Alcatel Lucent

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 457 ocen.

Opinie o Alcatel Lucent

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Alcatel Lucent

Nick

Witam, jak wyglądają u Was zarobki (u nowego pracownika) i jak wyglada umowa? Umowa o pracę, czy zlecenie na początek? Pozdrawiam

nick2
@Nick 2 tygodnie temu
Witam, jak wyglądają u Was zarobki (u nowego pracownika) i jak wyglada umowa? Umowa o pracę, czy zlecenie na początek? Pozdrawi...

W Bydgoszczy jest prawie 1000 osób zatrudnionych. Myślisz że wszyscy mają te same zarobki albo taka sama umowę. Zależy od wielu czynników. Poza tym nawet nie dajesz informacji jakie stanowisko cię interesuje, jakie doświadczenie itp. Więc pytanie o zarobki trochę slabe. No ja mam 20k brutto, jak chcesz to weź to pod uwagę i zadaj tyle samo.

prog_spec

Ludzie tu tak narzekają a Nokia jako jedyna Bdg ma tak niskie wymagania z tego co widzę. Praktycznie mówiąc umiejętności tutaj jakich potrzebują to chyba już się takiej firmy nie da znaleźć. A zarobi i tak są atrakcyjne co do tych umiejętności . Przeglądam oferty i widzę jak jest.

egrg
@prog_spec 23.09.2017, 10:49
Ludzie tu tak narzekają a Nokia jako jedyna Bdg ma tak niskie wymagania z tego co widzę. Praktycznie mówiąc umiejętności tutaj...

Tak, najlepiej jak ktoś jest od wszystkiego i najlepiej jakby znał wszystkie gówniane frameworki... wymarzony pracownik...

hgghjghj

Jak można mieć dobrą opinię o firmie, która w taki sposób traktuje starych lojalnych pracowników, którzy karani są niższymi wynagrodzeniami od nowych, za to, że nie odeszli z firmy? Zróbcie coś z tym wreszcie !!!! Wyrównajcie te [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pensje!!!

ByłyPracownik
@hgghjghj 24.07.2017, 21:45
Jak można mieć dobrą opinię o firmie, która w taki sposób traktuje starych lojalnych pracowników, którzy karani są niższymi wyn...

Zmień pracę - nie ma co walczyć z systemem :)

~admin
@hgghjghj 24.07.2017, 21:45
Jak można mieć dobrą opinię o firmie, która w taki sposób traktuje starych lojalnych pracowników, którzy karani są niższymi wyn...

Wiesz, można albo siedzieć i narzekać na niskie wynagrodzenia, albo samemu coś z tym zrobić :) Na to, że firma coś z tym zrobi, raczej nie ma co liczyć...

xx

A jak kształtują się zarobki osób na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta/Front Office Analyst (j. angielski + włoski/hiszpański/niemiecki/rosyjski)? Będę wdzięczny za informację.

ki

Firma, w której płaci się więcej nowym niż doświadczonym.

ds
@Cj 12.07.2017, 17:50
Potwierdzam, nowi z mniejszym stażem i miejsza ilością szkoleń, zarabiają więcej od doświadczonych

Szczególnie u Andrzeja T. młodzi dostali wysokie stawki jeśli prawdą jest to co sami mówią.

123
@ds 16.07.2017, 15:07
Szczególnie u Andrzeja T. młodzi dostali wysokie stawki jeśli prawdą jest to co sami mówią.

Nie jest to prawdą. Stawki są bardzo słabe.

blablabla

Bez znajomości angielskiego? Będzie pracował co najwyżej tam gdzie nikt nie chce - za darmo w "komisji socjalnej" hahaha

Zonk

Chłopie ucz się angielskiego bez tego będziesz zarabiał 2-4 razy mniej i pracował w Januszsoftach

NiedoszlyPracownik

Chciałem do was aplikować, ale po tym co tu przeczytałem, zrezygnowałem.. Jeżeli zarobkowo stoi się w miejscu cały czas, to lepiej iść gdzieś indziej...

~admin
@Inżynier 31.05.2017, 21:07
Aplikuj śmiało tylko z góry nastaw się tylko na 2-4 letni pobyt. Na pewno się czegoś nauczysz, zdobędziesz nowe doświadczenie....

Zgadzam się z przedmówcą, te gorzkie żale, które można tu przeczytać, wylewane są przez osoby, które zasiedziały się tutaj o 5 czy 10 lat za dużo i narzekają, że u sąsiada trawa bardziej zielona. Owszem, praca jest stabilna, wynagrodzenie też ( podwyżka rzadko kiedy, ale dobra kasa na starcie), warto jednak pomyśleć o zmianie firmy (lub chociaż stanowiska) po kilku latach. Podobno dla ludzi z IT najlepiej jest, gdy w jednej firmie pracują około 3 do 5 lat, bo potem następuje zasiedzenie i potem człowiek budzi się z palcem w d****, że tak naprawdę nie jest atrakcyjny dla innych pracodawców, gdyby chciał zmienić pracę. Pozdro i powodzenia wszystkim :)

Ala
@~admin 01.06.2017, 12:01
Zgadzam się z przedmówcą, te gorzkie żale, które można tu przeczytać, wylewane są przez osoby, które zasiedziały się tutaj o 5...

Chyba że jesteś pracownikiem z dawnej epoki (telfa, lucent, alcatel-lucent, nokia) przechodząc przez kolejne zmiany firmy dorobiłeś się pensji i stołka to teraz siedzisz spokojnie i orasz młodych i wciskasz im kity o rozwoju , podwyżkach , nowych technologiach. Jedyna opcja na podwyżkę to znalezienie sobie pracy w trakcie trwania projektu (pisania softu).

gfgfh

To mówicie, że w Nokii/ALU zarabiacie tyle co zwykły kafelkarz/murarz/spawacz ?

Kafelkarz
@gfgfh 28.05.2017, 09:45
To mówicie, że w Nokii/ALU zarabiacie tyle co zwykły kafelkarz/murarz/spawacz ?

Tak, tylko siedzimy przy czystych biurkach, toalety to czysty sedes z papierem i mydlem przy umywalce a nie jestesmy ubrani w brudne, przepocone ciuchy niemyte od miesiecy jak np. kafelkarz.

PracującyGdzieśIndziej
@Kafelkarz 28.05.2017, 18:16
Tak, tylko siedzimy przy czystych biurkach, toalety to czysty sedes z papierem i mydlem przy umywalce a nie jestesmy ubrani w b...

Hm, to ja wolę mieć to wszystko, co piszesz i jednocześnie sporo wyższą wypłatę. Czyli pracować gdzieś indziej, niż w Nokii.

progra

Szukają tutaj programistów Java? bez doświadczenia , którzy maja projekty. Wykształcenie wyższe informatyczne. Jakie są wymagania? Gdzie można składać papiery?

admin
@~admin 12.06.2017, 11:33
Potrafisz porozmawiać z kimś nawet łamanym angielskim, ale tak, żeby Cię zrozumiał? Jeżeli tak, to aplikuj. Jeżeli nie, to będz...

nawet jako programista jest to aż tak ważne?

~admin
@admin 14.06.2017, 09:55
nawet jako programista jest to aż tak ważne?

A jak myślisz, w jakim języku jest zazwyczaj dokumentacja, kompilatory i w ogóle wszystko, z czego będziesz korzystał? Znam ludzi, którzy nawet zarządzanie OpenStackiem przełączają z polskiego na angielski, bo "Orkiestracja" kłuje ich po oczach, a "Orchestration" wygląda znacznie lepiej. Nie do wszystkiego jest polskie tłumaczenie, a nawet, jeśli istnieje, to czasem jest tak tragiczne, że nic się nie da zrozumieć. Angielski jest (według mnie) bardziej ustandaryzowany i jak dobrze się w nim czujesz, to naprawdę będzie Ci łatwiej.

alu

Faktycznie przyszło kilka osób (nie sporo, pojedyncze osoby) z powrotem z Atosa czy Mobiki. Tylko oni dostali już normanle pieniądze za swoją pracę, a nie 4k netto.

PracownikALU

Jestem pracownikiem ALU, a w zasadzie już NOKIA od paru lat. Racja że w ALU pod względem rozwoju (szkoleń) i podwyżek nie działo się zbyt wiele (chyba tylko jedna premia ok 1200zł). Od kąd przejmować zaczęła nas NOKIA dostałem już jedną podwyżkę ok 250 zł netto i dwie premie roczne ok 5500 netto. Zarobki na poziomie 4 tys netto. Dodadtkowo Nokia inwestuje w modernizację placówki (kuchnie, chilloutroomy). Luźne godziny pracy, nie ważne czy przyjdziesz na godzine 7 czy na 10, muszą sie zgadzać godziny przepracowane (8 dziennie - wiadomo). Nie ma problemów by brać czasem prace zdalną - nie trzeba się tłumaczyć i mieć udprawiedliwienia. Nie pracowałem ani w Atosie ani Mobice, ale jest sporo osób które z tamtąd wracają i nie maja zbyt dobrych opinii porównując tych pracodawców. Nie będę tu przytaczał cytatów - sam tego nie sprawdzałem. Pozdrawiam

sdcfds
@PracownikALU 09.05.2017, 14:03
Jestem pracownikiem ALU, a w zasadzie już NOKIA od paru lat. Racja że w ALU pod względem rozwoju (szkoleń) i podwyżek nie dział...

4000tys netto tak? Uważasz, że to dobra pensja dla inżyniera ??? Powinieneś mieć ambicje zarabiać co najmniej dwa razy tyle. Tacy jak Ty tylko psują rynek pracy!

Aluminium
@sdcfds 09.05.2017, 21:41
4000tys netto tak? Uważasz, że to dobra pensja dla inżyniera ??? Powinieneś mieć ambicje zarabiać co najmniej dwa razy tyle. T...

"4 000 tys" = 4 000 000 zł, jak dla mnie pensja więcej, niż satysfakcjonująca :) Chyba, że na "stare", czyli obecnie 400 zł, wtedy faktycznie, porażka na całego...

anonim

(usunięte przez administratora)

SzczęśliwieJużNieALUowiec

No tak, strona firmy jest najbardziej rzetelnym źródłem informacji o firmie ;) Nie wiem jak długo pracowałeś tam, albo czy pracowałeś w ogóle, ale mogę Cię zapewnić, po przepracowaniu Na Pilickiej niemal dekady, że poziom zakłamania bydgoskiego managementu i HRów jest na poziomie przekosmicznym. Jeśli tylko usłyszysz "pracujemy nad tym", to możesz być niemal pewien, że oznacza to "mamy cię w d... i na pewno tego dla Ciebie nie zrobimy, ale próbujemy przeciągać strunę, żebyś zbyt szybko nie odszedł do konkurencji".

Woj
@SzczęśliwieJużNieALUowiec 07.05.2017, 12:08
No tak, strona firmy jest najbardziej rzetelnym źródłem informacji o firmie ;) Nie wiem jak długo pracowałeś tam, albo czy prac...

Czy mowa o stronie "nokiabydgoszcz.pl" i zakładce Nokia Bydgoszcz? Dlaczego nie ma SCO i dawnej fabryki w której składa się szafy. Tych działów ma nie być w Bydgoszczy?

-_--_--_-

Do -_- Rumun, Bulgar jest obecnie do 20% tanszy tak donosi prasa (brali pod uwagę inz. i specjaliści nie podali co prawda w jakich zawodach). Duze projekty przemyslowe, które nie sa dedykoweane dla UE wypchną np. do Indii. Hindus zrobi to taniej i może szybciej ,z ta sama jakoscia. Projekty dla krajów arabskich zaznacz robic np. w Turcji żeby religia państwa się zgadzala , a z drugiej strony nie ryzykować w jakims dziwnym kraju. Przy problemach z iloscia projektów wybierane sa lokalizacje tansze. Nikt na sile nie będzie dawal projektów lokalizacji droższej zysk jest ważniejszy. Nikt nie bedzie sciagal sprzętu do preconfiguracji do takiej dziury na mapie jak Bydgoszcz. Oczywiście nie stanie się to w ciągu roku. Wygaszanie pieca w hucie tez troche trwa :) Szacun dla ALU za wydanie jeszcze przed prawnym przejeciem przez Nokie tyle kasy w Bydgoszcz. Może to w czyms pomoze.

Abcdef

Powoli zamykaja oddzial.

-_-

Od wielu lat pracuję w Nokia vel ALU. Do tej pory myślałem, że to idealny grajdoł dla ludzi bez ambicji. 0 szkoleń, 0 podwyżek (oprócz opisanych wyżej pierdnięć 200 brutto), managerowie interesują się wyłącznie sobą i być może ty swojego, przez rok czasu, możesz nawet nie zobaczyć. Nikt cie tu nie doceni, ani też nie zauważy, tak więc o awansach możesz zapomnieć. No ale przynajmniej masz spokój i nikt nad tobą nie stoi. Tak było... Teraz od czasu Nokii panuje dziwny trend, aby każdy bardziej dochodowy projekt oddać do Indii czy Rumuni. Więc jak dodamy do tych wszystkich wspaniałych zalet, niepewną przyszłość, to mamy pracę idealną. Boże uchowaj przed Pilicką!

annoy

Pracowalem ok 5 lat w roznych projektach, byla to moja pierwsza duza firma. To co moge powiedzieć - sporo sie nauczyłem. Czesc z inzynierow pracujacych w ex. ALU to na prawde mocni zawodnicy. Prowadzenie projektow, mgmt na tle kolejnych firm w ktorych pracowalem wcale nie takie zle. Managerowie skupieni na rozwiazywaniu problemow a nie tworzeniu ich, formalnosci na drugim planie. Reasumujac, w porównaniu do innych firm - ludzie wiedzą co robią. Można coś wynieść. Co do technologii 2 na 5 projektów całkiem spoko, reszta archeo. Epizod z Atos w którym inżynierami zostaja ludzie po kierunkach w ogóle nie zwiazanych z IT, sprzedawcy cześci samochodowych.. czy przełożeni po pedagogice.. lub tacy 'harcerzykowaci' co zwracaja uwage na wszystko to, co nie jest ważne uświadomił mnie że Alcatel-Lucent było pod w/w względami całkiem OK. Drugą sprawa jest faktycznie ta poruszana przez tutaj wszstkich powyżej, czyli wynagrodzenie i HR'y. Co do tego pierwszego - z tego co wiem odrobine sie ruszyło, jednak nie od dziś wiadomo że polityka takich firm nie nadąża za rynkiem. Co do HR - powiem tyle.. generalnie mało przyjemne w obyciu, każdy wie o kogo chodzi. Nie jestem w tym odosobniony i moim zdaniem nie jest przesada pouszanie tego tematu. Normalną sprawa jest ze HR to też 'ludzka' strona korpo, co w tym przypadku totalnie nie jest realizowane. Myśle również że obecna Nokia mocno by mogła skorzystać na odświeżeniu wizerunku i zmianie personalnej.

dsfsdf

Pierwszą rzeczą, którą należałoby zrobić jest całkowita wymiana managementu związanego z działem HR. A zacząć się powinno od znienawidzonej przez wszystkich ( usunięte przez administratora ).Bez niej NAPRAWDĘ będzie lepiej.

Inżynier
@dsfsdf 07.04.2017, 21:50
Pierwszą rzeczą, którą należałoby zrobić jest całkowita wymiana managementu związanego z działem HR. A zacząć się powinno od zn...

Pewnie imię i nazwisko pani z HR zostanie osunięte przez administratora jak to miało miejsce wyżej. Ale i tak wiadomo będzie o kogo chodzi. Z jednej strony ta pani ma niewdzięczne zadanie a z drugiej strony pytanie czy można to robić lepiej i zgrabniej nie budząc tyle kontrowersji wokół swojej osoby?

Mariano

Jakaś cisza przed burzą ... ;-)

obawiam sie o prace

Skad te informacje?? z R&D tez poleca??

reset

Trzeba rozróżnić Nokię, która cały czas była Nokią (Wrocław) oraz Nokię, którą tworzy były Alcatel-Lucent (Bydgoszcz). To naprawdę dwie różne rzeczy i dopóki część osób zarządzających nadal tu będzie, to przez długi czas będzie między nimi spora różnica, m.in. w podejściu do pracowników...

Nick

Podobno Nokia ma w tym roku zwolnić 100 osób w Polsce. Ktoś może potwierdzić?

rpg
@yhtyh 09.03.2017, 17:02
te 100 osób., Generalnie chodzi o salesy i takie tam (usunięte przez administratora) Nic się w firmie nie zmieniło zarobki...

Dlaczego maja podniesc zarobki skoro pozyskanie pracownika w kujawsko-pomorskim jest inne niz np. w mazowieckim. Powiedz jaki duzy wybor alternatyw innych niz Nokia w Bydgoszczy ma pracownik (Mobica,BSB,Assceco pogramisci. Atos sieciowcy choc nie do konca bo tam nie uzywaja nokiowego sprzetu i czesto ludzie w Atosie sa mniej zaszufladowani). Wiekszosc kumatych ludzi ucieka z Bydgoszczy do Wroclaw, Krakow, 3miasto., Wawa. Skoro nie masz ekspertow, mentorow to nie mozesz brac trudnych , zyskownych projektow, nie ma kto szkolic nowych ludzi. Budynki sa w kiepskim stanie , czesc pusta.

dobydgoszczybedejezdzil
@rpg 02.04.2017, 14:14
Dlaczego maja podniesc zarobki skoro pozyskanie pracownika w kujawsko-pomorskim jest inne niz np. w mazowieckim. Powiedz jaki d...

A Ty jesteś z tych kumatych czy nie? Jak ktoś chce, to znajdzie dobrą prace w Bydgoszczy. Atos to nie tylko sieciowcy, poza tym jest jeszcze Genesys, Vivid, Huuuge Games i od niedawna Cybercom. Rynek pracy jest wyczyszczony i trudno znaleźć pracowników, dlatego stawki rosną... Chyba że ktoś siedzi długo w jednym miejscu i liczy na jakieś ochłapy rzucane co kilka lat.

Zxc

Rozwój w Alu.. To są przeciwstawne słowa.. Managerowie robią wszystko, żeby przyciągnąć ludzi. Łącznie z kłamstwem w żywe oczy. Rzucą ci kiełbasą, a potem będą obiecywać gruszki na wierzbie i tak do czasu, aż się nie zwolisz. Potem przyjmą studentów i ci będą pracować aż do czasu kiedy się nie pokapują gdzie są..

:)

Jako software engineer tutaj raczej nie masz czego szukać, chyba że lubisz grzebać w archaicznych rzeczach i robić utrzymanie.. jak planujesz się zabetonować i zaszyć gdzieś - to spoko, tutaj masz do tego warunki.

Pytania

@byłypracownik - dzięki za informację. Sugerowałem się opisem ofert pracy, które brzmią obiecująco tj. "Our promises: Working in a high tech environment and with technologies of the future", "We take advantage of the most advanced methodologies and technologies in Agile SW development", czy też "Getting trained and having learning and development opportunities". Czyli marketing górą ;) Sądziłem, że Nokia wymusi stosowanie nowoczesnych rozwiązań, jako że idzie z duchem czasu..

Pytania
@mcool 24.01.2017, 06:13
@Pytania - szukasz 1 pracy? Bo widać chyba nie znasz realiów? "Nokia wymusi stosowanie nowoczesnych rozwiązań?" Myśla...

Szukam zmiany, a nie 1 pracy. Znam realia, dlatego wolę się zorientować niż wchodzić 2 razy do tej samej rzeki. Wolę zapytać w środowisku niż tracić swój czas. Zauważ, że nie pisałem nic o starych projektach. Przepisanie x projektów nie jest możliwe z dwóch powodów. Nie przekłada się to na $ i zwyczajny brak czasu. Miałem na myśli nowe projekty, dlatego pytałem się również o 5G. Znam i takich, którzy za wszelką cenę będą siedzieć w starociach, bo "sprawdzone" i nie warto zmieniać jak jest okazja, bo trzeba by się uczyć jeszcze przypadkiem. Tego chciałbym uniknąć. Jeżeli lubisz być okłamywany już na etapie czytania ofert pracy na stronach - to Twój wybór. Widocznie Ci nie robi jak jesteś okłamywany w pracy. Ja wolę szczerość. Jak nie masz wymagań i wszystko Ci jedno - to też Twój wybór. Na szczęście są inne miasta, firmy i każdy znajdzie coś dla siebie.

Pytania
@mcool 24.01.2017, 06:13
@Pytania - szukasz 1 pracy? Bo widać chyba nie znasz realiów? "Nokia wymusi stosowanie nowoczesnych rozwiązań?" Myśla...

I wierz mi, że są firmy, które idą z duchem czasu przy kolejnych projektach. Spójrz chociażby na Allegro. Jeżeli zatrzymałeś się w jakiś swoich "realiach", to nic nie poradzę. Historia już pokazała co się dzieje z firmami, które nie idą z duchem technologii. Nokia nie wstrzeliła się w odpowiednim czasie ze smartfonami i stało się co się stało. Została wygryziona. Teraz naprawiła błąd i chce rozwijać sieć 5G - się chwali.

Pytania

1. Jaka jest różnica między wakatami Java Software Engineer a Software Developer? Oba wymagają znajomości Javy. Na co lepiej składać, aby mieć styczność z nowymi technologami? 2. Czy Bydgoski oddział Nokii będzie jakoś zaangażowany w rozwój najnowszej technologii łączności 5G?

były pracownik
@Pytania 22.01.2017, 23:43
1. Jaka jest różnica między wakatami Java Software Engineer a Software Developer? Oba wymagają znajomości Javy. Na co lepiej sk...

Żeby mieć styczność z nowymi technologiami w ALU? To chyba być sprzątaczką - one używają nowszych technologii niż większość produktów tej firmy...

byly pracownik alu

zalezy od produktu - srednio 10-15 letnich

Ciekawy

Jakich technologii mogę spodziewać się jako Java Developer w Nokii (odział Bydgoszcz)? Przede wszystkim, czy firma rozwija się i dąży do korzystania z najnowszych technologii, czy raczej siedzi w starociach?

fgbnfgnf

Niestety ale w ALU będąc seniorami ja i moi koledzy nie mamy nawet tych 4,5k netto.

intruder

Według moich informacji, obecnie wynagrodzenia w Bydgoszczy wyglądają tak: senior soft eng - Atos, Mobica, Vivid 7,5k netto, Genesys 6,5k netto, ALU, Asseco, BSB 5,5k netto soft eng - Atos, Mobica. Vivid 5,5k netto, Genesys 5k netto, ALU, Asseco, BSB 4,5k netto Jeżeli ktoś ma inne dane, to proszę je podać.

Glory
@intruder 22.09.2016, 18:20
Według moich informacji, obecnie wynagrodzenia w Bydgoszczy wyglądają tak: senior soft eng - Atos, Mobica, Vivid 7,5k netto, G...

To jest wartościowe info... Dzięki

Marlon Brandon

Ta. Biuro w Bydzi ma z 500 pracowników i jak podasz swój staż to wszyscy będą wiedzieć o kogo chodzi. Bez przesady. Bez obrazy ale aż taki sławny nie jesteś. Co do procentów to same one nie mają sensu podawania bo jak zarabiałeś 2k i przeskoczyłeś na 4k to nie ma się czym chwalić. A jeśli miałeś 5k i dostałeś 10k to sukces. W obu przypadkach zwiększyłeś zarobki 2x.

Ciekawski
@zzzxxx 22.09.2016, 18:12
"bo jak zarabiałeś 2k i przeskoczyłeś na 4k to nie ma się czym chwalić" - nie rozumiesz, że chwalenie się nie ma tu n...

Z ciekawosci - gdzie teraz pracujesz?

zzzxxx
@Ciekawski 17.10.2016, 10:34
Z ciekawosci - gdzie teraz pracujesz?

Wybacz, ale nie odpowiem. To jest właśnie to, czego chciałem uniknąć - ile zarabiałeś w ALU, jaki miałeś staż, gdzie teraz pracujesz - wiem, jak mściwe są HRy i management w ALU i nie mam ochoty, żeby wiedzieli kim konkretnie jestem.

fgvfdg

W pierwszej kolejności należałoby wyrzucić managerów z HR

Adi
@zzzxxx 16.09.2016, 22:14
Nie podaję publicznie informacji o swoich zarobkach.

A tak w ogóle dlaczego? Przecież to anonimowy portal...Trochę wiarygodności ucieka z twoich postów - na zasadzie wiem ale nie powiem, jak w jakiejś szkole średniej albo niżej. Widać w Polsce jak w lesie - zarówno ze strony pracodawców jak i pracowników.

zzzxx
@Adi 21.09.2016, 11:57
A tak w ogóle dlaczego? Przecież to anonimowy portal...Trochę wiarygodności ucieka z twoich postów - na zasadzie wiem ale nie...

Dlatego, że po zestawieniu kilku informacji ktoś z ALU mógłby mnie zidentyfikować, a nie mam na to ochoty. Gdy napiszę ile zarabiam, to padnie pytanie w jakiej dokładnie firmie, ile mam stażu, ile miałem stażu pracując w ALU itp itd. Moim zdaniem bardzo wiele mówi już informacja, że ALU ocenia, iż pracownik jest wart x, a inna firma ocenia, że ten sam pracownik jest wart 2x. Jakie znaczenie ma konkretna kwota?

xxxzz

Pracuje ktoś jako "Global Welcome Center Analyst"? Jak wygląda praca na tym stanowisku, jak ludzie, zarobki czy ogólnie atmosfera?

xxxzzz
@zzzxx 07.09.2016, 11:21
Atmosfera? W ALU? Donosicielstwo, absolutny brak asertywności polskich managerów, nieustanne kłamstwa managementu na temat przy...

No coz :D A jak zarobki netto? Bo rozumiem ze jak taka atmosfera to jakiejkolwiek szansy na rozwój z tej pozycji nie ma?

zzzxx
@xxxzzz 08.09.2016, 19:37
No coz :D A jak zarobki netto? Bo rozumiem ze jak taka atmosfera to jakiejkolwiek szansy na rozwój z tej pozycji nie ma?...

BYĆ MOŻE coś się poprawi dzięki Nokii, choć nie wierzę, bo musieliby wymienić polskich managerów na wielu poziomach. Kiedyś to był Lucent i połączenie Lucenta z Alcatelem nie zmieniło nic, bo polskie stołki utrzymały swoją obsadę, a tylko dało wymówkę by zamrozić podwyżki na LATA (no bo ciężkie połączenie... wytrzymajcie jeszcze troszkę, niedługo będą!!). Kłamstwa, kłamstwa i kłamstwa - ciągłe ściemniactwo ze strony managerów. Rozwój? Latami możesz nie trafić na żadne szkolenie, a gdy dodatkowo trafisz do projektu używającego technologii sprzed 10 lat, a takich jest niemało, to jesteś zamrożony. niemal wszyscy z potencjałem już dawno stamtąd odeszli, a bardzo wielu, którzy zostali, to tacy, którzy już po prostu sobie nie dadzą rady gdzie indziej. Są dobrzy w jakimś archeo więc sobie tam grzebią w ciepełku i będą grzebać do emerytury. Gdyby teraz trafili na otwarty rynek pracy okazałoby się, że mimo kilkudziesięciu lat doświadczenia nie reprezentują nic.

dcsd

Nie jest to realna stawka, tutaj zarobisz 4 - 5 tys brutto

Adam

Witam, Jaka jest realna stawka dla Java developer'a w Bydgoszczy? Mam rok doświadczenia w IT, wykształcenie wyższe (Telekomunikacja). Czy 6 - 8 tys brutto jest realne czy nie ma opcji?

Nowy

Jak można się skontaktować z oddziałem Nokii w Bydgoszczy ?

Troll
@Nowy 09.08.2016, 15:55
Jak można się skontaktować z oddziałem Nokii w Bydgoszczy ?

Można zadzwonić dla przykładu...

dfv

Niezbyt urodziwe dziewczę z tej HRowej....

gh

3% podwyżki? Czyli tak zwane pierdnięcie lucentowe ?

brfg

Właśnie przyszły wieści o podwyżkach w Alcatel Lucent/Nokii. Pierwsze podwyżki od wielu lat... średnio całe [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] 3%... po czymś takim jedyna motywacja, to motywacja do zmiany pracy...

CNC

Mam brata programistę, bo Ja nie pracuje jako programista...tylko na obrabiarkach CNC. I muszę z przykrością stwierdzić, że informatycy w ogóle dzisiaj się nie szanują. Sami zniszczyliście sobie rynek i traktuje siebie jak szma...aty .Nie Chcę obrażać was...tylko podnieść. Bo dla mnie jest to przykre. Mój brat sporo się uczy i uczył aby w ogóle pracować jako programista. Ma 4 lata doświadczenia jako programista C#. Zarobki słabe jak na to wiedzę. 4 tysiące netto podstawowej pensji (plus premie w zależności od projektów). Ja prawie taką samą pensje wyciągam na obrabiarkach CNC. Gdzie w ogóle nie muszę się uczyć i mieć żadnej wiedzy. Wracam do domu i mam wszystko gdzieś. Niestety uważam, że informatycy to grupa co się nie ceni i ma bardzo niskie poczucie wartości . Bo znam trochę takich. Nie chcę obrażać ale uważam , że informatycy to grupa naiwniaków, która się dała wrobić w balona.

adm

Z tego co wiem od kumpla oni już tu nie szukają ludzi. Na pewno nie w dziale programowania. W końcu ten dział się już całkowicie posypał. Ze względu na ucieczki pracowników i brak jakiejkolwiek ścieżki kariery w tej firmie.

kuhbikbu

Tak przyjmują tam głównie ( usunięte przez administratora )co to za 4k będą pracować do śmierci.

Były pracownik

I jak sytuacja w bydgoskim R&D?

ShitStorm

Burza spekulacji za 3...2...1... ;-)

pythonprog

Koleszko "zadowolony" nie psój rynku. Ludzie na obrabiarkach operatorzy CNC zarabiają w BDG 4 tysięce netto a w tym zawodzie nie trzeba mieć żadnej wiedzy bo sam kiedyś pracowałem jako operator. Na dodatek laby jak cholera były. Aby być testerem/programista trzeba mieć i skończone studia i dużą wiedzę. Pomyśl zanim jakieś głupoty napiszesz. Nie po to człowiek ostro siedzi przed komputerem i się uczy aby zarabiać tak jak koleś który nie ma wiedzy i się nie narobi.

jac
@pythonprog 03.04.2016, 20:56
Koleszko "zadowolony" nie psój rynku. Ludzie na obrabiarkach operatorzy CNC zarabiają w BDG 4 tysięce netto a w tym...

Na CNC nie trzeba wiedzy. Glupoty piszesz

Uwaga

UWAGA!!! Alcatel-Lucent/Nokia to oszuści! Miałem zagwarantowaną w liście intencyjnym podwyżkę, którą miałem dostać po przedłużeniu umowy o pracę. Nie dostałem jej. Szkoda czasu na tę oszukańczą firmę!

dsv

Niech sobie szukają... Po jaką cholerę komukolwiek praca, w której nigdy nie zostaniesz doceniony, w której nigdy nie dostaniesz podwyżki, w której będą cię traktowali jak głupiego barana. W której zdurniali półinteligentni managerowie myślą, że ludzie pracują dla "satysfakcji". Nie, ludzie nie pracują dla satysfakcji tylko dla pieniędzy. To jest właśnie kolejny problem ALU. Najważniejszym są śmieszne ŚMIECIOWE wynagrodzenia. Drugim problemem są bardzo, bardzo słabi "liderzy" i "kierownicy", którzy nie nadawali by się na brygadzistę w fabryce... Oni właśnie powinni wbić sobie do tych zapchlonych łbów, że tutaj pracują inteligentni ludzie, którzy umieją myśleć samodzielnie a nie stado głupich baranów którym można w prosty sposób manipulować ...

qwerty
@dsv 25.03.2016, 17:04
Niech sobie szukają... Po jaką cholerę komukolwiek praca, w której nigdy nie zostaniesz doceniony, w której nigdy nie dostanies...

Jednak praca w Polsce nie jest obowiazkowa. ALU w Bydzi zna widac swoja wartosc i jak na 3-ligowe miasto w skali kraju (bez obrazy bo nie o to tutaj chodzi), gra tak jak pozwala grac przeciwnik czyli pracownik. Tak dlugo, jak jego pracownicy beda akceptowac te warunki (brak podwyzek itp.) tak dlugo bedzie je stosowac.

prog

Podobno szukają...

prog

Szukają tutaj nadal programistów..ale w głównym ALU? NIE W PODWYKONAWCÓW

Do SzkodaZeTakPoznoOdszedlem

Jak do Alu przyszedłeś jako student i dostałeś 1900 na rękę i przez następne 10 lat pracowałeś bez podwyżki. A w nowej firmie dostałeś 3420, to takim 80% weź nam głowy nie zawracaj.

SzkodaZeTakPoznoOdszedlem
@Do SzkodaZeTakPoznoOdszedlem 25.03.2016, 09:31
Jak do Alu przyszedłeś jako student i dostałeś 1900 na rękę i przez następne 10 lat pracowałeś bez podwyżki. A w nowej firmie d...

1. Przyszedłem do ALU już po studiach 2. Zarabiałem w ALU więcej niż średnia krajowa 3. "przez następne 10 lat pracowałeś bez podwyżki" - nie trzeba komentować

Zostaw opinię o Alcatel Lucent - Bydgoszcz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Alcatel Lucent