Wenet

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wenet

unemployee

stanowisko konsultanta- telesprzedawcy. Podstawa 2000 zł brutto/ 1400 zł netto. Plus oczywiście premie. Wszystko inne trudno mi ocenić bo na 2 etapie rekrutacji, z powodu warunków finansowych, podziękowałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lalala

najgorsza praca jaka kiedykolwiek mialam. wyczerpala mnie z checi i motywacji do pracy. i jeszcze nie wyplacili mi prowizji. jezeli jestes mlodym ambitnym zdolnym czlowiekiem z calego serca odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
???

Ogólne Warunki Umowy są gdzieś podane!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nimano
@???

To fakt,ogólne warunki umowy są gdzieś podane ale gdzie są podane "Warunki Płatności"? Pkt. 7 owu/ 7.1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aser

Na rekrutacji powiedziano mi ze zwracasz za szkolenie jal sam odejdziesz podczas okresu probnego. To logiczne, ze jak wysylaja cie ma tydzien do wawy i.placa ci za wsystko to nie po to zeby po powrocie porobic tydzien przeszkolic sie i pojsc do konkurencji, bo wtedy firma bylaby w plecy. Kazda firma, ktora wysyla na szkolenia platne daleko tak rpbi. Np. Bukmacherka, banki itd. Nie po to Cie ucza inwestuja w twoj mozg i Ci jeszcze placa zebys Ty to wykorzystal i odszedl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
???
@aser

I co, jak tam po rekrutacji? Skoro już firma zainwestowała w Twój mózg, wyszkoliła i oświeciła to może teraz Ty nas oświeć czy jako konsultant eniro będziesz tylko klientowi przedstawić ofertę czy również będziesz informować klienta o warunkach umowy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Account Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Generalnie rozmowa na bardzo niskim poziomie. Kierownik Wrocławia mało kompetentny i przebieg rozmowy poniżej krytyki. Jakaś bezsensowna ankieta i rozmowa, w której kontakt z kierowniczka sprzedaży totalnie odstrasza. Miejsce pracy to jakaś tragedia gdzie nawet klimatyzacja nie działa. Na ogłoszeniu podstawa 4-6 tys brutto w rzeczywistości to tylko 4 tys brutto więc śmiech na sali bo więcej na kasie w Lidlu zarabiają pracownicy.

Pytania

Proszę się opisać żebyśmy mogli Pana zapamiętać.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
aser

(usunięte przez administratora) ludzie zarabiają tam grosze,najniższa krajowa,3500 netto opisywane tutaj na forum to wabik na naiwniaków,odejdziesz po przyjęciu to zwracasz 2000 zł za szkolenia,praca tragedia,w sumie trudno to nazwać pracą,jesteś naganiaczem jak na targu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bea

oczywiście, jak można w ten sposób uczyć sprzedawać, brak jasnej informacji tylko zagadanie i zamotanie słuchacza, a potem straszenie , że nagrano jego zgodę !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anett

Nie, ty masz klientowi przedstawić ofertę, zaproponować mu rożne usługi, a on jak się zgodzi, to i tak zawsze umowa jest do niego wysyłana do podpisu, wiec nie ma sensu mu jej czytać przez telefon, on i tak powinien się z nią zapoznać, zanim podpisze...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bylytel
@Anett

Anett, coś mi tu nie pasuje! Czytając wypowiedzi Waszych klientów w internecie, większość zarzutów dotyczy właśnie faktu, że pomimo iż Wasi klienci niczego nie podpisywali otrzymali Sądowy Nakaz Zapłaty, zajęcia komornicze lub w najlepszym przypadku fakturę do zapłacenia. Z tego co się zorientowałem do zawarcia umowy wystarczy telefoniczne Oświadczenie Woli. Skoro tak to klient powinien być poinformowany o warunkach zawarcia umowy! Anett, jesteś pewna, że telemarketer nie powinien poinformować klienta o warunkach zawarcia umowy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anett
@bylytel

No oczywiście, że trzeba poinformować klienta o warunkach, przecież dzwoniąc do niego i oferując mu konkretne usługi, klient słucha i ma prawo,zadawać pytania, jeśli ma wątpliwości, prosić o powtórzenie, czy negocjować warunki umowy, typu długość trwania czy cena. Jak sobie to inaczej wyobrażacie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
???
@Anett

No oczywiście, że trzeba poinformować klienta o warunkach :) Nie, ty masz klientowi przedstawić ofertę ;) A ja teraz już nic nie wiem!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tybart

Czytałem, że klienci eniro są informowani o warunkach umowy przez Konsultantów Telesprzedaży, w związku z tym mama pytanie: Czy jako telemarketer będę musiał czytać przez telefon całą umowę, warunki ogólne umowy i warunki płatności?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
elly
@tybart

czytać umowę ! :) raczej unikać jakichkolwiek szczegółów , jak nie przyciemnisz to nigdy nie usłyszysz i nie nagrasz "akceptacji ", ha ha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
barty

każdy sobie może zrobić reportaż, wymyślić do niego tytuł, podstawić aktorów i ma wyssane z palca brednie. skoro ludzie tam pracują, a klienci się decydują na reklamę, to na bank przynosi to wszystkim stronom korzyści.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duży
@barty

Wyssane z czegoś tam brednie faktycznie każdy może stworzyć czy napisać. Jednak czy na pewno to są brednie? Przykładem może być historyczny już artykuł o ludziach którzy tam pracują: (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
barty

popieram konsultanci robią wszystko co mogą żeby zdobyć klientów, ale to nie oznacza, że robią to niezgodnie z jakimiś ogólnie przyjętymi zasadami, wiadomo, że tylko będąc wiarygodnym i oferując skuteczne reklamy możemy pozyskiwać nowych klientów, ludzie są mega uprzejmi i nie wciskają nikomu kitów, robiąc tak nie zdobywali nowych klientów!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duży
@barty

popieram, konsultanci robią wszystko co mogą żeby zdobyć klientów, ale po obejrzeniu reportażu " Naciąganie na reklamę eniro " przedstawia się w zupełnie innym świetle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malutka

Powiem tak - jak trafisz na normalnego supervisora praca w cale nie jest taka zła. Materiał kiepski, a klienci jeszcze ciężsi, ale do progu prowizyjnego spokojnie da się dobić. Trzeba tylko się nie poddawać i traktować to na zasadzie "jak nie ten to następny". Gorsza sprawa właśnie z szefunciem - jak trafisz na kogoś kto się do tego nie nadaje (tak jak było w moim przypadku) Twoje życie stanie się koszmarem. Ktoś sam Ci wszystko rozpierdziela, a potem ma do Ciebie pretensje o to, że istniejesz. W efekcie zaczynasz się zastanawiać po jakiego w ogóle przedłużyłaś umowe z tą firmą. U tych co nie przetrwali okresu próbnego w większości nerwica gwarantowana - widziałam na własne oczy. Powiem tak - jeśli masz naprawdę mocne nerwy i dobrze się czujesz w sprzedaży (także z "niełatwymi" klientami, którzy często zarzucają Ci, że ta firma ich kiedyś oszukała i masz przestać ich nękać) to firma jest całkiem niezła. Jeśli jednak jesteś przysłowiowym "pusiem okrusiem" (bez urazy) to nie pakuj się w to!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duży
@malutka

To u was tak trudno o normalnego supervisora i szefunciów, którzy się do tego nadają? Co to za materiał o którym wszyscy piszą i jak często macie dostawy a poza tym nie macie szczupłych klientów o mniejszym ciężarze? Nie jest to lekceważenie klienta skoro twierdzisz, że "jak nie ten to następny"? Czy to, że klienci zarzucają, że firma ich oszukała może okazać się prawdą czy może klienci kłamią?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
barty
@duży

wcale nie jest trudno... po prostu niektórzy przesadzają, bo supervisor jest od tego, żeby wymagać na pracownikach wykonywanie ich zadań, przecież to m.in. od niego zależy czy pracownik X wykonuje swoje obowiązki... czasem musi być stanowczy... a klienta nikt nie lekceważy, co więcej każdy klient może liczyć na mnóstwo zniżek, promocji, jak np. przedłuża umowę na kolejne lata

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@barty

Jakoś to mnie nie przekonuje barty, wziąwszy pod uwagę wspomniany przez mnie wywiad i jakie są opinie o eniro w internecie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malutka
@duży

Nie mówię, że trudno tylko, że tacy też się zdarzają. Za swojej "kariery" tam miałam dwóch supervisorów. Nr 1 był całkiem spoko, nr 2 nie do wytrzymania. I wcale nie chodzi tu o wymagania - to byłoby dziwne gdyby ich nie było. Chodziło raczej o tak zwany szacunek w miejscu pracy i nie utrudnianie już i tak nie łatwej pracy. Nie będę opisywać całej historii, bo też nie chce nikogo stawiać w złym świetle. To jest przypadłość jednostki, a nie całej firmy. Po prostu miałam pecha. Co do "materiału" - chodzi o kontakty do firm, z którymi masz pracować. Co do klientów to ich też trzeba zrozumieć. Wyobraź sobie, że dzowni co Ciebie średnio 25 konsultantów dziennie i każdy chce Ci sprzedać reklame. Jak reagujesz??? No właśnie.. Owszem, zdarzają się klienci, którzy bez problemu i większego wybrzydzania nawiążą współpracę, ale nie spodziewaj się takich codziennie. Nie miałam też na myśli lekceważenia klienta - w żadnym wypadku. Ale wyobraź sobie, że klient mówi Ci nie, starasz się go przekonać, ale on wciąż mówi nie, a na koniec rzuca słuchawką. Telefonów od Ciebie więcej nie odbiera. Wtedy trzeba samemu sobie powiedzieć "jak nie ten to następny", żeby mnie zwariować. Jak już wiesz, że i tak nic z tego nie będzie. A co do zarzutów klientów to powiem jedno: nie mnie to osądzać, bo niczego na własne oczy nie widziałam. Jedno jest pewne - na pewno nie możesz oszukać klienta w rozmowie handlowej przez telefon, bo wszystko jest nagrywane i za coś takiego możesz z pracy wylecieć. Ja mam pod tym względem czyste sumienie i wszyscy moi znajomi z pracy też!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duży
@malutka

Nie mam zamiaru jak i Ty uogulniać bo jeszcze ciągle wierzę w uczciwość ludzi. jednak jak piszesz "że klient mówi Ci nie, starasz się go przekonać, ale on wciąż mówi nie, a na koniec rzuca słuchawką" to wiem również z własnego doświadczenia, że nie dzieje się to bez powodu. Piszesz "Ja mam pod tym względem czyste sumienie" ok, ale radzę Tobie nie wypowiadaj się za innych. Wystarczy poczytać fora internetowe a dowiesz się jakie tam krążą opinie o eniro. I proszę cię, nie pisz tutaj, że te opinie wystawiają pracownicy konkurencyjnych firm bo to na forach już argument z brodą. Piszesz "na pewno nie możesz oszukać klienta w rozmowie handlowej przez telefon" a jak nazwać niedopowiedzenia i obietnice bez porycia i to wszystko zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy firmy w której pracujesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malutka
@duży

obietnice bez pokrycia? co masz niby na myśli? "zarobi Pan na tej reklamie milion... albo nie dwa... i to wszystko za 700 zł"..??? bez kitu... i jak być nie zauważył wcześniej to już tam nie pracuje, więc nie mam powodu żeby ich bronić czy coś.. po prostu mówię jak jest. konsultanci mają czyste sumienia. może góra raz na jakiś czas coś [usunięte przez moderatora] , ale też starają się to naprawić jak tylko można.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
duży
@malutka

A ja w dalszym ciągu nie wiem: Czy to, że klienci zarzucają, że firma ich oszukała może okazać się prawdą czy może klienci kłamią?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@malutka

Tak czytam i czytam... Eniro nie jest złą firmą, problem jest w ludziach którzy się nie nadają do tej pracy a oczekują złotych gór, sprzedaż przez telefon to ciężki kawał chleba. Właściciele firm to nie tylko fantastyczni i kulturalni biznesmeni ale również "buraki". Wiem jedno jeżeli ktoś umie sprzedawać będzie zarabiał w tej firmie dobre pieniądze (bez oszukiwania klienta)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sis

wszyscy w eniro to pracownicy stali, bo mają stałą umowę o pracę, istnieje jedynie coś takiego jak okres próbny 3-miesięczny, a po tym okresie, przysługuje stała umowa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@sis

A to ciekawe, czytałem ostatnio wywiad w internecie " Wyznania telemarketerki. "Każą nam kłamać" dlatego nie bardzo ufam w Twoje zapewnienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alija

No wiesz, stawka jest zależna od wyników, doświadczenia, do tego dochodzą premie, jeśli nieźle ci idzie;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alija

Szkolenie weekendowe, to chyba nie jest mega wyrzeczenie, a skoro masz już doświadczenie w sprzedaży, to myślę, że powinnaś się w miarę szybko wdrożyć, ale decyzja należy do ciebie;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

co za bzdura ! może 1800 netto !!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maleńki
@pracownik

@duży a widziałeś reportaż - wyznania telemarketerki ... ?

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

Pomiędzy 3500-5500 netto- zależy od m-ca i materiału. Firma płaci też opiekę medyczną i fitnes karnet ( dopłata). O kasę nietrudno tu :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bubu
@

"zależy od m-ca i materiału." - co to za materiał i jak często są dostawy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lulu

Nick - co to jest 'średniak' i ile macie czegoś takiego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

Nowa siedzba jest blisko pprzediej, biurowiec nowy , całkowicie nowe wyposażenie- szału nie ma,ale schludnie iw miarę prestronnie. To praca strricte sprzedażowa- ciężka dla kogoś, kto nie lubi nic robić. Zato można tam zarobić sporą kasę- bywa,że kilkadziesiąt pln z miesięcznej prowizji. A wiekszość 'średniaków ' wyrabia ok. 3500-4000 netto

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

Tak około 50% to pracownicy stali ( staż kilkuletni). Ciekawostką jest natomiast to, że wraca tu bardzo wielu dobrych handlowców, pracujących kiedyś w pf- okazuje się, że zarówno zmiana zarządu, budynku i dobre warunki płacowe i socjal są niezłym wabikiem :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nikc
@nick

50% to pracownicy stali... Czy chodzi Tobie o zarząd, dyrekcję dział kadr i kierownictwo?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ell

Tu jest o tyle dobrze, że się od razu dostaje umowę o pracę, więc w tych niestabilnych czasach jest to jakaś namiastka bezpieczeństwa. Co do oddawania kasy, to ja się z tym nie spotkałam, ale wiesz jak firma w ciebie inwestuje i szkoli, to można wymagać od pracownika odrobiny zaangażowania, a nie żeby od razu odchodzić po dwóch miesiącach…

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Wenet - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wenet?

    Zobacz opinie na temat firmy Wenet tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wenet?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 9 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wenet?

    Kandydaci do pracy w Wenet napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wenet
Przejdź do nowych opinii