Ja jestem klientem Virtual Line od 9 lat. Nie mam porównania z innymi firmami, ponieważ Virtual jest moim pierwszym "domowym" dostawcą internetu ale nigdy nie miałem problemu z pingiem tudzież dedykowanym download'em w umowie. Znajomi korzystają z usług innych firm i często ich narzekania nie mają końca. Owszem zdarzały się u mnie przerwy w dostawie ale to głównie w przypadku gwałtownych nawałnic przechodzących nad Łodzią
@Artur a na jakim stanowisku jesteś zatrudniony w Virtual Line? Opowiesz nam o swoich doświadczeniach z firmą i dlaczego jesteś zadowolony? Czy wpływ na to miały zarobki i rozwój czy coś jeszcze? To bardzo ciekawy temat dla osób, które szukają tam pracy.
Fajna firma, pracuję od półtora miesiąca, dobre zarobki, możliwość rozwoju.
Witam! odnośnie pracy to nie wiem jak jest, odnośnie usług światłowodowych jakie świadczy virtual line, polecam 300 mb/s z pakietem wygodnym działa jak w umowie, stały dostęp do netu w dobrej cenie.
Rekrutacja przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Rekruterka pytała się o moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe oraz ze dwa pytania praktyczne do rozwiązania. Chociaż propozycji zatrudnienia nie dostałam, otrzymałam wiadomość z podziękowaniem za udział w rekrutacji.
w zeszłym tygodniu zmieniłem opcję ze 100mb/s na 800mb/s po światłowodzie, jestem pod wrażeniem to działa polecam
CO TU DUŻO PISAĆ NISKA CENA, USŁUGI NA WYSOKIM POZIOMIE, DOBRE PROMOCJE I MIŁA OBSŁUGA TECHNICZNA ORAZ BIUROWA.
Firma porażka.. W weekendy nie pracuje biuro obsługi!!!!odbiera tylko jedna Pani która nic nie wie...tempa i durna konsultanta Czekam tylko do końca umowy.
każdy chce mieć wolny weekend, ja mam internet u nich i ani razu jeszcze nie wykonałem telefonu do biura, płace w terminie, internet polecam
To bardzo dobrze, że jesteście zadowoleni z usług Virtual Line sp. z o.o. Dziękujemy za Wasze opinie. A kto zatrudniony jest w powyższej firmie? Jak oceniacie Virtual Line sp. z o.o. jako pracodawcę?
Niedrogie usługi na wysokim poziomie (lepszy ping i porównywalny transfer do droższych/'lepszych' pakietów konkurencji). Osobiście byłem obsłużony bardzo szybko i profesjonalnie przez telefon
na Teofilowie też działa ok, mam 300mb/s ale łącze jest niezawodne i bezawaryjne.
Do wszystkich inteligentów powyżej. Wiecie, że portal gowork jak sama nazwa wskazuje służy do oceniania firmy jako PRACODAWCY, a nie do oceniania w jaki sposób świadczy usługi. Od tego macie opineo czy inne google. Może ktoś podzielić się opinia nt stanowiska technik serwisu? Chodzi mi o warunki pracy, wynagrodzenie, możliwość rozwoju.
Virtual Line sp. z o.o wydaje się dobrym dostawcą internetu, tylko u nich 100mb/s (w umowie to przedział od 50 do 75mb/s i wtedy jest OK według VLINE). Na ten przedział można liczyć. Umowa na 24 miesiące z karą za zerwanie umowy. Czasami się opłaci zapłacić i mieć spokój. Do infolinii dzwoniłem przez 27 min i łączyłem się kilkakrotnie, czasem przerywało po kilu minutach.
A co możecie powiedzieć o Virtual Line sp. z o.o. jako pracodawcy? Jak przedstawiają się warunki pracy w firmie? Podzielcie się z innymi swoimi doświadczeniami.
Niedrogie usługi na wysokim poziomie (lepszy ping i porównywalny transfer do droższych/'lepszych' pakietów konkurencji). Osobiście byłem obsłużony bardzo szybko i profesjonalnie przez telefon.
Internet okej może byc ale zeby połączyć się z Biurem Obsługi to jaka totalna masakra... 0,10 zł za minutę połączenia... Trzeba czekać z jakieś 20 minut żeby ktoś odebrał... Najlepszy jest komunikat "Obecnie wszytskie linie są zajęte" po czym ktoś odbiera i się od razu rozlacza... Naciegacze
Na Widzewie internet z vline-u działa bez zarzutu.Prawie rok juz korzystam z usług tej firmy .Polecam jak najbardziej.
@Paweł to dobrze. Powiesz coś więcej? Z czego przede wszystkim jesteś zadowolony?
Ja jestem klientem Virtual Line od 9 lat. Nie mam porównania z innymi firmami, ponieważ Virtual jest moim pierwszym "domowym" dostawcą internetu ale nigdy nie miałem problemu z pingiem tudzież dedykowanym download'em w umowie. Znajomi korzystają z usług innych firm i często ich narzekania nie mają końca. Owszem zdarzały się u mnie przerwy w dostawie ale to głównie w przypadku gwałtownych nawałnic przechodzących nad Łodzią
po dwóch miesiącach pracy jako technik, jestem bardzo zadowolony