opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Kruk Windykacja (Kruk)

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.8/5

Na podstawie 1170 ocen
Opinie(3288)
Dodaj opinię
Aktualności(3)

Opinie(3288)

Dodaj opinię
Aktualności(3)
Logo
  • O nas
  • .
  • Misja, wizja i wartości
  • .
  • Historia
  • .
  • Osiągnięcia
  • .
  • KRUK Pracodawca
  • .
  • Kariera
  • .
  • Staże i praktyki
  • .
  • Kontakt

O nas

Misja, wizja i wartości

Historia

Osiągnięcia

KRUK Pracodawca

Kariera

Staże i praktyki

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Opole
  • Wałbrzych
  • Legnica
  • Jelenia Góra
  • Głogów
  • Ostrów Wielkopolski
  • Leszno
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Wysoka
  • Radomierzyce
  • Iwiny
  • Radwanice
  • Biestrzyków
  • Mokronos Dolny
  • Ślęza
  • Żerniki Wrocławskie
  • Zabrodzie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Wałbrzych - KRUK S.A

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Wrocław
  4. /
  5. Opinie o Kruk Windykacja (Kruk S.A.)

Opinie

Opinie o Kruk Windykacja (Kruk) Wrocław

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 39

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o KRUK S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Ktoś tam - nieważne kto

    05.12.2023 09:30

    Pracownik

    Właśnie powstały dział wysokich sald zabiera wszystkie sprawy doradcom powyżej 20 tyś. Do tego APC, selfpayery, e-kruki, Emilki i wręcz obsesyjna kontrola w terenie a wy macie jakieś wątpliwości dokąd to zmierza?
    ReviewUserIcon
    Mikronezja

    21.11.2023 08:37

    Pracownik

    Dzień dobry. Mam pytanie czy windykator klienta indywidualnego ma jakiś dzień biurowy w tygodniu czy 5 dni w terenie? Czy jest jakiś target wizyt na tydzień/dzień do wyrobienia?
    ReviewUserIcon
    Rudy

    23.11.2023 23:32

    Pracownik

    Oczywiście że dziennie - każdy dt ma zadaniowy czas pracy ale nie mniej jak 17 wizyt dziennie gdzie 15% tych wizyt jest po 17:00 czego nie rozumiesz?
    ReviewUserIcon
    Rafał

    26.11.2023 13:09

    Kandydat

    Dlaczego uważasz że do końca tak nie jest? Przecież to oczywiste, że napisał prawdę. Jesteś z grona ulubieńców kierownika, to dostajesz takie sprawy że nawet 15 wizyt tygodniowo nie potrzebujesz żeby zrobić cel. Jeśli jesteś w niełasce, to masz takie jakościowo sprawy że nawet jakbyś robił 30 wizyt dziennie po godzinie 17, to i tak celu nie zrobisz. I właśnie wtedy zaczyna się to "czepialstwo" ze strony kierownika: za mało wizyt, za mała zastawalność, za mała spłacalność, za mało ugód itd.....
    ReviewUserIcon
    Kandydat na dt

    15.11.2023 07:23

    Kandydat

    @Pracodawca Czy to prawda że pracownicy terenowi są inwigilowani przez wszystkie dni robocze od 7 do 21 z uwagi na zadaniowy czas pracy? Podobno osoby z kontrolingu mogą jeździć za kimś cały dzień nawet gdy nie wykonuje w tym momencie obowiązków?
    ReviewUserIcon
    Renata

    23.11.2023 23:24

    Pracownik

    W tablecie i telefonie każdy dt wyłącza lokalizację i zakleja głośnik i kamerę. Takie są praktyki a czy zasadne no cóż......
    ReviewUserIcon
    Renata

    23.11.2023 23:27

    Pracownik

    Z działu windykacji terenowej..... Firma wdraża narzędzia takie jak e-kruk, APC które mają przynieść więcej pieniędzy i ograniczyć liczbę dt więc aby nie płacić odpraw firma szuka haków na pracowników.
    ReviewUserIcon
    Blondi

    08.09.2023 14:51

    Kandydat

    Będę próbowała swoich sił na stanowisku Specjalistki ds. Zadłużenia Klienta Indywidualnego. Czytałam na temat wynagrodzenia, że jest stałe ale czy oprócz tego można liczyć np na jakieś premie dla dobrych pracowników? A może zna ktoś widełki? Samochód służbowy jest a jak z tematem paliwa?
    ReviewUserIcon
    Albo albo

    04.11.2023 15:15

    Inne

    A jakie są zarobki na tym stanowisku, jeśli można zapytać?
    ReviewUserIcon
    Łukasz

    21.11.2023 16:56

    Pracownik

    Premi nie ma od wielu lat. Co najwyżej raz w roku jakaś marna podwyżka stałego wynagrodzenia pod warunkiem że twój kierownik o to zawnioskuje. To że zrealizujesz cele nie oznacza że dostaniesz na pewno podwyżkę - musisz mieć "dobre relacje z kierownikiem" - wiele razy się zdarzało że dt nie dostał podwyżki bo kierownik uznał że się nie dogadują pomimo realizacji celów.
    ReviewUserIcon
    Majsterklepka

    20.11.2023 13:36

    Kandydat

    Witam. Jakimi autami służbowymi poruszają się specjaliści ds windykacji?
    ReviewUserIcon
    Mokebe z Senegalu

    05.02.2024 07:38

    Pracownik

    Dodge Charger SRT, a jak ma dobre wyniki to nawet Hellcat.
    ReviewUserIcon
    Kadry i place

    26.06.2023 12:26

    Kandydat

    Witam, Prośba o informacje odnośnie stanowiska Specjalisty ds. kadr i płac. Czemu tam ciągle widnieje ogłoszenie? Taka jest rotacja? Tak jest ciężko z kadrami wytrzymać?
    ReviewUserIcon
    Beata

    01.07.2023 13:30

    Pracownik

    Przepraszam, dynamiczny rozwój czego? Stan zatrudnienia jest ustabilizowany na przestrzeni kilku lat więc żadna potrzeba zapewnienia kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej pracowników firmy nie zaistniała. Chyba że nagle uciekło kilka osób z uwagi na kiepskie zarobki.
    ReviewUserIcon
    Chwila

    03.11.2023 10:54

    Były pracownik

    Oczywiście, że jest dynamiczny rozwój w kierunku wyrzucania pracowników za nic ,śledzenia ich na co dzień w pracy by przyczepić się potem do jakiejś pierdół i wyrzucić z roboty bez odprawy. ( obszar DT), potrzebne zatem jest zasilenie w dziale kadr i płac, ktoś musi te wypowiedzenia sprawnie wystawiać.
    ReviewUserIcon
    Kaja

    20.10.2023 20:16

    Inne

    Cześć, mam pytanie odnośnie pracy. Jak wygląda kwestia odpowiedzialności na stanowisku Specjalistka ds. Sprawodawczości? Nie wiem, czy na rozmowie sie tego dowiem, więc wolę spytać. Chodzi mi o odpowiedzialność finansową za ewentualne błędy. Nie mam doświadczenia aż tak dużo i boję się, że zrobię coś źle.
    Company logo
    KRUK S.A.

    24.10.2023 13:40

    Pracodawca

    Dzień dobry, na stanowisko Specjalisty/ki ds. Sprawozdawczości poszukujemy osoby już doświadczonej. Niemniej jednak każda osoba, którą zatrudniamy, przechodzi przez szereg wdrożeń i sukcesywnie wraz z poszerzaniem swoich kompetencji otrzymuje coraz bardziej odpowiedzialne zadania. Jeżeli chodzi o odpowiedzialność w zakresie rachunkowości i podatków, w KRUK S.A. regulowana jest ona na bazie ustawy o rachunkowości. Pozdrawiamy i zachęcamy do wysłania swojej aplikacji, Zespół Rekrutacji
    ReviewUserIcon
    Marketing

    07.10.2023 16:32

    Kandydat

    Ktoś może powiedzieć o obszarze marketingu w Kruku? Warto tam aplikować? Zarobki poznam, ale jak ludzie? Jak atmosfera? Czy ktoś może powiedzieć jaki model zarządzania ma tam obecny kierownik? Trochę się boję, że na rozmowie wszystko będzie różowo a potem się okaże że np jakiś (usunięte przez administratora) :(
    ReviewUserIcon
    9 lat dla Was

    06.10.2023 22:32

    Pracownik

    @Pracodawca kiedy w końcu zaczniesz traktować pracowników innych spółek wchodzących w skład grupy na równi z pracownikami macierzystego Kruka? Kiedy wypłaty będą równe na takich samych szczeblach stanowisk? Każdy tak samo ciężko pracuje na Wasz sukces i to latami. Nieważne czy to własne, inkaso, raven czy novum, etc.
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.10.2023 01:00

    Kandydat

    Ciekawi mnie praca w obszarze analiz. Szukają teraz przez ogłoszenie analityka danych i widzę, że opcja pracy zdalnej istnieje. Każdy może pracować w trybie home office? Czy tylko ci, co najpierw przejdą wdrożenie, tak jak w niektórych firmach, jak to tutaj wygląda? Będę wdzięczny, jak ktoś przybliży mi temat.
    Company logo
    KRUK S.A.

    06.10.2023 11:30

    Pracodawca

    Dzień dobry, praca na stanowisku Analityk/Analityczka Danych jest możliwa w naszej firmie w trybie zdalnym - również w trakcie wdrożenia. Zapraszamy do przesłania swojej aplikacji.
    ReviewUserIcon
    Marcin

    21.09.2023 11:08

    Kandydat

    @Pracodawca Mam pytanie, czy rekrutacja na stanowisko Specjalista/ka ds. Marketingu (komunikacja procesowa) jest aktualna?
    Company logo
    KRUK S.A.

    22.09.2023 12:05

    Pracodawca

    Dzień dobry, rekrutacja jest aktualna i zachęcamy do przesyłania aplikacji :)
    ReviewUserIcon
    homosapiens

    23.08.2023 23:29

    Pracownik

    Teraz dział HR w Kruku będzie nasz indoktrynować na temat róźnorodności i inkluzywności. Przygotowali obowiązkowe szkolenie na temat, że kobiety powinny rządzić światem, czarni, żółci, zieloni i czerwoni są ok, a (usunięte przez administratora) to szczyt osiągnieć naszej cywilizacji, wszystko pod przykrywką empatii i tolerancji. Najpierw traktowali nas jak maszyny, a teraz próbują nas zaprogramować jak roboty. Kiedy będzie dla nich ludźmi?
    ReviewUserIcon
    Ja

    16.09.2023 17:20

    Były pracownik

    No niestety tego brak, myślę że góra bardzo mało wie co dzieje się na dole...A jak wie to i tak mają to gdzieś
    ReviewUserIcon
    eRPolska

    20.09.2023 10:47

    Pracownik

    To może zacznijcie od tego ile jest starszych eksperpow kobiet w terenie. Ile kobiet przynosi do firmy nierzadko większe pieniądze od panów starszych ekspertów, a ich zarobki plasują się na początku tabel płacowych. Panowie często za taką samą pracę lub gorszą biorą dwa razy większą wypłatę. Fajnie, że ktoś zauważa problem, ale jeszcze fajniej jeśli będą tego zauważalne rezultaty. Na razie to tylko pusta gadka.
    ReviewUserIcon
    Baśka

    19.08.2023 18:39

    Kandydat

    Apel Ian wszelkie wymagania co do aktualnej oferty pracy we Wrocławiu dla analityczki finansowej. Zastanawiam się natomiast nad kwestią finansową... Jest ktoś w stanie zaprezentować widełki zarobkowe? Po jakim okresie zatrudnienia można starać się o pracę zdalną?
    Company logo
    KRUK S.A.

    21.08.2023 14:09

    Pracodawca

    Zawsze na etapie składania aplikacji, prosimy kandydatów o podanie oczekiwań finansowych. Robimy to po to, aby mieć pewność, że jesteśmy w stanie je spełnić oczekiwania, po pozytywnym przejściu procesu rekrutacji. O formie zatrudnienia rozmawiamy podczas spotkań rekrutacyjnych.
    ReviewUserIcon
    Justyna S.

    17.08.2023 22:18

    Kandydat

    Dzień dobry, ciagle widnieje stanowisko na compliance officera. Czy potrzebują Państwo więcej osób na to stanowisko czy nikt nie spełnia Państwa wymagań? Jestem po prawie i zastanawiam się nad wysłaniem aplikacji, natomiast zastanawiam się dlaczego tak często widnieje to ogłoszenie, czy wymagania są bardzo wysokie czy nikt nie przechodzi okresu próbnego?
    Company logo
    KRUK S.A.

    18.08.2023 10:42

    Pracodawca

    Dzień dobry! Potwierdzamy, że potrzebujemy jeszcze jednej osoby na stanowisko Compliance Officer. Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i zachęcamy do aplikowania!
    ReviewUserIcon
    Kand

    13.06.2023 15:07

    Kandydat

    Czy w firmie podwyzki są co roku? Jak wygląda ścieżka awansu?
    ReviewUserIcon
    joo

    19.07.2023 17:16

    Pracownik

    Nie da się jednoznacznie określić ścieżki awansu, bo to zależy od stanowiska, na jakie aplikujesz. Natomiast swoją drogę awansu określasz z przełożonym.
    ReviewUserIcon
    Nowy

    14.06.2023 16:07

    Kandydat

    Jak długo czeka się na odpowiedź zwrotną po rekrutacji? Czekam dwa tygodnie i dalej cisza
    Company logo
    KRUK S.A.

    19.06.2023 11:21

    Pracodawca

    Nasz Dział Rekrutacyjny dokłada wszelkich starań, aby przekazywać informacje zwrotne naszym kandydatom na bieżąco. Jest to dla nas bardzo ważne, aby kandydaci byli dobrze poinformowani o poszczególnych etapach procesu i dlatego staramy się, aby czas na odpowiedź nie był dłuższy niż 2 tygodnie. Czasami nasze wiadomości do kandydatów trafiają do folderu Spam. Dlatego też, bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z rekruterem prowadzącym ten proces, abyśmy mogli zweryfikować tę sytuację i niezwłocznie przekazać informację zwrotną.
    ReviewUserIcon
    Kot

    09.06.2023 13:50

    Kandydat

    Jakie zarobki na stanowisku windykatora terenowego albo inaczej specjalisty ds. zadłużenia w terenie ?
    ReviewUserIcon
    HR

    10.05.2023 21:52

    Kandydat

    Czy ktoś może powiedzieć, co się dzieje w HRach, że tak często są publikowane są ogłoszenia. Kadry to chyba od roku, ciągle to samo ogłoszenie wisi. Takie wysokie wymagania, czy ludzie odpadają po okresie próbnym?
    ReviewUserIcon
    stop cenzurze

    19.04.2023 08:43

    Pracownik

    Pandemia pokazała, że wszystko można załatwić z domu bez wychodzenia z domu. Wystarczy tel i internet. Cała branża finansowa, nie tylko windykacja tnie koszty i obsługę gotówkową. Masz aplikacje, boty, bliki, złożysz dokumenty bez wychodzenia do urzędów, lekarz wystawi L4 przez tel, kl założy i opłaci GU z tel. Nie założy? nie opłaci? - pójdzie do komo, a pewnie i tak się firmie opłaci bardziej, niż opłacać pensje dt. Zapewnić mu sprzęt, obsługę flotową, obsługę ook, dostarczyć neta do tabletu, abonament tel, obsługę it, obsługę kadrową, szkolenia, badania lekarskie, płacić za L4 i wiele innych aspektów, o których my nie myślimy, ale one są i kosztują. Już wiecie dlaczego o kolejny miesiąc jest przedłużany test ograniczania bodźców? Kalkulują czy zauważalny spadek splacalności i procedury związane z sądem i komo, będzie kosztował więcej niż utrzymanie ponad 200szt dt. To nie są jakieś rewolucyjne i szokujące zmiany. W raz z rozwojem technicznym, człowiek i robótki ręczne odchodzą do lamusa. Nie potrzeba tylu ludzi i czasu co kiedyś, żeby wyprodukować buty, ciuchy, samochód i cokolwiek sobie wyobrazisz, bo są do tego coraz lepsze maszyny, programy, innowacje. I do FK wkroczyła szturmem technologia. Na cc Emilka zrobi wstępną robotę, ekruk, apc zrobi robotę za zapominalskich. Sami widzicie, że sito przez które przesiewane są sprawy, jest tak gęste, że do naszego gara ze sprawami niewiele wpada. Co nie zmienia faktu, szanowny Pracodawco, że dalej jesteśmy tymi samymi ludźmi, których wychwalałeś i którym dziękowałeś pod niebiosa za dobrą robotę przez lata. Należy nam się uczciwa informacja i zapłata za robotę, chociażby w odprawie przy zwolnieniu. Jeżeli jest potrzeba, zwolnij gro, zostaw najlepszych, bo wiadomo, że garstka zostanie dla najbardziej opornych klientów, ale zrób to z taktem i wartościami, którymi karmisz nas od lat. Jeżeli jeszcze ktokolwiek z Was, miał wątpliwości po co są zetzety, to właśnie po to. I to jest najlepszy moment żeby dołączyć. Stanąć w jednym szeregu. Przyjdzie moment, kiedy trzeba będzie negocjować i przyszedł moment, kiedy trzeba powiedzieć dość.
    ReviewUserIcon
    Dt

    22.04.2023 09:34

    Pracownik

    A jest w kruku gdzies informacja o kontroli? Kto gdzie kiedy jak moze kontrolowac?
    ReviewUserIcon
    Ja

    25.04.2023 10:19

    Pracownik

    Wszystko super tylko te wartosci i dobre slowa, to tylko puste slowa. Nikt, kto je pisal, mowil czy wymyslal w nie absolutnie nie wierzyl. Typowe korporacyjne slowka. A takt i kultura organizacyjna to w kruku lezy od wielu lat.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    19.10.2022 22:29

    Pracownik

    Kochani czytajac to wszystko i spotkaniach na timsie z kierownikami stwierdzam czas na ewakuacje brac to co kruk daje i szukac nowej pracy bo po nowym roku nie dostaniemy nic a jak ktos wierzy ze firma za kazdego dt zapalci 3000 zl za licencje to powodzenia. Powiem inaczej poczytajcie sobie artykuly o kruku w krajach gdzie ma spolki np wlochy tam opisuja co sie stanie ze spolka w Polsce. Zycze kazdemu z nas by zmienil prace jak najszybciej. Firma nam nie pomoze prawo sie zmieni i jest koniec. A To pewne. Spolla musi martwic sie o siebie a nie o pracownikow szeregowych. Tych zawsze mozna zatrudnic nawet glupek spod sklepu wykona ta robote. Nic trudnego. W windykacji terenowej juz fachowcow nie trzeba. Nie strasze tylko po spotkaniach stwierdzam fakt. Kruk bedzie ale Dt juz nie. Jest e kruk sa booty
    ReviewUserIcon
    Rybak

    25.01.2023 00:02

    Pracownik

    Zgadzam się z tą opinią,często KR ,sugerowali nawet jazdę po bucket ,,0,,tylko po to ,żeby przerzucić spłacające się ugody z worka do worka,byle by nabić cel ,osoby myślące,które się z tym nie zgadzały ,(bo przyznacie przecież że nie po to kl podpisuje ugodę i ja regularnie spłaca,żeby mieć co miesiąc windykatora na głowie )były uważane za nieudolne ,w konsekwencji oczywiście pozbawione podwyżek.Teraz dopiero zrobiło się normalnie,po prostu zakaz jazdy po wpłaty,bo my nie poczta polska,co nie znaczy że wszystko jest już super w tej pracy.
    ReviewUserIcon
    krzak

    17.04.2023 21:31

    Pracownik

    to nie o odwagę chodzi tylko kalkulację... tsunami nie nadejdzie, akcje by spadły. dlatego wprowadzi koronkową robotę. powolutku doprowadzą, że i Ty odejdziesz
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Kruk Windykacja (Kruk)?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - KRUK S.A.

    ul. Bolkowska 3 53-612 Wrocław

    NIP:5862030036

    KRS:0000066532

    http://pl.kruk.eu/
    Branża główna: Agencje i domy mediowe
    ReviewUserIcon
    Ja

    19.01.2023 14:25

    Pracownik

    Dziękujemy za premie świąteczną. W dzisiejszych trudnych czasach, to naprawdę ważne. Miło, że pracodawca o nas pamiętał!
    ReviewUserIcon
    Katarzyna

    10.03.2023 06:49

    Pracownik

    Ale czemu w takim razie tu siedzisz? Nie chcą cię w tych lepszych? Nawet w farmacji nie dają premii co miesiąc, a tam to naprawdę zyski są
    ReviewUserIcon
    Dorota

    13.04.2023 01:04

    Pracownik

    Gdzie to dali wszystkim po kilka tysięcy premii?
    ReviewUserIcon
    Marek

    04.01.2023 13:58

    Kandydat

    Jak wygląda praca w dziale IT? Czy polecacie czy raczej odradzacie dołączenie do takiego działu? Czy programista moze liczyc na odpowiedni rozwój?
    ReviewUserIcon
    Anonim

    21.03.2023 14:34

    Były pracownik

    co do rozwoju - tak, w dziale IT 2 lata temu był roczny budżet szkoleniowy.
    ReviewUserIcon
    Robert

    28.03.2023 01:11

    Pracownik

    Niestety nie może liczyć na rozwój. Nie ten adres.
    ReviewUserIcon
    Anna

    17.03.2023 17:21

    Inne

    Ciekawa jestem, czy jeszcze zdarza się, że przyjmują praktykantów w Dziale Indywidualnej Obsługi Prawnej. Jakiś czas temu były takie ogłoszenia, bo widziałam. Pytanie tylko, czy te praktyki są płatne czy za darmo?
    ReviewUserIcon
    Wiola

    23.03.2023 01:25

    Pracownik

    Opłata za praktyki jest niewielka, tylko 200 zł od osoby. Warto byś zainwestowała te pieniądze, można się dużo dowiedzieć, a koszt niewielki.
    ReviewUserIcon
    Pytanko

    03.03.2023 09:50

    Kandydat

    Na jakie zarobki można liczyć w dziale korespondencji? Najniższa krajowa plus jakieś premie czy sama podstawa?
    ReviewUserIcon
    Malwina

    05.03.2023 14:23

    Pracownik

    Jakie premie w Kruku, o czym ty marzysz?
    ReviewUserIcon
    Katarzyna

    10.03.2023 06:42

    Pracownik

    Przecież są, co roku roczna premia
    ReviewUserIcon
    Byłem DT

    15.02.2023 16:18

    Były pracownik

    A czy ja będę niewiarygodny, gdy powiem, że KRUK S.A. był dla mnie super Pracodawcą, a mój KR takim, jak powinien być każdy przełożony. Piszę to po ponad roku czasu, od kiedy rozstałem się z firmą i powiem więcej,  że nie było to rozstanie w sposób nie taki, jakbym sam się chciał wówczas rozstać. Niemniej nie mam do nikogo pretensji, no chyba że sam do siebie. Nie piszę nic z sufitu, bo przepracowałem jako DT nie rok, nie dwa...... długo !!. Dzisiaj wiem, że gdybym mógł cofnąć się o pewien czas, zrobiłbym inaczej i prawdopodobnie nadal byłbym pracownikiem FK. Naprawdę potrzeba perspektywy  i czasu, by zrozumieć i docenić pewne rzeczy. Niejednokrotnie sie zastanawiałem, co bym zrobił gdybym dostał telefon z propozycją powrotu (są to oczywiście  rozważania czysto hipotetyczne gdyż wiem, że sytuacja taka byłaby niemożliwa) I jak myślicie ? Oczywiście, WRÓCIŁBYM Z WIELKĄ CHĘCIĄ, a nauczony wieloletnim doświadczeniem, wiedziałbym co i jak robić, bym więcej nie znalazł się w miejscu i czasie, gdy zakończyła się moja praca w FK. Nie narzekajcie i nie złorzeczcie drogie Panie i Panowie DT, rynek pracy rządzi się swoimi prawami, a jeśli któreś z Was znajdzie się w sytuacji, której ja się wówczas znalazłem, to zrozumiecie co chciałem Wam powiedzieć. Moja rada jest taka, sam/sama odejdź i poszukaj sobie pracy, która da Ci satysfakcję, uwierzcie podsycanie nienawiści nic, ale to nic nie da. Wasi KR, o których tak wiele złego i dobrego piszecie też stoją pod ścianą, bo Korpo tego wymaga, by cisnęli o wynik, w takich firmach nie ma nic darmo. Wiem co piszę, bo nigdy nie straciłem kontaktu z windykacją terenową, przerobiłem kilka z nich, NIGDZIE NIE JEST INACZEJ, a napewno NIGDZIE NIE JEST LEPIEJ niż w KRUKU !!! Sprawdziłem na własnej skórze, że żadna z firm windykacyjnych nie oferuje swoim pracownikom więcej i nie chodzi mi tutaj wyłącznie o wynagrodzenie. Standarty obowiązujące w FK, nigdzie indziej nie są znane, błądzi tam WINDYKATOR po omacku. Pozdrawiam Was wszystkich i życzę Wam wszystkiego najlepszego, mnie jest dzisiaj już tylko żal tych wszystkich lat spędzonych w Kruku, tych kontaktów, które straciłem z wieloma osobami. Chociaż  są i pozytywne rzeczy, nauczyłem się tam wiele, mogę powiedzieć, że zdobyłem kolejny swój zawód i doświadczenie, poznałem wielu pozytywnych ludzi (chociaż niewielu już dzisiaj o mnie panięta), a jeśli chodzi o byłego(ą) mojego/moją KR, absolutnie nie mam żadnych pretensji, bo biznes jest biznes. Zawsze będę szanował go/ją jako człowieka bo wiem pod jaką presją ONI pracują, a na pewne sprawy/decyzje nie do końca mają sami wpływ. Skąd o tym wiem  ? poprostu wiem, sam kiedyś też czegoś takiego doświadczałem. Trzymajcie się, "NOWE POWOLI NADCHODZI". Mam mieszane uczucia przed opublikowaniem tego posta, bo czuję jakbym się pod nim podpisał. Jeśli wywołałem burzę, to przepraszam, byłem poprostu szczery. Pozdrawiam raz jeszcze
    ReviewUserIcon
    Ricky

    25.02.2023 14:56

    Pracownik

    Kolejny pan windykator z przerostem ambicji sie znalazl czy kogos innego zabolalo w pewnym miejscu? Zjedz snickersa, bo glodny nie jestes soba! Twoje doswiadczenie jest tyle samo warte co wiadomosci w tv. Zawod ktory wykonujesz/wykonywales i ktory wykonuje rowniez ja, czyli windykatora jest zawodem, ktory moze wykonywac absolutnie kazdy, wiec nie sztuka jest utrzymac sie w nim wiele lat, a doswiadczenie i umiejetnosci, ktore tu nabywamy nic nie daja w innej specjalnosci. Niestety, ale tak jest. Moze z wyjatkiem technik sprzedazy. Reasumujac, pracujac na tym stanowisku nawet 20 lat i tak nie bedziesz "fachowcem", bo fachowcem to mozna byc, gdy robi sie cos specjalistycznego, cos w czym sie wyrozniasz, co robi niewielu. A praca windykatora jest dla kazdego, wystarcza checi do pracy. Dodajac fakt, ze nie jest to praca zbyt rozwojowa, ani ambitna, to nasza fachowosc nie ma racji bytu. I to nie hejt, czy tez narzekanie, ale fakty, z ktorymi sie nie dyskutuje. Podobnie jest z kr czy ko. To ludzie, ktorzy nic nie wnosza do naszej pracy, do rozwoju firmy, ale na sile zaklamuja rzeczywistosc (excel), aby utrzymac swoje pensje i stanowiska, bo ich robota to jak wygranie w totka. Siedzenie 8 h albo i wiecej w microsoft office i na teamsie i psucie atmosfery w regionie (przynajmniej moim obecnym i poprzednim) poprzez naduzywanie faworyzowania niektorych jednostek i zamiatanie sytuacji spornych pod dywan, gdy winnym jest ich pupil.
    ReviewUserIcon
    DT

    26.02.2023 14:20

    Pracownik

    Pięknie napisałeś i szacunek za nowe kierunki rozwoju.
    ReviewUserIcon
    Adam

    13.02.2023 20:26

    Kandydat

    Czy to prawda, że firma przeprowadza rekrutacje online (tak informują w swoich ofertach pracy). Jak to wygląda?
    ReviewUserIcon
    Jeszcze DT R....? ....P.... .

    06.02.2023 08:23

    Pracownik

    Witam Wszystkich. To już czas na pożegnanie. Przez długi czas śledząc Wasze opinie zgadzam się z wielokrotnymi stwierdzeniami, iż atmosfera pracy w obszarach ODT jest zła i będzie coraz gorsza.  Niemniej nie jest to wina samych DT, winę za to ponoszą ich KR, którzy od lat faworyzowali i nadal faworyzują jednostki. Każdy obecny DT wie na czym to polega. Zostają tylko Ci "najlepsi Kierownikom " i za to są premiowani, nigdy nie pomijani w awansach czy podwyżkach. To KR swoimi decyzjami doprowadzili, że wielu z Nas (tych niewygodnych, tych, którym Kr-om nie udało się wyprać mózgów ) odchodzą sami, a innych wywala się pod byle pretekstem.  Oficjalnie udają wszyscy jak jest ok. Ale rozejrzyjcie się wokół ilu z Nas w ciągu ostatnich lat ubyło z terenu i to nie tylko w sposób naturalnej selekcji, ilu DT z wieloletnim doświadczeniem zeszło że sceny tylko dlatego, że mieli dość tej atmosfery wiecznego poniżania i nieopatrznie zaczęli o tym głośno mówić.  Odchodza nie tylko DT, odchodzą też Trenerzy z długim stażem i wielu wielu innych wartościowych pracowników. Sam w czasie swojej wieloletniej pracy  wielokrotnie byłem świadkiem takich przypadków. Zdecydowana większość DT pracuje dlatego pod ogromną presją utraty pracy, robiąc wszystko by nie narazić się swojemu "ojcu" często z narażeniem swojego zdrowia, a nie przekłamię, że i nawet życia. Czego dobitnym przykładem było ubiegłoroczne zdarzenie z "Krukligonu" gdzie DT (chyba nie z radości uczestnictwa w tym szkoleniu) doznał (..................) i potrzebował natychmiastowej interwencji medycznej. Stanowczo zaprzeczam, iz krukligon był tego powodem. Sam wielokrotnie uczestniczyłem w krukligonie, szkolenia te były dla mnie jednymi z najciekawszych doświadczeń w pracy, prowadzone były z wielkim profesjonalizmem, w bardzo sympatycznej i zupełnie bezstresowej atmosferze.  Wspominam to zdarzenie tylko dlatego by pokazać to, jak szereg stresujących sytuacji, skrywanych emocji, nieumiejętność odzielania życia prywatnego od pracy wpływa na nasze zdrowie, bo wiem że praca niektórych DT nie kończy się po powrocie do domu........każdy niech sam sobie dopowie resztę.... Jedyną nadzieją jest to, że ten wyścig szczurów może niedługo sie zakończy. Niektórzy z KR nigdy nie powinni zajmować swoich stanowisk, nie mają pojęcia o kierowaniu zespołem ludzkim, swoich podwładnych traktując jak konia ciągnącego wóz, któremu ciągle się dokłada na ten wóz, aż koń padnie na kolana, by potem ująć mu trochę z ciężaru, to wstanie by ciągnąć dalej. Nie wiedzą co to empatia, nie mają szacunku dla swoich podwładnych, a wszystkie swoje decyzje zrzucają na swoich  KO, tłumaczą nam, że to ich decyzję, a Oni biedni nie mogli nic zrobić, nie mieli wpływu  bo to KO im narzucił. Można byłoby zadać pytanie, po co w takim razie Oni są, skoro tak są ubezwłasnowolnieni. Jedynym ich orężem jest podsycanie nienawiści w swoich zespołach, ciągłym faworyzowaniem swoich przyd........sów, by pokazać ogółowi, kto tu rządzi. Nie generalizuje tego tematu, gdyż mam świadomość że są R. gdzie panuje super atmosfera pracy, a KR sprawiedliwie traktują swoich DT. Przepracowałem tutaj ponad 8 lat, nie wszystkie były jak te obecne, uwierzcie Ci pracujący "krótko" że panowała tutaj przed laty wspaniała atmosfera, nie było chorej rywalizacji, stawki zasadnicze były wyrównane, można było zarobić naprawdę godne pieniądze, bo były premie za zrealizowane targety i prowizje za KZ.  Wielu z Nas wówczas zarabiało więcej, niż obecnie. A miało być tak fajnie, praca miała być spokojna, bezstresowa, miało nie być rankingów..... no ale jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo że o KASĘ Pozdrawiam wytrwałych, ja już podjąłem decyzję.... .
    ReviewUserIcon
    Donzul-an

    09.02.2023 10:30

    Były pracownik

    Nadzieja matką głupich, od pewnego szczebla liczą się tylko statystyki i liczby co się dzieje niżej nie ma znaczenia.
    ReviewUserIcon
    Południowiec

    09.02.2023 18:39

    Pracownik

    Oj zabolała prawda KR -ów. Byś przynajmniej się nie kompromitował, prawdę i tylko prawdę chłop napisał i wielu z Nas DT pod tym samym by się podpisało, a Wy chcielibyście obrazu nazwiska I co jeszcze? (usunięte przez administratora)w czystej postaci. Nie dziś może i nie jutro lecz karma wróci i wtedy będziecie szukali poparcia tylko nikt Wam ręki wtedy nie poda, no chyba że Ci Wasi pupile.....
    ReviewUserIcon
    Nero Niemcy

    23.01.2023 23:07

    Pracownik

    Kochani ,rozmawiacie tutaj wszyscy o premii i tym co dobrego lub niedostatecznie dobrego zrobiła dla Was ta firma. Czy Wy śpicie? Czy naprawdę nie widzicie co się tutaj będzie działo ? Nieprawdopodobne jak niektórzy z Was odpłynęli...szykuje się ustawa na cały sektor windykacji,która między innymi będzie zakazywała kontaktu z kl więcej niż 3 razy w tygodniu ( to info dla cc) ,odwiedzania kl bez ich zgody ( to info dla dt) oraz brak możliwości windykacji z osobami po 75 r.z , niedowidzącymi ( to bez względu na wiek) niedosłyszącymi i intelektualnie opóźnionymi,kontakt z kl i wizyty możliwe tylko w godzinach od 9-17 Ponadto windykator jeśli złamie którąkolwiek z warunków ustawy będzie odpowiadał majątkiem osobistym ( w tej branży to pojęcie wszystkim znane) do kwoty 30 000zl .A więc drodzy ..powodzenia w tej przygodzie ,która pędzi na północ .Ps.spolka w Niemczech już nie istnieje,miała takie same prawo jak wprowadza się w Polsce.
    ReviewUserIcon
    Ricky

    26.01.2023 19:15

    Pracownik

    A cos wiadomo czy w polsce to na pewno wejdzie w zycie? Bo temat jakby ucichl.
    ReviewUserIcon
    antywindykator

    08.02.2023 00:39

    Kandydat

    czy to prawda co ludzie na mieście gadają, że spółkę w niemczech to podobno wykończył ten, co do getbacka uciekł? :)
    ReviewUserIcon
    Julka

    27.01.2023 09:45

    Kandydat

    Jak się pracuje w dziale Archiwum? Widziałam ogłoszenie. Jakie zarobki, atmosfera?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    03.01.2023 09:13

    Inne

    Czy Kruk Windykacja (Kruk S.A.) skutecznie reaguje na wszystkie zgłaszane przez pracowników problemy?
    ReviewUserIcon
    Teren

    03.01.2023 09:23

    Pracownik

    Co masz na myśli? Rozwiń pytanie
    ReviewUserIcon
    Reality

    12.01.2023 20:47

    Pracownik

    NIE
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    08.11.2022 14:27

    Pracownik

    Czy myślicie, ze w tym roku także będzie premia roczna?
    ReviewUserIcon
    Północ

    26.12.2022 12:30

    Pracownik

    O nowych przepisach póki co cisza.
    ReviewUserIcon
    Północ

    03.01.2023 07:47

    Pracownik

    I tak zwalniają od wielu miesięcy, tu jedną osobę tam jedną. Powoli lecz systematycznie
    ReviewUserIcon
    Butryn

    29.12.2022 01:51

    Pracownik

    Straszne (usunięte przez administratora). Bezpodstawne (usunięte przez administratora)człowieka.
    ReviewUserIcon
    Rigoletto

    29.12.2022 09:13

    Były pracownik

    Nie jest tak źle wystarczy że znajdziesz sposób na system tak jak spora część kolegów moich w terenie przelewa z pustego w puste firma się cieszy jest dobrze
    ReviewUserIcon
    anonim

    22.12.2022 22:34

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Terenowy

    23.12.2022 13:13

    Pracownik

    boją się prawdy. Prawdy nie zakrzyczycie ani nie uciszycie.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    23.08.2022 21:03

    Pracownik

    Związki już trochę czasu działają, mają jakiś sukces na swoim koncie ?
    ReviewUserIcon
    Oli

    25.11.2022 22:14

    Pracownik

    Wiem, że pracownicy Kruk S.A. wspierają ludzi z pozostalych spółek i mają inne myślenie niz zwiazek zawodowy i to można nazwać solidarnością. Jeśli związkowcy nie chcą tworzyć kółka wzajemnej adoracji to niech zaczną z szacunkiem traktować osoby zatrudnione w pozostałych spolkach Grupy Kapitalowej. Może się okazać,że za chwilę nie bedą walczyć o interesy pracowników, bo sami pracownicy obrócą sie przeciwko nim. Kubeł zimnej wody sie przyda,odrobina konstruktywnej krytyki nie zaszkodzi.Może przyjmą tę lekcję z pokorą.
    ReviewUserIcon
    XYZ

    27.11.2022 12:17

    Pracownik

    Na Twoim miejscu uważałbym na słowa, nie myśl że w internecie jesteś anonimowy, a nawet przy wyroku w zawieszeniu nie można dostać dobrej pracy
    ReviewUserIcon
    Związki a punkty na mikołajki

    21.11.2022 13:25

    Pracownik

    Bardzo nieelegancko droga solidarności. Chyba zapominacie, że wyniki to nie tylko Kruk, ale też inne spółki. Ale jak to ładnie mówicie "w grupie siła"
    ReviewUserIcon
    Ja

    24.11.2022 18:19

    Pracownik

    A nie przyszło do głowy, że jak Twoja spółka ma ogromne zyski to niech się z Tobą nimi podzieli?
    ReviewUserIcon
    Kaśka

    25.11.2022 06:16

    Pracownik

    Nie jestem "Twoją drogą", szanowny Dodo. Nie jestem również pracownikiem IT. Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem moje komentarze, wiedziałbyś, że jestem pracownikiem innej spółki, który nie zgadza się na dyskryminację. Krukpoint jest platformą do zadawania pytań związkowi od momentu w którym przedstawiciel związku w prostacki sposób chciał ludziom "zakazać" wypowiadania się na temat ich egoistycznego postulatu. I właśnie tam są nazwiska o które Ci chodzi. Tam nikt się nie ukrywa. Dlaczego nie było odpowiedzi na zadane pytania? Dlaczego Twój komentarz jest kolejną nieudaną próbą pokazania czegoś na co nie ma potwierdzenia w faktach?
    ReviewUserIcon
    fajnie, fajnie

    24.10.2022 17:54

    Pracownik

    I zaczęło się, w ciągu tygodnia w naszym regionie pożegnaliśmy dwoje pracowników. Smutne jest to, że odchodzą pracownicy którzy mogą odejść z podniesioną głową a miernota, który przez cztery lata nie jest w stanie ogarnąć , gdzie który pracownik ma teren oraz tydzień temu dowiedział się (z powodu konkursu), że ugody można podpisywać poprzez platformę e-kruk i to zdalnie nadal ''kieruje'' regionem. Żenada
    ReviewUserIcon
    XXX

    25.10.2022 06:47

    Pracownik

    Tak się dzieje jak na kr idą menadżery z providenta.
    ReviewUserIcon
    Pracuś

    25.10.2022 19:37

    Pracownik

    To nieistotne, ze nieogarnia takich podstaw. W kruku najwazniejsze jest to na jaki kolor sie swieci w excelu i tabelkach. Mozna posiadac zamiast ilorazu iloczyn inteligencji, ale to zaden problem. Tutaj madrzy pracownicy nie sa wartosciowi, ani pozadani.
    ReviewUserIcon
    pytanie do HR

    16.10.2022 23:44

    Kandydat

    Jakie wymagania należy spełniać żeby aplikować na stanowisko Kierownika Rejonu lub Trenera?.Proszę o szczegółową informację.
    ReviewUserIcon
    Terenowy

    07.10.2022 01:35

    Pracownik

    Moi drodzy, chciałem podzielić się z wami moimi niepokojami. Od przyszłego roku w życie wejdzie ustawa o windykacji, która najprawdopodobniej pozbawi nas pracy, nas doradców terenowych. Otóż aby zrobić wizytę na adresie, trzeba będzie uzyskać zgodę dłużnika. Zgaduję, że takich zgód będzie mało, z kolei sprzeciw dłużnika co do prowadzenia windykacji zamyka drogę do dalszych procedur. Nie uważacie, że czeka nas trudny okres w postaci masowych zwolnień? Czy firma Kruk, której poświęciliśmy tyle lat, jakoś o nas zadba czy odrzuci jak wyciśniętą cytrynę?
    ReviewUserIcon
    XXX

    16.10.2022 18:22

    Pracownik

    A co oni mają powiedzieć będą do końca nas wyciskać jak cytrynę dla nich każdy miesiąc dłużej to konkretną kasa dla nich.Sxkoda że tacy ludzie jak oni piastują stanowiska menadżerskie ale może to taki nowy sposób rządzenia a potem zdziwienie że ludzie mają dosyć takiego traktowania.
    ReviewUserIcon
    E Kruk

    16.10.2022 18:58

    Pracownik

    Kierowniki to nawet kultury osobistej nie posiadają a co dopiero wiedzę na temat windykacji najpierw w providencie na sztukę pożyczki dawali a teraz nas uczą jak je windykować co za świat.
    ReviewUserIcon
    Pajacyk

    05.10.2022 22:51

    Pracownik

    Kruk tonie tylko a dzieki komornikowi zyke detal polubowny jest nieboplacalny 80 procent spraw po nowym roku do kosza jesli ktos wie o czym mowie. Podwyzki daremnie dla dt. Ale kr dostali i to grubo 13.5 za miesiac za siedzenie w domu brawo. Niech ktos zrobi z tgm porzadek kr powinien tak samo windykykowac i dbac o zespol skoro tyle zarabia a nie w domu i timsy spotkania dramat. KR DO TERENU PREZESIE ZROB COS Z TYM. POPATRZ NA INNE FIRMY JAK KR MENAGER TWZ PRACUJE A DODATKOWO PILNUJE ZESPOLU A NIE SIEDZI JAK PANISKO.
    ReviewUserIcon
    XXX

    07.10.2022 07:27

    Pracownik

    Prezes tego nie zrobi bo albo nie wie albo nie chce wiedzieć a kierownicy mają nas gonić do pracy żeby dotknąć jak najwięcej spraw bo to co przyniesie mowy rok niepewne .Jedno wiadomo że czas windykacji terenowej powoli się kończy a sama praca po zmianach będzie nieciekawa .
    ReviewUserIcon
    Kasia

    02.09.2022 08:55

    Kandydat

    Dzień dobry, Chciałam się z Państwem podzielić opinią na temat tego miejsca. Otóż nie warto aplikować do tego miejsca. Już w dniu rozmowy towarzystwo reprezentujące Kruka się spóźniło i musiałam czekać. Samą rozmowę również oceniam bardzo słabo. Osoby reprezentujące dział bardzo mocno się przygotowało, zadawali pytania które nie powinny paść, było dziwne drążenie na różne tematy które w mojej ocenie nie były istotne a kojarzyło mi się raczej z wyszukiwaniem sensacji. Drodzy ludzie jeśli ktoś szuka pracy to znaczy że jej potrzebuje. Ponadto to jest te ich chore testy :D nic nie mają wspólnego z późniejszą pracą ale testów osiem jest . Śmieszy mnie to bo jak idziesz do pracy to i tak się uczysz , na nowo albo przypominasz sobie te rzeczy które są Ci pomocne w pracy. Nie musisz wszystkiego umieć na rozmowie!!!! A tutaj pytanie niby merytoryczne ale niestety zadają je osoby niekompetentne które znają zaledwie dwa zagadnienia i wymagają tego aby kandydat też to wszystko miał w tej konkretnej chwili w jednym palcu. Żenada!!!! Dalej...ciekawy test z excela!!!heheh przecież wszyscy wiedzą że jak na daną chwilę czegoś nie jesteś w stanie zrobić to możesz sięgnąć do Internetu! Ale tu robią taki głupkowaty test aby zająć Ci czas i który nic nie wnosi bo w moim przypadku robię w pracy dużo bardziej skomplikowane rzeczy w excelu i nie tylko. Całość rozmowy jest jak trochę dla zabawy ze strony ludzi z Kruka, taki spektakl dla zabawy bo się nudzą. No i cóż jeszcze angielski. W 99,9% nigdy się tam nie przyda bo nie ma z kim rozmawiać ale pytanie musi paść. Śmieszni są. Niekompetentni ludzie którzy nawet w 5% nie posiadają takiej wiedzy jak ja. Całość oceniam jako strata czasu kandydatów. Bo wisienka na torcie jest na końcu pytanie "czy ta kwota jest do negocjacji?" To ja się pytam po co ta rozmowa była???!!!! Skoro kandydat pisze jaką kwotę oczekuje to tyle chce a nie mniej nawet o połowę!!! Masakra! Nie zapraszacie ludzi na rozmowy jak nie macie kasy aby im zapłacić tyle ile chcą!!!!!! Jak chcecie sobie robić bazę to z moich danych!! Co za marna firemka i niekompetentni ludzie ! Krążą opinie że ludzie tam pracujący bardzo mało zarabiają i to niestety prawda. Starsi specjaliści zarabiają tyle co młodsi w innych firmach. Żenada!!!! Nie polecam, strata czasu
    ReviewUserIcon
    Y

    18.09.2022 11:15

    Kandydat

    niestety, jest to przywara tego typu firm. Często przypadkowi leaderzy, nie mogąc błysnąć wiedzą próbują być zabawni, kosztem innych. Bawią się we własnym sosie, a i tak obawiają się. żeby ich niekompetencja nie została odkryta.
    ReviewUserIcon
    xXx

    06.10.2022 09:18

    Pracownik

    Dziewczyno, nie poradziłaś sobie na rekrutacji i obwiniasz innych? Cytuję: - jak idziesz do pracy to i tak się uczysz , na nowo albo przypominasz sobie te rzeczy które są Ci pomocne w pracy. - Nie musisz wszystkiego umieć na rozmowie!!!! - wymagają tego aby kandydat też to wszystko miał w tej konkretnej chwili w jednym palcu. - jak na daną chwilę czegoś nie jesteś w stanie zrobić to możesz sięgnąć do Internetu! Czyli nie umiałaś odpowiedzieć, a fleksujesz się, że niby nie wiadomo co potrafisz "bo w moim przypadku robię w pracy dużo bardziej skomplikowane rzeczy w excelu i nie tylko". komentarz zbędny.

    Zostaw merytoryczną opinię o KRUK S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.