Regenersis

Dodaj raport z rozmowy

Opinie o Regenersis

Ewelina
Inne

@PRACOWNIK, z wypowiedzi przez Ciebie zamieszczonej wynika, iż posiadasz bardzo duży staż pracy w firmie Regenersis. Mógłbyś podzielić się na forum swoimi doświadczeniami związanymi z tym miejscem pracy? Twoja opinia będzie pomocna dla osób przeglądających wątek o pracy w tej firmie. @nic czyli pic, Twoja wypowiedź na temat firmy Regenersis jest bardzo niezrozumiała. Co chciałeś przekazać swoim komentarzem na ten temat? Wypowiadasz się z poziomu klienta, czy może pracownika tej firmy? Sprecyzuj swoje myśli, które chciałeś zawrzeć w komentarzu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
imć

Ale wJanki u mojej kochanki . Na telefon dmuchają bo nas nie kochają

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina
Inne

@technik, a jakie są benefity, na stronie Regenersisu oferują ich dość sporo i nie kończą się tylko na zdrowotnych, bo oferują nawet pożyczki pracownicze. Być może to wyrównuje jakieś niedogodności w związku z wynagrodzeniem?

PRACOWNIK
@Ewelina

Tak mozesz dostac pozyczke. Ale..... Musisz miec przepracowane chyba 6 miesiecy i 2 pracownikow musi Ci ja poręczyc zeby dostac (usunięte przez administratora)Pracowalem tam 10 lat i nie slyszalem zeby ktos z moich wspolpracownikow skorzystal.

Kat

Naprawa gwarancyjna w kwietniu - wymiana płyty głównej w HTC U ULTRA. Telefon działa ok 3 tygodni, później powtórka w rozrywki. Zaniosłam telefon do Salonu gdzie pani go oglądała od góry do dołu, wpisała uwagi odnośnie śladów użytkowania i ryski na ekranie. Został wysłany na serwis. Po tygodniu dostaje wiadomość, że telefon do odebrania. Jakie było moje ogromne zdziwienie kiedy zostałam poinformowana że telefon nie został naprawiony z powodu pęknięcia na ekranie. Jak zobaczyłam to pęknięcie to aż się we mnie zagotowało!! Stwierdzili że nie mogą naprawić bo uszkodzenie mechaniczne / z tego co czytam na forum dziwne przypadki z tymi wyswietlaczami/ Powiem tak - to pęknięcie ślepy by zauważył a ja nie zauważyłam, syn i pani w Salonie - dziwne nieprawdaż??? Zaznaczam że telefon jest ubezpieczony i gdyby to byłam wina nasza napewno bym z ubezpieczenia skorzystała. Nie lubię jak się ze mnie głupka robi więc nie podaruję. Zgłaszam reklamację i zobaczymy. Jeśli nic z tym nie zrobią udam się do Biura Ochrony Praw Konsumenta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
technik serwisu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Spoko dostałem telefon do rozkrecenia i opisalem dlaczego akurat ja sie nadaje do tej roboty

Pytania

czas dojazdu twoja kariera atuty.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Ewelina
Inne

@cinek @alex jak rozumiem - jesteście pracownikami Regenersis. Możecie napisać coś więcej o warunkach i atmosferze pracy, jaka panuje w waszej firmie? Na forum jest wiele opinii, które jednak nie odnoszą się do tych podstawowych kwestii. Są one podstawą do rozważania aplikacji do pracy u tego pracodawcy. Możecie, więc opisać własne doświadczenia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina
Inne

Widzę, że w ostatnim czasie publikowane są głównie informacje od klientów firmy. Są one rownież ważne, pokazują nastroje na rynku. Jednak, czy znajdzie się tu pracownik firmy, który opowie jak obecnie wygląda proces rekrutacyjny do pracy w Regenersis?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek Tychy

Czytam opinie o telefonach Huawei P8 Lite. Wszyscy narzekają na kiepską baterię, konieczność częstego jej ładowania oraz wysoką temperaturę. Większość narzeka na zacinanie się, spowalnianie działania aplikacji, awarii WiFi, Bluetootha, GPSa i innych. Nieliczni zauważyli, że ich telefony uległy zniekształceniu (wygięty ekran a nie obudowa jak stwierdza CTDI). Jest to wada fabryczna spowodowana błędami konstrukcyjnymi. Silnie nagrzewająca się bateria zwiększa swoją objętość (prawa fizyki), to powoduję wygięcie płyty głównej a następnie ekranu. Takie oddziałanie na płytę główna może spowodować jej uszkodzenie, a tym samym powstanie wszystkich wymienionych wcześniej usterek. ??Fachowcy???? z serwisu po pomiarze płaskości ekranu, stwierdzają uszkodzenie mechaniczne obudowy! (wciskają ciemnotę, ciekawe skąd wzięli zdjęcie które mnie przesłali – odkształcenie wyświetlacza 3 mm) i wystawili kosztorys przekraczający koszt zakupu nowego aparatu. Nie zgodziłem się na naprawę pozagwarancyjną za 705 zł. Po reklamacji jaką złożyłem wraz z dokumentacją zdjęciową mojego telefonu, następnie oddałem powtórnie do naprawy, czekam 2 tygodnie i nic. Pewnie szukają innego naiwniaka, który zapłaci za wymianę mojej płyty głównej (brak GPS). Osobiście nie polecam korzystania z sług CTDI a wręcz odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz, Nysa

Tablet wczoraj dodarł do mnie z powrotem. O dziwo ładuje się, został naprawiony w ramach gwarancji. jest protokół naprawy gwarancyjnej. Nie wiem w jakim celu stawiają klientów pod przysłowiowym murem. "Nie naprawią usterki jeśli nie zgodzę się na wymianę szybki za 302 złote." Rozumie że chcą zarobić!!! Pewnie te naprawy gwarancyjne za darmo nie robią, Lenovo nim płaci przecież. Prawie już kupiłem drugi tablet. Czekałem do dziś, bo od dzisiaj mam nowy okres rozliczeniowy na karcie kredytowe. Gdyby nie to pewnie miałbym teraz dwa sprawne tablety. Nieładnie tak kłamać klientów na infolinii. to zwykły szantaż. Wczoraj dałem 1 punkt, dzisiaj 3 punkty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz, Nysa

Nie polecam. Oddałem 8 maja tablet lenovo TAB3 710F do naprawy z powodu braku ładowanie, które stało się 6 maja 2018r. Tablet kupiłem 01.08.2016 r.. M-c po zakupie wystąpiło lekkie pęknięcie szybki, ale tablet ładował się przez kolejne 18 m-cy. Wystawili kosztorys na kwotę 302,27 zł na wymianę pękniętej, szybki. Warunek to naprawy braku ładowania. Nie zgodziłem się. Więc zwrócili tablet bez naprawy gwarancyjnej. Tablet w 2016 roku kosztował 299 zł. Co to za kosmiczne kosztorysy które przekraczają wartość nowego urządzenia ? Kupie nowy tablet.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WŁAŚCICIELKA Lenovo

chiałabym coś powiedzieć czy ktos moze mi powiedzoec gdzie jest moj telefon firmna ctdi nie pokazuje ze moj telefon jest w naprawie jesli go nie oddadza i cos zepsuja a ja mam tam duzo danych swoich prywatnych i zdjecia mojej małej coreczki moj telefon to lenovo k6 note do jasnej anielki ilez mozna wyceniac telefon.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Inteligencja wyższa
@WŁAŚCICIELKA Lenovo

Hehe. Szkoda tylko, że przed oddaniem telefonu firma prosi o dokonanie kopii wszelkich danych na telefonie i wyczyszczenie go przez factory reset. Później nie płacz przez swoją głupotę. No chyba że usterka nie pozwalała na uruchomienie telefonu, to wtedy zwracam honor.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuba
Inne

Szkoda, że nie można dowiedzieć się czegoś od pracowników. Warto starać się o pracę w firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Technik
@Kuba

Spokojna atmosfera, w porządku współpracownicy, początkujący na reke średnio(usunięte przez administratora) pol godziny przerwy do wykorzystania jak tylko chcesz, siedzisz sam przy biurku, jak kogoś interesuje serwisowanie telefonów to śmiało

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nickname
@Technik

A jak z pracą na magazynie? Warto czy nie bardzo?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Technik
@Nickname

Stawki dla magazynierów są podobne jak dla techników. Nie pracowałem na magazynie, ale sądząc po rotacji na tym dziale to nic przyjemnego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jola

Oddałam do naprawy telefon. Telefon naprawiono, liczne rzeczy podobno wymienili. Po 2 tygodniach telefon znów nie ładuje. Zaniosłam ponownie i co teraz już nawet nie chciało im się udawać, że coś zrobili w temacie. Przyczepili się do ryski na ekranie. A przepraszam co ma ryska na ekranie do ładowania. Wystawili mi fakturę na części w takiej kwocie, że za to kupie nowy telefon. Kpina z ich strony. Uważajcie na swój sprzęt, żeby był w idealnym stanie bo inaczej będą mieć was gdzieś.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Odin
@Jola

Niestety, wymiana części odpowiedzialna za ładowanie telefonu często wymaga demontażu wyświetlacza. Każde stłuczenie na nim (nawet jeśli działa sam wyświetlacz) wiąże się z wysokim ryzykiem pęknięcia wyświetlacza do stanu nieużywalności, który w takim przypadku nie może zostać wymieniony gwarancyjnie. Jeśli zaś była to ryska to nie powinno być problemu z naprawą. A co do cen to prawda. Często są kosmiczne.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tonik
Inne

Może trzeba było dłużej popracować a praktyka ułatwiłaby pracę!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel
Inne

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? Myslałem o pracy w firmie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OOOOnie
@Daniel

Nie rob tego, pracowalem tam pol roku i jedyne co dobrze wspominam to pierwsze tygodnie (jeszcze brak norm do wyrobienia) i ziomków z grupy. Wyzysk niesamowity, toksyczna atmosfera, wszystko robione na od**erdol bo trzeba wyrobic norme ktora byla kosmiczna, pracowalem na samsungu i trzeba bylo klepac po 20 telefonow na dzien zeby znikomą premie dostac a jesli sie nie wyrobi bo dostalo sie ciezkie sztuki do zrobienia to (usunięte przez administratora) i grozby :) . Generalnie odpusc sobie bo nie warto. Po pol roku codziennie rano chcialem sie zastrzelic idac do tej roboty

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Technik operator

Nie polecam tam pracować, rotacja ludzi jest ogromna, na początku wydaje że naprawdę fajna praca, a potem cały czas monitowania, firma ma w (usunięte przez administratora) klienta i pracownika, wszystko robi się tak aby było. Atmosfera jest niby fajna a tak naprawdę napięta, ciężko jest się doprosić o co kolwiek, wymagają nie wiadomo czego a potem płaczą że źle zrobione.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lula

Czy ktoś pracuje albo pracował w punkcie Samsunga pod opieką regenesis/ctdi. Jak wyglądają zarobki, zmiany i praca w weekendy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Technik
@Lula

(usunięte przez administratora)dla początkującego na rękę > są dwie zmiany, gdzieniegdzie tylko jedna (myślę, że to kwestia dogadania) >weekendy - rzadko, tylko jeśli jest dużo pracy to ew. sobota > masz pol godziny przerwy do wykorzystania jak i kiedy chcesz > Dobra atmosfera > na początku wdrażasz sie na spokojnie bez stresu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ola

U mnie tez decyzja negatywna... Napisali w odpowiedzi ze u mnie nie doszło do przypadkowego zdarzenia , a zgłosiłam ,, w markecie na zakupach podałam telefon osobie obcej dla mnie telefon podczas rozmowy wypadł mu z reki i spadł na plytki uszkodziala sie szybka,, wiec dla nich to nie jest zdarzenie przypadkowe ! Ta firma to kpina a Orange nie powinno naciągnąć i proponować klienta takich bubli! Odwolalam sie ich decyzja dalej odmowna , dzisiaj wypowiedziałam ubezpieczenie , tylko szkoda ze placillam 20 miesiecy ;/ ehh .... Do tego nawet jakby zabrali tel do naprawy to jest platne 60 zl szkoda gadac ! ;(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz

Oddałem swój moto x style który miał wadę ekranu pół było czarne a druga połowa była ok chyba uwalone pixele. Co do naprawy nie zgodzili się bo był uszczerbiony ekran nawet nie po stronie która nie działa. To są normalne ślady użytkowania ludzie kpina.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Janusz

To są wymogi producenta a nie serwisu. Mój telewizor LG był w serwisie gwarancyjnym i też mi odmówiono ze względu na przetarty kabel znaczy sama izolacja a problem był z wifi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pawol

A mi ostatnio "naprawiając" gwarancyjnie zawieszający telefon według papieru wymienili wibrator i głośnik. Przy czym chińska plomba na śrubce została :). Więc go nawet nie rozkręcili. Może i dobrze po tym co czytam tu. Teraz przed zakupem telefonu zawsze będę sprawdza czy oby gwarancyjny serwis to nie CTDI

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy ale nie zupelnie

Firma CTDI to jakaś żenada. Telefon u nich znajduje się już około 4 miesięcy , po tym jak rewelacyjnie został uszkodzony przez ich pracownika. Podczas wymiany baterii i aparatu , powyszczerbial mi całą obudowę i spowodował rysy i pęknięcia na ekranie. Telefon wrócił z zamieniona płytka IMEI która należała do klienta z ubiegłych lat. A usterki wykonane przez nich nie zostały naprawione. Przelezal tam 32 dni.Telefon jest już oddany Po raz szusty. Po oddaniu po raz szusty telefonu do serwisu poniewaz na płytce imei w beszczelny sposób został wydrapany Stary numer automatycznie po mojej interwencji telefonicznej w trybie natychmiastowym Przeszedł wszystkie etapy i jest przygotowany do wysyłki. Przelezal tamponad dwa tygodnie i nic nie zostało w nim zrobione. Choć informacja zamieszczona w opisie to ze wymienili płytkę na kartę sim czyli nic kompletnie nic nie zostało zrobione bo ostatni opis taki sam. Koordynator ctdi stwierdził że telefon jest wymieniony ale nie nowy. Czyli składak z części niewiadomego pochodzenia. I taki telefon otrzymali od firmy HTC . Po kontakcie z infolinią producenta otrzymałam informacje ze to CTDI decyduje o wymianie na nowy. Zachowanie i podejście żenujące. Sprawy tak nie zostawię składam do rzecznika praw konsumenta. A jak będzie trzeba to skończy się w sądzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Regenersis?

    Kandydaci do pracy w Regenersis napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Regenersis
Przejdź do nowych opinii