Virtual Line sp. z o.o.

Łódź

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 52 ocen.

Opinie o Virtual Line sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Virtual Line sp. z o.o.

Alicja

@klient to dobrze, że klienci są zadowoleni z usług Virtual Line. A nadal nie dostałam odpowiedzi odnośnie pracy w tym miejscu. Czy warto i czy dobrze się pracuje. Jakie są możliwe posady i gdzie powinniśmy szukać ofert pracy, bo na stronie internetowej nie widziałam.

klient

Ja jestem klientem Virtual Line od 9 lat. Nie mam porównania z innymi firmami, ponieważ Virtual jest moim pierwszym "domowym" dostawcą internetu ale nigdy nie miałem problemu z pingiem tudzież dedykowanym download'em w umowie. Znajomi korzystają z usług innych firm i często ich narzekania nie mają końca. Owszem zdarzały się u mnie przerwy w dostawie ale to głównie w przypadku gwałtownych nawałnic przechodzących nad Łodzią

Alicja

@Artur a na jakim stanowisku jesteś zatrudniony w Virtual Line? Opowiesz nam o swoich doświadczeniach z firmą i dlaczego jesteś zadowolony? Czy wpływ na to miały zarobki i rozwój czy coś jeszcze? To bardzo ciekawy temat dla osób, które szukają tam pracy.

Artur

Fajna firma, pracuję od półtora miesiąca, dobre zarobki, możliwość rozwoju.

użytkownik

Witam! odnośnie pracy to nie wiem jak jest, odnośnie usług światłowodowych jakie świadczy virtual line, polecam 300 mb/s z pakietem wygodnym działa jak w umowie, stały dostęp do netu w dobrej cenie.

kandydat

Rekrutacja przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Rekruterka pytała się o moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe oraz ze dwa pytania praktyczne do rozwiązania. Chociaż propozycji zatrudnienia nie dostałam, otrzymałam wiadomość z podziękowaniem za udział w rekrutacji.

mariusz

w zeszłym tygodniu zmieniłem opcję ze 100mb/s na 800mb/s po światłowodzie, jestem pod wrażeniem to działa polecam

klient

CO TU DUŻO PISAĆ NISKA CENA, USŁUGI NA WYSOKIM POZIOMIE, DOBRE PROMOCJE I MIŁA OBSŁUGA TECHNICZNA ORAZ BIUROWA.

Magda

Firma porażka.. W weekendy nie pracuje biuro obsługi!!!!odbiera tylko jedna Pani która nic nie wie...tempa i durna konsultanta Czekam tylko do końca umowy.

pis
@Magda 18.06.2017 17:00
Firma porażka.. W weekendy nie pracuje biuro obsługi!!!!odbiera tylko jedna Pani która nic nie wie...tempa i durna konsultant...

każdy chce mieć wolny weekend, ja mam internet u nich i ani razu jeszcze nie wykonałem telefonu do biura, płace w terminie, internet polecam

Alicja

To bardzo dobrze, że jesteście zadowoleni z usług Virtual Line sp. z o.o. Dziękujemy za Wasze opinie. A kto zatrudniony jest w powyższej firmie? Jak oceniacie Virtual Line sp. z o.o. jako pracodawcę?

były pracownik

Niedrogie usługi na wysokim poziomie (lepszy ping i porównywalny transfer do droższych/'lepszych' pakietów konkurencji). Osobiście byłem obsłużony bardzo szybko i profesjonalnie przez telefon

Klient z Teofilowa

na Teofilowie też działa ok, mam 300mb/s ale łącze jest niezawodne i bezawaryjne.

adgy

Do wszystkich inteligentów powyżej. Wiecie, że portal gowork jak sama nazwa wskazuje służy do oceniania firmy jako PRACODAWCY, a nie do oceniania w jaki sposób świadczy usługi. Od tego macie opineo czy inne google. Może ktoś podzielić się opinia nt stanowiska technik serwisu? Chodzi mi o warunki pracy, wynagrodzenie, możliwość rozwoju.

NAVARO

Virtual Line sp. z o.o wydaje się dobrym dostawcą internetu, tylko u nich 100mb/s (w umowie to przedział od 50 do 75mb/s i wtedy jest OK według VLINE). Na ten przedział można liczyć. Umowa na 24 miesiące z karą za zerwanie umowy. Czasami się opłaci zapłacić i mieć spokój. Do infolinii dzwoniłem przez 27 min i łączyłem się kilkakrotnie, czasem przerywało po kilu minutach.

Alicja

A co możecie powiedzieć o Virtual Line sp. z o.o. jako pracodawcy? Jak przedstawiają się warunki pracy w firmie? Podzielcie się z innymi swoimi doświadczeniami.

klient teofilów

Niedrogie usługi na wysokim poziomie (lepszy ping i porównywalny transfer do droższych/'lepszych' pakietów konkurencji). Osobiście byłem obsłużony bardzo szybko i profesjonalnie przez telefon.

Biuro Obslugi

Internet okej może byc ale zeby połączyć się z Biurem Obsługi to jaka totalna masakra... 0,10 zł za minutę połączenia... Trzeba czekać z jakieś 20 minut żeby ktoś odebrał... Najlepszy jest komunikat "Obecnie wszytskie linie są zajęte" po czym ktoś odbiera i się od razu rozlacza... Naciegacze

robert

Na Widzewie internet z vline-u działa bez zarzutu.Prawie rok juz korzystam z usług tej firmy .Polecam jak najbardziej.

Alicja

@Paweł to dobrze. Powiesz coś więcej? Z czego przede wszystkim jesteś zadowolony?

klient

Ja jestem klientem Virtual Line od 9 lat. Nie mam porównania z innymi firmami, ponieważ Virtual jest moim pierwszym "domowym" dostawcą internetu ale nigdy nie miałem problemu z pingiem tudzież dedykowanym download'em w umowie. Znajomi korzystają z usług innych firm i często ich narzekania nie mają końca. Owszem zdarzały się u mnie przerwy w dostawie ale to głównie w przypadku gwałtownych nawałnic przechodzących nad Łodzią

Paweł

po dwóch miesiącach pracy jako technik, jestem bardzo zadowolony

Alicja

@mariusz to się ceni! Dzięki za opinie :)

mariusz

Od niecałych dwóch tygodni jestem pracownikiem technicznym, generalnie jestem zadowolony 8 godzinny tryb pracy, w razie nadgodzin są płatne, auto służbowe komputer, itd polecam

hhid1

Mój internet działa bez zarzutu, jestem zdowolony z usług VL HHiD

Klient

Podejście firmy do klienta stoi na najniższym z możliwych poziomów. Proponowany internet światłowodowy to tak jak by sobie do domu wpuścić obcego. Wprowadza się klientów w bład ( po prostu okłamuje). Mami prędkością, a prawde ukrywa o mozliwosci przegladania zawartosci komputera przez np. administratora LUDZIE NIE ZAMIENIAJCIE KABLA NA SWIATLOWOD BO TO SCIEMA. Hub(urządzenie dostępowe) który proponuje vl to chinski szmelc za okolo 100zl, a nie jak jest w umowie 700zł.

krzysiek z radogoszcza

nie pakujcie się w orange, ja naszczęcie odstąpiłem od umowy, to ich 600mb/s jest tylko na papierku, wróciłem do vline mam net 300mb/s i tv prędkość zgodna z umową, bez awaryjnie, polecam

adam teofilów

jak wyżej mam po światłowodzie 300mb/s z tv cyfrową, polecam net i tv

klient

jestem klientem vline od niedawna od jakiś 3 miesięcy, do chwili obecnej nie było żadnej awarii net cały czas działa bardzo dobrze i co najważniejsze jak dla mnie to transfer ponieważ dużo ściągam z netu, polecam.jestem klientem vline od niedawna od jakiś 3 miesięcy, do chwili obecnej nie było żadnej awarii net cały czas działa bardzo dobrze i co najważniejsze jak dla mnie to transfer ponieważ dużo ściągam z netu, polecam.

Marek

w piątek jestem umówiony na drugi etap rozmowy kwalifikacyjnej, napiszę po rozmowie.

Igor

Witam! Pracuje w vline od 2 tygodni, praca ciekawa i fajna atmosfera dobra, współpracownicy mili i pomocni, wrażenie bardzo pozytywne.pozdrawiam

Klient

Firma nieżetelna nastawiona tylko na swój zysk, nie traktująca stron umowy jako równorzędnych partnerów. Biuro obsługi klienta tragedia!!!!!

kuba

Nie jestem zbyt wymagającym klientem i jest to moja pierwsza opinia dotycząca jakiejkolwiek firmy. Twór o nazwie VIRTUAL LINE bo ciężko ich nazwać firmą to najgorsza z dostępnych możliwości. Internet z prędkością do 60mb/s w swoim najlepszym dniu osiągnął poziom 12,7mb/s, pomimo korzystania w centrum miasta. Kontakt z firmą wiąże się z brakiem kompetencji, gburowatością i chamstwem... Usterki, brak internetu kilka razy w miesiącu. Dwa dni temu złożyłem wypowiedzenie umowy z dniem 20 grudnia b.r., oczywiście do tego czasu muszę opłacać nie małe faktury, a VL już mi ten internet odcięło.... Jakim prawem ???!!! skoro płacę jeszcze półtora miesiąca!!!! Banda złodziei i oszustów!!!!!! Sprawą zajmie się Rzecznik Praw Konsumenta..... ODRADZAM WSZYSTKIM, OMIJAJCIE VL SZEROKIM ŁUKIEM!!!!

zdzisław w RDG
@kuba 06.11.2016 20:51
Nie jestem zbyt wymagającym klientem i jest to moja pierwsza opinia dotycząca jakiejkolwiek firmy. Twór o nazwie VIRTUAL LINE b...

mam po światłowodzie u nich telewizję i net i jakoś nie mam takich problemów 300mb/s to mb na sekundę,tv też działa bez zarzutu kilku znajomych ma vl w różnych rejonach Łodzi i jakoś nie słyszałem żeby narzekali no ale marudy zawsze się znajdą których wiedza informatyczna kończy się na włączeniu przeglądarki.

klient vline
@kuba 06.11.2016 20:51
Nie jestem zbyt wymagającym klientem i jest to moja pierwsza opinia dotycząca jakiejkolwiek firmy. Twór o nazwie VIRTUAL LINE b...

też mam łącze światłowodowe co prawda 300mb/s ale tak jak w umowie prędkość jest 300 mb/s w orange jest fajnie kolega przezszedł do orange ma 600 mb a osiąga 96mb/s a prędkość gwarantowana według orange to 37mbps wiec wtedy można złożyć dopiero reklmację haha

MAREK

Najgorsza firma jaka istnieje!!!!! Nie przestrzegaja praw, nie radze nikomu ani pracowac ani podpisywac z nimi umowe, bo traktuja cie jak smiecia.

edeko

Najważniejsze jest dla mnie to @boss, że każdy dba o to, żeby dbać o niezłe zatrudnienie, ale czy wypłata jest na czas? W końcu dostawać wynagrodzenie na czas jest bardzo ważne, a przynajmniej mi to potrzebne

olek87

przerw nie ma, połączenie stabilne, brak jakichkolwiek problemów z transferem danych polecam.

Artur

Witam, od około miesiąca dobijają się do mnie z orange, mieszkam na radogoszczu, orange to kupa mają ukryte opłaty, prędkość nie jest gwarantowana, znajomy wziął na pocztątku czerwca pakiet w orange po tygodniu zaczął żałować. Mam pakiet 100mb + tv cyfrowa z vline i jestem bardzo zadowolony, prędkość ok, jakość usług bardzo dobra, polecam jak ktoś ma do wyboru orange lub vline polecam w 100% virtual line.

anonim

(usunięte przez administratora)

mariusz

powiem szczerze że jest ok, miła atmosfera bez żadnej nagonki, ludzie są spoko, mam nadzieje że będzie tak cały czas

mariusz

ja też byłem na pierwszym etapie rozmów, praca wygląda fajnie, zarobki jak wszędzie, ludzie wydają się spoko, od wtorku zaczynam,

reni87

w ubiegły piątek byłam na rozmowie o pracę, firma wygląda nieźle zarobki też całkiem całkiem w poniedziałek zaczynam pracę zobaczymy jak to będzie.

tomek radogoszcz

założyłem net z vline o przepustowości 150mbps transfer ok jak w umowie, cyfrówka od nich też się spisuje nieźle polecam

jarek

zamówiłem podłączenie netu z virtuala, technik nie dotarł na umówiony termin, dostałem telefon z biura że przepraszają jako normalny człowiek nie robiłem z tego zbyt wielkiego problemu w ramach rekompensaty otrzymałem gratisowe zwiększenie prędkości na pierwszy miesiąc do 30mbps na testach i praktyce sprawdza się super polecam.

Oskar

Wypowiem się jako ich klient od niemal roku. Już przy samej instalacji był problem ponieważ łącze zamiast 100 działało 15 !! W tedy instalatorzy kazali się kontaktować z infolinią i zgłosić. Po prawie 2 !!(DWÓCH) !! miesiącach w końcu zaczęło działać około 70mb. Później ciągłe zgłaszanie przerw, wysyłanie maili ze speedtest-ami. Mówią mi że to wina mojego urządzenia. Więc pożyczyłem z firmy sprzęt za jakies 1200zł, i dalej to samo. Max leci 60 mb na kablu. Przyjechał do mnie ich technik. Był u mnie godzinę. Przez połowę tego czasu łącze działało w porywach do 40 mb. Ale że po jakimś czasie coś się tam ustabilizowało to śmigało chwilami do 90, i takie też (90mb) wyniki wpisał do raportu swojego !! W tej chwili męczę się z niskim transferem oraz ciągłymi utratami pakietów !

Radek

Ta firma to jakiś żart. Może faktycznie powinni zatrudnić więcej osób na infolinię. Drugi dzień problemów z internetem. Dzisiaj już całkiem nie działa. Dodzwonić się do nich nie można, jutro wybiorę się osobiście. Ponad godzina czekania na telefonie i ciągle, wszyscy konsultanci są zajęci. Jeżeli ktoś się wyraża o dostawach internetu pozytywnie to naprawdę ma dużo szczęścia albo pracownicy dostali przykazanie wrzucać pozytywne opinie.

pawel

kilka miesięcy temu pisałem na różnych forach zapytania jak działa vline, skusiłem się na ich usługi i mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolny mam łącze 30 megowe za 50zł i spisuje się bardzo dobrze teraz ja mogę polecić z czystym sumieniem neta z vline.

klient

witam ja mam net na dąbrowie od 2 miesięcy i ani razu nie miałem nawet chwilowej przerwy w dostawie sygnału mam urządzenie które monitoruje mi łącze 24 h na dobę kolego poniżej zmień sprzęt który masz bo coś mi się wydaje że po jego stronie leży wina mam dużo znajomych którzy mają łącze z vline i nie słyszałem żeby ktoś narzekał pozdrawiam

anonim

(usunięte przez administratora)

hugo

mam internet z vline od 3 miesięcy przepustowość łącza taka jak w podpisanej umowie czyli 100mb/s ma 5 mb/s polecam tylko z tego co wiem nie wszędzie są możliwości na podłączenie.

działanie interneti

Od 2 lat mam podłączenie do sieci vline polecił mi znajomy ich usługi obecnie mam z vline net i telefon stacjonarny za wszystko płace niecałe 50zł ale naprawdę polecam jeżeli ktoś potrzebuje stałego dostępu do internetu i zastanawia się nad dostawcą to polecam vline

stalker

szkoda że najczęściej negatywne opinie piszą osoby zwolnione za totalny brak chęci do pracy.

kieraj

Słabo. Firma dobra dla studenciaka, który chce sobie dorobić i nie planuje robić kariery w vline. Niby można się czegoś nauczyć, zobaczyć "na żywo" jak działa tak duża sieć komputerowa, ale nie jest to warte stresu i śmiesznych pieniędzy. Dziwię się tym, co mają żony i dzieci że nadal chcą pracować za ochłapy.

Krecik

V-line totalny koszmar. zamawiane 40 dostarczane z łaski 10. Na zgłoszenia nie reagują. KOSZMAR nie polecam nikomu , nawet wrogowi.

Zostaw opinię o Virtual Line sp. z o.o. - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Virtual Line sp. z o.o.