KLG

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 76 ocen.

Opinie o KLG

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KLG

Grzechu

Kierownik produkcji, kierowniczka magazynu i kierownik kontroli jakości - największe cymbały co nie mają o niczym pojęcia a robią z siebie Bóg wie kogo. No i jeszcze informatyk co tylko mysli jak tu kogos podp... do Szefa.

belma
@Grzechu 15.08.2017, 18:25
Kierownik produkcji, kierowniczka magazynu i kierownik kontroli jakości - największe cymbały co nie mają o niczym pojęcia a rob...

No proszę, a myślałem że tylko w mojej firmie jest taki informatyk podpier.....,informatycy są fuj.

Rocco

@Grzechu A kogo masz na myśli bo mój kierownik naprzyklad jest zaj***sty

Grzechu

Nie polecam tego miejsca pracy. Prezes pozatrudniał imbecyli na stanowiska kierownicze i z miesiaca na miesiąc jest coraz gorzej.

Iwona
użytkownik zarejestrowany

@Jolka to ważna informacja, że pracownik po przyjściu do firmy ma jednak pewien okres na wdrożenie się do pracy. Piszesz, że długo nie wyrabiałaś norm. Co było tego powodem? Czy normy te były ciężkie do osiągnięcia?

Jolka
@Iwona 17.07.2017, 13:48
@Jolka to ważna informacja, że pracownik po przyjściu do firmy ma jednak pewien okres na wdrożenie się do pracy. Piszesz, że d...

To była pierwsza moja praca na produkcji, stąd nie miałam wprawy w takich rzeczach. Na niektórych stanowiskach normy były ok, na innych za wysokie - i na nich często albo robiło się normę i puszczało "buble", bo nie było czasu lepiej przyglądać się detalom, albo robiło się mniej a lepiej. Przy czym później dochodziły jakieś wymagania w jaki sposób sprawdzać detal dodatkowo, co zajmował więcej czasu, a norma pozostała jeśli dobrze pamiętam niezmieniona.

Jolka

Pracowałam na montażu pół roku. Nie byłam dobra, nie wyrabiałam długo norm na większości stanowisk, a czepiać zaczęli się dopiero po 4 miesiącach. Zwolniłam się sama z prywatnych przyczyn. Mi się podobało jak na ten czas, praca siedząca, bodajże dwie przerwy, wynagrodzenie najniższa plus dodatek za nocki. Gdy obchodziłam powoli zaczęły się robić jakieś kwasy, więc ciężko mi powiedzieć jak jest teraz.

Jolka
@Jolka 10.07.2017, 10:10
Pracowałam na montażu pół roku. Nie byłam dobra, nie wyrabiałam długo norm na większości stanowisk, a czepiać zaczęli się dopie...

*odchodziłam

Iwona
użytkownik zarejestrowany

@taaakaaaa według Ciebie zarząd nie jest zainteresowany sytuacją pracowników? Jednak to pracownicy tworzą firmę i wpływają na jej wydajność. Mógłbyś powiedzieć coś więcej o tym jak obecnie wygląda praca w firmie? Szczególnie w jej poszczególnych działach. Takie dodatkowe informacje będą cenne dla osób, które myślą nad KLG jako potencjalnym miejscem pracy.

Miszczu
@Iwona 07.06.2017, 10:48
@taaakaaaa według Ciebie zarząd nie jest zainteresowany sytuacją pracowników? Jednak to pracownicy tworzą firmę i wpływają na...

Tylko co to zmieni? Każdy przychodzący do firmy, wyrabia sobie sam o niej opinię - jeżeli jest rzeczywiście tak źle, to czemu tyle ludzi tutaj pracuje? Przecież przy tak niskim "bezrobociu", każdy może iść gdzie indziej, bo pracownik jest teraz w Bydgoszczy na wagę złota. Proponuję zająć się pracą, a nie wieczorami urządzać gównoburze - kto ma lepiej a kto gorzej. Każdy dostaje to, na co zasługuje :)

Iwona
użytkownik zarejestrowany

Na jakie warunki zatrudnienia mogą liczyć pracownicy firmy? Jakie benefity zapewnia KLG? Chętnie poznamy Wasze doświadczenia z pracy w firmie.

O.N.A

Pracuje w tej firmie rok czasu polecam kazdemu Mila atmosfera kazdy chetny do pomocy Zarobki zadawalajace

żenada

po trupach do celu nie polecam

Mocny

Witam kolegów i koleżanki. Jestem w miarę nową pracowniczką KLG i doszły mnie słuchy że na MONTARZU dziewczyny opracowują sobie godziny na przerwach śniadaniowy. Dlaczego na innych wydziałach tak nie ma.... Przecież pracujemy w jednym zakładzie... Ja też bym tak chciała sobie nie iść na kilka przerw i uzbierać sobie dzień albo dwa... Dziwię się tylko że kierownictwo im na to pozwala.

NIema
@Mocny 28.11.2016, 08:44
Witam kolegów i koleżanki. Jestem w miarę nową pracowniczką KLG i doszły mnie słuchy że na MONTARZU dziewczyny opracowują sobi...

Montaż ma 2 przerwy a ty pewnie nie

taaakaaaa

myslisz ze prezes czy ktokolwiek z kierownictwa by sie takimi wpisami przejmowal. w kazdym zakladzie tak jest szczegolnie jak pracuje duzo osob a prezesa akurat interesuje kto kogo o gaduje a kto nie zreszta tak jak wszedzie tak i u nas nie ma kogos kto by nie obgadywal juz nie robcie teraz z siebie takich swietych. myslisz ze prezes zareaguje na takiego emaila hehehehehehe no na pewno.....kiedys powiedzial ze kierownicy sa od tego. z taka atmosfera w duzym zakladzie niestety trzeba sie liczyc....wszystkim sie nie dogodzi

jery
użytkownik zarejestrowany

4 tysiące w dzisiejszych czasach to naprawdę sporo, nie ma na co narzekać :) Powiedzcie, czy jest szansa w najbliższym czasie na jakieś nowe rekrutacje?

babka
@***** 18.02.2017, 09:02
Koleżanka wyżej ma rację. STARE BABY A ZACHOWUJA SIE JAK W GIMNAZJUM! Brygadzista pani H cała zmianę nic nie robi, chodzi iplot...

jestescie smieszni z tymi opiniami, wasze opinie i tak nic nie zmienia, nawet jesli prezes zwolni 40 osob z montazu to przyjda nastepni dokladnie tacy sami. a teraz ci co pisza te komentarze robia z siebie niewiadomo jakich swietych....smieszne. jak sie komus cos nie podoba to niech wyjasni to z ta osoba i tyle.

gameover
@babka 22.05.2017, 15:54
jestescie smieszni z tymi opiniami, wasze opinie i tak nic nie zmienia, nawet jesli prezes zwolni 40 osob z montazu to przyjda...

Nic w życiu nie osiągnęły a myślą że wszystkie rozumy pozjadaly...

Misiek

Firma zaczyna mieć brak szacunku do pracownika duzo wymagają a nic nie robią by było lepiej. ..

Rutek

I po reklamie :)

miszczu
@Rutek 19.05.2016, 10:08
I po reklamie :)

co za pseudonim artystyczny ;)

były pracownik

Drodzy czytelnicy. W każdej firmie po dłuższej chwili spędzonej wewnątrz jej murów odnajdziecie jej wady i zalety. Przeciętny Kowalski to zazwyczaj malkontent wiec radzę z dystansem podchodzić do komentarzy. Dla osób rzeczywiście poszukujących pracy, rozwoju, pogłębiania wiedzy bądź zdobycia praktycznego doświadczenia po ukończeniu studiów postaram się w paru słowach przybliżyć co KLG jest w stanie wam zaoferować. KLG w mojej ocenie jest firmą gwarantującą stabilność zatrudnienia oraz rozwoju. Jest dostawcą detali i rozwiązań dla branży automotive i to dla wiodących marek na rynku. Jako jedyni na polskim rynku są w pełni niezależną firmą(wszystkie fazy produkcji w jednej firmie bez udziału podwykonawców). Dla każdego z klientów są w stanie zaoferować usługę kompleksową bądź jeden z etapów produkcji. Obecnie w wachlarzu usług możecie tam znaleźć - wytwórstwo,naprawa oraz konserwacja form wtryskowych - produkcja detali z tworzyw ( wtrysk elementów jedno , wielokomponentowych,obtrysk itd) - obróbka powierzchni (malowanie, trawinie laserowe, hot-stamping,galwaniczne pokrywanie tworzyw sztucznych,tampo printing,itd) - montaż Wszystkie z powyższych procesów produkcyjnych wykonane w jakości wymaganej przez przemysł samochodowy. Ta firma jest szansą dla ludzi z wielu profesji jak sami widzicie zakres działalności firmy ogromny.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Pracownikkj

Umowa umowa, zwolnienia zwolnieniami. Nie ma z czego sie tak cieszyc. Zalad do dupy, zero organizacji pracy , wszystko maja w d**** a na audyt dupa sie gotuje im bo w papierach balagan. A i tak wszystko zwalaja na obsluge i pozniej zwalniaja bo ktos musi za to poniesc odpowiedzialnosci bo przeciez oni sie nire przyznaja do tego ze zawalili sprawe,kazdy musi bronic swoja posade. To co sie dzieje teraz w tym zakladzie to jeden istny cyrk, kazdy kazdemu patrzy na rece.

elpolako

Jakie obowiązki należą do pomocników ustawiaczy? Montaż i demontaż form czy coś poza tym ?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

zzzzzzz

cały czas potrzebują do pracy, na produkcji i ogarniętuch pomocnikuw ustawiaczy, którzy wiedzą coś o mechanice,i przyswajają wiedze.

g

wiekszosc zalogi z konkurencji tutaj pracuje..

On

Byłem zainteresowany pracą jako uatawiacz, jednak dowiedziałem się, że jeden wielki syf i układy. Nie dziękuję.

*******
@On 11.09.2015, 21:31
Byłem zainteresowany pracą jako uatawiacz, jednak dowiedziałem się, że jeden wielki syf i układy. Nie dziękuję....

Ja pracuje kilka lat,i nie po układach,są duże możliwości awansu i rozwinięcia się w tej branży, firma organizuje dużo szkoleń pod kontem produkcji i znajomości produktu,

nju

witam, ustawiaczy szukają?

anonim

Witam,troche nie na temat....firma fajna,super sie tu pracuje,ale nie o tym,moze wie ktos co to za chlopak mial praktyki w lipcu na GGSach,taki wysoki,malo mowny..Pozdrawiam i prosze bez glupich komentarzy.

miszczu
@anonim 04.09.2015, 10:17
Witam,troche nie na temat....firma fajna,super sie tu pracuje,ale nie o tym,moze wie ktos co to za chlopak mial praktyki w lipc...

taki z brodą?

anonim
@miszczu 04.09.2015, 11:30
taki z brodą?

Nie nie z broda,taki wysoki,dziwnie sie patrzyl,byl tylko w lipcu....

ja

fajnie tu wszyscy sobie piszą karzdy ma swoje zdanie nabijają się ale nikt niema jaj żeby się podpisać i ujawnić pozdro dla normalnych DawMag i reszty MAGUW!! od Edy HE.HE

tresciwy

E tam , robic ci sie nie chce i wymyslasz , a chlopaki mowia ze jestes szpagat numero uno w tej branzy . Ja tam chwale so prace w KlG umowa jest kwit na czas itd . Jak ci sie nie podoba do do lidla na magazyn

zzzzzzzzz
@tresciwy 07.08.2015, 16:55
E tam , robic ci sie nie chce i wymyslasz , a chlopaki mowia ze jestes szpagat numero uno w tej branzy . Ja tam chwale so prace...

i właśnie z ciebie się śmieją

zzzzzzzzzzzz

same konfidenty i podpierdalacze jeden drugiemu kose by wpie....ł w plecy żeby się utrzymać a kierownicy się z nich śmieją

rozczarowany

Normalnie jak to czytam i śmiać mi się chce. Jaki nieudacznik życiowy szuka tutaj informacji o swoim przyszłym pracodawcy, tylko same niedorozwoje... Jak nie popracujesz to się nie dowiesz łajzo jedna z drugą!!! Pozdro DawMag

gienek

wszyscy (usunięte przez administrwiecie jak tu się pracuje. kto nie spróbuje ten sie nie przekona jak się komuś niechce pracować to wypisuje jakieś bzdury księżniczek tu nie potrzeba tylko pracownikuw na produkcję.

Jurek

Witam, napisze ktoś może jak mniej więcej wyglądają zarobki po 3 miesiącach pracy na najniższej w galwanizerni? Jak przebiega rekrutacja przez firmę Flame?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

miszczu

Hej, proszę nie mylić KLG Sp. z o.o. z KLG S.A. - to dwie różne firmy...

....

witam:) Princeska jeszcze pracuje????

miszczu

Banda nieudaczników zarządza firmą. Brak rozwoju, a na układy niema rady. Może przeczyta to szef i zrobi porządek.

miszczu
@miszczu 05.05.2015, 22:19
Banda nieudaczników zarządza firmą. Brak rozwoju, a na układy niema rady. Może przeczyta to szef i zrobi porządek....

o ktoś się podszywa :) "Banda nieudaczników zarządza firmą. Brak rozwoju, a na układy niema rady. Może przeczyta to szef i zrobi porządek. " podejrzewam że to czyta, ale przecież zawsze można podejść do szefa i powiedzieć co na wątrobie leży

zzz

Firma się rozwija , nabija kabze szefa.Pracowników w d.pie ma i nic lepiej nie będzie. Kierownictwo, same lizaki i wazeliny. Czas zmieniać prace.

miszczu
@zzz 29.04.2015, 22:07
Firma się rozwija , nabija kabze szefa.Pracowników w d.pie ma i nic lepiej nie będzie. Kierownictwo, same lizaki i wazeliny. Cz...

nikt Ci nie zabrania :)

pracownik

Nie polecam pracy! Same układy i układziki.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

miszczu

Firma się rozwija, więc powstaje zapotrzebowanie na nowe osoby. Nie widziałem ofert odnośnie specjalisty ds. sprzedaży, ale pozostałe się zgadzają.

ustawiacz

Wszyscy w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wchodzą i trzymają palec prosto.

miszczu
@ustawiacz 15.04.2015, 07:39
Wszyscy w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wchodzą i trzymają palec prosto.

szczególnie ustawiacze :)

gienek

miszczu ???jeśli chodzi o ustawiaczy to jakich zarobków można się spodziewać? między 3a4? czy 4a5? a pomocnik ile wyciąga

miszczu
@gienek 04.04.2015, 20:46
miszczu ???jeśli chodzi o ustawiaczy to jakich zarobków można się spodziewać? między 3a4? czy 4a5? a pomocnik ile wyciąga...

Nie posiadam takich informacji, co więcej, nawet jakbym je miał to bym ich nie przekazał dalej. Z tego co wiem to na wynagrodzenie stanowiskowe składa się wiele czynników, m.in. umiejętności/doświadczenie itp. Wystarczy złożyć CV, przyjść na rozmowę i się przekonać.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

miszczu

GGS Technologies zajmuje się budową form wtryskowych, KLG zajmuje się przetwórstwem tworzyw sztucznych...Fakt że obie firmy działają w tym samym budynku, ale jednak nie ma co zapominać :) Jeżeli chodzi o pracę, to obecnie poszukiwane są osoby na stanowiska: ustawiacz wtryskarek, pomocnik ustawiacza, ślusarz narzędziowy, elektryk, mechanik, tokarz i drążacz :)

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

miszczu

Panie Kominek - ja rozumiem, że w ciemno nikt nie chce iść, ale opinie zazwyczaj są bardzo skrajne - albo komuś się bardzo podoba, albo ktoś narzeka że musi pracować np. na 4 brygadówce. Po to jest rozmowa kwalifikacyjna, żeby rozwiać wszelakie wątpliwości. Złóż CV, czekaj na odpowiedź, przyjdź na rozmowę i się dowiedz. Z takim podejściem ludzi, nie ma się co dziwić, że później jest bezrobocie na rynku...

as

Witam czy polecacie pracę w tej firmie? Dostałam ofertę pracy tam chce więc wiedzieć czy warto:-)

miszczu
@as 18.02.2015, 13:21
Witam czy polecacie pracę w tej firmie? Dostałam ofertę pracy tam chce więc wiedzieć czy warto:-)

ja polecam :) z drugiej strony, jeżeli nie spróbujesz to skąd masz wiedzieć jak jest naprawdę? Część osób "narzeka", część jest zadowolona - nie pójdziesz do pracy bo ktoś powiedział Tobie, że jest źle? A na jakiej podstawie taką opinię wystawił? Wiem - bo trzeba pracować...ale cóż, w każdej firmie trzeba.

ktoś 3435

Pewna osoba napisała tu że zarobki są OK, czyli ile, czy tyle co powinno się płacić w kraju należącym do Unii Europejskiej? Zarobki OK czyli jakie, 3, 4 tysiące netto na produkcji-jeśli tak to jestem zainteresowany pracą.

zainteresowany

szukam pracy w kj ,warto aplikowac? jaka atmosfera? zarobki ?

nowy

a jak tam mechanicy sobie radza

damianuss

witam . czy nie wiecie może potrzebują do was na dział montaż lub galwanizera?

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

misczu

Głupie podejście, pensja zależy w dużej mierze od kwalifikacji i umiejętności - wiadomo, stanowiskowe dodatki również są.

polecam

Witam,jak na temat każdej pracy SA krytyki,to nie prawda ze jak kobieta idzie na opiekuńcze to zostaje zwolniona widocznie brała to bardzo często lub nie było tyle pracy dla wszystkich.każdy pracodawca myśli o sobie.kilka lat pracuje w klg mój członek rodziny i ja jesteśmy zadowoleni z pracy.ludzie traktują nas tak jak sami i traktujemy wiec nie poczcie ze kadra jest taka zła bo to nie prawda.jeśli ktoś szuka pracy i naprawdę jej potrzebuje to zachecam do pracowania w klg a przecież nie musi tam pracować do końca życia w tym momencie może szukać innej pracy która będzie mu odpowiadac

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

miszczu

Hej, nie ma tutaj takiego stanowiska - bardziej handlowe, ale z tego co mi wiadomo są już "obstawione". Umowę dogadujesz sobie sama, jeżeli oczywiście jest chęć zatrudnienia Ciebie. Z drugiej strony, kto nie próbuje ten nie ma :) Ja już 2 rok z KLG działam i nie zamierzam zmieniać pracy.

życzliwa

15 kg kobiety, skąd to 20kg z kosmosu chyba

klg

Dzieje sie u nas Mrowka z Krukiem daja rade hah Ptaszek i Robaszek

jaa

o matko koleżanko opieka nad dzieckiem w klg wiaze sie ze zwolnieniem, a jak ktos nie ma dzieci niech nie komentuje. zamiast patrzenia co robia inni i podlizywania sie lepiej wziac sie za prace

ona

jak ktos ma male dziecko niech nie idzie tam do pracy chyba ze ma opieke 24h na dobe dla dziecka bo tam jak bierzesz opieke na dziecko to jestes zwolniona u nich nie ma takiego czegos jak opieka na dziecko!!!!! nie mozna isc na chorobowe a ta agencja FLAME!! To wogule porażka!!!!

ktos 1234

O Matko! Czytam sobie te Wasze komentarze i myślę sobie, że wszyscy jesteście pierwsi do krytyki!! Nigdzie nie będzie jak w bajce! Ja tam pracuję pewien czas. I mimo, że miałam umowę agencyjną na tydzień, potem na dwa tygodnie itd. wykazałam się zaangażowaniem i umowę przez zakład otrzymałam! Natomiast nie chodzę przez 8 h z telefonem w ręku i nie sms-uje i nie wchodzę na facebooka...

gonzo

Według dokumentów podpisywanych przez zatrudniane Panie (których z pewnością nie czytają), kobiety w tym zakładzie mogą nosić ciężary do 15 kg. Ponadto, zgadzam się, że wg. prawa pracy na każde przepracowane 8h przypada 15min przerwy (co często przez Panie jest naciągane). Ostatnia sprawa - Panie nie wożą palet "WIDLAKAMI", bo nie posiadają do tego uprawnień. Panie wożą palety tzw. PALECIAKAMI, które obsłużyć może nawet 10-letnie dziecko. Pozdrawiam. :)

Zostaw opinię o KLG - Bydgoszcz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KLG