opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Phinance

Profil oficjalny - płatna współpraca

4/5

Na podstawie 369 ocen
Opinie(623)
Dodaj opinię
Aktualności(3)

Opinie(623)

Dodaj opinię
Aktualności(3)
Logo
  • O nas
  • .
  • Jak się u nas pracuje
  • .
  • Oferty pracy
  • .
  • Napisali o Nas
  • .
  • Social media

O nas

Jak się u nas pracuje

Oferty pracy

Napisali o Nas

Social media

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Konin
  • Gniezno
  • Jarocin
  • Kościan
  • Piła
  • Leszno
  • Rawicz
  • Września
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Poznań
  • Zagórze
  • Koziegłowy
  • Bogucin
  • Luboń
  • Czerwonak
  • Janikowo
  • Suchy Las
  • Czapury
  • Kicin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Kraków - Phinance S.A. Oddział I

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Poznań
  4. /
  5. Opinie o Phinance S.A.

Opinie

Opinie o Phinance Poznań

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Phinance S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Pytanie

    12.12.2021 09:17

    Inne

    Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Phinance S.A.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
    ReviewUserIcon
    HR

    14.12.2021 09:39

    Pracownik

    Dzień dobry. Tak na prawdę wszystko zależy od biura - zazwyczaj są 2 etapy. Po przejściu 2 etapu, decyzja jest podejmowana tak do 3-ch dni roboczych. Czasami kandydat od razu otrzymuje informację od Kierownika o zatrudnieniu.
    Company logo
    Phinance S.A.

    29.12.2021 12:54

    Pracodawca

    Honorato, z jakiego jesteś miasta? Obecnie nie poszukujemy nowego HRowca, ale nie wykluczamy takiej rekrutacji w przyszłości.
    Company logo

    Phinance S.A.

    29.12.2021 11:56

    Pracodawca

    Aktualność
    Dzień dobry!
    Witamy Cię na profilu Phinance S.A., na którym możesz dodać swoją opinie o firmie jako o pracodawcy. Chętnie odpowiemy również na wszelkie pytania oraz wątpliwości.

    Każda opinia i spostrzeżenie pomaga nam udoskonalić nasze procesy. Ważne są dla nas również te komentarze, które zawierają konstruktywną krytykę. Są one dla nas wskazówką, jak budować miejsce, w którym każdy chce pracować.

    Zachęcamy jednak do merytorycznej dyskusji oraz zachowania kultury wypowiedzi. Wraz z portalem GoWork stale monitorujemy merytorykę oraz konstruktywność nowych opinii.

    Komentarze naruszające regulamin będą usuwane.



    Pozdrawiamy,
    Phinance S.A.
    ReviewUserIcon
    Po rozmowie kwalifikacyjnej

    25.11.2021 11:02

    Pracownik

    Jestem po rozmowie kwalifikacyjnej w Rzeszowie, z pewnością nie jest to praca dla każdego. Prowadzący ciekawie prowadzili rekrutację, niektóre zadania były trudne. Zaproponowali umowę zlecenie, co dla mnie jest dużym plusem z racji młodego wieku. Zdziwiło mnie podejście niektórych osób, ubrali się jak na dyskotekę na rozmowę w firmie finansowej.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik W4

    25.10.2021 20:40

    Były pracownik

    W Phinance pracowałem półtora roku (biuro W4 dla uściślenia) i nadal uważam ten okres za najgorszy okres mojego życia. Gdy przeczytałem ogłoszenie wszystko wydawało się piękne i kolorowe – elastyczny czas pracy, łatwe pieniądze, „you are the boss”. I faktycznie moja praca przez pierwsze trzy miesiące była zgodna z punktem łatwych zarobków. Dlaczego? Bo firmie zależy żebyś przez te trzy miesiące zrobił analizy finansowe ze wszystkimi członkami rodziny oraz znajomymi, których posiadasz. Następnie pojawi się tam z Tobą twój szef – jeśli spisze wniosek (na produkt, którego działania nie będziesz rozumiał) to dostaniesz gratulacje i tzw. kontyngent czyli coś co w Phinance nazywają podstawą. W tym momencie parę słów wyjaśnienia: 1. Kontyngent to podstawa, którą sami sobie wyrabiacie i… której wcale nie musicie dostać bo po danym miesiącu możecie nie dostać zupełnie nic. 2. Kontyngent jest w takiej wysokości, że pracując na kasie w Biedronce zarobicie więcej. 3. Dlaczego taki jest kontyngent? Teoretycznie jest to tłumaczone jako pas startowy, ale przede wszystkim służy to temu żebyście nie zauważyli, że dostajecie 200zł bo wasz szef zgarnia przez ten czas większość waszej prowizji (i biuro oczywiście też). A co jeśli nie spiszecie? Zazwyczaj kończy się krzykiem, kazaniami i przeróżnymi epitetami w waszym kierunku. Oczywiście teraz ktoś z Phinance mógłby powiedzieć, że mają tzw. „Kodeks dobrych praktyk”. Faktycznie, na ich stronie znajdziecie coś takiego. Problem w tym, że nikt w biurze o nim nigdy nie słyszał (a nawet jeśli słyszał to nigdy nie czytał). Jak to jest zatem z tym elastycznym czasem pracy i dewizą Phinance czyli „you are the boss”? Elastycznego czasu pracy nie macie bo CODZIENNIE macie być w biurze. Jak zatem wygląda wasz przeciętny czas pracy? Poniedziałek – rozmowa tygodnia (1h rozmowy w trakcie, której dostajecie porady i zazwyczaj zero odpowiedzi na wasze pytania.), następnie 3 spotkania (na samym początku zajmują wam po 2 godziny więc poświęcacie sześć godzin). Od momentu otwarcia galerii handlowych Phinance raczej nie akceptuje już spotkań online więc jeździcie bezpośrednio do klienta. Doliczając dojazdy zajmuje wam to około 9 godzin. Wtorek – szkolenie (po 3 miesiącu niestety już bardzo często o niczym) trwające około godziny i znowu 3 spotkania. Znowu 9h. Środa – Identycznie co wtorek Czwartek – tu nie ma szkolenia więc jedynie 7 godzin (do czwartku zatem pojechaliście na 12 spotkań. Piszę, że pojechaliście bo klienta nie zawsze zastaniecie w domu albo odwoła spotkanie jak już będziecie pod blokiem) Piątek – Umawianie spotkań – siedzisz i dzwonisz aż umówisz 12 – 15 spotkań na przyszły tydzień. Można tu założyć około 3 – 4h. Pracowaliście zatem 38h w tygodniu. W miesiącu koło 190h. Oczywiście nie dodaję tu czasu poświęconego na odpisywanie na maile, odbieranie telefonów od szefa, odpisywanie na Messengerze na kilku grupach oraz ewentualnych dodatkowych rzeczy, które kazano wam wykonać. Ile za to zarobiliście? Przy dobrych wiatrach (czyli zrobieniu kontyngentu) poniżej 2 tysięcy, przy złych – NIC. Oczywiście cały czas słyszycie, że będziecie robić więcej to będziecie zarabiać więcej. Niestety w tym momencie wychodzi to jak funkcjonuje firma czyli – ściągnij kilku frajerów, każdy niech da po 45 analiz (TO 45 KLIENTÓW!), następnie pozbądź się go jeśli sam nie odejdzie i przechwyć jego bazę. Dzięki temu żadna z nowych osób nie pracuje tam dłużej niż dwa lata, a i tak 99% odchodzi maksymalnie po 3 miesiącach. Wpływ na to ma też oczywiście (usunięte przez administratora) który w tej firmie jest wręcz niebotyczny na skutek czego możesz dostać serią wyzwisk od swojego szefa nawet za to ile zarabiasz, że studiujesz lub w jakiej dzielnicy miasta akurat mieszkasz (bo uzna ją za slamsy). Tu też warto wspomnieć o atmosferze w samym biurze. Przez pierwszy miesiąc jest nawet ok, potem zaczynają się schody. Dostajecie nagle multum telefonów i smsów, które doprowadzają do tego, że po 22 odbieracie telefony od szefa. Wyzwiska w waszą stronę są raczej na porządku dziennym, a jeśli spotkanie wam się nie odbyło musicie się z tego gęsto tłumaczyć. O czasie wolnym zapomnijcie chyba, że wasz szef akurat ma wolne. A co jeśli nagle postanowisz odejść? Nic – zarobili na tobie więc możesz śmiało spadać. Gorzej jeśli, któryś z Twoich klientów przestanie płacić – wtedy dostajesz list z windykacji na kilka tysięcy złotych z wezwaniem do zapłaty w ciągu kilku dni. Jeśli chcecie dostać przydatną pigułkę wiedzy polecam jedynie szkolenia jeszcze przed podpisaniem umowy. Są one faktycznie pomocne (poza tymi dotyczącymi kredytów bo na ich temat firma, szkoleń nie potrafi prowadzić). Poza tym zdecydowanie odradzam chyba, że chcecie stać się maszynkami do sprzedaży produktów dwóch towarzystw. Jeśli chcecie faktycznie być rzetelnymi pośrednikami sugeruję iść gdzie indziej.
    ReviewUserIcon
    Były pracownik W4

    26.10.2021 20:33

    Były pracownik

    Pozwolę sobie sprostować - nie uważam pracy w samej branży za okropną. Uważam za taką, pracę w Państwa biurze oraz Państwa podejście do pracowników, o którym świadczy to ile nowych osób w tym biurze zostaje po pierwszych trzech miesiącach. 15 lat niestety nie jest żadnym wyznacznikiem jakości, co doskonale pokazuje poziom kierowników w biurze. Zwłaszcza jeśli chodzi o ich kulturę osobistą, podejście do podwładnych oraz stosunek do klientów. To smutne.
    ReviewUserIcon
    Mito

    10.11.2021 19:28

    Były pracownik

    Wojciechu, odpowiedz mi proszę na jedno zasadnicze pytanie, czy sprzedawaliście umowy klientom. o których od początku wiedzieliście że nie będą zarabiali? Mam namyśli sytuacje z przed 2016 zwłasza. Małe podpowiedzi z mojej strony. Jeżeli odpowiedź brzmi TAK to jesteście (usunięte przez administratora)i naciągaczami co można z góry przypisać pewnie ok 30-40% z was. Jeżeli odpowiedź brzmi nie to rodzi się w mojej głowie pytanie jak tępym i ograniczonym trzeba być, żeby nie wiedzieć i nie zauważyć że to były produkty toksyczne - mowa o polisolokatach których sprzedaliście zapewne w całej swojej "karierze doradczej" kilkaset tysięcy w PL. Chciałbym poznać Szanownego Pana odpowiedź a później możesz zrobić to wywód jak na podstawie tej książeczki dla 2-klasisty dobieraliście najlepsze rozwiązania na rynku :) CZEKAMY, CZAS START! :)
    ReviewUserIcon
    S.

    08.11.2021 01:20

    Pracownik

    Pracuje tutaj już prawie 2 lata. Dużo osób sobie nie radzi bo dużo osób nie rozumie jednego- praca w phinance to własny biznes. Nikt kto prowadzi własny biznes nie ma stałej pensji po wyrobieniu odpowiedniej ilości godzin. To tak nie działa. Osoby którym tu nie idzie to etatowcy którzy chcieliby się nie narobić ale zarobić. Jeżeli traktujesz phinance jako własny biznes to możesz się tu bardzo rozwinąć i zarobić ogromne pieniądze, firma stwarza do tego super warunki
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    14.09.2021 21:42

    Kandydat

    Rozmowa o pracę w Rzeszowie. Rozmowa całkowicie bez sensu i do niczego nie prowadząca. W ogloszeniu było napisane że to staż... Pan przez ponad 1h mówił o firmie czyli wszystko a tak na prawdę nic, ani jaki typ umowy, gdzie ta praca, konkretne zarobki. Następnie był test z wiedzy o finansach, krótka ankieta o sobie i trzeba było napisać dlaczego to właśnie cb mają zaprosić na rozmowe. .... Yyy to to nie miała być odrazu konkretna rozmowa o pracę?? Później przyszło 2 panów i trzeba było odegrać scenę sprzedając coś... Wszystko trwało 3 godziny... Czy zaproszą czy nie na indywidualną rozmowe mieli dać znać za kilka dni... Spędzenie tam bez sensu 3 godziny nie miało w ogóle sensu
    ReviewUserIcon
    aga

    17.09.2021 15:50

    Kandydat

    Jestem świeżo po "rozmowie kwalifikacyjnej" w oddziale rzeszowskim na Staszica 6. Była to najbardziej żenująca rozmowa w jakiej uczestniczyłam. Aplikowałam na stanowisko asystenta sprzedaży a okazało się że było to werbowanie na doradcę finansowego. Pan prowadzący rozmowę był miły tylko kiedy prowadził monolog. Czar prysł kiedy określiłam swoje preferencje zatrudnienia tzn. chęć podjęcia zatrudnienia na umowę o pracę. Dowiedziałam się wtedy, że jestem mało ambitna a nic tak nie rozwija jak praca na umowę zlecenie albo własną działalność gospodarczą. Jak na menagera wysokiej klasy za jakiego się przedstawiał było to delikatnie mówiąc mocno nieprofesjonalne, żeby nie powiedzieć chamskie. Nie wiem w jakim celu firma wprowadza w błąd już na etapie rekrutacji. Wystarczy w ofercie określić jasno stanowisko jakie oferują i możliwe formy zatrudnienia. Pierwszy raz spotkałam się z formą stadnej rozmowy rekrutacyjnej, na rozmowie było kilka osób. Na szczęście wyszłam razem z jeszcze jedną osobą po 15 minutach i ominęła mnie wątpliwa przyjemność uczestniczenie w tym przedstawieniu. Oferta pracy dla osób mocno zdesperowanych.
    ReviewUserIcon
    Adam

    09.09.2021 09:33

    Były pracownik

    Pracowałem w Phinance ponad 2 lata, niestety sytuacją życiowa zmusiła do wyjazdu za granice i musiałem te przygodę przerwać. Na pewno na plus firmy jest system szkoleń i edukacji, nauczyłem się w tej firmie sporo o finansach pomimo że wcześniej nie miałem z nimi styczności, jak przykładamy się do pracy to zarobki są adekwatne ale niestety trzeba ciągle być na tym skupionym, to nie jest praca że coś wydarzy się za nas samo. Podstawy na początku pracy mogłyby być trochę wyższe ale realnie po paru miesiącach pracy i tak już z niej nie korzystałem mając po prostu większe wynagrodzenie prowizyjne. Ceniłem sobie również świetną atmosferę i możliwość pomagania innym ludziom poprzez moją prace.
    ReviewUserIcon
    Amadeusz

    09.09.2021 09:27

    Pracownik

    Praca zdecydowanie nie dla każdego. Początek jest trudny i wymagający. Jednak po początkowym okresie zbiera się owoce pracy. Fantastyczna atmosfera, wynagrodzenie adekwatne do włożonej pracy, sam jesteś szefem. Praca trudna i wymagająca ale przynosząca mnóstwo frajdy i zadowolenia. Cały czas należy się rozwijać, zdobywać nowe umiejętności oraz wiedzę. Negatywne komentarze pochodzą od osób które sobie nie poradziły lub liczyły, że będą otrzymywać pieniądze za nic nie robienie.
    ReviewUserIcon
    szawir14

    09.09.2021 09:25

    Były pracownik

    Pracowałem w Phinance ponad rok w biurze Kraków VII i wspominam te współpracę bardzo dobrze. Pierwsze 3 miesiące to czas kiedy pojawia się dużo szkoleń. Wiedza, którą zdobyłem przydaje się w przyszłości i daje dużą świadomość oraz informacje jak działa świat finansów. Oprócz szkoleń pracowałem również z klientami, na początku byli to znajomi i rodzina a potem już obce osoby. Nauczyło mnie to przede wszystkim pracy z klientem od innej perspektywy niż w sklepie. Ogólnie współpracę wspominam bardzo dobrze, wypłata zawsze na czas i była ona uzależniona od moich wyników, więc raz było lepiej raz gorzej. Pracę zmieniłem ze względu na przeprowadzkę do innego miasta, ale gdy tylko będzie okazja to myślę, żeby wrócić z powrotem.
    ReviewUserIcon
    Michał

    06.09.2021 14:51

    Pracownik

    Pracuję w firmie od 2010 roku. Zaczynałem w wieku 20 lat. Moja opinia jest pozytywna pomimo trudnego początku. Zrozumienie, na czym tak na prawdę polega usługa firmy (długofalowa i uczciwa opieka nad finansami klienta) trochę mi zajęło. Na początku tak jak wielu piszących opinię myślałem, że jeżdzę do różnych osób i wypełniam książęczkę oraz "wciskam" umowy. Nie dziwię się, że piszą tak osoby, które są na samym początku pracy i nigdy nie miały styczności z ubsługą osób w branży finansowej. Czytam o jakimś oddawaniu prowizji? W Moim wypadku jest to od 0 do 5% miesięcznie. Jak to wygląda po roku, dwóch? Praca daje stabilne zarobki, nie jest problemem to, że dojeżdzam na własną rękę, że przy działalności muszę zapłacić ZUS czy podatek dochodowy. Poza tym działalność gospodarcza wcale nie jest wymagana, zmieniło się to kilka lat temu. Z pewnością trzeba mieć chęci do nauki i nie traktować Phinance jako miejsca, gdzie się idzie coś odbębnić i o tym zapomina. Phinance to również hobby, finanse muszą stać się pasją aby w nich funkcjonować i godnie zarabiać. Po 11 latach jestem niezależny finansowo, jężdżę na wakacje kiedy chcę oraz tam dokąd chcę. Firma rozwinęła mnie zawodowo i prywatnie. Aplikujcie jeśli nie boicie się wyzwań, chcecie osiągać w żciu zawodowym coś "dużego". Phinance w porównaniu do bardzo wielu innych pracodawców da Wam tę możliwość.
    ReviewUserIcon
    No Fear

    03.09.2021 22:36

    Pracownik

    Sprawa wygląda tak, Współpraca z Phi to prowadzenie własnego biznesu tylko know-how, szkolenia, programy motywacyjne i back office masz zapewnione z firmy. Jak nie jesteś przedsiębiorczy ( uparty, pracowity, zorganizowany itp) to się tu nie pchaj bo będziesz za 3 miesiące sfrustrowany. Jak uważasz że należy się wynagrodzenie za spędzanie czasu w miejscu pracy i zabieranie powietrza innym - tym bardziej nie aplikuj. Jeżeli jesteś w stanie poświęcić się mocniej niż większość Twoich znajomych, wytrwać czasami rok a czasami nawet 3 lata w ciągłej walce ale z celami do osiągnięcia to zapraszamy.. Po paru latach praca robi się lekka (albo mi się wydaje bo się przyzwyczaiłem bo jak każdy kto ma biznes czasami pracuje do północy) i bardzo dobrze płatna tylko mało kto dotrwa do tego czasu. Stawki są niższe niż w innych firmach to prawda ale byłem w kilku i jednak cross sell jest tutaj na innym poziomie. Klient po prostu może zadzwonić w każdym temacie z rynku finansowego i mu pomogę. Większość tu kariery nie zrobi bo trzeba działać i myśleć.
    ReviewUserIcon
    Mateusz

    03.09.2021 18:48

    Pracownik

    Od ponad 5 lat rozwijam się i uczę nowych rzeczy realizując swój plan :) Tak, tu możesz to robić, nikt Ci tego nie narzuca. Oczywiście w pierwszych miesiącach dużo się uczysz więc potrzebne jest zaangażowanie czasowe, do momentu aż złapiesz odpowiadający Tobie poziom bo możesz pracować ile, gdzie i kiedy chesz :) Praca dla chcących się rozwijać, działać nieszbalonowo, według własnych zasad.
    ReviewUserIcon
    Doradca Finansowy

    03.09.2021 16:57

    Pracownik

    Po ciężkim początku zabieram owoce cierpliwości. Kilka lat już w firmie, z każdym rokiem coraz lepsze wynagrodzenie, przyjemniejsza praca, zadowoleni klienci którzy wracają. Pracujesz sam na siebie, trzeba dużo samodyscypliny, cierpliwości oraz zaangażowania. Jak zakładasz że odbębnisz pracę w klimacie 8/16 na wymaganym minimum, to dość szybko się rozczarujesz. Po 2/3 latach rzetelnej pracy wypłaty pięciocyfrowe, top robi sześciocyfrowe. Masa szkoleń, dużo wiedzy z zakresu komunikacji, produktów, ofert konkurencji. Można się rozwijać w wielu kierunkach - kredytowym, ubezpieczenia indywidualne, ubezpieczenia grupowe, ubezpieczenia majątkowe, inwestycje czy emerytury. Praca dla osób, które chcę od życia czegoś więcej i zdają sobie sprawę że każdy jest kowalem własnego losu. Z motywacji to mnóstwo wyjazdów, gdzie wszyscy pracownicy podzieleni są na grupy pod względem doświadczenia. Żółtodziub nie ściega się ze starym wyjadaczem. W ten sposób każdy, niezależnie od stażu pracy może wyskoczyć na wyjazd typu 5 dni w Izraelu, tydzień na Zanzibarze, zwiedzić Japonię czy Meksyk. Do tego co pół roku konferencja w dobrym hotelu w Polsce. Atmosfera w biurze jak wśród paczki znajomych, w niektórych dostępna plejka i granie w Mortal Kombat z piwkiem i pizzą po godzinach ;)
    ReviewUserIcon
    Były i obecny pracownik

    03.09.2021 11:40

    Pracownik

    Po zapoznaniu się z większością wpisów stwierdzam, że warto rozróżnić pracę kiedyś a teraz. Odszedłem z firmy szmat czasu temu, gdyż posiadała w swojej ofercie niewiele produktów. Pracowałem w kilku firmach konkurencyjnych i wróciłem, bo wiele w tej firmie się zmieniło. Obecnie Phinance wyprzedza rynek pod kątem rozwiązań finansowych, narzędzi do pracy i szkoleń. Jeżeli ktoś chce działać w finansach to lepszego miejsca do pracy obecnie nie ma w Polsce i mówię to z pełną odpowiedzialnością, gdyż działałem w wielu firmach pośrednictwa finansowego, banku i towarzystwie ubezpieczeniowym.
    ReviewUserIcon
    Specjalista Phinance

    03.09.2021 11:25

    Pracownik

    Fajna i luźna atmosfera, duże i szerokie możliwości rozwoju - każdy może skupić się na tym w czym się po prostu dobrze czuje. Aktualnie już prawie 11 lat w firmie, były wzloty i upadki ale w ostateczności praca w Phinance daje dużo satysfakcji i dobrych kontaktów z klientami oraz współpracownikami. Zajęcie zdecydowanie dla osób ambitnych, chcących cały czas podnosić kompetencje i stawiających na coraz lepszą obsługę klientów.
    ReviewUserIcon
    Jurek

    03.09.2021 11:21

    Pracownik

    Pracuje w tej firmie 10 lat i zrobiła ona ze mnie przedsiębiorcę z prawdziwego zdarzenia. PLUSY Bogate zaplecze, jeśli chodzi o specjalistów. Duża ilość szkoleń Jasna ścieżka kariery MINUSY CRM
    ReviewUserIcon
    Alicja

    03.09.2021 09:48

    Były pracownik

    Pracowałam w Phinance 3 lata, najpierw jako asystentka sprzedaży później jako doradca. Była to moja pierwsza "poważna praca" która nauczyła mnie od zera zarówno merytoryki jak i technik dzwonienia, rozmowy biznesowej, finalizowania kontraktów, które wykorzystuje obecnie pracując za granicą. Atmosfera w biurze (biuro Sopot) była fenomenalna, przełożeni i koledzy i koleżanki bardzo pomocni, ogromna ilość nagród, wyjść i wyjazdów integracyjnych i motywacji ogólnie. Polecam każdemu kto szuka fajnego miejsca pracy z pozytywna energia i bardzo kompetentnymi przełożonymi.
    ReviewUserIcon
    Hagi

    03.09.2021 09:39

    Pracownik

    Firma oferuję świetny system szkoleń od podstaw w branży finansowej oraz w obsłudze klienta. Praca super. Na początku ciężko jest ją pogodzić z życiem prywatnym ponieważ wymaga od pracownika zaangażowania bardzo dużej ilości czasu, ale do pogodzenia.
    ReviewUserIcon
    Magdalena Piór

    30.07.2021 13:12

    Kandydat

    Dzień dobry, Może ktoś się orientuje jak wygląda rezygnacja z pracy w Phinance? czy jest w ogóle sens zaczynać próbować tam pracować i nie mieć możliwości później rezygnacji po miesiącu? Piszą tutaj o zwrotach za prowizje, to będę musiała oddać zarobioną kasę z powrotem jak zrezygnuje?
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    13.08.2021 19:45

    Były pracownik

    Odchodzisz kiedy chcesz. Firma nie oferuje żadnych umów o pracę - tylko zlecenie a potem wdg więc bez problemów można odejść w każdym momencie. Zwrot zarobionych pieniędzy następuje tylko w momencie gdy klient zrezygnuje z umowy, którą mu sprzedasz. Ogólnie jeżeli planujesz zrezygnować po krótkim czasie to bardzo nie polecam. Zarobisz grosze prawdopodobnie i szkoda czasu ogólnie.
    ReviewUserIcon
    Kazimierz20

    01.10.2020 21:37

    Pracownik

    Cześć, prace zacząłem w sierpniu 2020 roku i pracuje już jako student na umowie zlecenie, praca niby fajna ale trzeba umieć ludziom wpychać umowy, sprzedawać je. W firmie nazwywają to "generwoaniem potrzeb" problem jest taki że jak tych potrzeb nie wygenerujesz czyli po porstu nie potrafisz ludziom wepchnąć czegoś lub przeszkadza ci sumienie to lepiej nie aplikować.
    ReviewUserIcon
    Doradca, nie sprzedawca

    04.08.2021 00:14

    Pracownik

    Pracuje tu już dluzszy czas i produktów finansowych masz ponad 600, w tym kredyty, których większość ludzi potrzebuje (wiec nie musisz nic „generować”, wystarczy pytac ;)), ubezpieczenia majątkowe, których ludzie potrzebują w każdym roku a ty masz możliwość zrobić im najlepiej. No i ubezpieczenia, które chronią przed problemami finansowymi jeśli zabraknie bliskich, bądź dopadnie choroba lub wypadek. W którym z tych rozwiązań przeszkadza ci sumienie?
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Phinance?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Phinance S.A.

    Ratajczaka 19 61-814 Poznań

    NIP:7781402894

    KRS:0000312494

    https://www.phinance.pl/
    Branże: Wsparcie ubezpieczeń

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    02.04.2020 10:57

    Inne

    Jak wygląda podstawa w Phinance S.A.?
    ReviewUserIcon
    Wartości

    28.02.2021 16:40

    Pracownik

    1. Manipulacja Młodymi współpracownikami ( np. Namawianie na kupowanie garniturów, teczek, ładnych drogich długopisów itp), dzięki temu wprowadza się młodych w podstawowe koszty dzięki temu muszą dużo pracować żeby utrzymać się i te "zabawki" 2. Szkolenia są bardzo dobre, ale niektóre nastawione po to żeby nauczyć jak sprzedać " Garczki starszej Pani" Ważne żeby obrót się zgadzał, nie ważne czy klient będzie zadowolony ważne że przelew ma być 3. Nikt dokładnie nie tłumaczy umowy zatrudnienia, umowy przejścia na DG, młodzi się na to łapią a potem płacą :) 4. Obiecywane że będziesz jeździł drogim autem itp a przecież sam za niego musisz płacić, mało jest biur które dbają też o finanse swoich pracowników, najważniejsze jest żeby skumulować mu koszty to będzie musiał pracować. 5. Seminaria ( mega sztos motywacyjny dla młodych), pełno białego proszku, panienek, i wciskania kitu ciąg dalszy( rozmowy prywatne, bo szkolenia naprawdę dobre) te seminaria powinny być zgłaszane na policję za ogrom białego proszku i trawy zielonej, specjalne pokoje stworzone aby kupić coś dla siebie, właściciele ledwo widzący na oczy, albo pielęgniarki na telefon z kroplowkami. I mega mega dużo takich "wartości" Jeszcze można wymieniać, oczywiście wyrazy szacunku dla oddziałów które robią dobra robotę dbają o pracowników itp nie należy wrzucać wszystkich do jednego wora, ale na 5 oddziałów jeden jest ok.
    ReviewUserIcon
    Filip

    18.07.2021 13:01

    Były pracownik

    A ja myślę, że Ty nie znasz proponowanych przez firmę form współpracy i charakterystyki pracy DF. Agent ubezpieczeniowy z założenia jest przedsiębiorcą. I firma proponuje współpracę w oparciu o b2b lub umowę zlecenie. Jeśli masz studenta pracującego w sieciówce na zleceniu, który nie płaci chorobowego to również nikt mu nie zapłaci za L4 lub urlop. No bo nie wykonuje swoich zadań ani nie odprowadza składek. Więc dlaczego miałby otrzymać wynagrodzenie? Jak masz firmę, która nie generuje żadnych przychodów to ZUS lub rząd zapewni Ci podstawę? Zrozumcie, że doradca finansowy to freelancer, osoba pracująca na własny rachunek, osoba korzystająca z dobrodziejstw firmy na własny użytek (szkolenia, organizacja egzaminów licencyjnych, dostęp do oferty produktowej, systemy, konkursy motywacyjne, karta sportowa, dostęp do bazy klientów, dział CC, podstawa na start itd). Nikt w kontekście pracy na DF nie mówił mi o umowie o pracę! Chcesz stabilizacji i podstawowego wynagrodzenia wpływającego na konto co miesiąc o takiej samej wysokości to zostań pracownikiem etatowym i szukaj umowy o pracę. Jeśli chcesz być przedsiębiorcą i pracować na swoje nazwisko, być sam sobie szefem itd. to Phinance być może będzie odpowiednim miejscem dla Ciebie. Nie mówię, że jedno jest dobre, a drugie złe, bo to zależy od człowieka.To tak jakby mieć pretensje do rybki, że nie szczeka :) Ja w Phinance się nie odnalazłem. Stwierdziłem, że potrzebuję większej stabilizacji - rodzina, kredyt itd. Żałuję, że nie spróbowałem swoich sił wcześniej np. na studiach, bo wtedy nie miałem żadnych zobowiązań i mogłem cierpliwie pracować na swoją markę osobistą, szkolić się i budować bazę klientów. Natomiast nie mam do nikogo pretensji, bo nie szedłem na etat tylko wiedziałem, z czym się to je. Sympatyczni, pomocni ludzie, mega wartościowe szkolenia i etyczne podejście wobec klienta. Mnie nie wyszło, ale otwórzcie oczy i mniej emocji ;)
    ReviewUserIcon
    defect mózgu

    18.07.2021 11:37

    Były pracownik

    Czytając komentarze niewiele widzę się zmieniło od czasów (d)efectu. Dalej łowią młodych naiwniaków piorąc im łby, że za pół roku beda na miejscu kierownika, będą mieć bmw w kabriolecie i zostaną rentierami z prowizji swojego zespołu. W rzeczywistości przyjmowali kiedyś absolutnie wszystkich, w czasach gdy nie trzeba było mieć licencji i DG, nawet ludzi po kryminale. "Praca" tutaj to zwykłe naciąganie ludzi na produkty, których nie potrzebują lub ich na nie nie stać. Jezeli masz słabą psychikę wkrecą ci ze jestes drugim Jordanem Belfordem, od tego są spotkania w hotelach, na których są szybkie auta, wóda leje sie strumieniami, a luster używają do odkurzania wiadomo czego. Jeżeli w to uwierzysz, toniesz potem w długach, tracisz znajonych z najbliższego otoczenia, którym obiecywałeś złote góry robiąc im pseudo "analize finansową". Rotacja była przeogromna. Jeżeli mam do czegoś przyrównać pracę w tej firmie, to nie bedzie to nic innego jak wciskanie starym babom kołder i garnków. Twoje wykształcenie, twój wiek się nie liczy, liczy się, ilu frajerow namówisz do podpisania umowy, nie potrzebujesz żadnej wiedzy poza umiejętnościami manipulacji. Chętnie biorą młodych szczawi, bo takimi najłatwiej manipulować. Ostrzegam przed utratą psychicznego zdrowia. Napiszę to jeszcze raz, praca w tej "firmie" to AKWIZYCJA, nic więcej.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    10.06.2021 10:23

    Inne

    Jaka atmosfera jest między działami w Phinance S.A.?
    ReviewUserIcon
    ania

    09.07.2021 20:22

    Pracownik

    biura wymieniają się kompetencjami, wzajemnie szkolą, organizują wspólne wyjazdy żeby się integrować. Większość ekipy stawia mocno na relacje
    ReviewUserIcon
    Olga

    08.05.2021 15:25

    Inne

    Wow! Widzę tutaj długie i rozwinięte opinie na temat tego miejsca. Niestety są one podzielone. Jak myślicie z czego to wynika? Z tego co wyczytałam to firma ma kilka oddziałów. Może fakt, że kierownictwo się różni przyczynia się do tego, że innym pracuje się fajnie, a innym nie
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    10.05.2021 08:35

    Pracownik

    Tak dokładnie jest. Osoba osobie nierówna, Kierownik Kierownikowi również, dlatego nie można wszystkich oddziałów wkładać do 1 worka, podczas gdy jedni bardzo dbają o swój oddział a inni mniej - to dlaczego ma się za to dostawać wszystkim??
    ReviewUserIcon
    Anna Bielecka-Więch

    30.04.2021 11:57

    Pracownik

    Pracuję w PHINANCE SA od 15 lat. Zaczęłam pracować po pierwszym roku w SGH w wakacje i traktowałam na początku pracę jako zarobek wakacyjny. Po wakacjach okazało się, że pracę mogę swobodnie łączyć ze studiami dziennymi i wiedza, którą zyskuje po szkoleniach w firmie jest bardzo przydatna na studiach. Obecnie od roku prowadzę zespół doradców i asystentów w biurze Phinance Warszawa 4, ale cały czas pracuję jako doradca, ponieważ obsługuje klientów długofalowo, więc korzyści z tej współpracy są obustronne. Praca w Phinance to również duża ilość wyjazdów i super atmosfera w naszym biurze. Jesteśmy nie tylko zespołem ale często spędzamy czas również prywatnie. Od 15 lat nigdy nie miałam problemu z rozliczeniem, w przypadku błędów sprawa jest natychmiastowo rozwiązywana. Firma daje możliwości wyboru zarówno ścieżki kariery jak również specjalizacji produktowej. Mamy możliwość wyboru prowizji: od wpłaconych składek lub kredytowana i wypłacana od razu przez firmę, co pozwala uzyskać większe wynagrodzenie już na samym początku. Praca w Phinance SA to przede wszystkim wolność, można samu organizować swój czas i idealnie łączyć życie rodzinne z pracą:)
    ReviewUserIcon
    Przemysław Walkiewicz

    27.04.2021 17:40

    Pracownik

    Zaczynałem moją karierę w finansach w 2009 roku w PHINANCE S.A., która aktualnie jest największą niezależną firmą doradztwa finansowego w Polsce. W tym momencie jestem managerem w oddziale Phinance Warszawa IV. Cała moja kariera zawodowa związana jest z finansami. Zaczynałem jako młody 20 letni chłopak w trakcie studiów, który dopiero co przyjechał do Warszawy. Na początku uczyłem się tego czego moim zdaniem powinniśmy dowiedzieć się w szkole, czym jest karta kredytowa i jak z niej korzystać, żeby nie była dla nas pętlą, co to jest oprocentowanie kredytu i jak je liczyć, czym są koszty około kredytowe i czemu są takie istotne, dlaczego zabezpieczanie kredytu jest ważne, jak działa ubezpieczenie domu i samochodu, czy w końcu jak działają podatki i ZUS oraz jaki wpływ mają na nasze pieniądze teraz i w przyszłości. W 2012 razem z kolegami założyliśmy swoją firmę pośrednictwa finansowego, a 2 lata później kolejną, gdzie zajmowaliśmy się taką samą działalnością i w pewnej chwili współpracowaliśmy z 25 osobami. Jednak po kilku latach wróciliśmy do Phinance ponownie, ponieważ zauważyliśmy, że praca w większym zespole daje dużo większe możliwości zarówno dla nas jak i naszych klientów. Dzięki tej współpracy uwzględniając wszystkie zmiany i regulacje na rynku finansowym, firma zdejmuje z nas takie rzeczy jak RODO, licencje, organizację egzaminów, administrację, prawników, dział rozliczeń, biuro i jego koszty, zgłoszenia do KNF (ubezpieczeniowe i kredytowe). Dzięki temu mamy czas na to, żeby zajmować się pomaganiem klientom i zarabianiem pieniędzy, a nie biurokracją. Po za tym w mojej ocenie Phinance jako jedyna firma pośrednictwa jest naprawdę fair wobec swoich klientów. Oczywiście praca nie jest łatwa, ale jak mówią, za łatwe mało płacą. Są momenty, gdzie trzeba się mocno wysilić, ale później z uśmiecham na twarzy można patrzeć na efekty swojej pracy : ) Tutaj mam możliwość decydowania o tym jak szybko i w jakiej specjalizacji branży chcę się rozwijać. Współpraca zapewnia mi atrakcyjny system prowizyjny, dostęp do wewnętrznej bazy klientów firmy, dostęp do systematycznie organizowanych szkoleń produktowych i warsztatów sprzedażowych, dużą elastyczność w planowaniu własnej pracy. Mam jasno określone kryteria awansu. Poza tym firma organizuje konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (premie, gadżety, zagraniczne wycieczki). https://www.facebook.com/kredyty.i.ubezpieczenia.w.praktyce https://www.phinance.pl/doradca/przemys%C5%82aw.walkiewicz_1670077
    ReviewUserIcon
    Adam

    29.04.2019 07:47

    Inne

    Pracowałem tam pół roku. Dobrze że nie dłużej. Nic nie niszczy człowieka finansowo tak jak praca w tej firmie. Dobra strona pracy? Szkolenia. I to tyle. A ze szkoleniowcami dyskutujesz o tym jak tu „posadzić temat” by cokolwiek zarobić. Oferują podstawę 1500 którą trzeba sobie wyrobić. Czasem to nie zależy od ciebie czy wyrobisz. Spotkania umawiasz sam lub czasem call center, te z call center to 2x mniejszy zarobek w razie podpisania umowy. Generalnie jeśli ty dostajesz 1000zł prowizji to osoby nad tobą, szefostwo i firma zgarniają 4000zł. Czysty MLM. Koszty dojazdu są po twojej stronie. Jedziesz do 20klientów tygodniowo z obszaru 70km, masz jeździc w ciemno. Połowy nie zastajesz. Z tych 10 spotkan ktore w calosci odbeda sie tylko 2 masz zarobic na paliwo i samochod. Na hotdoga na orlenie już nie starczy. Praca w tej firmie to same problemy finansowe. Do tej pory spłacam długi jakich sobie narobiłem przez pracę tutaj.
    ReviewUserIcon
    rys

    05.11.2020 12:32

    Pracownik

    jedyna rzecz, która pozostała z tamtych czasów niezmienna to to, ze Phi wciąż jest kuźnią przedsiębiorczości i jest łatwiej zacząć pracę niż kiedyś. Dostajesz darmowe szkolenia, przygotowanie do zawodu, podstawę na start, spotkania z CC, dostęp do najszerszej oferty produktowe na rynku i pracujesz na siebie. Tylko musisz chcieć. Jakwolisz sprzedawać swój czas na etacie dla szefa, który Twoje problemy ma w głębokim poważaniu to wybierz korpo :) wspominasz o piramidce i uważasz, że to złe, a moim zdaniem to super! Wtedy chce sie i managerowi i młodemu doradcy. Masz problem? Kierownik Ci zawsze pomoże, bo to jest też i w jego interesie :) Nie zostaniesz z tym sam. Nie ma wyścigu szczurów i niezdrowej rywalizacji, bo rynek jest niewysycony. Z nikim nie rywalizujesz. Wymieniamy się kompetencjami. Nie czuję się jak sprzedawca tylko doradca przez duże D. Nie jest to może jeszcze model pracy taki jak na Zachodzie, ale zmierza to w dobrą stronę i doceniają to i klienci jak i doradcy. Nie jest to na pewno praca dla każdego, ale jak poczujesz klimat i naprawdę bardzo duże możliwości rozwoju jak i zarabiania pieniędzy to nie będziesz potem żałować, że nie wybrałeś pracy na etacie + przede wszystkim fajni, pomocni ludzie, którzy znają się na tym, czym się zajmują
    ReviewUserIcon
    Adam leń

    21.04.2021 09:24

    Pracownik

    Do tego wpisu chciałabym tylko dodać..... Wyrobienie podstawy zależy TYLKO od nas i naszych chęci oraz zaangażowania. Patrzmy w swoją kieszeń a nie interesujmy się ile kto z czego ma. Patrz na swoich przełożonych w kwestii ile sam też możesz zarabiać, a nie interesuj się ile % lub ile więcej dostanie ten przełożony - sorry - ale chyba zasłużył na wszystko co dostaje dzięki swojej pracy, wytrwałości, motywacji i chęci. Ci, którzy tych słów nie znają - oczywiście najwięcej mają do powiedzenia!
    ReviewUserIcon
    Krzysztof Zaremba

    20.04.2021 17:43

    Pracownik

    Cześć, pracuję w firmie w Warszawie od ponad 16 lat. Obecnie prowadzę jedno z większych biur Phinance -Warszawa 4- ponad 40 doradców z wieloletnim stażem. Najtrudniejsze są pierwsze 2-3 lata, gdzie większość współpracowników uczy się wszystkiego od początku. Poprzeczka wejścia do branży jest zawieszona dość wysoko, trzeba mieć określone predyspozycje do pracy z klientem i spore zacięcie. W nagrodę czekają szkolenia, rozwój i wysokie zarobki. Praca albo dla osób z wcześniejszym doświadczeniem w pracy z klientem, albo dla studenta 2-3-4 roku mającego czas i możliwości nauczenia się zawodu od zera. Tylko w tym drugim przypadku trzeba wykazać się cierpliwością i sporym zaangażowaniem w budowaniu bazy klientów. Nie ma drogi na skróty! Tu często dochodzi do nieporozumień, gdy- osoby po 3 miesiącach pracy chciałyby zarabiac tyle, co doradcy z 10 letnim stażem. Warto to przegadać z osobą na rozmowie kwalifikacyjnej. Firma pośredniczy we wszystkich działach rynku finansowego i zarabia w sposób prowizyjny. Dziwią mnie emocje, jakie wywołuje kwestia zwrotu prowizji. To standardowy zapis całego rynku finansowego zabezpieczający przed „wydmuszkami", sztucznymi kontraktami i wymuszeniami prowizji. Gdyby nie to, to rynek pośrednictwa poszedłby z torbami. Osoby z branży to znają i rozumieją, że nie może być inaczej. Dla osób nowych, które uczą się zawodu od zera- warto to zrozumieć i poznać zanim rozpoczniecie szkolenie!! Tu nie ma cudów, ale ciężka praca. Pozdrowienia
    ReviewUserIcon
    Doradca Sprzedawca

    14.04.2021 09:07

    Były pracownik

    Prawdą jest, że nie jest to praca dla wszystkich. Bo to zwykła akwizycja i albo ktoś chce to robić i się do tego nadaje, albo nie. Większość ludzi jednak odczuwa dyskomfort sprzedając ludziom dość drogie produkty, których sami by nigdy nie kupili. Największa nieuczciwość polega jednak na tym, że młodym ludziom rodzi się na szkoleniach wodę z mózgu - obiecuje wielkie zarobki, garnitury po kilka tysięcy, nęci wyjazdami na jachty z panienkami i koksem, itp... Trochę taki obraz "Wilka z Wall Street" - dla niektórych to może być atrakcyjne, ale nie mówi się o tym, że będziesz zwykłym akwizytorem zaczynającym sprzedaż od znajomych i rodziny. Ogólnie - może Ci się to spodoba - ja osobiście się odnaleźć tam nie mogłem i raczej nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    22.10.2020 10:31

    Inne

    Co wchodzi w socjal Phinance S.A.?
    ReviewUserIcon
    Scjalny

    14.04.2021 09:01

    Były pracownik

    Jaki Socjal...? Pracujesz na kontrakcie, nie umowie o pracę. Jak sprzedasz to zarobisz prowizję a jak nie sprzedasz to nie zarobisz nic. O socjalu zapomnij.
    ReviewUserIcon
    szajbus

    16.02.2020 22:49

    Inne

    Więc tak: pracujecie na własnej DG i sprzedajecie ubezpieczenia na życie i pseudoinwestycje a także OC/AC, kredyty a nawet grunty inwestycyjne. Za sprzedaż dostajecie "jednostki" przeliczane na złotówki. Zaczynacie od poziomu 7zł/j (lub od *4). Spotkania Wam umawia call center (koło 6-8/tydz.). Umawiacie też sami z bazy. Spotkania w promieniu 50km- tylko własnym autem. Na spotkania macie jeździć w ciemno bez potwierdzania więc czasem odbijacie się od drzwi. Miesięcznie jest 40 spotkań umówionych, 20 się odbyło, na 6-7 coś sprzedacie, a za 2-3 dostaniecie pełne wynagrodzenie bo reszta zrezygnuje w trakcie 24msc (wtedy musicie oddawać prowizję). Pierwsze spotkanie trwa od 30-90min. Robicie pełen wywiad z klientem o jego finansach i uzupełniacie książeczkę na 20stron. Oczywiście by sprzedać produkt jedziecie tam drugi raz. Trochę trudno się sprzedaje i wyciąga informacje finansowe gdy ktoś wygląda na 20 latka więc raczej broda obowiązkowo +auto za minimum 20tys. Finansowo: Podstawa? Tak- 2000 na fakturze przez 3msc. 500 idzie na ZUS, 200 na podatek i 100 na księgową. Reszta nie wystarczy na paliwo i serwisy auta. Może dostaniesz laptop i telefon jak jest na stanie. Wynagrodzenie: Np. jeśli klient będzie odkładał na produkt 400zł/msc to macie z tego jednorazowo max około 250 jednostek. Wy dostajecie *7 czyli 1225zł bo od razu dostajecie tylko 70%, reszta po 3msc JEŚLI klient dalej będzie płacił. Najlepsi robią po 4-5tys. jednostek ale ciężko tyle utrzymać i nie dostawać "lapsów" (czyli zwrotów prowizji). Tyle to tylko na polisolokatach. Trzeba też umieć wciskać produkty. Ja nie miałem sumienia. Trudno się też wbić w grupy klientów mogące z dnia na dzień podjąć decyzję, że np 500zł/msc będą odkładać na nie wiadomo co. Klasa średnia odpada raczej, a wyższa jest mądrzejsza i mniej ufna. Większą rolę odgrywają umiejętności sprzedażowe i prestiż- czym przyjechałeś jak wyglądasz, jaki telefon etc. Warto wspomnieć, że gdy Wy dostajecie te 7 zł/jednostkę to Wasz przełożony jest parę "leveli" wyżej i dostaje różnicę pomiędzy swoją a Waszą stawką. Np szef ma stawkę 12zł i dostaje 5zł od każdych 7zł jakie zarabiacie. Sporo. Poza pracą firma organizuje co pół roku weekendowe zjazdy w hotelach 5* z ekskluzywnymi atrakcjami, wizytami gwiazd itd. Niewiele trzeba sprzedać by się zakwalifikować. Super sprawa gdy tam już jesteś. Do tego masz nagrody w postaci jazd Ferrari, tygodniowe rejsy jachtem, strzelnice, jazdy testowe autami i WIELE innych. Inna sprawa, że raczej starzy wyjadacze się tam załapują. Fajna rzecz ale doprowadza do furii gdy dowiadujesz się, ile dostajesz wypłaty na przyszły miesiąc.Masa pieniędzy wydawana na takie rzeczy by stworzyć wrażenie elitarności. Owszem dla szefostwa to elitarność, ale dla Was zarabiających po 5-10tys. to tylko takie wrażenie. WOW 10 tysięcy?! Tyle się zarabia? TAK. Po pół roku i to na fakturze. Płacisz ZUS 1000 podatek 19%, paliwo i utrzymanie auta i zostaje ci ~5000. Do tego jakieś rezygnacje klientów i się okazuje, że w miesiącu dostaniesz 3-4tys. albo 1tys. Albo będziesz musiał jeszcze tysiąc oddać bo zrezygnowało 3 klientów z miesiąca na miesiąc... Do tego gdybyś miał się zabezpieczać finansowo, tak jak sam doradzasz klientom to jeszcze odlicz sobie z 500zł. Wszystko zależy od tego jak pracujesz. Na początku sobie myślisz jak to tu super, że gość pracuje rok i trzepie po 2000 jednostek (czyli z 20tys.) Ale wtedy zapytaj sekretarki ile NAPRAWDĘ dostanie i ile mu klientów rezygnuje po 2-3msc. Na tablicy wynik 20tys zł, realnie 8-12. A to może kredyty? Od 100tys. dostaniesz w Phinance 200-1200zł. Sporo osób robi kredyty na lewo nie przejmując się lojalką. W branży od 100tys kredytu jak dobrze pokombinujesz dostaniesz do 5000zł i więcej (zależy jak się dogadasz z pośrednikami i co to za klient). Czas pracy niby ustalasz sam ale zwykle masz tygodniowo: spotkania 12 to jest ~40h z dojazdami, szkolenia 2-6h, spotkania w biurze (motywacyjne omawianie co sprzedac klientowi i jak) 10h, umawianie spotkań to 2h. Między spotkaniami masz spore przerwy więc możesz sobie tylko dłubać w pępku w samochodzie, liczę to jak czas pracy. Wychodzi go średnio 55-65h/tydz. Sporo jak na tak śmieszne pieniądze. Cały dzień w plecy bo wracasz najwcześniej o 16. Nikt nie spotyka się od rana. W kwestii ubezpieczeń dla klienta Phinance to super sprawa pod kątem zabezpieczenia i pewności że ubezpieczenie działa tak, jak chcemy. Dla pracownika moim zdaniem koszmarna niepewność finansowa. Ale, ale! By nie było tak negatywnie to Phinance jest GENIALNĄ firmą jeśli chodzi o szkolenia produktowe i sprzedażowe! Świetny start dla przyszłych handlowców. Niestety trzeba na początku naprawdę SPORO dokładać do interesu. Może to ja sobie nie radziłem, ale ogromna rotacja o czymś świadczy, a po odejściu znalazłem pracę gdzie zarabiam 8tys.+ i nie "wydaję" z tego 2tys na pracę a prowizje nie oddaję Cieszę się że odszedłem, ale dostałem tu dużo doświadczenia i wiedzy ze szkoleń.
    ReviewUserIcon
    nieprawda!!!

    28.02.2021 16:12

    Były pracownik

    Chyba sobie żartujecie? Nie decyduje Doradca a przełożony, który siedzi i mówi że masz (usunięte przez administratora) bo on nie będzie miał na wypasioną kolacje. Tym bardziej jak spotkania umawia CC, i niby DF decyduje? Daje miejsce w kalendarzu a na RT, przełożony mu cisnie że czemu tak mało ma miejsca na spotkania. BRAWO WY!
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    01.03.2021 09:49

    Pracownik

    Współczuję Panu za takie doświadczenia. Ciekawe, w którym biurze tak Panu narzucano??? Oddział oddziałowi nierówny, więc zanim wystawi Pan złą opinię to proszę się zastanowić czy jest sens opiniować całą firmę!
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    01.02.2021 09:19

    Inne

    Czy Phinance S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?
    ReviewUserIcon
    HR

    01.02.2021 11:37

    Pracownik

    Nie, godziny pracy są elastyczne, oprócz tylko tych, które wyznaczone są na szkolenia.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    12.07.2020 11:08

    Inne

    Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego zespołu w Phinance S.A.?
    ReviewUserIcon
    HR

    12.01.2021 09:07

    Pracownik

    Pani Agato. Dlatego wypowiedzi się różnią, bo każde biuro działa indywidualnie na swoją rekrutację. Nie oczekujemy doświadczenia, bo każdego szkolimy od podstaw. Wdrożenie rozpoczyna się od 3-miesięcznego szkolenia, podczas którego uczymy pracy z klientem oraz wiedzy na temat finansów i produktów finansowych. Wykształcenie to minimum - średnie - takie zalecenie odgórne. Pyta Pani czy osoba z małym doświadczeniem sobie poradzi - OCZYWIŚCIE, pytanie tylko jakie jest zaangażowanie, motywacja, determinacja danej osoby, bo one są istotne oraz chęć do pracy. Na samym początku jest ciężko, bo skoro nie ma się doświadczenia, to wszystko czego uczymy jest dla kandydata nowe a ilość nowej wiedzy jest spora. Jeśli lubi Pani pracę z klientem to jest Pani na dobrej drodze, bo sobie u nas fajnie poradzić :) Potem to już z górki ;)
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    13.01.2021 11:51

    Były pracownik

    Oprócz chęci do pracy potrzebne są jeszcze spore oszczędności ponieważ bardzo możliwe, że przez pierwsze miesiące nie zarobi Pani za wiele.
    ReviewUserIcon
    r.

    17.09.2020 09:45

    Pracownik

    Dzień dobry, Pracę w Phinance zacząłem jako 20-latek. Pierwszy rok studiów, garnitur ze studniówki, zero doświadczenia. Od tego czasu minęło 14 lat i nadal tu jestem. Dlaczego? Bo praca od hobby różni się tym, że za pracę płacą. A nie ma nic fajniejszego, niż mieć z pracy radość. Zarobki są jednym z czynników, jakie mnie tu zatrzymały. Pracujesz to zarabiasz. Jednak nie jest to praca dla ludzi z gatunku etatowego "daj mi". Ludzi, którzy stawiając sobie cele z założenia traktują je jako nierealne. I to kolejny plus, bo otaczam się ludźmi, którym sie chce. Phinance wykształtowało we mnie przedsiębiorcę. Coś, czego nie da etat. To ja decyduję kiedy, z kim, na jakich zasadach współpracuję. Pozwoliło mi zbudować zespół współpracowników, ludzi którym się chce, dzięki czemu mogę być na kilku spotkaniach jednocześnie. Każdy marzy o własnym biznesie, natomiast problemem jest zawsze kapitał początkowy oraz pomysł. Tutaj prowadzę własny biznes, własną firmę. To ode mnie zależą efekty, ja ponoszę odpowiedzialność zarówno za sukcesy jak i porażki. Za darmo, bez wkładania pieniędzy na start, bez szukania pomysłu na biznes. Wsparcie i know-how firmy jest czymś, co zdejmuje mi z głowy obowiązki administracyjne i mogę się skupić na pracy. Wystarczy laptop, koszula i chęci. To ja wyznaczam sobie tempo pracy, cele, plany, realizuję swoje marzenia, a nie marzenia szefa :) I właśnie najważniejsze - nie jestem uzależniony od szefa w korpo, który w napadzie złości mnie zwolni, lub uznaniowo wynagrodzi. Sam sobie jestem sterem i okrętem. Firma się rozwija, wyprzedzając mocno rynek. Przez 14 lat pracy dostałem wiele ofert pracy z różnych firm pośrednictwa, towarzystw ubezpieczeniowych. Jednak zarówno finansowo jak i pod kątem biznesowym cofnąłbym się w rozwoju. Zostałem w Phi. Taki charakter pracy powoduje, że mam czas na to, co dla większości jest niemożłiwe. Wtorek 13:00 kino z dzieckiem? Proszę. Cieżka noc trzeba odespać do 10:00? Proszę. Trening o 17:00? Nie ma sprawy. Wyjazd na kilka dni? Nawet kilka razy w roku, bez jakiegoś wniosku urlopowego. Przelew zawsze na czas? Zdecydowanie. Od 14 lat nigdy nie było opóźnienia. Ludzie z którymi można wyjśc na piwo, spędzić czas prywatnie. Ludzie którzy mają wspólne pasje i chcą się rozwijać, stawiać sobie nowe wyzwania. To chyba tyle z mojego doświadczenia.
    ReviewUserIcon
    Dociekliwy

    30.11.2020 18:41

    Kandydat

    Zastanawia mnie fakt, że Pracuje Pan w tej firmie od 14 lat. Zgodnie z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego spółka Phinance S.A. została założona 27 sierpnia 2008 roku. No chyba, że już wynaleźli wehikuł czasu i mi to umknęło...
    ReviewUserIcon
    rys

    08.12.2020 15:14

    Pracownik

    kolega pewnie miał na myśli 14 lat licząc włącznie z pracą w Efect Doradztwo Finansowe - w 2008 roku Efect przekształcił się w Phinance :) Efect wpis do KRS 2002-09-11/wykreślenie z KRS 2008-08-29 Phinance wpis do KRS 2008-08-27
    ReviewUserIcon
    E.

    01.05.2020 13:02

    Inne

    Rozmowę kwalifikacyjną polecam odbyć telefonicznie - zjawienie się osobiście to strata czasu. 10 minut rozmowy o niczym i obietnica kontaktu w ciągu kilku dni, który to kontakt nie następuje. Niby standard wśród pracodawców, ale to nadal bardzo nieprofesjonalne podejście. Nie polecam.
    ReviewUserIcon
    RQ

    07.05.2020 11:25

    Inne

    Drogi kandydacie. Nie można wkładać wszystkich oddziałów Phinance do jednego worka. Jeśli piszesz opinię - napisz proszę, którego oddziału się to dotyczy (nawet włącznie z ulicą), bo niszczysz dobre zdanie o ogóle firmy a nie wszyscy muszą mieć taką politykę działania, że nie kontaktują się z kandydatami. Osób w HR jest w oddziałach Phinance w Polsce bardzo dużo, więc nie po to jedni bardzo się starają, by inni zaważali na opinii pozostałych.
    ReviewUserIcon
    Phinance

    07.09.2020 12:58

    Pracownik

    Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
    ReviewUserIcon
    Analityk

    24.02.2020 17:02

    Inne

    Aplikowałam na młodszego specjalistę. Moja rozmowa kwalifikacyjna zakończyła się po 5 minutach. Rekruterka przeczytała moje CV przy mnie... Zapytała od razu o oczekiwania finansowe i podziękowała za przybycie. Generalnie byłabym wdzięczna za to że nie marnuje mojego czasu ale mogła zadać to pytanie tel nie fatygując mnie na rozmowę. W biurze w Poznaniu na korytarzu spotkałam dziewczynki wyglądające na licealistki. Ewidentnie szukają osób za najniższą krajową...
    ReviewUserIcon
    Anonim

    26.05.2020 13:12

    Inne

    Na mojej rozmowie rekrutor powiedział jaka jest stawka i dodał, że jest otwarty na negocjacje i wyższą stawkę tylko to będzie to wiązać się z wyższymi wymaganiami. Do tego był przygotowany i wszystko starał mi się objaśnić. Także z mojego doświadczenia nie mogę narzekać ;)
    ReviewUserIcon
    Phinance

    07.09.2020 12:57

    Pracownik

    Szanowny Panie, dziękujemy za opinię i najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pragniemy przypomnieć, że wątek dotyczy biura w Warszawie - nie w Poznaniu.
    ReviewUserIcon
    Dawid

    22.11.2019 16:05

    Inne

    Pytanie do obecnych lub byłych pracowników - co sprzedaje doradca w tej firmie? Na co jest najwiekszy nacisk w planach sprsedażowych? Czy to są kredyty, ubezpieczenia, unit-linked??! Z góry dzięki za podpowiedz.
    ReviewUserIcon
    Maciej

    25.11.2019 07:11

    Inne

    Różnie to bywa, ale największy nacisk jest na ubezpieczenia na życie, bo z tego jest największa prowizja. Czasami też bywa, że jakieś towarzystwo chce zakończyć współpracę z Phinance, bo doradcy nie sprzedają ich produktów i wtedy jest wielkie booom, żeby wszystkim wciskać produkty tego towarzystwa...
    ReviewUserIcon
    Krystian

    03.12.2018 01:45

    Inne

    Widzę ze większość osób to albo konkurencja , albo osoby z mała wiedza . Oczywiście praca jest na prowizji w dużej mierze to zależy od osoby która zaczyna , warto podkreślić ze ta praca uczy życia i zarządzania cZasem . Problemem jest to ze osoby które wypisują te opinie liczyły na to ze klienci sami do nich przyjdą, a oni bedą odcinać kupony . Branża nie należy do łatwych ale wiedza , umiejętności które się tutaj nabywa nie dostanie się nigdzie indziej. Pracowałem w różnych firmach i ta najkorzystniej podchodzi do klienta. Zarobki w moim przypadku po roku stabilnie były na poziomie 5 tys+. ( pracując 20 h w tygodniu , około 12 spotkań ) , po 3 latach czyli teraz są na poziomie 8 tys ( w dużej mierze obsługuje bazę i pozyskuje około 8 klientów w miesiącu ). To nie jest praca dla ludzi leniwych i myślących ze wszystko im spadnie z nieba , jeżeli ktoś chce zarabiać to jedno co jest potrzebne to nauka i zaangażowanie (jeżeli to nie wychodzi to albo nie robisz tego na serio , albo się nie nadajesz )
    ReviewUserIcon
    Adam

    29.04.2019 07:31

    Inne

    Chłopie! 20h odbytych 12 spotkań? Kiedy masz dojazd po minimum godzinę? A spotkanie średnio godzina, a czasem i 2,5?! Jesteś zniszczonych ich propagandą.
    ReviewUserIcon
    Adrian

    31.10.2019 14:59

    Inne

    Zgadzam się, te liczby są nierealne. Pracowałem w Phinance jak to się jeszcze nazywało Efect, jednak z tego co widzę to wiele cech Efectu pozostało. Kiedyś nie było w ogóle podstawy, sama prowizja. Jeśli ja za AEGONA za 3000 miesięcznie przez 10 lat dostałem prawie 10yś prowizji to agent AEOGONA czy pracownik open finance dostały dużo więcej bo to była maksymalna opcja tego produktu. Moim zdaniem prowizje dla doradców są zbyt małe i faktem jest, że firma dostaje dużo więcej i rozdziela prowizję na wszystkich 3 przełożonych nad Tobą czy nawet 4. Duża i prostacka presja na sprzedaż, niektórzy jej ulegają i jeśli ktoś nie umie powiedzieć stop zostaje z długami przez tę atmosferę ciagłej rywalizacji o droższe rzeczy. Niektórzy ciągle mieszkają z mamą, ale wzięli jakieś mega drogie fury w leasing i teraz tylko na nie pracują bo jak z klientami słabo to już na benzynę nie mają :) Oprócz własnej głupoty i uczestniczenia w wyścigu na przepych trzeba oddać prowizję jesli umowa nie wytrzyma roku - np. plan na 10 lat a klient nie chce wpłacać i rezygnuje. Niektórzy kumple mieli po 30 tyś do spłacenia, ale to z własnej winy bo jak nie traktujesz klienta poważnie to on jak zacznie czytać warunki i zobaczy, że różnią się od świetlanych zapewnień to rezygnują. Wciskanie i kłamstwo pięknie wychodziło z wezwaniem do zapłaty prowizji :) Ja miałem do oddania całe 600 zł a pracowałem prawie 2 lata, tylko, że nie ściemniałem i byłem merytoryczny. Nie miałem wtedy prawka to i samochodu nie spłacałem :) Można nabyć dużo interpersonalnych umiejętności, przydatnych potem w życiu czy w pracy, umiesz wyjsć z twarzą z każdej sytuacji czy świetnie odbić piłęczkę, ale to na tyle. Szkolenia to foldery produktów finansowych do znalezienia w necie, nie mają większej wartości, chyba, że ktoś nie wie co to Elixir albo inflacja.
    ReviewUserIcon
    P4ulina

    01.07.2019 15:46

    Inne

    Witam, jak to wygląda z zrezygnowaniem z umowy w firmie phinance?
    ReviewUserIcon
    Lolek

    23.08.2019 21:03

    Inne

    Pierwszy okres jest nieco inny niż dalsza praca. Już tłumacze. W firmie są dwa rodzaje jednostek. Pierwsze to jednostki spolisowane czyli takie w ktorych cały proces przebiegł pomyślnie (umowa spisana, pierwsza składka wpłacona, welcome call, i na końcu polisa). W normalnym trybie gdy pracujemy dłużej właśnie za taki cykl dostaniemy pieniądze. Pierwsze miesiące wyglądają nieco inaczej. Przysługuje nam tzw kontyngent. Wygląda to w ten sposób, że wraz z osobą pełniącą stanowisko kierownicze (celowo nie pisze kierownik) ustalacie na jakich warunkach przysługuje wam kontyngent. W moim przypadku bylo to bodajże 150 jednostek i 10 analiz. I tutaj jest małe ułatwienie ponieważ jednostki nie muszą być spolisowane a wystarczy że zostanie złożony wniosek i opłacona pierwsza składka. Tak to wygląda w rzeczywistości, ale odpowiadając jednym zdaniem na twoje pytanie to "nie, nie masz pewności ze dostaniesz jakiekolwiek pieniądze" Dodam tylko że w kolejnych miesiącach wymagania na kontyngent wzrastają a kwota kontyngentu niekoniecznie (tutaj dużo zależy od ustaleń z osobą na stanowisku kierowniczym)
    ReviewUserIcon
    Marcin

    01.09.2019 22:56

    Inne

    Ta firma to jedna wielka żenada!!!! Kto w tych czasach oferuje tak śmieszny system premiowania! Studenciaki, lepiej omijajcie szerokim łukiem, no chyba, że macie za dużo czasu i lubicie działać charytatywnie :)
    ReviewUserIcon
    Maciej

    24.06.2019 18:39

    Inne

    Byłem niedawno na rozmowie rekrutacyjnej w Phinance i przyznam szczerze, że jestem bardzo rozczarowany. Od 2010 pracuję w branży finansowo - ubezpieczeniowej i jeszcze żadna firma nie zaproponowała mi tak kiepskich warunków współpracy. W tej branży jest bardzo duża konkurencja i firmy raczej bardzo dużo inwestują w najróżniejsze benefity i bonusy, aby przyciągnąć nowych pracowników, a tutaj nic :( Co do przebiegu samej rozmowy to także pozostawiała ona wiele do życzenia. Oczywiście standardowe pytania w stylu: dlaczego chcę zmienić pracę, jakie mam plany zawodowe i prywatne na najbliższe 5 lat, czy wiem coś o Phinance, co mnie motywuje do pracy, w jaki sposób będę zdobywał nowych klientów. Bardzo mnie zniechęciło, kiedy kierownik biura, który przeprowadzał tę rozmowę, zaczął "jechać" po innych firmach ubezpieczeniowych czy zajmujących się szeroko pojętymi finansami. Moim zdaniem było to bardzo nieprofesjonalne. Za wszelką cenę starał się pokazać, że Phinance jest The Best, a reszta (usunięte przez administratora) swoich klientów. Dosyć długo czeka się podobno na licencje, co już we wcześniejszych komentarzach chyba padało. Na pewno nie jest to firma dla mnie! Dodam jeszcze, że rozmowa miała miejsce w jednym z oddziałów Phinance w Poznaniu.

    Zostaw merytoryczną opinię o Phinance S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.