Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow

Wanda Nowy wpis
Kandydat

widziałam po ostatniej opinii, że ktoś wiązał się z firmą przez 3 lata, ja będę planowała się przebranżowić i z uwagi na dyspozycję czasową jestem ciekawa pracy jako tester na cześć etatu czy aktualnie jest to możliwe? ostatnia opinia z tego stanowiska pochodzi sprzed dwóch lat, testuje ktoś w tym roku aby móc opowiedzieć mi o specyfice i ewentualnych zarobkach wynikających z pracy?

Nowy wpis

Pracodawca

@Wanda

Nasz zespół testerski liczy obecnie kilka osób, więc jest z kim rozmawiać, ale to już musiałaby Pani odwiedzić firmę. Co do pracy na część etatu to w przypadku testowania ma to niewielki sens, chętnych na te stanowiska jest dużo a wysiłek logistyczny przy pracy na część etatu jest obciążeniem dla firmy. Jeśli jest wybór, raczej będziemy preferować osoby na pełen etat.

Michał Nowy wpis
Pracownik

Pracowałem w Fabryce Gier przez 3 lata jako artysta (usunięte przez administratora) Była to moja pierwsza praca w branży - świetne miejsce do zdobywania pierwszych szlifów. Praca w wielu stylizacjach graficznych, dla różnych klientów ze USA i Europy. Czasem pod dużą presją czasową. Ogólnie dało mi to dobre podstawy, które mogłem wykorzystać dalej w życiu zawodowym. Najlepiej z tego wszystkiego wspominam ludzi i atmosferę, która wtedy panowała. Naprawdę fajne czasy.

Albert Nowy wpis
Były pracownik

Spędziłem w Fabryce 2 lata jako programista, była to moja pierwsza praca w branży i bardzo dobrze wspominam ten czas. Przez ten okres pracowałem nad wieloma różnorodnymi projektami, co pozwoliło mi nabrać ogrom cennego doświadczenia. Równie dużo nauczyłem się od starszych stażem kolegów, którzy zawsze chętnie służyli pomocą i dzielili się wiedzą. Regularnie organizowane spotkania pozwoliły zżyć się z zespołem i nawiązać znajomości na lata. Ceniłem sobie również otwarte na komunikację szefostwo oraz elastyczne podejście do problemów. Pieniądze oczywiście zawsze były na czas. Fabryka Gier to przede wszystkim świetni ludzie, ciepła atmosfera i wyrozumiałe, indywidualne podejście do pracownika. Średnia ocen na tej stronie jest niesamowicie krzywdząca dla tego miejsca pracy i nie powinno się nią sugerować, osobiście jestem w stanie każdemu polecić Fabrykę Gier.

Zofia
Były pracownik

Pracowałam w Fabryce Gier 5 lat jako grafik. Absolutnie fantastyczny czas. Nauczyłam się pracować w teamie, a do folio narypałam tyle różnorodnego i dobrego towaru związanego z grami, że znalezienie nowej pracy to była pestka (nowej pracy szukałam z powodów osobistych, nie dlatego, że w Fabryce było źle). Zawsze czułam się doceniana za dobrą robotę i trafiałam na świetnych PMów. I hajsy zawsze były na czas, co, z tego co obserwuję, nie jest czymś oczywistym w „rodzinnych” firmach. To tyle z perspektywy byłej początkującej graficzki. Pozdro!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
Iksiński
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy istnieje możliwość pracy na pół/ćwierć etatu? Pozdrawiam.

Pracodawca

@Iksiński

Witam, ogólnie nie ma przeciwsskazań do pracu na pół etatu, szczególnie, jeśli jest jakaś uzasadniona konieczność (ktoś kontynuuje naukę w trybie dziennym). Decydująca jednak będzie wartość takiej współpracy dla obu stron, oraz szczegóły czasowe takiego układu (czy to będzie praca codzinna w krótszym zakresie, czy np. 3 dni w tygodniu w pełniejszym wymiarze godzinowym). Zapraszamy do kontaktu i omówienia możliwych wariantów współpracy!

Dawid K
Były pracownik

Wszedłem dzisiaj z ciekawości po latach zobaczyć co słychać w firmie, którą sobie kiedyś tak ceniłem. Do miejsca, gdzie spędziłem ponad 3 lata swojego życia. Zawsze ceniłem sobie Fabrykę za jej fajną rodzinną atmosferę i zróżnicowanie wyzwań. Jestem bardzo zaskoczony opinią jaką zastałem, i chciałbym zdecydowanie zaznaczyć, że z mojej perspektywy ta ocena jest bardzo niesprawiedliwa. Według mnie firma jest świetnym miejscem na rozpoczęcie kariery, a sam właściciel jest równym gościem (Sebastianie, mam nadzieję, że nie masz mi za złe tego określenia). Po kilku latach, kiedy poprosiłem o rekomedację (gdzie praktycznie kontakt prawie wygasł i od dawna nie byłem pracownikiem Fabryki), dostałem je i to w dwóch językach na następny dzień! To jest postawa, którą należy szanować. Takich ludzi już ciężko spotkać co pamiętają o Tobie po tylu latach. Nie będę pisać, że wsystko było wspaniałe i miodne - bo tak nie było. I teraz informacja dla marudów, po ponad 15 latach kariery mogę śmiało powiedzieć, że nie ma miejsca gdzie wszystko jest wspaniałe. Ważne jest czy masz możliwości rozwoju, i w jakiej atmosferze pracujesz. Tutaj mogę śmiało mogę polecić fabrykę. Fakt, że rozpisałem się dodatkowo bez niczyjej prośby po prawie 11 latach, jest chyba wystarczającym dowodem na to, że Fabryka była świetnym miejscem.

Daria WM
Były pracownik

Pracowałam w Fabryce Gier jako grafik, czas tam spędzony wspominam dobrze - to był start mojej przygody z gamedevem i uważam, że FG na prawdę pozwoliła mi się wgryźć w temat i rozwinąć umiejętności. Fabryka to rodzinna firma, ma to swoje plusy jak i minusy - dużo zależy jak się kto czuje w takim środowisku - mi się ta 'domowa' atmosfera w pracy podobała, miałam fajnych współpracowników i świetnego PM'a. Projekty były ciekawe, bardzo różnorodne - co jest może sporym wyzwaniem, bo każdy projekt trzeba obmyślać indywidualnie i nie ma żadnego utartego wzorca, ale na pewno nie jest nudni :) jak to bywa - nie wszystkie tytuły doczekały się release'u , część została szybko zamknięta... typowe uroki branży, można rzec 'szkoła życia :). Sprzęt od firmy był z najwyższej półki. Wypłaty zawsze były na czas - w ogóle, w kwestiach finansów szefostwo zawsze było otwarte na partnerską dyskusję. Fabryka prezentuje pewien określony typ stylistyki swoich gier, warto zapoznać się z jej tytułami żeby zobaczyć czy będzie nam te estetyka odpowiadać. Z mojej strony mogę tylko polecić pracę w Fabryce Gier, nie tylko na 'dobry strart', ale też na długoletnią współpracę.

Wiesmin
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy mając doświadczenie w tworzeniu gier w programach typu unity, istnieje szansa na zatrudnienie w tej firmie?

Pracodawca

@Wiesmin

Witamy. Tak, znajomość Unity jest przydatna, aczkolwiek sama w sobie nie jest jeszcze wystarczająca. Poszukujemy przede wszystkim ludzi z pasją do gier i zmotywowanych do rozwoju. Przy dobrych podstawach, technicznych umiejętności da się szybko nauczyć, w czym zresztą chętnie pomagamy.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Pracodawca

@Pytanie

Witamy. To wszystko zależy od stanowiska. Osoby mobilne (np. producenci) otrzymują od firmy laptopa. Obenie pracujemy w większości zdalnie i programiści lub graficy, potrzebujący sprzętu mocnego, mają możliwość uzyskania stanowisk pracy typu desktop (w całości lub częściowo). Co do telefonów, to w 99% komunikujemy się przez Slacka i inne komunikatory, więc nie ma takiej potrzeby.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?

HR Fabryka Gier
Pracownik
@Pytanie

Trzymamy się klasycznego sposobu wypłacania wynagrodzeń (na koniec miesiąca). Jeżeli są jednak jakieś szczególne powody dla których inny sposób miałby pomóc pracownikowi lub współpracownikowi, jesteśmy otwarci na rozmowę. Prosimy o kontakt osobisty, będziemy w stanie lepiej zrozumieć sytuację.

Yeti
Były pracownik

Z Fabryką zaczęła się moja kariera w game devie (jako tester) i był to strzał w dziesiątkę. Poznałem tu wielu wspaniałych ludzi i chociaż nasze drogi się rozeszły z kilkoma z nich utrzymuję kontakt do dzisiaj. Atmosfera w firmie zawsze była przyjemna i nawet kiedy trzeba było spiąć tyłek, czasami nawet pocrunchować (ah te deadline'y) nie czułem jakiś negatywnych emocji ani ze strony szefa ani kolegów. W Fabryce każdy miał perspektywy rozwoju i mógł się szkolić w dowolnej dziedzinie game devu która go interesowała, ja uczyłem się designu i pomimo że ostatecznie zmieniłem pracę bardzo dobrze wspominam szkolenie i możliwości nauki, mieliśmy nawet super warsztaty z designu (uczyliśmy się w kilku testerów). Było ekstra! Co do samej pracy - projektów. Z tym jest jak z pudełkiem czekoladek, nigdy nie wiesz na co trafisz :) Zdarzało się pracować przy kilku bardzo podobnych do siebie projektach, zupełnie standardowych i nieciekawych, jakich pełno wśród aplikacji mobilnych ale zdarzały się też prawdziwe perełki i bardzo ciekawe projekty zlecone przez duże studia (nawet AAA). Szczerze mówiąc... absolutnie polecam tę firmę, Super atmosfera, wspaniali ludzie i fajne perspektywy. Gdybym nie wyjechał za granicę pewnie wciąż bym tu pracował. Naprawdę ciężko znaleźć taką pracę do której przychodzisz jak na spotkanie z przyjaciółmi - a tutaj tak jest :)

Michał Art-Team
Były pracownik

Pracowałem w Fabryce Gier równo dekadę na stanowisku artysty 2d. Przez ten czas zdobylem doświadczenie nie tylko w najróżniejszych stylach 2d, ale też w designie, tworzeniu elementów UI, modelowaniu 3D, produkcji gier, komunikacji w zespole i niezliczone inne skille. a to ze względu na dużą liczbę różnorodnych projektów z całego świata, w tym wielu znanych marek. Same projekty raz ciekawsze raz mniej interesujące, ale ze względu na ich rotację trudno narzekać na marazm. Dobra organizacja pracy, otwarte na rozmowy szefostwo, wypłata zawsze na czas w/g umowy. Crunch się zdaża, ale nie jest normą. Mnóstwo wspaniałych, wybitnie utalentowanych ludzi. Z każdym można porozmawiać i liczyć na pomoc. Bezpieczne środowisko, zapewniające komfort pracy. Dramy się zdarzaj, ale naprawdę sporadycznie. Konflikty i sytuacje kryzysowe, są rozwiązywane na poziomie. Nigdy nie byłem świadkiem złego traktowania pracowników. Fabryka jest firmą rodzinną a nie korpo, można to lubić lub nie, mi akurat to bardzo pasowało. Z innych spraw: Nie ma nagród, nie ma rozbudowanego socialu, małe wsparcie rozwojowe. Praca w różnorodnych stylach artystycznych, pod presją czasu, dla niektórych to może być wyzwanie, ale zawsze można liczyć na pomoc i wsparcie. Podsumowując, pracę w Fabryce Gier wspominam bardzo dobrze! Świetna atmosfera, zorganizowane środowisko pracy, duże możliwości rozwoju, międzynarodowe projekty. Polecam!

Jędrzej
Były pracownik

Pracowałem w Fabryce Gier na stanowisku Project Manager przez 3 lata z hakiem (lata 2012-2015). Brałem udział w 3 większych i kilku mniejszych projektach tworzonych dla klientów na silniku Unity. Firma ta stała się moim pierwszym poważnym krokiem w życie zawodowe i praca tam dała mi bardzo dużo. Polecam w szczególności młodym osobom pragnącym zacząć swoją przygodę w branży gier. Plusy: - Środowisko pozwalające brać udział w zróżnicowanych projektach. Nie pracujesz ciągle przy grach tego samego typu - Możliwość szybkiego zdobycia doświadczenia i sprawdzenia czy w ogóle ta branża nadaje się dla Ciebie - Małe zespoły, możliwość bezpośredniej współpracy prawie ze wszystkimi odmianami specjalistów z branży produkcji gier - Środowisko otwarte na inicjatywę, proaktywność - Niektóre projekty są bardzo ciekawe - Zero problemów z terminowym otrzymywaniem wynagrodzenia, fajne imprezy oraz wyjazdy firmowe - Praca dla klientów jest dobrym doświadczeniem dla początkujących, którzy jeszcze nie potrafią (lub nie chcą) brać odpowiedzialności za niektóre aspekty projektu Minusy, w większości bardziej powiązane z branżą produkcji gier, niż z samą Fabryką Gier: - Praca przy projektach dla klientów z czasem potrafi być ciężka. Szczególnie jeżeli razem z zespołem jesteście zaangażowani w projekt i chcecie mieć większy wpływ na podejmowanie ważnych decyzji - Czasem projekty mogą zostać zamknięte zanim zostaną wypuszczone w świat. Są to naturalne rzeczy w tej branży, ale niektórym może przeszkadzać, że pracowali nad czymś ponad rok, po czym wszystko zostało zamknięte w szafie - Crunch'owanie, czyli praca po godzinach. Nie jest przymusowa, ale niektóre projekty jej wymagały, co z jednej strony było zwariowanym doświadczeniem, ale na dłuższą metę potrafiło być bardzo stresujące. Znowu, wszystko zależy od projektów i ich zarządzania.

Krzysztof N
Były pracownik

Pracowałem w fabryce ponad dekadę. Tyle lat spędziłem tam nie bez powodu. Atmosfera i ludzie super, projekty zróżnicowane i dla juniorów i dla seniorów. Przez cały okres nie było ani jednego opóźnienia z płatnościach, szef zawsze w porządku i do dogadania w każdej sprawie. Plusem i minusem jest ilość projektów i klienci - da radę się baardzo dużo nauczyć w każdej technologii. Klienci to w zależności na kogo się trafi - raz bardzo ok, raz mniej, ale to raczej jak w każdej firmie. W pracy nie jest się zamkniętym na jeden aspekt tworzenia gier. Gry są często tworzone od podstaw. Zespół zgrany i pomocny. A to właśnie ludzie tworzą w pracy klimat. Nikt nie zamyka się na swój projekt, zawsze można liczyć na pomoc kolegów, a po pracy jest z kim iść na piwo ;) Firmę bardzo polecam!

Sylwia Karpecka
Pracownik

(usunięte przez administratora) Pracowałam w Fabryce Gier 3 lata i niesamowicie miło wspominam ten okres w moim życiu. Zaczynałam tam jeszcze jako studenka WI, zatrudniona na stanowisko testera gier. Mimo, że niektóre projekty bywały nudne i mozolne, to poznałam tam prawdziwych przyjaciół oraz pasjonatów gier, z którymi zawsze było o czym porozmawiać, czy wymienić się wiedzą dot. gier komputerowych, czy mobilnych. Firma ta stawia na rozwój i taki udało mi się tam uzyskać. Nawet zaczynając jako tester możesz rozwinąć swoje skrzydła w stronę programowania, czy producenctwa (jak to było w moim przypadku). Możliwość pracy z klientami zagranicznymi jest także niesamowitym doświadczeniem i otwiera nieco oczy na szerszą perspektywę. A także sam fakt współpracy z profesjonalistami, w zakresie designu, programowania, czy grafiki 2d/3d jest niesamowicie potrzebnym doświadczeniem, którego często nie da się wynieść ze szkoły. Zdecydowanie polecam tę firmę - dla jednych jest ona startem na świetlaną przyszłość, a dla drugich pozostaje stabilną pracą na lata!

Oskar
Były pracownik

Zacząłem pracę w fabryce w okolicach pierwszego roku studiów kilka lat temu. Na przestrzeni tych kilku lat miałem okazje nauczyć się wszystkiego, czego obecnie wymaga się od programisty na rynku. Chyba jednym z największych plusów w tym miejscu zawsze była atmosfera i ludzie z którymi ma się kontakt. Różnorodność projektów za równo na plus (jak się trafi ciekawy + w moim przypadku pozwoliło się to rozwinąć w wielu aspektach), jak i na minus (jeżeli trafi się mniej ciekawy). Pieniądze zawsze na czas, kwestie organizacyjne bez problemów. Ogólnie polecam :)

Pytanie
 Pytanie

Opowiecie jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow?

HR Fabryka Gier
Pracownik
@Pytanie

Pytanie było ogólne a nie na konkretne stanowisko, więc odpowiem również ogólnie (do pewnego stopnia rekrutacje są podobne, różnią się z reguły częścią związaną z daną specjalizacją: programista/grafik/tester/designer). Pierwszym etapem, za każdym razem, są CV, z których przede wszystkim staramy się wyłapać czy ktoś jest pasjonatem gier i "urodził się" dla tej ścieżki kariery, oraz czy ma jakiekolwiek praktyczne doświadczenie, które pomoże mu na danym stanowsku. Doświadczenie nie jest jednak decydujące, jako że my i tak nastawiamy się na szkolenie ludzi, ale to jest dobry punkt zaczepienia. Wyjątkiem są tutaj graficy, których portfolio jest absolutnie najważniejsze i w zasadzie wystarczające dla tego etapu. Kolejny etap jest praktyczny i dotyczy głównie programistów, testerów i grafików. Dostają oni do wykonania zadanie testowe: programiści - napisanie prostej gry według naszych założeń (najczęściej jest to ta sama gra, niezmiennie od 10 lat), a testerzy - wyszukanie błędów w grze, którą przygotowaliśmy na potrzeby tego testu. Grafików prosimy o przygotowanie szkiców pod konkretny styl graficzny (wynikający z reguły z tego co mają w portfolio) i z reguły jest to styl który wykorzystujemy w toczącym się projekcie i w którym daną osobę "widzimy". Ostatni etap to rozmowa, gdzie kluczowe jest poznanie się nawzajem, upewnienie że "klikamy", dobrze się porozumiewamy i dogadujemy. Komunikacja odpowiada za 95% problemów w IT, więc chcemy mieć pewność że nie będzie z tym problemów. To też czas żeby pokazać firmę, opowiedzieć o realiach pracy i odpowiedzieć na pytania kandydata. Obowiązuje u nas 3-miesięczny okres próbny, który też w zasadzie jest elementem rekrutacji. Bywa, że kandydat na okresie próbnym wogóle nie bierze udziału w komercyjnych projektach, tylko jest przez 100% czasu szkolony: otrzymuje do wykonania przygotowane dla niego projekty, zaplanowane tak, by rozwijały jego umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielność i komunikację z opiekunem. Naszym celem jest inwestowanie w ludzi i ich rozwój, więc chcemy się upewnić przez te trzy miesiące, że będzie warto. Obecnie przygotowujemy mini-biuletyny informacyjne które szczegółowiej odpowiadają na to pytanie i to dla każdego rodzaju stanowiska osobno. Będą dostępne wkrótce na naszej stronie podlinkowane pod oferty pracy. Zachęcamy do aplikowania. W Szczecinie jest mnóstwo zdolnych osób, których kreatywność może ruszyć naszą branżę naprzód, mamy nadzieję że zdecydują się pracować wspólnie z nami.

Martin
Były pracownik

Pracowałem w fg ponad 2 lata, fajni ludzie, spoko biuro, ogólnie polecam ????

GRACZ
Kandydat
 Pytanie

Witam czy może ktoś coś napisać o rekrutacji ?? Np na testera jak długo co i jak? I jak płacą w tej firmie ?

Alicja
Inne
@GRACZ

Witam również. W ostatnim czasie pojawia się w wątku więcej pytań niż udzielanych jest na nie odpowiedzi. Stąd też wnioskuje, że możesz nie zdobyć tu interesujących Cię informacji zbyt szybko. Może warto wybrać się na taką rekrutację i samemu o wszystkim przekonać? Jakbyś się zdecydował to podziel się później wrażeniami.

HR Fabryka Gier
Pracownik
@GRACZ

Rekrutacja na testera bazuje w pierwszej kolejności na rozmowie kwalifikacyjnej (decyduje o niej zainteresowanie grami, chęć rozwoju w branży i CV które z tym nie konfliktuje). Wybrane osoby dostają do zrobienia test (polegający na wyszukiwaniu błędów w przygotowanej przez nas specjalnie w tym celu grze). Na tej bazie podejmujemy decyzję - szukamy przede wszystkim pasjonatów oraz osoby z ambicjami do dalszego rozwoju. Rekrutacja trwa od 2 tygodni do miesiąca, zależnie od zainteresowania i ilości kandydatów. Na testera rekrutujemy najczęściej, gdyż wielu naszych testerów przeskakuje na stanowiska wyższe. Taki rozwój pionowy wspieramy, zarówno poprzez indywidualne zaangażowanie i wsparcie od programistów jak i np. bibliotekę kursów programowania będącą do dyspozycji zespołu testerskiego. Jeżeli chodzi o finanse to tester manualny jest traktowany przez nas (podobnie jak przez dużą część branży) jako tzw. entry job - czyli pierwszy krok w karierze w game devie, w związku z czym pensja jest również "startowa". W ramach naszej siatki płacowej staramy się być otwarci na potrzeby i oczekiwania kandydatów. Osoby które chcą rozwijać się jednak dalej jako testerzy i tak widzą swoją karierę, także mają otwartą ścieżkę: rozbudowujemy wewnętrznie narzędzia i procedury automatyzacji testowania, które wymagają poszerzenia wiedzy zarówno od strony sprzętu jak i języków skryptowych. Zachęcamy do aplikowania - zespół testerski jest niezwykle zgrany, zarządzany wewnętrznie i bardzo rozwojowy.

zainteresowany
Inne

Podpowiedzcie czy oferta pracy dla testera jest jeszcze aktualna i może coś więcej?

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow?

    Zobacz opinie na temat firmy Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 10 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Fabryka Gier Sebastian Rafał Barabanow
Przejdź do nowych opinii