A ja bardzo często bywam w Kauflandzie w Chełmie. Bardzo lubię Panie na stoisku mięsnym. Naprawdę bardzo fajnie się czuję jak podchodzi do mnie Pani i miło mnie obsługuje, czego nie można powiedzieć o innych marketach w Chełmie. Pozdrawiam i napewno wrócę. Stała klientka????
Byłam dnia 18 maja na zakupach przed wejściem zrobiłam zakupy w Rossman i wstąpiła później do Kauflandu nie mając gdzie ulokować zrobione zakupy musiałam je zabrać że sobą do Kauflandu gdy skończyłam robić zakupy podeszłam do kasy żeby zapłacić kasjerka która mnie obsługiwał poprosiła o paragon z poprzedniego sklepu taki przegląd zrobiła potraktowała mnie co najmniej jak kogoś co ukradł towar .To jest niedopuszczalne takie traktowanie klientów. Wiem ze to jest niemiecki sklep ale nie pozwole zeby mnie tak traktować
Mam pytanie czemu w marketach nie jest obowiazkiem noszenie maseczek przez klientów wpuszczani są wszyscy bez wyjatku ja jako pracownik nie czuję się bezpiecznie z obawy na zakazenie wirusem czemu przy stoisku miesnym nie ma oznaczeń o zachowaniu odstepu to jest meczace 8 godzin upominać klientów zeby stali za czerwoną linią
Dlatego że szefostwo ma w głowie cyferki i zyski a nas pracowników ma za nic i w nosie ma nasze bezpieczeństwo. Pamiętam jak były limity klientów wpuszczanych do sklepu to wiele razy sama miałam ochotę zadzwonić po policję bo teoretyczne wpuszczanych było tylko tylu klientów ilu mogło być a faktycznie nawet wagi na ladzie były liczone jako kasy i wyciąganie były kasy mobilne tylko po to żeby było więcej wypuszczonych ludzi-zero szacunku do pracownika-szkoda słów
Jeżeli sklep w Koninie jest otwarty od godz 6:00 to dlaczego kasy otwarte są od godz 6:40 ??? Otóż nie miał kto wydać kasetek z pieniędzmi kasjerkom. Pani dyrektor nie daje sobie kompletnie rady z tak prostą sprawą jak układanie grafików. Żenada Na każdej zmianie brakuje ludzi. I najlepsze jest to że dyrektorka rozsyła ludzi po delegaciach po całej Polsce. Jeżeli Kaufland zatrudnia takich ludzi jak wielka pani dyrektor z Konina to co będzie dalej ??? Nie wspomnę już o wykształceniu jakie ma ta pani żeby zajmować takie stanowisko. Wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd !!!
Menadżer z Rokszyc łamie przepisy RODO.
Idziesz na rozmowę o prace na kasjera-sprzedawcę, a kierownik sklepu mówi, że to praca polegająca na towarowaniu sklepu cały dzień. Buhaha. To już JM i Castorama mają lepsze warunki pracy. Powodzenia w szukaniu pracowników.
Jak szefostwo w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?
Pracowałam ponad rok i więcej nie!!!! Takiego braku szacunku nie widziałam w żadnej firmie naprawdę szkoda Twojego czasu i przede wszystkim zdrowia psychicznego
Ja wytrzymałam ponad 10 a różnie bywało i gdyby nie zmiana dyrekcji zapewne pracowałabym do dzisiaj.Każdemu wielki szacunek za każdy przepracowany rok!!!!!
Pracowałem krótko. Poznałem pięciu dyrektorów. Tak wpadali co jakiś czas. I tylko jeden okazał się nieodpowiedni do zajmowanego stanowiska. Cała reszta i zespół współpracowników byli naprawdę w porządku. To całkiem fajne miejsce pracy. No ale jak się trafi taki oszołom z misją i na czas nikt go nie poskromi, to może zepsuć całe środowisko. Zdarzają się też tzw.swoi ludzie np. VKL-a. Czyli ważnego dyrektora. (usunięte przez administratora) No ale tacy są pewnie wszędzie.
Szefostwo, im wyżej tym bardziej mają Cię za nic. Szanują swoje pieniądze ale na pewno nie ludzi.
Witam, Czy ktoś może napisać jakie są widełki zarobków w biurze jako młodszy specjalista i specjalista?
Jak może firma Kaufland robić na dyrektora osobę która wywala towary bez odpisu do kompaktora i karze to jeszcze innym robić.
To prawda. Dyrekcja potrafi zatruć życie.
Zaopatrzenie ok. Pytanie mam tylko dlaczego zmusza się kasjerki, żeby rzucały towarem po skasowaniu na czytniku, bo czas , bo normy itp.itd. Ciekawe jakby się właścicielowi spodobała taka obsługa, gdyby jego to dotknęło w innym sklepie. Nie można się spokojnie spakować a czas się tylko wydłuża.I tylko się obrywa tym paniom przy okazji.
U nas mamy pleksi mamy maseczki rękawiczki dezynfekcję nasza dyrektor dba onas i nasze bezpieczeństwo jeden jest tylko minus czynne kible i tu jest strach bo unas to kible noclegownia dla bezdomnych niestety.
Od kiedy to pracownik Marketu musi przygotować wózek z zakupami pracownikom Centrali,Wymysł ostatnich dni, a gdzie karta charakterystyki pracy pracownika, co na to Związki NSZZ S.
Witam,chciałam prosić o dodanie do wyposażenia sklepów kaufland przekładek ZAPRASZAMY DO KASY OBOK, informujących klientów o zamykanej kasie, będzie to pomocna informacja dla klientów jak kasjerek
Są światełka nad kasami i jak kasjerka musi zejść np. na przerwę, do wc lub po prostu kończy pracę, to przełączy na odpowiedni napis. Ale prawie wszyscy klienci tłumaczą, że nie widzieli, że się spieszą i jeszcze wielkie pretensje, że kasjerka schodzi z kasy, może nie umieją czytać?
Nie we wszystkich marketach są światełka informujące o zamykaniu kasy Np w Tarnowie nie ma światełka,zapraszamy do kasy obok czy kasa nieczynna,więc dobrym rozwiązaniem były przekładki ZAPRASZAMY DO KASY OBOK
Jak będziesz w Kauflandzie w Opocznie to sprawdzaj ceny promocyjnych artykułów bo później przy kasie jest wyższa cena przed rabatem.to chyba jakiś nowy pomysł dyrektora?
To praktyka wszystkich marketów/sklepów dużo powierzchniowych. Dziwne że inspekcje handlowe jak jeszcze sprawdzają rzadko wykazywały oszustwa sklepów (tak, różne ceny to (usunięte przez administratora) Market/firma może zostać ukarany i stracić 10% obrotów, jak Inspekcja Handlowa potwierdzi zgłoszenia. Zgłasza do UOKiK wszystkie błędy, to jest nieuczciwa praktyka handlowa.
Ta Pani Dyrektor nie wiele ma pojęcia o zarządzaniu i administrowaniem Marketu zresztą jak i Pan Regionalny oboje dobrze się czują w swoim towarzystwie, czy przełożeni Panowie Prezesi tego nie widzą?
(usunięte przez administratora) ty ile miesięcy juz bierzesz 500+ ze tak biegasz po różnych marketach *
Ocena marketu Kaufland w Inowrocławiu: Ubikacja dla osób niepełnosprawnych - brudno , brak papieru toaletowego,posadzki brudne i klejące się, w innej ubikacji podobnie, na półkach niedobory towarów ,pracownicy zestresowani i wystraszeni jakby obawiali się klientów lub osób z nadzoru, w holu wejściowym na ścianach brudy i pajęczyna.Życzę przyjemnych zakupów w tym markecie.Pytanie do pracowników innych marketów Kauflandu: czy w waszych marketach jest podobnie?
Jeżeli taki (usunięte przez administratora) albo braki to niech pan/pani robi zakupy w innym sklepie???? A gdyby ludzie zachowywali sie jak należy a nie srali po ścianach to byłby błysk !Pozdrawiam
Gdyby ludzie nie srali gdzie popadnie i niesyfili byłoby inaczej bak papieru? A czy widziałaś ile papieru bierze klient do kieszeni kible są dewastowane przez klientów klienci sikają koło kibla srają do zlewu a ty się dziwisz ze brudno?
Coraz więcej przybyszów z Ukrainy to i jest problem z umywalkami,.. ale to nie znaczy że osoba która chce skorzystać z WC ma to widzieć. Praca jak praca, jedni pracują w biurze inni przy (usunięte przez administratora), nie chcesz pracować to l-4 lub ....
Nie obrażaj Ukraińców. W naszym mieście market jest prawie od 20 lat i to Polacy robią taki (usunięte przez administratora) w wc, że koleżanki które to sprzataly nie raz wymiotowaly i nie mogły pojąć jak można takie świństwo zrobić, czy w domu też tak robią, słyszały też komentarze że one od tego są, żeby to posprzątać. Zlikwidować należy wc dla klientów, w biedronka chyba i lidla chyba nie ma wc, a niektóre z nich też mają u nas duże powierzchnie.
Witam czy na tak duża korporacje jaka jest sieć kaufland ciężko jest dać pracownikowi dziennie butelkę wody wstyd że firma reklamuje się takimi sukcesami i tyloma sklepami w Polsce uważając się za najlepszych gdzie biedra Lidla itp dają wodę ile człowiek zdoła wypić wstyd że pracownik musi w te upały kupować wodę brak słów lepiej tankowac auta za free i wozić tylko bez żadnych ograniczeń niż tym którzy pracują ciężko dać wodę porażka
Tylko przy temperaturze powyżej 25 stopni Celsjusza na otwartej przestrzeni oraz w pomieszczeniach, w których temperatura spowodowana warunkami atmosferycznymi przekracza 28 stopni pracodawca ma obowiązek dostarczyć zimne napoje. Mieliście takie temperatury w sklepie? Zimna woda dla pracowników to nie tylko paragrafy, niestety biznes, zysk, biznes,.. ile czasu musielibyście stracić chodząc po wodę i wracając na stanowisko? Konsumpcja w miejscu pracy jest zabroniona.
Hej niedouczony/a ,nie dziwię się,że dalej pracujesz w tej firmie ..? Ja z podniesioną głową zwolnił.m z tego kołchozu.Pracuję w firmie w ktòrej woda zimna I gorąca jest dostępna przez cały rok.Od 28 C należy się dodatkowa przerwa klimatyczna.Pracuj I chwal swojego pracodawcę,bo zapewne uratował Ci życie.Życzę 100 lat pracy w tej "wzorowej" firmie..... :(
Jak ktoś chce pracować a nie bimbać 8 h to polecam. Ja osobiście awansowałam po 9 miesiącach pracy???? Lubię atmosferę w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. za: Każdy wie co powinien robić
To musiałaś nieźle kombinować i się podlizywać .Życzę Tobie miłej i przyjemnej pracy,ciekawa jestem jak długo wytrzymasz.
Dokładnie, jak to jest dział zakupów to tymbardziej powodzenia życzę. Przygotuj sie na niewiedzę przełożonych, (usunięte przez administratora) i lizusostwo.
Dlaczego zaraz podlizywać ja też lubię swoją pracę a nikomu w tyłek nie wchodzę porostu chcę pracować dobrze ale też zgodnością
W Kluczborku w Markecie doszło do interwencji ochrony względem starszej kobiety pani ochroniarz oskarżyła o kradzież warzywa bardzo nieprofesjonalnie się zachowywała straszyła policją a na koniec okazało się że emerytka nic nie ukradła. Klientka była bardzo zdenerwowana. Taka ochrona bardzo szkodzi wizerunkowi firmy.
To nie jest pierwszy raz to co wyprawia Wielka Pani ochroniarz Monika w głowie się nie mieści zawsze jej się upiecze łamie wszelkie prawa zwłaszcza jak złapie dzieci dawno powinna wylecieć ale na układy nie ma rady
Kolejny błąd tej pani z ochrony na dzieciach i schorowanych starszych sobach. Arogancja zastraszanie. Jak można straszyć policją wymyślonymi paragrafami bez empatii i zrozumienia nie sprawdzając i szkalować niewinną klientkę. Dyrekcja marketów powinna zrobić porządek bo przez taką panią ochroniarz wielu klientów Kluczborka nie robi zakupów w naszym sklepie.
Czytam ten wpis o ochronie w markecie Kluczbork i się zgadzam ta Pani przegina miasto jest małe już nie raz słyszałam o jej poczynaniach nawet słyszałam że ujawnia dane osobowych osób które ponoć złapała ale co ludzia jest wstyd to nagłośnić ale jeszcze trafi na kogoś kto opowie o jej występkach
Chyba we wszystkich marketach Kaufland oszczędzają i nie zatrudniają profesjonalnej ochrony. Robiąc zakupy nie tylko w Polsce, w przeróżnych marketach i sklepach, widzę że Kaufland na tym polu ma bliżej do krajów nie spełniających wymogów cywilizacji. Może czas coś zmienić, może trzeba zatrudnić licencjonowaną firmę zewnętrzna lub robić kontrolę swoich geniuszy?
Piastów 28-03 2020, -niedogolony, wydzielający dziwny zapach pracownik ochrony, siedząc w wiatrołapie, rozkrokiem na zdezelowanym zydlu kieruje ruchem. Rozkazującym bełgotliwym potokiem słów i za pomocą ręki wskazuje że trzeba wyjść ze sklepu i wziąć wózek. Jak na standardy niemieckie, ba nawet europejskie zatrudnianie takich niekulturalnych i dziwnych typków nie świadczy dobrze o firmie. Może to jakaś nowa akcja, zatrudniają niepełnosprawnych, to może obecnie w tych trudnych czasach zaczęli zatrudniać bezdomnych? Ale przed ubraniem ich w firmowy waciak, wypadałoby ich umyć i ogolić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 144.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 96, z czego 5 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.