Luki żeby dostac tarcze firma musi wypłacać kasę zgodnie z porozumieniem...
Hejka jeżeli ktoś już dostała wypowiedzenie mam na myśli te osoby których butiki zostały zamknięte to proszę dajcie znać.
Ja dostałam informację ze do końca czerwca wypowiedzenia nie dostaniemy, bo jest dofinansowanie z tarczy.
Na razie nie dostaniesz do czerwca jest tarcza później miesiąc wypowiedzenia i pod koniec lipca „żegnaj” Na stronie swissa jest podana informacja pod nieczynnymi butikami ze do dnia 31.07.2020 butik jest nieczynny z powodu remontu, tak to sobie wymyślili.
Od dłuższego czasu tylko czytam wasze komentarze, ale zaciekawiło mnie skąd pomysłł, że firma dostała tarcze? Bo z tego co mi wiadomo, to "pensja" za kwiecień nie jest kasą z tarczy. Tarczę dostaną albo nie, jak nie to wszyscy zostaniemy na lodzie i pewnie mało kogo obchodzi w jakim stanie wrócą zegarki, chodzi o to, żeby wróciło ich jak najwięcej. Zaznaczam tylko, że to jest moje przypuszczenie, a nie wiedza (kwestia stanu zegarków).
Zamykając prawie połowe butików to sami są sobie winni. Mam nadzieje że nic nie dostaną za likwidacje miejsc pracy. Ludzie siedzą w domach a towar zamknięty w butikach to jak mają kasę zarabiać? Gdzie tu logika? Konkurencja wykorzysta zaistniałą luke a swiss pójdzie z torbami
No ja to wiem, tylko chyba większość tu piszących nie wie skoro myślą, że jałmużna którą dostaliśmy idzie z tarczy.
A mogę spytać skąd masz info że to z tarczy? , bo ja mam info że tarczy póki co nie ma i nie wiadomo czy będzie, informacja jest myślę, że z wiarygodnego źródła.
podpowiesz w którym miejscu jest to info że zamknięte z powodu remontu? bo znajduje jedynie że są zamknięte do odwołania (na liście butików) a jestem ciekawa czy dotyczy to wszystkich zamkniętych czy tylko części z nich
Faktycznie, dziś już nie ma informacji o remontach. Ale wczoraj jeszcze była. Pewnie poszli po rozum do głowy. Kto uwierzy, że akurat w tym momencie firma remontuje połowę sklepów ;)
Nie mam zadnej potwierdzonej informacji ,ze to z tarczy. Wiec skoro masz potwierdzone info ,że tarczy nie ma to Swiss nas okrada i musi wypłaca minum jakie mamy na umowach,bo inaczej trzeba by do PIPU zgłosić ,że nie wypłacaja wynagrodzenia wynikajacego z umowy. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
A i tu się z tobą zgadzam w 100%, dodatkowo jestem przekonany, że to o czym tu wszyscy piszą jakieś ściągane zegarków z butików po cichaczu wskazują, że to krok do ogłoszenia upadłości, wtedy pracownicy zobaczą środkowy palec a nie zaległe pieniądze. No cóż jestem ciekaw czy ktoś tu jeszcze wierzy, że ta firma odbije się od dna.
Generalnie żeby otrzymać środki z tarczy muszą być konkretne kryteria spełnione: 1. Spadek obrotow 2. Obniżenie czasu pracy /wprowadzenie przestoju 3. Brak zaległości w zus, zobowiązań podatkowych 4. Brak przesłanek do ogłoszenia upadłości A jeśli nawet ogłoszą upadłość to postępowanie upadłościowe trwa nawet ponad rok i majątek firmy w pierwszej kolejności jest przeznaczany przez syndyka na spłatę wierzycieli (pracowników)
z tym syndykiem to się zgodzę. Miałam okazję pracować w firmie którą przejął syndyk i nie było problemu z kasą (każdy dostał tyle ile dostać miał). Wtedy od momentu ogłoszenia upadłości do całkowitego zamknięcia sklepu było jakieś 3-4 miesiące, ale nie wiem w sumie na ile to jest regułą w takich przypadkach.
No i jest światełko w tunelu, że kiedyś dostaniemy kasę, a do tego czasu albo znajdziemy jakąś pracę albo zawsze zostaje skrobać tynk ze ścian, przy czym ja na niedobór wapna nie narzekam, chociaż teraz tynki nie są wapienne, więc już ten pomysł jest spalony.
Taka informacja była podana Oficjalna informacja na stronie swiss/ butiki / wybierz nieczynny sklep "Uwaga! W dniach od 2020-05-07 do 2020-07-31 w butiku przeprowadzany jest remont. Zapraszamy wkrótce!.". Ich zachowanie i tak by się nie zmieniło z tarcza czy bez tarczy, pakują zegarki w ciągu 10min pokazując jedynie jakiś papier, może ma to ich usprawiedliwić ze oni tez są tylko pionkami tak jak i my, no nie wiem. Szanse na powrót już raczej coraz mniejsze.
no właśnie już wcześniej mi odpowiedzieli. Ma ktoś może info czy akcje z pakowaniem zegarków zrobili w jakimś sklepie który otworzyli już po przerwie? Bo się zastanawiam czy szykować się na najgorsze czy może jednak (chwilowo) odetchnąć, że mnie ten stres i koszmar nie będzie dotyczył
Głupi to ty jestes jesli myślisz ze butiki ,w ktorych szybcikiem zabierali zegarki z policja w tle sie otworzą . Po drugie wniosek zlozyli ale tarczy jeszcze nie maja i to tez wiem z wiarygodnego źródła. Wiec skoro jeszcze tarczy nie ma to kasa należy sie w całosci i nic nie jest oki poki co
Gdzie jest obiecana kasa? Miałeś jaja wysyłac wszystkich na przymusowy urlop bezpłatny to wyplac brakującą kase!!
Naprawdę ktoś pidpisał urlop bezpłatny. Jak tak to nic nie dostaniecie,i nawet się nie łudzcie ,że cos wam w nagrodę zapłacą. Trzeba być naiwnym wierząc tej firmie w cokolwiek. Tylko czekać jak ogłoszą upadłość bo nikt ze sprzedawców nie bedzie sie starał za takie marne grosze.
Czy ktoś z Was również nie dostał OBIECANEJ DO 10 MAJA brakującej kasy za MARZEC?
bo ogólnie ja już się gubię w tym wszystkim. Zgodnie z moimi obliczeniami powinniśmy za marzec dostać około 3/4 normalnej pensji tak? bo połowa miesiąca płatna normalnie a druga 50%. Jeśli tak to ja normalnie dostałam to wszystkie w kwietniu
Tez mysle ze wlasnie tak to nalezalo obliczyc,polowa miesiąca normalnie a polowa 60%(niby tyle jest za zwykły postój,u doradcy liczymy od najnizszej krajowej) Plus premia którą zdazylo sie wyrobic.Przelewanie wyplat w transzach jest lamaniem prawa.Poza tym serio są tu osoby ktore wypisaly wnioski o urlopy bezpłatne?No to wtedy nie macie za co kasy dostac przeciez-mowie o okresie objetym tym urlopem.A jesli nie podpisywaliscie wniosków to na zadnyn urlopie nie byliscie.A co do tarczy,dostalismy przeciez maila z informacją,ze firma korzysta z tego programu.Wtedy za kwiecien 80% najnizszej, postojowe ekonomiczne-dla tych ktorzy byli w gotowosci do pracy.Tyle w teorii,bo jak jest w calej firmie nikt dokładnie z doradcow pewnie nie wie.
Za marzec powinniśmy dostać minimalna krajową, to co mamy na umowach. Wymyślanie że od 14 do końca miesiąca dostaniemy 50% jest niezgodne z prawem. Co powiedział jeden z koordynatorów. Nie ma żadnych podstaw prawnych według których pesja za marzec zostala obniżona. Bylo to tylko "ratowanie firmy" naszym kosztem. Jak zawsze
Zapewne nigdy nie zobaczymy tych pieniędzy, tak samo premii za sprzedaż w marcu..ciekawi mnie czy butiki, które wrócily do pracy i próbują coś sprzedawać otrzymają premię za maj. Czy będzie zasłona "tarcza" i otrzymają symboliczne parę groszy
A jak myślisz? Dlatego pytanie czy warto się jeszcze starac. I druga sprawa...jeśli nie dostaniemy pieniędzy które nam zabrano, to...jest na to tylko jedno określenie, prawda?
Od 4 maja nie ma żadnej sprzedaży, więc premii i tak nie będzie. Człowiek tu siedzi na 0.8 etatu i zostaje na 0, bo ludzi nie ma... Jak tak dalej będzie to firma się nie pozbiera...
Przeciez jest cos takiego jak postoj ,wtedy dostaje się 60%,a jak postoj ekonomiczny to 80%...A wie ktos jak wyglada praca,gdy w gotowości do pracy jest jedna osoba i salon jest otwarty?pracuje sie w normalnych godzinach?
Typowa rozmowa rekrutacyjna - sztywna i udająca wielkość powagi ze strony rektureta, w tym przypadku z Tomaszem R., który pracuje w firmie już 16 lat. Następnie rozmowa z kierowniczką sklepu, w tym poinformowanie mnie, że nie przyjmą kogoś, kto będzie unikać obowiązków - postraszenie i założenie, że mogłabym być takowym pracownikiem.
Otrzymane pytania: - Czy zdaję sobie sprawę, że jest to praca na 3/4 etatu, a nie na cały etat. Jeśli tak, to dlaczego szukam pracy na 3/4 etatu, a nie potrzebuję na cały etat. - Dyspozycyjność - Czy przeszłam szkolenie z obsługi klienta u innego pracodawcy, jeśli tak, to jak ono wyglądało, czego się na nim nauczyłam. - Czy jestem studentką/planuję studia (zaoczne) - bo taka osoba raczej nie będzie mieć szans na pracę ze względu na nieelastyczność godzin pracy. - Jak przekonam do zakupu zegarka w sklepie stacjonarnym, skoro w sklepie internetowym jest taniej? Odpowiedź firmy - bo w sklepie stacjonarnym można przymierzyć od razu i zobaczyć dokładnie, jak zegarek wygląda, a online posiłkuje się klient tylko zdjęciami i opisem. Dopiero na samym końcu rozmowy podano informację o odpowiedzialności materialnej i robieniu codziennej inwentaryzacji.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ale kochones, poczytajcie opinie o zibi proszę cytat "Popatrzcie co się dzieje w Swiss. Chyba nikt z nas nie chciałby być na miejscu pracownikow Swiss." u nich też jest źle, ale jak źle jest u nas, skoro podają nas za przykład który ma ich zmotywować do pracy?
Czy któryś butik się pakuje?
W Gdańsku już mamy zamknięte. Do inspekcji pracy znowu się nadają. Korzystają z tarczy a miejsca pracy usuwają. Ja pier
Czy to są zamknięcia na amen czy tylko na czas negocjacji? Ja dostałam informacje od kierownika że raczej wrócimy i nie wiem co myśleć.
Bo oni wszystkim tak mówią...ze negocjacje trwają i że jest szansa powrotu...Ale ja w to nie wierze:( przykre to wszystko.
Pewnie masz rację. Po co pakować cały salon skoro negocjacje trwają. A później to rozpakowywac od nowa?
Nikt nie wróci. Regionalni wyprowadzają towar ze sklepów nielegalnie.. co powie prezes to robią. Żenada. To się nadaje na policje
Na Policję? Policja już interweniowała. Podpytajcie co się działo we Wrocławiu. Żenada i wstyd. Firma nie płaci galeriom. Nie pozwolono wywieźć towaru, który stanowi zabezpieczenie majątkowe.
Nie wierzę! Przecież nie mogą wywieźć towaru z galerii do póki nie zostanie uregulowana sytuacja z umową. Co to się dzieje?
No uwierz mi,że właśnie tak się dzieje. Wszystko jak najlepiej incognito, na kolanie w innym miejscu sprawdzasz stan zegarków ze swojego butiku.
Dokładnie jak piszesz. A swoją drogą mam pytanie, gdzie jest Pan Rybicki?? Nie odpowie na to co jest tu pisane? A no tak sam bierze udział w tej farsie. Jak ludzie na takich stanowiskach mogą to robić? Mam nadzieję, że nigdy więcej nie będę musiała współpracować z tymi ludźmi.
Mój salon też już spakowany. Zegarki rzucone byle jak do torby. Brak jasnej informacji kto będzie ponosił odpowiedzialność za braki i uszkodzenia. Jedyna odpowiedź to, tu cytuje " dziewczyno tu masz pismo od prezesa, przecież widzimy jak to jest pakowane" ale oświadczenia o tym że pracownicy salonu nie będą za to obciążeni nie chcieli podpisać...
Jak to nie chcieli?to ich obowiązek... możesz powiedzieć ile trwało samo spakowanie zegarków i kto był obecny z firmy?no nie wierzę ja w takim razie wezmę świadka lub zadzwonię po policję.
Nie jest robione wydanie, nic nie jest liczone, trzeba później jeździć do innego salonu rabic inwentaryzacje
Wydania na zegarki i inwentaryzację przeprowadzasz w obcym butiku. Nie dane nam bylo spokojnie towaru spakowac, zrobic wydan czy sprawdzic czy wszystko sie zgadza u nas w sklepie. Towar jest przewozony do innego butiku przez osoby, które nie są finansowo za nie odpowiedzialne, a Ty w razie co musisz się potem martwić gdzie jest co i czy na pewno w pośpiechu zabrałeś wszystko ze sklepu.
A reszta rzeczy? Gwarancje, pudelka, meble? Co z tym? Wynoszone są tylko po cichu zegarki? To się nie dzieje naprawdę
Zabezpiecz się! Nic Ci nie podpiszą. Uciekną jak złodzieje a Ty zostajesz na lodzie bez towaru, komputra itd...
To Twój wybór. Jak się zgadzasz na zrobienie inwentaryzacji po fakcie to jesteś w (usunięte przez administratora) Z chwilą przekazania towaru nie masz kontroli.
A co takiego działo się we wroclawiu? Jedynie stąd można się czegoś dowiedzieć. Bo tak nikt nic nie wie ..
Ja tu już kiedyś zadałem to pytanie, na prawdę myślicie, że T.R. Wam odpisze? Czy to jest forum dyskusyjne Swissa?
Dyrekcja pewnych centrów w asyście ochrony i policji nie dopuściła do wywiezienia towaru i zaplombowała butiki. Majątek czyli towar stanowi zabezpieczenie. Wynika to z umów najmu i dzieje się tylko wtedy gdy firma zalega z płatnościami. Negocjacje z ch to tylko ściema i jawne kłamstwo. Gdyby nie było zadłużenia firma mogłaby by bezkarnie w biały dzień zabrać towar bo jest jego właścicielem.
Ta firma to jedna wielka konpromotacja. Śmiać mi się chce jak to zawsze sie chwalili,że Pan B tak wspaniale zarzadza stroną WWW ,że sprzedaż internetowa wzrasta hahahaa Każde zamowienie które było z odbiorem w sklepie to nasza zasługa.To my zwylki pracownicy przekonaliśmy klienta do zakupy,ale sprzedaż była przypisana www. A teraz wyszło szydło z worka kto napedzał sprzedaż. Bez butików stacjonarnych sprzedaż internetowa kuleje. Nie martwcie się pracownicy,my sobie predzej czy później pracę znajdziemy a swiss bedzie sie pakował.
Jak to wygląda? W sensie dostajecie emaila że macie spakować butik czy koordynator wjeżdża z buta i nikt się niczego nie spodziewa?
My dostaliśmy info dzień wcześniej ze rano mamy być w butiku. Nie wiedzieliśmy po co czy sprzątać czy wykładać nowy towar. Na miejscu tel od koordynatora żeby wszystko pakować, zegarki tak jak ktoś wspomniał wyżej miały być spakowane jeden na drugi byle szybko. Również potwierdzam zdanie ze inwentaryzacja i liczenie w innym butiku na kolanach. A po tym wszystkim usłyszymy do widzenia...
Wypowiedzenia? Nie wierzę. Firma (usunięte przez administratora) Jesteś na każde ich zawołanie, w grudniu nie masz życia i po tym wszystkim kop w (usunięte przez administratora) A jak wygląda wypowiedzenie? Jaki okres? Z dnia na dzień czy według umowy np 3 miesięczne?
Ogólnie to kierownicy i koordynatorzy butików nabrali wody w usta i cały czas (usunięte przez administratora) i odwlekają temat, beznadziejna sytuacja, nie tak to sobie wyobrażałam.
Jeśli dostałaś info,że Twój sklep się nie otwiera bo będą negocjować czynsz, to czeka Was to sami. Spodziewaj się wieczorem telefonu, że na drugi dzien z rana mają się wszyscy stawić w salonie w celu przeprowadzenia inwentaryzacji i pakowania zegarków. Szybko, byle jak, byleby tylko jak najwięcej wynieść...
Oficjalna informacja na stronie swiss/ butiki / wybierz nieczynny sklep "Uwaga! W dniach od 2020-05-07 do 2020-07-31 w butiku przeprowadzany jest remont. Zapraszamy wkrótce!." Remont czytaj jako LIKWIDACJA. Informujcie swoje centra handlowe i PIP na maila anonimowo o tym procederze to będą ich zatrzymywać z Policją jak we Wrocławiu.
W Toruniu też...Ale co z tego, jak policja dala zgodę na zabranie mienia. To tylko przedłuża całą akcję, ale i tak ostatecznie towar zostaje wyprowadzony.
No nie wprowadzaj w błąd, człowieku. Policja wzywana była dlatego, że ch nie chciało pozwolić na wyprowadzenie towaru, nie przeciwko pracownikowi. No nie siej tutaj zamętu.
Zostaje pusty butik hahahaha,.no ja bym zadzwonił na policję bo tylko pracownik ma prawo dysponować towarem.
Jak chcecie odzyskać pieniądze,które nam się należą? Codzi mi o te różnice w wynagrodzeniy ,których brakuje czyli najniższą krajową a nie jakieś 80 skoro nie mamy tarczy.
A czy zdajecie sobie sprawę jakie zmiany niesie za sobą podpisany aneks który oczywiście jest bezterminowy. Czy ktoś już to odczuł przy wypłacie za kwiecień?
Ja nie podpisałam ,zadnego aneksu i wypłatę i tak dostałam mniejsza. Co podpisaliscie i kiedy???
Ale aneksy dostali tylko kierownicy,pracownik nic nie dostał,przynajmniej tak jest w moim przypadku
Tak, tylko kierownicy otrzymali aneksy obniżające wynagrodzenie " do momentu otwarcia galerii". Chwilę potem pojawiły się wypowiedzenia warunków umowy.
Jesteś kierownikiem? Tak jak wyżej, kierownicy dostali aneksy że zgadzają się na obniżenie wynagrodzenia do najniższej krajowej do czasu otwarcia galerii i było to już jakiś czas temu.
Dokładnie, kierownicy mieli na umowach ciut więcej i dlatego dostali aneksy z obniżeniem do minimum
Jaka jest odpowiedzialność materialna?
Co u was z tymi wyplatami. Dlaczego jedni dostaja inni nie,o co tu chodzi
(usunięte przez administratora)
W jakim sensie poniżenie,bo nas tez to czeka i nw czego sie spodziewać
Jak zachowuje sie koordynator i T.R podczas konfiskacji towaru?
Wynoszeniee towaru po cichu z butików, konskwencja i odpowiedzialność w tej firmie nie istnieje. Przy pakowaniu zegarków niema odpowiedzialności materialnej, więc każdy kto został wydymany przez PHU Jubiler powinien zegarki pakować do kieszeni jako zadośćuczynienie za takie traktowanie pracownika. Wstyd...
Oczywiście nie popieram "chowania zegarków do kieszeni" bo to zwykła kradzież, ale domyślam się, że chodzi o to iż inwentaryzacja powinna być zrobiona PRZED przekazaniem zegarków regionalnemu, czy kto tam je zabiera. W momencie gdy przekażesz towar osobie spoza załogi butiku (solidarna odpowiedzialność majątkowa) bez żadnego pokwitowania, tracisz nad nim kontrolę i wydaje mi się że w tej sytuacji, nawet gdyby w późniejszej inwentaryzacji wyszły braki, możesz takiej inwentaryzacji nie podpisać.
No... Jeżeli pakujesz sam / a a nie całą załogą to faktycznie masz ciężko. Ale z wpisów zrozumialem, że pakuje cała załoga. Jest coś takiego jak dowód ze świadków. Ponadto inwentaryzację (znowu jeśli dobrze zrozumiałem) robisz w innym butiku. Co, same zegarki, jak lemingi powędrowały do innego sklepu?
Czy udało się komuś wynieść cały towar bez akcji z policja?
Oczywiście, u nas w centrum się udało bez problemu i wiem o przy najmniej kilku w których też się Nikt nie przyczepil.
Wszystkie te działania pokazują, że firma absolutnie się nie podniesie, a pracownicy mogą się pożegnać z zaległymi pensjami bo ch za te zadłużenia i kombinacje to puszczą prezesa w skarpetkach, więc nawet jak planujecie sprawy sądowe to mało prawdopodobne, że ktoś coś wyciśnie, bardziej skupiłbym się teraz na szukaniu roboty, co właśnie robię :)
(usunięte przez administratora)
Ciekawe ile osób wyśle swoje dane do anonimowej osoby na nieznany adres mailowy... :)
(usunięte przez administratora)
Niestety.(usunięte przez administratora)ciagle brakuje całej pensji za marzec, a mamy już maj! Wstyd! Totalny brak szacunku dla pracowników.. (usunięte przez administratora)
Nie dostałeś wynagrodzenia za marzec? Z tego co wiem to każdy dostał tylko mniej
Oni są śmieszni czytają wpisy na forum, usuneli wpisy o remontach butików do 31 lipca haha Remonty to powinni zrobić ale w swoich głowach haha banda (usunięte przez administratora) !@
Przez lata kochali Was na premiach podczas urlopów i l4 czy w grudniu z nadgodzinami, traktując Was jak pociesznych 5 latków. Nikt nic nie robił chociaż każdy prawnik powiedziałby Wam, ze premie "uznaniowe" nie są premiami uznaniowymi jeśli istnieje regulamin i jasne zasady ich wypłacania, są natomiast roszczeniowymi. I teraz myśleliście, że będzie fajnie i miło? Dalej płaczcie na forum. Na pewno Wam to pomoże.
Ludzie, nie miejcie sentymentów. Ja do wczoraj myślałam jeszcze, że może wrócę do butiku. Dziś, po otrzymaniu wypłaty stwierdziłam, że to jest kpina i mam tego dość. Bylam w stanie zrozumieć wszystko, nawet obniżenie etatów, jednak nie mogę zrozumieć hamstwa płynącego z góry. Mam tu na myśli i Tomka jako przedstawiciela i Jerzego, który swoich pracowników ma za nic. Zamykacie butiki i robicie z ludzi idiotów. Przecież jasne jest, że nie wrócimy. Raz jeden bądźcie uczciwi i to zwyczajnie napiszcie w mailu, smsem czy jaklolwiek. Pojawia się w mojej głowie pytanie, po co otwierać taką ilość butików, jeśli idzie słabo? Nie ma dla mnie w tym za grosz logiki. Ja zaczynam szukać pracy i reszcie też radzę.
Czy ktoś z was próbował się przeciwstawić? Jaką macie gwarancję, że firma nie odejmie wam kasy z wynagrodzenia za "uszkodzenia" i braki? Klucze zostają u Was, a nie macie żadnego poświadczenia że ktoś zabrał towar więc za niego odpowiadacie.
Oczywiście że próbowaliśmy, pokazują tylko jakieś upoważnienie od prezesa ze mogą wszystko wynieść. Ja chciałam żeby koordynator podpisał mi oświadczenie, a on dosłownie uciekał przed nami do auta. Trzeba robić zdjęcia jak jest to robione, dobrze też mieć świadków tego co i w jaki sposób jest pakowane
Jeżeli będą nas obciążać kosztami ,to trzeba bedzie zorganizować pozew zbiorowy i niech wszystko oddają. Dobrze im tak,niech bankrutują. Tak się wywyższali,to teraz mają.
Mój butik jest już zamknięty oczywiście brak jakichkolwiek informacji, a jak z innymi butikami wszystkie są zamknięte czy któreś funkcjonują normalnie? Jeśli mowa o niepłaceniu czynszu to w moim ch były to ostatnio śmieszne pieniądze kilkaset zloty. Jak można tego nie zapłacić . Wstyd mi się teraz przyznać gdzie pracuje...
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Zobacz opinie na temat firmy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 106.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 12 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Kandydaci do pracy w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.