Opinie o kler.pl - KLER S.A. w Dobrodzień

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie KLER S.A.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie KLER S.A. o rekrutacji.


Branże: Meble - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o KLER S.A. w Dobrodzień

Robi
Pracownik

Czy to prawda że u was wyrzucono kierownika bo o nie chciał dawać podwyżek czyli karolka

Małgorzata
Inne
@Robi

A kto tutaj ma ostateczne słowo jeśli chodzi o podziękowanie komuś w firmie za współpracę? bo nawet jeśli ktoś nie chciałby dać podwyżki komuś to jego podwładni mogą tu mieć wpływ na zwolnienie? Jakim sposobem?

Polecający
Pracownik
@Małgorzata

Małgorzata najlepiej to zatrudnij się sama i osobiście sprawdź co i jak można zrobić :) pozdrawiam

1
Helena
Inne

Cześć, wisi ogłoszenie dla Specjalisty IT do firmy, w związku z tym chciałabym zapytać, jakie proponują pieniądze oraz czy istnieje możliwość pracy z domu. Albo chociaż hybryda. Oczywiście mowa o osobie z doświadczeniem :) Proszę o odpowiedzi.

jaro2
Pracownik

Potwierdzam, filia w Nysie to (usunięte przez administratora)na kołach i to nie napompowanych

anonim

(usunięte przez administratora)

szymon

Witam Jeśli Państwo uważają ,że meble wypoczynkowe produkowane przez F. Kler są najlepsze, to mogę w celu weryfikacji tej opinii przesłać kilka zdjęć, nowych nieużywanych mebli wykonanych na zamówienie klienta. Szymon

Jac
@szymon

chętnie sie z nimi zapoznam

Janek
@szymon

Ja również, gdyż właśnie rozważam zakup mebli. Sofa opera, łózko belcanto

Grzegorz
@szymon

To ja bym poprosił, bo planowałem u nich zakupy. Mail euroexpert@tlen.pl

Arjo
@Janek

Kup kup i zobaczysz jak sie traktuje klijenta w ,,super,,firmie moje meble są na etapie adwokata , masz rozum to omijaj Kler z daleka (usunięte przez administratora) i buble

Artur
@szymon

Ja mogę przesłać zdjęcie po roku użytkowania i po rzekomej naprawie , powiedzieć szajs to mało a firma ma cię w dudzie pozostaje adwokat i sąd , nie polecam

Split
@szymon

Chętnie zobaczę te zdjęcia. Jestem przed podjęciem decyzji zamówienia części kompletu wypoczynkowego LIBRETTO. Niepokoją mnie zamieszczane na tym portalu negatywne opinie o wyrobach Kler i sposobu załatwiania reklamacji.

Agnieszka
@Split

Prosze podać adres chętnie przesle

Split
@Agnieszka

Witam, przekazuję mój adres ewa-maria@wp.pl. Mam już na etapie negocjacji zastrzeżenia do obsługi w Salonie Kler, ponieważ robią ze mnie idiotkę. Pozdrawiam

Kasia
@Split

Podaj adres, wyślę Ci swoje 2 kanapy plus 6 krzeseł... wszystko wyglada jak bubel... wydałam ponad 40 tyś zł...

Aga
@Kasia

dzień dobry, poproszę również o informację i zdjęcia ahh@poczta.onet.pl , pozdrawiam serdecznie

Paulina
@Kasia

Witam, też poproszę o wysłanie zdjęć. Zastanawiam się nad zakupem sofy tej firmy. paulina.kiczko@gmail.com

Paulina
 Pytanie
@Artur

Witam. Również zastanawiam się nad zakupem sofy tej firmy. Poproszę o Pana zdjęcia? paulina.kiczko@gmail.com

Kasia
@Aga

Udało mi się pieniążki odzyskać… trwało to ok 1,5 roku… proszę się nie poddawać i reklamację nie uwzględniać jeśli coś spieprzyli… i zbierać dokumentację fotograficzną… Pozdrawiam serdecznie.

Bozena
 Problem
@Janek

kupilam opere z elektrycznym sterowaniem gniecie w tylek nie polecam

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie KLER S.A.? Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego? Jaką umowę proponuje firma na stanowisku Grafik kreatywny?
logo firmy Młodszy operator maszyn CNC
Rzeszów
Smithstown Polska Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Tokarz CNC
Kluczbork
Polmecanic Group Sp. z o.o.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jaro
Pracownik

Niestety w Nysie jest zupełnie nie kompetentne kierownictwo. Możesz, pracować jak najlepiej nie obijasz się nie wychodzisz co chwilę na papierosa, nie chowasz się i i nie oglądasz jutuba . To nic nie pomoże jeśli nie wchodzisz z wazelina wiadomo gdzie. Kompletnie nie znają się na ludziach. Najlepiej wychodzi im wymyślanie bzdur by pracownika nie szanować delikatne mówiąc. Bo myślą że wszystkie rozumy pozjadali. No ale młode to glupie a normalni ludzie cierpią. Szefowie z Dobrodzenia też jacyś ...,. Kryptonim szef się kłania

Damian S.
Inne

Kler lipa totalna. Zakupiłem stół Solaris za 7000zł. Model ten był wystawiony na ekspozycji. Tak mi się spodobał że go zamówiłem i nie mogłem się go doczekać. Po paru miesiącach otrzymałem stół nie podobny do tego z ekspozycji. Jest totalnie czarny a ten który oglądałem przebijał drewnem i był niesamowity. Jestem załamany. Szczerze czuje się jak okradziony. Oczywiście złożyłem reklamację, niestety odrzucono ją. Szkoda że nie można wrzucić tu załącznika bo pokazałbym różnice. Nie kupujcie produktów tej marki.

Kasia
Inne
@Damian S.

Proszę się nie poddawać…. Zadzwonić do rzecznika praw konsumentów…. Mnie się udało ponad rok walczyłam z reklamacja dwóch sof… cześć pieniędzy odzyskałam… teraz walczę z krzesłami i nie mam zamiaru zrezygnować… 6 razy mi przywozili… ale nie przyjmuję… Pozdrawiam serdecznie

Damian S.
Inne
@Damian S.

.. po dłuższej walce (pół roku) otrzymałem zwrot wpłaconych środków za stół. Długo, ale ważne że dało się załatwić.

Damian S.
Pracownik
@Kasia

Dziękuję. Zadziałałem i udało się ;) Udało się to załatwić kilkoma mailami z głównym biurem, bez rzecznika. Chyba dzięki Pani bo nie wiem czy miałbym nadzieję na odzyskanie pieniędzy.

Kasia
Inne
@Damian S.

Bardzo się cieszę, że udało się Panu…za krzesła oddali mi pieniążki…To się w głowie nie mieści jak postępują z klientami. Przy reklamacji, uszkodzili mi moje prywatne mienie. Drzwi wejściowe z futryną oraz dzwi wewnętrzne. Jestem świeżo po remoncie i tej sprawy tak nie zostawię.

Dorota
Inne
@Damian S.

A jaką kwotę udało się odzyskać? Pytam z ciekawości

Byly kierowca
Były pracownik

Firma tragedia ..nie odpowiedni ludzie na nieodpowiednich stanowiskach .. potwierdzam wszystkie negatywne opinie ( te pozytywne biuro pisze i koledzy koleżanki Piotra ) .. Reklamacja to jest wojna ..czasochłonna i nerwowa ...Zawsze się śmiałem w salonach jak widziałem klijetow ( w domu już mieli inne miny jak dostali ten badziew) jak się podniecali jakie piękne itp...badziew i nie polecam .

Edzia
Pracownik
 Pytanie
@Byly kierowca

Panie kierowców jest Pan okropnym człowiekiem skoro pań wiedział że to taka zła firma to czemu pań nie podszedł do klienta i nie ostrzegł ???jest pań wstretnym typem!!!!!!

Jola
Inne
@Byly kierowca

O tak! Różnica między tym co w salonie, a tym co się otrzymuje to przepaść. Walczę z nimi od trzech miesięcy. Sofy mają różne kolory skór, materiał jak (usunięte przez administratora) siedziska się rozpadają. Stracone pieniądze.

Dorota
Inne
@Jola

I jak udało Ci się wreszcie odzyskać pieniądze lub wymienić te sofy?

Ela
Pracownik
@Byly kierowca

Jest Pan okropny bo jak pan tam pracował to można było coś nadmienić potencjalnym klientom !Teraz piszesz człowieku jestes OKROPNY

Małgorzata
Inne
@Ela

No cóż, jeśli to co pisze to prawda to trudno byłoby się nie zgodzić. :/ Może bał się, że pracę straci czy coś? Pisał to dwa lata temu, ciekawe czy dziś by za to przeprosił

Staszek
Inne

Te meble mają tylko wygląd, ale nie mają jakości, wytrzymują do dwóch lat !!! Kler jako naprawę gwarancyjną proponuje dołożenie pianki do zapadającego się siedziska, czyli sprzedany chłam naprawia prowizorką. Chętnym zakupem mebli KLER, radzę zapoznać się z opiniami o Kler na portalu konsumenta- KLER opinie, prawie same negatywne. Kler praktycznie nie istnieje w mediach społecznościowych, każdy komentarz negatywny jest usuwany a wystawiający jest blokowany. KLER do dramat i problemy kupującego meble !!!!!!!

Kasia
Inne
@Staszek

Potwierdzam…. Reklamacja to żmudna czasowo bijatyka…Naprawa nowych mebli, to się w głowie nie mieści. Pozdrawiam.

Mirosław
Inne
@Kasia

Jak coś się stało na gwarancji to powinni uznać reklamacje i mają chyba 30 dni na naprawę. U ciebie dłużej się zeszło czy były inne problemy?

Kasia
Inne
@Mirosław

Proszę nie żartować… przeszło 1,5 roku walczyłam z firmą Kler… przywożą meble po naprawie a tak naprawdę nic nie jest pożądanie naprawione. Mało tego, żadnych mankamentów nie widzą… Najlepiej do sądu i założyć im sprawę…

Joanna
Inne
@Kasia

A Ty im założyłaś?

Kasia
Inne
@Joanna

Zamierzam… I już kontaktowałam się z prawnikiem w tej sprawie.

niezadawolonyKlient
Inne

Miła obsługa w salonie to tylko mydlenie oczu, nie dajcie się zwieść. Jakość mebla nie ma żadnego przełożenia na cenę. Szkoda kasy!!!

Split
Inne
@niezadawolonyKlient

Witam, w zupełności się zgadzam z opinią "niezadowolonego klienta". Dodam, że niby miła obsługa w Salonie "Kler" w Toruniu ukrywała perfidną manipulację klientem! W porę to odkryłam i zrezygnowałam z zamówienia. Opis całości sprawy dotyczący obsługi klienta w w/w Salonie opublikowałam na portalu gowork.pl.

Joanna
Inne
@Split

A kiedy i o której pisany był ten wpis bo znaleźć nie mogę, a chętnie bym przeczytała?

Split
Inne
 Pytanie
@Joanna

Witam, przeszukałam opinie i brak mojej. Widocznie usunęli. Przekazuję jej treść: Zamierzałam kupić w Salonie "KLER" - część kompletu wypoczynkowego Libretto wykonanego w tkaninie obiciowej ENERGY-AQUA CLEAN w kolorze żółtym. Z uwagi na ograniczone wymiary ściany w moim pokoju wybrałam jego część oznakowaną na rysunku poglądowym symbolem 3 ONL dł 198cm. Cały komplet był na ekspozycji w Salonie. Długo czekałam na wycenę pomimo tego, że wersja, jaką chciałam zmówić była w grafiku/rysunku poglądowym tegoż kompletu. W moim przypadku miałam zastrzeżenia do kierownika Salonu, który mną manipulował i robił ze mnie idiotkę. Jak wspomniałam długo czekałam na wycenę indywidualną, dnia 14.06.21 Kierownik Salonu poinformował mnie telefonicznie, że cena tego „ okrojonego” kompletu wynosi 9 500,00 zł. O ile zrezygnuję z poduszek w zagłówkach cena będzie wynosiła 9 038,00 zł, ostatecznie 9 000,00 zł. W dniu 10.06.21 informowałam się telefonicznie u sprzedawczyni w kwestii 23% rabatu, pani ta również wprowadziła mnie w błąd (mam nagraną rozmowę). Dwukrotnie pytałam ją, czy od ceny ostatecznej będzie odjęty rabat w wysokości 23% i ona to potwierdziła. Potem wszystkiemu zaprzeczyła twierdząc, że 23% jest to premia na następny zakup. W kolejnej już osobistej rozmowie z tą panią usłyszałam, że o ile zrezygnuję z premii 23% to mogę otrzymać rabat gotówkowy do zakupu w wysokości 7%. Przy finalizowaniu promesy zamówienia z Kierownikiem Salonu dowiedziałam się, że komplet wypoczynkowy wg wyceny kosztuje 9700,00 zł on uwzględnił premię 7% stąd ta kwota 9 038,00 zł, ale ona nie obejmuje poduszek w zagłówkach. Kierownik Salonu zastosował wobec mnie sposób negocjacji „Optyka z Manhattanu”; w naszej bezpośredniej rozmowie unaoczniłam mu to i zaprotestowałam, bo znam techniki sprzedaży, które nie są fair i nie chcę być z nimi konfrontowana! Nie podobał mi się sposób rozmowy z nim, bo sprawa negocjacji pozostawiała wiele do życzenia, jak również interpretacja rysunków na otrzymanym wydruku wersji kompletu wypoczynkowego Libretto. Kierownik Salonu wszystkiemu zaprzeczał, generalnie wszystko było na nie, usiłował mi wmówić, że przysłowiowe „białe to czarne”! Po długiej rozmowie byłam już zmęczona i zdesperowana przystałam na cenę za komplet w wysokości 9 500,00 zł z poduszkami w zagłówkach, dwoma mini poduszkami lędźwiowymi i wspaniałomyślnie dorzuconymi dwiema poduszkami dekoracyjnymi. Poprosiłam o przesłanie mi uzgodnionej oferty mailem i tu było kolejne zaskoczenie: nie była to żadna forma oferty, bo jedno zdanie, w którym ze zdumieniem zauważyłam, że zamierza się wykonać komplet w tkaninie NOBILE czyli błyszczącej, a przecież podkreślałam to siedząc na eksponowanym w Salonie komplecie wypoczynkowym, że interesuje mnie tylko ta tkanina ENERGY-AQUA CLEAN. Pomyłka? Nie sądzę, było to zamierzone działanie!!! Te dwie dekoracyjne poduszki miały zrekompensować inny materiał ! Ewidentnie Kierownik Salonu potraktował mnie jak idiotkę! Oburzona takim sposobem potraktowania mnie przez Kierownika Salonu, zaczęłam w internecie szukać opinii o Firmie "KLER" i odkryłam dziesiątki maili od niezadowolonych klientów, którzy procesują się z" KLER-em", inni proponują połączenie się w zespoły celem złożenia pozwu grupowego. Kuriozum sprawy jest to, że obsługa w Salonie „KLER-a”, sposób traktowania mnie jako klientki przez Kierownika Salonu i jego personel zazębia się z uwagami klientów odnośnie jakości a ściśle jej brakiem w oferowanych przez Firmę "KLER"produktach i sposobem rozpatrywania reklamacji. Fatalna wizytówka Firmy „KLER” ! Wierzę rozczarowanym klientom i dlatego poinformowałam Kierownika Salonu, że nie nabędę wspomnianego kompletu, chcę oszczędzić sobie stresu, bo nie jestem przekonana, po lekturze maili klientów, że otrzymam komplet Libretto tak wykonany jak ten znajdujący się w Salonie i w tkaninie którą wybrałam. A ponadto, czego się najbardziej obawiam, mogę znaleźć się w sytuacji, jak wielu innych klientów „KLER-a”, że nie będę miała ani kompletu wypoczynkowego, ani pieniędzy! Wyżej umieszczony tekst skierowałam mailem do Firmy "KLER". Do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, a oczekiwałam chociaż jednego słowa PRZEPRASZAMY! https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,55082?review=511d6741-fb36-4ef5-8d7e-aac764e7e280&utm_source=gowork&utm_medium=mailing&utm_campaign=opinie&utm_term=nowa-opinia

Kasia
Inne
@Joanna

Pracownik salonu zapewne napisał ????

Małgorzata
Inne
@Kasia

Skąd taka pewność?

Natalia
Inne

Polecam

Split
Inne
 Pytanie
@Natalia

Kogo poleca? siebie? w jakim zakresie?

DAR
Inne

OSTRZEGAM kler to najgorsza firma jaka może być , TOWAR PIERWSZEJ JAKOŚCI TYLKO W REKLAMIE TV , przy użytkowaniu tandeta 1. kupiłem sypialnię - łóżko fajans koszt ponad 12 tys ,stelaż rozsypuje się - czekam na wymianę poprzeczka w łóżku uszkodzona pęknięta wymieniona po wielkich walkach . w początkowej fazie reklamacja nie uznana pajac siedzący na stołku dyrektora stwierdził że to naturalne że drewno pęka i jest to wynikiem wilgotności powietrza -SZOK .burak musi mieszkać w oborze i wszystkich mierzy swoim slamsem . - nóżki w narożniku ciemne , w fotelu jasne - stwierdzenie BURAK że to naturalne że drewno ma różne odcienie , oprócz tego fotel dostarczony z uszkodzona podbitką cena fotela ponad 8 tys zł narożnika prawie 30 tys zł - reklamacja złożona w lutym 2020 r do dzisiaj nie wymienione - zostaje sąd -komoda w sypialni szuflada nie domyka się - zakupione dwie konsolki szuflady nie domykają się koszt jednej ok 3 tys zł - szafki nocne nie symetrycznie zamontowane drzwiczki - sypialnia stolik kawowy porysowany LUDZIE NIE KUPUJCIE I OSTRZEGAJCIE WSZYSTKICH

Elwira
Inne
@DAR

Ja też dałam się nabrać na tą firmę i nadal czekam na zwrot pieniędzy juz prawie rok ani mebli ani pieniędzy .To straszne ,że Pan Kler tak postępuje.

Mikołaj
Inne
 Pytanie
@DAR

Mi również nie uznali gwarancji - zapadł się podłokietnik w kanapie za ponad 12000zł… Te meble rozpadają się od samego patrzenia na nie, zwyczajny szmelc. Nigdy więcej już od nich nic nie kupię i przestrzegam potencjalnych klientów - warunki gwarancji są tak napisane, że właściwie żadne uszkodzenie nie podlega naprawom gwarancyjnym. Wystarczy, że odpiszą "uszkodzenie mechaniczne" i już mogą umyć ręce. A teraz pytanie: czy kanapa ma cokolwiek, co nie jest mechaniczne? Cholera człowieka bierze. A za naprawę tego podłokietnika chcą ponad tysiąc złotych!!! KLER TO SZMELC!!!

Artur
Inne
@DAR

Aż niemożliwe jak beznadziejne mogą być meble , na naprawę to ja bym nie liczył , serwisant kwalifikuje do naprawy czy wymiany , odwożą zepsute

LucS
Inne
 Pytanie
@DAR

mam podobny problem. może zrobimy pozew zbiorowy? proszę o kontakt: lucsie@pm.me

Agnieszka
Inne
@LucS

Jestem za

AS
Inne
@DAR

Fatalna obsługa, salon Bydgoszcz, mizerna jakość wykonania

Beata
Pracownik
@DAR

Powiem tak ja też dałam się naciągnąć tej firmie ale odzyskałam pieniadze nie wszystkie ale dużą część. Ja też już nigdy więcej nic nie kupie w tej firmie Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w odzyskaniu swoich pieniędzy.

Ryszard
Inne

UWAGA, miła obsługa tylko do podpisania zamówienia. W dniu 20-11-2021r. zamówiłem: kanapę, komodę i stół. KANAPA. Po 3 tygodniach sporadycznego użytkowania miękkie oparcie kanapy zaczęło się zapadać. Zgłosiłem reklamację telefonicznie, odpowiedź reklamacja bezzasadna bo kanapa z funkcja spania była rozkładana. Kanapa nie była rozkładana, mimo to pani przyjmująca zgłoszenie prawdopodobnie na podstawie GPS zamontowanego w kanapie stwierdziła spanie na kanapie. Reklamacja zgłoszona w formie pisemnej też nic nie dała gdyż przedstawiciel serwisu firmy KLER stwierdził, że miękkie oparcie będzie się zapadać gdyż jest to takie wypełnienie. Po miesiącu użytkowania kanapa wygląda jakby użytkowana była kilka lat, nikt w sklepie nie poinformował mnie o sposobie użytkowania kanapy tj. aby na niej nie siadać, gdyż ulegnie deformacji. Komoda - dotarła w terminie i bez uwag. Stół - został dostarczony w innym wymiarze. Podczas zgłoszenia telefonicznego pani przyjmująca zgłoszenie usiłowała wmówić że wszystko jest w porządku i zgodnie z zamówieniem. Dopiero forma pisemna i przedstawienie zamówienia na którym widnieją inne wymiary stołu spowodowało, że urwał się kontakt i brak odpowiedzi na pismo. Być może w ciągu 30 dni stwierdzą niewłaściwe użytkowanie. Moja ocena firmy jest NEGATYWNA. Pozytywnie wypada tylko: obsługa w sklepie, reklama w telewizji, osoby dostarczające i montujące meble w domu.

kuba 2
Kandydat
 Pytanie

na jakie zarobki moze liczyc handlowiec w sklepie ? chodzi mi o podstawe :)

Handlowiec
Pracownik
@kuba 2

O 10 zł brutto mniej niż płaca minimalna w 2022 r. Pozdrawiam

Ktoś
Pracownik
@Handlowiec

Bzdura

Pytanie
 Pytanie

Czy w KLER S.A. występują paczki/bony świąteczne?

Ktoś
Pracownik
@Pytanie

Są i bony i paczki dla dzieci :)

Ewa
Inne

Nieprawdopodobne, ze sobie Państwo tu zrobili kącik konsumenta. Czy pracownik nie ma prawa mieć swojego forum, a kandydat miejsca do zapytania się o zarobki, czy premie? Nie wiemy, jak tam się na produkcji pracuje, więc proszę się miarkować.

Kasia
Inne
@Ewa

I bardzo dobrze, że poszkodowane osoby piszą, a pracownicy tej firmy powinny się wstydzić, bo sami doskonale wiedzą, że te meble i cały asortyment to zwykły szmelc !!!!

Kasia
Inne
 Pytanie

Czyżby? Dzięki opinią klientów, można wywnioskować jak bardzo firma Kler dba o swoich klientów… bo tak szczerze mówiąc, cały personel ma pracę dzięki klientom!!!! Pozdrawiam serdecznie.

Agnieszka
Inne
@Kasia

Zaszcza że firma troluje wszystko ,blokuje i usuwa tak że w świadomości ludzi są tylko reklamy które tworzą obraz wyrafinowanej jakosci

Ela
Inne
 Pytanie

NIM DOKONACIE ZAKUPU W KLER - ZASTANÓWCIE SIĘ. MIMO, ZE MARKA NAPRAWDĘ ŁADNIE PREZENTUJE SIĘ W TELEWIZJII. W roku 2019 kupiłam, kolejną już, kanapę skórzaną w salonie Kler. Koszt ok 20 tys. Pod koniec okresu gwarancji zauważyłam znaczne uszkodzenia poszycia, nie mające nic wspólnego z użytkowaniem. Zgłosiłam w salonie reklamacje po czym otrzymałam pismo: "W odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne, które dotyczy Kanapa z funkcją odchylania oparcia i wysuwania siedziska DlVA W181 3NW2000000 z zamówienia nr 066/147/KWWKL/2O19 i dostarczonym we wrześniu 2019, uprzejmie informuje, że zgodnie warunkami gwarancyjnymi termin obowiązującej gwarancji minął, tym samym zgłoszone przez Państwa uwagi nie mogą zostać uznane za zasadne. Przyczyną wady jest niewłaściwa pielęgnacja i konserwacja. Jednak w trosce o państwa dobro istnieje możliwość wyczyszczenia i nałożenia konserwantu w formie usługi płatnej lub przetapicerowanie w formie usługi płatnej (....)". Nie chciało mi się wierzyć w to, co przeczytałam gdyż nikt nie pofatygował się nawet obejrzeć kanapy. Napisałam kolejne pismo: "w odpowiedzi na Państwa pismo, które otrzymałam 29 listopada 2021 roku (poleconym za ZPO – sic!) przedstawiam co następuje. Nie ulega wątpliwości, że zgodnie z warunkami gwarancji termin minął. Twierdzenie, że moje uwagi są niezasadne jest nie na miejscu, gdyż opisane wady wystąpiły przed upływem terminu gwarancji, a brak możliwości ich zgłoszenia przeze mnie we właściwym czasie – jest pandemia - tego faktu nie zmienia. Nadużyciem z Państwa strony jest twierdzenie, że przyczyną wady była niewłaściwa pielęgnacja i konserwacja. Interesującym wydaje się dokonanie prze Was tej oceny bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną czy też wizualnego z reklamowanym meblem (sic!). Rzeczona kanapa nie jest jedynym meblem nabytym przeze mnie od Was w ostatnich latach. Do chwili obecnej traktowałam Waszą markę jako markę Premium, markę o wysokiej jakości, polecając ją Wszystkim zainteresowanym jako przykład dobrego wyboru. Próbujecie swoim (być może pochopnym) postępowaniem nadszarpnąć reputację Kler SA. Macie oczywiście takie prawo". Na to Kler po miesiącu sucho poinformował mnie o podtrzymaniu odmowy uznania reklamacji JA JUŻ NAPEWNO NIC NIE KUPIĘ W KLER SA. Z DOBRA MARKĄ TO TROCHĘ JAK Z OBYCIEM I DOBRYMI MANIERAMI - MOŻNA SIĘ ICH PRÓBOWAĆ NAUCZYĆ, ALE BARDZO CZĘSTO SIĘ NIE UDAJE. CZY TAK JEST W PRZYPADKU KLER SA?

Klientka
Inne

Zamówiłam meble w tej firmie za ponad 25.000zlotych. Wciąż mam przesuwany termin dostawy. Już szósty raz przełożono mi dostawę mebla, na który czekam od 3 miesięcy. Nigdy więcej nie kupię w tej firmie nawet miski.... Kompletne (usunięte przez administratora)

Ewelina
Inne
@Klientka

Mam nadzieje,że meble będą dobre bo moje były w opłakanym stanie a teraz wslczę w sądzie juz rok

Artur
Pracownik
@Klientka

Kler najgorszy szmelc za największe pieniądze , jeżeli nie dowieźli ci mebli to rezygnuj , twoje problemy zaczną się dopiero po odbiorze mebli

Johann
Były pracownik
@Artur

To jest prowda

LucS
Inne
 Pytanie
@Ewelina

mam podobny problem. czy mogę prosić o kontakt? lucsie@pm.me

Karolina
Inne
 Pytanie
@Artur

A czy jest możliwość rezygnacji z mebli z uwagi na przekładany termin dostawy??meble kupione/zamówione w sklepie stacjonarnym.

Klientka
Inne
@Klientka

Potwierdzam czekam na meble już 5 miesiąc, i panie w biurze obsługi klienta nawet nie Oddzwonią z informacją, traktują mnie jak powietrze. Gdyby nie kierownik sklepu w którym kupiłam meble to może meble by przyszły za rok.

Split
Inne
 Pytanie
@Klientka

Zamierzałam kupić w Salonie "KLER" - część kompletu wypoczynkowego Libretto wykonanego w tkaninie obiciowej ENERGY-AQUA CLEAN w kolorze żółtym. Z uwagi na ograniczone wymiary ściany w moim pokoju wybrałam jego część oznakowaną na rysunku poglądowym symbolem 3 ONL dł 198cm. Cały komplet był na ekspozycji w Salonie. Długo czekałam na wycenę pomimo tego, że wersja, jaką chciałam zmówić była w grafiku/rysunku poglądowym tegoż kompletu. W moim przypadku miałam zastrzeżenia do kierownika Salonu, który mną manipulował i robił ze mnie idiotkę. Jak wspomniałam długo czekałam na wycenę indywidualną, dnia 14.06.21 Kierownik Salonu poinformował mnie telefonicznie, że cena tego „ okrojonego” kompletu wynosi 9 500,00 zł. O ile zrezygnuję z poduszek w zagłówkach cena będzie wynosiła 9 038,00 zł, ostatecznie 9 000,00 zł. W dniu 10.06.21 informowałam się telefonicznie u sprzedawczyni w kwestii 23% rabatu, pani ta również wprowadziła mnie w błąd (mam nagraną rozmowę). Dwukrotnie pytałam ją, czy od ceny ostatecznej będzie odjęty rabat w wysokości 23% i ona to potwierdziła. Potem wszystkiemu zaprzeczyła twierdząc, że 23% jest to premia na następny zakup. W kolejnej już osobistej rozmowie z tą panią usłyszałam, że o ile zrezygnuję z premii 23% to mogę otrzymać rabat gotówkowy do zakupu w wysokości 7%. Przy finalizowaniu promesy zamówienia z Kierownikiem Salonu dowiedziałam się, że komplet wypoczynkowy wg wyceny kosztuje 9700,00 zł on uwzględnił premię 7% stąd ta kwota 9 038,00 zł, ale ona nie obejmuje poduszek w zagłówkach. Kierownik Salonu zastosował wobec mnie sposób negocjacji „Optyka z Manhattanu”; w naszej bezpośredniej rozmowie unaoczniłam mu to i zaprotestowałam, bo znam techniki sprzedaży, które nie są fair i nie chcę być z nimi konfrontowana! Nie podobał mi się sposób rozmowy z nim, bo sprawa negocjacji pozostawiała wiele do życzenia, jak również interpretacja rysunków na otrzymanym wydruku wersji kompletu wypoczynkowego Libretto. Kierownik Salonu wszystkiemu zaprzeczał, generalnie wszystko było na nie, usiłował mi wmówić, że przysłowiowe „białe to czarne”! Po długiej rozmowie byłam już zmęczona i zdesperowana przystałam na cenę za komplet w wysokości 9 500,00 zł z poduszkami w zagłówkach, dwoma mini poduszkami lędźwiowymi i wspaniałomyślnie dorzuconymi dwiema poduszkami dekoracyjnymi. Poprosiłam o przesłanie mi uzgodnionej oferty mailem i tu było kolejne zaskoczenie: nie była to żadna forma oferty, bo jedno zdanie, w którym ze zdumieniem zauważyłam, że zamierza się wykonać komplet w tkaninie NOBILE czyli błyszczącej, a przecież podkreślałam to siedząc na eksponowanym w Salonie komplecie wypoczynkowym, że interesuje mnie tylko ta tkanina ENERGY-AQUA CLEAN. Pomyłka? Nie sądzę, było to zamierzone działanie!!! Te dwie dekoracyjne poduszki miały zrekompensować inny materiał ! Ewidentnie Kierownik Salonu potraktował mnie jak idiotkę! Oburzona takim sposobem potraktowania mnie przez Kierownika Salonu, zaczęłam w internecie szukać opinii o Firmie "KLER" i odkryłam dziesiątki maili od niezadowolonych klientów, którzy procesują się z" KLER-em", inni proponują połączenie się w zespoły celem złożenia pozwu grupowego. Kuriozum sprawy jest to, że obsługa w Salonie „KLER-a”, sposób traktowania mnie jako klientki przez Kierownika Salonu i jego personel zazębia się z uwagami klientów odnośnie jakości a ściśle jej brakiem w oferowanych przez Firmę "KLER"produktach i sposobem rozpatrywania reklamacji. Fatalna wizytówka Firmy „KLER” ! Wierzę rozczarowanym klientom i dlatego poinformowałam Kierownika Salonu, że nie nabędę wspomnianego kompletu, chcę oszczędzić sobie stresu, bo nie jestem przekonana, po lekturze maili klientów, że otrzymam komplet Libretto tak wykonany jak ten znajdujący się w Salonie i w tkaninie którą wybrałam. A ponadto, czego się najbardziej obawiam, mogę znaleźć się w sytuacji, jak wielu innych klientów „KLER-a”, że nie będę miała ani kompletu wypoczynkowego, ani pieniędzy! Wyżej umieszczony tekst skierowałam mailem do Firmy "KLER". Do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, a oczekiwałam chociaż jednego słowa PRZEPRASZAMY!

Helena
Inne

Cześć, chciałabym spytać o warunki pracy specjalisty ds. IT w firmie Kler. Może są tu osoby, które pracowały na tym stanowisku i mają ochotę powiedzieć chociaż parę słów. Głównie na temat tego, czy oferta pracodawcy jest atrakcyjna na tle innych firm. Jak to jest?

Aga
Inne

Zakupiłam w grudniu 2020 meble ( salon rogówka, szafka pod telewizor, dwa fotele i sypialnię), meble przyjechały do mnie w połowie kwietnia , szafka juz jest oddana, nie zgadzała się z zamówieniem, rogówka też reklamowana, ale panowie nie uznali reklamacji, bo lekkie zagiecia materiału i różne ułożenie runa materiału mogą się zdarzyc, ale nie dostałam odpowiedzi , co znaczy niewielkie zacięgia i ułożenie runa ( co jeśli to runo od razu jest wytarte i wygląda , jak mebel z wystawki), poza tym zero informacji, dlaczego oparcia nie mają uzupełnionej pianki, mają różne wysokości , rozmiary, no i najfajniejsze......materiał już się rozchodzi przy szwach, szwy krzywe. Sprawa już jest u rzecznika spraw konsumenta, następnie skieruję sprawę do sądu, meble nie są tanie, a wygląd i wykonanie mają dużo do życzenia....Nie polecam i będę szerokim łukiem obchodziła tą firmę!!!!!!Bardzo chętnie wkleiłabym zdjęcia !!!!!

Agnieszka
Inne
@Aga

Wszystkie wpisy są w bardzo podobnym tonie i opisują takie same usterki nidbalstwa i naciagactwa firma usuwa wszędzie komentarze negatywne jest to celowe działanie i niebojmy się nazwać wyłudzanie nie małych kwot .Każdy pojedynczo jest bez szans.Jesli jest choć jedna osoba która pozytywnie zalatwils roszczenia prosimy o wpis.

Magda
Inne

Niestety kupiłam kanapę firmy kler z funkcją baardzo okazyjnego spania, raczej żadnego. Wada konstrukcyjna stelaża brudzi i dziurawi materiał na poduchach. Efekt, po złożeniu funkcji spania, brudne i dziurawe poduchy. Rzekomy pracownik jakości, stwierdził, ze stelaż jest ok. Czyli ma brudzić i dziurawić materiał. Nie polecam za tak wysoką cenę, jakość reklamacji i dbałość o klienta, żaden !!!. Kanapy z bazarów są lepsze !!!

Zostaw merytoryczną opinię o KLER S.A. - Dobrodzień

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w KLER S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy KLER S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w KLER S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 2 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

KLER S.A.
2.4/5 Na podstawie 98 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
KLER S.A.
Przejdź do nowych opinii