opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Neapco Europe

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.4/5

Na podstawie 323 ocen
Opinie(868)
Dodaj opinię

Opinie(868)

Dodaj opinię
Logo
  • Poznaj Neapco
  • .
  • Kariera w Neapco
  • .
  • Jak wygląda rekrutacja
  • .
  • Benefity
  • .
  • Staże i praktyki
  • .
  • Kontakt

Poznaj Neapco

Kariera w Neapco

Jak wygląda rekrutacja

Benefity

Staże i praktyki

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Katowice
  • Opole
  • Kalisz
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Częstochowa
  • Ruda Śląska
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Praszka
  • Rozterk
  • Kowale
  • Krzyżanowice
  • Szyszków
  • Nowa Wieś
  • Rosochy
  • Gorzów Śląski
  • Strojec
  • Wygiełdów
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Praszka
  4. /
  5. Opinie o Neapco Europe Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Neapco Europe Praszka

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Neapco Europe Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    analizator_

    01.10.2020 20:20

    Były pracownik

    Fajną opinię ma zakład w Praszce i okolicach. Nie dość, ze ludzi odchodzą, to i mało kto garnie się, żeby tam przyjść. Brawo zarząd. Kiedyś ten zakład miał renomę, teraz szkoda gadać.
    ReviewUserIcon
    Mentos

    15.09.2020 22:29

    Pracownik

    Większość opinie jest na temat odlewni. To już wiadomo że obecny kierownik nie szanuje pracowników i prowadzi wydział tylko do likwidacji a w tym ma potężne doświadczenie dwa wydziały już zlikwidowane czas na trzeci. Może ktoś się wypowie na temat innych wydziałów? Może chłopaki by się chętnie wydział zmienili.
    ReviewUserIcon
    CYWIL

    07.09.2020 20:32

    Pracownik

    Po pierwsze uważam że związki zawodowe które siedzą w kieszeni dyrekcji mają ograniczone możliwości bo nie są niezależni, po drugie przewodniczący tych z związków nie będą narażać swoich ciepłych posadek w imię pomocy pracownikom żeby żyło im się lepiej. Wystarczy że oni moja dobrze. Pracownicy fizyczni powinni się zjednoczyć i postawić sprawę na ostrzu noża. To my pracujemy na zarząd A nie odwrotnie. Jedność pracowników i możemy bez związków zdziałać bardzo dużo. I olac uklad zbiorowy on tylko chroni dyrekcje. Nasza mobilizacja i nie jeden by stracił ciepłą posadę????
    ReviewUserIcon
    R

    08.09.2020 11:54

    Pracownik

    Trudno będzie zrobić taki przewrót. Nie ma jedności wśród załogi (kto wie, czy czasami nie jest celowo skłócona), a sporo osób przekupionych przysłowiowymi paroma groszami da sobie ogolić pewne części ciała na sucho . . . Na razie można by zagrać na nosie ZZ poprzez wypisanie się z nich, gdzie ich brak rozwiąże UZP . . Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Olo

    08.09.2020 12:34

    Pracownik

    Dokładnie. Pracownicy razem więcej mogą zdziałać niż związki a raczej podwiązki. Składać wypowiedzenia masowo i dyrekcja każdemu podwyżkę da bo nie stać ich teraz na stratę pracownika z produkcji. Każdy teraz jest cenny.
    ReviewUserIcon
    Numer jak inne w Neapco

    03.09.2020 16:08

    Były pracownik

    Pozdrawiam kierownika i dyrektora odlewni. Nagle panowie staliście się mili dla operatorów?? (jak brakło rąk do lania) klepiecie po plecach pracowników bo nie wiecie kiedy odejdą? Tak jest jak się myśli że Firma jest pępkiem świata i nigdzie indziej nie jest lepiej pod względem normalności i pieniążków. Tak jest jak doświadczenie ma się w (usunięte przez administratora) I nie potrafi docenić kogo się ma do produkcji. Poklepujcie bo niedługo nie będzie nikogo do klepania przez waszą chorą strategie ( nic nie dać, lub 1 zł.) trzymać ręce w kieszeni i chować się za maszynami z myślą " może ktoś coś zrobi źle to pyknę zdjęcie i zabłysnę przed kimś z góry" może ktoś telefon weźmie i będzie chciał coś szybko odpisać lub oddzwonić, .to jest zajęcie managerów, Bo jest zakaz używania telefonów ma hali produkcyjnej i innego sprzętu elektronicznego. Niech ewentualni przyszli operatorzy zrobią rozpoznanie u znajomych bo takich rzeczy nie ma w filmie na YT. Weekendy też są robocze ( nie wszystkie) bo jeden misi być wolny... Liderzy dalej mają szkolenia u Pana DOKTORA??? Jak gnać ludzi żeby nie było przypału???
    ReviewUserIcon
    Stary

    04.09.2020 18:08

    Były pracownik

    To są lata zaniedbań i słuchania tych co się nie znają na robocie. A na odlewni to akurat trzeba mieć pojęcie i doświadczenie bez tego robota nie pójdzie do przodu. Dziwić się że operatorzy już tam nie chcą pracować.
    ReviewUserIcon
    Olo

    01.08.2020 21:07

    Pracownik

    Panie adminie.. Czy słowo (usunięte przez administratora) jest ogólnie przyjętym przekleństwem??? Tak tak tak zakład to (usunięte przez administratora) a co niektórzy kierownicy to typowi poganiacze bydła.
    ReviewUserIcon
    Maniuś

    31.07.2020 10:16

    Były pracownik

    Wypisanie się z Solidarności graniczy z cudem.. Szkoda więcej słów używać na temat tych związków. Nie pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    Operator

    16.07.2020 13:21

    Były pracownik

    Opinia znika za opinią... A ludzie jak uciekali z odlewni tak uciekają. Zbyszek trzymam kciuka za ciebie i twojego dyrektora. I nie zapomnijcie o tych usuniętych pieluchomajtkach bo lać to możecie, ale nie ma maszynach... Do zobaczenia
    ReviewUserIcon
    Olo

    20.07.2020 00:50

    Pracownik

    Dokładnie!! A ilu jeszcze planuje odejść to tylko sami operatorzy na dole między sobą wiedzą. Czarne chmury się zbierają nad kierownictwem odlewni.
    ReviewUserIcon
    Lol

    29.07.2020 12:03

    Były pracownik

    Jak przez kilkanaście lat ludzi ma się za nic i robi się swoich włazodupów, a dyrekcja nie reaguje, to tak właśnie jest. Teraz panowie dyrektorzy "plama" i reszta niech sobie plują w twarz za swoje niechlujstwo i niedbałość o pracowników. Teraz nagle docenia się doświadczonych ludzi jak odchodzą...... Teraz to już jest za późno, a nie wiedzą na prawdę ilu jeszcze odejdzie hahahahahahahahah. Klika starych kolegów i rodziny powinna dostać kopa w D. bo to nie menadżerowie tylko kupa kolesi klepiąca się po plecach, nawet jak nie spełniała swojej roli. Kierownik z Picasso jak prezes Jarek, nie ważne co myślą inni, bo ja zawsze mam rację. Teraz powinien sam się kopnąć za swoje idiotyczne decyzję i autorytaryzm. To człowiek który nadaje się do (usunięte przez administratora), a nie do firmy w demokratycznym kraju...
    ReviewUserIcon
    Yy

    22.07.2020 20:55

    Pracownik

    W tym zakładzie liczą się tylko powiązania rodzinne układy i układzki począwszy od majtyki stróżyka kościelnego i tak można było by wymieniać... Poobsadzali lepsze posadki swoim ludźmi z rodziny każdy o tym dobrze wie i za przeproszeniem g...no można im zrobić. Sami siebie kryje A głupi robol jest głupi i robi na szajke dając się wykorzystywać! Już dawno mówiłam zgłosić temat do gazet i do głównego zarządu i nagłośnić temat jakie koneksje panuje w tym zakładzie. Kryzys praca na 80 % A 30 dyrektorów i Bóg wie ile kierowników! Jedna wielka masakra
    ReviewUserIcon
    Stary

    29.05.2020 11:57

    Inne

    Niedługo to kadra z usługowców zejdzie na produkcje bo nie będzie miał kto pracować jak dalej będzie tak traktować pracownikow. Na odlewni już mają po dziurki w nosie tego. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Xyz

    09.06.2020 11:52

    Inne

    Pozwole sobie zacytowac fragment z tekstu piosenki: "Dla korporacji zaślepionych zyskami Jesteśmy statystykami, a traktujemy jak święte To co rzucają nam zamiast o siebie dbać I nie łapać się na każdą przynętę"
    ReviewUserIcon
    Kulka, Przyjaciel Lewej rączki

    19.07.2020 12:25

    Pracownik

    Tak samo jest z Podwyżkami, 400!! dobra weżniemy "100" i co rok tak dalej, a nowi pracownicy czasem dostają więcej na start niż ci co trochę porobią
    ReviewUserIcon
    Yy

    16.07.2020 17:31

    Pracownik

    W tym zakładzie liczą się tylko powiązania rodzinne układy i układzki począwszy od majtyki stróżyka kościelnego i tak można było by wymieniać... Poobsadzali lepsze posadki swoim ludźmi z rodziny każdy o tym dobrze wie i za przeproszeniem (usunięte przez administratora)można im zrobić. Sami siebie kryje A głupi robol jest głupi i robi na szajke dając się wykorzystywać! Już dawno mówiłam zgłosić temat do gazet i do głównego zarządu i nagłośnić temat jakie koneksje panuje w tym zakładzie. Kryzys praca na 80 % A 30 dyrektorów i Bóg wie ile kierowników! Jedna wielka masakra
    ReviewUserIcon
    Czop

    06.07.2020 22:37

    Inne

    Kto może niech ucieka, do innych firm... Sierpień, wrzesień 80% plus zwolnienia...
    ReviewUserIcon
    koc_weroniki

    08.07.2020 18:50

    Inne

    Apeluję do kolegów i koleżanek z produkcji. Jeżeli coś piszecie, to zachowajcie sens wypowiedzi oraz zasady ortografii i interpunkcji. Oni sobie z nas nic nie robią, wiadomo, ale nie dawajmy im dodatkowego powodu do śmiechu.
    ReviewUserIcon
    Olo

    09.07.2020 12:29

    Inne

    Związki wszystko podpisują co im dyrekcja podsunie. Ludzie już myślą nad wypisaniem się że zwiazków. Po co im dawać kasę jak nic nie robią.
    ReviewUserIcon
    Dantini.

    03.07.2020 07:09

    Inne

    Mam do was pytanie. Planuję się od jakiegoś czasu zatrudnić w Neapco i chciałbym się dowiedzieć czy w waszej firmie krzyczy się na pracowników i czy ludzie tam są wyrozumiali? Pytam bo sam przyznaję nie należę do ludzi "kumatych" i powoli się uczę.
    ReviewUserIcon
    Nie

    03.07.2020 23:46

    Inne

    Zacznijmy od tego że tam nie ma przyjęć, tylko zwolnienia. Że nie kumaty to nie ważne, ważne że Śilny i odporny na zmęczenie.Ktos kiedyś mówił "tu małpa bez problemu wszystko obsłuży" więc jeśli kiedyś tam będą przyjęcia, to na pewno się dostaniesz....
    ReviewUserIcon
    HaHa

    05.07.2020 02:54

    Inne

    O jakich podwyżkach ?.Chyba za prąd albo benzynę ;) Teraz jest akurat robota, to i marchewka musi być, robota spadnie to znowu zacznie się jazda ze zwolnieniami. Tym co udało się już uciec za prosnę, chwalą sobie, płacę i podejście do specjalisty, a nie jak tu do ,,fizola,,. A jak związki zaczną znowu negocjację, to będzie tak jak zawsze, ochłap do wypłaty " związki wołają 500 dyrekcja daje 200 a związki klepna 50 brutto do wypłaty". Poza tym zakład zawsze jest, i będzie w ciężkiej sytuacji, więc pieniędzy nie ma i nie będzie.Coraz więcej ludzi widzi jak jest tu, a jak gdzie indziej, więc odchodzą. Wiem że sporo osób i nie "starych" planuje odejść do innych firm. I nie zależy im że tu blisko, tam dalej ale za Większą kasę...
    ReviewUserIcon
    Nick

    25.06.2020 03:26

    Inne

    Każdy się tu rozpisuje, że jest tak i siak. A "góra" czytając to lub nie, zrywa boki ze śmiechu jak dziecko w cyrku. Puki nie ma tu wyraźnej konkurencji, to folwark będzie rozkwitał. Wszelakie represje mają na celu skuteczne, pod porządkowanie sobie siły roboczej. Nikt nie przewidział epidemii, niestety ten fakt do reszty obnażył prawdę o tym jak tu jest na prawdę. Dojdzie w końcu do takiej sytuacji że "najwyżsi" nie będą mieli już kim żadzić i "pomiatać". Rynek pracy w rejonie się regeneruje, coraz więcej jest ogłoszeń z możliwością przekwalifikowania się w zawodzie. Firmie nie zależy na efektownych i zaradnych pracownikach. Nie da się tu niczego, zarobić i dorobić. Po odejściu wszystkich "starych" pracowników, zacznie się wchodzenie jedną furtką i wychodzenie drugą, taki będzie przemiał. Tu nie było dobrze i nie będzie. Więc warto się zastanowić nad zmianą, i może znaleźć coś co w końcu da satysfakcję z wykonywanej pracy jak i zysk....
    ReviewUserIcon
    R

    25.06.2020 23:40

    Inne

    Może między obecnym "zarządem", a "wierzycielami" istniała cicha umowa w stylu: "Nie interesuje nas, jak to zrobicie (jako zarząd), ale (my wierzyciele) oczekujemy takiej to, a takiej wielkości zysków w skali roku i jak to zrobicie, to wasza sprawa (nie będziemy waszego folwarku kontrolować, a gdyby się jeszcze okazało, że potraficie wydusić z załogi jeszcze parę groszy, to się tym podzielcie) . . . Ale jak pisał przedmówca, nadchodzi koniec pewnej ery . . .
    ReviewUserIcon
    Ja

    28.06.2020 09:57

    Inne

    Jak czytam te wszystkie wpisy, że kiedy odejdą "starzy" pracownicy, to zakład padnie, śmiać mi się chce. "Starzy" pracownicy wychodzą z założenia, że młody ma sobie radzić sam, nie potrafią i nie chcą dzielić się doświadczeniem, czasem nawet myślę, że celowo utrudniają młodym pracę. Za takie zachowanie na oklaski raczej nie zasługują. Większość z nich nigdzie poza Neapco nie pracowała, czas zmienić stare peerelowskie przyzwyczajenia.
    ReviewUserIcon
    Ryszard

    27.06.2020 08:14

    Inne

    Dear Neapco Team. Czy orientuje się ktoś, dlaczego w piątki pracujemy, jeżeli podpisane jest 4/5 etatu?
    ReviewUserIcon
    Ale

    28.06.2020 02:09

    Inne

    Dostaniesz dzień wolny za piątek :)
    ReviewUserIcon
    CYWIL

    27.06.2020 11:56

    Inne

    Witam Panowie. W tych czasach jak rozmawiam z kolegami "fizolami" z produkcji i odlewni to bardzo duża część z nich już rozgląda się za inną praca. I mam nadzieję że ja znajdą. Sam już rozsylam CV po innych firmach, które na dzień dobry dawaja lepsze stawki niż Neapko po 5 latach pracy. W firmie najlepiej by teraz było pracować po 7 dni w tygodniu na 4/5 etatu i nie pytać o pieniądze. Nie tedy droga nie sama praca człowiek żyje. Jeśli macie możliwość zmiany pracy na lepszą to na waszym miejscu bym się nie zastanawiał. Z pracą ślubu się nie bierze. A w tych czasach zarobki w Neapco firmie która chwali się tym że się rozwija i jest jedną z lepszych w okolicy to jakieś żarty. Ceny wszystkiego ida do góry tylko nie wypłaty! Obowiązków dokładają nic poza tym. Za dużo czasu człowiek poświęca e swoim życiu na pracę żeby chodzić do niej z nerwami i niechęcią. Zobaczycie jaka fala zwolnień będzie. Wszystkim szukającym nowego pracodawcy życzę powodzenia! POZDRAWIAM.
    ReviewUserIcon
    Azrael

    27.06.2020 21:59

    Inne

    Chłopaki odchodzą a ekipa z góry mówi że firma zza Prosny jest niewiarygodna.. Hahahahah. Już tam są wasi koledzy i nie narzekają na pracę i płacę. Koledzy kochani zapraszamy do firmy zza rzeki... Normalne warunki, traktowanie jak fachowców, i zdrowe podejście do pracowników z produkcji. A Podstawa to szacunek..... ...
    ReviewUserIcon
    anonim

    26.06.2020 19:53

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Stary.

    27.06.2020 05:18

    Inne

    Nie usuwają kolego. One po prostu bardzo wolno wchodzą. Ale to akurat jest prawdą co piszesz.
    ReviewUserIcon
    Jer

    26.06.2020 15:33

    Inne

    Narzekacie na związki , a 95% z was do nich nalezy i odciagacie sobie z tych wypłatek na ich utrzymanie. Takiej hipokryzji nie widziałem nigdy. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Hej...

    09.06.2020 10:49

    Inne

    Czy tylko ja, po dzisiejszej "wypłacie", mam wrażenie, że komuś ta tarcza weszła za mocno?
    ReviewUserIcon
    Zzz

    15.06.2020 19:47

    Inne

    Ale z tego co slyszalem to od 1 lipca zaklad ma isc na 100% juz, a nie na 80, ale czy to prawda to nie wiem...
    ReviewUserIcon
    Gość...

    21.06.2020 22:42

    Inne

    Zakład idzie na 80%??? A parking codziennie pełny??? Kasę wzięłi z Tarczy, więc muszą niby robić na 80%hahahahah, odlewnia idzie pełna parą z weekendami. Robią w konia państwo jak i ludzi, dobrze że związki pomogły porozumieniem podłożyć nogę ludziom.
    ReviewUserIcon
    Gdghbb

    28.05.2020 11:25

    Inne

    Jak myslicie, co bedzie dalej z zakladem? Jak spojrzec na globalna sprzedaz aut osobowych, to nie nastraja to optymizmem.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    29.05.2020 20:06

    Inne

    Niestety, perspektywy najbliższych dni nie są optymistyczne, samochody się nie sprzedawają w całej Europie, trzeba liczyć na poprawę koniunktury. Czytając ostatnie komentarze mogę przypuszczać że to wina związków zawodowych ????
    ReviewUserIcon
    Hmmm

    30.05.2020 16:52

    Inne

    Zmiana profilu produkcji, nowi kontrahenci, lepsze zarządzanie, nowe rynki zbytu i może, może wtedy to nie zatonie.... Na obecną chwilę bardziej widać przepaść, niż niebo. Wszystko idzie na (usunięte przez administratora) kwestia czasu kiedy zatonie. Co do ZZ hmmmm są bo na to pozwala prawo. Są no to są, i tyle w temacie.Obecnie branża motoryzacyjna to kolos na słomianych nogach. Silniejszy wiatr i wszystko się łamie i upada. Raczej nie jest to stabilna i przyszłościowa praca, bo szybko można nią stracić. W miarę możliwości warto szukać czegoś z lepszą perspektywą na przyszłość, i bardziej stabilnego zatrudnienia.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    28.05.2020 11:51

    Inne

    Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w Neapco Europe Sp. z o.o.?
    ReviewUserIcon
    R

    29.05.2020 13:01

    Inne

    Na chwilę obecną nie ma mowy o przyjęciach, a wręcz odwrotnie . . . Kiedyś na Targach Pracy zachęcano potencjalnych inżynierów gadką, że wystarczy znajomość j. angielskiego, a resztę nauczy "młodego" grono fahofcuf, których w Neapco nie brakuje . . . W myśl tej zasady: Możesz być ginekologiem ze znajomością języka j.w. i "zrobią" z ciebie inżyniera A gdybyś chciał na produkcję, to wystarczy tłumaczenie córki do matki: Mamo! Nieważne, że głupi ale SILNY" . . .
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Neapco Europe?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Neapco Europe Sp. z o.o.

    Kaliska 72 46-320 Praszka

    NIP:7010060289

    KRS:0000276788

    http://www.neapco.com
    Branża główna: Części i akcesoria samochodowe

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    dno_moralne_hipokryzja

    27.05.2020 14:28

    Inne

    Po latach stwierdzam, że daremne było się do tych związków zapisywać. Umiesz liczyć, licz na siebie. W naszym kraju kto ma możliwości, patrzy tylko dla siebie ..... !
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    28.05.2020 20:02

    Inne

    A muminkowa du powł azowa to widać stary związkowiec.... Z wody i gipsu... Nie chwal tak, bo gdyby związków nie było to jest taki inny organ wybierany przez pracowników gdyby nie było podwyżek to nikt bu tutaj nie został.... Jest takie powiedzenie, że lepsza stara bieda niż nowa, lecz nikt nie ma pewności jakby było bez tej pijawki hm. Trzech pijawek. Dlaczego kiedyś tam ZZ nie pozwoliły " bradatemu myśliwemu" dalej być społecznym inspektorem pracy??? Bo robił pod górkę dyrekcji i zawsze jak byli szefowie z Niemiec to mówił prawdę.... Tylko on umiał wyjść przed szereg i powiedzieć jak wygląda tutaj praca.Jak chciał założyć nowe związki to stara gwardia niestety przeraziła się że układ padnie bo większość by się do niego przepisała. Nikt nie miał odwagi, tylko on, więc muminkowa siedź cichutko tak jak wtedy wielki związkowcu
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    29.05.2020 11:20

    Inne

    Powtarzam, ta strona służy do wystawiania opinii o firmie Neapco A nie ocenie ZZ, jeśli ktoś ma ochotę ocenić zwiazki to powinien wystawić opinie na stronie konkretnego związku zawodowego. Wystarczy wpisać nazwę.
    ReviewUserIcon
    Romek50

    23.05.2020 14:59

    Inne

    Panowie złote czasy w których polmot praszka płacił dużo więcej niż firmy w pobliżu już się skończyły.teraz pensje nie są już takie super i gdyby nie ten Social to by było naprawdę slabo Związków już dawno nie ma, to są tylko pozory tak naprawdę zwiazki są tylko na pokaz i do trzymania znajomości i dobrych posadek
    ReviewUserIcon
    Jakub

    22.05.2020 13:01

    Inne

    panowie związkowcy, z małego p, trzeba nie umieć czytać albo być regionalnym nacjonalistą, jeśli się pracuje w firmie globalnej to należy myśleć globalnie, a nie dbać jedynie o swoje stołki, byle do 2020, a potem niech się dzieje co chce, to nie nasza wina ... od 3 lat przemysł motoryzacyjne publikuje prognozy mówiące o spadku produkcji, z uwagi na przesycenie rynki i walką o środowisko, ale tacy regionalni wykształceni dyrektorzy nie mogą rozumieć komunikatów wysyłanych z inteligentnych źródeł na całym świecie, obowiązkiem pracodawcy, który szczyci się certyfikatami, jest wdrażanie strategii zapobiegających kryzysom, ale Ci z Praszki i Wielunia tego nie wiedzą. bo najłatwiej jest zwalać na przypadek i inne czynniki, tylko nie na własne perspektywiczne myślenie, ciemnym związkowcom można wszystko wmówić kolorowymi prezentacjami, gadżetami, wycieczkami, premiami, ale ne wszystko złoto co się świeci, takie nieudane inwestycje, brak myślenia, że kryzysy w gospodarce się pojawiają i są nieuniknione, tak jak zmiana w pogodzie muszą prowadzić do dramatu, historycznie spoglądając na zakład to nie 25% załogi a 60% musi odejść (zapaść na rynku globalnym w automotive to 75%) z tego, tak malutki podmiot się nie podniesie!!!!!!!!! ZWIĄZKOWCOM NIC SIĘ NIE STANIE, znowu zwiną kolejną kasę a masa na bruk, DYREKCJA MA ZAPEWNIONE PROFITY !!!!!!!
    ReviewUserIcon
    Chłodnym okiem

    11.05.2020 14:43

    Inne

    Oj Panowie, jak tak czytam te opinie, to sam nie wiem co myśleć. Pełno tu roszczeniowych, rozgoryczonych, nieświadomych i zdenerwowanych ludzi. Istotą prowadzenia firmy jest generowanie zysków, których w tym zakładzie nie ma. Ten zakład to kolonia niemiecka, która jest kolonią amerykańska, która jest kolonią chińską. Dopóki to się nie zmieni, nie macie co liczyć na zmiany, bo nie zła wola, ale brak możliwości są odpowiedzialne za ten stan. Neapco to nie Polmo - to już inna firma, inny kapitał, inni zarządzający i w końcu inni pracownicy, w zupełnie innym kraju - Panowie! Komuna minęła. Postawy. Z jednej strony mówicie, że brak podwyżki, złe traktowanie itd.. ale z drugiej strony znam kilku pracowników, którzy lubią sobie chlapnąć przed wejściem na zakład. Znam też historie jak to na nocnych zmianach pracownicy sobie śpią w trakcie pracy. Znałem pracowników, którzy kradli rękawiczki czy narzędzia. Kiedyś kradziony był złom. To jest podstawa do generowania zysków? Folwark. Rozumiem, że nie podoba się Wam, że dyrektorzy zarabiają więcej, że mają samochody służbowe itd... ale musicie się pogodzić, że im też dają najmniej ile się da (jak na dyrektorów - dziwie im się, że chcą pracować za tak niskie wynagrodzenie). Myślicie, że taki dyrektor ma co pół roku podwyżkę po 5000 zł? No dobra, mają samochód służbowy, a Wy nie macie... ale porównajcie te koszty do wszystkich kosztów firmy... wtedy samochody służbowe (które są już standardem dla kadry zarządzającej w większości dużych firm) nie są aż tak drogie. Nie chodzi o to, że te samochody zabierają Wam podwyżki (przecież ceny samochodów są stałe przez 3 lata, kiedy to samochody są leasingowane - policzcie sobie 2 tysiące za samochód x liczba samochodów / liczba pracowników, ile dostaniecie podwyżki, 100 zł, raz na 3 lata?). Chodzi o to, że próbujecie znaleźć winowajcę - że to niesprawiedliwe, że pracownicy zarabiają różnie (to nie jest problem Praszki - wszędzie tak jest - nawet w biedronce przytaczanej w komentarzach kierownik zarabia więcej) Gorycz. Każdy chce zarabiać więcej (ja pisząc ten post (niezwiązany z Neapco) też nie dostałem podwyżki - mam za to winić prezesa firmy?)- to jest normalne. Musicie wiedzieć, że problemy, które istnieją - nie istnieją tylko w Praszce. Zobaczcie sobie na traktowanie pracowników AMAZONa- zachodniego giganta. Powinniście popracować u jakiegoś prywaciarza, który musiał zwolnić wszystkich pracowników, może nawet nie zapłaci niektórym bo nie będzie miał kasy - co byście wtedy powiedzieli? Na Waszym miejscu zadbałbym o dobrą atmosferę, o nie generowanie konfliktów, bo nie zmienicie nimi istniejącej sytuacji.Miejmy nadzieję, że firmę kupi ktoś inny, wtedy przestaniemy być kolonią i zaczniemy podejmować swoje decyzje, a wtedy- sytuacja pracowników się poprawi. Tak jak było to kiedyś, kiedy byliśmy polską firmą.
    ReviewUserIcon
    Oko

    18.05.2020 14:09

    Inne

    Panie kolego " chłodne oko"????? . Raczej chłodne ucho bo wszystko słyszałeś, też słyszałeś że dyrekcja ma grosze? Nikt tego nie wie, a tu nagle pan chłodne oko wyskakuje z tekstem aby trafił do ludzi hahahaah. Kto Tobie to pisał " kajoj" czy Pan " stain"???. A może jesteś jednym z tych słabo opłacanych managerów?? Popatrz na oceny Twojej opinii i płacz.
    ReviewUserIcon
    Ataman

    28.04.2020 00:28

    Inne

    Za parę tygodni pujdą w ruch zwolnienia, to oczywiste i pewne. Ci co zostaną będą naginać za najniższą krajową, pod chasłem " ciesz się robaczku że pracujesz".I dłuuuuuugo oj długooooo nie będzie podwyżek a raczej obniżki.Oczywiscie tylko prawdziwi wybrańcy, i naprawdę zarabiający swoją pracą na firmę jak technolog w zwyż będą nagradzani.To jest biznes a nie karitas, tu się liczy pieniądz a nie człowiek....
    ReviewUserIcon
    Robol

    08.05.2020 08:39

    Inne

    Każdy z was marudzi loo bo podwyżki mało bo to ochłapy ble ble ble. Czy ktoś z was pracował kiedyś u małego prywaciaza i dostawał co roku choćby bo 80 gr podwyżki. Jakieś dodatki wczasy pod grusza na święta kasę. Robotę pod dachem. Jestem ciekaw czy tu też każdy z was musi się narobic w pracy jak na nie jedenej budowie. NIE PRZESTAŃCIE (usunięte przez administratora) MARUDZIĆ ZE TO TAMTO KAŻDY Z WAS JEST DOROSŁY I ODPOWIEDZIALNY ZA WŁASNY KIERUNEK KARIERY I NIKT WAS NIE TRZYMA W ZAKŁADZIE. Ale żaden z marudow nie odejdzie bo wie że lepszych warunków w okolicy nie da mu nikt. A związki są od tego żeby negocjować i oni nie zmusza pracodawcy do podwyżki jakiej byście życzyli sobie. Bo to pracodawca decyduje ile może dać. A może nawet wcale nie dać jak będzie chciał i nikt mu nic nie zrobi tępe barany. Nawrt strajk nie pomoże wam bo to nie jest tak łatwo zrobić strajk jak się każdemu wydaje, są odpowiednie procderu a przedwszystkim przy strajku z automatu jest wszystko kasowane jak dodatki, wczasy pod grusza, wszystkie świadczenia itp. A oni z góry by tak chcieli bo od nowa by ustali co by nam dali i napewno nie tyle co teraz mamy. Tyle mam do powiedzenia Niech każdy się zastanowi do czyta co kto może itp. A dopiero pisze coś tu
    ReviewUserIcon
    Hahaha

    18.05.2020 14:00

    Inne

    Właz od up jesteś i nic więcej, a tępym baranem to jesteś Ty.. Mądry jesteś i nic więcej, powiedz to w szatni lub na hali to zobaczysz jaką masz rację....ZEROWĄ... Następny przylepa ZZ i reszty z góry. To ty chyba nigdy nie pracowałeś u prywaciarza?? A Neapco to co jest?? Budżetówka niby?? Firma prywatnych osób cisnących ludzi z produkcji, i nie męcz się wypocinami że tak dobrze jak nigdzie indziej. Popatrz na notowania twojej marnej opinii...
    ReviewUserIcon
    Józef

    18.04.2020 10:34

    Inne

    I jak tam umowy wypracowane przez Z. Z. Meta. i Z. Z. Solid. ??? Ładnie ograli pracowników na rzecz firmy. Bez względu na ilość produkcji będą prostować ludzi na weekendach roboczych za odbiór godzin za free ( nie jak kiedyś 50% i wolny dzień) Obniżenie etatu i mniej kasy... Bravo dla panów związkowców, pewnie będą premie
    ReviewUserIcon
    Remek

    27.04.2020 21:13

    Inne

    Kolejny straszy "zwolnieniami grupowymi" . . . To już staje się nudne . . . W ten sposób próbujecie podporządkować "sobie" załogę?
    ReviewUserIcon
    Korbol

    27.04.2020 22:34

    Inne

    A co niby ma powiedzieć sroce? Jak on wie co ludzie myślą o ma to głęboko...... A co jest niby oprócz podwyżek? wyższa norma bo niby co roku trzeba klientowi dać taniej???? To słowa co roku mówi jak mantre pierwszy po dyrektorze. Propaganda i manipulacja jak za PRL-u, a tu taka światowa firma... Niedługo chłopaki z odlewni dostaną ciekawsze oferty...
    ReviewUserIcon
    xyz

    10.04.2020 15:13

    Inne

    @Remek a to co planują jakoś łączyć tą firmę z biedronką?
    ReviewUserIcon
    Remek

    13.04.2020 00:47

    Inne

    Biedronka, to chyba drugi, co do wielkości, nie umniejszając Marcegalii i Neapco, pracodawca w Praszce . . . To oczywiście był (dla "niezorientowanych") swoisty żart (lub bardziej prowokacja słowna) . . . Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Remek

    05.04.2020 22:47

    Inne

    Nie strasz, nie strasz, bo się . . . Przecież wszyscy nie pójdziemy pracować do Biedronki . . . Istnieją przecież pewne umowy i powiązania biznesowe odbiorców naszych komponentów i idące za tym zobowiązania pieniężne . . . Koronawirus, koronawirusem, a business is business . . . Zdrowia życzę . . .
    ReviewUserIcon
    Oko

    06.04.2020 17:59

    Inne

    Pewnie ze istnieją umówy itd... Ale czy ludzie z hali będą wiedzieć i tym?????
    ReviewUserIcon
    Remek

    07.04.2020 08:27

    Inne

    Wczoraj na "niemieckiej' Interii czytałem, że w związku z łagodnym przebiegiem epidemii, Austria od połowy kwietnia luzuje swoje wewnętrzne obostrzenia . . . Niemcy, na chwilę obecną zgłaszają poniżej 100 zgonów na dobę, oni też jeszcze chwila i pójdą w ślady Austrii . . . Wytrzymajmy cierpliwie do końca miesiąca i nie nakręcamy się niepotrzebnie . . . Zdrowia i Spokoju Ducha życzę
    ReviewUserIcon
    Olaf

    01.04.2020 21:26

    Inne

    Powoli można gasić świeczkę nad zakładem i Praszką. Szykują się już masowe zwolnienia z powodu wirusa, i krachu na świecie.Niebawem setki osób straci pracę w N. A miasto będzie ostoją biedoty i nędzy. Kto może niech szuka już innej pracy......
    ReviewUserIcon
    Obserwator

    01.04.2020 10:45

    Inne

    Neapco był kiedyś porządnym zakładem w czasach gdy dyrektorem był pan Zbigniew, w tych czasach zaczynałem pracę w tym zakladzie i nie było takiego hamstwa w stosunku do pracownika jak jest teraz.Emerytowani dyrektorzy dla których priorytetem są tylko sztuki a szacunku dla ludzi brak. Samochodów służbowych niedługo będzie więcej niż miejsc parkingowych, powstają dziwne stanowiska od spraw niepotrzebnych i obsadzane są przez swoich kolegów. Firma rodzinna jak to powiedział jeden z dyrektorów na spotkaniu grupy roboczej...a na podwyżki nie ma nigdy pieniędzy. W neapco jeśli chodzi o zarobki nie ma kokosów trochę powyżej niż średnia krajowa.
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.02.2020 21:16

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ziomek

    26.03.2020 10:16

    Inne

    Wiesz ile trwa okres wymówienia? I skąd wiesz że jeszcze pracuję? Myślący to raczej nie jesteś.. Aha... Tutaj każdy mize wpisać nick kogoś innego.. Myślący jq buhahahahahahah
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    26.03.2020 20:47

    Inne

    Chłopie co za bzdury.... Od kiedy to praca w tej firmie miałaby być marzeniem???? Z treści która czytam w twoich wypocinach, wynika że obsadzasz jeden z wyższych stołków w firmie które są opłacane z zarobionych pieniędzy przez pracowników produkcji... Takich jak ja!!!!
    ReviewUserIcon
    Marcin

    12.03.2020 22:46

    Inne

    A jak wygląda sprawa z posiłkami, jest kuchnia zakładowa czy catering?
    ReviewUserIcon
    Marcin

    26.03.2020 10:29

    Inne

    Jest stołówka lecz teraz tylko posiłki na wynos i kanapki.
    ReviewUserIcon
    Ziomek

    27.02.2020 15:40

    Inne

    Dlaczego admin usuwa wpis o byłym dyrektorze, który na emeryturze pracuje dalej dla firmy i korzysta z samochodu firmowego ( którego utrzymanie nie jest tanie). Czy został złamany regulamin?? Wszyscy wiedzą że nie odszedł z firmy i dalej jeździ samochodem z floty firmowej. I jak tutaj nie pisać o marnowaniu pieniędzy skoro coś takiego ma miejsce. A gdzie pieniądze dla ludzi którzy na to wszystko ciężko pracują???
    ReviewUserIcon
    Adrian

    27.02.2020 21:48

    Inne

    Dokładnie pan od sprzatania hali papierki pierścionki na hali.... brak słow
    ReviewUserIcon
    Adrian

    27.02.2020 21:46

    Inne

    Drogi Administratorze jeśli strona robi ekspansje na innych rynkach europejskich nie tylko w PL dlatego pytam dlaczego usuwasz prawdziwe komentarze dotyczacę pracy w Neapco ??? To ma być dobra renoma gowork.pl ?? Prawdziwe odczucia ludzi którzy ciężko tam pracują zostają absurdalnie usuwane mowa tu oczywiście o pracownikach fizycznych. Proszę o przemyślenie Swojego zachowania bo w Neapco nie jest wcale kolorowo...no chyba że jest się kierownikiem dyrektorem lub inną osobą od spraw zbednych a jest takowych wiele , spadek produkcji robola zwolnić a w biurach jaka kadra była taka jest...
    ReviewUserIcon
    Adrian

    27.02.2020 21:41

    Inne

    Drogi Administratorze jeśli strona robi ekspansje na innych rynkach europejskich nie tylko w PL dlatego pytam dlaczego usuwasz prawdziwe komentarze dotyczacę pracy w Neapco ??? To ma być dobra renoma gowork.pl ?? Prawdziwe odczucia ludzi którzy ciężko tam pracują zostają absurdalnie usuwane mowa tu oczywiście o pracownikach fizycznych. Proszę o przemyślenie Swojego zachowania bo w Neapco nie jest wcale kolorowo...no chyba że jest się kierownikiem dyrektorem lub inną osobą od spraw zbednych a jest takowych wiele , spadek produkcji robola zwolnić a w biurach jaka kadra była taka jest...
    ReviewUserIcon
    Jataman

    27.02.2020 12:41

    Inne

    Bizancjum lepsze, niż w niejednej spółce skarbu państwa. Wymiana stanowisk, nowe fordziki, o szacunku do pracownika fizycznego nie wspomnę ... Motłoch niech się cieszy, że ma pracę. To już trwa za długo.
    ReviewUserIcon
    Fizyczny

    23.02.2020 16:29

    Inne

    To że jest coraz więcej kamer na zakładzie, to po części wina samych pracowników. I można się domyślić w jakie sprawy wnikają kamery. Fakt że "Doktor" jest osobą anty fizyczną, i wszyscy "fizyczni" to zło konieczne. Dla tego nie ma i nie będzie podwyżek oraz wszystkich dodatkowych przywilei i płac. Zakład jest w słabej kondycji, zero większych kontraktów. Dla tego kabza idzie w dyrekcję i kierownictwo, aby wydoić ile się da, zanim okręt pujdze na (usunięte przez administratora) Co do atmosfery na hali, jest prawie zerowa! Obecna praca wykonywana w większości w okrojonych składach, monotonia, odpowiedzialność, niepewność. Zakład nie gwarantuje już stabilnego zatrudnienia !!!.Jedyne plusy : praca blisko, wypłaty na czas, nie kapie na głowę.Prucz tego bliżej zakładowi do czołówki dalekiego wschodu lub krajów afrykańskich niż europejskim standardą i płacą.
    ReviewUserIcon
    anonim

    21.02.2020 12:28

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Ziom

    22.02.2020 08:25

    Inne

    Jak kiedyś ktoś napisze do Pana z USA to co się tutaj dzieje to BOSS zrobi " pstryk" i pijawki spadną w kanał i firma złapie pełny zdrowy oddech. Pracownicy wiedzą o wiele więcej o tym co się dzieje w firmie a czego nie powinni wiedzieć. Co do podwyżek to owszem są ale na wysokim szczeblu, "Marian" z odlewni razem z " Korbolem "chodzą napuszeni jak pawie i dokładają obowiązków operatorom, w normalnej firmie więcej obowiązków równe jest wyższym stawkom lecz nie tutaj. Jedno pytanie do Admina ZŁOTEGO KONTA na tym serwisie. Dlaczego są usuwane komentarze pracowników które pokrywają się z rzeczywistością??
    ReviewUserIcon
    Kolo

    02.02.2019 20:55

    Inne

    Mam pytanie kiedy bedzie szansa na przyjecia na odlewnię bo chciałbym złożyć CV ? Kiedy przewidują jakies wolne wakaty?
    ReviewUserIcon
    Paweł

    21.03.2019 21:07

    Inne

    Kolega ma racje, często ale to bardzo często w ten sposób zajęte sa miejsca pracy. A kolego co Ty na to jak byś na zasiłku, który wynosi ok. 900zł i za kilka mc-y skończy sie a pracy jak nie było tak nie ma. Dlaczego? Ponieważ inny pracownik mógł by pobierać emeryturę ale tego nie robi, bo mu mało a Ty nie masz nic.
    ReviewUserIcon
    mama muminka

    21.02.2020 08:58

    Inne

    Czasy się zmieniły i obecnie to nie człowiek szuka pracy, a praca szuka człowieka.. Jak Ci się nie chce pracować to żyj z zasiłku, a emerytów zostaw w spokoju. Ani się nie obejrzysz a sam nim zostaniesz.
    ReviewUserIcon
    Dewoin

    17.02.2020 16:08

    Inne

    (usunięte przez administratora)Kiedyś się cieszyłam, że idę na rozmowę, a teraz rzygać się chce od tej pracy. W ciągu paru lat zmieniło się wszystko o 180°. Coraz więcej dyrekcji od spraw niepotrzebnych, według których 'operator' jest nie efektywny( mniej ludzi ma robić więcej). Weekendy tylko na odbiór, nie chca zapłacić. Jakoś przecież trzeba na dyrekcje i ich samochody zarobić. A związków w cale nie ma... Istnieją na papierze. Starszym pracownikom nie chcą wypłacić jubilatek itp, ponieważ 'nie ma pieniędzy', a wszędzie dookoła widać to coraz więcej kamer i kamer, czujników, modułów byle by obserwować przy komputerze czy robią czy nie robią, nie ruszając zadka z biura... Ktoś sobie nogę skręcił czy coś, to zadbali o to by nie dostał odszkodowania... 'bo pewnie źle schodził po schodach i za szybko'. Myślą że dobrych pracowników zastąpią młodą świeżynką, a prawda taka że młodym nie będzie na tym zależeć. Można by więcej pisać ale szkoda słów. ;)

    Zostaw merytoryczną opinię o Neapco Europe Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.