jednak, aby dostać prowizję na oczekiwanym poziomie, należy realizować plan. 3. Oczywistym jest, że pojawia się rotacja Pracowników, co wynika z faktu nierealizowania planów sprzedażowych. Bazując na moim długoletnim doświadczeniu wiem, w żadnej firmie opierającej się o model sprzedaży nie jest inaczej, a przyjęty u nas próg tolerancji jest wyższy niż gdziekolwiek indziej. 4. Wiele osób na forum narzeka na warunki panujące w firmie, jednak na palcach jednej ręki (dosłownie) zliczam osoby, które same złożyły wypowiedzenie. Cała reszta, niestety, je otrzymała, z czego większość po naprawdę długim okresie "kolejnej szansy”. Najgorszym w tym wszystkim jest fakt, że Pracownicy ci nie byli nawet w stanie odbyć zaplanowanej ilości spotkań sprzedażowych. 5. Proponuję nie poruszać tematów, o których się nie wie. Przykładowo - były IMC (sprzedaż) (2014-02-09 13:59:12) napisał, że "warunki są jednakowe dla obu oddziałów, Warszawy i Katowic.", co nie ma przełożenia na rzeczywistość. 6. Kilkukrotnie w wypowiedziach pojawiło się stwierdzenie, że praca trwa 10-12 godzin. Zastanawiam się, kto to napisał… To kolejny element, który nie ma nic wspólnego z prawdą. 7. Jako swoisty start-up ciągle optymalizujemy procesy i dostosowujemy się do warunków panujących na polskim rynku. Zajęło nam sporo czasu, abyśmy znaleźli się w miejscu, w którym aktualnie jesteśmy i które nas cieszy. Wiązało to się z redukcją wielu etatów, obejmujących również stanowiska zarządzające. Mamy świadomość potężnego brandu jaki wprowadziliśmy na rynek polski i fantastycznego narzędzia, które jest bezkonkurencyjne.

dawna IMC

To widzę, że nic się nie zmieniło. Jak było na początku tak jest i teraz. Dziwne, że przez taki okres czasu prawie dwa lata nadal nie ma sensownej strategii na sprzedaż(usunięte przez administratora)

stary pracownik

@gosc23 Odszedł ktoś z dłuższym stażem, czy tylko świeżaków przetrzebili?

gosc23
@stary pracownik 11.02.2014 14:50
@gosc23 Odszedł ktoś z dłuższym stażem, czy tylko świeżaków przetrzebili?

to byly zwolnienia, a nie odejscia. Czy z dluzszym stazem? nie wiem. z tego co wiem to w sprzedazy i tak pracuja ponad rok tylko dwie albo trzy osoby.

gosc23

Około 2 tygodni temu nastąpiła kolejna czystka w firmie. (usunięte przez administratora)

były IMC (sprzedaż)

Zgadzam się w pełni z poprzednikami. Warunki są jednakowe dla obu oddziałów, Warszawy i Katowic. Ocena 1/6 jak najbardziej zasłużona. - Pracujesz po 10h dziennie - Słupki są ważniejsze od Ciebie - Duża rotacja pracowników. Przeciętny okres zatrudnienia to 3-6 miesięcy Albo pracownicy nie wytrzymują i sami się zwalniają. Albo jesteś niepotrzebny i dostajesz wypowiedzenie. - Regionalni Menedżerowie Sprzedaży... chyba jedna z większych bolączek firmy Zatrudniając się w ReachLocal myślałem że to będzie ciekawa praca, w dużej korporacji. I pomyliłem się, pomimo mojego kilkunastoletniego doświadczenia z pełną świadomością mogę powiedzieć, że to była moja najgorsza praca. Jeśli zależy Ci na rodzinie i życiu prywatnym to dla własnego dobra nie zatrudniaj się.

IMC

Nie chciałam poruszać kwestii finansowych ponieważ jest to sprawa indywidualna. Kilku pracowników z większym doświadczeniem miało na start całkiem przyzwoitą wypłatę. Poza tym każdy pracownik na standardowych warunkach przez pierwsze pół roku ma dodatek do pensji. Wszystko jest ok, do momentu kiedy przeliczymy sobie pensję miesięczną na stawkę godzinową. I schody zaczynają się po pierwszych 6 miesiącach. Ale jest duża doza prawdopodobieństwa, że już nie będziecie tam pracować. Tylko kilka osób wytrzymało dłużej niż 8-9 miesięcy (IMC). Rada ode mnie dla kierownictwa ReachLocal. Zacznijcie traktować równo pracowników to Wam nie będą uciekać. Jeżeli są jakieś reguły to każdy powinien się ich trzymać. Mogłabym na palcach od ręki wyliczyć osoby z ogromnym potencjałem i zaangażowaniem, którzy zostali niedocenieni. Niestety tak to jest jak mianuje się kogoś mało kompetentnego na stanowisko RSM, kto nie ma ŻADNEGO doświadczenia na stanowisku sprzedażowym i kierowniczym. Nieprzerwanie od 1,5 roku odbywa się codziennie po kilka rozmów kwalifikacyjnych. Także drodzy kandydaci. Jeżeli macie rodzinę na utrzymaniu, nawet nie myślcie o pracy w tej firmie. Pocieszeniem jest fakt, że żona/mąż nie będzie musiała Was wyrzucać z domu, bo i tak będzie wpadać jedynie na spóźnioną kolację. Co innego młodzi 25-30 lat, możecie spróbować swoich sił. W kwestii paliwa, nie dziwię się jeśli przykręcają kurek. Zbyt dużo osób tego nadużywało do celów prywatnych. Ale i tak możesz korzystać z auta po godzinach pracy.

kolejny już były IMC

Powyższa wypowiedź praktycznie we wszystkich aspektach to prawda. Jedyne co podobno się zmieniło to podejście do zużycia paliwa. Podobno już nie jest tak różowo. Country menager to jedyny człowiek wśród maszyn zarządzających tą firmą. Bardzo ciężka praca po 10, 12 h za male pieniadze.

IMC

Niestety moja długa wypowiedź również została skasowana. Pracowałam rok czasu na stanowisku sprzedażowym Internet Marketing Consultant (w ogłoszeniach o pracę stosowana nazwa- Key Account Manager). Minusy: - Praca po 10h dziennie (+ wprowadzanie leadów po godzinach) - Duża rotacja pracowników - Stres i OGROMNE parcie na wynik - Faworyzowanie poszczególnych pracowników - Ogromny MINUS! - Tylko jedna osoba z działu technicznego jest kompetentna do wprowadzenia kampanii. Co skutkuje słabymi wynikami. - Wyciskanie z pracownika ile się da. Jesteś od wszystkiego. - Jeśli kampania jest źle prowadzona przez dział techniczny i nie ma wyników to bardzo ciężko wyjść obronna ręka przed Klientem (tutaj Partner widzi wszystko, ilość i jakość rozmów od potencjalnych klientów, a nie tylko pozycje i stawki CPC) Plusy: - Country Manager:) - Unikatowy i bezkonkurencyjny produkt - Naprawdę dużo można się nauczyć - Umowa o pracę, samochód peugeot 208, telefon, laptop, multisport - Bardzo luźne podejście do kwestii zużytego paliwa. Jeśli mieścisz się w normie, możesz korzystać prywatnie - Bardzo niskie prowizje dla klientów, rzędu 12-15% Trzeba wziąć pod uwagę, że ReachLocal raczkuje na rynku polskim. Uważam, że potrzebuje jeszcze nawet 2 lat do pełnej stabilizacji. Jednak konkurencja musi mieć na uwadze, że jest to trudny rywal z ogromnym potencjałem. Żadna firma, która czerpie korzyści z działań marketingowych firmy zewnętrznej (patrz ReachLocal) nie będzie się tym chwalić. Po co strzelać sobie w kolano? A jest kilku klientów, którzy zostawiają miesięcznie po 20.000 - 30.000 zl i budżet systematycznie podnoszą.

byly pracownik

w przeliczeniu stawki za godzinę to bardziej opłacalna jest praca na kasie w markecie. jezeli masz wybor to nie wybieraj tej firmy

Piko44

Po raz kolejny wyczyszczono opinie o firmie :). W dziale sprzedaży jako CAM możesz spodziewać się, dużej rotacji, braku życia osobistego, a wszystko to za marne pieniądze. Ludzi biorą już z łapanki bo nikt nie chce tam przyjść. Co chwilę zwolnienia. Przez ostatnie pół rolu poleciało około 30 osób. Kierownictwo nie ma pojęcia o sprzedawaniu, a właściciele nie mają żadnej strategii i pomysłu. Nie licz na szkolenia i rozwój chyba, że we własnym zakresie tylko z pensji nie starczy Ci na dobre szkolenie

Zostaw opinię o ReachLocal Poland - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ReachLocal Poland