Regenersis

Janki

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 268 ocen.

Regenersis
2 268 6 1

Opinie o Regenersis

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Niezadowolony

Serwis to totalna porażka, włącznie z konatktem z nimi. Nie polecam!!!!!

Maciej

Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim systemie odbywa się praca -1,2 czy może 3 zmiany.

Ewelina

@Nick, jesteś kolejną osobą, która zdecydowała się wypowiedzieć z poziomu klienta firmy Regenersis. Fajnie, że również konsumenci decydują się na napisanie opinii, ponieważ jest to pomocne w budowaniu wizerunku firmy na rynku. Jednak w dalszym ciągu nie ma żadnych nowych informacji na temat pracy w firmie Regenersis, dlatego ponawiam pytanie, czy ktoś z Was ma informacje na temat pracy w tym miejscu?

Nick

Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie i złożyć reklamację na obsługę przez autoryzowany serwis HTC. Telefon HTC 10 zakupiłem w sieci T-mobile na firmę. Na sprzęt, w tym baterię, obowiązywała 24 miesięczna gwarancja. Przed upływem gwarancji, bateria straciła swoją pojemność i „wariowała” pokazując raz 100% by po chwili pokazać 1% i telefon się wyłączał. Wysłałem telefon do serwisu, gdzie otrzymałem informację iż ze względu na ślady wilgoci naprawa nie podlega gwarancji a koszt wyniesie ponad 1700 zł netto, przekraczając wartość telefonu. Reklamowałem tą diagnozę gdyż telefon od nowości posiadał obudowę zapewniającą zabezpieczenie portów przed wilgocią i zanieczyszczeniami, a także nigdy telefon nie był narażony na bezpośrednie działanie wody. Serwis reklamację odrzucił. Od serwisu otrzymałem zdjęcia pokazujące jakiś fragment czegoś. Miało to wskazywać na zalanie cieczą. W żaden sposób nie identyfikowany z moim telefonem. Mogło to być zdjęcie czegokolwiek i jakiegokolwiek innego telefonu. Reklamację czy też skargę powyższą piszę gdyż oddałem telefon do niezależnego serwisu, który nie stwierdził żadnego zalania, wymienił baterię i telefon działa znowu jak nowy. Niestety poprzez te działania straciłem zaufanie do serwisu CTDI jak i do operatora T-mobile który ten serwis wskazuje jako partnera. Powyższą treść prześlę również do producenta telefonu by mógł zweryfikować poziom obsługi klientów posiadających ich produkty.

Ewelina

@anonymous, Twoja wypowiedź również jest z poziomu osoby, która korzystała z usług naprawczych firmy Regenersis. Czy ktoś z forumowiczów posiada może informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wyglądają warunki zatrudnienia, które oferuje firma Regenersis swoim pracownikom? Łatwo jest dostać się do pracy w tej firmie? Proszę, aby ktoś z Was podzielił się wiedzą na ten temat.

anonymous

IMEI;86621030017057 kod usługiSW. wykonawca usługi Anatol Dobrowolski. dwukrotnie oddawałem ruter B315s-22 do reklamacji trwało to ok. dwóch miesięcy tyle też czasu trwała przymusowa przerwa w odbiorze internetu - sugerowałem żeby sprawdzić ładowarkę lecz nie zrobiono tego( reperując )z uporem maniaka ruter po zakupie ładowrki problem zniknął !

Ewelina

@Heheszek, rozumiem, że korzystałeś z usług naprawczych, jakie oferuje firma Regenersis? Jak ocenisz poziom obsługi oraz szybkość i dokładność realizacji powierzonej naprawy? Napisz więcej na ten temat, ponieważ opinie klientów są również ważne i chętnie czytane przez użytkowników.

Marek Tychy

Czytam opinie o telefonach Huawei P8 Lite. Wszyscy narzekają na kiepską baterię, konieczność częstego jej ładowania oraz wysoką temperaturę. Większość narzeka na zacinanie się, spowalnianie działania aplikacji, awarii WiFi, Bluetootha, GPSa i innych. Nieliczni zauważyli, że ich telefony uległy zniekształceniu (wygięty ekran a nie obudowa jak stwierdza CTDI). Jest to wada fabryczna spowodowana błędami konstrukcyjnymi. Silnie nagrzewająca się bateria zwiększa swoją objętość (prawa fizyki), to powoduję wygięcie płyty głównej a następnie ekranu. Takie oddziałanie na płytę główna może spowodować jej uszkodzenie, a tym samym powstanie wszystkich wymienionych wcześniej usterek. ??Fachowcy???? z serwisu po pomiarze płaskości ekranu, stwierdzają uszkodzenie mechaniczne obudowy! (wciskają ciemnotę, ciekawe skąd wzięli zdjęcie które mnie przesłali – odkształcenie wyświetlacza 3 mm) i wystawili kosztorys przekraczający koszt zakupu nowego aparatu. Nie zgodziłem się na naprawę pozagwarancyjną za 705 zł. Po reklamacji jaką złożyłem wraz z dokumentacją zdjęciową mojego telefonu, następnie oddałem powtórnie do naprawy, czekam 2 tygodnie i nic. Pewnie szukają innego naiwniaka, który zapłaci za wymianę mojej płyty głównej (brak GPS). Osobiście nie polecam korzystania z sług CTDI a wręcz odradzam.

rici
@Cinek 30.05.2018 23:21

A gdzie się nosi telefon

Heheszek
@Marek Tychy 22.05.2018 11:26

Ja drugi raz oddalem juz swojegi 8lite...

Ewelina

@Szczęśliwiec, 7 lat Twojej pracy na rzecz firmy Regenersis to bardzo długi okres czasu, jak ocenisz zmiany w firmie, które następowały przez okres czasu, który przepracowałeś w tym miejscu? Przybliż, proszę, czy poza stałą stawką, którą przedstawiłeś w komentarzu firma oferowała pracownikom jakieś systemy motywacyjne w postaci premii bądź nagród? Zachęcam do szczegółowego opisu.

Szczęśliwiec

Dzięki Bogu już nie muszę tam pracować. Zmarnowałem prawie 7 lat zycia. Pracowalem w magazynie i trochr na serwisie. Po tylu latach nie zarabialem 2000netto. Z tego co sie orientuje to teraz jest tam woecej ukraincow niz polakow i sa lepiej traktowani. Generalnie nie mam pojecia jak ta firma jeszcze funkcjonuje. Jedyny plus to garstka spoko ludzi. Ale niestety jest też masa bydła, która nie potrafi nawet sprzątnąc kibla po sobie, czy spuścić wody ! Odradzam z calego serca ! Nie popelniajcie mojego bledu.

Ewelina

@Bibi, widzę, że aktywnie przeglądasz wątek główny na temat pracy w firmie Regenersis. Posiadasz jakieś doświadczenia związane z pracą w tej firmie, którymi mógłbyś podzielić się na forum? Napisz, proszę, jak to wygląda w Twoim przypadku.

www.nds24.pl

Szanowni Państwo. Jesteśmy grupą Niezaleznych Dziennikarzy Śledczych, reprezentujemy www.NDS24.pl Serdecznie dziękujemy za zaufanie jakim obdarzyliście nas, kierując do nas sprawy związane z nieuczciwym i nierzetelnym zachowaniem firmy Regenersis sp. z o.o. Janki, ul. Falencka 1B 05-090 Raszyn www.regenersis.pl. Ponieważ sprawa jest bardzo rozwojowa nadal czekamy na kolejne zgłoszenia www.NDS24.pl biuro@nds24.pl Zadajecie nam Państwo bardzo dużo pytań. Postaramy się odpowiedzieć na najważniejsze 1.Czy zglaszając sprawę zachowam anonimowość? Jak najbardziej tak. Jeżeli sprawa będzie miała finał w sądzie a myślimy, że tak się stanie to wtedy będziecie musieli Państwo podać swoje dane. 2.Czy przesyłając wam moją sprawę, ponoszę jakiekolwiek koszty? Nie ponosicie Państwo, żadnych kosztów. 3.Jaki jest wasz cel? Jesteśmy grupą Niezależnych Dziennikarzy Śledczych. Nasza praca na codzień polega na przygotowaniu materiału związanego z nieucziwym, nieetycznym zachowaniem firm lub urzędników państwowych. Przygotowaniem tego materiału (zbieranie dowodów, dokumentacji) Już przygotowany materiał przedstawiamy najbardziej popularnym stacjom telewizyjnym oraz gazetom. Stacje telewizyjne, gazety zakupują od nas materiały jest to tańsze niż zatrudnianie na etacie dziennkarzy. 4.Dlaczego dopiero od niedawna dużo się o was mówi pisze. Dopiero od niedawna jesteście na FB? Działamy od 2001 roku. Do tej pory działaliśmy „z ukrycia”. Ponieważ tego wymagali od nas nasi klienci czyli stacje TV i gazety. Od stycznie 2016 roku to się zmieniło, możemy wyjść z ukrycia 5.Dlaczego akurat firma Regenersis? Hmm, przyznajemy szczerze, że sami staliśmy się ofiarą firmy Regenersis. Jak widać nie jestesmy sami. Dlatego obiecujemy, że zrobimy wszystko aby Państwu pomóc.

Bibi
@www.nds24.pl 03.03.2016 18:43

I pomogliście? Czy nie?

Ewelina

@PRACOWNIK, z wypowiedzi przez Ciebie zamieszczonej wynika, iż posiadasz bardzo duży staż pracy w firmie Regenersis. Mógłbyś podzielić się na forum swoimi doświadczeniami związanymi z tym miejscem pracy? Twoja opinia będzie pomocna dla osób przeglądających wątek o pracy w tej firmie. @nic czyli pic, Twoja wypowiedź na temat firmy Regenersis jest bardzo niezrozumiała. Co chciałeś przekazać swoim komentarzem na ten temat? Wypowiadasz się z poziomu klienta, czy może pracownika tej firmy? Sprecyzuj swoje myśli, które chciałeś zawrzeć w komentarzu.

imć

Ale wJanki u mojej kochanki . Na telefon dmuchają bo nas nie kochają

typowy andrzej

Witam. Pracowalem tam pond 7 lat. Na poczatku przyjecia się bylo nawet ok. Kazdy mial zrobic to mial i wszyscy byli zadowoleni. Zarobki ok 1.8 tys zl wiec rewelacji nie bylo . Po kilku latach nazbieralo sie pare podwyzek awanse itd pensja wzrosla po 7 latach ok 250zl . Gdyz firma robila podwyzki podstaw (byly takie ze wynosily ok 30zl) natomiast kazda podwyzka byla obarczona tym ze zmniejszali premie. Z roku na rok jest coraz gorzej. Coraz to nowsze " ulepszenia " jak to pracownika wykorzystac. Do tego dochodza coraz to wieksze uprawnienia dla ochrony ktora siedzi i pierdzi w stolki i patrzy na kazdego jak na zlodzieja. Na serwisie od x lat nic sie nie zmienio wzgledem wygladu. Brud syf. Ale za to doszlo paredziesiat kamer jest ich wiecej niz ma tvn i polsat łacznie. Kazdy z nowych dyrektorow oczywiscie pragnie sie wykazac dajac klody pod nogi technikom i zwiekszajac im produktywnosc co juz mija sie z celem bo to nie idzie z jakościa co duzo widac po reklamacjach klientow. Hr -porażka. Nawet glupiego wniosku nie potrafią wypełnić poprawnie. Duzo jest zatrudnianych osob co wogole nie maja pojecia o naprawach a wprowadzaja udogodnienia z kosmosu. Pracujac w tej firmie mozna zapomniec o jakich kolwiek profitach. Wolą wydac pieniadze na wyjscia do kina lub do teatru niz dac pracownikowi czysty pieniadz lub w formie bonu za ktore by kupil dziecku ubranko , bo to oni wiedza co jest dla pracownika najwazniejsze i najlepsze. Ogolnie gdybym mial tu jeszcze raz zacząc prace nie polecam. Jedyny plus to to ze pracuja tam tez spoko ludzie i tylko na tych stanowiskach "roboczych" kazdy kto sięgnie wiekszego awansu zaraz uderza mu woda i nawet juz cześć nie odpowie. Ten serwis jest dla ludzi co lubia zap....ać. W firmie jak przychodzi okres gdzie jest mniej napraw pracownik moze umrzec z glodu juz sie nie liczy dla nich mimo ze tydzien wczesniej zapierdzielal po 13 h dziennie. Brak tez jakichkolwiek "słow" uznania choćby od kierownikow . Ze spoko dobra robota itd w zyciu nie uslyszalem zeby ktos byl w ten sposob doceniony a wystarczyloby slowo ale zamiast tego slowa mimo ze dales z siebie wszystko jest pytanie dlaczego tak mało... Nawet dla ludzi ktorzy planuja tam swoje pierwsze prace tej "kopalni" nie polecam. Czasy godnosci dla pracownika w tej firmie minęly i juz raczej nie wrocą. Tam by duzo dał związek zawodowy bez tego pracownik zawsze bedzie wykorzystywany. Nie pisze tego ze jestem jakims zyciowym pesymistą czy tez zeby dokopac . Pisze to co stwierdziłem pracujac tam. Pozdrawiam

Pracownik regeszege
@typowy andrzej 20.01.2016 21:23

Dokladnie, technik jest od zapierd... a jak to zrobi to już widać po opiniach, ludzie granatem od sadu w Grójcu oderwani i przyjęci do pracy. Pensja-zal (usunięte przez administratora) ściska. Syf i wyzysk. Taki (usunięte przez administratora) w obecnych czasach.

Technik
@typowy andrzej 20.01.2016 21:23

Żadnych słów docenienia - potwierdzam.

nic czyli pic
@typowy andrzej 20.01.2016 21:23

Degeneris Patologis. Serwis z przewagą kąśliwych smeczy i slajsów rotowanych ukośnie. (usunięte przez administratora) kiłka i mogiłka

Ewelina

@technik, a jakie są benefity, na stronie Regenersisu oferują ich dość sporo i nie kończą się tylko na zdrowotnych, bo oferują nawet pożyczki pracownicze. Być może to wyrównuje jakieś niedogodności w związku z wynagrodzeniem?

PRACOWNIK
@Ewelina 18.05.2018 17:43

Tak mozesz dostac pozyczke. Ale..... Musisz miec przepracowane chyba 6 miesiecy i 2 pracownikow musi Ci ja poręczyc zeby dostac 2 tys.Pracowalem tam 10 lat i nie slyszalem zeby ktos z moich wspolpracownikow skorzystal.

Kat

Naprawa gwarancyjna w kwietniu - wymiana płyty głównej w HTC U ULTRA. Telefon działa ok 3 tygodni, później powtórka w rozrywki. Zaniosłam telefon do Salonu gdzie pani go oglądała od góry do dołu, wpisała uwagi odnośnie śladów użytkowania i ryski na ekranie. Został wysłany na serwis. Po tygodniu dostaje wiadomość, że telefon do odebrania. Jakie było moje ogromne zdziwienie kiedy zostałam poinformowana że telefon nie został naprawiony z powodu pęknięcia na ekranie. Jak zobaczyłam to pęknięcie to aż się we mnie zagotowało!! Stwierdzili że nie mogą naprawić bo uszkodzenie mechaniczne / z tego co czytam na forum dziwne przypadki z tymi wyswietlaczami/ Powiem tak - to pęknięcie ślepy by zauważył a ja nie zauważyłam, syn i pani w Salonie - dziwne nieprawdaż??? Zaznaczam że telefon jest ubezpieczony i gdyby to byłam wina nasza napewno bym z ubezpieczenia skorzystała. Nie lubię jak się ze mnie głupka robi więc nie podaruję. Zgłaszam reklamację i zobaczymy. Jeśli nic z tym nie zrobią udam się do Biura Ochrony Praw Konsumenta.

Ewelina

@cinek @alex jak rozumiem - jesteście pracownikami Regenersis. Możecie napisać coś więcej o warunkach i atmosferze pracy, jaka panuje w waszej firmie? Na forum jest wiele opinii, które jednak nie odnoszą się do tych podstawowych kwestii. Są one podstawą do rozważania aplikacji do pracy u tego pracodawcy. Możecie, więc opisać własne doświadczenia?

WŁAŚCICIELKA Lenovo

chiałabym coś powiedzieć czy ktos moze mi powiedzoec gdzie jest moj telefon firmna ctdi nie pokazuje ze moj telefon jest w naprawie jesli go nie oddadza i cos zepsuja a ja mam tam duzo danych swoich prywatnych i zdjecia mojej małej coreczki moj telefon to lenovo k6 note do jasnej anielki ilez mozna wyceniac telefon.

Inteligencja wyższa
@WŁAŚCICIELKA Lenovo 27.04.2018 13:39

Hehe. Szkoda tylko, że przed oddaniem telefonu firma prosi o dokonanie kopii wszelkich danych na telefonie i wyczyszczenie go przez factory reset. Później nie płacz przez swoją głupotę. No chyba że usterka nie pozwalała na uruchomienie telefonu, to wtedy zwracam honor.

alex
@Inteligencja wyższa 11.05.2018 10:04

WŁAŚCICIELKA Lenovo , myśl i czytaj to co podpisujesz

Ewelina

Widzę, że w ostatnim czasie publikowane są głównie informacje od klientów firmy. Są one rownież ważne, pokazują nastroje na rynku. Jednak, czy znajdzie się tu pracownik firmy, który opowie jak obecnie wygląda proces rekrutacyjny do pracy w Regenersis?

Mariusz, Nysa

Tablet wczoraj dodarł do mnie z powrotem. O dziwo ładuje się, został naprawiony w ramach gwarancji. jest protokół naprawy gwarancyjnej. Nie wiem w jakim celu stawiają klientów pod przysłowiowym murem. "Nie naprawią usterki jeśli nie zgodzę się na wymianę szybki za 302 złote." Rozumie że chcą zarobić!!! Pewnie te naprawy gwarancyjne za darmo nie robią, Lenovo nim płaci przecież. Prawie już kupiłem drugi tablet. Czekałem do dziś, bo od dzisiaj mam nowy okres rozliczeniowy na karcie kredytowe. Gdyby nie to pewnie miałbym teraz dwa sprawne tablety. Nieładnie tak kłamać klientów na infolinii. to zwykły szantaż. Wczoraj dałem 1 punkt, dzisiaj 3 punkty.

Mariusz, Nysa

Nie polecam. Oddałem 8 maja tablet lenovo TAB3 710F do naprawy z powodu braku ładowanie, które stało się 6 maja 2018r. Tablet kupiłem 01.08.2016 r.. M-c po zakupie wystąpiło lekkie pęknięcie szybki, ale tablet ładował się przez kolejne 18 m-cy. Wystawili kosztorys na kwotę 302,27 zł na wymianę pękniętej, szybki. Warunek to naprawy braku ładowania. Nie zgodziłem się. Więc zwrócili tablet bez naprawy gwarancyjnej. Tablet w 2016 roku kosztował 299 zł. Co to za kosmiczne kosztorysy które przekraczają wartość nowego urządzenia ? Kupie nowy tablet.

Kuba

Szkoda, że nie można dowiedzieć się czegoś od pracowników. Warto starać się o pracę w firmie?

Technik
@Kuba 17.01.2018 09:38

Spokojna atmosfera, w porządku współpracownicy, początkujący na reke średnio 2100-2300, pol godziny przerwy do wykorzystania jak tylko chcesz, siedzisz sam przy biurku, jak kogoś interesuje serwisowanie telefonów to śmiało

Nickname
@Technik 01.02.2018 09:41

A jak z pracą na magazynie? Warto czy nie bardzo?

Technik
@Nickname 01.02.2018 12:35

Stawki dla magazynierów są podobne jak dla techników. Nie pracowałem na magazynie, ale sądząc po rotacji na tym dziale to nic przyjemnego.

Jola

Oddałam do naprawy telefon. Telefon naprawiono, liczne rzeczy podobno wymienili. Po 2 tygodniach telefon znów nie ładuje. Zaniosłam ponownie i co teraz już nawet nie chciało im się udawać, że coś zrobili w temacie. Przyczepili się do ryski na ekranie. A przepraszam co ma ryska na ekranie do ładowania. Wystawili mi fakturę na części w takiej kwocie, że za to kupie nowy telefon. Kpina z ich strony. Uważajcie na swój sprzęt, żeby był w idealnym stanie bo inaczej będą mieć was gdzieś.

Odin
@Jola 21.03.2018 13:09

Niestety, wymiana części odpowiedzialna za ładowanie telefonu często wymaga demontażu wyświetlacza. Każde stłuczenie na nim (nawet jeśli działa sam wyświetlacz) wiąże się z wysokim ryzykiem pęknięcia wyświetlacza do stanu nieużywalności, który w takim przypadku nie może zostać wymieniony gwarancyjnie. Jeśli zaś była to ryska to nie powinno być problemu z naprawą. A co do cen to prawda. Często są kosmiczne.

Tonik

Może trzeba było dłużej popracować a praktyka ułatwiłaby pracę!!

Daniel

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? Myslałem o pracy w firmie?

OOOOnie
@Daniel 22.03.2018 18:17

Nie rob tego, pracowalem tam pol roku i jedyne co dobrze wspominam to pierwsze tygodnie (jeszcze brak norm do wyrobienia) i ziomków z grupy. Wyzysk niesamowity, toksyczna atmosfera, wszystko robione na od**erdol bo trzeba wyrobic norme ktora byla kosmiczna, pracowalem na samsungu i trzeba bylo klepac po 20 telefonow na dzien zeby znikomą premie dostac a jesli sie nie wyrobi bo dostalo sie ciezkie sztuki do zrobienia to (usunięte przez administratora) i grozby :) . Generalnie odpusc sobie bo nie warto. Po pol roku codziennie rano chcialem sie zastrzelic idac do tej roboty

Krabod

Ten gownochlewek ciagle istnieje... szok. Myslalem ze po zalewie reklamacji i negatywnych opinii cos zrobia :) widac tylko zmienili nazwe, polackie meneżery

Technik operator

Nie polecam tam pracować, rotacja ludzi jest ogromna, na początku wydaje że naprawdę fajna praca, a potem cały czas monitowania, firma ma w (usunięte przez administratora) klienta i pracownika, wszystko robi się tak aby było. Atmosfera jest niby fajna a tak naprawdę napięta, ciężko jest się doprosić o co kolwiek, wymagają nie wiadomo czego a potem płaczą że źle zrobione.

Lula

Czy ktoś pracuje albo pracował w punkcie Samsunga pod opieką regenesis/ctdi. Jak wyglądają zarobki, zmiany i praca w weekendy?

Technik
@Lula 06.01.2018 10:55

>2100-2300 dla początkującego na rękę > są dwie zmiany, gdzieniegdzie tylko jedna (myślę, że to kwestia dogadania) >weekendy - rzadko, tylko jeśli jest dużo pracy to ew. sobota > masz pol godziny przerwy do wykorzystania jak i kiedy chcesz > Dobra atmosfera > na początku wdrażasz sie na spokojnie bez stresu

Oluss

Oddałam tel do naprawy 29.10.2017 dzisiaj jest już 17.12.2017 nawet nie zadzwonili co z tym tel. A tel to Samsung Galaxy j3 została peknieta szybką się nie włącza. Nie wiem czy oni mi go naprawia

ola
@Oluss 17.12.2017 21:21

U mnie tez decyzja negatywna... Napisali w odpowiedzi ze u mnie nie doszło do przypadkowego zdarzenia , a zgłosiłam ,, w markecie na zakupach podałam telefon osobie obcej dla mnie telefon podczas rozmowy wypadł mu z reki i spadł na plytki uszkodziala sie szybka,, wiec dla nich to nie jest zdarzenie przypadkowe ! Ta firma to kpina a Orange nie powinno naciągnąć i proponować klienta takich bubli! Odwolalam sie ich decyzja dalej odmowna , dzisiaj wypowiedziałam ubezpieczenie , tylko szkoda ze placillam 20 miesiecy ;/ ehh .... Do tego nawet jakby zabrali tel do naprawy to jest platne 60 zl szkoda gadac ! ;(

Zostaw opinię o Regenersis - Janki

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Regenersis