Opinie o LS Airport Services S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie LS Airport Services S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w LS Airport Services S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy lotniczy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o LS Airport Services S.A. w Warszawa

Rajdowa

Pracuję w PAX od jakiegoś czasu, firma się rozwija, w ostatnich latach było kilka podwyżek, dodatkowych premii, przeniesiono pokój socjalny dla pracowników- warunki stały się bardziej ludzkie, jest nawet stół z piłkarzykami i konsola (nie ma kiedy grać, ale dzieciaki z PSR mają przynajmniej ubaw). (usunięte przez administratora)

Jordan

Witam Czy ktoś może napisać jaka jest pensja pracownika na rampie rozładunek samolotów ( walizki pasażerów ) Wiadomo że najniższa krajowa od stycznia to 2600 brutto a jak jest na Okęciu ???

PracowniczkaWAW
 Pytanie

Dzień dobry. Zastanawiam się nad przeniesieniem się do Gdańska pomimo, iż już kilka lat pracuję w WAW w paxach. Interesuje mnie dział pax jak również obsługa naziemna, docelowo neon. Mam pytanie do pracowników: jaka, waszym zdaniem, panuje atmosfera między pracownikami, shift leaderami, allocatorami ect.? Czy warto? Z góry dzięki za wszelkie motywujące opinie, za te niezbyt "chwalebne" również :).

1
ExAg
@PracowniczkaWAW

Musisz miec na uwadze, ze zarobki i premie sa nizsze niz te w Waw. A pracy wbrew pozorom nie jest mniej. Jest mniej rejsow ale personel zawsze w skladzie minimalnym. Atmosfera wsrod agentow sie psuje bo podwyzek nie ma, nagrody uznaniowe nie istnieja a pracy coraz wiecej. Konkurencja placi wiecej.

MULAG

Praca bardzo ciężka. Presja czasu. Nie skończysz jednego samolotu a dostajesz nagle drugi. Ciuchy robocze są bez sensu I te buty co farbują ...odbierają palce. Pieniądze nie są wart takiej pracy . Za mało pieniędzy. Nie ma się siły po pracy na nic. Gdy jest się na płycie lotniska nie ma prawie kiedy pójść do toalety , ciągle nadają te samoloty A pracowników jest coraz mniej wiedz rób z 2 lub 3 pracowników. Pracodawca szuka wszystkiego aby tylko nie miał premi... Gdy pójdzie się na żądanie nie masz premi... Grafik układane są bez sensu... wyzyskiwanie człowieka.... mam nadzieję że znajdę inna pracę

Den
@MULAG

Na jakie zarobki można liczyć?

pracownik
@Den

8 TYS NA REKĘ:)

1
haha
@pracownik

chyba pracując 600 h miesięcznie to tak

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja koszmar nie polecam nikomu, głupie docinki, niepotrzebne komentarze, panie z HR łącznie z panią O.N. na czele obgadywały kandydatki i kandydatów po zakończonym spotkaniu, pani ola jest bardzo arogancka jak się kogoś obsmarowywuje to należy wpierw sprawdzić czy drzwi są zamknięte i czy nikogo nie ma na korytarzu i uwagi co do wyglądu i ubioru zachować dla siebie. Powiedziały że oddzwonią z wynikiem rekrutacji jak najszybciej, dzwoniły kilka razy i raz sms ale nie odpowiedziałam, nie mam zamiaru pracować w firmie w której tak traktuje się kandydatów a co już dopiero pracowników.

Pytania

zdawkowe, pytania na poziomie szkoły średniej po angielsku najbardziej interesowało ich to jak kandydaci reagują na pytania rekrutacja to masówka - nie ty to następny

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(43 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
pracownik
 Rekomendacja

Nie polecam nikomu pracy w tej firmie ... Kasa marna, młodzi ludzie z rampy po 2 latach mają zniszczone kręgosłupy i kolana, większość sprzętu który pamięta jeszcze komunę, śmierdzi spalinami na całej płycie, . Na szkoleniach uczą procedur a na płycie gdyby chciało się ich przestrzegać kierownictwo wydrapałoby oczy i potem wyzywało się na delikwencie przydzielając mu najgorsze zadania. Przykłąd - każdy sprzęt musi być naprowadzany od 2 m do samolotu a biedni ludzie z rampy w pojedynke podpychają schody pod samolot, co aż źle się nawet na to patrzy z racji tego ze szkoda człowieka.. Przykłąd 2 Jeżeli jakiś sprzęt jest niesprawny , zgłaszasz kierownikowi i musi zostać wycofany... Jak tam 3/4 sprzętu jest niesprawne:) wiecie jak jest potem traktowany ktoś kto wycofa im taki sprzęt przez kierownictwo które ma potem braki ??? domyślcie się:) Przyjdziesz na rampę, dostaniesz taśmociąg "afrykanke " potocznie zwaną na lotnisku to dopiero zobaczysz co to za klimat:) mróz, wiatr , deszcz a Ty jeździsz po całym lotnisku takim "cabrioletem;:) żenada w XXl WIEKU W EUROPIE...

Bobik Rampa
 Pytanie

Jak nie zachowujesz to 3300 netto ,ale sa dziobaki co wyciągają 5000 albo i wiecej .

nick
 Pytanie

@LS Airport Services S.A. Dzień dobry, na jakie zarobki na początek i po przepracowaniu kilku-kilkunastu miesięcy może liczyć Młodszy Agent ds. Obsługi Frachtu. Na czym dokładnie polega praca?

Pracodawca

@nick

Dziękujemy za wiadomość! Chętnie opowiemy o samej pracy oraz o proponowanym wynagrodzeniu! Aby było to możliwie najbardziej efektywne zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Aleksandrą Szymańczak, która jest odpowiedzialna za rekrutacje do tego obszaru i chętnie odpowie na wszelkie pytania. Jej numer telefonu: 723 698 851. Pozdrawiamy!

Mariuszczarli
 Pytanie

Witam Jak wyglada praca magazynier pokład i pracownik załadunku i rozładunku samolotów ? Jakie godz pracy jakie zarobki czy ciężko ? Właśnie wysłałem Cv i zastanawiam się czy warto w razie jakby ktoś się odezwał Dzieki

1
jerzu

"Dobrze że CV wysłałeś, odezwa się na pewno." - nawet nikt nie raczył odpisać "pocałuj mnie w 4d". Tyle w temacie "odezwą się na pewno".

ex-LS

LS jest mieszany z blotem z jednej strony sam przezylem swoje codziennoscia na plycie jest: -brak aut dla koordynatorow i brak mulagow dla rampy -brak radia -brak dobrej kadry zarzadzajacej -plotki (szybsze niz blyskawice) -brak dobrze przygotowanego towaru przez cargowcow -pogarda kadry kierowniczej nazywanie rampy np. Sliniaki. -wiekszosc kadry to osoby ktore "awansowaly" ale niestety 10-15 lat temu a dzisiaj realia sa inne -grafiki Z plusow -pieniadze z nadgodzinami sa w granicach znosnych -dynamika pracy i adrenalina -miedzynarodowe srodowisko -szkolenia Generalnie praca w firmie jest atrakcyjna ale niestety plotki niszcza ludzi oraz wszech obecna szyderka nawet jak ktos zrobi cos dobrze ale w swoj nowatorski sposob. Wiadomo w kazdej grupie znajdziesz alokatorow / SL ktorzy ogarniaja lecz to za malo. Ah i grafiki i prosby ? super jak wchodzisz w tyleczek osobie ktora to robi inaczej zapomnij. Osoba ktora uklada grafik potrafi pominac nawet twoj urlop a potem zdziwienie i proby przekladania twojego urlopu. KOSMOS a osoba ktora pisala ze na RAMPie zrobila szkolenie W&B HAHAHA dobre sobie Rampa nie potrzebuje szkolenia W&B bo od tegoj est koordynator - oczywiscie rampa moze zostac koordynatorem lub pojsc na wywazanie ale nikt Ci nie zrobi szkolenia od tak.

JB008
@ex-LS

Czesc ex-LS, po części masz rację, sprzętu zawsze było mało i go brakowało, takie życie. Firma i tak dosyć systematycznie wymienia stare pojazdy na nowe, ale to my pracownicy z nich korzystamy i niestety jako ludzie mamy różne podejście do rzeczy które nie są nasze tylko wspólne. Stąd też różny niestety stan tych sprzętów w krótkich czasach od nowości to niestety smutny fakt. Kasa tak jak piszesz z dodatkami premiami, bonami jak na początek doświadczenia jest okay, praca na zewnątrz więc zmienne warunki robią swoje, trzeba mieć zdrowie i umiejętność pracy w zespole. Co do szkolenia z W&B sam je przeszedłem przechodząc z RAMPY na TOLE i dopiero wtedy zrozumiałem dlaczego tak dokładnie układamy te bagaże w łukach z ilością dokładnie co do sztuki, a poczty co do kg. Zostałbym najprawdopodobniej na Toli, ale nie przystąpiłem do egzaminu praktycznego samodzielnego i wróciłem na kolejny okres do pracy na Rampie idąc tam w kierunku LoadMastera.

Pracownik LS
@JB008

Cytuję:,,...układamy co do sztuki a pocztę co do kg...",tylko,że dla TOLI,samoloty wyważają się ciężarem,a nie gabarytami...Ile razy człowiek chciał ułożyć tak jak trzeba?Niestety,nie zawsze jest taka możliwość,w większości walizki to wielkie ,,krowy"których w żaden sposób nie można zmieścić,chyba,że pod sam sufit albo nie leci....

ex-LS
@Pracownik LS

dokładnie udzwig w bagazniku a to co jest rzeczywiscie to niestety dwie rozne rzeczy. Pod samolot nie raz przyjechaly mi 4 przyczepki pelne cargo ktore byly leciutkie ale gabarytowe i ni hu hu nie wejdzie Ci a co mowic o tym jak jest to jakas delta czy tez india

Dududu

ODRADZAM podejmowania pracy w Ls Airport Services w oddziale Warszawa. Atmosfera,która tworzą pracownicy w firmie jest bardzo pozytywna,niestety jeśli chodzi o podejście kadry zarządzającej do pracownika nie można powiedzieć nic pozytywnego. Po rozwiązaniu umowy z pracodawca nie otrzymałem ostatniej wypłaty za wykonaną prace a wszelkie próby kontaktu i wyjaśnienia sprawy kończą się niepowodzeniem. Niestety bardzo duży nieprofesjonalizm.

Pracodawca

@Dududu

Użytkowniku "DUDUDU" - co do problemów z kontaktem i wyjaśnieniem sprawy - prosimy o opisanie nam problemu i przesłanie informacji na adres lsworldmail@lsas.aero - z chęcią pomożemy wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Pracownik LS
@Dududu

Jak to nie dostałeś wypłaty?????Trzeba było iść do sądu

aool

Pracownik LS pięknie odpowiada na wpisy i bardzo politycznie, ale mam nadzieję, że ktoś to przeczyta jak zarząd będzie się tłumaczył z obecnej polityki personalnej. Dajecie ogłoszenia w radio i innych mediach, ale gdyby LS było taką super firmą to działałby inny mechanizm. Mechanizm poleceń. Jedni pracownicy ściągnęliby kolejnych. To nie działa bo rynek już wie, że mało płacicie i źle traktujecie ludzi. To, że piszecie w odpowiedziach, że można więcej zarabiać jak się więcej pracuje i bierze nadgodziny to bezczelność. Podajecie kwotę brutto wynagrodzeń, aby się ludzie nie połapali jak słabym jesteście pracodawcą. Płaćcie godziwie to wam ludzie nie będą uciekali ! Sposób w jaki jest prowadzona polityka personalna widać na twarzach smutnych pracowników obsługujących pasażerów. Spada poziom obsługi i to widać ! Mam nadzieję, że kiedyś ktoś rozliczy obecny zarząd za sposób zarządzania zasobami ludzkimi.

Pracodawca

@aool

Szanowny użytkowniku "AOOL", w przypadku zatrudnienia w naszej Spółce mechanizm poleceń działa i systematycznie, regularnie zatrudniamy pracowników pochodzących właśnie z polecenia - dodatkowo pracownicy polecający zyskują dzięki temu dodatkowe wynagrodzenie, więc również osiągają osobiste korzyści. Ogłoszenia to standardowe narzędzie z którego korzystamy zarówno my jak i inne firmy poszukujące pracowników. Co ciekawe, w przypadku LS Airport Services ogłoszenia są o tyle potrzebne, że nadal mało kto wie o tym, że istnieją firmy takie, jak nasza - musimy zatem jakoś docierać z komunikatami do osób potencjalnie zainteresowanych. Efekty - w ciągu ostatnich 4 lat zatrudnienie naszych pracowników wzrosło z 1400 osób do ponad 3000 dzisiaj i stale rośnie, co wiąże się z rozwojem ruchu lotniczego i wzrastającymi liczbami obsługiwanych przez nas samolotów, przesyłek, bagaży i pasażerów - praktycznie każdy nowy samolot który pojawia się w siatce połączeń wymaga zatrudniania kolejnych pracowników. Argument o "spadku poziomu obsługi" to Pani/Pana subiektywna ocena. Z perspektywy zarówno naszej jak i naszych klientów (czyli obsługiwanych przez nas linii lotniczych) wygląda to inaczej - tj. uzyskujemy lepsze oceny w przeprowadzanych kontrolach i audytach. Pozdrawiamy!

Szumilas
@LS Airport Services S.A.

Szanowny LS-ie. Znowu politycznie poprawny PR. Zatrudnienie wzrosło wam nie dlatego, że rekrutowaliście tylko chociażby dlatego, że przejęliście GTL-LOT, a pracownicy nie mieli innego wyjścia jak tam zostać. Przejęliście katowicki maintenance GTLLOTu (LS Technics). To tak jak te wszystkie statystyki opóźnień - wszystkie naciągane w MVT do granic możliwości - tutaj tak samo - dane o faktycznym procesie zatrudnienia ;) Dziwne, że jednak pracownicy wolą iść do Sun-a, skoro podobno tak dobrze jest tam u was ? Każdy nowy samolot wymaga dodatkowego zatrudnienia ? No tak... -6 samolotów Ryanair, +3 Wizzair. Czyli póki co jesteście na "minus 3" ;)

AOOL
@LS Airport Services S.A.

Ilość pracowników - pięknie, firma się rozwija-pięknie, ale policzył pan chyba wszystkich z tymi co po tygodniu uciekli, a płacicie po prostu niegodnie. Opinie, audyty też pięknie, ale zapytajcie o nie pasażerów na hali przylotów w sezonie. A reszta moja subiektywna też prawda, tylko nie ja was będę oceniał jak firma upadnie.

1

Pracodawca

@AOOL

AOOL - podajemy informację o aktualnym stanie zatrudnienia - "na dziś" mamy zatrudnionych ponad 300 pracowników. Kilkudziesięciu czeka "w procesie" na rozmowy rekrutacyjne bądź już są po tym etapie i czekają na uzyskanie przepustek lotniskowych i wkrótce rozpoczną pracę.

były
@aool

Zapraszam na piwo :)!

były
@LS Airport Services S.A.

Uzyskujecie lepsze oceny w kontrolach i audytach.... bo PRACOWNICY wierzą w to że za ich pracę pracodawca coś zmieni na ICH korzyść... Pracownicy z natury dają od siebie wszystko bo identyfikują się z firmą... A WY ZARZĄD oglądacie "słupki", swoje zarobki, premie i w (usunięte przez administratora) macie potrzeby pracowników... Taka prawda!

Pracodawca

@były

Użytkowniku "BYŁY" - jeśli prześledziłby Pan informację na temat zmian, jakie zaszły w ostatnich latach w firmie, oraz poznał osoby zarządzające nią z pewnością wiedziałby Pan nieco więcej na temat ich identyfikacji z firmą. Szczególnie, że cała kadra zarządzająca Spółką pracuje w firmie do kilkunastu do kilkudziesięciu lat, wszyscy rozpoczynali pracę na podstawowych stanowiskach i przeszli przez wszystkie szczeble. Rozumiemy możliwość anonimowego komentowania i pisania w Internecie wszystkiego, co przyjdzie do głowy, ale zachęcamy jednocześnie do weryfikacji tego, co chce się napisać. Niestety czasem może zdarzyć się tak, że szukając miejsca na wylanie swojego żalu obrzucimy błotem ludzi, którzy zwyczajnie na to nie zasługują. Warto o tym pamiętać i brać to pod uwagę, bo być może również Pan (czego bardzo życzymy) zajmie takie stanowisko w firmie i spotka się z podobną sytuacją. Zapewniamy, że nie jest to ani miłe, ani w gruncie rzeczy konstruktywne. Dużo lepiej działa aktywne zaangażowanie i konstruktywna krytyka w momencie, kiedy jest się pracownikiem i zgłasza się swojemu przełożonemu swoje pomysły, propozycje i uwagi wprost - wtedy jest przestrzeń do rozmowy i dyskusji i dużo łatwiej o pokonanie problemów. Zachęcamy do korzystania z takich form komunikacji i w LS Airport Services poza możliwością spotkań z przełożonymi prowadzimy również skrzynkę lsworldmail@lsas.aero na którą przyjmujemy rozmaite zgłoszenia i sprawy pracowników, którym pomagamy rozwiązać każdy, nawet najmniejszy, problem. Pozdrawiamy!

Monika
@LS Airport Services S.A.

Tak czytam i nie mogę uwierzyć co tu jest pisane!!! To prawda że ludzie uciekają bo mało płacicie. Gdyby nie Ci ludzie to każdy samolot by był opóźniony. A KASY BYŚCIE NIE MELI. NIECH KTOŚ SIE OBUDZI BO BĘDZIE ZA PÓŹNO ...

AOOL
@LS Airport Services S.A.

Dalsza dyskusja nie ma sensu. To ostatni mój wpis. Jak przed wyborami parlamentarnymi. Wszystko w LS rośnie i jest coraz lepiej, a przyszłość tylko świetlana was czeka. Gdyby jednak to co Pan pisze było prawdą opinie na googlach były by inne, a jakie są niech każdy sam oceni.

były
@LS Airport Services S.A.

Szanowny Pracodawco... Szanuję Pracowników którzy "Szczególnie, że cała kadra zarządzająca Spółką pracuje w firmie do kilkunastu do kilkudziesięciu lat, wszyscy rozpoczynali pracę na podstawowych stanowiskach i przeszli przez wszystkie szczeble" Zapytam... pomny postów teraźniejszych pracowników... I jaki jest efekt pracy, rozmów z pracownikami, kontaktu KADRY zarządzającej pracującej w firmie od "kilkunastu do kilkudziesięciu lat"??? Dlaczego siedzicie w fotelach a nikt d...y nie ruszy żeby zobaczyć co się dzieje na płycie??? P.s. Szanowny Pracodawco!!! INTERNET jest dla wszystkich i proszę uszanować wolność wypowiedzi dla całej społeczności...nie tylko dla ZARZĄDU. Pozdrawiam Nie spotka mnie taka sytuacja spotkania z pracownikami... bo nie pracuję...

rodo
@LS Airport Services S.A.

Widać to szczególnie na twarzach pasażerów czekających pół godziny w wylądowanym samolocie , bo nie ma go kto obsłóżyć.

GordonFreeman
@LS Airport Services S.A.

To ja powiem tak, cała kadra powyżej kierowników zmiany jest oderwana od rzeczywistości obsługi samolotów, wyrywanie sobie sprzętu(zapsute wspomaganie w barteskach, brak mulagow dla grupy cargo/motor) odkryte taśmy i to na Okęciu) zarobki 3200 brutto podstawy premie które możecie łatwo i szybko odebrać z powodu np. Opoznienia rejsu na który zwyczajnie niema czym dojechać. Największym problem jest jednak ogólna spychologia każdy zrzuca winę na kogoś pod sobą.

Masz rację
@GordonFreeman

Niestety masz rację. Do tego, buty ochronne, które nie chronią przed deszczem, chodzisz w mokrych butach cała zmianę. A potem zabieracie premie bo ktoś chory i jest na l4... Ale dyrekcja się nie spyta, jaki powód l4...!!! Poza tym, one jeszcze farbuja stopy.

Przyszły pracownik LS
@LS Airport Services S.A.

Ja właśnie dzisiaj byłem na rozmowie i zamierzam podjąć pracę w LS(rampa),odchodzę z supermarketu (tam praca to dopiero porażka).Co do wszystkich negatywnych wpisów na tym forum przychodzi mi na myśl mój ulubiony cytat jak Bóg rozmawia z Jezusem a opisuje to ktoś kto przy tym nie był

były z ONR
@Przyszły pracownik LS

niebo to tylko chmury. przemysl jeszcze raz prace na płycie. upał,deszcz,snieg,krzyki przełozonych,złe odzienie,nie odpowiednie do pogody, i wielle innych rzeczy,ze ci sie odechce tych 1820zł miesiecznie.

xxx
@LS Airport Services S.A.

Czy szanowny "pracodawca" zawitał kiedyś na płytę lotniska??? ja nie widziałem naszego WIELKIEGO obrońcy praw pracownika wśród pracowników...

bus master
@były

Bardzo proste, dlaczego nie ruszą (usunięte przez administratora) ba nawet palca na płytę.. bo tam jest za zimno, albo za mokro, albo za gorąco.. Pisałem powyżej jak wyglądało moje spotkanie z byłymi pracownikami z "płyty" nie wiem co tam się teraz dzieje. Jeden tylko kolega popracował chwile i "uciekł" ostatnio. Tak samo ja rozmawiałem z kierownictwem tam gdzie byłem zatrudniony i oferowałem nawet, że zapłacę im 2x tyle ile dostaję za ich czas! jeżeli pojadą ze mną i pokażą jak się wykonuje pracę, której ode mnie oczekiwali. (nie możliwą fizycznie do wykonania) He he , żaden się nie odważył. Ale ich minki bezcenne. Zasada prosta- nie oczekuj od kapa że ma machać kilofem w kamieniołomie. Jak widać na powyższym przykładzie nie chodzi nawet o pieniądze. Tylko o te ich "kierownikowe" poczucie wyższości oderwane od rzeczywistości.

Pracodawca

@bus master

"BUS MASTER" - Pana uwagi są o tyle interesujące, że (jak mamy nadzieję dobrze Pan wie, skoro był Pan naszym pracownikiem) stanowiska kierownicze i zarządcze - szczególnie w obszarach operacyjnych - zajmują osoby przechodzące rekrutację wewnętrzną w ramach funkcjonujących w Spółce ścieżek karier. Skutkuje to tym, że nie tylko stanowiska zarządcze średniego, ale i wysokiego szczebla zajmują osoby, które przeszły w Spółce większość jej szczebli - dotyczy do zarówno team liderów, shift liderów, jak i trenerów, kierowników zmiany, managerów wydziałów, dyrektorów czy również samego Zarządu, który swoją karierę zaczynał od podstawowych stanowisk ponad dwadzieścia lat temu. Są to osoby, które znają się na pracy operacyjnej jak mało kto - prosimy to uwzględnić w pisaniu swoich opinii. Równocześnie, jeśli ma Pan zastrzeżenia - chętnie zapoznamy się z nimi i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości - jesteśmy do dyspozycji pod adresem lsworldmail@lsas.aero

MONIKA
@LS Airport Services S.A.

A ile odchodzi????

STEFANO
@LS Airport Services S.A.

Mówiąc o konstruktywnej krytyce mają Państwo na myśli skrzynkę SMS - która z tego co pamiętam służyła za popielniczkę albo do anonimowego donoszenia czy rozmowę ze złośliwym kierownikiem socjopata ktorego lepiej było nie zaczepiać? Kompletnie na wszystko zabezpieczacie się papierem żeby wina nie leżała po waszej stronie w razie jakiegoś nieszczescia ( mam tu na myśli rozwalone, brudne samochody ) a w momencie kiedy wchodzi się w rozmowę z kimś z wyższego szczebla o tej rozpierdusze to on rozkłada ręce i mówi że tak już jest niestety ale lada dzień będzie lepiej bo już coś ktoś wysłał albo powiedział , stawki są takie w całej Polsce to i tu albo głupawy śmiech i obracanie wszystkiego w żart bądź porównywanie do czasow sprzed 20 lat. Konstruktywnej krytyki macie dużo ale nic z tym nie robicie od lat, macie z góry założone że zatrudniacie idiotów, dlatego macie takie a nie inne komentarze. Zamiast walić grubą kasę na bełkot w mediach moglibyście to dać ludziom którzy realnie pracują rękami, nogami i głową na wasze pensje, imprezy , socjal i cały ten żałosny lans.

Pracownik LS
@LS Airport Services S.A.

Cytuję:,,z 1400 na ponad 3000,ale chyba raczej biorąc pod uwagę wszystkie oddziały krajowe...np. w Warszawie na naukę przychodzi 10 młodych ludzi....ilu zostaje?może trzech....

JP17
 Pytanie

Witam. Czy ktoś zgodnie z prawdą i w miarę wyczerpująco udzieli mi info na temat pracy w Warszawie jako Młodszy Agent ds. Obsługi Naziemnej (docelowo Koordynator Rejsów)? Co jakiś czas widzę tą ofertę pracy i tym razem znowu. Zamierzam zmienić branżę, uwielbiam samoloty, mam 40 lat, znam biegle angielski i jestem zainteresowany. Jak wspomniałem, proszę o w miarę rzetelne info (warunki, ludzie, stawki) bo większość opinii o firmie miażdży trochę. Dzięki i pozdrawiam.

JB008
@JP17

Koordynator to w mowie lotniskowej to Neon, czyli inaczej osoba ogarniającą pracę wielu służb lotniskowych i wręczająca załodze samolotu Loudsheet jako dokument potwierdzający stan załadunku danej jednostki. Jezeli masz dużą podzielność uwagi umiesz pracować na wielu obszarach jednocześnie, znasz język angielski, chcesz zmienić swoje życie zawodowe i kształcić się dalej robiąc wymagane uprawnienia to dawaj. To duże wyzwanie i najbardziej odpowiedzialny obszar na płycie lotniska. Kasa na początek jak jesteś świeży nie za wysoką, ale i tak lepiej niż w innych fizycznych obszarach. Uwaga: to praca na powietrzu w zmiennych warunkach atmosferycznych.

Nowy

Byłem ostatnio na rozmowie, o pracę. Poszedłem z polecenia, kolega który od dwóch lat pracował na płycie dostał awans i mi polecił mi pracodawcę z przyszłością, wysłałem CV i dostałem zaproszenie. Było nas 8 przyszła kobieta, która upewniła się tylko czy wiemy na jakie stanowisko startujemy. Ja chciałem pracować przy samolotach na płycie, więc powiedziałem że przy załadunku i rozładunku chce robić. Dostałem informację tak jak inni, że mogę się przydać ale Lotnisko, ma długą procedurę sprawdzania wiarygodności. Więc muszę dostarczyć kwity z moich ostatnich pięciu lat pracy, zrobić badania lekarskie i jakieś szkolenie bezpieczeństwa które kończy się egzaminem. Zrobilem i czekam na dalszy kontakt. Na razie cisza. Chyba o mnie zapomnieli.

Pracodawca

@Nowy

@NOWY - dziękujemy za komentarz! W nawiązaniu do wiadomości potwierdzamy, że takowe procedury istnieją i nie wynikają z zasad działania naszej Spółki, ale z procedur obowiązujących w Porcie Lotniczym na terenie którego chciałby Pan pracować. Wobec tego czas oczekiwania na zgodę na podjęcie pracy na lotnisku może się wydłużyć. Zapewniamy jednocześnie, że o każdym kandydacie pamiętamy i dokładamy wszelkich starań, aby czas oczekiwania był możliwie najkrótszy. Aby móc rozwiązać Pana sytuację i przedstawić obecny stan sytuacji, prosimy serdecznie o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu 723 630 686. Prosimy powołać się na komentarz z Go Work. Czekamy na Pana telefon i mamy nadzieję, że już niedługo będzie miał Pan okazję pojawić się na płycie lotniska! :)

Ole
@LS Airport Services S.A.

Drogi pracodawco, czy są planowane podwyżki w nowym roku? Minimalna krajowa od stycznia idzie w górę, ceny szybują w górę jak szalone. Czy macie zamiar podnieść zarobki ludziom? Firma konkurencyjna ma lepsze widełki płacowe od was.

Pracodawca

@Ole

Dziękujemy za komentarz. Przyglądamy się temu co dzieję się na rynku i zwykle jako największy pracodawca w branży lotniczej staramy się budować naszą politykę wynagrodzeń adekwatnie do otaczającego nas rynku pracy. Jeśli chciałby/a Pan/Pani poznać więcej szczegółów zapraszamy bezpośrednio do Działu HR lub do rozmowy z bezpośrednim przełożonym. Pozdrawiamy!

marek
@Nowy

zanim wejdziesz na płytę i do tych niby samolotów,to będziesz pracował miesiącami w nudzie na cargo i sprawdzał,prześwietlał trumny z trupami czy tam czegoś nie ma nielegalnego. i tak codziennie,otworzyć i zapakować. głupiego robota.po kilku miesiącach jeszcze dużo szkoleń i na pasku 2100 wypłaty. człowieku nie daj się otumanić przez tych pracowników LS już oni maja swoja bajerę i wiedza co powiedzieć,żebyś się podjarał.itd,itp.

Bezrobotny
 Pytanie

Stanowisko Młodszy Pracownik ds. Obsługi Frachtu ile może zarobić na samym początku i jaką umowę proponują?

j23
 Pytanie

A od jakiej kwoty startujemy z zarobkami na tym stanowisku?

marek
@j23

start za około 1800 netto

Emre

Jestem po rozmowie rekrutacyjnej, niestety bardzo nieprofesjonalnej w mojej ocenie. Rekrutującym najwyraźniej nie spodobał się jakiś element z mojego doświadczenia i cała rozmowa zmieniła bieg o 360 stopni. Nie patrzono mi w oczy, ba nawet gdy zadawano mi pytania kontaktu wzrokowego nie było. Rekrutujący wyraźnie już znudzeni moją osobą, zadawali pytania wybijające z rytmu kogoś o nawet najsilniejszych nerwach co dodatkowo zestresowało. Nie wspomnę już, że nie padło pytanie o pasje lotniczą, co w mojej ocenie w tej branży powinno być "must have". Cóż najwyraźniej pasja i chęć długoletniej współpracy się dla firmy nie liczy a jedynie potrzeba zatrudnienia byle kogo na słabych warunkach. Nie polecam. Idę do konkurencji.

Pracodawca

@Emre

Emre, jest nam przykro, że odniósł/a Pan/Pani takie wrażenie. Na co dzień dokładamy wszelkich starań aby w prowadzonych przez nas spotkaniach rekrutacyjnych każdy z Kandydatów czuł się z nami komfortowo. Jeśli odniosł/a Pan/Pani inne wrażenie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z HR Managerem Pawłem Aniołkowskim p.aniolkowski2@lsas.aero, który chętnie pomoże w wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że Pani/Pana pasja do lotnictwa finalnie nie ucierpi i życzymy powodzenia w dalszej drodze zawodowej!

Emre
@LS Airport Services S.A.

Juz Państwu dziękuje. Nie skorzystam.

Szaman
 Pytanie

Witam,czytam te wszystkie komentarze i jestem w szoku. Chciałem podjąć pracę Pracownik obsługi naziemnej, Lotnisko Chopina. Zauważyłem że ogłoszenie z ofertą pracy pojawia się co jakiś czas i zastanawiałem się dlaczego... Mam pytanie,jak wygląda ta praca,co trzeba robić,czy jest tak naprawdę ciężko? Dlaczego nie ma okresu próbnego tylko z automatu 33miechy umowy. Jak wygląda sprawa weekendów,urlopów i godzin pracy(zmiany czy od poniedziałku-piątku). Ile wynoszą zarobki? Jaką stawkę dostanę na start? Do tej pory pracowałem w budowlance,nie ma dla mnie pracy niewykonalnej. Wszystko ogarniam.Myślałem nad zmianą pracy bo dosyć mam pracy w mrozie,słońcu,deszczu i śniegu. Ale czytając komentarze zastanawiam się czy dobrze robię. Proszę o szczere odpowiedzi,najlepiej osób które miały styczność z tą pracą. Mam już gotowe cv które czeka na wysłanie do pracodawcy.... Tylko czy jest sens.....

pati
@Szaman

to lepiej pracuj w budowlance jak masz fach w reku,lepiej zarobisz. tutaj mozesz osiwiec,wyłysieć i mało zarobisz.

Szaman
@pati

Ale znasz to z autopsji? Tzn. Pracujesz/pracowałaś tam? Niektórzy mogą pisać bzdury bo coś im się nie udało..itd. Taka mała zemsta.... Pracowałem w miejscach gdzie ludzie zwalniali się po trzech dniach,w spartańskich warunkach,w ogromnym stresie itd. Dawałem radę tylko że zarabiałem tam prawie piątkę a czasami i lepiej..... szkoda mi było zdrowia dlatego zostawiałem za sobą takie roboty. Jeżeli mam tyrać za damski ch to raczej nie będę w to wchodzić.

PABLITO
@Szaman

@Szaman Sam osobiście ponad dwa lata temu się zastanawiałem, czy to warto. Bo firma nieznana mi zupełnie tak jak branża, bo ja to technik mechanik byłem ale od budowy okrętów i statków, więc gdzie mi do samolotów. Odpowiadając na Twoje pytanie to: praca polega na obsłudze naziemnej samolotów, podczas ich przyloty - rozładunek. Oraz przygotowaniu do odlotu - załadunek (nie tylko bagażu ale również poczty, czego i tzw. towarów specjalnych jak np. VAL, AVIH, DGR......etc - po szkoleniu dowiesz się o czy piszę. Normalnie pracujemy w trybie zmianowym 8 godzinnym, chyba, że normogodziny miesięczne są dłuższe to niektóre zmiany wtedy również. Urlopy są okresami, które pracownik planuje w porozumieniu z pracodawcą, raz do roku pod koniec listopada robisz to wspólnie z alokatorem odpowiedzialnym za planowanie urlopów. Godziny zmian są opisane przy rekrutacjach ONLINE znajdziesz tam odpowiedzi, ludzi których spotkasz potem w pracy na płycie. W obecnych czasach dla wielu osób ważne jest aby mieć pracę na dłuższy okres i firma poszła im na rękę, bo wcześniej traktowali okres 3msc, jako okres na zrobienie uprawnień wymaganych, a jak komuś mogą się podwinęła bo nie zdał egzaminów to liczył się z tym, że nie będzie potrzebny firmie. Nic bardziej mylnego - jak nie zaliczy to po prostu chyba jest mu potrzebny dłuższy okres aby móc awansować i mieć inny zakres zadań podstawowych. Niestety pracujemy, głównie na płycie lotniska w różnych warunkach pogodowych, ale mamy coraz lepsze miejsca do odpoczynku i relaxu pomiędzy operacjami. Jak lubisz pracę w różnej grupie osób, o różnych przekonania oraz zamiłowaniach zapraszam, WARTO. Reszta i to gdzie będziesz przy tak dynamicznie rozwijającym się rynku zależy już tylko od Ciebie. Niestety firma nawet z najlepszą technologią bez ludzi sobie w tej branży nie poradzi.

Smieszek
 Pytanie

Ale się uśmiałem Propaganda sukcesu w całej okazałości Najfajniej jest w biurze zarządu bo zawsze można w coś pograć. Dobrze płaca i całymi dniami można się bawić. Polecam firme!

1

Pracodawca

@Smieszek

"Śmieszek" - uważamy Twoją opinię za bardzo krzywdzącą i nie będącą fair w stosunku do pracowników Biura Zarządu, którzy dbają o wiele istotnych aspektów funkcjonowania Spółki. Rozumiemy, że opinia wynika z niewiedzy na temat tego, czym zajmują się pracownicy tej komórki, dlatego zapraszamy do kontaktu poprzez mejla lsworldmail@lsas.aero - chętnie spotkamy się z Tobą oraz członkami tego zespołu i opowiemy / pokażemy czym się zajmują i jak wygląda ich praca. Czekamy na kontakt.

Smieszek
@LS Airport Services S.A.

Krzywdząca? Czemu? Przecież codzienne całodniowe rozgrywki w wesołym gronie są naprawdę przyjemne i wzmacniają „sile LS World” Myśle ze za te pieniądze wielu naszych pracowników chciałoby tak ciężko popracować.

Pracodawca

@Smieszek

"ŚMIESZEK" - jeśli ma Pan na myśli korzystanie ze strefy LS World Zone służącej pracownikom do chwili relaksu i przerwy w pracy, to informujemy, że tego typu strefy stają się standardem wyposażenia pomieszczeń do których dostęp mają wszyscy pracownicy Spółki, we wszystkich Oddziałach. W części pomieszczeń, które są już wyremontowane strefy są już otwarte i pracownicy mogą z nich korzystać, w pozostałych obszarach trwają bądź czekają na rozpoczęcie prace remontowe, które doprowadzą co tego, że we wszystkich Oddziałach i obszarach w Polsce powstaną tego typu Strefy. Co więcej - pracownicy obsługi płytowej czy obsługi pasażerów mają również dostęp do konsoli, z których korzystają w chwilach przerwy (która każdemu w ciągu dnia się należy) - również pracownikom administracyjnym, którzy często przez długie godziny pracują w pozycji siedzącej, przy monitorach komputerów. Przerwa należy im się tak samo jak wszystkim innym pracownikom. Czy wykorzystują ją na grę z kolegami z pracy w piłkarzyki, czy na zjedzenie posiłku, czy po prostu na rozmowę - to decyzja każdego z pracowników, ale każdy ma do niej prawo. A w Pana wpisach krzywdzące jest insynuowanie, że gdziekolwiek miejsce mają "codzienne, całodniowe rozgrywki". Ponownie zapraszamy do kontaktu, chętnie przybliżymy Panu pracę pracowników Biura Zarządu czy innych zespołów wchodzących w skład zaplecza administracyjnego Spółki - wtedy będzie Pan mógł realnie i bardziej obiektywnie ocenić sytuację i pracę pracowników innych komórek firmy.

MONIKA
@LS Airport Services S.A.

Sama prawda. Sama byłam świadkiem jak Panie w biurze lekceważyly swojego niższym stanowiskiem petenta. Żenada niech zarząd ma kontrole nad swoimi biurowymi Paniami.

popma

gardze ludźmi z Pyrzowic którzy dojeżdżają tu do pracy z całego Śląska po 50 km w jedną strone za 2500 netto hahah z czego wy żyjecie ludzie?

Nowy
 Rekomendacja

Jak z zarobkami? Jak wygląda praca w Pyrzowicach jako pracownik fizyczny?

Oczywiście
@Nowy

Również jestem ciekaw jak wygląda praca przy załadunku/rozładunku jakie zarobki i po ile się godzin pracuję.

PABLITO
@Oczywiście

Zanim fizycznie zaczniesz pracę musisz zrobić badania i uprawnienia, które pozwalają Ci pracować w ekipie załadunku i rozładunku. Za ten okres firma już Ci płaci, zgodnie z umową. Rozładunki są łatwiejsze i szybko się odbywają. Pracuje się grafikowo po 8 h w systemie zmianowym. Czasami zmiany są dłuższe, bo wynika to z normogodzin danego miesiąca. Mi się akurat dobrze pracuje w niedziele, gdzie stawka za godzinę jest wyższa, a dzień wolny w tygodniu poświęcam na załatwienie swoich spraw, na które po pracy w tygodniu nie ma czasu. Co do kasy, to zarobki są okay jak na początek bez kwalifikacji. Jak zrobisz wymagane uprawnienia i dorobisz kwity na obsługę różnych sprzętów lotniskowych to już jest ciekawie (nie zarobisz tyle w popularnych sieciach). Pamiętaj, że jest to praca na otwartym powietrzu głównie i w gronie różnych osób. Najczęściej to jak się sam zachowujesz do Ciebie wraca, wcześniej czy później. Na stronie firmy masz wywiady z ludźmi, których spotkasz przy pracy na płycie. Tam oficjalnie HR Ci mówią jaka kasa jest na początek. Teraz dużo się zmieniło na plus, od czasu, kiedy zaczynałem pracę. W ciągu półtora roku pracy moja pensja Brutto wzrosła o ponad 450PLN i nie był to koniec . Obecnie jest więcej na początku niż za czasów mojego startu i znieśli umowę na okres próbny 3 miesięcy. Od razu dostajesz terminówkę na 33msc. Extra jest jak zbliża się sezon tzw. fala i premie idą w górę oraz pojawiają się extra bonusy. Rozmawiałem z kolegami, co przyszli do nas z sieciówek (owszem praca pod dachem, no chyba że przyjęcie towaru zewnętrzne) ale mówią, że bez porównania lepiej jest u nas (na podstawie rozmów z ludzmi od niemca i owada)

1

Zostaw merytoryczną opinię o LS Airport Services S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w LS Airport Services S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy LS Airport Services S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 163.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w LS Airport Services S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 106, z czego 10 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 41 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy LS Airport Services S.A.?

    Kandydaci do pracy w LS Airport Services S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
LS Airport Services S.A.
Przejdź do nowych opinii