Również nie otrzymałem odpowiedzi na reklamację ani zwrotu pieniędzy na konto. Sprawę zgłosiłem do Federacji Konsumentów oraz UOKiK. Dodatkowo jestem zainteresowany dołączeniem do pozwu zbiorowego. Nie ma innej drogi ponieważ Kler zamiast otworzyć się na uwagi / komentarze swoich Klientów, woli zablokować feedback na Facebook-u czy Google. Decyzja zapewne została podjęta na podstawie, że więcej było niezadowolonych niż zadowolonych Klientów. Nie rekomenduje żadnych zakupów.
Zdecydowanie odradzam zakup mebli tej marki, W styczniu 2021 zakupiłem zestaw mebli Kler - Solfeggio Masterpiece. Byłem wręcz przekonany, że kupując produkt marki premium otrzymam meble najwyższej jakości. Rozczarowanie przyszło wraz z dostawą. Dostawa - fatalna pod względem jakości: - brak terminowości, - ekipa dwóch panów ubranych nawet nie w jednolite ubrania robocze, - auto zwykły dostawczak. Wykonanie mebli - fatalna jakość: - wykończenie szwów przy zagłówkach, tak jakby brakowało wypełnienia - szezlong - źle wyprofilowany szef, pojawia się zagniecenie. - blizna w widocznym miejscu, na siedzeniu kanapy - fotel - niesymetryczne obszycie. Po czasie użytkowania ok. 2-ch miesięcy widoczne zapadnięcia, tak jakby wypełnienie albo było go za mało, ale zastosowane wypełnienie o było słabej jakości. Na wszystkie powyższe wady została złożona reklamacja, na następny dzień po dostawie - niestety została odrzucona przez producenta. Jako klient, użytkownik produktów Kler, jestem rozczarowany standardem wykonania mebli, standardem dostawy oraz standardem obsługi po sprzedażowej. Na dzień dzisiejszy nie zdecydowałbym się na zakup tych mebli. Rozczarowanie jest ogromne. Nie polecam zakupów mebli Kler.
Zakupiłem narożnik za kilkanaście tysięcy złotych i oczywiście żaden sprzedawca nie informował że mam sobie co kilkanaście dni ( psikać WD-40 czy podobnym specyfikiem) żeby wszystko nie piszczało. Zgłosiłem reklamacje i dostałem odpowiedź cyt: W nawiązaniu do pisma z dnia... informuję, iż w książeczce gwarancyjnej Kler jest zapis o warunkach gwarancji w pkt.2 " Systematyczna, przeprowadzona co 2 miesiące konserwacja połączeń mechanizmów metalowych (np. mechanizmy relaksera, obrotowej podstawy) przy pomocy środków konserwująco- smarujących, np. silikonu technicznego". Natomiast w pkt.3 tej gwarancji jest napisane: "Przedmiotem reklamacji nie mogą być również cechy produktów wynikające z ich normalnego użytkowania takie jak naturalne odgłosy wydawane przez elementy mebla lub jego podzespoły.Reasumując powyższe mogę stwierdzić iż nie zapoznał się Pan z warunkami gwarancji gdyż to właśnie w zakresie klienta powinna być przeprowadzona systematyczna konserwacja mechanizmu.- koniec cyt. Muszę nadmienić iż z rozkładania kanapy do spania korzystamy sporadycznie - stoi w pokoju gościnnym ale trzaski uniemożliwiają sen. Proszę sobie samodzielnie odpowiedzieć na pytanie czy warto...
mam problem z reklamacja narożnika skórzanego . Obawiam , ze sprawa może skończyć się w sadzie. Czy ktoś może już doświadczył tego z firma Kler? A może byliby chętni wystąpić wspólnie do sadu?
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie KLER S.A.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Dodatkowe godziny? Żadne nie są dodatkowe, masz klienta po godzinach pracy- trudno. Pracujesz na swoją premię. ( śmieszną zresztą ). Dostaniesz w nagrodę uscisk dłoni prezesa a raczej kierownika regionalnego.
Mogłabym się dowiedzieć czegoś więcej odnośnie tej premii w Klerze? Jakie są warunki jej otrzymania i ile wynosi? Czy trudno jest się na nią załapać?
Dzień dobry! Mam pytanie do osób zatrudnionych w charakterze handlowców w salonach stacjonarnych - jak wygląda kwestia urlopów? Czy bazujecie Państwo na planach urlopowych? Czy wystarczy np. miesiąc wcześniej przed planowaną datą złożyć wniosek? Czy często spotkacie się Państwo z odmową udzielenia urlopu wypoczynkowego? Czy nowy pracownik ma szansę otrzymać zgodę na urlop bezpłatny? Pozdrawiam
Urlop bezpłatny- zapomnij! Urlop Ci zaplanują i wpiszą w grafik, tak żeby kierownikowi pasował i gora 2tyg bez pierwszego lub ostatniego weekendu.
Polecam firmę KLER , możliwość zarobienia dobrej kasy w trybie akordowym .Nowoczesna produkcji na wysokim poziomie z przyjemną atmosferą. Możliwość korzystania z domków firmowych w Szczyrku bądź Zakopanem
Pracownik NIGDY nie skorzysta z tej oferty co przedstawiłeś. Jest to zwykłe mydlenie oczu.
A dlaczego nigdy? Ja jakoś korzystałam. I moi współpracownicy również. Szczyrk, Kościelisko, Turawa
Co za bzdura.... to chyba nie jesteś zwykłym handlowcem lub zwykłym pracownikiem produkcji..
Witam, kupiłam zestaw mebli do sypialni Mont Noir i po 2 tygodniach używania łóżka, stelaż zaczął strasznie trzeszczeć ???? nie można dosłownie ani się położyć, ani wstać bez trzasków ktoś czegoś takiego doświafvzył? Czy to się da zareklamować?
Czy ktoś może coś napisać o stanowisku kontroler jakości? Czy warto złożyć podanie?
Hej czyli sądzicie się z firmą tak?
Dzień dobry, pracuję w firmie KLER jako handlowiec w jednym z salonów. Jeżeli chodzi o atmosferę pracy i kulturę to jest na wysokim poziomie. W tej firmie szanuje się pracownika, a młodemu pracownikowi pomaga się tak aby wszystko zrozumiał - nie jest pozostawiony sam sobie. Zasady pracy klarowne a wynagrodzenie adekwatne do osiąganych celów sprzedażowych. Moja pensja w ostatnich miesiącach wahała się od ok. 3 200 do 4200zł. Dodatkowo w firmie jest fundusz socjalny z którego mogą korzystać pracownicy np. paczki na mikołaja, wypoczynek w domkach w kilku regionach np. w Szczyrku itp. Jeżeli masz chęci i motywację to praca jest super i dobrze nagradzana. Ja z całego serca polecam.
Odpowiedziałeś na wpis sprzed ponad 2,5 roku, dlatego myślę, że przez ten czas warunki zatrudnienia w firmie KLER mogły ulec zmianie. Jak długo pracujesz już w tym miejscu? Chciałbym, abyś był tak uprzejmy i napisał, które dokładnie warunki przedstawione przez tego użytkownika w Twojej ocenie wyglądają inaczej? Czy chodzi tu o zarobki? Proszę o odpowiedź.
Nadal zadowolony :-) choć w tej chwili trochę poza firmą, ale nadal na bieżąco. Z tego co wiem to zbuntowani i niezadowoleni pracownicy po przygodach w innych firmach wracają na łono Klera. Więc to chyba czymś świadczy?
Obowiązkiem pracodawcy jest zapewnienie pracownikom pracy w bezpiecznych i higienicznych warunkach. Jak ma się ta zasada do ukrywania przez to osoby decyzyjne faktu, że w firmie szaleje koronawirus? Dobro pracownika schodzi na drugi plan, kiedy w grę wchodzą pieniądze...
Szkoda, że nikt nie wspomniał że firma przeprowadziła badania na przeciwciała oraz wymazy wszystkich pracowników. Dodatkowo przeprowadza dezynfekcję całego zakładu. Pracownicy mają ciagly dostęp do płynów dezynfekujących oraz każdy wyposażony jest w maseczkę oraz przyłbice. Co więcej w dzisiejszych czasach może zapewnić pracodawca? Zamknąć zakład na nieokreślony czas i pozwolić aby 300 osób straciło pracę?
Jak już "sprawa się rypła" to trzeba było zadziałać, stąd testy. Pracownicy otrzymują połowę stawki miesięcznej w zamian za dodatkowe 4 dni wolne w miesiącu. Frustrujące jest ciągłe mydlenie oczu, wmawianie ludziom, że w firmie źle się dzieje a jest zgoła inaczej. Zarząd z prawnikami - sowicie wynagrodzonymi za swoje usługi (w przeciwieństwie do stałych pracowników firmy) na czele już o to zadbali.
Wiadomo jakie są warunki na stanowisku sprzedawcy w salonie ?
Zakupiłam szafkę RTV Modena z hartowanego szkła wspaniałej jakości szafka w nocy eksplodowała a właściwie jej super jakości szyba która miałam na pierwszej podłodze dosłownie była wszedzie dobrze , ze domownicy byli w sypialni bo by się skończyło tragedia. A producent absolutnie się nie poczuwa o reklamacji można zapomnieć 2 lata i 4 miesiące taka jest żywotność mebli, trochę mało ????
Zakupiłam ekskluzywną kanapę w bydlęcej skórze. Nie będę rozpisywać się o terminach, reklamacjach jakości bo takie były, szkoda czasu ,ale zenitem okazał się barek , który spełnia funkcję stoliczka .Okazało się , że nie jest to wg Kler mebel użytkowy! Stolik odbarwił się mimo gładkiej powierzchni mimo iż bardzo dbałam o niego Reklamacja nie została uznana , Sprawę kieruję do Sądu.zdecydowanie nie polecam wyrobów Kler
A jak się tu pracuje?
Nie polecam tej firmy, bardzo duze problemy z reklamacja, towar uszkodzony, oszpecony
Kupiłam narożnik i niestety też z wada panowie z reklamacji oczywiście mnie zbyli że podłoga krzywa ale na ustawieniu gdzie wg nich była prosta też nóżka była w powietrzu.
Mi również nie uznali gwarancji - zapadł się podłokietnik w kanapie za ponad 12000zł… Te meble rozpadają się od samego patrzenia na nie, zwyczajny szmelc. Nigdy więcej już od nich nic nie kupię i przestrzegam potencjalnych klientów - warunki gwarancji są tak napisane, że właściwie żadne uszkodzenie nie podlega naprawom gwarancyjnym. Wystarczy, że odpiszą "uszkodzenie mechaniczne" i już mogą umyć ręce. A teraz pytanie: czy kanapa ma cokolwiek, co nie jest mechaniczne? Cholera człowieka bierze. A za naprawę tego podłokietnika chcą ponad tysiąc złotych!!! KLER TO SZMELC!!!
Kupiłem zestaw Notturno 17 tys które zapłaciłem to najbardziej nietrafiony wydatek , meble premium ha ha ha , szmelc i jeszcze raz szmelc , po prawdzie serwisant stwierdził zapadnięcie się elementów , ale zaproponował dwudniową naprawę w naszym salonie , meble zabrali nie dotrzymując jakichkolwiek terminów próbowali odwieźć nienaprawione , pognałem na zbity pysk , teraz nie mam mebli ani kasy i czeka mnie batalia sądowa , (usunięte przez administratora)
Zakupiłam w lipcu br komplet wypoczynkowy ESTRADA UNO w tkaninie CARABOHT 164 i bardzo się zawiodłam. Od początku użytkowania tkanina się wyciąga i jest pofałdowana. Oczywiście zrobiłam reklamację, ale wg. "ekspertów" i odpowiedzi Klera reklamacja jest niezasadna, ponieważ powstawanie fałd jest specyfiką tej tkaniny, o czym w sklepie mnie nie poinformowano. Uważam, że za prawie 17 tyś. zł mam bubel a nie meble wysokiej jakości. W obecnej sytuacji będę zmuszona przekazać sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta lub na drogę sądową. Nie polecam firmy KLER. Halina z Sanoka
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KLER S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy KLER S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KLER S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 2 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!