opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Cooper Standard Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

3/5

Na podstawie 609 ocen
Opinie(1798)
Dodaj opinię
Oferty pracy(8)

Opinie(1798)

Dodaj opinię
Oferty pracy(8)
Logo
  • O NAS
  • .
  • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
  • .
  • NASZE LOKALIZACJE
  • .
  • NASZE BENEFITY

O NAS

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

NASZE LOKALIZACJE

NASZE BENEFITY

TłoTło
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Ruda Śląska
  • Rybnik
  • Bytom
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Bielsko-Biała
  • Komorowice Śląskie
  • Komorowice
  • Mazańcowice
  • Lipowiec
  • Bystra Krakowska
  • Bystra
  • Wilkowice
  • Kozy
  • Janowice
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Częstochowa - Sfc-Solutions Piotrków Sp. z o.o.
Dzierżoniów - Cooper Standard Polska Sp. z o.o.
Myślenice - Cooper Standard Polska Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Bielsko-Biała
  4. /
  5. Opinie o Cooper Standard Polska Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Cooper Standard Polska Bielsko-Biała

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 8
    • 9
    • 10
    • …
    • 23

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Cooper Standard Polska Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Igor

    30.08.2017 19:29

    Inne

    Po prostu ludzie myślą ze norma to jest cos świętego. Norma to jest ile da sie zrobic a nie ile trzeba za wszelka cenę. Nawet kosztem jakości czy własnego zdrowia. A czyszczące maja robić a nie wymyślać i biegać kto co i jak robi.
    ReviewUserIcon
    abc

    30.08.2017 00:17

    Inne

    Igor, nie chodzi o medale , chodzi o to ze jesli pracujesz w jakies firmie jako operator wtryskarki , to wiesz ile trzeba sie nauganiac , tu wycinarka raz tu prasa , tu wycinarka 2 , jak wycinasz profile np na kolejne sety , a potrafia sie zdarzac sytuackje ze operator dostaje zjebe ze jakies tak male nadlewki ida , ile on ma czasu ogladac ta uszczelke , co on jest supermenem ma zrobic normy ogladnac uszczelke od kazdej strony wycinac , biegac i Bog wie co jeszcze, bo tylko uszczelki i uszczelki , a czyszczaca powie ze operator zle robi , i ona musi wyrywac a potem przyjdzie ktos tam z majstrow i powie ze malo , i wychodzi rzeznia ..
    ReviewUserIcon
    jono

    30.08.2017 07:12

    Inne

    dokładnie nawet nie ma czasu dobrze uszczelki obejrzeć bo trzeba zakładać następna bo tak są normy zrobione
    ReviewUserIcon
    Igor

    29.08.2017 20:03

    Inne

    Piszecie ze prasiarze sa niedoceniani. Myślę ze to nieprawda. Po prostu nikt nie bedzie chodził i rozdawał medali. Podajcie jakiś przykład tego niedoceniania. Komentarz o tych dwóch tecmach Po prostu śmieszny gość nie wie o czym mówimy.
    ReviewUserIcon
    qq

    28.08.2017 23:05

    Inne

    To jo , mozesz zgrzewac nawet po 3000 tys uszczelek , jezeli Ci to odpowiada hahaha, po ta serwisy pracy , zeby wyrazac opinie.., Tak wiem ze sa rozne prasy , a po 2 jak juz tak chciales zablysnac madroscia to powinienes wiedziec , ze fachowo domyslam sie maszyny na ktorych produkujesz te uszczelki to nie sa zadne "prasy" , kolego...
    ReviewUserIcon
    .....

    28.08.2017 20:35

    Inne

    jak juz to praca na 3 prasach a nie 2 ... i sa rozne prasy do niektorych wlozysz uszczelke w 5 seknud do innej musisz sie umeczyc z 20
    ReviewUserIcon
    To jo

    28.08.2017 15:50

    Inne

    Chłopaki na Extruzji od zawsze pracują na dwie tecmy i muszą zgrzać po 1500 uszczelek na zmianę i się tyle nieunarzekają... Jak zwykle umencony fiszing....
    ReviewUserIcon
    ff

    27.08.2017 23:59

    Inne

    praca na 2 prasach ? , haha co to ma byc masowe wykanczanie ludzi czy zaklad pracy ?!. Jakby w mojej firmie kazali mi zasuwac na 2 prasy, to powiedzial bym im "papapa", no chyba zeby za to extra placili...
    ReviewUserIcon
    asd

    27.08.2017 18:36

    Inne

    Oczywiscie ze praca na prasach nie jest lekka, wymaga ciaglego stania na nogach czasami po 12 h , wdychania oparow od topniejacego materialu , oraz wysilku fizycznego przy zaladunku gumy do stalowej matrycy , to nie jest takie proste jak sie moze wydawac , bo guma podczas zaladunku w metal sprawia nie raz nie maly opor , nie wchodzi w forme jak przyslowiowiowy noz w maslo. Prasiarze maja (usunięte przez administratora) na 2 prasy , za takie same pieniadze jak czyszczaca ?, to jakis absurd, czyszczace maja mozliwosc siedzenia sobie w chwilach wolnych przy stoliku to raz , 2 wycinaja tylko wyplywki , 3 sprawdzaja stan uszczelek co czasem jakos nie bardzo dobrze im to wychodzi , powiedza ze prasiarz zle zrobil. To nie jest proprocjalna praca , prasiarz to musi byc czlowiek o dobrej kondycji , bo od niego zalezy ilosc produkcji nie od czyszczacej a nie jest w ogole doceniany w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    ....

    27.08.2017 21:57

    Inne

    zgadzam się w 100% nie mowie ze czyszcace nic nie robią albo na wycinarkach ale jednak praca na prasie wymaga trochę więcej wysiłku . według mnie stawka powinna być dawana według stanowiska a nie ze wszyscy taka sama bo jakoś nie widzę żeby ktoś się garnął do pracy na prasach bo wiedza ze jest ciężko
    ReviewUserIcon
    Smutny

    19.08.2017 21:45

    Inne

    Niech się zwalniają pójdą na budowa to się przekonaja co to ciężka praca
    ReviewUserIcon
    oooo

    20.08.2017 00:50

    Inne

    pracowałem na budowie i na prasach teraz wiem ze lepsza praca jest na budowie i to o wiele ...
    ReviewUserIcon
    jjj

    21.08.2017 16:02

    Inne

    chyba nie wiesz co mowisz, na prasach jest sto razy gorzej
    ReviewUserIcon
    diwi

    19.08.2017 17:57

    Inne

    i niech sie zwalniaja moze wkoncu Ci wyzej zrozumieja ze robic w 2 na 5 prasach to jest przesada , a pozatym sami powinni pomyslec juz dawno o tym ze prasiarze zwalniaja sie tylko i wyłacznie z tego powodu ze nie daja rady na 5 prasach robic, robiłem wiec wiem co pisze i z tego co wiem to nastepne kilka osob odejdzie z land rovera i wcale sie nie dziwie bo w takich warunkach nie da sie pracowac i odchodza tylko i wyłacznie starsi pracownicy nowi sie poszkola i tez odejda bo nikt nie jest w stanie na dłuższa mete tak robic ,pozdrawiam tych wyzej przemyslcie sami co jest powodem ze tylu prasiarzy odchodzi
    ReviewUserIcon
    Paweł

    17.08.2017 17:02

    Inne

    Ciezko przez wakacje nie znaleźć czegoś lepszego niż praca na prasach a pracodawca ma to gdzieś. Zero dodatku zero szacunku człowiek jest traktowany tak samo jak ktoś kto sobie siedzi.
    ReviewUserIcon
    olek

    17.08.2017 23:19

    Inne

    to prawda bo wedlug mnie ktos kto pracuje na prasach powinien miec wieksza stawke niz na wycinarkach czy czyszczaca . po pierwsze wysoka temperatura po drugie wdychamy prosto z prasy ta gume i do tego heptan .
    ReviewUserIcon
    Paweł

    16.08.2017 19:57

    Inne

    Powrot z postoju ludzie sie dalej zwalniają co sie dzieje Cooper standard
    ReviewUserIcon
    ....

    17.08.2017 01:19

    Inne

    no zwalniaja sie poszlo 5 prasiarzy bo nie wytrzymuja pracy na 3 prasy to jest jakas pomylka a reszta znalazla cos lepszego za te same pieniadze
    ReviewUserIcon
    ....

    20.07.2017 20:12

    Inne

    nie ma czego sie bac tak samo na piekarskiej bali sie isc na bestwinska
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - Cooper Standard Polska Sp. z o.o.

    Elektromechanik

    Cooper Standard Polska Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Bielsko-Biała

    Sprawdź ofertę
    ReviewUserIcon
    Orzeł

    20.07.2017 18:15

    Inne

    Boję się iść pracować na puekarską bo nigdy tam nie pracowałem a z rego co mówią inni to tam jest tragicznie....możecie mi coś więcej powiedzieć o pracy tam...
    ReviewUserIcon
    ,,,

    19.07.2017 14:16

    Inne

    zwolnien nie bd ale duzo ludzi sie zwolni samych bo ma juz poprostu dosc albo maja cos lepszego ...
    ReviewUserIcon
    Prac majster

    19.07.2017 17:16

    Inne

    Dokładnie, nawet staży pracownicy powoli maja dość. I mimo że ich stawi są całkiem niezle to szukają czegoś gdzieś powoli. A nowi tzw minionki maja na robotę wywalone i też pewnie długo tu nie zagoszczą. Spieprzyla się ta firma niestety
    ReviewUserIcon
    Badboy

    19.07.2017 21:07

    Inne

    Śmieszny jesteś dzieciaku
    ReviewUserIcon
    SAY10

    19.07.2017 07:46

    Inne

    Tak przenoszą w trakcie postoju G28/29 na "piekarską" to jest już informacja potwierdzona jak również nie będzie żadnych zwolnień. Wczasy nie zostały wypłacone części pracownikom gdyż cześć teamleaderów nie wypełniła wymaganych plików w systemie adp pomimo tego ,że dział hr przypominał im o tym do samego końca w mailach. Dodatkowy dokument do wczasów pod gruszą pojawił się w tym roku w ostaniej chwili ale już od przyszłego roku będzie na stałe na wniosku o wczasy. Urlopu nikomu nie zabrali bo ludzie idą w wyznaczonych terminach tylko przez lenistwo teamleaderów i kilku błędów pań z hr nie będą mieli równocześnie wypłaconych wczasów pod gruszą.
    ReviewUserIcon
    al

    19.07.2017 15:40

    Inne

    Przeczytaj informacje z HR i powiedz gdzie jest napisane o ADP w temacie wczasow pod grusza???? Oceniaj na podstawie faktow a nie bo ktos cos powiedzial.
    ReviewUserIcon
    ...

    18.07.2017 17:10

    Inne

    z tego co sie orientuje to mamy tam isc po postoju a napewno do konca tego roku . Nie wiem co z tego wyjdzie ale takie chodza ploty. W tej firmie wszystko zmienia sie z dnia na dzien takze niczego nie mozna byc pewnym :P
    ReviewUserIcon
    Zasmucony

    19.07.2017 07:13

    Inne

    A wiecie moze czy będą jakieś zwolnienia? Obawiam się o pracę
    ReviewUserIcon
    Zasmucony

    18.07.2017 16:24

    Inne

    Czy to prawda ze nas przenoszą na piekarską? Wie ktoś coś więcej?
    ReviewUserIcon
    bbb

    12.07.2017 23:37

    Inne

    Bo to smieszne ADP to dramat, nie wyplacaja nadgodzin, czlowiek musi za tym chodzic i udowadniac ze pracowal w nadgodzinach, a nastepnie czekac miesiac na wyrownanie. Liderzy nawet jak wpisza to wala sie wine na system i juz jest wytlumaczenie.
    ReviewUserIcon
    Wiesio

    12.07.2017 17:22

    Inne

    Dokładnie, wymyślili sobie jakieś oświadczenie do wypełnienia czas na to 2 dni. Wielu nawet o tym nie wiedziało. Wypłata przyszła kasy z wczasów nie ma a na wczasy chce się jechać. Pięknie sobie to wymyślili. Kasa z wczasów miałem przeznaczona na opłacenie noclegu. I co i tak mnie załatwił.
    ReviewUserIcon
    Lolek

    12.07.2017 21:00

    Inne

    Mnie też to spotkało....wczasów pod gruszą nie wypłacili a urlop mi zabrali :-(
    ReviewUserIcon
    Error

    12.07.2017 22:54

    Inne

    To podchodzi pod sąd pracy.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Cooper Standard Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    ....

    12.07.2017 14:54

    Inne

    trzeba było wypełnić takie oświadczenie ze jak weźmiesz l4 to ci potracą z wczasów i jak tego nie wypełniłeś to wypłacą ci wczasy w sierpniu . oczywiście większość ludzi o tym nie wiedziało bo liderom nie chciało sie o tym powiedzieć załodze
    ReviewUserIcon
    Bill

    11.07.2017 21:35

    Inne

    Hej czy wiecie dlaczego nie wypłacili wczasów pod gruszą? Co się dzieje? Wie ktoś coś????
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.07.2017 12:23

    Inne

    Jak wam się podobał piknik rodzinny?
    ReviewUserIcon
    Niko

    09.07.2017 18:20

    Inne

    Piknik jak co roku byl fantastyczny. Szkoda ze pogoda była jaka była...ale ogólnie na plus
    ReviewUserIcon
    Nędza

    07.07.2017 12:55

    Inne

    Panowie i panie powiedzcie mi co się stało z wodą?Była w magazynku i nie ma.Pytam ,bo w Takoni nie ma co pić,a jak wiecie u nas bida już nawet przestała piszczeć .
    ReviewUserIcon
    haha

    03.07.2017 13:33

    Inne

    no zarobisz 3 tys jak bedziesz robil nadgodziny :P
    ReviewUserIcon
    Zuzanna

    03.07.2017 11:46

    Inne

    @IZA to rzeczywiście bardzo ciężkie warunki. Nie każdy będzie w stanie w nich pracować. Czy pracodawca zapewnia Wam w okresie letnich upałów np. wodę?
    ReviewUserIcon
    A c

    29.08.2017 13:52

    Inne

    Operatorzy z kilkuletnim stażem w tej firmie mają wypłaty standardowo po 3k miesięcznie plus wszelkie nadgodziny platne ekstra. Jesli tylko masz potrzebe to zawsze jest mizliwosc zostac i dorobic do wyplaty. Jak Cię przycisnie i potrzebujesz kasy to nawet z 5-6tyś dostaniesz na czysto. Praca lekka i łatwe nie jest. Szczególnie latem gdy temperatury faktycznie dają w kość... Stawka w zakładzie jest uzależniona od stażu przepracowanego w zakładzie. Na początku nie dostaniesz góry ale z czasem jest co raz lepiej. Premie 20% do wyplaty wczasy pod gruszą bony na święta bilety do kina. Jak by to wszystko wliczyc do wyplaty i przekalkulowac na stawkę godzinowa to na prawdę nie net źle :)
    ReviewUserIcon
    ...

    29.08.2017 13:58

    Inne

    jakby nie było źle to nie zwolniło by się 8 pracowników z 4-5 letnim stażem pracy ... Nie tylko Pieniądze się liczą ale tez to jakie masz warunki które według mnie chcą zrobić jak najwięcej uszczelek kosztem ludzkiego zdrowia...

    Kontakt - Cooper Standard Polska Sp. z o.o.

    Bielsko-Biała

    https://www.cooperstandard.com/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconInstagramIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    zzzzz

    03.07.2017 01:12

    Inne

    Faktycznie można zarobić do 3000 netto jak piszą w ogłoszeniu? stawka 13 .60 jak na początek jest raczej przeciętna. pozd
    ReviewUserIcon
    kicek

    14.09.2017 23:24

    Inne

    Trza się bylo uczyć,a nie narzekac!
    ReviewUserIcon
    kolo2

    15.09.2017 15:10

    Inne

    uczyć ?? jak tu wszystkie wyższe stanowiska są załatwiane po znajomości ..tyle w temacie
    ReviewUserIcon
    Zuzanna

    28.06.2017 11:41

    Inne

    @Paweł jakie stanowiska wymagają pracy w tak wysokich temperaturach?
    ReviewUserIcon
    Michał

    28.06.2017 13:06

    Inne

    Na całej hali gorąco jak w piekle
    ReviewUserIcon
    IZA

    28.06.2017 17:09

    Inne

    To jak jest ciepło jest nie do wytrzymania. Wszyscy padają jak muchy...
    ReviewUserIcon
    Paweł

    28.06.2017 11:31

    Inne

    Są przyjęcia... + 40 stopni na stanowiskach. Nowi pracownicy mogą szybko sie przekonaç jakie warunki panuja w firmie i szybko zrezygnować.
    ReviewUserIcon
    Franek

    26.06.2017 18:31

    Inne

    Hejka czy macie teraz audyt na Piekarskiej
    ReviewUserIcon
    Gacek

    21.06.2017 19:53

    Inne

    Witam jak wyglada praca na ekstruzij?
    ReviewUserIcon
    Wolas

    22.06.2017 22:11

    Inne

    Praca na ekstruzji jest lekka tylko jest tam bardzo duży hałas, ciepło i strasznie śmierdzi od tłoczenia tych profili. Ogólnie na piekarskiej latem jest przekichane. Masakrycznie ciepło...
    ReviewUserIcon
    zwiad

    21.06.2017 03:15

    Inne

    mam Pytanie. w niedługim czasie idę na rozmowę kwalifikacyjną oferują mi czterobrygadówkę. Jakie działy w cooper omijać szerokim łukiem. gdzie jest zdecydowanie najgorzej ?
    ReviewUserIcon
    Stary pracownik

    21.06.2017 12:31

    Inne

    Z resztą to chyba zasady jak w każdym zakładzie. Ale niektórzy o tym nie pamiętają i fajnie się im nie robi. A tu robota nie jest ciężka może monotonna ale jak masz fajną ekipę to się fajnie pracuje.
    ReviewUserIcon
    Hjhj

    17.08.2017 20:11

    Inne

    Autoklawy
    ReviewUserIcon
    Murzyn

    17.06.2017 14:40

    Inne

    A jak w Myślenicach jest bo są przyjęcia?
    ReviewUserIcon
    kondi

    14.06.2017 23:41

    Inne

    tylko zalezy tez od stanowiska np na wycinarkach sa lajty na prasach juz gorzej
    ReviewUserIcon
    niko

    14.06.2017 11:49

    Inne

    teraz się poprawiło ale było tak ze 3 miesiące z rzędu mi się nie zgadzały wypłaty i musiałem chodzić i wyjaśniać
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    14.06.2017 11:41

    Inne

    Problemy z nadgodzin czasem się zdarzają. Bo to liderzy czy koordynatorzy ręcznie wpisują, czasem coś i się zapomni, przeoczy. Wiec należy sobie pięknie ładnie notować kwitek sprawdzić i ewentualne błędy wyjaśniać. A kasa przyjdzie z następna wypłata. To są ludzkie błędy a zaczęło się odkąd korzystają z tego ADP. Nikt celowo ludzi nie kantuje. Należy sobie to po prostu sprawdzać i pilnować.
    ReviewUserIcon
    ...

    14.06.2017 10:46

    Inne

    a co jak jest norma a nie ma kasy?
    ReviewUserIcon
    ....

    14.06.2017 18:11

    Inne

    Może powiesz ze praca jest lekka łatwa i przyjemna ?
    ReviewUserIcon
    ...

    14.06.2017 19:43

    Inne

    Ja nie narzekam...dla mnie praca jest ok...jak jesteś dobrym pracownikiem to Cię szanują...
    ReviewUserIcon
    Piter

    14.06.2017 09:23

    Inne

    Tak nie jesteś jedyny którego ograbili z kasy....u nas na gnieździe też chłopaki mówili ze im brakuje wypłaty. Co za czasy....człowiek charuje...i jeszcze musi się upominac o swoje zarobione pieniądze...
    ReviewUserIcon
    Mike

    14.06.2017 09:26

    Inne

    Jak pracujesz tak ci płacą.....nie ma normy nie ma kasy.....hahahaha
    ReviewUserIcon
    Preser

    13.06.2017 23:07

    Inne

    Czy ktoś zwas też miał źle naluczone nadgodziny?
    ReviewUserIcon
    Jo

    13.06.2017 23:05

    Inne

    Czy wiecie moze co z tym naszym postojem??? I kiedy zaczna w końcu wypłacać nam nadgodziny....bo w tym miesiącu znowu brakowalo mi wypłaty....co jest grane? Czy nawet o zapracowane pieniądze trzeba się upominać....to śmieszne...

    Zostaw merytoryczną opinię o Cooper Standard Polska Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.