Opinie o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawa

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Jak to było z pozyskaniem maszynistów dla tej spółki. Wiśnia ty wszysko wiesz to powiedz. Chociaz nie wiem czy nie jestes za młody. Czy to prawda że jak powstała ta spółka to prawie żaden maszynista nie chciał tu pracować. Że stworzony był przepis czy ustawa która umożliwiła przeciągnięcie maszynistmaszynistówz cargo? Czy to prawda jest?

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Zamieść odpowiedź z sanepidu. Trzeba było przed wszystkim zapisać się do PSL.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

Jaki to ma związek z moim pytaniem. Chodzi mi o dodatek prim do punktu stawy. Czy to nie było działania prawa wstecz?

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

W związku z wątpliwościami i szeregiem pytań dotyczących miejsca zakończenia i rozpoczynania pracy przez drużyny pociągowe , zasięgnęliśmy informacji w tej sprawie ze (usunięte przez administratora) Oczywiście wynika z tego ze mieliśmy rację . Pracodawca musi organizować pracę w taki sposób aby pracownik rozpoczynał i kończył pracę w jednym i tym samym miejscu. Dodatkowo pracodawca musi dokładnie określić miejsce pracy jako konkretny punkt a nie obszar geograficzny. Czy więc nie należy stwierdzić że Spółka łamie przepisy? Zamieszczałem już tą informację na tym forum ale jakoś dziwnie znikła. Informuje że jeśli moje posty w tej sprawie będą znikały bez zajęcia stanowiska w sprawie przez przedstawicieli kierownictwa tej spółki, to moje działania będę potęgował do czasu doprowadzenia do konsensusu w sprawie. Z informacji które uzyskaliśmy wynika że: Strony stosunku pracy nie mają jednak całkowitej dowolności w zakresie ustalenia miejsca pracy. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę ogólną zasadę sformułowaną w wyroku Sądu Najwyższego z 11 kwietnia 2001 r. (I PKN 350/00, OSNP 2003/2/36), w którym wskazano, że miejsce wykonywania pracy powinno być tak ustalone, by pracownik miał możliwość wykonywania zadań, wliczając w to czas dojazdu do miejsca ich wykonywania, w ramach umówionej dobowej i tygodniowej normy czasu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym. Przy takim ujęciu zawęża się już zakres możliwego obszaru geograficznego, który może zostać określony jako miejsce pracy. Ponadto miejsce pracy powinno zostać określone konkretnie. Wskazał na to także Główny Inspektorat Pracy w piśmie z 29 maja 2007 r. (GNP-152/302-4560-247/07/PE), stwierdzając, że miejsce pracy nie może zostać określone zbyt ogólnikowo, np. jako obszar całego kraju. Przy takim określeniu miejsca pracy, jak to zostało wskazane w pytaniu, należy uznać, że w treści umowy miejsce pracy nie zostało ustalone. Wskazali Państwo raczej potencjalny obszar wykonywania czynności przez pracownika, określając od razu, że jego praca będzie się wiązać z licznymi wyjazdami. W przypadku niewskazania miejsca wykonywania pracy należy uznać za nie siedzibę pracodawcy. Zgodnie z art. 454 § 2 Kodeksu cywilnego o miejscu wykonywania zobowiązania mającego związek z przedsiębiorstwem (w tym przypadku zakładem pracy) rozstrzyga miejsce, w którym znajduje się siedziba przedsiębiorstwa. Nieokreślenie miejsca pracy w umowie o pracę oznacza, że miejscem pracy jest siedziba zakładu pracy. W odniesieniu do Państwa sytuacji nie można byłoby nawet zakreślić jako miejsca pracy obszaru, np. województwa. Firma świadczy usługi na terenie całego kraju i takie zawężenie nie odpowiadałoby prawdziwym potrzebom. Przyjmuje się, że w odniesieniu do osób, których praca w dużej mierze jest związana z przemieszczaniem się, miejscem pracy powinno być miejsce (najczęściej siedziba pracodawcy), w którym pracownicy otrzymują przydział zadań roboczych. W przedstawionej sytuacji każdy wyjazd do pracy na budowę znajdującą się poza miejscowością, w której mieści się siedziba pracodawcy, będzie dla tego pracownika podróżą służbową (art. 775 k.p.). Nie będzie tak jednak wówczas, gdy strony zmienią okresowo miejsce pracy pracownika, wskazując w aneksie do umowy o pracę, że miejscem tym będzie miejscowość, której pracownik będzie świadczył pracę. W takim przypadku nie mamy do czynienia z podróżą służbową, a tym samym pracodawca nie będzie zobowiązany do wypłacania dodatkowych świadczeń poza wynagrodzeniem. Jednak na zawarcie takiego aneksu potrzebna jest zgoda pracownika.

OkO
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

A jak dirma sie zachowa w zwiazku z tym ze Warszawa znajdzie sie w sttefie czerwonej.

EN74
Kandydat
@mazowieckie@poczta.fm

Czy kodeks pracy pozwala na zmiany w planie pracy.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@EN74

Pytasz o plan pracy czy harmonogram bo to są dwie różne sprawy. Czy w tej spółce są nadal częste zmiany w harmonogramie pracy danego pracownika?

obserwator
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Własnie zmiany są bardzo częste. Czy to zgodne z prawem?????

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@obserwator

Czy zmieniają czas rozpoczecia i zakończenia zmiany roboczej w ciagu okresu rozliczeniowego , który w tej firmie wynosi prawdobodobnie 2 miesiące?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Czy znane są już przyczyny omdleń pracowników obslugi pociągowej. Czy powodem było przemęczenie?

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Maseczka była przyczyną.

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

O którym dokładnie przypadku omdlenia pracownika mówisz??

wiśnia
Pracownik

Wrócił limit pasażerów w pociągach PKP Intercity We wszystkich jego pociągach nadal obowiązuje całkowita rezerwacja miejsc Od soboty w pociągach PKP Intercity jednocześnie zajętych może być co najwyżej 50 proc. miejsc - przypomina przewoźnik. Można zająć dowolne miejsce w klasie, na którą ma się bilet, a niekoniecznie przypisane w rezerwacji, byleby zachować odpowiedni odstęp. Ograniczenie liczby pasażerów do połowy miejsc to efekt rozporządzenia Rady Ministrów ws. obowiązujących od soboty w związku z epidemią koronawirusa ograniczeń. W przypadku pociągów PKP Intercity, pasażerowie mogą zajmować nie więcej niż co drugie miejsce siedzące, zachowując odstęp. Jednocześnie pasażerowie mogą zajmować dowolne miejsca w obrębie posiadanej klasy wagonu, bez względu na miejsce wskazane na zakupionym bilecie - podkreślił przewoźnik. PKP Intercity zapewnia jednocześnie, że będzie dodawał w miarę możliwości do pociągów wagony oraz dostosuje składy do bieżącego obłożenia w pociągach, nie dopuszczając do przekroczenia limitu zajętości 50 proc. miejsc. Przewoźnik przypomniał, że we wszystkich jego pociągach nadal obowiązuje całkowita rezerwacja miejsc. Można otrzymać pełny zwrot za bilet Osoby, które zakupiły bilety w przedsprzedaży do 16 października br. włącznie, na przejazd 17 października i później, mogą zwrócić bilet i otrzymać pełną należność, bez potrącenia odstępnego. Pasażerów, którzy kupią bilet 17 października i później, będą obowiązywać standardowe zasady zwrotów, z potrąceniem odstępnego - poinformowało też PKP Intercity. W sobotę resort zdrowia poinformował o 9622 nowych przypadkach zakażeń koronawirusem. To nowy dzienny rekord zakażeń. Podano też informację o śmierci 84 osób.

Popieram PiS
Pracownik
@wiśnia

A co z KM.

Maszynista
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniono do mnie. Przedstawiono wszystko w kolorowych barwach. Zaproponowano II opcję, wg nich lepszą, dzieki czemu straciłem możliwość szybkiego zdobywania kolejnych kwalifikacji. Czyli wprowadzono mnie swiadomie w błąd. Naobiecywano, że szkolenie trwać bedzie max rok, trwało 2 lata... A sama rozmowa była nieprzyjemna, bo osoba decyzyjna miała uprzedzenia i non stop po mnie jechała jak po burym psie. Niestety się dostałem... Odradzam....

Pytania

Znając moje wykształcenie z CV, a nie bylo ono elektryczne, pan dyrektor zadawał mi pytania z tym zwiazane. Odpowiedziałem, że w tej chwili nie jestem w stanie odpowiedzieć na część z tych pytań, ale wydaje mi się, że skoro jest szkolenie, to jest po to, żeby dowiedzieć się tego, czego nie wie się przed szkoleniem. Dowiedzialem się, że nie są im poterzebni tacy ludzie jak ja, bo jest ich na pęczki. Jednak i tak mnie przyjęli. Byłem jednym z lepszych pracownikow, pod wzgledem prowadzenia i obslugi sprzetu.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Monter sieci zewnętrznej
Warszawa
Arcus Technologie Sp. z o.o.
(20 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pokój 106
Pracownik

Od soboty warszawa strefą czerwono. Nowe obostrzenia dotyczą obu stref, a w pojazdach będzie mogło podróżować tylu pasażerów, ile wynosi 50 proc. miejsc siedzących lub 30 proc. wszystkich miejsc stojących i siedzących. Teraz to się mandaty posypią dla kierowników pociągu. A premii to nikt nie zobaczy. Teraz będzie wystarczy monitoring ściągnąć. Wystarczy z warszawy płudy,gdanskiej i sródmiescia. Ilę ja będę miał z tym ciężkiej pracy. Alę jaka satysfakcja. Pozdrowienia dla tych co tak zawszę u nas krzyczą. I co z tymi donosami do sanepidu.

wiśnia
Pracownik
@Pokój 106

Proszę się wyedukować obostrzenia nie dotyczą kolei. Nas nikt nie ruszy. Takie jest rozporządzenie Ministerstwa Infrastruktury.

OkO
Pracownik
@wiśnia

Nie kolej to nie transport publiczny, alez ciebie nie mozna słuchac.. Pierwszy zadzwonie do sanepidu.. w poniedzialek rano, jak tłukowianka bedzie jechac...

wiśnia
Pracownik
 Pytanie
@OkO

Jesteś mądrzejszy od radia??? 0!W strefach czerwonych zaostrzony będzie limit zajętych miejsc w transporcie zbiorowym. Do tej pory na terenie całego kraju dozwolony był przewóz tylu osób, ile wynosi 100 proc. liczby miejsc siedzących lub 50 proc. liczby wszystkich miejsc siedzących i stojących określonych w dokumentacji technicznej danego środka transportu. Rozporządzenie, które weszło w życie 8 sierpnia zakłada, że w strefach czerwonych zapełniona może być tylko połowa miejsc siedzących lub 30 proc. miejsc siedzących i stojących. Nie dotyczy kolei, a jak z autobusami międzyg minnymi? Pojawiły się obawy, w jaki sposób zapewnić wprowadzenie limitu w pociągach, mających stacje zatrzymania zarówno w "czerwonej" jak i "zielonej" strefie. Jak informuje Maciej Bębenek z Urzędu Transportu Kolejowego, według wiedzy UTK obecnie w powiatach stanowiących strefy czerwone kursują jedynie pociągi regionalne mające status przewozów wojewódzkich (organizowanych przez marszałka województwa i łączących ze sobą różne powiaty), międzywojewódzkie (regionalne i dalekobieżne, których organizatorami są właściwi marszałkowie województw i Minister Infrastruktury), jak również międzynarodowe. - Nie mieszczą się one w pojęciu „gminnych przewozów pasażerskich, komunikacji miejskiej, powiatowo-gminnych przewozów pasażerskich i powiatowych przewozów pasażerskich”, a zatem nie występuje w nich konieczność stosowania przez przewoźników zmieniającego się limitu przewożonych osób na trasie przejazdu - wyjaśnia. Potwierdza to również biuro prasowe PKP Intercity.

wiśnia
Pracownik
 Pytanie
@OkO

Następny przykład ja tak mogę bez końca. A ty dalej milczysz w szkole też tak krzyczałeś a potem biegiem do domu a na drugi dzień z mamusią???? Bez zmian dla pasażerów PKP SKM. W związku z zaliczeniem Sopotu do czerwonej strefy, w której obowiązują dodatkowe obostrzenia związane z stanem epidemicznym, PKP SKM poinformowała, że w jej pociągach limity zapełnienia nie zmieniają się. Nadal jest to 50 % wszystkich miejsc w pociągu (stojących i siedzących). Co drugie miejsce siedzące powinno być wolne. Wciąż obowiązuje nakaz zasłaniania nosa i ust w pociągach, a w czerwonych strefach - także w przestrzeni publicznej, więc także w budynkach dworcowych i na peronach. Przewoźnik podaje, że zaostrzone limity w strefie czerwonej dotyczą wyłącznie przewozów: gminnych, miejskich, powiatowo -gminnych i powiatowych. PKP SKM realizuje przewozy wojewódzkie, na podstawie umowy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Pomorskieg (usunięte przez administratora)

wiśnia
Pracownik

Warszawa w strefie czerwonej od 17 października Rząd zapowiedział włączenie Warszawy od soboty 17 października do czerwonej strefy epidemicznej. W pojazdach Warszawskiego Transportu Publicznego, w tym również w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, będzie mogło podróżować tyle osób, ile wynosi 30 proc. wszystkich miejsc – siedzących i stojących – w pojeździe. Połowa miejsc siedzących musi pozostać wolna. Przy każdych drzwiach pojazdów WTP będą informacje z podaną maksymalną liczbą osób jaka może podróżować tym konkretnym pojazdem. W pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, w zależności od typu pojazdu będzie mogło wejść na pokład od 210 do 292 osób. Do autobusu 18-metrowego (czyli przegubowego), w zależności od typu, będzie mogło wsiąść 40-54 osoby. Autobus 12 metrowy zabierze 21-35 osób, a 9 metrowy – 16-17. Tramwaj starszego typu, w dwóch wagonach razem pomieści 60-70 osób, natomiast niskopodłogowy – 75-80 osób. Pociągi metra, w zależności od typu, zabiorą 340-450 pasażerów. Pamiętajmy, trzeba zakrywać usta i nos podczas przebywania w miejscach publicznych, czyli także w pojazdach Warszawskiego Transportu Publicznego. Dla wspólnego bezpieczeństwa zachowujmy odpowiedni dystans od innych podróżnych, planujmy podróż, tak aby była jak najkrótsza.

Pracownik

Ta firma to PATOLOGIA przez duże P

1
Mlody
@Pracownik

(usunięte przez administratora)Tego nie da się naprawić. Ja nawet nie próbuje tego zrozumieć. (usunięte przez administratora)

Strona
@Pracownik

Ja się dziwię że ta (usunięte przez administratora)jeszcze gazety się nie interesują

Młody.
@Strona

Uuuuu jaka tu nędza. Taka sama ja w firmie. Na wycieczki Związki mają a na wczasy pod gruszka brak."Prezes" weź ty już zabieraj to swoje (usunięte przez administratora)won od ludzi którzy tu zostawili całe swoje życie. Takim niudacznikom jak wy normalny pracodawca by już dawno podziękował.Fack dla różnorakich psudo "kontrolerów "od niby "Handlu" jak wam nie pasuje że wychodzimy na Pociąg i wszystko jest źle proszę na pouczenia pokazać jak to się robi, a jak nie to (usunięte przez administratora) PS. Szacun dla normalnych.

sluchacz
Pracownik
@Pracownik

(usunięte przez administratora)to jest ale w Radomiu .Dzis stalem na wschodniej i byli kierownicy z radomia ,tam nikt podobno nie panuje nad niczym i uklady .Kto ma uklady ten jedzie a kto niema premi nie widzi

Radomiak
Pracownik
 Pytanie
@sluchacz

Masz dowody na to co piszesz? Brak odpowiedzi powoduje zgłoszenie w temacie pomówienia.

Co teraz
Pracownik
 Pytanie

Jak mogliśmy do tego dopuścić że licencjat z koronko jeździł z maszynistami????? Przecież wszyscy wiedzieli że mieszka on w powiecie który jest w strefie czerwonej. Jeżeli maszyniści którzy są na kwarantannie będą chorzy to kto za to odpowie??? I jeszczę ilu mogli zarazić???

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Co teraz

Aby uniknąć w przyszlosci podobnych sytuacji proponuje poinformowac sanepid. Przeciez to oczywiste że każdy pracownik obsugi pociągowej i nie tylko, powinien przed rozpoczeciem pracy obowiązkowo mieć zmierzoną temperature oraz przeprowadzony wywiad. Wielokrotnie poruszałem juz sprawę zagrożenia epidemiologiczną w tej firmie. Wyśmiewano mnie . I kto miał racje. Trzeba tez sprawdzic czy pozostali maszynisci mający kontakt z zarażonym kursantem, zostali skierowani przez pracodawcę na badania lub na kwarantanne. Podaje adres mailowy do warszawskiego oddziału sanepidu: sekretariat@wsse.waw.pl

wiśnia
Pracownik
@Co teraz

Niestety takie sytuacje będą się zdążały to tylko odnas zależy czy będziemy stosować się do zaleceń. Nie widzę tu niczyjej winy każdy z nas chciał jak najszybciej wyjeździć godziny. Takie poje.... Ba.. Ne czasy nastały. Dużo zdrowia panowie..

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

Ja akurat widze wine. Od kiedy to kursant decyduje sobie kiedy ma pracować i wyjeżdzac godziny. Wiśnia co ty pleciesz. Mam nadzieje że nie zamieciecie sprawy pod dywan tylko skierujecie na badania wszystkich pracowników mających kontakt z tym kolegom. A co z kierownikami pociągu mającymi kontakt i nastepnie sprawdzającymi bilety bez zachowania przepisowego odstępu. Czy powiadomicie podróżnych o możliwosci zarażenia?

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Takimi sprawami to się zajmuje sanepid. A ty już odpowiedź z sanepidu zamieściłeś.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@wiśnia

Podaje adres do sanepidu gdzie. Ożna zgłaszac takie przypadki jesli pracodawca nie stosuje sie do zaleceń: sekretariat@wsse.waw.pl

Dick
Były pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Epidemieto macie od15 lat na Lubelskiej a wzmożoną od 10 lat wierzycie w epidemie tak wam kazano, w rzadna inną chorobę. ORISZE SIĘ WYBRAĆ DO Mazowieckiego szpitala w Siedlcach do przychodni przyszpitalnych czy tam jest wirus czy wasza powtarzana głupota razem z Jude i Komu... chami. No niestety pracownicy z KM już dawno obsrali majty przed prezesem Sulima, który ma was za śmieci a sam nim jest.

KM
Były pracownik
@Dick

Czesiu z ciebie i z twoich Flirtów już jawnie Śmieją się na Grochowie że Bubel zamówiliście za najniższa cenę. Ciekawe czy zarząd z Województwa o tym wie i gdzie kasę utopiliscie. Przyszedł chłop z pod Augustowskiej wsi szukać do KM lepszych dni. Ty Masz Psa a Kaczy Kota polecam krzyżówkę CB. Kaczki kota i psa

wiśnia
Pracownik
@Co teraz

Niestety chyba jest więcej osób na kwarantannie.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

Czy podróżni też są zarażeni?

Co teraz
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Od soboty 50 % w komunikacji publicznej jak ma tego przestrzegać kierownik pociągu??? I co ma zrobić jak dostanie mandat od policjanta na śrudmiesciu. Proszę o pilno odpowiedź. Sprawa jest poważna bo km nie jest przygotowany na taką ewentualność. Kto ma tego pilnować na składzie.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Co teraz

Nie przyjmowac mandatu. Jedna osoba absolutnie nie jest w stanie tego dopilnowac.

wiśnia
Pracownik
@Co teraz

Kierownik pociągu jest zobowiązany do plinowania porządku na składzie. I od tego ma policjie i SOK. W razie problemów powinien dzwonić i prosić o interwencję.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@wiśnia

Jesli pozwalaja nato okolicznosci ruchowe. Od pilnowania porzadku na składzie jest konduktor i to wlasnie on powinien przemieszczac sie po wagonach . Powiedz jak kierownik pociągu ma widziec semafor jesli znajduje sie w ostatnim wagonie a dodatkowo przystanek zlokalizowany jest na łuku. Ale ty masz wiedze mizerną. Od razu widać że brak braktyki w zawodzie ruchowca.

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Na skład bilety sprawdzać. A jak nie to po 100%.

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Od kiedy wory są takie obyte w ruchu jak zacznę na deszczu do próby w Piasecznie ganiać i na akm drzwi poblokuję to wtedy ci zmięknie. I zaczniecie pisać rozkazy. To ci mogę zagwarantować. Jeszcze pomyślę o młotku w rękę. Za mało gadżetów do noszenia to się dołoży. Semafor na peronie odjazd obserwacjia i na skład bilety sprawdzać i pasażerów liczyć. Pozdrawiam.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

A kim jesteś. Czy nadal udajesz maszynistem. Bo nie mówisz jak zwykły pracownik. A młotek to powinien leżeć w pomieszczeniu na każdej stacji zwrotnej. Chyba czas o was troche wspomniec opini publicznej. Jestes za?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

Forumowiczu Wiśnia. Ciesze sie że znowu potwierdzasz moje obawy co do jakosci kursów prowadzonych przez tą spółkę. Martwiące jest to że niestety piziom jest tak niski że absolwenci niemal mogą powodować zagrożenie w ruchu kolejowym. Niedawno maszynista zaraz po kursie wykazał się brakiem wiedzy na temat wykonania prostego manewru. A wydarzenie w Teresinie do czego mogło doprowadzić. Jakie szczescie mieli podróżni że tabor i rozjazdy wytrzymały taką predkość. Teraz ty potwierdzasz że kierownicy pociągu nie mają wiedzy o zasadach ruchu. Bo w mojej ocenie pisząc Wory określasz w ten sposób kierowników pociągu . Ja tak to zrozumiałem. Co wiec proponujesz zrobic. Czy masz jakiś pomysl na poprawe jakosci szkoleń. Przeciez nie zawsze bedą tu pracować ludzie którzy szkolili sie wczesniej lub u innych przewozników. Prawda?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

A od kiedy to ty decydujesz o sposobie wykonywania pruby hamulca?

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Decyduje instrukcja jeżeli maszynista stwierdzi nieprawidłowość zawsze ma prawo do zażądania szczegółowej. Pozdrawiam.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@wiśnia

Nieprawidłowosci w działaniu hamulca a nie w sposobie wykonania jej przez uprawnionego pracownika. Dla maszynisty istotny jest podpis na karcie pruby hamulca nie ma prawa ani obowiązku kwestionowac sposobu wykonania pruby przez kierownika. Nie wyrywaj treści z instrukcji tylko jak juz sie na coś powołujesz to piwołój sie na caly zapis dotyczący sprawy a nie tylko przytaczasz to co ci jrst wygodne.

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Maszynista podpisuje na końcu kartę. Może jej nie podpisać i zarządać wymiany kierownika.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

Na jakiej podstawie?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Żaden przewoznik nie ma prawa zmuszac kierownika pociągu do przemiedzczania sie po pociągu i dokonywania kontroli biletów. Odprawa podróżnych jest tylko uprawnieniem kierownika pociągu a nigdy obowiązkiem. Przypadki karania kierownoków pociągu za to że nie dokonują kontroli biletów prosze kierować na adres mazowieckie@poczta.fm

Co teraz
Pracownik

Apeluje do was jak mam egzekwować 50% w transporcie publicznym. Cała lubelska od poniedziałku idzie na pracę zdalną. I zostawili nas z tym problemem.

wiśnia
Pracownik
@Co teraz

Proszę nie siać paniki wszystko odbywa się zgodnie z przepisami.

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Chciałem się spytać przedstawicieli kierownictwa tej spółki- czy obsłudze pociagowej to jakieś warunki socjalne przewidziane w Kodeksie Pracy to przysługują??????

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Wiśnia ty lepiej powiedz tym swoim mocodawcą i kolegom z Lubelskiej żeby oni przestali mniej interesować sie błędami pracowników a bardziej zaczeli swoimi. Tak bedzie lepiej dla wszystkich. Do dzisiaj jakos milczycie na temat wylewania fekaliów z wagonów. Tak cieżko zakończyc tą dyskusje. Przeciez jesli wszystko jest w porządku to nie mozecie po prostu napisac jak to wygląda. Po co mielic caly czas ten temat. Napisz po prostu- fekalia trafiają tu i tu. Odpływ z myjni jest ok bo wygląda tak, a grafiti z wagonów zmywane są w taki sposób że podczas nacierania rozpuszczalnikiem nic nie trafia do gleby. Przeciez ja nie mowie że jest cos nie tak. Musisz zrozumiec że dbamy o srodowisko a w swietle afery sciekowej Pana Prezydenta Warszawy ma to duże znaczenie. Pewnie takie nieprawidlowosci były by porzywką dla radnych lub parlamentariuszy ze strony partii rządzącej. Po co więc dywagowac. Jestes podobno maszynistom to widzisz jak to sie odbywa. Jesli natomiast nie jestescie w porządku, to naprawde gratuluje odwagi. Zabierac premie pracownikom za byle co w takiej sytuacji. Naprawde bardzo śmiałe działania. A swoją drogą to gdzie trafiają kwoty z zabranych premii?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Jest taka uwaga dla osob zatrudniających sie na maszynistów lub szkolących sie na to stanowisko. Uważajcie aby nie wpisali wam w umowie o prace nazwy stanowiska PROWADZĄCY POJAZD absolutnie sie na to nie zgadzajcie. Mając taki zawód możecie miec problemy z uzyskaniem wczesniejszej emerytury. Absolutnie tez nie zgadzajcie sie aby wpisali wam miejsce pracy TEREN DZIAŁANIA SPÓŁKI albo jakoś tak. Musi byc dokładnie wskazany pkt geograficzny. Tam macie zaczynac i kończyc prace. Jesli beda wam wciskali takie cos to mozecie sie z nami skontaktowac, bedziemy z tym walczyc .

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Walczysz tyle lat i nic nie wywalczyłeś.

stary
Były pracownik
@wiśnia

Poczekajcie jeszcze kilka miesięcy a nie będzie już czego ratować , bo lubelska was zje. I tak już was mają gdzieś . Nie pracując tam kilka lat słyszę jaka paranoja zrobiła się i bubel . Obecny prezes ciągle zadłuża firmę , w związku z czym płynność finansowa staje się równa zeru a nawet na minusie . Jak się nie połączycie w jeden wielki związek to nic z tego nie będziecie mieć i ciągle będziecie (usunięte przez administratora) .

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

Jak to nie a kto skasował delegacje kierowników na stanowiska manewrowych na grochów?

wiśnia
Pracownik

Proszę o rozwagę w kontaktach z mazowieckie@info.pl. On cały czas kręci i manipuluje. Ma na imię Piotr i działa w jakimś Mazowieckim centrum dialogu. Udowodnię to że to (usunięte przez administratora) z lubelskiej, w następujący sposób teraz coś pisał o (usunięte przez administratora) i chcę wyciągać informacje od pracowników. A o aferze z środkiem do mycia grafiti jakoś nie wspomniał. Pamietajcie że w internecie nikt nie jest anonimowy.

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@wiśnia

Dobrze że przypomniałeś o tym środku. No i czekam aż udowodnisz mi że jestem z Lubelskiej. Pamiętajcie robimy tak jedna zabrana premia jeden wniosek. Pamiętajcie co teraz sprawdzamy. Sprawdzamy czy w firmie zachowywane są zasady ochrony środowiska. Proszę o dokładne informacje gdzie są wylewane fekalia z powracających pociągów. Czy myjnia na Ochocie i na Grochowie nie zanieczyszcza środowiska. Dodatkowo trzeba wiedzieć że żaden tabor z wyciekami oleju lub smaru nie ma prawa opuścić hali a tym bardziej wyjechać na szlak. Jak oni wymagają pracy idealnej i sromotnie serwują kary , to my tez sprawdzimy czy wszystko u nich w porządku. Jeśli naprawdę obawiacie się ze jestem z Lubelskiej, co nie jest prawdą, to możecie samodzielnie składać anonimowe wnioski na policję lub do Urzędu Miasta. Można też pisać do nas na mazowieckie@poczta.fm Trzymajmy się.

Pies Czesława
Pracownik
@wiśnia

No jak zawsze , straszą i straszą. Przestań człowieku my już mamy dość tych waszych postraszeń . Straszą na pouczeniach , straszą w internecie , straszą w dzień straszą w nocy. My już się przestajemy bać. Ludzie od was uciekają a wy dalej straszycie. Róbcie tak dalej a sami będziecie pchać te wasze zielone wagoniki.

Obserwator
Inne
 Pytanie
@wiśnia

Skoro w firmie jest wszystko w porządku to czemu go nie ignorujecie. Czym wiecej bedziecie komentowac jego wpisy tym on bedzie stawał sie bardziej aktywny. Znasz chyba przyslowie o tym kto komu ustepuje? No chyba że macie cos za uszami i sie boicie tego co on wypisuje.

Obserwator
Kandydat
 Pytanie

To znaczy w jakim temacie. Czy masz cos do ukrycia?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Mam pytanie do pracowników którym zostala zabrana premia. Gdzie wylewane są fekalia z pociągów które zjezdzają do lokomotywowni . Chodzi mi o to gdzie wylewane są fekalia z zielonych beczkowozów zamontowanych na wozkach akumulatorowych. Forumowiczu wisnia może mi odpowiesz na to pytanie. Następny temat myjnie. Pozdrawiam.

wiśnia
Pracownik
 Pytanie

Proszę nie rozmawiać z mazowieckie@info na żadne tematy to jest sciemiacz z Lubelski. Ma on za zadanie judzić i ustalać personalia pracowników wypowiadających się na tym forum. Sam utrzymuje ze nie jest pracownikiem. A ty kolego co nie ma dla ciebię rozmiaru butów i już na samo myśl leci ci kloaka po nogach że możesz mieć kontrolę. Weź się w garść bo powinieneś zarzadać od magazyniera pisemnego potwierdzenia że nie ma twojego rozmiaru na stanie. Jeżeli nie chciałby ci wystawić takie zaświadczenia to idziesz natychmiast do naczelnika albo dyspozytora i niech przy tobie dzwoni na magazyn. Po uzyskaniu informacji jest zobowiązany do wystawienia poświadczenia że nie ma dla ciebie rozmiaru. Lecz znając życie to nasi kontrolerzy są naprawdę wyrozumiali i potrafią zrozumieć życiowe sprawy. Chyba że trafiają na życiowego pierdołe co nie umie się obgadać. Czy pomogłem???

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

Niech ci bedzie. Że jestem z Lubelskiej. Ciekawe tylko dlaczego ty podobno maszynista z Grochowa, ubliżasz swoim kolegom. Swoją drogą dziekuje za przekazywane informacje dotyczące gospodarowania odpadami płynnymi. Ciekaw jestem czy są prowadzone prawidlowo. Jak myslicie?

Pies czesława
Kandydat
@wiśnia

Uchahaaaaaałem sie dzis niemiłosiernie. Co ty pleciesz. Wisnia nie rozsmieszaj mnie bo mi zajady spowodujesz. Wasi kontrolerzy to naprawde tacy do serca przylóż. Pewnie to jest powodem że tyle ludzi od was uciekło i że tyle czasu juz szukacie maszynistów kierowników lub elektromonterów. A jeszcze prepraszam, pracownika technicznego co kolwiek by to mialo znaczyć ale z opisu wynika że ten pracownik techniczny to pod tą nazwą ukrywa sie sprzątaczka. Zlituj sie i nie rozsmieszaj forumowiczów.

wiśnia
Pracownik
 Pytanie
@Pies czesława

A znasz któregoś kontrolera????? Nie oceniaj jak nie jesteś i nie byłeś w temacie. Bo napisałeś pewnie to jesteś pewien w 100% mam tak rozumieć.

Pies czesława
Kandydat
 Pytanie
@wiśnia

Znam tkzw kontrolerów z tkzw grupy 3g. Czy to oni mają takie dobre serca i są tacy wyrozumiali jak piszesz?

wiśnia
Pracownik
@Pies czesława

Tak jest

Pies czesława
Kandydat
 Pytanie

Wiec oni nie maja dobrego serca i nie sa wyrozumiali? Zabieraja premie w dużych ilosciach. Który tam jest taki dobry jak piszesz. I co jest powodem że tyle ludzi odeszlo. Ja bardziej znam osoby które uciekly z tej firmy.

wiśnia
Pracownik

Ponawiam pytanie do, Mazowieckie@poczta.fm. Jako odpowiedź dostałeś z sanepidu nie ukrywaj się Piotrze tylko doprowadź temat do końca, jak to przystało na dorslego mężczyznę. Prowadziłeś burzliwa dyskusje na ten temat. To w końcu podczas tej dyskusji podpieraleś się jakimiś faktami i wytycznymi z sanepidu czy jesteś dyletantem co już Ci nie raz udowodniłem.

mazowieckie@poczta.fm
Pracownik
@wiśnia

Odpowiedz jest opatrzona informacją że odbiorcą może być tylko adresat , konkretna osoba. W związku z powyższym każdy kto chcę abym udostępnił odpowiedz powinien podać swoje dane czyli imię nazwisko , stanowisko oraz adres korespondencyjny. Dodatkowo moje pytanie brzmi : co mają oznaczać wydzielone przestrzenie w wagonie, oddzielone żółto czarną taśmą. Czemu mają służyć

Pracownik
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

Do tej pory ci popierałem ale przy wszystkich tu obiecales że wstawisz na publiczne forum odpowiedź z sanepidu a teraz się wykręcasz. Nieładnie zawiodłeś wielu pracowników bo wychodzi na to że nie jesteś słowny. Wszyscy chcieli zobaczyć to na publicznym forum.

Stary
Pracownik
@Pracownik

Chyba mazowieckie nie miał racji i teraz wstydzi się przyznać.

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Podaj imię nazwisko i stanowisko oraz adres do korespondencji. Wtedy otrzymasz odpowiedz. Wstydzisz się nazwiska czy stanowiska? Znasz mój adres poczty elektronicznej. W czym widzisz problem?

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Stary

Podaj imię nazwisko i stanowisko oraz adres do korespondencji. Wtedy otrzymasz odpowiedz. Wstydzisz się nazwiska czy stanowiska? Znasz mój adres poczty elektronicznej. W czym widzisz problem?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@mazowieckie@poczta.fm

Wielokrotnie powtarzałeś że opublikujesz odpowiedź z sanepidu na forum co wstydzisz się? To może podaj chociaż sentencje tego pisma.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@wiśnia

Chciałes aby przeslac sentencje . Prosze bardzo. Zapoznaj sie z pkt. 6 dotyczącym przrdsiebiorców. Dalsze rozmowy na ten temat z tobą bedą możliwe po podaniu. Imienia, nazwiska stanowiska oraz adresu korespondencyjnego. Zasady bezpiecznego korzystania z pojazdów publicznego transportu zbiorowego w trakcie epidemii SARS-CoV-2 w Polsce. Główny Inspektorat Sanitarny, Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Infrastruktury, 24.08.2020 r. Pasażer: Pasażer ma obowiązek zasłaniania ust i nosa w pojazdach publicznego transportu zbiorowego. Pasażer ma obowiązek zachowania bezpiecznego odstępu od innych pasażerów. Kierowca i obsługa pojazdu: Obsługa pojazdu ma obowiązek zasłaniania ust i nosa (rekomendowane maseczki, przyłbice). Obowiązek nie dotyczy kierowców pojazdów, którzy przebywają w wydzielonych w pojeździe kabinach, nie mając kontaktu z pasażerami i innymi pracownikami obsługi pojazdu. Kierujący pojazdem może nie wpuścić do pojazdu osoby bez zasłoniętych ust i nosa oraz wyprosić pasażera z pojazdu, który nie zasłania ust i nosa. Zablokowanie przycisków do otwierania/zamykania drzwi. Otwieranie/zamykanie drzwi przez kierującego. Przedsiębiorca: Obłożenie miejsc w pojazdach musi być zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi: 50% liczby miejsc siedzących albo 30% liczby wszystkich miejsc siedzących i stojących, określonych w dokumentacji technicznej lub dokumentacji techniczno-ruchowej dla danego typu środka transportu albo pojazdu przy jednoczesnym pozostawieniu w środku transportu albo pojeździe co najmniej 50% miejsc siedzących niezajętych – w ramach gminnych przewozów pasażerskich, komunikacji miejskiej, powiatowo-gminnych przewozów pasażerskich i powiatowych przewozów pasażerskich w rozumieniu art. 4 ust. 1 pkt 3, 4, 10 i 10a ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym i przewozów pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą – wykonywanych wyłącznie w obszarze czerwonym, 100% liczby miejsc siedzących albo 50% liczby wszystkich miejsc siedzących i stojących określonych w dokumentacji technicznej lub dokumentacji techniczno-ruchowej dla danego typu środka transportu albo pojazdu przy jednoczesnym pozostawieniu w środku transportu albo pojeździe co najmniej 50% miejsc siedzących niezajętych. Ozonowanie pojazdu lub dezynfekcja z użyciem alternatywnej metody po zakończeniu przewozu każdego dnia. Regularne mycie i dezynfekcja, stosownie do potrzeb, powierzchni dotykowych w pojeździe podczas przerw w pracy pojazdu, nie mniej niż 2 razy dziennie. W razie konieczności zwiększenie częstotliwości kursowania pojazdów w godzinach szczytu komunikacyjnego. W przypadku szkolnych przewozów autobusowych, zapewnienie środków do dezynfekcji rąk przy wsiadaniu do pojazdu i po jego opuszczeniu przez pasażerów. Zapewnienie dla pasażerów środków do dezynfekcji na terminalach, dworcach autobusowych, z których odjeżdżają i przyjeżdżają pojazdy komunikacji publicznej. Umieszczenie w pojeździe informacji dot. obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz zachowania dystansu społecznego co najmniej 1,5 m.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Dlaczego mam podawać ci moje imię i nazwisko oraz stanowisko? Czy ty komukolwiek podałeś swoje dane? Wielokrotnie powtarzałeś że wstawisz odpowiedź z sanepidu na forum a jednak tego nie robisz. Czy zamieszczenie odpowiedzi na forum z sanepidu na zapytanie jest przestępstwem a zamieszczenie odpowiedzi z utk już nie? Sam wstawiłeś odpowiedź utk na pismo dotyczące dwóch ezt. Czy wstawiasz wybiórczo tylko te które są po twojej myśli. Ja naprawdę cię popieram w twoich działaniach ale bądź słowny bo swoim zachowaniem nie jesteś w tym momencie wiarygodny

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Pracownik

O widze że zabolało moje doniesienie do UTK.

Pracownik
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Nie zabolało i bardzo dobrze ze utk się tym zainteresował tylko zastanawiam się dlaczego tamta odpowiedź mogłeś opublikować i to słowo w słowo a tej nie możesz mimo iż tak to zapowiadałeś na tym forum. Po prostu podejrzewam że sanepid nie przyznał Ci racji a ty nie chcesz tego opublikować. Jeszcze raz powtarzam ze popieram twoje działania! Tylko bądź słowny bo ludzie widzą co piszesz

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Jesli popierasz to nie przeszkadzaj mi. Ja wiem co robie. Skoro popierasz to czemu negujesz. Napisałem przeciez jaka jest opinia sanepidu. Czy zapoznales sie z pkt 9?

Pracownik
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Nikt nie ma pewności co było w tym piśmie do czasu aztego nie opublikujesz. Chodzi o to że nie jesteś słowny. W którym miejscu negowałem. Myślę że wszyscy chcą poznać prawdę.

wiśnia
Pracownik
 Pytanie
@mazowieckie@poczta.fm

Co raz bardziej mnie zaskakujesz. Dzięki tobie i twojej logice mam kupę śmiechu dziękuję. Takiego sciemiacza to jeszczę nie widziałem. Nie potrafisz w odpowiedzi wymazać danych adresowych i wrzucić na fejkowego fejsa i podać link??? Bardzo słabo u ciebie z myśleniem dlatego pewnie nie rozumiesz otaczającej ciebię rzeczywistość.

wiśnia
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Nie widzę punktu 9 gdzie on jest. I gdzie jest napisane o kontroli podróżnych . Jak kierownik idzie do toalety to też ma zachować dystans 1.5 na pełnym pociągu????

Maszynista
Pracownik
 Pytanie

A co z karaniem maszynistow za brak pełnego ubioru służbowego? I co ja mam zrobić jak od paru miesięcy nie ma mojego rozmiaru butów a każą mi spodnie w kant zakładać? Co mam adidasy do tego założyc? Przecież To zalosne

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Maszynista

Zostales za to ukarany?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@wiśnia

Dokladnie ma zachowac odstep. Jakim pelnym piciagu jak moze byc tylko polowa pasazerow. No tak wy tam z lubelskiej nie wiecia jak to tu na dole wyglada

Maszynista
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Jest teraz akcja wyłapywania tych co nie mają pełnego ubioru co wiąże się z postepowaniami

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Maszynista

Napisz prosze cos wiecej o tym. Czy kogos ukarali. Jesli tak to za co dokladnie. Jak sie nie odczepią to zrobimy my im jakis nalocik. Sprawdzimy np czy myjnie spelniają warunki. Np myjnia na ochocie. Sprawdzimy gdzie są wylewane fekalia z zielonych szambowózków. Swoją drogą prosze o dokładniejsze zdjecia szambowozów przy pracy. Uwazajcie tylko aby was nie przylukali. Ja tam nie mowie że cos jest nieprawidlowo. Ja tam sie nie znam. Są instytucje niech się wypowiedzą.

Maszynista
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Wymagają pełnego umundurowania w pracy teraz jest na to akcja sprawdzają czy masz spodnie koszule itp. W przeszłości niejednokrotnie maszynista dostał 30% za brak spodni. Nie będę podawał ich nazwisk bo niech sami się wypowiedzą ale skoro teraz jest taka szeroko zakrojoną akcja to napewno posypią się postępowania. Tylko że tak jak pisałem żeby dostać buty w rozmiarze to cud o koszulach nie wspomnę bo to worki są. A wydający koszule twierdzi że bierz to co jest bo innych nie ma. Jak mam chodzić w tym mundurku skoro nie mam do niego butów?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Maszynista

Tak wiem że karali za brak pelnego umundurowania maszynistów i konduktorów. Daj znac jesli odwazą sie to robic ponownie. Wtedy my tez sprawdzimy czy oni napewno tez są w porzadku w kazdym calu. Mi nie wystarczy informacja od Inspekcji Pracy że spółka została ukarana mandatem za nadgodziny lub zaleglosci urlopowe. Niech nie liczą że kto kolwiek wykpi sie mandatem. Ja tam nie mowie że cos tu jest nieprawidlowo ja sie na tym nie znam. Warto jednak aby ktos sie na ten temat wypowiedzial kto sie na tym zna.

wiśnia
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Jesteś odklejony od rzeczywistości. Kto tego pilnuje żeby była połowa pasażerów na pociąg??? To zobacz na śrudmiesciu od godziny 15 do 17 czy jest połowa pasażerów. Nie kompromituj się. Jak byś miał odrobinę godność to byś po niby akcji z sanepidem nie zabierał głosu na tym forum nie masz pojęcia o niczym. I proszę podać odpowiedź sanepidu na temat kontroli biletów na składzie. Bo jakoś dziwnie zamilkłeś na ten temat. Co już to cię przestało interesować a tak walczyłeś.

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Wszystko zgodnie z prawem. Dziwię się że macie z tym problem to tak jak byś na budowie nie nosił kasku i się dziwił ze dostałeś karę 500 zł. Bądźmy poważni.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Widze że temat zagrożenia covid 19 odbił się na forum szerokim echem. W mojej ocenie spółka zobowiązując kierowników i konduktorów do kontroli biletów oraz ich sprzedaży w taki sposób że nie ma mozliwosci zachowania przepisowego odstępu, naraża podróżnych oraz pracowników na takie właśnie zarażenia. Nieprawdą jest że nie da sie tego uniknąć. Biletów nie musi sprzedawac kierownik. Od tego są kasy biletowe na peronach. Pozamykane? To otworzyć. Jesli sprzedaz biletów w pociągu to nie w jednym miejscu. Jaki jest problem aby zostały zainstalowane pleksi na kazdej ezt i aby na kazdym ezt znajdował sie pracownik sprzedajacy bilety. A ludzi nie ma? Jest wyjscie z biur pogonic do prawdziwej roboty. Ludzie nie dajcie sie nabic w butelke. Szanujcie swoje zdrowie i zdrowie waszych rodzin. Oczywiscie w tym miejscu panika nie jest wskazana ale po co pchac palce między tryby. Ci co wam wydają polecenia chodzenia po składzie , siedzą sobie za biureczkami odgrodzeni bramką. Nie bójcie sie. Trzeba tą sprawe przekazac do zweryfikowania. Piszcie anonimowo do Inspekcji Pracy, Sanepidu, oraz UTK. Niech te instytucje zweryfikują czy napewno pracownicy i podróżni są bezpieczni. Ja nie mówie że nie są. Ale warto to sprawdzić. Niech nikt nie mowi że nie da sie zorganizowac tak pracy aby nie powodowac nadmiernego i niepotrzebnego kontaktu z osobami mogącymi byc potencjalnie zarażonymi. Nie ma tez żadnego problemu z zachowaniem dystansu. Niestety są czasy gdzie nie wpływy są najważniejsze. Jak są tacy mądrzy to dlaczego nie pokażą jak pracowac tylko was wysyłają. Są instytucje niech sie wypowiedzą. Ja ze swojej strony tez bede pisał.

Mała
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Ja tam nie zamierzam sie narażać

wiśnia
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Żeby się zarazić w pociągu musisz zdjąć maskę i przebywać z kimś ponad godzinę w odległości 1 metr. Nie narażaj ludzi na nieprzyjemności. Takie są obostrzenia jest wszystko zgodne z przepisami. Trzeba tylko się stosować do zakrywania nosa i ust.

wiśnia
Pracownik

Takie jest oficjalne zdanie i tego się trzymajmy. Jeżeli nie uniesz czerpać z ogulno dostępnej wiedzy to twoja sprawa . (usunięte przez administratora)

Inny
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

To trzeba to zglosic do sanepidu i tyle.

wiśnia
Pracownik

Tak jest

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@wiśnia

Czyje to jest oficjalne zdanie chyba twoich mocodawców z lubelskiej. Ja takiej opini nie słyszałem nigdzie. Dopiero twoim oficjalnym zdaniem było to że wystarczy odległość 0,5 metra aby było bezpiecznie. Ja uważam że jestes kimś kompletnie nie kompetentnym i absolutnie trzeba ignorować twoje wypowiedzi bo one mogą stwarzać niebezpieczeństwo dla osób które niechcący zasugerują się tym co piszesz.

wiśnia
Pracownik
 Pytanie

Papiery to ty masz żółte. C19 co to jest??? Wirus SARS-CoV-2 (od ang. Severe acute respiratory syndrome coronavirus) Wywołuje jednostkę chorobową COVID-19. Na przyszłość proszę wyrażać się precyzyjnie.

1
Obserwator
Były pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Sanepid jest w Warszawie

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Kiedy ja pisałem że wystarczy odleglosc pół metra?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Jade dzis na objazd kontrolny. Sprawdzimy jak stosujecie sie do zaleceń Ministra zdrowia.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Tak juz lece. Najpierw zorganizujcie bezpieczny sposób dystrybucji i kontroli biletów. Ja nie zamierzam sie zarazić.

mazowieckie@poczta.fm
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Pragnę poinformować , że obsługa konduktorska nie zachowuje odstępu przepisowego czyli półtora metrowego od podróżnych. Uważam że powoduje to zagrożenie zdrowia a nawet życia. Proszę o opinie na ten temat ponieważ zamierzam podjąć. Konkretne działania. Czy odbyła się już kontrola sprawności taboru w sekcji MNO . Zgłosiłem nieprawidłowości do UTK . Zgłoszenie było wynikiem wniosku pracowników. Proszę o informacje . Jeśli nie było interwencji ponowię zgłoszenie.

wiśnia
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

Najpierw się zajmij jednym. Wyjaśnij sprawę odstępów. Już dzisiaj powinieneś wysłać zapytanie do sanepidu. Nie wiem na co czekasz jak jesteś tak pewny siebię.

taki jeden
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

Mazowieckie@ Odejdź stąd covidiowy przy.t.glupie

Mno
Pracownik
 Pytanie
@mazowieckie@poczta.fm

Weź się puknij w głowę Mazowieckie jak sobie wyobrażasz zachowanie odległości od podróżnego 1.5m skoro przejście pomiędzy siedzeniami ma ok 60cm czy wedlug ciebie kierownik powinien po suficie chodzić? Czy w skm lub IC przejscia są szersze? Mają 1.5 m? A może podczas sprawdzania biletu kierownik powinien na kiju od Szczotki trzymać kasownik? Zastanów się o czym ty mówisz. Jak chcesz. To napisz kolejne doniesienie na siebie żeby cię zbadali bo masz problem ale ze samym sobą. Nie jesteś pracownikiem KM to się nie wypowiadaj bo już każdy pracownik się z ciebie śmieje. Skoro SKM taka dobra to wychwalaj ja sobie ale na innej grupie. Nie pozdrawiam i odwal się od KM

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Mno

Jakos w SKM kierownik nie selącze sie po pociągu powodując zagrożenie. Tam jakoś mogą zotganizowac podróż i pracę bezpiecznym. Zresztą po co ja sie do ciebie odzywam. Sprawdzimy zobaczymy.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

Można wiedziec kim ty jestes i w czyim imieniu wystepujesz? Bo chyba nie pracowników i nie pasażerów. Wszedzie tłumaczą żeby zachowywac odstęp a ty twierdzisz że w zielonych kolejach nie tezeba . Wystarczy załorzyc maseczki. Jeszcze raz powtarzam, bierz przykład z SKM. Tam kierownik nie musi przemieszczac sie po wagonach. Jego miejsce pracy jest bezpieczne.

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Jestem maszynista i słuchając ciebie po prostu robi się niedobrze. To ty bierz przykład z skm i nie wypowiadaj się na forum km. W skm nigdy kierownicy nie chodzili po składzie. A w ic też kierownicy nie chodzą? A może fruwają?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

Jesli jestes maszynistą to czemu sie nie podpiszesz?

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

A tak z ciekawości mazowieckie skoro taki pieniacz jesteś to napisałeś skargę na IC? Bo przecież tam też drużyny konduktorskie chodzą po składzie. Czy Ci odwagi zabrakło? A może według ciebie tam nie narażają podróżnych?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

Tam sie nie zmusza podróżnych do wsiadania pierwszymi drzwiami i przez to robieniu sztucznego tłoku narażając podróżnych i obsluge na kontakt z potoncjalnie zarażonymi. Wyjasniłem udawaczu maszynisty?

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Mazowieckie a w km jest nakaz wsiadania pierwszymi drzwiami?! Pozostałe drzwi na składzie są zamknięte? Dopiero pisałeś o chodzeniu po składzie przez drużyny konduktorskie i nie zachowaniu odległości 1.5m a teraz piszesz o wsiadaniu przez pierwsze drzwi u tłoku. Zdecyduj się

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

Dla osob bez biletu ze wzgledu na zamkniete kasy jest. Nie znasz regulaminu który sami tworzyliscie? Sprzedaz i aktywacja biletów w pociągu tylko pierwszymi drzwiami. Nie wiesz tego.

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

A w ic nie ma obowiązku zgłoszenia się do kierownika pociągu w przypadku braku biletu na przejazd? Oczywiście że jest. I jak odpowiesz na ten argument? No i wróćmy do meritum bo pisaliśmy o sprawdzaniu biletów przez kierownika a nie o wchodzeniu pierwszymi drzwiami. Napisałeś skargę na IC że narażają podróżnych bo drużyny konduktorskie sprawdzają bilety i nie zachowują bezpiecznej odległości? Czy za krótki na to jesteś?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

Zgłaszac trzeba . Ale mozna sobie spokojnie usiąść i oczekiwac nawet w ostatnim wagonie. A u was trzeba sie tłoczyc w 1 drzwiach jak bydło i pchac sie na kierownika. Oj przepraszam zastosowaliscie przeciez żółte taśmy ochronne które są antycovidowe i wedlug was załatwiają wszystko tak?

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

I jeśli tak kilka osób. W icpodejdzie do kierownika zgłosić brak biletu i każdy będzie czekał na kwitek od kierownika ze się zgłosił to nie jest narażanie według ciebie? A odpowiesz mi na pytanie czy napisałeś skargę na IC o to sprawdzanie biletów i niezachowanie odpowiedniej odległości? Czy się boisz pieniaczu? A. Tak pozatym to chyba jest forum PRACOWNIKÓW km a ty jak sam piszesz pracownikiem nie jesteś. Napisz jeszcze skargę ze stojąc w biedronce przy kasie sklep nie zapewnił odpowiedniej odległości od sprzedawczyni oraz innych klientów oczekujących przy kasie. No chyba że według ciebie to tylko w km nie są zachowane odległości? Punktować cię dalej?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

A wogule to po co ja tobą rozmawiam. Chcesz to sobie pisz skarge na I.C. a nie kogos podpuszczasz. Gdzie jest napisane że to jest forum pracowników KM. ?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

Według portalu gowork opinie o pracodawcach może zamieszczać : " 2. Kto może dodawać opinie? Opinię o pracodawcach może dodawać każdy – pracujący i poszukujący pracy to główna grupa, jednak na forum wypowiadają się również przedstawiciele samych pracodawców, jak również ludzie nigdy nie pracujący w danej firmie, ale dzielący się tym, co słyszeli na jej temat. Więc niestety jestes w błędzie. Już dla nie jednego tutaj byłem nie wygodny.

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Napisane jest w nagłówku więc możesz sobie zerknac ;) oczywiście że cię nie podpuszczam po prostu chce poznać twoja opinie na temat tego czy IC narażają pasażerów na utratę życia i zdrowia poprzez niestosowanie zalecanej odległości. Odpowiedz uczciwie czy wedlug ciebie jest to narażanie podróżnych?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Mno

Najpierw mi odpowiedz w którym nagłówku jest napisane że to jest tylko forum pracowników KM

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Proszę bardzo przewiń sobie stronę do góry a tam masz „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. Ja Tobie odpowiedziałem a teraz Ty odpowiedź mi o to czy IC narażają podróżnych na utratę życia i zdrowia przez niestosowanie odstępu podczas kontroli biletów. Odpowiesz czy znów zmienisz temat? Pytanie jest proste ale chyba nie wygodne dla ciebie. Czekam

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Mno

Cos sie tak przyczepil sie do tego IC idz na ich forum i zacznij tam taki temat albo zrob tak jak zrobie, napisz do sanepidu i ci odpowiedzą. Ja ci gwarantuje że jak otrzymam odpowiedz z Sanepidu w sprawie sytuacji w tej firmie, to zmiescze jej tresc na tym forum. Wiec zajrzyj tu za jakis czas to sie dowiesz jak to wygląda

Mno
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Jak widać nie potrafisz odpowiedzieć na niewygodne dla ciebie pytanie. Piętnujesz ta firmę a identyczne działanie w innej ci nie przeszkadza. Każesz mi iść na inne forum bo pisze o IC a sam na forum km ciągle piszesz o skm. Zdecyduj się. Wypunktowałem cie jak dziecko. A będę tu zaglądał i wytykał Ci hipokryzję na każdym kroku.

@szaraczek
Pracownik
 Pytanie
@Mno

Prawda jest taka że niezależnie jako to jest firma czy to KM czy IC czy SKM nie można zabezpieczenia interesów Spółek stawiać ponad zdrowie i życie pracowników. Dlaczego firmy nie wprowadzą takich uregulowań jak np w Kolejach Śląskich gdzie kierownik pociągu lub konduktor który nie podejmie czynności kontrolnych ze względu na epidemię koronawirusa nie ponosi żadnych konsekwencji służbowych? Zdrowie i życie jest tylko jedno. Dlaczego zarówno IC jak i KM nie chcą wprowadzić dodatkowego ubezpieczenia dla pracowników na wypadek zarażenia lub kwarantanny w obydwóch firmach o takie rozwiązania wnioskowały niektóre organizacje związkowe?

Mno
Pracownik
@@szaraczek

Oczywiście masz rację ja nie twierdzę że kierownicy powinni sprawdzać bilety bo zdrowie ich i podróżnych jest najważniejsze. Pokazałem tylko na podstawie ic że km nie są jedyne a mazowieckie jest hipokryta z kompleksami km który nie potrafi racjonalnie przyznać że nawet narodowy przewoźnik jakim jest IC stosuje ta sama praktykę co km

Mno
Pracownik

Oczywiście odpowiem na Twoje pytanie bo ja nie mam z tym problemu ale ty najpierw odpowiedź na moje które zadaje ci od dłuższego czasu ale oczywiście potrafisz tylko zmieniać temat bo pytanie jest niewygodne. Jak to mówią kozak w necie P.. A w swiecie

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

Jakie pytanie?

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Potrafisz czytać? W każdym poście zadaje ci to samo pytanie czy wedlug ciebie IC narażają podróżnych na utratę życia i zdrowia przez nie zachowanie bezpiecznego odstępu? Czekam

Mno
Pracownik

Ok piszesz ze chcesz złożyć donos do sanepidu ze km sprowadzają niebezpieczeństwo na podruznych bo nie zachowują bezpiecznej odległości 1.5 m w pociągu. To teraz podaj mi podstawę prawną według której w komunikacji publicznej ma zostać zachowana tą odległość. Bo z tego co wiem to donos lub skargę składa się na podstawie jakiegoś aktu prawnego i chciałbym żebyś przedstawił mi artykuł ustawy który jest łamany przez km. Czekam.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Mno

Bedzie odpowiedz z sanepidu to sie dowiesz.

Mno
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Haha długo szukałeś podstawy prawnej. Miałem nadzieję na rzeczową rozmowę poparta artykułami ale widzę że znowu uciekasz od odpowiedzi. Czekam z niecierpliwością na odpowiedź z sanepidu i mam nadzieję że ja opublikujesz i będziesz słowny. Pokaz wszystkim ze masz rację że Twoje skargi są zasadne. Nawet nie wiesz jak bardzo nie mogę doczekać się tej odpowiedzi. Chcę żeby wszyscy widzieli co sanepid odpisze. A jeszcze bardziej nie mogę doczekać się na twoja reakcje i szkoda że nie zobaczę twojej miny na tą odpowiedź z sanepidu. Żeby przyspieszyć to podpowiem Ci odrazu że nie ma takiego aktu prawnego nakazującego zachowanie bezpiecznej odległości 1.5 m w komunikacji publicznej. Jedyne co jest w rozporządzeniu ministra nakaz zakrywania ust i nosa oraz określona ilość osób przebywających w pociągu jednocześnie. Ale próbuj chociaż się posmiejemy z ciebie o ile będziesz miał odwagę cywilna zaprezentować nam odpowiedź z sanepidu tak jak to zapowiadasz. Nie pozdrawiam i czekam z uśmiechem na twarzy ;D

@szaraczek
Pracownik
@Mno

Nie do końca masz rację spec ustawa o przeciwdziałaniu COVID-19 nakazuje pracodawcy takie organizowanie pracy aby odległość pomiędzy poszczególnymi osobami wynosiła 1,5 m. Więc nie mów że nie ma takich przepisów

Mno
Pracownik
@@szaraczek

Ok to podaj mi konkrety artykuł tej ustawy mówiący o transporcie publicznym gdzie należy zachować 1.5m odleglosci

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Mno

Chyba wyraźnie ci odpowiedział. Pracodawca powinien zabezpieczyć taką odległość. Kolega nie mówi tutaj o przestrzeni między podróżnymi tylko o odległości pracownika od podróżnego lub innego pracownika. Wystarczy wydzielić taka przestrzeń dla pracowników i po sprawie. Minie pandemia powrócicie do normalnej odprawy podróżnych. Teraz należy zabezpieczyć wolną przestrzeń dla pracownika wynoszącą co najmniej 1,5. Koniec kropka.

Mno
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

No właśnie jasne będzie jak poda mi artykuł i ustawę dotyczącą komunikacji publicznej. Idzie jest napisane w tej ustawie o zakazie przeprowadzania kontroli. Chcesz to opierajmy się na artykułach. No czekam

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Mno

Odpowiem ci jeszcze raz ostatni bo naprawdę twój poziom intelektualny jest bardzo niski. Albo może tylko takiego udajesz. Odpowiem ci tak prosto na twoim poziomie. Odpowiem ci pytaniem na pytanie. Czy jest podstawa prawna która zabrania siadania gołą pupą na ognisku. Nie nie ma. Jednak nie wielu jest śmiałków którzy to robią. Robią to czasami osoby np pijane, Raczej nie robi tego nikt o normalnej świadomości. Jak ci forumowicz pisze że jest spec ustawa która nakazuje organizować pracę w taki sposób żeby mogli zachować 1,5 odległości to ty żądasz innej ustawy specjalnie dla ciebie albo dla kolei mazowieckich. A może potrzebujesz imiennej ustawy. Zachowanie w środkach transportu publicznego dotyczy podróżnych. Nie ma absolutnie odniesienia do drużyny pociągowej. Drużyna konduktorska bo o nią tu najbardziej chodzi, podlega specustawie o której pisze forumowicz szaraczek. Oni są w pracy i dlatego muszą mieć zapewnioną wolną przestrzeń nie mniejszą niż 1,5 metra. Więcej już nie będę z tobą deliberował . Są od tego instytucje kontrolne niech więc się wypowiedzą .Tak z ciekawości jeśli podobno jesteś maszynistą MNO to dlaczego się nie podpiszesz. Bronisz interesów firmy jak ślepy pies miski . Nie wierze że tacy maszyniści istnieją w tej firmie. Przecież jak by Prezes dowiedział się że ma takiego wiernego reprezentanta swoich interesów to by ci chyba postawił fotel przy swoim biurku i głaskał cie po głowie systematycznie co 15 minut. Ja osobiście uważam ze jesteś silnie związany z kierownictwem tej spółki i tchórzliwie podszywasz się pod pracownika. Tak samo jak robił tu ten cały wiśnia po którym ślad zaginął.

1
Mno
Pracownik

Trzymam za słowo ale znając ciebie się nie doczekam.

Dick
Pracownik
@Mno

O żeś zabłysnął. A dochodzenia za 100% frekwencji to sami sobie robiliśmy. Do biura nie można do was wejść bo gacie macie pełne, ale na pociąg mamy wyjść. (usunięte przez administratora)

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Mno

No i jak doczekaliscie się. Powiedz tylko prawde tak żebym tylko tej twojej prawdy nie musiał uzupełniać, co stwierdził ostatnio sanepid. Żeby wam nie przyszlo do głowy odgrywać się na pracownikach. Informuje że ja tylko troche napisałem tego co miałem. Sa juz przygotowane nastepne pisma. Mam nadzieje że nie bede musiał ich wysyłać. Mam nadzieje że sie nie dowiem o dziwnych kontrolach z waszej strony no i niech was ręka Boska broni aby się na was skarżyli pracownicy. Naczelnikom możecie sobie premie zabierac. Oni akurat są mi calkowicie obojetni. No teraz ty powiedz co tam stwierdzil sanepid?

Mno
Pracownik
 Pytanie
@Dick

Nie mam pojęcia o jakie dochodzenia ci chodzi. Ty też uważasz że jeśli ktoś wypowiada się inaczej niż inni to odrazu z biura? Ja nigdy nie cisnąłem na pracowników jedynie pokazałem hipokryzję tego co uważa się za zbawcę km. Piszę o czymś a nie ma o tym pojęcia. Do czego to doszło że wy kierownicy nie potraficie się odezwać tylko jakiś pajac musi za was robić robotę na 6p wwo to każdy mądry i wygadany ale jak co do czego to płaczecie na forum i ktoś za was papiery pisze. Taka prawda weźcie się razem zbierzcie i pokażcie ze macie swoje prawa i swoją rację bo inaczej to będzie tylko gorzej.

ja
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

(usunięte przez administratora)W SKM kierownik chodzi tylko tyle ile musi- to znaczy tyle żeby odbić odpowiednią liczbę kontroli. Mój kolega w SKM ostro dostał po premii, bo nie miał wystarczającej ilości kontroli. Poza tym w SKM bilety sprawdzają kanarzy tak jak w autobusach czy tramwajach. Zwykły pociąg to inna para kaloszy.

Byłem tu
Były pracownik
@ja

Co ty pleciesz. Kto ci takich bzdur naopowadał. Od kiedy w SKM kierownik pociagu sprawdza bilety. Pajac

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

No i co?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Jaki problem jest ustawic sygnal manewrowy na AL. Poza tym o jakie manewry chodzi?

wiśnia
Pracownik

I nasz ulubienic naprodukowal się. A jak przyszło co do czego to nawet teraz nie potrafi odpowiedzieć czy według sanepidu kierownik ma robić kontrolę czy nie. Amen

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@wiśnia

Wedlug sanepidu ma zachowac odstep poltora metra. Umiesz czytac?

pasażer
Pracownik

Wszystkie osoby niepełnosprawne , które podróżują pociągami kolei mazowieckich powinny mieć zniżki bez względu na to jaki mają stopień i symbol orzeczenia , jest to nie fer że tylko wybranym, osobom dajecie zniżki , po drugie osoby pracujące w kasach i konduktorzy powinni się orientować która osoba ma zniżkę a która nie bo wprowadzają w błąd i powinny za to być zwracane środki za bilet , trakujecie nie fer osoby niepełnosprawne , w skm i ztm są zniżki , proszę zrobić zniżki dla wszystkich osób niepełnosprawnych , proszę zasady odnośnie osób niepełnosprawnych zmienić.

stary
Były pracownik
@pasażer

To podróżny ma obowiązek wiedzieć jaki bilet musi kupić , a nie kasjerka. Odsyłam do zapoznania się z ustawą która reguluje ulgi ustawowe i metody ich przyznawania . I wszystko na stronie jest opisane

Zostaw merytoryczną opinię o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 339.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 300, z czego 54 to opinie pozytywne, 155 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
„Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii