Wypowiem się jako ich klient od niemal roku. Już przy samej instalacji był problem ponieważ łącze zamiast 100 działało 15 !! W tedy instalatorzy kazali się kontaktować z infolinią i zgłosić. Po prawie 2 !!(DWÓCH) !! miesiącach w końcu zaczęło działać około 70mb. Później ciągłe zgłaszanie przerw, wysyłanie maili ze speedtest-ami. Mówią mi że to wina mojego urządzenia. Więc pożyczyłem z firmy sprzęt za jakies 1200zł, i dalej to samo. Max leci 60 mb na kablu. Przyjechał do mnie ich technik. Był u mnie godzinę. Przez połowę tego czasu łącze działało w porywach do 40 mb. Ale że po jakimś czasie coś się tam ustabilizowało to śmigało chwilami do 90, i takie też (90mb) wyniki wpisał do raportu swojego !! W tej chwili męczę się z niskim transferem oraz ciągłymi utratami pakietów !
Ta firma to jakiś żart. Może faktycznie powinni zatrudnić więcej osób na infolinię. Drugi dzień problemów z internetem. Dzisiaj już całkiem nie działa. Dodzwonić się do nich nie można, jutro wybiorę się osobiście. Ponad godzina czekania na telefonie i ciągle, wszyscy konsultanci są zajęci. Jeżeli ktoś się wyraża o dostawach internetu pozytywnie to naprawdę ma dużo szczęścia albo pracownicy dostali przykazanie wrzucać pozytywne opinie.
kilka miesięcy temu pisałem na różnych forach zapytania jak działa vline, skusiłem się na ich usługi i mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolny mam łącze 30 megowe za 50zł i spisuje się bardzo dobrze teraz ja mogę polecić z czystym sumieniem neta z vline.
witam ja mam net na dąbrowie od 2 miesięcy i ani razu nie miałem nawet chwilowej przerwy w dostawie sygnału mam urządzenie które monitoruje mi łącze 24 h na dobę kolego poniżej zmień sprzęt który masz bo coś mi się wydaje że po jego stronie leży wina mam dużo znajomych którzy mają łącze z vline i nie słyszałem żeby ktoś narzekał pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
mam internet z vline od 3 miesięcy przepustowość łącza taka jak w podpisanej umowie czyli 100mb/s ma 5 mb/s polecam tylko z tego co wiem nie wszędzie są możliwości na podłączenie.
Od 2 lat mam podłączenie do sieci vline polecił mi znajomy ich usługi obecnie mam z vline net i telefon stacjonarny za wszystko płace niecałe 50zł ale naprawdę polecam jeżeli ktoś potrzebuje stałego dostępu do internetu i zastanawia się nad dostawcą to polecam vline
szkoda że najczęściej negatywne opinie piszą osoby zwolnione za totalny brak chęci do pracy.
Słabo. Firma dobra dla studenciaka, który chce sobie dorobić i nie planuje robić kariery w vline. Niby można się czegoś nauczyć, zobaczyć "na żywo" jak działa tak duża sieć komputerowa, ale nie jest to warte stresu i śmiesznych pieniędzy. Dziwię się tym, co mają żony i dzieci że nadal chcą pracować za ochłapy.
V-line totalny koszmar. zamawiane 40 dostarczane z łaski 10. Na zgłoszenia nie reagują. KOSZMAR nie polecam nikomu , nawet wrogowi.
Straszni szczęściarze z was (mówię do tych co nie mają problemów). Jakieś 2 lata temu miałam TOYE - zero problemów, jak raz na miesiąc neta na chwilę odcięli to było max. Ale tu? Przeklinam dzień w którym połasiliśmy się na tańszy internet w vline. Od samego początku problemy, niestabilne łącze, raz nawet była sprawa że płaciliśmy za 30 mega a jak później się okazało dawali nam o 10 mniej. Od zgłoszenia tego minął ponad tydzień zanim "naprawili". Teraz już od jakichś 2 tygodni internet mi się rozłącza co 10-30 min na jakieś 2 min, gdy za pierwszym razem zadzwoniliśmy twierdzili że u nich wygląda wszystko w porządku więc to coś u nas i za wizytę technika chcieli 60 zł. Nie mieliśmy pieniędzy więc odmówiliśmy i całe szczęście bo później przypadkowo zgadaliśmy się z sąsiadką że mamy internet u tego samego operatora i jak się okazuje u niej jest ten sam problem z rozłączaniem. Zadzwoniliśmy wtedy do bok vline jeszcze raz żądając wyjaśnień i wtedy nagle pani powiedziała "a no tak, jest usterka na klatce, technik przyjdzie wieczorem". Czy był i coś robił na klatce to nawet nie wiem, bo do nas nie zajrzał, a działanie internetu nadal pozostawia wiele do życzenia mimo że teraz rzadziej rozłącza. Nie mam już sił do tej firmy, za 2 miesiące kończy nam się umowa i NIGDY więcej nie chcę ich widzieć na oczy. Nawet nie wiecie ile się nerwów przez nich najadłam, bardzo nie polecam!!!
CO TU DUŻO PISAĆ NISKA CENA, USŁUGI NA WYSOKIM POZIOMIE, DOBRE PROMOCJE I MIŁA OBSŁUGA TECHNICZNA ORAZ BIUROWA.
Na Widzewie internet z vline-u działa bez zarzutu.Prawie rok juz korzystam z usług tej firmy i nie mam się do czego przyczepić.Polecam jak najbardziej.
praca ciekawa atmosfera też dobra, pracuję od 2 mies. Zobaczymy co będzie dalej. Pozdrawiam
jestem ich klientem od kilku miesięcy, do chwili obecnej nie miałem żadnych problemów z netem oprócz tego że raz mnie zablokowali za brak wpłaty, po telefonie do biura w ciągu 15min łącze miałem aktywne, zainteresowanym polecam
net spisuje się dobrze mam wykupione łącze 60mbps parametry łącza zgodne z umową, polecam
net działa dobrze, bezawaryjnie pingi ok, żadnych problemów z grami internetowymi polecam.
zgadzam się z opiniami poniżej, jakość i prędkość łącza oceniam na 5, polecam
CO TU DUŻO PISAĆ NISKA CENA, USŁUGI NA WYSOKIM POZIOMIE, DOBRE PROMOCJE I MIŁA OBSŁUGA TECHNICZNA ORAZ BIUROWA.
polecam podłączyłem się do vl i od 2 miesięcy korzystam, spoko oferta i dobra cena, net działa stabilnie bark zaniżonych prędkości pozdrawiam
Brak słów na nich. Jak komuś podoba się, że nie ma neta 9852894681 razy w miesiącu, to może spróbować. Inaczej odradzam!