Macie może jakieś nieoficjalne informacje czy są przyjęcia? Jestem ciekawy bo nie wiem czy jest sens składać cv i czekać na ewentualną odpowiedź.
No nie wiem, chodzi mi o to, że jak już złoże to chcąc nie chcąc się nastawię, że może się odezwą. A chciałbym.
no jeśli nie spełni oczekiwań to zapewne nie zostanie przyjęty to chyba normalne. nie wszędzie się każdy musi nadawać
te gdybania wasze nie maja zadnego sensu. chlop bedzie chcial to wysle cv, nie bedzie chcial to nie wysle. pewnie i tak juz sie tu wiecej nie odwezwie i nie powie czy sie udalo czy nie wiec po co się tak nad tym rozwodzic
Czy zarobki w firmie SUNEXPERT Sp. z o.o. Sp.k. są Waszym zdaniem satysfakcjonujące? Co powiecie o warunkach zatrudnienia?
twoja oszczędność słów jest interesująca, wręcz tajemnicza, ale zdradzisz coś jeszcze ? tak nawet ogólnie, choćby jedno zdanie co ci odpowiada jeszcze tak najbardziej. chociaż nie chce zmuszać czy coś wiesz, na spokojnie.
albo chociaż jakie zadania na stanowisku, co się robi mniej więcej, ile czego itp to chyba nie jest takie wymagajace pytanie
Jako konsultant? Rozmawia się z klientami i umawia na spotkania. Nie rozumiem pytania "ile czego". Nie jest wymagające ale odpowiedziałem na pytanie po prostu.
Witam wszystkich :) mam pytanie zastanawiam się nad pracą w Sun Expert za jakiś czas kończy mi się umowa o pracę w Wrocławiu a z uwagi na fakt że jestem z Śląska zaczynam po prostu tęsknić za domem ( spędziłem tam 1,5 roku) i szukam czegość na miejscu . Czytam sobie to forum i wiadomo "wszędzię dobrze gdzie nas nie ma" ja jestem z tych zdrowo rozsądkowych długo już pracuje w handlu i na słuchawce....stąd moje pytanie uchyli ktoś rąbka tajemnicy o wynagrodzenie? Jaki jest łaćzny total wypłaty i jak to jest rozdzielone. Czy jest możliwość umowy o pracę. Proszę o info tylko w tych dwóch aspektach bez wywodów czy praca ciężka i że targety ponad normę ( sam to ocenię). Będę mega wdzięczny za info.:):)
Najpierw jest umowa zlecenie, żeby zapoznać się z pracą, a potem standardowo
Mam pytanie - czy te oferty ze strony są aktualne? Jeżeli tak, to mógłby mi ktoś powiedzieć jak dużo trzeba wiedzieć o branży na rozmowę? Dzięki.
Jeśli chodzi o aktualność, to nie wiem jak to teraz wygląda ale próbuj, najwyżej może przedzwoń na jakiś nasz numer. O branży im więcej wiesz tym lepiej, ale później i tak będziesz miał szkolenia i dowiesz się co trzeba. Najlepiej powypisuj sobie najważniejsze rzeczy z internetu (ale z jakichś lepszych źródeł), żebyś nie zdziwił się jakimś pytaniem. Powodzenia.
A są też może jakieś pytania w stylu "masz sytuację z klientem taką i taką i co robisz"?
W SUNEXPERT Sp. z o.o. Sp.k. trwa rekrutacja na stanowisko Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej. Brałeś w niej udział? Napisz, jak według Ciebie wyglądała rozmowa kwalifikacyjna. Twoja opinia może ułatwić innym podjęcie decyzji związanej z zatrudnieniem w firmie.
Rozmowa w miłej atmosferze, nie było jakichś trudnych pytań, chyba najdłużej opowiadałam o moim wcześniejszym doświadczeniu, jeśli coś było niejasne to padały jakieś pytania uzupełniające. Pani od rekrutacji zapytała mnie jeszcze o profil firmy, czym się zajmują, to warto sobie gdzieś tam powtórzyć przed. Starałam się być jak najbardziej pewna siebie ale wiadomo, stres też robi swoje, jaki klimat na rozmowie by nie był. Obecnie czekam na odpowiedź ale raczej miło wspominam.
jakby sie ktoś w ogole nie stresował to by znaczyło, że mu nie zależy taka prawda a długo to wszystko trwało? mówiłaś coś od siebie tak dłużej czy odpowiadałaś na pytania i koniec?
Chyba trochę tak trochę tak. Starałam się od siebie mówić jak najwięcej, ale jak nie wiedziałam co jeszcze mogę dodać, to zadawali mi jakieś tam pytania, także w miarę to wyglądało zgrabnie moim zdaniem. Chyba nie walnęłam niczego dziwnego. Trochę się bałam że za mało wiem o fotowoltaice ale takie podstawowe informacje chyba wystarczyły, nie ukrywałam przecież że nie jestem specjalistą w tej dziedzinie.
Hej. Jak wygląda kwestia budowania atmosfery i jak się w ogóle ten aspekt w firmie przedstawia? Jesteście raczej zżyci ze sobą, czy odbębniacie ósemkę i udajemy, że się nie znamy? Są jakieś formy integracji?
wydaje mi się że każdy powinien oceniać to indywidualnie bo raczej ciezko wypowiadac sie za całość. to że ja np powiem ze mam kilka osób z którymi się trzymam ale na pewno nie jest tak ze trzymam się ze wszystkimi, to nie oznacza ze to reguła dla całej firmy. są i tacy którzy raczej zajmują się tylko robotą a są i tacy co z każdym jakiś tam sobie kontakt maja wiec wiesz.
Raz pracowałem w takiej firmie co własnie bylo tak jak opisujesz, że 8 godzin i nara nie znamy sie i szczerze powiem, że to naprawde nie bylo miłe i potem przerzucalo sie także na wspólną prace, bo ludzie nie byli ze soba za bardzo zintegrowani. Szybko sie zwolnilem i zatrudnilem tutaj, no i zupełnie inna rozmowa.
Tak 12 lat chyba z szefem i kadrami.
przerobiłam już tyle Calli i w każdej firmie jest inaczej. Ja np. bardzo lubię naszą grupę, dobrze dzięki temu mi się pracuje. Czasami mi ciśnienie skoczy ale co, życie. Ale generalnie w pracy nie miałam jakiś grubszych spin.
Na stronie internetowej GoWork.pl zamieszczono kilka aktualnych ofert pracy do firmy SUNEXPERT Sp. z o.o. Sp.k.. Poszukiwani są Konsultant Ds. Obsługi Klienta. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
Według mnie to co było w ogłoszeniu się pokrywa z tym co mamy także jest w porządku. Ja tak szczerze mówiąc nie myślałem, że tak długo tu będę, bo miała być to praca tymczasowa ale nie żałuję bo atmosfera jest miła, już człowiek trochę osiadł i jest w porządku.
Nie wiem jak do końca o to zapytać, żebyś mnie dobrze zrozumiał, ale jak ogólnie klienci? W sensie, czy czlowiek nie ma dosyć po kilku tygodniach przez różne odzywki itd. czy raczej są mili i w miarę kulturalni? Mam nadzieję, że rozumiesz co mam na myśli. To na pewno nie praca dla każdego właśnie między innymi ze względu na kontakt z klientami.
Trzeba przede wszystkim duuużo dystansu, nie można brać do siebie wszystkiego, zdarzają się osoby trudniejsze, no ale to nawet statystyka podpowiada, że nie zawsze może być kolorowo. Tak będziesz miał w sprzedaży wszędzie, w jakiejkolwiek branży, trzeba czuć sprzedaż i uczyć się na swoich błędach (czasem można coś chlapnąć i adieu). Tutaj przynajmniej jest przyjemnie, wszystko zapewnione, to można przemęczyć tego jednego klienta co ma muchy w nosie. Mam nadzieję, że dobrze rozumiem pytanie.
Wszystko jasne. Nie mam żadnych obaw przed trudniejszymi klientami, bo tacy są zawsze, ale trudny a niekulturalny to już co innego, o różnych miejscach się słyszało, więc wolałem zapytać, ale już wiem na czym stoję, dzięki.
Spoko, jest też dużo klientów naprawdę w porządku i nawet można posłuchać jakichś ciekawych historii czasami.
Macie jakieś integracje coś w tym rodzaju?
jak jeszcze pracowalem to byly wyjścia i wyjazdy integracyjne, a teraz po covidzie nie wiem jak to wygląda
Bardzo fajnie było, zawsze potem trochę inaczej (lepiej) się chodzi do pracy jak się bardziej zna osoby już.
Witajcie. Chciałem się zapytać jak wygląda praca z Zabrzu? :) mam iść na rozmowę i zastanawiam się czy ewentualnie pracę podjąć, czy wybierają wszystkich do pracy po rozmowie, czy są też odmowy? Zespół z call center jest ogólnie zgrany czy są wrogo nastawieni na nowego? Proszę ludkowie o odpowiedzi Serwus!
wszystko odbywa się, że tak powiem bardzo szybko, jest rozmowa i krótko potem telefon z decyzją, od razu szkolenie i praca, więc spokojnie wyluzuj
Słyszałem, że za zerwanie umowy zlecenie przed jej wygaśnięciem jest kara finansowa tak...?
wiesz, nigdy nie ma czegoś takiego, że biorą wszystkich, bo wtedy by nawet rozmów nie przeprowadzali. jeśli ktoś im nie odpowiada albo uważają, że się nie sprawdzi w żaden sposób to po prostu nie i tyle, ale też nie sądzę, żeby to były częste przypadki
Prawda, jest kara 1000zł, przy czym oni za zerwanie umowy traktują nawet nie przyjście do pracy z jakiegokolwiek powodu w trakcie obowiązywania umowy zlecenie,co jest niezgodne z kodeksem cywilnym. Możesz nie przyjść do pracy na UZ bez tłumaczenia się i proszenia, bo masz do tego prawo.
Na jaką umowę można tu liczyć?
Nie zrozumiałam. Zalezy od ilości umowionych spotkań? Czy iles trzeba umowic zeby ja otrzymać? Jak to u Państwa wygląda?
prowizja jest uzależniona od wyników, wystarczy dobrze pracować a nie ma problemu, żeby ją wyrobić a często można całkiem całkiem dużo wyciągnąć
Nie ma się czemu dziwić, że tyle osób narzeka bo praca na telefonie jest wymagająca. Ja np. wdrożyłem się szybko i lubię sobie pogawędzić z klientami.
Na ich stronie coś widziałam, ale nie wiem, ja dopiero się przymierzam do składania i będę tam dzwonić. Chciałam tylko jeszcze przedtem zapytać jak wygląda kwestia, że tak powiem przyuczenia do stanowiska. Ile to tak mniej więcej zajmuje.
Zależy od stopnia lotności kandydata, jeśli mogę to tak ująć. Ale każdy się nauczy, mi niedługo zajęło.
Czy każdy? No nie wiem. Nie oszukujmy się, nie każdy to czuje, a jak ktoś nie czuje, to i milion szkoleń i kursów nic nie da, nie mając zacięcia i tego drygu. Ale z reguły aplikują osoby, które wiedzą z czym się wiąże praca w sprzedaży. Bo po tym co piszesz można wywnioskować, że każdy, nawet osoba z przypadku, nadaje się do tej pracy. A z tym się stanowczo nie zgadzam. Ale to moja opinia.
Nie o to mi chodziło. Zazwyczaj do takiej roboty idą ludzie, którzy zdają sobie sprawę czy poradzą sobie na takim stanowisku czy nie.
Nie ma powodów, żeby od niego stronili, skoro ktoś został zatrudniony to znaczy, że potrzeba dodatkowych rąk do pracy a co za tym idzie pomocy dla tych, którzy już są. Stronienie od nowej osoby byłoby sprzeczne z celem, dla którego nowy został zatrudniony, tak?
Firma ma jeden oddział w Polsce, czy więcej filii, w różnych lokalizacjach?
Jakie godziny pracy? Standardowa ósemka od 8 do 16, czy tam 9-17, czy jakoś inaczej się to rozkłada?
Daj sobie spokój z tą firmą ludzie z tej firmy uciekają zastają tylko (usunięte przez administratora).
Jak tak bardzo chcesz uciekać to uciekaj, a innym nie odbieraj prawa do własnego zdania i rozwoju a obrażanie swoich kolegów z pracy świadczy tylko o braku kultury z twojej strony
@Radek nie umie chyba poradzić sobie z tym że sobie nie poradził ;-) (usunięte przez administratora) Pytanie , czy Oni pracują dlatego już tak długo, że tak sie im spodoabło że robią za darmo ? Chyba nie :-) Pozdrawiamy Pana Radka i życzymy dużo sukcesów tak gdzie da mu się jest zdobywać Oczywiście ja osobiście polecam naszą firmę, w której pracuję , mamy ogromne profity i możliwości . Obecnie trwa rozbudowa kolejnych działów zarówno call center jak i działów finansowych oraz działu asystentów działu handlowego .
Jak uważasz że tyranie za minimalną krajową to praca marzeń to powodzenia tobie życzę i osiągnięcia szczytu bo więcej tam nie osiągniesz i nie zachwalaj tak firmy bo może inni mają większe ambicje niż Ty.
No dokładnie. Ja to się bardzo wam dziwię, że tak narzekacie i to jeszcze na go worku publicznie, bo to jest moim zdaniem na prawdę już roszczeniowość. Zobaczcie sobie ile się zarabia i w jakich warunkach pracując na telefonie gdzieś indziej, a potem tu przychodźcie. Zapewniam, że już takich cwaniaków nie będzie. Ja nie tak dawno temu za miesiąc pracy na pełnym etacie dostałem 1/3 tego co tutaj. Pozdrawiam, Kurtyna w dół.
Kto tam pracuję jeszcze i pracował to wie że te 5000 czy 7000 to żart taki zarobek chyba mówimy ze to na dwa miesiąc więc przestań.
Świetna atmosfera ! ????????????Zapraszam każdego kto chce i dobrze zarabiać i zarówno odczuć świetną atmosferę w pracy, o jaką dzisiaj bardzo ciężko na rynku ???????????? W Sunexpert w każdym dziale zarabia się bardzo godziwe pieniądze. Polecam ! ❤️
Potwierdzam . Rewelacja atmosfera i naprawdę godne pieniądze oraz co ważne wypłacane zawsze na czas ! Różne konkursy, szkolenia i inne kwestie ważne dla pracownika których nie spotkasz dzisiaj u innego pracodawcy .
tak ciężko ci zaakceptować, że ktoś może mieć inną opinię od ciebie? od razu trzeba sie przywalić?
Hej, poproszę konkrety - jest możliwość zgarnięcia dodatkowej kasy? Jak ktoś wykręca dobre wyniki, to jest odpowiednio nagradzany, czy nie opłaca się być ambitnym? I jak z podstawą, jest stała i nie do ruszenia w zależności od wyników? Bo to różnie się spotykałem, zależałoby mi na stałej mimo wszystko.
oczywiście, że dostajesz prowizje, odpowiednio wysokie w zależności od wyników. opłaca się, uwierz. podstawa stała
prowizja to wiadomo, że jest uzależniona od wyników jak wszędzie, ale zeby wyniki wpływaly na podstawe? pierwsze słysze i tutaj na pewno nic takiego nie ma miejsca
@Mokosz a kiedy wypłacana jest ta 13stka? przy którym rozliczeniu?
Pytanie było o konkretny fakt, a nie twoją opinię. Nie musisz wszędzie wtryniać swojego "nie polecam" bo wyobraź sobie, że ludzie (przynajmniej wielu z nich) mają zdolności interpretacyjne i potrafią wywnioskować z treści, formy i brzmienia komentarza, to jakie podejście wobec firmy masz. Serio, nie musisz tego podkreślać tyle razy, załapaliśmy, nie mierz wszystkich swoją miarą.
A jak wyglada sytuacja kiedy przez np miesiąc czy 2 miesiące wyniki nie są zadowalające ? Firma żegna się z pracownikiem ?
Jak każda dobrze działająca firma, jeśli nie ma osiąganych targetów - nie ma miejsca dla pracownika który go nie osiągają, Jednak szkolenia w Sunexpert i koordynowanie projektu powodują, że u nas praktycznie zawsze jest target osiągalny a co za tym idzie sa wypłacane bardzo duże wynagrodzenia Polecam
Jesli początkujący, albo nawet długo juz pracujący przez jakis czas nie wyrobi jakichś norm zostaje zwolniony i to jest dla was NATURALNE??!?! Przeszlam rozmowe kwalifikacyjna, firma do mnie oddzwaniala - nie wiem z jaka decyzja. Po przeczytaniu tych wpisów uznaję, że to czysty mobbing. "jak każda dobrze działająca firma wywalamy pracowników, którzy pracują, starają się jak mogą, ale no cóż, nie uda się wyrobić pewnie wygórowanego targetu, to BAJ, BAJ". Co się dzieje z polskim rynkiem pracy? to niedorzeczne. jest coraz gorzej. przez wirusa stracilam prace w korpo (takze watpliwej jakosci, ale zarobki spoko i nie wywalali za brak wyrobionego targetu), znalezinie nowej pracy jest bardzo trudne, a jak juz, to taka wlasnie sun pozal sie poze EXPERT, gdzie zwalnia pracowników "jak KAŻDA SZANUJĄCA SIĘ FIRMA". Nie jestem biznesmenem, nie mam nic wspólnego z zarządzeniem, ekonomią, ale mam mózg i KAŻDA SZANUJĄCA SIĘ FIRMA WSPIERA SWOICH PRACOWNIKÓW W GORSZYCH MOMENTACH, a nie zachowuje się jak wychowawca przedszkola - za karę idziesz do kąta (w tym przypadku na bruk). Brawo, SZANUJĄCA SIĘ FIRMO. Wolę już pobyć jeszcze trochę bez pracy, niż zaczynać w miejsu, o którym czytam takie rzeczy. Pozytywne komentarze GOŁYM OKIEM widać, że pisane przez prezesów, czy inne HRy. POZDRAWIAM :)
Właściwie to...no tak. To jest naturalne. Marz narzuconą normę, nie spełniasz jej, to czego oczekujesz? Że ktoś cię “ojoja” powie, że przynajmniej się starałaś? Że masz nielimitowaną pulę szans? Sorry, rynek pracy weryfikuje. Jakby wiesz, to, że nie wykonujesz swojej pracy, w taki sposób w jaki oczekuje tego osoba czy instytucja, która za coś ci płaci, jest jedną z podstaw do zwolnienia i nie odnoszę się tylko do Sunexperta, ale do każdej firmy, która ma jakiś standard do spełnienia/utrzymania. Druga sprawa, nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz. To nie jest tak, że ja firmie nie mam nic do zarzucenia i łykam wszystko jak leci, nie mając żadnych zastrzeżeń, ale to jakie działo wytaczasz, jest gruuubą przesadą. Zwłaszcza, że wnioskując z treści nie przepracowałaś tu ANI DNIA i opierasz się na anonimowych komentarzach. A tak się powołujesz na to, że masz mózg ;) Cóż, może jednak nie tak sprawny jak ci się wydaje. Przykro mi, że straciłaś pracę i rozumiem frustrację, ale chyba obrałaś niewłaściwy cel jej wyładowania. “Nie jestem biznesmenem, nie mam nic wspólnego z zarządzaniem, ekonomią (...)” Widać ;) Ale ale, cieszę się w tym wszystkim, że sobie wyrobiłaś takie zdanie na tej jakże solidnej podstawie, przynajmniej nie będę musiała pracować z tak roszczeniową osobą jak ty. Zatem “baj baj” ;)
ale ty tutaj chwalisz się czy żalisz? jeżeli są jakieś wymagania i są one stawiane na rozmowie i wiesz na co się piszesz, a potem masz pretensje o to że wymaga się od ciebie tego o czym było się uprzedzonym, no to kto tutaj ma problem ? ty czy firma? Taki jest rynek pracy - jest więcej ludzi na niektóre stanowiska niż miejsc dla nich, więc trzeba pracować na każdy dobry dzień w firmie, bo na twoje miejsce pewnie jest 10 innych osób, którym się będzie chciało starać. nie ma nic za darmo
Moim zdaniem tak. Pracowałam w źle działających firmach i uwierz, że nigdy bym sunexperta taką nie nazwała.
Komputery za ery dinozaura, system myśli dopiero jak skończysz pracę, praca na Explorerze XD ponadto stanowiska pracy wyglądają tak, że po tygodniu pracy skolioza gwarantowana Wolą otworzyć okno niż włączyć klime co przekłada się na gorszą jakość rozmów - oszczędność Inni pracownicy traktowani lepiej (usunięte przez administratora) Inni pracownicy nie liczą się z tym, że ktoś może rozmawiać i wchodząc do pokoju drą się jak idzie. Nie polecam:)
Sprzeczne informacje, najpierw(usunięte przez administratora) chwali, po czym kilka dni później dostałem wypowiedzenie. Nie zrozumiałe o nie etyczne zachowanie, w dodatku trudno wyrobić target (przedzwonione bazy). Marketing nachalny, powodujący zdenerwanie dwóch stron. (usunięte przez administratora)Stanowczo odradzam!!!
A to Dziwne bo inni pracownicy pracują w Sunexpert nawet już dekadę . Widocznie wykonują obowiązki jak należy :-) Urażony pracownik zapewne nie spełniał minimum a tacy byli pracownicy zarówno w Sunexpert jak innych firmach są i będą urażeni ???? Dużo sukcesów życzyć trzeba :-)
Hmmm, według państwa każda nowa osoba przychodząca z ulicy, bez profesjonalnego przeszkolenia fachowca, a nie osoby która awansowała z konsultanta. Będzie robiła wyniki w zawrotnym tępie? Może więcej wyrozumiałości czasu, i inwestycji w szkolenia... W mojej firmie stawiamy na rozwój osób które już mamy a nie szukamy co chwile nowych...
Jeżeli zastanawiasz się ile spotkań da się umówić dziennie to już spieszymy z odpowiedzią!
Ta dwójka umawia średnio ponad 50 spotkań w branży odnawialnych źródeł energii co za tym idzie - 50 potencjalnych montaży instalacji fotowoltaicznych, ale pamiętaj, że to tylko średnia!
Przemek prywatnie ojciec dwójki maluchów, fan wędkarstwa i motoryzacji. W firmie to on do perfekcji opanował obsługę linii przychodzącej .
Halina stażem pracy w naszej firmie bije na głowę w zasadzie każdego.
Prywatnie wraz z mężem uwielbia zajmować się swoim ogródkiem i wędzeniem własnych, świeżych wyrobów.
Całkiem niedawno otrzymali awans na stanowisko Starszego Konsultanta!
Naszym liderem jest zdecydowanie Kornel!
Tylko on potrafi przyjść do firmy w garniaku i stwierdzić, że dzięki temu umówi więcej spotkań!!
Prywatnie pochłania każde ilości książek i gier komputerowych choć szalonych weekendów nie odmawia.
Dla znajomych w pracy wysoły, uśmiechnięty i bardzo kulturalny młody chłopak, skupiony na pracy i wysokich wynikach.
Kacper Loret pracuje w naszej firmie od października zeszłego roku i od samego początku osiąga wyniki godne uznania.
Prywatnie stara się uzyskać tytuł inżyniera z zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
Wolny czas poświęca aktywnościom fizycznym i kolegom, z którymi chętnie wyskakuje na miasto (nawiasem od dzisiaj ma większe możliwości).
Dużą część swojego życia mieszkał w Hiszpanii, ale ostatecznie Polska wygrała.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sunexpert Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sunexpert Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sunexpert Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 5 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sunexpert Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sunexpert Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.