Opinie o LS Airport Services S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie LS Airport Services S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w LS Airport Services S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy lotniczy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o LS Airport Services S.A. w Warszawa

Artur
 Rekomendacja

Witam! Muszę przyznać, że firma zrobiła świetny krok w zmianie organizacji pokoju, raczej sali w której pracownicy mogą odpocząć... Szczegółów nie będę opisywał... ale klasa jest!!! (Warszawa) Wreszcie "ktoś" na tyle ile mógł zadbał o pracowników nie tylko RAMPY... Sala wielka... wiele stołów... Każdy znajdzie swoje miejsce... w grupie lub w zaciszu... Kawa za darmo z expresu, piłkarzyki, liga mistrzów czy coś tam na plej stejszyn lub inne mordobicie w 3D jak ktoś chce się odstresować ;) ... In+ Pozdrawiam

Pracodawca

@Artur

Panie Arturze, dziękujemy za miłe słowa i docenienie tego, co robimy, aby poprawić komfort nie tylko pracy, ale również odpoczynku pracowników. Zapewniamy, że to nie koniec naszych działań - mamy nadzieję, że ich efekty będą równie zadowalające, jak efekt nowego pomieszczenia socjalnego!

Patryck

Szacun za nowe zniżki na bilety PLL LOT dla pracowników LS! Loty na Cały Świat dla pracowników LS, ich rodzin a nawet znajomych za max 500 - 600 zł! Brawo za ten benefit! Serio, trudno nie dostrzec zmian jakie zachodzą w firmie!

Pracodawca

@Patryck

"PATRYCK" - cieszymy się, że nowe zniżki na przeloty dla pracowników, rodzin i ich najbliższych Ci się podobają. Nie ma co ukrywać - nam również i naszym koleżankom i kolegom też, co widzimy po zdecydowanie zwiększonej liczbie składanych wniosków. Cieszymy się, że pracy w przy obsłudze naziemnej samolotów może towarzyszyć spora ulga w lataniu! Mamy nadzieję, że równie chętnie korzystasz z pozostałych benefitów, jakie oferujemy - np. kart sportowych, dofinansowań do biletów kulturalno-rozrywkowych, a także pakietu opieki medycznej czy oczywiście wsparcia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (wczasy pod gruszą etc). Pozdrawiamy i dziękujemy za miłe słowo!

Monika

Nie polecam....

AnGk

Witam, Czy poszukują Państwo pracowników ds. Logistyki/Magazynowania jednak nie jako pracowników płyty/rampy?

kazik
@AnGk

Czy ktoś wie ile może realnie zarobić kierowca autobusu w tej firmie.

Pracodawca

@AnGk

Drogi użytkowniku "ANGK" zapraszamy do odwiedzania naszej strony www.praca.lsas.aero - znajdziesz tam wszystkie ogłoszenia rekrutacyjne wraz z najważniejszymi informacjami na temat opisu stanowisk oraz wymagań. Zapraszamy!

były
@kazik

Z pampersem czy bez???

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja koszmar nie polecam nikomu, głupie docinki, niepotrzebne komentarze, panie z HR łącznie z panią O.N. na czele obgadywały kandydatki i kandydatów po zakończonym spotkaniu, pani ola jest bardzo arogancka jak się kogoś obsmarowywuje to należy wpierw sprawdzić czy drzwi są zamknięte i czy nikogo nie ma na korytarzu i uwagi co do wyglądu i ubioru zachować dla siebie. Powiedziały że oddzwonią z wynikiem rekrutacji jak najszybciej, dzwoniły kilka razy i raz sms ale nie odpowiedziałam, nie mam zamiaru pracować w firmie w której tak traktuje się kandydatów a co już dopiero pracowników.

Pytania

zdawkowe, pytania na poziomie szkoły średniej po angielsku najbardziej interesowało ich to jak kandydaci reagują na pytania rekrutacja to masówka - nie ty to następny

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Serwisu
Warszawa
XAPIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(39 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
kazik

Czy ktoś wie ile może realnie zarobić kierowca autobusu w tej firmie?

Szymon
 Rekomendacja

Powiem Wam szczerze jakiś czas temu byłem na spotkaniu informacyjnym i sympatyczna Pani zapewniała ze po okresie próbnym pracując 231h w miesiącu można bez problemu zarobić 5100 zl brutto z wszystkimi dodatkami, wiec chyba źle nie jest, no chyba ze to taki chwyt marketingowy a na koniec zupełnie inna prawda :)

Witold
Inne
@Szymon

Nie zdecydowałeś się finalnie przyjąć oferty pracy od firmy LS Airport Services? Skoro osoba prowadząca rekrutację kusiła Cię dosyć wysokimi zarobkami za przepracowanie określonej liczby godzin, to zastanawia mnie, dlaczego nie przyjąłeś oferty? Odpowiedz, proszę, jak to wyglądało w Twoim przypadku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mixx

Witam jak wygląda praca atmosfera i zarobki na stanowisku Pracownik ds. foliowania bagażu w Warszawa – Lotnisko Chopina ?

Jacek

Witam Szanowni Państwo, zainteresowały mnie dwie Państwa oferty pracy. 1. Operator GSE (BUS Premium). Na czym polega ta praca, bo w zakresie obowiązków podajecie Państwo, że na przewozie osób, a w wymaganiach, że mile widziane uprawnienia UDT. Do obsługi tzw. windy w busie? Jaka jest płaca na tym stanowisku? 2. Obsługa Specjalistycznego Sprzętu Lotniskowego z kat. C. W zakresie obowiązków jest napisane: Rozładunek/załadunek samolotów. Czy to stanowisko wiąże się również z ręcznym załadunkiem bagażu, czy chodzi o platformy do załadunku kontenerów? Jaka jest płaca na tym stanowisku? Czy jest możliwość pracy w nadgodzinach? Pytam o płacę dlatego, że mam pracę i jeśli zarobki u Państwa będą niższe, to szkoda marnować Państwa i mój czas na proces rekrutacyjny. Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź. P.S. Jeśli ktoś z osób pracujących obecnie w LS mógłby napisać coś więcej o tych dwóch stanowiskach będę wdzięczny. Pozdrawiam.

Pracodawca

@Jacek

Panie Jacku, jeśli będzie chciał Pan poznać więcej szczegółów pracy na poszczególnych stanowiskach w naszej Spółce zapraszamy Pana do kontaktu z naszym działem rekrutacji, który udzieli Panu wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania: rekrutacja@lsas.aero lub 887 861 249

Jacek
@LS Airport Services S.A.

Dziękuję za odpowiedź. Tak zrobię. Pozdrawiam.

Rampa

Zacznijmy od najważniejszego, zarobki - tu LS nie rozpieszcza ale i tak jest lepiej niż jeszcze parę lat temu, osoba przychodząca na rampę ma gwarancje pensji w wysokości 2300 - 2500 do ręki, śmiech na sali biorąc pod uwagę odpowiedzialność zawodową. O(usunięte przez administratora) oje sugestie dla LS Airport Services S.A.: Więcej szacunku do ludzi. Lubię atmosferę w LS Airport Services S.A. za: Zwykli pracownicy tworzą dobrą atmosferę.

Pracodawca

@Rampa

@Rampa - zwracamy uwagę na to, że zarobki znacznie się zwiększyły od czasów o których wspominasz - warto zatem mówić o tym, co jest teraz, a nie o tym, co było kilka dobrych lat temu. Co do stawek to warto również pamiętać o tym, że początkowe stawki zdecydowanie zwiększają się z czasem pracy, stażem oraz nabywanymi uprawnieniami i posiadanymi kwalifikacjami. Im bardziej pracownik angażuje się w pracę i rozwija się - tym na lepsze zarobki może liczyć. Uwagi personalne wyedytowaliśmy i prosimy nie obrażać innych pracowników samemu pozostając anonimowym. To mało fair. Zapraszamy do zgłoszenia zastrzeżeń zgodnie z funkcjonującymi w Spółce zasadami - chętnie wyjaśnimy wszelkie zgłoszenia i zastrzeżenia, ale prosimy kierować je w sposób właściwy i odpowiedzialny.

Rampa
@LS Airport Services S.A.

Szkoda ze nie jesteście tak sumienni jeśli chodzi o zwykłych pracowników. Szanujcie ludzi. Pozdrawiam

Pracodawca

@Rampa

Staramy się być - aby jednak móc to udowodnić, prosimy swoje konkretne uwagi kierować do odpowiednich osób - mamy nadzieję, że rozumie Pan (?), że poprzez anonimowe wpisy na goworku szkalujące i oceniające pracę konkretnych ludzi niewiele dobrego można osiągnąć. Jest taka dobra zasada, że aby oceniać innych, samemu warto być w porządku. Ale czy anonimowe obrażanie innych jest fair? Jeśli ma Pan zastrzeżenia - chętnie ich wysłuchamy i podejmiemy odpowiednie kroki - ale prosimy adresować je do odpowiednich osób w odpowiedni sposób. Prowadzimy równolegle wiele działań propracowniczych i zapewniamy, że żadnego zgłoszenia nie ignorujemy, wszystkie analizujemy i uruchamiamy konkretne działania. W przypadku Pana zastrzeżeń również chcemy takie podjąć i podejmiemy - o ile będziemy mieli szansę konstruktywnie o Pana obserwacjach i uwagach porozmawiać. I nie pozwalamy obrażać nikogo, bez znaczenia ma dla nas jako firmy zajmowane stanowisko, doświadczenie, "pozycja", wyznanie, kolor skóry czy pochodzenie - szanujemy wszystkich. Kończąc - jeśli chce Pan zgłosić jakiekolwiek zastrzeżenia - bardzo na nie czekamy i jeszcze raz prosimy o skierowanie swoich uwag i wniosków zgodnie z zasadami funkcjonującymi w organizacji, a nie poprzez tego typu platformy, bo to niczemu ani nikomu nie służy. Poza tym, że pozwala anonimowo obrzucić kogoś obelgami i oskarżeniami, które często mają mało wspólnego ze stanem faktycznym, a oskarżane osoby nie mają jak się bronić... Pisząc o szacunku wobec innych warto samemu ten szacunek okazywać i być fair. Pozdrawiamy!

Pracodawca

Szanowna Pani / Szanowny Panie - "My" to znaczy szeroko rozumiana kadra zarządzająca LS Airport Services. Prosimy o przesłanie swoich uwag np. na adres lsworldmail@lsas.aero - przekażemy je do odpowiednich osób, które pomogą wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy!

Rampa rampampam
@Rampa

Dobrze zgadzam się z przedmówcą odnośnie zarobków może jest i lepiej niż było parę lat temu ale nie oszukujmy się praca za 2470 netto to nie jest szał, gdzie musisz już teraz walczyć o tzw. sprzęt by móc wykonywać swoją pracę (nie wiem i nie wyobrażam sobie tego jak to będzie wyglądało w sezonie wakacyjnym, chyba kierownicy ruszą do pracy :)) , przerzucanie bagaży do luku i z luku bagażowego bez sprzętu to jest jakaś przesada, albo jakieś podwyżki za tak cholernie ciężką pracę, albo nie dziwcie się Państwo że wasze rejsy będą opóźnione i to sporo, bo nikt normalny nie będzie się zaharowywał za takie pieniądze. Jak to mówią ,, pracujmy za godziwe pieniądze i wykonujmy sumiennie swoją pracę" i też tak chciałbym mieć. Pozdrawiam całą rampę

Pracodawca

@Rampa rampampam

Zdajemy sobie sprawę, że praca, która wykonywana jest na rampie jest niezwykle ciężka i wymaga specjalistycznego sprzętu. Jeśli są jakieś braki sprzętowe, które uniemożliwiają lub utrudniają Panu wykonywanie pracy może je Pan zgłaszać do swojego przełożonego lub skierować mail na adres lsworldmail@lsas.aero

Ciekawski

Witam Zgłosiłem się na pracę wakacyjną na Obsługa Pasażerów w Terminalu _ praca wakacyjna Warszawam. Czy w to wchodzę też takie miesiące jak czerwiec i wrzesień????

Pracodawca

@Ciekawski

Panie @Ciekawski - jeśli tylko będą wolne miejsca, to tak - pracę wakacyjną liczymy również z czerwcem i wrześniem. Trzymamy kciuki i do zobaczenia na lotnisku!

samuraj

Podobno najgorsza firma na lotnisku w KTW. Tak mówili przynajmniej ci co pracowali niegdyś w LS-ie. Prawda jest taka że w tej firmie trzeba mieć znajomości inaczej będzie się parobkiem gorszego sortu. Wszystkie oferty pracy jakie są publikowane w internecie przez tą firmę to takie których nawet pracownicy LS-u najgorszemu sąsiadowi by nie polecili. Niestety bez znajomości do tej firmy nie ma normalnie szans się dostać. Dlatego odradzam aplikowanie na jakiekolwiek oferty pracy, których po prostu nikt tam nie chciał po znajomości a żaden pracownik nie chciał polecić nikomu. Rotacja na tych stanowiskach jest bardzo duża. W skrócie najgorsze prace dla osób bez układów i znajomości za ochłapy. A odrazu mówie że iść tam do najgorszych prac na hangar nie ma żadnego sensu bo oni i tak wam zrobią pod górke że się nie przebijecie potem gdzie indziej. Bez znajomości zostaniecie tam gdzie zaczęliście. Dlatego jest też duża rotacja na tych najgorszych stanowiskach bo większośćszybko się łapie że jest zakładowym kopciuszkiem. Wiadomo jednak że jak ktoś potrzebuje pieniędzy to podejmie się wszystkiego. Bardzo żal mi tych ludzi którzy muszą charować w takich kołchozach.

Pracodawca

@samuraj

Panie Samuraju, Przykro nam, że w swojej negatywnej opinii bazuje Pan na zasłyszanych niegdyś opiniach. Trudno nam również odnosić się do tego, co było w przeszłości - możemy za to przybliżyć Panu to, co jest obecnie - dynamicznie się rozwijamy, tylko w ciągu ostatnich czterech lat zwiększyliśmy zatrudnienie o ponad 100%, z 1400 do ponad 3000 pracowników i rozwijamy się nadal. Co do podejmowania pracy dzięki znajomościom o których Pan pisze, to jest to o tyle nieprawdziwe, że w firmach o takiej specyfice pracy jak nasza trudno komuś "z zewnątrz" wejść do organizacji i zająć od razu kierownicze stanowisko - dlatego rekrutacje zewnętrzne obejmują najczęściej (bo zdarzają się wyjątki) stanowiska podstawowe, które pozwalają nowym pracownikom poznać specyfikę pracy na lotnisku i w późniejszym czasie zdecydować w jakim kierunku chcieliby się rozwijać. Regularnie prowadzimy szkolenia oraz rekrutacje wewnętrzne i wszystkie stanowiska zarządcze - łącznie z Zarządem Spółki - pełnią osoby, które przeszły wszystkie szczeble - znają zatem procesy i pracę od podszewki - co jest zdecydowaną wartością naszej firmy.

Molder

Witam mego kochanego pracodawcę, oczywiście bardzo pozdrawiam i chciałbym zadać kilka pytań. Oczekuję obszernej odpowiedzi. Czy szanowny pracodawca kiedykolwiek pofatygował się i sprawdził warunki socjalne w jakich my pracownicy płyty lotniska Chopina przebywamy? Dla ścisłości bardzo ciasne pomieszczenie socjalne ja często jem na korytarzu, mamy jedną łazienkę dla kobiet a trochę ich jest prawda?, jedną umywalkę która często jest uszkodzona jedna mikrofalówka na tyle pracowników, dwa czajniki w tym jeden nie kontaktuje, przyznam że obecnie mamy popsutą umywalkę. I czy szanowny pracodawca dalej uważa że jest wszystko super?

Pracodawca

@Molder

Szanowny użytkowniku "Molder", Z uwagi na to, że nie wiemy który oddział i obszar firmy reprezentujesz, ciężko odnieść nam się do przedstawionej sytuacji konkretnie - bardzo chcielibyśmy móc to zrobić, więc poprosimy o informację. Odpowiadając ogólnie - oczywiście, zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wszędzie warunki socjalne odpowiadają naszym potrzebom - często jest to wynikiem tego, że Porty Lotnicze nie mają wystarczająco dużego zaplecza socjalnego, z którego firmy - nie tylko my, ale również pozostali pracownicy - mogą korzystać. Tylko w ciągu ostatnich czterech lat nasza firma zwiększyła zatrudnienie o 100% - z 1400 pracowników do ponad 3000. W tym czasie w niewielu lokalizacjach udało się nam uzyskać od zarządzającego Portem Lotniczym więcej przestrzeni. Niemniej czynimy starania, aby rozwiązać ten problem i znacząco poprawić komfort pracy i odpoczynku pracowników. Część prac jest już na bardzo zaawansowanym etapie, w części czekamy na przekazanie nam nowych pomieszczeń przez zarządzającego a część prac czeka na decyzję co do możliwości przekazania nam większej powierzchni. Zapewniamy, że dostrzegamy problem i aktywnie działamy, aby poprawić warunki pracy w niektórych lokalizacjach - podkreślamy, że niektórych, ponieważ część oddziałów i obszarów ma już zapewnione takie zaplecze, które spełnia oczekiwania i potrzeby pracowników. Część niestety jeszcze nie - ale to kwestia czasu. Jeśli chce Pani / Pan poznać szczegóły prosimy o kontakt z przełożonym - to najlepsze źródło informacji. Może Pani / Pan również skorzystać z wewnętrznego mejla (lsworldmail@lsas.aero) lub skrzynek kontaktowych, które znajdują się we wszystkich Oddziałach firmy. Zachęcamy do wykorzystywania wewnętrznych kanałów komunikacji obowiązujących w firmie. Pozdrawiamy!

Tomek

Supervisor- jakie zarobki. Prosze o konkrety :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Tomek

Panie Tomaszu, zapraszamy do kontaktu z naszym Zespołem Rekrutacyjnym - najlepiej poprzez złożenie aplikacji na stronie https://praca.lsas.aero - zarobki na stanowisku Supervizor uzależnione są od wielu czynników i najlepiej ustalić to na konkretnym przykładzie bezpośrednio w trakcie procesu rekrutacyjnego.

Paweł

Ile można zarobić na stanowisku supervisor obszaru obsługi pasażerskiej? Jakieś opinie na temat stanowiska? Ilu ludzi pod sobą?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Paweł

Panie Pawle, rozumiemy, że chodzi o stanowisko "Supervizor" dla Oddziału w Gdańsku? Jeśli tak, to informacjana temat zarobków pojawia się podczas rozmowy rekrutacyjnej, na którą są zapraszani wybrani kandydaci. Co do pytania o ilości pracowników, jakimi zarządza supervizor, to jest to liczba około 50 pracowników. Sama praca jest bardzo ciekawa i pełna wyzwań, więc jeśli ktoś myśli o rozwoju - to zdecydowanie polecamy!

Paweł
@LS Airport Services S.A.

No cóż mimo doświadczenia z pracy z klientem i zarządzania zespołem nie dostałem zaproszenia wiec nie dowiem się jak wygladaja zarobki ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

Pablopavo - dziękujemy za Twoją opinię. Przykro nam, że postrzegasz ją jedynie przez negatywy, których zestawienie w ocenę pracodawcy jest dość niesprawiedliwe. Dokumentacja (określona przez Ciebie jako biurokracja) w firmach związanych z branżą lotniczą, w której najważniejsze jest bezpieczeństwo pasażerów, bagaży i przesyłek lotniczych jest bardzo istotna. Dodatkowo jako Spółka Skarbu Państwa mamy określone zasady korporacyjne, których musimy przestrzegać i wynika to m.in. z przepisów polskiego prawa. Ciężka praca, którą wskazujesz w każdym dziale nie ma wyjątków i dotyczy również pracy administracyjnej, dzięki której pozostali pracownicy mogą wykonywać swoją pracę. Przykro nam, że z taką łatwością i niesprawiedliwością oceniasz i krytykujesz innych...

anonimowa rampa

Czytam te odpowiedzi pracodawcy i aż oczom nie wierzę... | "zwracamy uwagę na to, że zarobki znacznie się zwiększyły od czasów o których wspominasz - warto zatem mówić o tym, co jest teraz, a nie o tym, co było kilka dobrych lat temu." tylko ile w tym czasie wzrosła średnia krajowa? W biedronce na start możesz mieć lepszą kasę a woda na głowę nie pada. "Co do stawek to warto również pamiętać o tym, że początkowe stawki zdecydowanie zwiększają się z czasem pracy, stażem oraz nabywanymi uprawnieniami i posiadanymi kwalifikacjami. Im bardziej pracownik angażuje się w pracę i rozwija się - tym na lepsze zarobki może liczyć."- co znaczy to zdecydowanie? Czy macie Panie na myśli 200 zł brutto za zdobycie uprawnień na taśmy i ciągarki? czy premie które kierownicy zabierają za niepodołożenie klocka pod koło w polu technicznym? "Zapraszamy do zgłoszenia zastrzeżeń zgodnie z funkcjonującymi w Spółce zasadami - chętnie wyjaśnimy wszelkie zgłoszenia i zastrzeżenia, ale prosimy kierować je w sposób właściwy i odpowiedzialny." - i właśnie doszliśmy do meritum. Dlaczego w tej firmie nikt nie rozmawia z pracownikami? Związki zawodowe nie istnieją, kierownicy nie interesują się pracownikami, nie motywują, etc. Pamiętajcie drogie Panie z hr czy skąd i drodzy kierownicy - na końcu to my z dołu robimy na was a nie odwrotnie. Może warto byłoby ruszyć się raz w miesiącu i pogadać z pracownikami największego oddziału w Polsce. Bo potem będzie wielka zdziwka jak w przypadku nauczycieli którzy zorganizowali sie od dolu i poszli na L4.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@anonimowa rampa

ANONIMOWA RAMPA, dziękujemy za Twój głos w dyskusji i pozwolimy sobie odnieść się do tego, co piszesz. Na wstępie zaznaczymy, że chętnie zapoznamy się z wszelkimi szczegółami i uwagami pod mejlem lsworldmail@lsas.aero - tam będziemy mogli na spokojnie dyskutować o każdym problemie i uwagach. Zachęcamy do kontaktu. Również tego bezpośredniego z przełożonymi, ponieważ na podstawie tego, co napisałeś możemy uznać, że świadomie wprowadzasz odwiedzających to miejsce w błąd... A teraz do rzeczy: Mamy na myśli premię miesięczną w wysokości 500 zł brutto. Przypominamy również, że po trzech miesiącach pracy poza wspominają premią pracownikom może być przyznana nagroda (w cyklu kwartalnym) 600 zł brutto. Chętnie poznamy konkretne przypadki odebrania premii za "niepodłożenie klocków" (najlepiej już na lsworldmail@lsas.aero, bo forum goworka nie jest do tego najlepszym miejscem) - od przynajmniej kilku dobrych lat nie kojarzymy ani jednego przypadku, aby komukolwiek zabrana została premia za "niepodłożenie klocka”. To o tyle ciekawe, że byłoby to niezgodne z regulaminem premiowania, więc chętnie przyjrzymy się takiej sytuacji. Premie w naszej firmie uregulowane są Regulaminem, który wskazuje w jakich przypadkach mogą być odebrane - a są to: zwolnienie lekarskie (czyli faktyczny brak wykonywanej pracy w okresie za który wypłacana jest premia ) albo kara z wpisem do akt. Kara z wpisem do akt jest nakładana na pracownika w przypadku poważnego naruszenia, które może mieć wpływ np. na bezpieczeństwo realizowanych operacji. Od początku 2018 do dzisiaj średnia przyznawania premii pracownikom ON (co miesiąc) to 85,31%, a samego ONR 83,26%. Najczęstszą przyczyną nieprzyznawania premii są zwolnienia lekarskie. Dodatkowo, co do zarzutu braku spotkań z pracownikami, bo niestety nie pisze Pan prawdy - przypominamy, że przynajmniej raz w tygodniu organizowane jest spotkanie kierownictwa z załogą. W takim spotkaniu uczestniczy Shift Leader lub Alokator , a spotkanie zawsze prowadzi Supervisor i/lub Manager. Na ten moment zdarzają się takie tygodnie, w których spotkania organizujemy dwa razy tygodniowo i trwają nawet do godziny oraz do wyczerpania poruszanych tematów. Prosimy o kontakt na lsworldmail@lsas.aero - podamy Panu konkretny termin kolejnego spotkania. Ostatnia rzecz, to Związki Zawodowe - w LSAS działają trzy Związki Zawodowe. Jeśli chce Pan więcej wiedzieć o ich działalności - prosimy o kontakt na adres lsworldmail@lsas.aero.

Rampa

Jestem autorem opini z 27.02.19. Widzę że część została usunięta. Jesli ktoś się poczuł urażony to przepraszam. Inne opinie pod Nickiem RAMPA z dnia 6.03.19 nie zostały napisane przez mnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Rampa

W imieniu osób, na których temat napisał Pan opinie (które usunęliśmy), dziękujemy za przesłane przeprosiny.

Kalina

Sprzatam samoloty. Praca tragiczna. Ludzie równiez. Brygadzisci ponizaja pracowników Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przede wszystkim zainteresować sie pracownikami i tym dlaczego nowi pracownicy sa poniżani. Dlaczego pracownik nie może wyjść z pracy na czas. Dlaczego brygadziści toleruja pewne zachowania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kalina

@Kalina, Twój wpis bardzo nas zasmucił. Chcielibyśmy zareagować, ale potrzebowalibyśmy od Ciebie większej ilości konkretnych informacji, aby wiedzieć jakie sytuacje konkretnie masz na myśli. W celu umożliwienia nam podjęcia działań prosimy o przesłanie wiadomości na adres media@lsas.aero -gwarantujemy pełną anonimowość oraz wsparcie w wyjaśnieniu i rozwiązaniu sytuacji, które masz na myśli.

Kinga

Pracowałam w dziale obsługi pasażerskiej. Zadania i środowisko pracy naprawdę ciekawe, jak ktoś lubi jak dużo się dzieje i żaden dzien nie jest taki sam to super. Niestety wynagrodzenie nie jesr adekwatne do zakresu obowiązków. Mało atrakcyjne benefity, fatalne zaplecze socjalne. Plusem jest to, że każdy z tych czynników, mimo że bardzo powoli, jakoś się poprawia. Moje sugestie dla LS Airport Services S.A.: Praca nad zapleczem socjalnym, wzrost wynagrodzeń Lubię atmosferę w LS Airport Services S.A. za: Duże i różnorodne środowisko pracowników

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PAX

Witam, Czy jest tu może osoba z Krakowa lub Katowic, która przeszła z LS do Ryanair Sun? Pilnie zależy mi na kontakcie zwłaszcza z działem PAX. Podam później mail do kontaktu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o LS Airport Services S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w LS Airport Services S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy LS Airport Services S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 166.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w LS Airport Services S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 108, z czego 10 to opinie pozytywne, 56 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy LS Airport Services S.A.?

    Kandydaci do pracy w LS Airport Services S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
LS Airport Services S.A.
Przejdź do nowych opinii