Opinie o IKEA Retail
IKEA i jej wartość względem pracowników.. Świadomość kosztów -chyba nie są świadomi kosztów życia,od nas oczekują a gdzie w drugą stronę? Poczucie wspólnoty -niby jakie?jak góra kasę dla siebie trzyma,dodatki podwyżki a reszta niech płacze.. Wstyd sami sobie kasę dają,a dla reszty nie ma..Taka wspólnota. Przywództwo poprzez przykład-niewiadomo czy się śmiać czy płakać..jaki przykład dają?że sami kasę dla siebie zgarniają. . Nieszablonowe myślenie -no dobrze smyślą o swoich 4 literach..a reszta niech na nich robi.. Troska o ludzi.. Rozpacz.. To tyle. I tak oni sobie nic do serca nie biorą,jedynie do własnej kieszeni.
Tak samo z mówieniem o rozwoju, natomiast pupilków się wypycha a inni mają trzymać szyk w szeregu
jestem od niedawna pracownikiem. Przyznam szczerze, że jestem zaskoczony podejściem do pracownika, wdrożeniem, pomocą na każdym etapie, miłą atmosferą. Może za jakiś czas jak sie popracuje to się to zmieni chociaż ciężko mi uwierzyć w to. Super kierownik, otwarty na pomysły i opinie, wiadomo praca z klientem czasami jest trudna i wymagająca jednak w razie potrzeby można odreagować z zespołem. Jestem zaskoczony opiniami na goworku- może na innym dziale nie jest tak kolorowo. Jesli chodzi o dbanie o pracownika to pracowałem w 4 różnych firmach i jak narazie w żadnej nie było dbanie o pracownika na tak wysokim poziomie. Pewnie część opinii to zdenerwowani klienci ale mając doświadczenie w innej firmie to mogę powiedzieć że Ikea bardzo dużo robi aby zadowolic klienta a czasami to aż za bardzo w mojej opinii porównując to z moim poprzednim doświadczeniem. ogólnie jak najbardziej na + Za jakis czas może znowu się pojawie to zobaczymy czy coś się zmieniło
Wracam po pewnym czasie - trochę juz zobaczyłem i doświadczyłem Od pozytywnej opinii przez te kilka miesięcy moja opinia zmienia się o 180 stopni - na NEGATYWNĄ teraz już wiem skąd tyle złych opinii tutaj. Kilka rzeczy: bardzo dużo roboty (szczególnie teraz) a ludzi brakuje przez co albo robisz tak że Ci pod po (usunięte przez administratora) spływa albo jak się dobrze ułożysz to lecisz w bambuko. Kolejna rzecz - współpraca z innymi działami to czasami dramat. Dzwonisz kilka razy żeby ktoś coś zrobił bo np jest klient i potrzeba towar na już to po 20 min może ktoś przyjdzie a może nie. IKEA niby tak dba o pracowników ale z tego co doświadczyłem to mija się to z prawdą. Jedynie dobry to jest PR i propaganda. A może IKEA jest ekologiczna? taaak...., szczególnie gdy dziennie jest drukowane tysiące kartek które w dzisiejszych czasach cyfryzacji były by zbędne ale dlaczego to jest potrzebne? bo IKEA ma tak stare systemy że nie są w stanie obsługiwać wszystkich spraw a zmiana jest niemożliwa bo to globalne jest - kwestia ceny zmiany oprogramowania ale oczywiście na to nie stać...., jedzenie na kantynie? czasami dobre czasami takie średniawe bym powiedział. Najlepsze jest to że są miejsca i stanowiska gdzie pracownik zostaje sam i radź sobie a jak nie to dzwoń to pomożemy - tylko nie wszystko da się wyjaśnić telefonicznie szczególnie gdy nagle zniknie towar i nikt nie kwapi się żeby przyjść i go poszukać. Nowy punkt odbioru zamówień internetowych? miało być lepiej ale wyszło jak zawsze..., (usunięte przez administratora) brak miejsca, ciężko towarem przejechać, braki w towarze itp. Równi i równiejsi? no pewnie i to w pakiecie - wystarczy być dziewczyną w logistyce i już nie trzeba dźwigać i wozić cięższych wózków bo są faceci od tego Uwaga! nie piszę że wszystkie kobitki takie są bo są kobitki co równo z facetami jadą z tematem paczek i ciężkich wózków. A w momencie jeśli powiesz że Ci coś nie odpowiada to próbują zrobić z Ciebie wariata, że to Ty sobie nie radzisz bo przecież wskaźniki mówią że jest dobrze mimo, że nie jest. Okej, mogę harować tylko niech dadzą godną pensję - a nie jakieś grosze i to nie wiadomo czy będą podwyżki jakiekolwiek. IKEA proklientowska? no pewnie tylko, że przez to np zwracany towar idzie do kosza i gdzie ta ekologia? Infolinia mówi swoje a rzeczywistości jest inaczej i później Ty się tłumacz klientowi. Kolejna rzecz - Skanuj i Płać - idealna opcja żeby wynieś towar ze sklepu, za kilkaset złotych i to nawet bardzo się nie starając. Wystarczy, że klient "zapomni" zeskanować pościeli/zastawy/dywanu czy czegokolwiek innego i sobie wyjdzie płacąc tylko za resztę. W sytuacji zwrócenia uwagi do klienta słychać tylko - oj hahaha nie zauważyłem/ohh ja zapominalska/ upsi itp. a później dziwić się że brakuje towaru a na stanie jest jeszcze teoretycznie 20 sztuk albo że koszta się nie zgadzają...., czekam na info w sprawie podwyżek, może nowy dyrektor coś zmieni i wprowadzi lepsze zmiany a jak nie no to .... ŻEGNAJ IKEA, MOŻE KIEDYŚ NA ZAKUPACH SIĘ ZOBACZYMY
Robote se chwaliłem. Miałem nawet tapczan, gdzie od czasu do czasu w zasobniku na pościel ucinałem se dzemke do pół godziny. Niestety kiedyś się mi przysnęło na dłużej i wyrzucili mnie z roboty.
Praca Ok, grafik tragedia, umowa na 3/4 etatu a do przepracowania 170 h, Grafik zmieniany z dnia na dzień bez poinformowania pracownika, wszystko z usnoevhem bo nikt za to nie odpowiada, co innego mówią na rozmowie rekrutacyjnej a co innego spotka Cie w pracy, odradzam prace w Ikea
Budżet podwyżkowy dramat. Dostaniesz marne 200zl netto (o ile ) I masz się cieszyć. Komu to pomoże przy takim wzroście kosztów życia? Ludzie trzeba pomyśleć o innych rozwiązaniach. Czas na działania z naszej strony.
Firma sprzątająca już mniej się przykłada do swojej pracy. O wszystko trzeba dzwonić i jak coś przychodzi to narzeka, że "wymyślamy" pracę
Za taką stawkę to całe szczęście, że w ogóle przychodzą do pracy. Seba składałeś już CV, czy czekasz na wakat ?
Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii o tej pracy ale jeśli chodzi o Pracę na Magazynie to super się tam pracuje i miła atmosfera bardzo, wiadomo że trzeba czasem ciężkie rzeczy nosić no ale taka praca. Polecam serdecznie szczególnie osobom młodym pracę tutaj ????
A kierownicy sobie jada na imprezę, dwudniowe chlanie, a potem powiedza że koszta się nie zgadzają. Bo musu być impreza dla plebsu i impreza klasy wyższej osobno, ciekawe skąd na to kasa jak mamy niby oszczędzać na bonus, w IKEA są równi i równiejsi. Żalosne
O jeszcze piękniej... To nikt nikomu kompletnie nie ufa? :/ I czy da radę sprawdzić skąd tę kasę biorą?
Jeśli pracodawca ma związane ręce w sprawię podwyżek inflacyjnych dla swoich pracowników to warto opracować jakieś procedury na przyszłość. Podwyżki cen usług i towarów były zmieniane a płac już nie
Możnaby pisać różne rzeczy ale tak naprawdę kazdy ma swój rozum wiekszy lub mniejszy i każdy pracujący lub chętny do pracy musi sam poznać i ocenić system pracy w tej korporacji. Jak dla mnie szkoda ponad 2 lat pracy w tej korpomaszynie.
Znów ishare i pewnie znów każdy napisze ze wszystko jest super. Bo to ze ikea już kolejny raz podnosi ceny produktów to ok ale podwyżki dla pracownikow? nierealne. Każdy narzeka a nikt nic z tym nie robi. Z prostej przyczyny. Odezwij się raz to potem rozwoj zobaczysz tylko jako napis na ścianie. Nie jedni tacy byli co się odezwali i potem długo na jednym stanowisku albo degradacja. Najlepiej jak każdy udaje ze jest ok, nic się nie odzywa i nie narzeka. Tylko to prowadzi jedynie do szukania pracy w innych, lepszych miejscach których teraz jest mnóstwo. IKEA robisz to bardzo źle.
Niestety w IKEA nie ma już dobrych warunków,niczym nie wyróżnia się na tle innych pracodawców,ba! jest mocno w tyle Płace bardzo niskie,przy obecnej inflacji,podwyżkach jedzenia,paliwa,energi nie ma z czego żyć,ale Ikea podnosi swoje ceny..ale nie pensję.Zadnych dodatków już nie ma,ryjemy jak woły,towaru brak..a oni nam każą wyciskać ile sią da bo premi na koniec roku nie będzie.. Naprawdę smutno..dużo ludzi odchodzi tam gdzie lepiej płacą,albo biorą dodatkową pracę i nie mają czasu żyć, odpocząć. IKEA WSTYDZ SIĘ!!
Temat wynagrodzeń jest omijany w każdej sytuacji. Najczęściej aby zrzucić odpowiedzialność przedstawia się, że decyzję są podejmowane w Warszawie. Ogólnie nie polecam pracy, gdyż najczęściej mówi się o możliwościach, które czekają za każdym rogiem a potem okazuje się że to ślepa uliczka
Niestety to prawda..Każą nam wyciskać z klientów ile się da(jak by jeszcze tylko było co)ale tylko po to by oni,tam na górze mieli się czym nachapać.. To aż śmieszne,że taka firma,z takimi dochodami tak słabo płaci,nie docenia ludzi.niestety IKEA obrała bardzo zły kierunek..i zmierza w ciemności..
Dokładnie tak! Ilość obowiązków i potrzebnej wiedzy ma się nijak do wypłaty. To aż śmieszne jakimi wartościami ta firma się reklamuje a w rzeczywistosci jest wielkie rozczarowanie. A to ze premia roczna może nie być przyznana bo jakieś tabelki mogą się nie zgadzać mimo ze cały rok jest ogromna harówka… brzmi jak ponury żart. Witamy w przyjaznej IKEA.
No proszę jak się nagle cudowna sprzedaż zaczyna udzielać :) Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Jak w każdej firmie, są pewne kwestie wymagające naprawy. Zastanawia mnie tylko jedno - wszyscy tu wypisujecie jak to wam źle, jakie to straszne korpo, ale jak przychodzi Ishare to wyniki cudowne! Logistyka i food najlepszy wynik w kraju, na sprzedaży też przyzwoicie. Dlaczego wtedy się nie odzywacie, tchórze?! (usunięte przez administratora) anonimowo na randomowym goworku potraficie, ale w anonimowej ankiecie pracowniczej to już za dużo roboty, przerasta was to? Ba! Najgorsze, że prosto w oczy nic nie powiecie i na biezaco jak coś się dzieje. (usunięte przez administratora) Niby dorośli ludzie, a nie wiedzą jak się rozmawia. Zawsze wchodzę poczytać tutaj komentarze dla rozrywki, bo dawno nie widziałam takich frustratów :) no i klasyk na końcu - jak wam (usunięte przez administratora) tak źle, to co wy tu jeszcze robicie? Na siłę was nikt nie trzyma. Kredyt i rodzina na głowie? Na pewno znajdziecie pracę gdzieś indziej, gdzie lepiej będą was traktować, gdzie kierownicy i przede wszystkim coworkerzy będą lepsi. Przecież tutaj tak (usunięte przez administratora) i w ogóle, to takich pracowników przyjmą z pocałowaniem ręki, piszcie już te CV :* na do widzenia życzę wam wszystkim więcej radości z życia
Już jeden taki był u mnie na dziale ... zwrócił kilka razy uwagę kierownikowi na jego zachowanie i już podwyżki nie zobaczył. Ci którzy cicho siedzieli nie mieli problemu z tym problemu. Jeśli powiesz na zebraniu oficjalnie, że widzisz gdzieś problem to dla kierownictwa problemem stajesz się ty. Potem ci zarzucą, że jesteś negatywnie nastawiony do pracy i że twoje zachowanie nie jest spójne z wartosciami firmy.
Zawsze trzeba pamiętać, że w "kupie siła"! Nie wiem, o którego kierownika chodzi i jaki on jest, ale ciekawa jestem jakby zareagował gdyby większość działu zaczęła mówić wprost jak jest. Nie da podwyżki całemu działu? Sam się wkopie. Ogólnie, jak ludzie dają się zastraszyć to nie dziwię się, że nic się nie zmienia. Jeśli rozmowy bezpośrednio z kierownikiem nic nie dają, to iść grupowo do HR albo zgłosić się po pomoc do związków. Możliwości jest dużo, tylko trzeba próbować i znaleźć "sposób" na człowieka
Zwykła korporacja z mnóstwem „kierowników” i sztucznymi stanowiskami byleby utrzymywać znajomych, którzy są do niczego i już dawno powinni wylecieć. Tylko ze różnica między ta a inna korporacja jest taka, ze w każdej innej zarobi się więcej niż tu.
Aplikowałam do działu obsługi Klienta. Przeszłam rozmowę video, dostałam dwukrotną informację aby czekać na kontakt. Niestety, dziś dostałam maila, że nie zdecydowano się zaprosić mnie do dalszego etapu rekrutacji. Spełniam wymagania zarówno wykształcenia jak i doświadczenia. Znam język ang. Czy przyczyną może być wiek? Mam 40 lat.
Skończcie już jęczeć na tej logistyce bo żal (usunięte przez administratora) sciska jak to czytam. Same miękkie jajka. Walicie takie smuty że pół sklepu z was się śmieje a druga połowa ma was głęboko wiadomo gdzie. Piszcie dalej miernoty tylko anonimowo potraficie być kozakami???????????? jesteście tak żenujący a rolowi to zazdrościcie bo ma więcej czegokolwiek niż wy wszyscy razem. Załóżcie sukienki bo facetami to nie jesteście, wstyd mi za was tepe strzały, a najlepiej jak się zwolnicie bo na Wasze jeczace dziubki jest chętnych sporo. Skawie to możecie conajwyzej buty czyścić
Dlatego płacz dziewczynko dalej, my mamy niezła beke
Nie sądziłam, że Ikeowska cenzura działa także na goworku. Jeśli chcesz się przekonać jak jest w IKEA zatrudnij się na jakiś czas a się przekonasz. Ocena pracodawcy nie kłamie - 1,2 gwiazdki na 5 mówi samo za siebie. Zabójcza rotacja pracowników z czegoś wynika. Pozdrawiam kadrę kierowniczą i życzę sukcesów.
Złożyłam aplikacje, odbyłam video rozmowę. Spełniam wszelkie wymagania na stanowisko w Dziale Obsługi Klienta. Po dwukrotnym zapewnieniu o kontakcie dostałam odpowiedź odmowną. Co trzeba zrobić by zostać zatrudnionym? Mam 40 lat, czy to było przeszkodą?
Oni potrzebują ludzi którym będą mogli wciskać ciemnotę, że jest super i że jeśli będziesz ostro pracować to zrobisz karierę. Preferowany wiek to ludzie na studiach, ewentualnie do 24/26 roku życia. Takim można wcisnąć każdą bajkę. Widać to zwłaszcza u mnie na sprzedaży. Jako starszy stażem pracownik muszę ogarniać wszystko i jeszcze tą całą bandę świeżaków, którzy jeszcze nic nie potrafią, ale nasłuchali się o wielkich możliwościach i zamiast pracować to orbitują wokół kierowników. (dotyczy to także team leaderów) 40 lat to za późno na takie corpo. Nie jesteś dla nich świeżą gliną do uformowania. Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam
Droga logistyko, drogi foodzie, na sprzedaży też jest kolorowo. Nowi kierownicy i teamleaderzy to chodzące encyklopedie wiedzy, skąd i kto ich wybrał?!
Nie polecam IKEA FOOD. Mnóstwo fałszywych ludzi, starzy pracownicy udaja ze cie lubia, a obgaduja cie za plecami i donosza do biura. Kierownicy nie wiedza, albo wola nie wiedziec co sie dzieje w ich zespole. Jestes na pol etatu i mysla ze jestes doatepny 24/7, kiedy tylko chca zebys przyszedl. A zmiany sa strasznie rozjechane, zero zaplanowanego czasu w tygodniu. Kierownik z restauracji i jego pupilki sa niesmaczni, po kilku minutach ,,zartow” masz ochote uciec. Sama IKEA i jej wartosci to korpo sciema. Jestesmy dla planety, dlatego masz sprzedawac jak najwiecej i wciskac klientowi towar ktorego nie potrzebuje, bo cyferki musza sie zgadzac. Jestesmy dla ludzi, dlatego robimy zmiany nawet po 10 godzin, zeby zajechali sie i nie mieli sily na nic. Troszczymy sie o planete i ludzi, dlatego produkujemy tanie i biezdrowe jedzenie. Mielone mieso w postaci klopsika lub parowki na pewno bylo zmielone ze ,,szczesliwych’’ swinek i kurczaczkow. Wystarczy byc troche szczerym, wiadomo ze nie zawsze jest kolorowo, ale nie trzeba udawac ze jest super, ze wszyscy sie kochamy i lubimy tam pracowac. Fastfood to fastfood.
Mówisz że zmiany są w tej pracy rozjechane... To w jakich godzinach się tutaj na przykład pracuje? Jak czasowo wyglądają te zmiany?
Czesc, w sieci pojawilo sie ogloszenie na stanowisko kierownika zespolu sprzedazy. Jakie sa +- widelki zarobkow?
(usunięte przez administratora)
Mam nadzieję że sprawą zajmie się HR, nie ma zgody na mowę nienawiści w tej firmie.
Kolega od dłuższego czasu publikuje swoje ciekawe prywatne relacje
IKEA jest tak tolerancyjna, ze od wielu lat toleruje tak daremnych kierowników logistyki w Katowickim sklepie. To się nazywa tolerancja chyba należy się medal za niekompetencje. Ziomeczki na fajce a cała reszta (usunięte przez administratora) Pozdro
Największym hitem jest dla mnie kierownik logistyki który nawalony robił gnój na imprezie działowej i ani nie przeprosił za swoje zachowanie....
Lub dziewczyna aktualnie pracująca w dziale logistyki ,która rozkłada tam nogi każdemu. Można by tak wymieniać dalej, tylko po co ? Co ma impreza działowa ,życie prywatne do tego co się dzieje w firmie? Robią to w godzinach pracy na kantynie pracowniczej czy co ?????
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w IKEA Retail?
Zobacz opinie na temat firmy IKEA Retail tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w IKEA Retail?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 5 to opinie pozytywne, 39 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!