Opinie o Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. w Gdańsk

anonim

(usunięte przez administratora)

wygłodniały lampart
Były pracownik

Teraz pracuje w MCdonaldzie i płaca mi lepiej. Nie mam już (usunięte przez administratora) w uszach po słuchawkach od innych ludzi i mniej stresu. - dobre :D

Z orro
Kandydat
 Pytanie

Hallo przeczytałem i postanowiłem spróbować powalczyc. Z jakich części składaja sie testy i w jakim czasie od wysłania aplikacji przychodza na e mail? bardzo prosze o słów kilka.

Transcom Gdansk pracownik
Były pracownik

Na samą prace w transcom nie narzekam, każdy wie na co się pisze. Pierwsze kilka dni zaczynamy od szkolenia. Niestety tego samego nie można powiedzieć o TL na liniach nordyckich w Gdańsku. Brak profesjonalizmu widać było od początku, komunikacja miedzy lederka a pracownikami jest niemalże zerowa, no chyba, że jesteś „pupilkiem” to zmienia postać rzeczy, wtedy może zainteresuje się Tobą (w sumie bardziej Twoim prywatnym życiem) bo pracą -wątpię. Osoba odpowiadająca za projekt chyba nie do końca posiada kompetencje w stosunku do zajmowanego stanowiska, uważam, że do prawdziwego LEADERA który potrafi zarządzać ludźmi kompetentnie, daleka droga. Może to jakieś frustracje z życia prywatnego, przelewane są na pracę, a to niestety odbija się na pracownikach, a może to po prostu mania pokazania wyższości. (usunięte przez administratora) nie ma co oczekiwać na wsparcie od tej Pani, jeśli w jakiś dzień pójdzie Ci gorzej z wynikami. Tam jest tylko jazda i pogoń za wynikiem. O poziomie pracy tej Pani ciężko powiedzieć, zazwyczaj wszystko robią ludzie którzy są pod nią i boją się stracić stanowiska. Rotacja w firmie niesamowita - niestety coś o tym świadczy, każdy ucieka jak zobaczy co tam się dzieje. Nikt nie jest w stanie wytrzymać w tej atmosferze na dłużej. TL chyba zapomina po co tam jest, mega małe zaangażowanie z jej strony, ale wynik na zielono musi być. Jeśli chcesz być traktowanym jak (usunięte przez administratora) do robienia wyników, stracić nerwy i nabawić się chorób to praca idealna dla Ciebie. Zdecydowanie nie polecam i życzę wytrwałości obecnym pracownikom.

8
Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Vuvu
Pracownik
@Pytanie

Przy pierwszym awansie na młodszego nie ma,starszy i expert niewielkie.Stawki plac są sztywne,poza tym jest też odwrócona ścieżka kariery. Jeżeli nie wyrobisz wskaźników,zostaniesz zdegradowany.

logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w oddziale w Białymstoku przez wiele lat. O firmie mogę powiedzieć tyle- nadszedł czas by stamtąd uciekać jest wiele różnych firm które traktują pracownika z należytym szacunkiem, tak tez kiedyś było w Transcom niestety wiele się zmieniło już nie liczy się człowiek i atmosfera, tak naprawdę firma wiele na tym traci wspaniali ludzie odchodzą i niestety już niedługo może się to zle skończyć ale jeśli managerowie tego nie widza nie było tematu :) . Kiedyś byli fajni kierownicy którzy mieli dobre podejście do pracownika a przede wszystkim szacunek do drugiego człowieka, teraz niestety ludzie czuja się w tej firmie zle mowa tu o dziale sprzedaży. Idąc do pracy zastanawiałam się o co dziś będą pretensje, za co będzie krytyka - przeważnie publiczna przy wszystkich niestety, straszenie zmiana grafiku odebraniem kolejek( narzędzie pracy ) irracjonalne ale niestety prawdziwe. Nowe rządy są dla obecnych pracowników bardzo krzywdzące, nowi ludzie którzy przychodzą również uciekają widząc co się aktualnie w dziale dzieje. Kiedyś to było wspaniałe miejsce aż się chciało tam iść, teraz biedni pracownicy rozsyłają cv po firmach bo nikt nie może tego wszystkiego wytrzymać. Kadra kierownicza niestety zamiast wspierać robi wszystko by zaniżyć wskaźniki przez to są mniejsze premie, mniejsza motywacja , niższe wyniki. Serio nikt nie widzi, ze tam się coś złego dzieje ?

Joey
Pracownik
@była pracownica

Wlasnie tez zauwazylem, ze i w Gdansku fajni ludzie odeszli, a robili dobre wyniki i tworzyli dobra atmosfere (mowie o ostatnich kilku miesiacach). Tak...tez Ciebie predzej skrytykuja niz pochwala, a na linii to nie jest calkiem przyjemna praca....

Katarzyna
Inne

A nie można zgłosić komuś tego faktu? Pewnie lepiej by się wam pracowało w lepszej atmosferze

Magnolia
Kandydat

Cześć, interesuje mnie opinia pracowników lub byłych pracowników na temat pracy w Transcom. Chodzi dokładnie o stanowisko specjalisty ds obsługi klienta z j. niemieckim w Gdańsku. Przeczytałam większość opinii, które nie napawają mnie optymizmem;/ i szczerze nie wiem czy zawracać sobie głowę tym stanowiskiem...

anonim
Inne
@Magnolia

Przejdź się na rozmowę i sprawdź jakie są warunki? Wtedy sama zdecydujesz czy ci dopowiada ta praca. Zawsze jak będzie coś nie tak to możesz zrezygnować, nie?

Elo
Pracownik
@Magnolia

Chętnie Ci odpowiem, bo pracuję właśnie na tym projekcie. Od miesiąca widzę pozytywne zmiany, ale - to jest stresująca praca, z "żywym materiałem", którego czasem nie sposób jest ogarnąć w rozmowie. Dostaniesz wytyczne, ale nie da się ich czasem wszystkich zastosować, a jak będziesz miała pecha i ta rozmowa zostanie oceniona, to możesz w bardzo szybkim czasie pozbyć się premii, zresztą wielu z nas narzeka na ten system premiowy, jest jakoś dziwnie skonstruowany, mam zastrzeżenia co do tasków godzinowych, ale to tylko moja opinia. Przejdę do dużych plusów- praca z domu, grafik elastyczny. Minusem jest właśnie stres. Do tego dochodzą bardzo długie terminy, co wzmaga niezadowolenie klientów- To jest typowy dział reklamacyjny.

Magnolia
Kandydat
 Pytanie
@Elo

Elo, dziękuję za odpowiedź. Na tym projekcie, który mi zaoferowano jest tylko praca stacjonarna- czyli już plusy odpdają;D. Czy to co jest przekazywane na szkoleniach pokrywa się z tym jak wygląda praca w realu?

Elo
Pracownik
@Magnolia

ODPOWIEDZ BRZMI- NIE.

Katarzyna
Inne
@Elo

Dlaczego? To z czego oni was tam szkolą że ma się potem nie przydać?

Elo
Były pracownik
@Katarzyna

W trakcie pracy bedziesz oceniana (odsluchy) i w trakcie pracy sie najwiecej nauczycsz. Ogolnie szkolenie bylo slabe. Ani jednego sprzetu na zywo nie zobaczylismy, choc staly tam a my sie pytalismy o nie.

Sonia
Kandydat
 Pytanie
@anonim

A ty tez byłeś już na rekrutacji? I jak wrażenia?

anonim
Inne
@Elo

Wiadomo że w praktyce można złapać najwięcej. Długo po przyjęciu się jest na odsłuchach? Koordynator cały czas sprawdza twoja prace?

Elo
Były pracownik
@anonim

Ja okolo 10 dni i wtedy ruszasz sam. W ciagu miesiaca wyrywkowo sprawdzaja Ci Twoje rozmowy i na podstawie tego oceniaja twoja jakosc rozmow. Jak trafi Ci sie klient, ktory ze swoim przypadkiem nie pasuje do skryptu i Ty sie meczysz, meczysz, to moze byc krucho z premia. Powiem tak: latwiej jest nie dostac premii niz ja dostac :) Sorki za brak polskich znakow, ale jestem na kompie kolegi w Niemczech :)

Zainteresowana opinią
Kandydat
 Pytanie
@Magnolia

Przyłączam się do tego pytania, czy warto?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Katarzyna

Ale jak można oceniać rekrutacje które w ogóle sie nie odbyły?

jj
Były pracownik
@Katarzyna

Musisz absolutnie wszystko nagrywać, inaczej dostaniesz zupełnie cos innego co była umowiona w trakcie rekrutacji.

Tomasz

Nie polecam pracy w tej firmie. Już na etapie rekrutacji widziałem więcej niż bym chciał. Aplikowałem na dział back office. Na początku miałem przyglądać się i słuchać pracy innych pracowników. Dostałem słuchawki, które wogóle nie działały, później otrzymałem słuchawki zaklejone taśmą, które wyglądały jakby miały się rozpaść. Wysłuchałem kilku rozmów konsultanta z klientami, gdzie w każdym przypadku były to rozmowy bardzo niemiłe w stosunku do konsultanta. (usunięte przez administratora) Byłem zdumiony pytaniami rekrutera, który co chwilę pytał czy napewno nie zrezygnowałbym po 3 miesiącach. Na tym dziale należy zapomnieć o wyrażaniu swego zdania, (usunięte przez administratora)

4
Marta
@Tomasz

Również byłam ostatnio na rozmowie na ten sam dział i mam odmienne zdanie... Również na początku siedziałam z innym pracownikiem i owszem trafił się niemiły klient ale jak pracowałam w sklepie to słyszałam gorsze odzywki. Chłopak z którym rozmawiałam pracował na umowę o pracę ale faktycznie zaczynał pracę od umowy zlecenia, nie wiem więc gdzie jest nieścisłość ale mi w trakcie rozmowy wyjaśniono, że umowa o pracę jak najbardziej jest możliwa ale będzie to uzależnione od mojej pracy i wyników jeśli dobrze pamiętam do pół roku można taką umowę dostać. Sama rozmowa z rekruterem jak to rozmowa.. ja pracę dostałam i już pracuje. Póki co nie żałuję :)

Maciej
@Marta

W tej firmie wszystko jest wielką łaską w tym właśnie umowa o pracę. Widać co niektórzy lubią być niewolnikami i mówić, że wszędzie tak jest. Otóż nie jest. Ciągle brakuje rąk do pracy, jeśli chcesz dorobic w wakacje to lepiej iść do maka :)

Tomasz
@Marta

Jeśli praca na umowę zlecenie Ci odpowiada to ja nie mam nic przeciwko :) Ja jestem bardzo zadowolony, ze mnie nie przyjęli, gdyż parę dni później aplikowałem do innej firmy i dostałem umowę o prace na start. Niestety jeśli każdy będzie sie zadowalał praca przez agencje, na zlecenie to firmy tylko tak będą zatrudniać. Natomiast obietnica umowy po minimum pół roku, to radze sie przygotować na ciężką prace, gdyż wyniki same sie nie zrobią. Podejrzewam, ze jesteś jeszcze dość młodą osobą, ja jestem dość stanowczy, pracowalem w wielu firmach i lubię konkrety, nie obietnice. Rozmowa z konsultantem, który narzeka na prace nie jest zbyt zachęcająca dla potencjalnych nowych pracowników.

Anka
@Maciej

Ha ha a w maku lepiej traktują ludzi i więcej dają? To powodzenia życzę. Co prawda nie pracowałam w maku tylko w KFC ale myślę, że jest podobnie tam to dopiero zapierdol jest i gówniana praca w różnych godzinach. Pieniądze też żadna rewelacja. Transcom to dobra firma. Umowę o pracę mam i premie od sprzedaży też. Trzeba patrzeć co na jakim projekcie proponują ewentualnie przenieść się na inny. No i przede wszystkim trzeba się starać bo premię na tyle duże że warto. Jeśli ktoś myśli, że tylko odsiedzi swoje to praca na słuchawce nie jest dla niego. To praca dla ambitnych, pogodnych i z dystansem do siebie ludzi a nie dla mruków co się wkurzają bo klient był nie miły. Osobiście polecam pracę i jestem bardzo zadowolona i z zarobków i z atmosfery w pracy.

menelis
@Anka

Ze wszystkim się zgodzę, poza tym, że jest to praca dla ambitnych.

szeftwojegostarego
Były pracownik
 Pytanie
@Tomasz

oczekiwałeś umowy o pracę i powiedziałeś o tym rekruterowi, który odpowiedział, że nie może Ci zaproponować UoP, ale nadal dziwisz się, że nie dostałeś umowy o pracę? poza tym okres próbny też jest na umowę o pracę, a nie zlecenie, więc może nie potrafiłeś zadać rekruterowi pytania w sposób umożliwiający sensowną odpowiedź...

Kandydat
Kandydat
@Tomasz

No ja tez podziekuje, miesiac temu wyslalam cv, zero odpowiedzi ale najwazniejsze, ze dzis mi wyslali linka do oceny procesu rekrutacji. Bardzo nie profesjonalna i malo powazna firma. Dodatkowo wymagania kierownicze na stanowisko specjalisty za ciut wiecej niz minimum. Oczywiscie firma wymaga doswiadczenia, jezyka obceho itp Skoro takie wynagania niech biora ludzi bez edukacji albo studenciakow z pierwszego roku za te (usunięte przez administratora) pienadze.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim

Takie zachowania należy zgłaszać gdzieś wyżej. Próbowałeś to zrobić? Bo ja na twoim miejscu bym tak tego nie zostawił.

Nie

Czy awarie systemów oraz zamulanie dalej są rozliczane na niekorzyść pracowników?

Były pracownik
Były pracownik
@Nie

jasne ze tak :(

Jabalga
Były pracownik
 Pytanie
@Nie

Tak było, jest i będzie. A widzę, że Opinii o oddziale w Olsztynie już nie ma. Czyżby zlikwidowali ten bajzel?

Ja
Pracownik
@Jabalga

@Jabalga niestety nie. Zawieszanie się systemu, zła słyszalność na słuchawkach to standard

Pol
Były pracownik
@Jabalga

Nie!

Maja
Inne
@Nie

Jak to na niekorzyść pracowników? Jak w takim razie jest to rozliczane? Co w przypadku awarii i 'zamulania' systemów się dzieje w Transcomie?

Nick
Były pracownik
@Maja

No na odsluchach napisza Tobie "zbyt dlugie przerwy miedzy np. jednym pytaniem a drugim", a to nie jest od Ciebie zalezne, a od zawiechy systemu.

Wiktoria
Inne
@Nick

I kasę mi zabiorą i tak?

Pytanie
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

Nick
Były pracownik
@Pytanie

Jak się dopasujesz do z góry narzuconych reguł i będziesz udawać, że one wszystkie są logiczne, trzymają się całości, załapiesz procesy, nie będziesz zadawał pytań i się w końcu złamiesz (bo trzeba się wewnętrznie złamać, bo te procesy są krzywdzące dla klienta końcowego, hasło NIEBOTYCZNE TERMINY) i to wszystko zaakceptujesz (zaakceptujesz to, że świata nie da się naprawić) to można się i rozwinąć :) Ogólnie to praca, gdzie ludzie pracujący na linii projektu niemieckojęzycznego W.... dłużej niż rok powinni dostać złoty medal :) Tam jest (usunięte przez administratora).

Nick
Były pracownik
 Pytanie

Jednak podpisałem klauzulę o poufności, więc nie mogę wszystkiego zdradzić. Wszystko wyczujesz w pierwszym - drugim tygodniu szkolenia, jak sobie usiądziesz i posłuchasz rozmów. U mnie się trafiła sytuacja, gdzie osoba z drugiej linii się rozpłakała po rozmowie, bo nerwowo nie wytrzymała (jak do Ciebie wraca klient robiony od miesięcy w balona, a Ty mówisz i mówisz to samo, bo trzymasz się procedur, które nic nie zmieniają w kwestii klienta, a sfrustrowany klient krzyczy), tak samo to szeptanie w kuchni "Ty też nie dostałeś premii? Za co obcięli Ci jakość?". Poszedłem stamtąd i mam się dobrze w innym Callcenter. Ale może Ty jesteś bardziej odporna na stres, może ja za miękki byłem na tę firmę...

Teresa
Inne
@Nick

Miękki? Nie sądzę. Przecież gdy widzisz, że ktoś płacze i odczuwasz przez to złe emocje to jednak wyraz empatii. Ale z tym szeptaniem to już creepy jest. Czyli zawsze każdemu taką klauzulę podrzucają? Myślisz, że serio każdy się do niej stosuje? Właściwie to jakie konsekwencje się ponosi jak się ją złamie?

Qx
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś z pracowników mógłby się wypowiedzieć o stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim? Na pracuj.pl jest oznaczone jako umowa o prace i 5k. Jak z atmosfera, praca?

Babel
Pracownik
 Pytanie
@Qx

Hejka, jestem tam nowa i sobie chwale :) Z tym elastycznym grafikiem to tez prawda :) Poszli mi bardzo na reke. Atmosfera jest dobra, choc nie bede klamac, nie zawsze rozmawia sie z zadowolonymi klientami. Co chcialbys jeszcze wiedziec?

Nick
Kandydat
 Pytanie
@Babel

Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Są cięzkie pytania?

Cakii
Były pracownik

Pracowałam w Białym, nie jestem osoba o silnych nerwach temu uciekłam, nie ze wzgledu na pracodawce czy atmosfere tylko na tych (usunięte przez administratora) z infolini hehe. Atmosfera, ludzie, TL to było cudo, chyba nigdy nie trafie na takich zgranych ludzi. Kazdy TL w Białym jest pomocny i wyrozumiały, oczywiscie nacisk na wynik jest normalny, jesli zle pracujesz niestety kazdy kto z toba pracuje ucierpi na tym. Choc sadze ze wyniki ktore zaleza od "klienta" sa niesłuszne, mozesz byc dla nich najmilsza i prokliencka i tak oberwiesz w (usunięte przez administratora) na wynikach. polecam dla ludzi o mocnych nerwach bo jednak dzwonia ludzie ktorzy nie umieja rozmawiac na poziomie, trzeba sie przyszykowac na dostawianie laga mózgu, jezdzenie po was nawet jak staracie sie pomoc. Wynagrodzenie najnizsza + premia ktora bardzo ciezko dostac. Plusy to dosc drogie prezenty ktore dostajesz za wyniki, quizy badz konkursy :)

Iwona
Inne
@Cakii

widzę że ogólnie byłaś zadowolona :) nie próbowałaś zmienić swojego nastawienia do dzwoniących albo zmienić rodzaj stanowiska?

Cakki
Były pracownik
@Iwona

Nastawienie mi sie zawsze poprawiało, ale jednak jestem zbyt nerwowa na tą prace, psychika juz siadała na koniec.

Nowa
Były pracownik

Najgorsza firma. pracowałam w Olsztynie. Team leaderzy nie pomagają. Jak masz problem to oni zawsze zajęci. Plotki,grają na telefonach a pracowników mają gdzieś. No chyba że jesteś pupilkiem. Jak szefostwo przyjedzie ooooo wtedy biegają Jak pszczółki i pomagają. Wypłaty,masakra. Organizacja również. Najgorsza firma. Wymagają od cb a jak ty wymagasz(usunięte przez administratora)to tylko przeciągają terminy. Radzę zmienić team leaderów bo wszyscy będą odchodzić.

CC Białystok
Pracownik
 Pytanie

Ludki! Największy (usunięte przez administratora)w Białymstoku. ;) Wynagrodzenie = zarobkom? Zapomnij, typowe korpo, które wyciśnie z Ciebie wszystko, cele i zakres obowiązków jest niebotyczny patrząc na wypłatę (najniższa). Warunki pracy? Brudno, ścisk, śmierdzi. Pomoc? Prawie zerowa (są szczerze sympatyczne osoby, które nie pracują tam za kare) pretensje, burczenie, opryskliwość i zwykłe (usunięte przez administratora), bardzo niesympatycznych Pań TL, które często zapominają po co tam są + bardzo mała wiedza i zaangażowanie z ich strony, ale wynik na zielono musi być. Problemy czy prośby są zupełnie zlewane. Zachęta do nadgodzin to np. +2 zł za godzinę :DDDDD co chyba wszystko wyjaśnia Grafik ustalany z tygodnia na tydzień na zleceniu, nawet jeżeli zaznaczysz kiedy chcesz mieć wolne, mogą Ci wstawić zmianę z informacją " to jest dyspozycja orientacyjna", więc po co w ogóle ją zbierać? Nie wspominając już o tym, że grafik jest ustalany zupełnie randomowo, tak aby tabelka się zgadzała, (usunięte przez administratora) Jeżeli tam pracujecie, uciekajcie, wszędzie jest lepiej niż w Transcomie, a jeżeli rozważacie - odradzam, co też powie Wam 95% pracujących tam ludzi, pierwszego dnia Twojej pracy, po cichu w prywatnej rozmowie ;))

Redro
Pracownik
@CC Białystok

Prawda, w Gdańsku też ostrzegali, nie wierzyłem.... Teraz wierzę i szukam pracy.

Niedoszły pracownik
Kandydat

Wystarczy zadać kilka pytań na rozmowie, a zobaczycie, jacy są niechętni w udzielaniu konkretnych odpowiedzi. To dużo mówi o firmie. Omijajcie ich szerokim łukiem!!!!!

Ola
Kandydat

Poziom kultury organizacyjnej tej firmy jest równy zeru. Jeśli zaprasza się na rozmowę rekrutacyjną specjalistę i prosi o opracowanie kilku zadań, w których ma podzielić się swoją wiedzą ekspercką, następnie wysłuchuje opracowania tych zadań przez dwa dni, to wypadałoby chociaż podziękować za udział w rekrutacji. Niestety takiej praktyki w Transcomie nie ma. Najwyraźniej osoby zapraszane na rozmowy są potrzebne do przekazania "know how", gotowych planów pracy i pomysłów. Za opracowanie działań, o które proszą, płaci się firmom zewnętrznym lub ekspertom na wyższych szczeblach duże pieniądze. Transcom Poland znalazł bezkosztowy sposób pod przykrywką przeprowadzania rekrutacji. Nie polecam udziału w rekrutacji ani pracy w tej firmie! Ostrzegam przed przekazywaniem wszelkich materiałów, w których dzielicie się wiedzą!

Uczestnik rekrutacji
Kandydat
@Ola

Oczekiwania wobec specjalisty są na poziomie menedżera, ale zarobki już nie! Widać, że szukają jelenia do pracy. Też nie polecam.

Kandydat
Pracownik
@Uczestnik rekrutacji

@Ola, @Uczestnik rekrutacji, nie wiem, czy braliśmy udział w tej samej rekrutacji, ale podzielam Wasze zdanie, ta firma to nieporozumienie, szukają kogoś od totalnie wszystkiego, a sami wiedzy w obszarze w którym rekrutują nie mają. Też mam wrażenie, że rozmowy rekrutacyjne potrzebne są im do tego żeby się czegoś dowiedzieć. LUDZIE, NIE MARNUJCIE CZASU NA ROZMOWY Z NIMI!

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Eryk
Kandydat
 Pytanie

Kurczę, chciałem się tu przyjąć, ale widzę, że tam wszyscy tylko zaciskają zęby i coś jest grubo nie tak... Możesz napisać więcej?

anonim
Pracownik

Jeżeli chcesz być traktowanym jak maszyna do robienia wyników, być zwyzywanym codziennie przez niemieckich klientów, którym nie będziesz w stanie pomóc, bo firma ma (usunięte przez administratora)procedury i mieć przełożonego (usunięte przez administratora) to zapraszam do Transcom. Paranoja co tu dzieje. Na kierownictwo tego działu powinna zostać złożona skarga o (usunięte przez administratora) i wtrącanie się w cudze życie. Jak ktoś jest młody i ma wybór,niech szuka pracy z dala stąd.

Joey
Były pracownik
@anonim

Nie wiem kim jestes, ale mowisz sama prawde!!! Moze wlasnie takie glosy cos zmienia. No chyba ze firma zaklada, ze np. kazdy nowy pracownik wytrzyma maks 1 rok na linii i potem nastapi wymiana na swieze mieso armatnie. Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie, rozumiem Twoj bol, ale mnie juz to nie dotyczy. Sa lepsze prace, takze z niemieckim, gdzie Kundenbetreuung to Kundenbetreuung a nie Kundenabfertigung.

BYLY ZYCZLIWY PRACOWNIK
Były pracownik

(usunięte przez administratora) chyba nie do końca posiada kompetencje w stosunku do zajmowanego stanowiska. Przelewa jakieś frustracje z życia prywatnego na pracę a to odbija się na pracownikach. Może po prostu powinna zmienić pracę bo przecież przez to źle się pracuje. Zwraca się do pracowników w sposób świadczący o swojej niekompetencji. Używa w stosunku do pracowników tekstow, ktore są mocno nie na miejscu. Nie wiem czy ta osoba przez to chce pokazać swoje poczucie wyższości nad doradcami. Bardzo proszę o przyjrzenie się tej sprawie. Bo takie zachowanie opisanej przeze mnie osoby do niczego dobrego nie prowadzi a pracownicy będą przez to rezygnować z pracy

Zostaw merytoryczną opinię o Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 9 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 395 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii