Dobra firma, mozna zostac na dluzej.
Rzeczywiście typowa korporacja. Podejście do pracownika, benefity i wynagrodzenie bardzo konkurencyjne, o wiele wyższe niż w innych branżach. Niestety też wielu niekompetentnych ludzi, grających w swoje personalne gierki i banalne obowiązki, łopatologiczne wręcz.
Jakich zarobkow mozna oczekiwac na stanowisku Supply Chain & Customer Service Specialist with French? Jaki styl zarządzania prezentuje TL?
Hej, ale oddzielajcie JTI GBS od JTI Polska, to dwie różne organizacje. Ta pierwsza dopiero się tworzy, ta druga jest Top Employerem w Polsce i w sumie tam pracownikom jest bardzo dobrze. A w GBS - wiadomo - dopiero to się rodzi i pewnie wiele rzeczy jeszcze nie działa tak jak powinno. Rekrutacje dla GBS organizuje jakaś agencja i rzeczywiście różnie bywa ...
Chcę wyrazić swoją opinię o przebiegu rekrutacji na stanowisko tymczasowe, na zastępstwo 12 mcy, umowa przez firmę Kelly, zatrudnienie w JTI. Kontakt z rekruterką Panią Kasią i potencjalną przełożoną Panią Magdą był naprawdę bardzo profesjonalny, przyjemny, rozmowa rzeczowa, dowiedziałam się zarówno o stanowisku, wymogach, jak i samych osobach. Obie Panie bardzo autentyczne, otwarte, pozytywnie nastawione do współpracy. Etapy były 4 i moim zdaniem za dużo jak na pracę tymczasową na rok, ale rozumiem że chodziło o znalezienie osoby bardzo samodzielnej, bardzo dobrze zorganizowanej, analitycznej która byłaby w stanie samodzielnie zająć się wieloma sprawami i najlepszym rozwiązaniem było sprawdzenie umiejętności dając do zrobienia zadania któe wymagały zastanowienia, przemyslenia, koncepcji, logicznego myślenia, wykazania się kreatywnościa i dobrą organizacją. Wg mnie jednak największym minusem była forma zatrudnienia przez zewnętrznego providera, które nie poznałam podczas rekrutacji. Forma zatrudnienia świadczyła o tym, że JTI chciało zoptymalizować sobie koszty takiej rekrutacji i zminimalizować ryzyko, jednak trochę zabrakło mi większej elastyczności. Rekrutację w całości przeprowadziło JTI, tj. rozmowa z rekruterem, testy, business case, prezentacja, rozmowa z managerem oraz końcowa z dyrektorem i managerem. Z doświadczenia wiem, że leasing pracowniczy, outsourcing w głównej mierze jest korzystny dla Klienta, ponieważ ogranicza się koszty ZUS, podatków, wynagrodzeń za urlopy i innych dodatkowych kosztów, a także ryzyko ponieważ w przypadku kiedy kandydat nie sprawdzi się w trakcie pracy, jest możliwość zmiany. Chociaż z drugiej strony trudno o ryzyku mówić w przypadku tak wieloetapowej rekrutacji, którą sam zainteresowany przeprowadza. Końcowa rozmowa była prezentacją oraz uzasadnieniem swoich odpowiedzi przy business case. Nie do końca jasne dla mnie były niektóre pytania Dyrektora działu, ponieważ osoba sprawiała wrażenie jakby nie zapoznała się z wynikami poprzednich etapów (przypuszczam że jakieś notatki po każdym spotkaniu były robione), zadawała te same pytania i trochę wyrwane z kontekstu. Ta rozmowa najmniej mi przypadła do gustu, ponieważ miałam wrażenie że wdarła się w nim sztuczność, za mało autentyczności. To co na pewno podobało mi się w poprzednich etapach i zachęcało do podjęcia pracy w JTI na tym stanowisku (choć w sumie na podstawie mało pewnej umowy czasowej z dużo mniejszymi oferowanymi benefitami), to na pewno profesjonalizm rekruterki i managerki, ich otwartość, szczery feedback, autentyczność, jasny przekaz. To co mogłoby się zmienić to większa autentyczność, otwartość i transparentność w komunikacji osób na wyższym stanowisku, ponieważ trochę miałam obawy jak wyglądałaby współpraca z taką osobą. Kandydatów było kilku, proces trwał ponad miesiąc, decyzja ostateczna była przedłużona o 2 tygodnie ponieważ podobno trudno było zdecydować się na tego jednego kandydata, co może świadczyć o wyrównanych umiejętnościach, doświadczeniu, ale i wysokich wymaganiach. Stanowisko na pewno wiązałoby się z bardzo dużym nakładem pracy i koniecznością szybkiego wdrożenia i tu miałam wrażenie, że odbyłoby sie to prawidłowo. Nie byłam przekonana jakie oczekiwania ma Dyrektor działu, ponieważ nie zostało to wyartykułowane. Były tylko pytania. Oferowane wynagrodzenie było dla mnie satysfakcjonujące, więc nie można tu mówić o bardzo niskiej pensji, ale zgodnie z doświadczeniem, umiejętnościami godziwej. Ostatecznie tego stanowiska nie dostałam, ale również po głębszej analizie u mnie pojawił się szereg wątpliwości po ostatnim etapie rekrutacji, co myślę mogłoby mi przeszkadzać w pracy i powodować z czasem coraz większy dyskomfort, chociażby sam fakt pracy z ludźmi z JTI, jedną nogą w JTI i drugą nogą w Kelly. Był również roźdzwięk między oferowanymi benefitami, możliwościami rozwoju, możliwościami podjęcia dalszej pracy w JTI. To wszystko wzbudzało wiele niepewności i trochę idea D&I, równości i inkluzywności kłóciła się według mnie z tymi założeniami. Myślę, że zagadnienia, zadania tego działu są bardzo ciekawe i dla mnie byłyby rozwojowe, dlatego nie wykluczam w przyszłości ponownego kontaktu z JTI na inne stanowisko w tym dziale lub innym, ale przy preferowanej formie zatrudnienia przez JTI, umowa o pracę.
Pytania o motywację, doświadczenie w obszarach w których trzebaby sie wykazać tj. koordynacja i project management, umiejętność prezentowania, szybkiego reagowania, analizowania danych, kontaktu z różnymi interesariuszami na różnych szczeblach, logiczne myślenie, risk management.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cześć, jestem zainteresowany pracą jako Legal Associate z j. niemieckim w JTI Legal. Czy moglibyście mi powiedzieć coś więcej? Ostatnio prowadzą dosyć sporą rekrutację i czy jest to spowodowane rotacją czy rozwojem? Jak kształtują się zarobki na danym stanowisku? Dzięki za odpowiedź. M.
W Dziale Legal mają bardzo fajną menagerkę!! Wrócviła do JTI po około 2 latach. Babka jest (usunięte przez administratora) Pozostały skład w dziale Legal też raczej spoko.
This company is joke!!! Avoid it at any cost!!
Jak wygląda rekrutacja na fp&a Expert i jakie zarobki?
Rekrutacja będzie dorgą przez mękę (HR nie są tutaj zbyt proaktywne), a zarobki takie jakie sobie wynegocjujesz.
a mozesz powiedziec, dlaczego to taka droga przez mękę? tak maglują? duzo etapów?
Oczywiście: - rozmowa z działem HR - czasami nie mają pojęcia na jakie stanowisko aplikujesz i próbują Cię przekonać do aplikowania na inne - nie mają zbyt wiele informacji na temat zadań czy ogólnej specyfiki na danym stanowisku - wprowadzają w błąd odnośnie lokalizacji biura - angielski niektórych osób z działu rekrutacji jest na bardzo niskim poziomie, komunikacja z nimi jest ciężka do zrozumienia - podają piękne i okrągłe hasła, które w praktyce okazują się tylko zachętą HR bo już bezpośredni przełożony ma inną wizję warunków pracy w tym korpo - zgadzają się benefity co jest na plus - oczekiwanie na odpowiedź bądź jakikolwiek feedback czasami trwa długo, tak że człowiek nie wie na czym stoi - nie oddzwaniają w umówionym terminie ....to tyle i aż tyle
Bardzo nieprofesjonalna rekrutacja. Firma ewidentnie woli też zatrudniać obcokrajowców. Podejrzewam, że mają po prostu niższe oczekiwania finansowe
Stawki nie porywają, dla osoby w wieku 30+ z wieloletnim stażem pracy i znajomością dwóch języków obcych oferują nieco ponad 6k brutto... żałosne, no ale dopóki ludzie będą akceptować takie śmieszne pieniądze i psuć rynek, tak JTI będzie znajdować pracowników...
Oferowane stawki absolutnie nie świadczą o prestiżu firmy... Wręcz przeciwnie, żałosne jest to, że niby taka duża firma, baaaa Top Employer skąpi na wynagrodzeniach... stawki są poniżej rynkowych, więc ten cały JTI to żadna rewelacja
Przecież Top Employer nie świadczy o faktycznym poziomie firmy. Stawki są wysokie dla zarządzających firmą.
Przecież oni chcą zatrudnić 800 osób, więc nie sądzę, by redukowano etaty, co najwyżej wstrzymają rekrutacje, choć to też wątpliwe...
Powiedz to tym, którzy od tamtego roku wiedzą, że w ich działach będą redukcje i mimo zapewnień, że w czerwcu dowiedzą się kto został wybrany do zwolnienia dalej nie zostali poinformowani
Dokladnie! Bzdura a firma jest cienka. Ponoc od ludzi pracujacych tam dochodza info ze jest straszny balagan bo sobie jakies powazne zmiany struktur zrobili i teraz beda korzystac z shared service. Czyli ida w strone z ktorej wszyscy wychodza ! To jest bez sensu.
Potwierdzam, rekrutacja to wielka pomyłka. W dodatku nie dają znać jaka jest decyzja. SSC jak każde inne czyli beznadzieja
Na jakie zarobki moze liczyc associate w JTI?
To prawda ze to typowa korporacja ?
Orientujecie sie może jakie są zarobki na stanowsku AR Specialist?
duzo ofert pracy sie pojawiło Czy to efekt wewn.rotacji czy nowe stanowiska w związku z rozwojem oddziału finansow w Warszawie?
JTI buduje w Warszawie centrum usług, docelowo mają w nim zatrudniać 800 osób, stąd rekrutacje
Czy JTI prowadzi obecnie aktywnie procesy rekrutacyjne czy ogłoszenia są wystawiane tylko w celu tworzenia bazy potencjalnych pracowników? Ktoś miał jakieś rozmowy w ostatnim czasie?
Niby prowadzi. Ale nie licz na odpowiedź. Pomimo oczywiście zapewnień, że takowa będzie. Państwo rekruterzy odpowiedzialni za budowanie nowego zespołu GBS chyba mają za dużo projektów bo o kandydacie zapominają zaraz po przeprowadzeniu rozmowy.
Ja się spotkałam z przeciwną reakcją. Oczekiwanie na rozmowę nieco trwało, jednak doszło do skutku z odpowiedzią zwrotną. Może nieco trzeba się uzbroić w cierpliwość. Warto też być z nimi w kontakcie ;)
Jak tu już kilka osób napisało - rekrutacja i HR to żenada w tej firmie. Wycinek z maila od pani KB (po uprzednich przypomnieniach z mojej strony) "Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Na pewno wrócę z informacją na temat Pani aplikacji." Ta chwila trwa już od maja.
Pewnie tak sprawdzają cierpliwość, ponieważ cierpliwość, przytakiwanie i szeroki uśmiech to podstawa w tej organizacji :-
Oczywiście, że nie. I już dawno przestałam się spodziewać.Widać ta firma tak ma. Taki poziom i profesjonalizm.
Ja miałam całkiem inne doświadczenie. Pomimo że nie zostałam przyjęta otrzymałam odpowiedź. Był to typowy template ale odpowiedź była.
Poziom rozmowy z rekruterem na tak niskim poziome że człowiek traci kompletnie zainteresowanie JTI jako pracodawcą... taka negatywna wizytówka na dzien dobry
Witam, Jestem zainteresowany aplikacja na stanowisko PH Tuchola ile wizyt, na jaką podstawę można liczyć , jaki system premiowy, jaki klient ? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Średnia wizyt ok. 16-17 dziennie, podstawa taka jaką sobie wynegocjujesz, ale są to okolice 3k do ręki, premia od zadań (podstawowe plus premiowe), której wysokość ustalana jest na podstawie Twojej pozycji w rankingu, od 0 do 60%, realnie w granicach 30%. Segment klienta: każdy, od super i hiper marketów, po małe sklepy ladowe i kioski.
W HR pracuje tylko jedna osoba i jest do wszystkich rekrutacji?! (usunięte przez administratora)
Ocena procesu rekrutacji. Pracy nie dostałem, odbyłem ok5 rozmów, na różne pozycje + 2 weryfikację jezykowe. Plusy: - jti szybko się rozwija, wiec mozna duzo zyskać - solidny poziom, ale do "polecam" jeszcze trochę brakuje Co mi się nie spodobalo? - brak feedbacku (rekruter podal termin) - sprzeczne info (np. dostalem auto-rejection do pozycji, a następnego dnia mialem 2 etap lub aplikacja została zamknięta bez kontaktu ze mną, bez jakiejkolwiek odpowiedzi) - czas odpowiedzi, nawet po ponagleniu Generalnie proces prowadzony wg przeciętnych standardów, solidnie - bez szału. Jednak jako kandydat czułem, że nie wiem, co sie dzieje.
Zarówno dział HR, jak i proces rekrutacyjny na strasznie niskim poziomie - nie polecam, strata czasu, jak rekrutacja tak przebiega, to nie chce myśleć jak wygląda codzienna praca w tej firmie, omijać szerokim łukiem
Codzienna praca wygląda podobnie.Są przesympatyczni kiedy coś od Ciebie pilnie potrzebują. Później zapominają do czasu następnej potrzeby.
Wystawiają ogłoszenie, nie wyświetlają aplikacji, dziękują za udział w rekrutacji. To jest po prostu bezczelne
Rekrutacja koszmarna, HR na maxa nieogarnięty, w ostatniej chwili przekładają umówione spotkania i nowy termin chcą „wcisnąć” na za kilka godzin, wtedy kiedy im pasuje - przecież ludzie też pracują i nie mogą ot tak sobie rzucić wszystkiego, żeby wziąć udział w rozmowie z Nimi... po ustaleniu nowego terminu zapominają o spotkaniu i nie zjawiają się na nim - ogromny brak profesjonalizmu... No i rekrutacja sama w sobie dość dziwna - dwie osobne rozmowy z działem HR, na których poruszane są te same tematy - strata czasu i rozmowa z menadżerem, forma moim zdaniem powinna być trochę zmieniona, bo dwie rozmowy z HR to zdecydowanie za dużo, tym bardziej że poruszano te same kwestie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w JTI Polska?
Zobacz opinie na temat firmy JTI Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w JTI Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 4 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy JTI Polska?
Kandydaci do pracy w JTI Polska napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.