Panorama Firm Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Panorama Firm Sp. z o.o.
2 533 402 5 1

Opinie o Panorama Firm Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Szczęśliwy
Nazwa działu: Marketing

Nie wierzę, w końcu w Tele Katowice, zrobili porządek i zwolnili kierownika regionalnego... Już traciłem nadzieję, ale jednak stało się... Szkoda, że firma straciła tylu dobrych pracowników.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kkkkkk

Odradzam każdemu, bardzo nieprzyjemna atmosfera.

Pomocna?
Tak24Nie
Zgłoś
Marko84
@Kkkkkk

Jak zrezygnować z nowo zawartej umowy telefonicznej

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Marko84

Szanowny Kliencie, w tej sprawie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: kontakt@pf.pl lub 22 289 20 00. Pozdrawiamy w imieniu zespołu Panoramy Firm.

Pomocna?
Tak1Nie13
Tom
@Marko84

Kolego udało Ci się zrezygnować z nowozawartej umowy, mam ten sam problem

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik eniro
@Kkkkkk

Taka jest atmosfera w firmie w której jeszcze dwa lata temu w Łodzi było 45 osób a obecnie około 20. (usunięte przez administratora). Do tego jeśli nagle fartem "trochę władzy" trafia w ręce kogoś, kto sam był nie najlepszym telesprzedawcą, po czym szybko się o tym zapomina i nagle się z siebie robi gwiazdę, jednak bez umiejętności to takie są tej pracy efekty. (usunięte przez administratora)Słabe i jakoś nie buduje zarówno zaufania jak i szacunku do przełożonego. Jak liczyć na pomoc kogoś kto sam wielu rzeczy nie potrafił kiedy pracował na miejscu ludzi których pracę teraz ocenia? Ludzie uciekają i uciekać będą a gwiazdy niech świecą, puki nie spadną ze stołka jak to historia pokazuje wielokrotnie.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Agata
@Pracownik eniro

Jak odstąpić od umowy, nie ponosząc kosztów o których nic nie mówią. Czuję się oszukana i omawiana kłamstwami.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Agata
@Pracownik eniro

Dlaczego moje pytanie zniknęło? Pytałam jak można odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów o których nikt nie raczył mnie poinformować. Czuję się oszukana bzdurami, które mi wciskano! Dałam się podejść jak dziecko. PROSZĘ O POMOC!!!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Agata

Pani Agato, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, potrzebujemy trochę więcej informacji nt. sytuacji, którą Pani opisuje. Czekamy na kontakt od Pani pod numerem telefonu +48 22 289 20 00. Zespół Panorama Firm

Pomocna?
Tak3Nie5
Z przeszłości
@Tom

Da się, ale nie za darmo. Znajdą jakieś opłaty które musisz zapłacić.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Karolina
@Marko84

Witam, czy udało Ci się zrezygnować z usług "wspaniałej" Panoramy Firm. Ja również dałam się omamić złotymi obietnicami, które ni jak mają się do rzeczywistości. Kontakt zerowy, na moje wiadomości przychodza nowe zupełnie niezalezne. Pisze o rezygnacji a bez niczego, bez wyjasnieia dostaje fv i tyle. Jakby nie było tematu.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Patiii
@Marko84

Będą kazali zapłacić zaległe rachunki plus jakieś 500zl za zerwanie umowy. Ja osobiście czekam aż podadzą mnie do sądu ponieważ nie mam zamiaru płacić za antyreklame oraz za to że nie chciałam żadnej umowy i nic nie podpisywałam a z tego co się dowiedziałam bez podpisu nie ma żadnej umowy. Zresztą wystarczy popatrzeć w necie że umowa musi być na nośniku trwałym i musi być podpisana.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś1
Patiii
@Panorama Firm Sp. z o.o.

I czekać miesiąc czasu na jaką kolwiek odpowiedź? W dodatku wydłużacie czas rozpatrywania reklamacji żeby wyciągnąć więcej kasy.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Monika
@Kkkkkk

Wypowiadasz się negatywnie i nie przedstawiasz informacji, które mogą potwierdzić Twoją wypowiedź. Co wpłynęło na nieprzyjemną atmosferę w miejscu pracy? Jest to konflikt miedzy pracownikami? Może warto temat przedstawić kadrze zarządzającej. Od Twojej wypowiedzi minęło trochę czasu. Udało się rozwiązać problem, który zaistniał? Powiedz nam coś więcej o obecnej sytuacji. Może wśród użytkowników znajdzie się osoba, która również miała taki problem?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony
@Agata

Czytać Ogólne Warunki Umowy na pewno wam przesyłają :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wesoły Romek
@Patiii

Czyli czekasz ba nakaz zapłaty od którego masz zamiar się odwołać? Rozprawy zazwyczaj odbywają się bez udziału stron. Pamiętaj odebrać awizo inaczej koszty sądowe, odsetki i koszty zastępstwa procesowego. Jeśli się w porę nie odwołasz dolicz jeszcze koszty egzekucji komorniczej, odsetki jakie naliczy sobie komornik, kosztu korespondencji jaką do ciebie wyślę, koszty zapytań do ZUS i US i innych instytucji. Więc mam nadzieje że jesteś przygotowany i nie przegapisz pisma z sądu? Adres do korespondencji został ten sam? Zgodnie z prawem to do Ciebie należy wskazanie właściwego adresu. Trzymaj się :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Patiii
@Wesoły Romek

Czekam aż dadzą mi spokój. :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Patttti

Nie polecam. Dzwonili z ofertą powiedziałam że jestem zainteresowana ale pan miał dzwonić 2 lub 3 dni później w celu potwierdzenia czy zawieramy umowę. Po ponownym telefonie powiedziałam że jednak nie jestem zainteresowana po czym twierdzą że zawarła z nimi umowę. Na różnych stronach oraz na yt powypisywali takie brednie że brak słów i domagają się pieniędzy twierdząc że umowa telefoniczna ma moc prawna. Byłam z tym na policji oraz prosiłam klientke która pracuje w sądzie o jakieś informacje i z tego co mi powiedziała to weszła ustawa że wszelkie umowy muszą być z Podpisem a ja żadnego podpisu nie składałam nigdzie. Nie mam zamiaru za nic im płacić. Zresztą płacić za rozpowszechnianie bredni na temat mojej działalności?

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Karol
@Patttti

Mam przez to rozumieć, że po samym Twoim pierwotnym zainteresowaniu ofertą firmy Panorama Firm otrzymałeś informację, że jest to jednoznaczne z podpisaniem umowy? Dziwna sytuacja. W ogóle mogłabyś napisać, dlaczego finalnie zrezygnowałaś ze skorzystania z ich oferty?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Patiii
@Karol

Szkoda tyle kasy na antyreklame. Brednie które powypisywali na mój temat to głowa mała. Byłam zainteresowana ponieważ chciałam nabyć więcej klientek ale stwierdziłam że to po prostu kwestia czasu kiedy klientki dowiedzą się o salonie. Byłam na policji i w sądzie i nie ma czegoś takiego jak umowa telefoniczna ani wysyłanie umowy na maila bez podpisu i że to (usunięte przez administratora) Żadne informacje które udostępniają nie są zatwierdzane przez moją osobę, są fałszywe i nie wpływają dobrze na opinie mojego salonu. W ofercie przez nich napisana są zabiegi których nie wykonuje i dzwonią klientki z pretensjami. I niby 1 dzień na odstąpienie od umowy? Pierwsze słyszę takie coś

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Wesoły Romek
@Karol

Coś kręcisz :)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Patiii

Do mnie też dzwonią firmy windykacyjne bo oni to nie raczył nawet reklamacji rozpatrzec niby do miesiąca mieli czas ale wiadomo że im się nie spieszy. Też mówię żeby mnie podali do sądu to mówili że wpisza mnie to rejestru dłużników.. Mówiłam niech wpisz i że mogę ich podać ja za to do sądu. Rzecznik praw konsumenta mówił że oni nie wyciągnął ode mnie pieniędzy i że zostałam wprowadzona w błąd a oni nie wywiązuja się z tej "niby umowy". Jakby oni każdego mieli podawać to sądu to musieliby tam chyba zamieszkać z tego co widzę

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Maciej
@Patiii

Zauwazyłem że oni dzwonią co dwa tygodnie, jak dostanę następny telefon ? To pójdę na Policję , bo ile można słuchać głupot . Prosiłem żeby mnie podali do sądu bo im nie zapłacę.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Wiki

Pani do mnie dzwoniła czy byłabym zainteresowana a ja powiedziałam ze sama nie wiem i poprosiłam o wysłanie tej oferty na maila. Dwa dni pózniej dzwoniła jeszcze raz i kiedy powiedziałam ze nie chce wmówiła mi ze podpisałam telefoniczna umowę i ze muszę wysłać maila z rezygnacja. Maila wysłałam a po miesiącu nagle przychodzi faktura na 150 zł. Dzwoniłam kilka razy zeby to wszystko odkręcać

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zadowolony
Nazwa działu: Marketing

Portal poświęcony pracy w tej firmie a piszą niezadowoleni klienci :)? Chyba na prawdę mają jakiś problem z czytaniem warunków umowy. Nie dziwie się że później macie problemy skoro czytać ze zrozumieniem nie potraficie. Skoro dostajecie umowę to powinniście ją przeczytać. Chętnie popracował bym tu w dziale sprzedaży skoro tacy nie ogarnięci klienci się trafiają to chyba naprawdę można na was zarobić dużo :D.

Pomocna?
TakNie7
Zgłoś
Detektyw
@Zadowolony

Jest Pan nieogarnięty !!! Ponieważ , dobrze ze piszą klienci i byli pracownicy !!! Pisząc o PF negatywne opinie , niech wiedza

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Patiii

Byłam już na policji i mówili że moja klientka musiałaby złożyć doniesienie o tym że jej wizerunek jest rozpowszechniany bez jej zgody. A jeśli chodzi o próbę wyłudzenia to też nie bardzo bo im nie zapłaciłam i nie zapłacę. Wszędzie mówili żebym czekała aż pójdą do sądu. Niby w toku jest sprawa reklamacji ale oni się nie spieszą żeby to załatwić i twierdzą że umowa została zawarta i jako dowód jest nagranie. I za zerwanie umowy zaległe rachunki do zapłaty plus 500zl. W sądzie mi powiedzieli ze jeśli nic nie podpisałam to żebym czekała na rozprawę w sądzie. Myślą że jak trafili na młoda świeżynke to że się przestrasze i będę im płacić za antyreklame....????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Patiii
@Patiii

Znajoma policjantka mówiła że nie ma co się czepiać wykroczeń tylko ona chciała o przestępstwo ruszyć machine i pozbierać wszystko. Oszustów jest dużo. Teraz jak ktoś dzwoni to odrazu mówię że "nie jestem zainteresowana". Nauczka na przyszłość

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Karol
@Patiii

W jakiej sprawie byłaś na policji? Masz jakieś niewyjaśnione kwestie z firmą Panorama Firm? Nie jestem w temacie, dlatego mam nadzieję, że sprecyzujesz swój wpis na tyle, abym mógł go dobrze zrozumieć. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Patiii
@Karol

Byłam na policji po to aby wyjaśnić czy to że przez telefon powiedziałam że jestem zainteresowana nawiązaniem umowy i wyraziła taka chęć po czym gdy Pan z PF miał dzwonić w celu potwierdzenia powiedziałam że jednak nie chce żadnej umowy i nic nie podpisywałam, mogą twierdzić że umowa jest ważna. I czy mam obowiązek płacić im za te brednie które wypisują w dodatku bez kontaktu ze mną i ustalania niczego.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wesoły Romek
@Patiii

Na policję w sprawie reklamacji :)? Super :D

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś1
MG REMONTY

Jak się informować z firmą jak od dwóch dni jest biuro nie czynne z powodu awarii to jakaś kpina

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Zadowolony
@MG REMONTY

Wysłać @

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wesoły Romek
@MG REMONTY

Jak jest awaria to może im naprawisz i po kłopocie :(

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ossy
Nazwa działu: Marketing

Nikomu nie polecam tej firmy, naciagacze!!! Na temat mojej firmy napisali nieprawdę, 3 miesiące prosiłam o zmianę treści, a zdjęcia do reklamy wyglądały jakbym reklamowała ciucholand,a nie ekskluzywny sklep. Po kilkuset rozmowach ,w końcu reklama została poprawiona, pomijając fakt że wszystkie zdjęcia ja wysłałam, zapłaciłam 4 tysiące za 2 reklamy które nie były mi potrzebne i które praktycznie sama sobie zrobiłam. Teraz caly czas dzwoni pani z windykacji że zalegam z platnoscia, ja też czekałam aż poprawcie ,to teraz wy czekajcie. Już nigdy nie dam się oszukać!!! Najlepsze jest to że klienci mi wystawiają opinie że kupili u mnie ubranka dla swoich dzieci że są bardzo zadowoleni, a tak naprawdę nie sprzedałam jeszcze żadnego ubrania,ponieważ strona sklepu internetowego jest jeszcze w budowie,i sesja zdjęciowa jeszcze trwa. Ale dziekuje za opinie. Chlopak z ktorym podpisalam umowe przez telefon, po kilku dniach zrezygnował z pracy w tej firmie i obiecał mi opiekę, do dzisiaj nie mam opieki,a zrezygnować było już za późno..... w każdym bądź razie nie polecam tej firmy, lepiej te pieniądze zainwestować w coś innego. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
mery18
 Rekomendacja

Korzystałam z usług Firmy P.H.U.Art. Tomasz Łuczak Sosnowiec która montowała mi szkło w kuchni.Polecam tę Firmę,są profesjonalistami,dotrzymują wyznaczonego terminu,służą pomocną radą a przede wszystkim ceny mają bardzo konkurencyjne.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Karol
@mery18

Firma, której usługi opisałeś, ma jakiś związek z firmą Panorama Firm? Nie wiem, czy nie pomyliłeś się czasem z wątkiem, w którym dodałeś ten wpis. Abyśmy mogli dalej dyskutować, to proszę, abyś napisał, jak wyglądają powiązania pomiędzy tymi firmami, ponieważ wątek ten związany jest z inną firmą aniżeli tą, którą opisałeś.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Naciągacze i (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
piraniuss

pracowałem tam bardzo dawno , wspominam bardzo miło szkolenie w Warszawie ,było to na przełomie kiedy książka panoramy była wypierana przez internet więc coraz trudniej było sprzedać miejsce w książce co było moim zadaniem , zwolnili mnie po dwóch miesiącach za słabe wyniki , i rzeczywiście jest tam nacisk na wyniki bo taka jest polityka firmy , z racji tego że mam do siebie dystans wiedziałem że się nie nadawałem i nie mam żalu , po prostu w tamtym czasie lub branży sprzedaży reklamowej się nie nadawałem , no i tak to wyglądało

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jan
@piraniuss

Reklamy w formie papierowej zostają często wyparte przez internet ale nadal są zamieszczane. Niektóre osoby korzystają i czytają tylko takie. Prócz nacisku na wyniki jakie jeszcze miałeś doświadczenia? Mam na myśli rodzaj zawieranych umów lub wynagrodzeń. Chętnie posłucham od innych pracowników Panoramy Firm o aktualnych warunkach zatrudnienia i obecnych rekrutacjach.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Norbert Kula

Nie polecam reklamy tylko strata pieniędzy

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
anonim
Nazwa działu: Marketing

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie10
Zgłoś11

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obecny Pracownik
Nazwa działu: Handlowy

Nieźle przerysowana historia! Jestem obecnym pracownikiem w firmie nikt z doświadczonych i dobrych konsultantów od stycznia nie odszedł (w styczniu mieliśmy spotkanie z nowym właścicielem), zostało zwolnionych kilka osób licząc na palcach jednej ręki, którzy byli mega ale to mega słabi, ta opinia została wystawiona więc przez jedną z nich, najłatwiej jest napisać "gdyby nie (usunięte przez administratora)..." Każdego wyniki są uzależnione od Siebie samego a frustrację z powodu braku wyników przydało by się zamienić na refleksje nad samym sobą, Jesli Pani (usunięte przez administratora) jest taka zła to dlaczego nikt sam z Siebie nie składa wypowiedzenia? Niech policze od kupienia przez "Cs,ów" firmy zostały zwolnione 3 osoby (Tak swoją drogą 3 kobiety więc pisanie w liczbie męskiej jest strasznie genialne, gratuluje albo świadczy o problemie z ustaleniem własnej tożsamości ) Tak Dawno nie czytałem większych bzdur więc nawet "śmiechłem". Cierpienia w związku zwolnieniem można i powinno się zamienić na naukę bo widać, że jej potrzeba. Pewnie po napisaniu tej opinii czujesz się strasznie bohatersko ale nie stety każdy inteligentny człowiek zauważy to wylewane żale i kłamstwa

Pomocna?
Tak6Nie15
Zgłoś3
to jest nie na miejscu...

Jak się to czyta, to człowiekowi brakuje wiary w ludzi. To jak bardzo patrzymy na swój czubek nosa jest zatrważające w dzisiejszych czasach. Nie będę się tutaj wypowiadała w obronie, natomiast chciałabym się odnieść co do realiów jakie Panują - niestety - w oddziale. Każdy pracodawca ma swoje cele i oczekiwania. Bez względu na to jaka jest to firma, kto jest jej właścicielem - każdy pracownik jest narzędziem do realizacji tych celów. Nie oznacza to wcale, że tych narzędzi powinno się nie szanować. Natomiast nie podoba mi się to, że były Konsultant ocenia w aż tak krytyczny sposób kogoś, kto jest na wyższym stanowisku. Nie chodzi tutaj tylko o (usunięte przez administratora) bo z podobną sytuacją może się spotkać jak widać każda osoba wyższego szczebla w każdej firmie. Osoby, które pracują na wyższych szczeblach nie są osobami z "pierwszej łapanki" - a bo wujek Kaziu pracuje, to jego synowi załatwi się pracę. Piszę tutaj - mam nadzieję - w odniesieniu do wszystkich menadżerów, nie tylko tych zatrudnionych w Panoramie Firm. Każdy z nas był kiedyś Konsultantem. Żaden z nas nie wymaga od Was więcej niż wymagamy sami od siebie. Pracownicy sobie nawet nie zdają sprawy ile razy, my menadżerowie - nie raz dla Was, nie dla nas - siedzimy po pracy. Przygotowujemy szkolenia, piszemy z Waszymi Klientami - żeby Wam pomóc. Czy ktokolwiek z tych "urażonych" osób zastanowił się kiedyś nad tym, dlaczego np ten ktoś je przy biurku? Jestem na stanowisku menadżerskim i przyznaje z pełną odpowiedzialnością, że też mi się zdarza jeść. Dlaczego? Bo np jeden z Konsultantów jest w trakcie rozmowy z Klientem, przerwa śniadaniowa się zaczęła i co dalej? Zostawić Konsultanta - nie interesuje mnie on ja mam przerwę, czy zostać i mu pomóc? Po przerwie jest zebranie - trzeba je zrobić, mam się odwrócić a ludzie mają czekać? Nie. Biorę to na klatę, siedzę przy biurku co 5 min gryzę kanapkę a miedzy czasie przygotowuje dla Konsultantów tabelkę z progami. W takiej sytuacji Konsultant nie z mojej grupy, który nie wie dlaczego to robię również może powiedzieć "bo ona siedzi i je a nam zakazuje". Tylko, że Wy moi drodzy nie raz i nie dwa 10 min przed planowaną przerwą już nie wykonujecie pracy - nie twierdzę, że wszyscy - ale wielu. Nie miałam przyjemności nigdy rozmawiać z (usunięte przez administratora) na temat prawa pracy, natomiast orientuje się mniej więcej jaką ma wiedzę. Jeżeli Konsultant sprzedaje w dzisiejszych czasach w oparciu o "techniki sprzedaży", a nie potrafi właściwie przeanalizować strony www Klienta, jego konkurencyjności oraz faktycznie mu zaproponować rozwiązania, które nie tylko ładnie brzmi i jeżeli taka osoba posądza regionalnego o brak znajomości technik sprzedaży - to wcale się nie dziwie, że już w Panoramie Firm nie pracuje. Techniki sprzedaży stosowało się za czasów książek, a nie podczas rozmów handlowych dot. biznesu oraz tego co rzeczywiście Klientowi jest potrzebne na rynku. Pani (usunięte przez administratora) nigdy w życiu nie podniosła autorytetu Pani(usunięte przez administratora) Ceniła sobie ją jako pracownika oraz menadżera. Gdyby tak nie było to od tylu lat nie byłaby regionalną. Co więcej nie do pomyślenia jest fakt, żeby konsultant podczas pracy prowadził prywatne rozmowy, siedział na facebooku czy pisał smsy. To jest praca. Przykre jest to wszystko dlatego, że wszyscy kierownicy - ze wszystkich oddziałów - regionalni również, wypruwają sobie żyły, pracują po za pracą, sami się uczą - żeby pomóc Konsultantom, a później ktoś ma gorszy humor i obsmaruje taką osobę w internecie. W oddziale katowickim jest pięciu menadżerów + regionalny i w mojej opinii wszyscy dają w tej pracy 150% z siebie - nawet jeżeli czasami mają zły humor, bo coś poszło nie tak. Uważam, że ta opinia jest niesprawiedliwa i godzi nie tylko w imię P. (usunięte przez administratora), ale we wszystkich menadżerów. Człowiek, aż się zaczyna zastanawiać, czy w ogóle ma prawo komuś zwrócić uwagę, żeby później nie został opisany w internecie. Tyle. Zostawiam sprawę do przemyślenia.

Pomocna?
Tak13Nie15
Zgłoś3
ŁukaszDobryChłopak
Nazwa działu: Handlowy
@to jest nie na miejscu...

W nawiązaniu do wczesniejszej wypowiedzi: jeżeli manager nie wyrbi się ze swoją robotą w 8h ze swoją ppracą, to albo ma problem z zarządzaniem swoim czasem (podstawowa umiejętność kogoś "nad"), albo faktycznie tematu jest za dużo. Jeżeli chodzi o personalia, to wiadomo, wszyscy jesteśmy jacy jesteśmy, zależne jest to tez od naszego umoru, pogody, kursów giełdowych i sytuacji prywatnej. Każdy miewa gorsze dni, szefowie tez. Każdy też to nieswiadomie może okazać. Jesli chodzi o sytuacje w Eniro Katowice: typowe korpo: -ciśnięcie na wynik -wykruszenie słabych -wyróżnienie dobrych -dosprzedaze, tabelki, skrypty sprzedazowe. Można to lubieć, a można nie, każdy ma wybór. kiedyś były w miare spoko warunki finansowe (podstawa, progi to iadomo, że to indywidualna sprawa czy ktos wyrobi, czy nie). Szkoda, ze wszystkie rozmowy z klientami po pracy nie były za moich czasów płacone jako n adgodziny. Jak jest teraz?

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BrawoTy
Nazwa działu: Handlowy

To się posypią premie za te obronne komentarze. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie i ja w przeciwieństwie do innych obrońców uciśnionych je szanuje i gratuluje Panu odwagi! Niektórzy za bardzo przejęli się domniemaniami i swoimi teoriami, że nie zauważyli ,że Pan wyżej chce być z jakiegoś powodu anonimow ,dlategóż podał takie informacje,a nie inne. Każdy łyka jak pelikan.Ja natomiast nie obrażając nikogo zgadzam się z jego opinia,przy czym również z niektórymi komentarzami,że plan przerósł niektórych,niektórzy nie mieli czasu się rozwinąć itd itd. Czytając wypowiedź powyżej wnioskuję,że dana osoba pracowała dużo wcześniej,a zdanie"z tego co wiem" świadczy o tym,że dalej z kimś ma kontakt,bo za dużo wie bądź nadal tam pracuje stąd anonimowość,bo co by mu zależało skoro nie pracuje już tam. Nie wiem nie bronie,ale śmieszy mnie ta lawina pojazdów i tłumaczeń ,dlatego przytoczę takie piękne powiedzenie " w każdej plotce jest ziarno prawdy" . Stanowisko wyżej nie oznacza od razu,że nie będzie lubiany-a skoro nie jest to o czymś świadczy. Mnie ta osoba totalnie nie interesuje, ale jakby ktoś mnie zapytał o zdanie na temat pracy,na pewno też miałabym coś do powiedzenia :) ważne ,że sztab osób czuwa,by opinia była nieskazitelna :D Jeśli chodzi o pracę tam,nie miałam absolutnie większych zastrzeżeń, pracowało mi się bardzo dobrze.pozdrawiam

Pomocna?
Tak8Nie5
Zgłoś3

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
telefon1315
Nazwa działu: Marketing
@Obecny Pracownik

Sama byłam pracownikiem PF i dobrze pamiętam jak w styczniu z 60 osób w biurze nage musiało się zrobić 40. Dyrektor brał wszystkich na rozmowy i wręczał wypowiedzenia w wtrybie natychmiastowym tłumacząc się słabymi wynikami. Jak pracownik z 9-letnim stażem może mieć słabe wyniki? Prawda jest taka, że zaczęli pozbywać się osób, które mają małe dzieci i przez zimowe miesiące musiały iść np. na urlop, bo nie mialy z kim zostawić dzieci. Jeden chłopak został zwolniony dlatego, że udwodnił, iż premie od sprzedaży są źle wyliczany i zaczął o tym mówić wśród pracowników. Nadal mam kontakt z pracownikami i wiem, że nawet menagerowie szukają pracy. Pomijając już atmosferę w biurze, która jest napięta i nerwowa.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nie pracujący
Nazwa działu: Marketing
@Obecny Pracownik

I to pisze sv który jak był konsultantem to 2 godziny billingu to miał ale przez tydzień

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
operator
Nazwa działu: Produkcja

Należy zwrócić uwagę, iż niestety wiele wcześniejszych opinii- prawdziwych pisanych przez pracowników jak i tych pozytywnych generowanych na zlecenie zarządu to już historia. Prawda jest taka, że zarządzanie w tej firmie - od prezesa do wielu kierowników doprowadziło już do jej upadku. Panorama firm została przejęta przez mniejszą konkurencyjna firmę za drobne pieniądze i oczywiście nieudolny zarząd został zwolniony. Co byście nie pisali to efekt jet taki, że firma upadła i piękne samochody dyrektorów zostały sprzedane. (usunięte przez administratora) Ja jeszcze zostałem, ale moi szefowie są już zwolnieni, pewnie do wakacji zostanie nas z połowa.

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś1
ag
@operator

To zdumiewające jak w kilka lat zarządzający doprowadzają do takiej sytuacji. Firma, która dobrze prosperowała została z długami sprzedana i teraz tak dużo osób jest zwalnianych a jeszcze niedawno prezesowa zajmowała się swoja promocją a nie ratowaniem firmy i pracowników. Moja najlepsza koleżanka i wiele osób zostały właśnie zwolnione jako kolejna grupa niepotrzebnych.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Darek
Nazwa działu: Handlowy

Nie polecam tej firmy, jak najdalej przez dwa lata zero klientów z panoramy... sklep internetowy porażka, po wypowiedzeniu im umowy strona została usunięta tyle pieniędzy, czasu i nerwów poszło na marne... brak słów. Nieludzkie zachowanie. :(

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś1
Przedsiebiorca

Też niestety podpisałem umowę z eniro. Od kilku miesięcy brak kontaktu z ich strony. Potrafią się tylko dopominać o kasę. Umowy są skonstruowane tak i ciężko się wycofać. Przestrzegam przed współpracą z tą firmą. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak47Nie
Zgłoś
beta69
@Przedsiebiorca

Zostałam oszukana przez firmę Eniro chcę złożyć wniosek o sądu o odszkodowanie jeśli jesteś zinteresowany zapraszam. Mój prawnik twierdzi, że jeśli weźmiemy sprawę w swoje ręce to możemy zakończyć ten proceder

Pomocna?
Tak27Nie
Zgłoś
Agata
@beta69

Daj znać czy złożyłas wniosek i czy dało się coś uzyskać?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kasia

Dzień Dobry, Chciałabym podzielić się swoją opinią dotyczącą Firmy Eniro . Stanowczo NIE POLECAM tej "Firmy" !!! Przedstawiciele Eniro bóg wie skąd wyszukują numer powstałej dopiero co działalności i atakują telefonami (a przecież jest nasze RODO) błagając wręcz i nalegając na spotkanie , odmawiający i tak zostaniemy przegadany wręcz zostanie na nas wymuszone spotkanie. Działają bardzo podstępnie, czarując ludzi jaka to oferta jest wyjątkowa i atrakcyjna co jest jedną wielką ściemą. Zostałam naciągnięta na stronę internetową , pracownik nie poinformował mnie o ważnych warunkach umowy a poza tym co jest najdziwniejsze z czym po raz pierwszy się spotkałam teoretycznie nie można odstąpić od umowy bo gdy do tygodnia rozmyślimy się i tak musimy zapłacić 70 % kwoty z kolei po tygodniu 100% pomimo , że strona jeszcze nie jest zrobiona , oczywiści osoby pracujące firmie będą przekonywać , tłumaczyć, że ich postępowanie i sposób działania jest jak najbardziej normalny . proszę poczytać opinie innych ludzi którzy podobnie jak ja są bardzo rozczarowani. Proszę uważać na tą firmę która zmieniła nazwę na Panorama Firm. Nie polecam!

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Adam

Zweryfikowany użytkownik

Wykazują dużą aktywność przy werbowaniu klienta a potem nie reagują na próby kontaktu. Nie przysłali mi tekstu umowy mimo wezwań. Nie realizują umowy dot. NET Skanera do zarządzania obecnością firmy w internecie. Aroganckie typy. Odradzam zlecanie im usług. Moje sugestie dla Panorama Firm Sp. z o.o.: Wykazujcie aktywność nie tylko przy werbowaniu klienta ale także po zawarciu umowy, szczególnie utrzymując z nim kontakt, reagując na uwagi i pytania, wychodząc naprzeciw, INTERESUJĄC SIĘ TYM CZY REALIZACJA UMOWY PRZEBIEGA PRAWIDŁOWO. Więcej życzliwości, empatii i zainteresowania klientem !

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
CowboyMidnight

Zweryfikowany użytkownik

Nie polecam, firma korporacyjna nie podchodzi do tematu indywidualnie tylko jako sprzedaż usługi, wszelkie formy pomocy ze strony firmy odnośnie problemów np. ze stroną są niemożliwe ( nie możemy pomóc ponieważ nie jest to objęte umową ). Nic ponad umowę . Mniejsze firmy służą pomocą jak sie wyda kase na reklame u nich a tu totalna olewka, w odpowiedz prosze napisać meila, odpowiemy. Nie ma osoby odpowiedzialnej ,tylko słupy odpowiedzialne za daną rzecz i tylko tyle. Opiekun klienta do sprzedazy usługi, infolinia do rozwiązywania problemów, gdzie dany problem wędruje po kilku osobach a w końcu odpowiedz, nie mogą pomóc bo to nie jest objęte w umowie lub usłudze. Opiekun klienta nie zna się na marketingu tylko na sprzedaży usług które nabyli na szkoleniu. Wspólpracuje z Eniro kilka lat ( 2 lata -wizytówki, i strona internetowa) , wydane dużo kasy ale ostatni rok to totalna porażka, nie znają sie na pozycjonowaniu sklepu. Mniejsze firmy wydając u nich kase podejdą indywidualnie, doradzą, podpowiedzą a tu lipa. Typowe korpo.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
adam

nie polecam tej firmy , strata pieniędzy które wydałem na reklamę czytajcie umowy które zawieracie bo później nie tak łatwo z niej zrezygnować ...

Pomocna?
Tak33Nie
Zgłoś
Wanda
@adam

Napisz na co trzeba zwrócić uwagę bo ostatnio strasznie mnie nagabują przez telefon.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
anonymous
@adam

Mam dokładnie tak samo,nie mogę się od nich uwolnić

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
paragrafka
@Wanda

Przede wszystkim zapoznać się z Ogólnymi Warunkami Umowy z eniro ( OWU eniro ), zapoznać się z art. 60 KC i z art 68*2 KC. Następnie poczytać na forach internetowych o opiniach jakie posiada eniro i zapoznać się z Regulaminem Serwisu np: PF.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
Aga
@adam

Też bardzo załuję, ze dałam się namówić na tą reklamę. Płacę co miesiac 150 zł, a żadnych rezultatów, równie dobrze moglabym wyrzućić te pieniądze w kosz, na to samo wychodzi! Najchętniej rowiązałabym umowę, ale oczywiscie zabezpieczyli się 100% zwrotem w razie rozwiazanie z nimi umowy.

Pomocna?
Tak24Nie
Zgłoś
Rob
@Aga

To jestes szczęściara ja płacę ponad 300 zł miesięcznie i jedynie kto do mnie dzwoni z tej platformy to przedstawiciele bankowi z ofertą super niepotrzebnego kredytu - jednym słowem NIE POLECAM

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Pracodawca

@adam

Szanowny Klienci, nasze warunki umowy są powszechnie dostępne w Internecie. Oto link: https://www.enirocentrum.pl/owu Pozdrawiamy w imieniu zespołu Eniro Polska.

Pomocna?
TakNie1
Poszkodowana
@Panorama Firm Sp. z o.o.

Warunki do przeczytania na stronie ? A podczas rozmowy pozwalacie przeczytać te warunki zanim klient się zgodzi ? Bo mi przedstawiono sytuacje że jak teraz nie zechce to później ta oferta zamiast 1300 zł bd mnie kosztowała 2700 więc warto się zdecydować, więc to nazywacie uczciwym zarobkiem? Wykorzystując i ponaglając decyzje. Wstyd !

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Instalator
@Panorama Firm Sp. z o.o.

Jak dzwoni wasz konsultant to nie mówi ze. Są dostępne w internecie tylko trzeba podjąć decyzje od razu i rozmowa jest nagrywana. Jak przyjdzie co do czego to rozmowy nie nagrywaliście tylko macie obowiązek informowania ze może być . Teraz to ja wam zrobię reklamę za darmo . Pozdrawiam oszustów

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Emil

od lat współpracuję z Eniro i dzięki nim zarabiam kupę kasy, polecam

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
pytek
@Emil

Piszesz dla eniro posty na foeach?

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Poszkodowana
@Emil

Współpraca pewnie na zasadzie że to sprzedajecie i naciągacie niedoinformowanych ludzi na warunki swoich umów i reklamy. Bardzo nie OK !

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Poszkodowana

Szanowna Pani, nasze warunki umowy są powszechnie dostępne dla każdego klienta: https://www.enirocentrum.pl/owu Zachęcamy także do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta kontakt@pf.pl w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Pozdrawiamy w imieniu zespołu Panoramy Firm.

Pomocna?
Tak1Nie3
Szczery
@Emil

hehehhehehe chyba sprzedajesz te pseudoreklamy, miałem rok zapłaciłem (usunięte przez administratora)ponad 3000 zł i żadnego klienta nie pozyskałem

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
alf

Pracuje w tej firmie od około pół roku. Warunki jak na telemarketing spoko. Wypłata w pełni zależy od sprzedaży i u konsultantów i u kierowników więc i u jednych i u drugich ogromne ciśnienie na sprzedaż. Generalnie jeśli ktoś myśli nad pracą w cc na okres długoterminowy 2-3 lat to jest opcja spoko.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Edek sprzedawca kredek

Jak nazywa się teraz firma po jej sprzedaży przez Eniro?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Freedom
@Edek sprzedawca kredek

Equinox. Ta firma skupuje firmy i je zamyka

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ktos

Placisz za roczny abonament na strone a mija miesiac i stro y nie widzisz , placic musisz a zrezygnowac ci nie pozwalaja... Moje sugestie dla Eniro Polska Sp. z o.o.: Nastawienie na klienta a nie na pieniazki.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Ktos

Szanowny Kliencie, prosimy o zgłoszenie swoich uwag bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta - kontakt@pf.pl Musimy najpierw zidentyfikować numer umowy, a potem sprawdzimy, jaki jest status Pana strony i oraz skąd opóźnienie w realizacji usługi. Pozdrawiam serdecznie w imieniu zespołu Eniro.

Pomocna?
TakNie1
emgie

Dramat. Jakość połączenia dramatyczna a konsultant opryskliwy.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Karol

Ogólnie praca w tej firmie to jeden wielki stres. Na początku jest oczywiście szkolenie które powiedzmy ma nowego konsultanta przygotować do pracy. Szkolenie jak i wszystko w tej firmie po kosztach czyli videokonferencja 5 lokalizacji połączonych przez Skypa z trenerem i takie na odpierdziel. Po 3 dniach jest oczywiście przesiew czyli powiedzmy ci którzy nie spodobali się odpadają. (usunięte przez administratora) Po tym konsultant ma tydzień szkolenia ( w moim przypadku sam się szkoliłem i nikt nie był mną wcale zainteresowany o jesteś to fajnie wejdź sobie i się ucz) Ogólnie szukają ludzi którzy będą od razu mistrzami sprzedaży ponieważ pomocy od sławnych super visorach nie licz lub usłyszysz że się nie starasz i sławne ciśnij klienta . A ogólnie godziny pracy to trochę okej bo są stałe ale nigdy nie słyszałem o 8 i pół godzinnym czasie pracy ale w eniro to normalka. (usunięte przez administratora)Ogólnie jest tak że konsultant musi mieć 2 godziny bilingu rozmów z klientami którzy są ,,najlepszymi klientami ever'' tak to sarkazm bo każdy rzuca słuchawką po usłyszeniu eniro polska ( pracujący dłużej już kombinują żeby tylko przeciągnąć rozmowę jak najdłużej ) Atmosfera jest niestety bardzo ciężka w tej pracy ale ludzie tam pracujący są naprawdę fajni i za to naprawdę duży plus. Benefity są dość kiepskie bo karta multisport za 110 zł z groszami to trochę za drogo bo każda siłownia jest płatna max 100 zł oraz opieka medyczna nie wiem czy płatna ale jest dawana (usunięte przez administratora)Mogę napisać że ta praca jest dla ludzi z mega charakterem którzy są twardzi albo mają mega wywalone i idą do pracy aby odbębnić co swoje i iść do domu(usunięte przez administratora)Dla ludzi słabych psychicznie nawet nie odbierać telefonu od rekrutacji bo szkoda waszego czasu. Jedno jest pewne chcę o tej pracy jak najszybciej zapomnieć i nigdy tam nie wrócić.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Iza

corporacja jak każda inna. Jak ktoś chce się nauczyć technik negocjacji to to zrobi.Firma co prawda nie daje szerokiego wachlarza rozwoju ale na tle innych nie wypada aż tak źle. Daje dobre podstawy do sprzedaży.CC jest trudniejsze od bezposredniej ale to sprzedaż więc normalne że są plany do zrobienia. Wszędzie są plusy i minusy.Jak ktoś chce sprzedawać to wie na co się pisze...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bela
@Iza

Ale po co się wywnętrzać przed klientem w CC skoro i tak wszystko co się przedstawi klientowi i tak zostanie zastąpione przez Ogólne Warunki Umowy?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Iza
@Bela

Bela Widzę że wychodzisz z założenia które nie wiem czemu jest tak ograniczone.. Przeczytaj jeszcze raz co napisałam tylko ze zrozumieniem. Jak ktoś chce sprzedawać i ma do tego polot to będzie to robił.A CC daje dobre podstawy by budować na nim dalszą sprzedaż.Jakby każdy wychodził z takiego założenia jak Ty to nadal świat byłby w epoce średniowiecza. Jak pracujesz w tej firmie to zmień podejście i plan zrobisz:) A jak nie to zmień pracę,chociaz z tym podejściem "po co to wogole wszystko" i podejściem malkomenckim ciężko Ci będzie. Hejt jest oczywiście łatwiejszy niż doszukanie się plusów tam gdzie inni widzą minusy.Jak zawierasz umowę przez telefon na inne usługi i produkty w innych firmach to masz podobnie.Poczytaj sobie o tym może Ci coś pomoże w rozszerzeniu pola widzenia szerokotnego na cały zarys sprzedaży niż bezmyślnie pisać opinie która nijak ma się do wcześniej wypowiedzi :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mysz

Stanowisko: specjalista sprzedaży, samochod, sprzedaż bezpośrednia. Nigdy nie dodałem opinii na pracodawcę, nigdy nie odszedłem z pracy tak szybko, bo uwazam ze kazdy zasluguje na szanse(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak22Nie
Zgłoś
Eks pracownik

Nigdy , nikomu i w żadnej sytuacji życiowej nie polecam pracy w tej firmie...

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
poznaniak123

Odradzam! Straszna atmosfera, straszni ludzie, którzy sa na stanowiskach kierowniczych. Nie potrafią szanować pracownika.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Lala
@poznaniak123

https://www.youtube.com/watch?v=Qi0sqgHUNK8 Tak serio czy lubisz ponarzekac? przecież to u was w Poznanui nakręcili ;)

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Misiu
@Lala

http://ttv.pl/archiwum/58050,naciaganie-na-reklame,0.html A to nakręcono we Wrocławiu.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Zostaw opinię o Panorama Firm Sp. z o.o. - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny
Panorama Firm Sp. z o.o.