Opinie o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. w Toruń Szosa Bydgoska 58

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. w Toruń Szosa Bydgoska 58

Mm nowy
 Pytanie

Witam Panowie, Jakie są wymogi odnośnie auta ? Mam na myśli wiek samochody. Czy ma to znaczenie dla farmady ? Ile lat mają wasze auta??

Robins
@Mm nowy

Jeśli masz parcie na tę robotę, dlaczego nie zapytasz bezpośrednio u źródła? Odpowiedź będziesz mieć szybką, jasną, klarowną i bez niedomówień. No, zastanów się chłopie czy nie dobrze ci radzę.... ;)

Mm Nowy
@Robins

Zgadza się masz rację e 100%. Ale takie fora też służą do wymiany informacji, ewentualnie pomocy nowym osobom... mam na myśli doradzenie lub odradzenie. Chciałem tylko uzyskać info od doświadczonych podwykonawców.

Nowy

Cześć panowie, patrząc na sytuacje jaką teraz mamy chce kupić samochód do transportu leków. Czy możecie mi doradzić jaki będzie najsłuszniejszych ?? I jakie są wymogi odnośnie samochodu ?

Ale gość!
@Nowy

Jaki będzie najsłuszniejszych ?? Noooo..... tych najsłuszniejszych rozmiarów oczywiscie:)

Nowy
@Ale gość!

strasznie wyczerpująca odp. Czasami lepiej się nie wypowiadać i nie zaśmiecać forum. Takie jest moje zdanie więc dzięki za "odp." Jeżeli ktoś chce pomóc i wypowiedzieć się mądrzej i merytorycznie chętnie poczytam.

Ale gość!
@Nowy

Nie obraź się facet, ale moja odpowiedź jest reakcją na twoje smutne, nudne i banalne pytania. W oczywisty sposób to właśnie ty, a nie kto inny zaśmieca to forum, bo gdybyś zadał sobie minimum trudu i przeczytał kilkanaście ostatnich wpisów, to wiedziałbyś już niemal wszystko w tym temacie. A żeby sprawę wyjaśnić już definitywnie zgłaszasz się do zleceniodawcy, pracodawcy i jest pozamiatane. Takie trudne do załapania?

Nick
@Ale gość!

Dokladnie. Rekin biznesu sie znalazl. Kupie busa i bede jezdzil. Nie wazna stawka, warunki, trasa. On chce i prosze mu powiedziec ????????

Nowszy i szczęśliwszy daleko
@Nowy

nowy a wam firma dopłaca do pensji żeby regularnie tu zaglądać i robić porządek na forum czy to tak z własnej inicjatywy? co do auta to takie które spali tyle co fiat doblo bo tyle za kilometr płacą że hoho ale duże na tyle żeby zmieściły się oddane leki z wypożyczalni leków NEUCA dbającej o klientów i koniecznie odpowiednio posortowane. No i jeszcze może żeby miało wygodną kanapę, jak będziesz przysypiał za kółkiem od orania 6 dni w tygodniu po kilkanaście godzin to musisz mieć dobre miejsce do spania bo w domu będziesz tylko bywał a o to przecież w życiu chodzi co nie ;)

Nowy
@Nick

Ty pacynku ustalasz stawki? trasy ?

2
Wciazjezdzacyjeleń
@Nick

Na takiej właśnie zasadzie Nauca ma mnóstwo ludzi na nasze miejsca i straszą, jak sie nie podoba to sie zwolnij, za bramą 10 na twoje miejsce czeka. Przychodzi żółtodziób z samochodem i chce jeździć, zadowolony że Pana Boga za nogi złapał. Póki nie przyjdzie przelew i nie wiadomo co zapłacić ZUS, podatki czy na paliwo do następnego przelewu zostawić. Do tego miesiąc musi minąć zanim procedury pozna, paczki przestanie gubić i aptekary się przekonają że jednak nie chcą go zabić i pisanie miliona skarg nic nie dalo. A my doświadczeni, mający dobry kontakt z klientem jesteśmy dla nich "g" warci

Nick
@Wciazjezdzacyjeleń

Wiesz kolego "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma". Zależy jaką masz trasę, jak się dogadasz z aptekami (jakie ustępstwa uda Ci się wyprosić). Praca może i fajna, czysta ale generalnie w życiu bym do farmady nie wrócił (i farmacji ogólnie bo to jeżdżenie non stop), faktycznie zarabiałem znacznie więcej niż teraz ale kosztem wyhodowania sobie wrzodów żołądka i pewnie raka w dalszej perspektywie. Teraz w tańszych spodniach jestem bardziej szczęśliwy bo mam kiedy je nosić :) Dużo siły Ci życzę

Krakus
 Pytanie

Dzień dobry, czy są w firmie jakieś informacje nt. nowej ustawy prawo farmaceutyczne? Wynika z niej, że od 1 lipca wozić towar mogą wyłącznie zatrudnieni na umowę o pracę...

Zapomnij
@Krakus

Umowy o pracę były w torfarmie jakieś 15 lat temu, potem powstała farmada po to żeby ciąć koszty dzięki czemu mogą tyrać ludzi na własnej działalności po 13 czasem 14 godzin dziennie (jeżeli pracować zgodnie z przepisami BHP, ruchu drogowego, zdrowego rozsądku). Zapomnij że to wróci, musieli by płacić za transport 2,3 razy tyle a na to zgody zarządu nie będzie, już oni coś wymyślą żeby nowe prawo jakoś obejść.

Will
@Zapomnij

Musieli by kupić jeszcze auta. Tras 750 w Polsce. Kupa szmalu... praca 8h jeśli więcej to trzeba zapłacić nadgodziny. Urlopy po 24 dni. Ktoś by musiał nadzorować paliwo,spalanie, jak użytkowane są auta. Uważam, że jest to nie do zrobienia.

Kimi
@Will

26 dni urlopu.....

Adam Toruń
@Will

Panowie i panie, proponuje dokładnie przeczytać i zinterpretować tą ustawę. Z ustawy wynika jasno że zakaz zatrudniania podwykonawców dotyczy podmiotu głównego i hurtowni. Oznacza to nic innego jak tylko to że ustawa dotyczy transportu i przechowywania na lini , PRODUCENT-HURTOWNIA. Znając życie żadna hurtownia nie zdecyduje się na zakup własnego transportu i zapewnienia całej logistyki tak więc całość zadania spadnie na producentów czyli tak jak to było dawniej.

Zdzichu
 Pytanie

Jakie płacze, lamenty, większość dokłada do interesu :) ale wakatów wolnych jakoś brak :D

Nick
@Zdzichu

Ale jakie lamenty? Jest czarno na białym napisane ile czasu i za ile pieniedzy, chcesz tyrać jak murzyn to składaj podanie ktoś Ci broni? Ja już w tym dziadostwie nie jeżdże i starnowczo odradzam zreszta już wszystko napisano

Zdzichu
@Nick

Napisałem post, ty odpowiedziałeś na niego w godzinę :D Bardzo szybko jak na osobę która nie podjęła współpracy z firmą :D Jak chcesz robić "zadymę" albo boisz się o stołek to bądź bardziej subtelny. Jeśli chcesz być specem od czarnego PR, to rzuć to bo się nie nadajesz. :D

Nick
@Zdzichu

Farmadzie NEUCE nie trzeba robić czarnego PR, sami go sobie robicie przez podejście do podwykonawców przez ostatnie 10 lat. A Ty może nie wchodź na forum skoro czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoją mocną stroną, napisałem że już tam nie pracuję. Teraz jestem traktowany jak człowiek, nie jak maszyna pracująca 6 dni w tygodniu od świtu do nocy za stawki które są czarnym żartem.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O..
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(14 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Specek
 Pytanie

Witam mam pytanie do kolegów z Krakowa jak wam system utworzył trasy po reorganizacji ?? Jest tak źle jak słyszeliśmy? Pozdrawiam.

Daniel
 Pytanie

Cześć, Czy ktoś z was może mi opisać od kuchni jak wyglada wspólpraca z FARMADA ?? Mam na myśli dzień pracy przewoźnika. Jak to wygląda od początku do końca dzień pracy.

Jedenzwielu
@Daniel

Przyjazd na magazyn: Przygotowanie lodówki - wymiana wkładów, Ułożenie faktur za kolejnością Skan pojemników/kartonów/worków Załadunek na auto, podpisanie papierów i jazda. Realizacja trasy za kolejnością - dostarczenie do aptek W aptece: Ponowny skan dostarczanego towaru + podpis listu przewozowego Zabieranie pustych pojemników Podpis i zabranie zwrotów I do niedawna: zabieranie kasy Powrót na hurtownię: Zdanie zwrotów Rozładunek pustych pojemników Oczywiście cały czas obowiązkowo utrzymanie temperatury lodówka 2-8, paka 15-25

Co za ludzie!
@Jedenzwielu

Jak to do niedawna zabieranie kasy? A obecnie jej nie przyjmujemy? Proszę bardzo, dzisiaj przyjąłem pięć wpłat. Owszem ,są to pieniądze za towar na gotówkę, ale jednak....więc odpowiedź koledze jest niezupełnie ścisła i prawdziwa.

driver
@Co za ludzie!

Dyżurni spedytorzy w akcji zamiatają na dól starsze posty żeby wybielić wizerunek firmy ale ponad dwudziestu lat obcinania zarobków z Torfarmu (kto pamięta? ;) ) i dodawania obowiązków nie da się zapomnieć, zbyt wielu ludzi pamięta...

Daniell
@Jedenzwielu

Dziękuję

Daniell
@Jedenzwielu

A w jakich godzinach zaczyna się praca ?? i ile schodzi na magazynie ??

Jedenzwielu
@Daniell

Zależy od trasy i jakie masz ruchy. Jeden załaduje 40 aptek 250+ paczek w godzinę. Inny będzie się motał pakując Doblo. Poza tym obowiązuje kolejność wyjazdów. @driver Szkoda tylko, że przez te 20 lat cięć dajecie robić się w balona i co najlepsze nikt z was nie rezygnuje z jazdy

Daniell
@Jedenzwielu

A jakie przeważają auta ? Typu kontener ? blaszak czy coś ala Doblo, Berlingo ? Czy to ma znaczenie ?? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi oraz pomoc. Mam w tym momencie troszeczkę inny obraz tej pracy.

Wil
@Daniell

To wszystko zależy na jakiej trasie masz operować. Jedni jeżdżą scudo ,doblo inni Masterami czy ducato. Bo możesz mieć rano 17 aptek a możesz mieć i 28. I sytuacja może być taka że będziesz miał te 17 aptek rano A towaru będziesz miał więcej jak ten z 25. Bo będziesz obsługiwał jakąś duża sieciowke . Jeśli mógłbym coś ci podpowiedzieć to jak kupisz auto pod trasę to kupuj zawsze o "1rozmiar" większe. Na daną chwilę będziesz się ładował, dojdzie za rok mocna sieciowka i będziesz kombinowal.

Daniell
@Wil

Dzięki wielkie za info i odpowiedz :) A czy u innych dystrybutorów wygląda to podobnie ? Mam na myśli Polfę lub Farmacol ??

Daniell
@Wil

Mam jeszcze jedno ważne pytanie dla mnie, czy bus dzielony to bardziej wada czy zaleta ??

Will
@Daniell

W neuce raczej bus dwu komorowy jest nie spotykany. Dlatego ,że jest po prostu drogi. Jest to największy bus typu L4. I uwierz mi w trasie miejskiej ma to duże znaczenie. Apteki umiejscowione są w różnych dziwnych zakątkach . Na takie auto potrzebujesz już trochę miejsca. To nie doblo że byle gdzie staniesz na awaryjnych. Uważam że takie auto jest nie opłacalne u nas.Farmalink, poltraf czy Hasco Lek tam takie auta pracują. Oni głownie zaopatruja szpitale, przychodnie i inne medyczne przybytki

Daniell
@Will

Dziękuję bardzo za odpowiedź i pomoc.

Gość

Mam pytanie do przeeiźników z Katowic. Dlaczego w dobie istniejącego zagrożenia koronawirusem zgodziliście się wrócić do starego systemu a tym samym do podwójnych wyjazdów i wizyt w aptekach? Narażać nie tylko siebie ale i swoich bliskich,aptekarze się obroną na różne sposoby nas mają w dvpie a wy jak pieski na smyczy.Nawet Toruń z tego co wiem postawił się okoniem a Katowice? Brak słów.

Jedenzwielu
@Gość

A przewoźników kto pyta czy chcą jeździć na drugie dostawy? Przecież to wymysł góry. Zawsze mogą się zbuntować i nie wyjechać ale wiadome czym to skutkuje... Nikomu absolutnie źle nie życzę ale chciałbym, żeby wirus zahaczył o naszą firmę.

Gość
@Jedenzwielu

Dokładnie kolego,wystarczy że jeden z kierowców złapie wirusa i automatycznie wszyscy z tego magazynu idą na kwarantannę gdyż mieli że sobą kontakt. Mało tego pod obserwację idą apteki które ten kierowca obsługiwał ale u cioci z Neuci nie zdają sobie sprawy że skali zagrożenia. Liczy się kasa w dvpie mają pracownika

Telewizja

Jeżeli zarząd nie zmieni swojego podejścia sprawa trafi do telewizji!!! Przysięgam !!!

Telewizja
@Telewizja

Gdzie te kamery? :D

Daniel
 Pytanie

Jakie panowie przeważają auta w transporcie leków ? Busy typu furgon czy kontener ?? Czy małe Berlinga ??

Jedenzwielu
@Daniel

W normalnych hurtowniach jeżdżą Berlingo, Doblo max, expert, od biedy MAŁE Ducato i wszyscy zarabią. Tutaj kto jest na starych zasadach jeździ małym. Teraz wymogi auto minimum 4EP czyli L2H2

co za ludzie!
@Jedenzwielu

Nie wprowadzaj ludzi w błąd, że minimum to L2H2. To co? Przedłużany niski Trafic być już nie może? Nie?

Daniell
@Jedenzwielu

Dzięki! A czy jest wymóg rejestratora temperatury ? Jeżeli tak, czy jest to sprawdzane i czy ciężko jest utrzymać stałą tem.

Was Kochany Dyspozytor;-)
@co za ludzie!

W standardzie wymagane auto 3/4 paletowe Ale to wszytko zależy od trasy i regionu ;-)

Was Kochany Dyspozytor
@Daniell

W Transporcie Lokalnym nie ma wymogu rejestratora tem.. Firma wyposaża każdego przewoźnika w czujniki "Efento" oraz terminal gdzie zapisywane są dane odnośnie temperatury na skrzyni jaki lodówce.

Jedenzwielu
@co za ludzie!

To już zależy ale w ogłoszeniach dopiero co był wymóg 5EP. Daniell: rejestratory na pace i w lodówce, wysyła raport z przekroczeniami co 15 minut, z temperaturą nie ma problemów ;))) raport sprawdzany częściej przy zdawaniu zwrotów.

Daniell
@Jedenzwielu

Dziękuje za pomoc panowie.

on
@Jedenzwielu

z temperaturą faktycznie "nie ma problemów," tylko pytanie jak pacjenci na tym wychodzą... wiesz o czym mówię....szybko szybko ale czy dobrze?

Daniell
@Was Kochany Dyspozytor

W transporcie lokalnym wystarczy sama izoterma ? Transport lokalny rozumiem " koło komina " tak ? :D A w sytuacji gdy mamy agregat ?

Kierowca
@Daniell

Podstawowy wymóg to izoterma + urządzenie grzejąco-chłodzące. Inaczej auta nie dopuści gif ani hurtownia. Musisz być w stanie utrzymać temperaturę 15-25.

Żenada transport
@Kierowca

I co chcesz mi powiedzieć że w trybie pracy w NEUCE gdzie pudła co chwilę wnosisz i wynosisz przez kilkanaście godzin dziennie jesteś w stanie tą temperaturę utrzymać ? Choćbys kurtyny miał to i tak potrwa to do trzeciej czy czwartej apteki na mieście a później pacjent cierpi. Lodówki na wkłady zmrożone używacie gdzie masz insuliny i inne i nie ma cienia szansy utrzymać temperaturę bez termostatu i kompresora czyli normalnej loddówki na prąd. Kpina z pacjentów! Byle taniej , byle szybciej więcej !!!!

Kierowca
@Żenada transport

Wierz lub nie ale w lodówce efento zawieszone we wskazanym przez hurtownię miejscu, wkłady też, lodówka atestowana i dopuszczona przez gif i można utrzymać temperaturę cały dzień. A co do "cierpiących pacjentów" to nie nie byłbym taki pewny, bo co z tego, że ja utrzymam temperaturę jak on kupi insulinę, wrzuci w lecie do gorącego auta i pójdzie jeszcze na zakupy do spożywczaka?

Filip Wroclaw
@Żenada transport

Co ty gadasz za bzdury. Normalnie w tych lodówkach jesteśmy w stanie utrzymać temperaturę. Są to lodówki z odpowiedniego materiału schładzając ją wkładami bez problemu latem utrzymuje temperaturę przy 30 stopniach na zewnątrz. Auto ma odpowiednią izoterme oraz agregat który zbija mi temperaturę latem między 16-18stopni.

Daniel
 Pytanie

Cześć Panowie, Jest ogłoszenie na Rzeszów, poszukują kierowcy/przewożnica. Czy jest warto pchać się ? proszę o obiektywne opinie, mam takie auto z izotermą dwu letnie i chcę zacząć jeździć z lekami. Ale o neuce różne opinie krążą. Proszę o info

Kierowca
@Daniel

Każdy narzeka ale nikt nie rezygnuje. Przyjdź w nocy popytaj osobiście. Ja bym się nie pchał.

Daniell
@Kierowca

Ok, dzięki. Postaram się podpytać. A czy możesz objaśnić jak mniej wiecej tam praca wygląda ? ile godzin pracuje sie? ile stopów? I od jakiej kwoty ewentualnie rozpocząć rozmowę, 9000 netto przy moich obliczeniach to takie minimum chyba... ? Z tego co Ja wiem to nie ma równego wynagrodzenia dla wszystkich tylko zalerzy od tego jak sobie wynegocjujesz.

Daniell
@Kierowca

Po prostu nie chcę się wpakować w wielkie "G". i jeżeli jest ktoś kto chciał by Mi pomóc udzielając informacji będę wdzięczny.

Król czy co?
@Daniell

A dlaczego wyrażając się o sobie piszesz wielką literą?

żarty
@Daniel

Nie wiem jak w farmadzie bo od roku w tej biedzie transport nie wożę ale teraz za transport bez żadnych temperatur i wiezionych narkotyków mam 3 złote brutto za kilometr. Zapytaj, policz sobie ile dostaniesz w farmadzie i sam sobie odpowiedz czy za taką śmieszną pensję chcesz koronę

baygel
@żarty

Powiedz kolego na jakim aucie i w czym teraz śmigasz... Ja też już 1.5 roku tam nie jeżdżę... Tyle że mnie wy.... i. Pieron wie za co... ????

żarty
@baygel

Pewnie podobnie jak ja mówiłeś głośno że jest lipa. Tego nie lubią. Nowi kierowcy będą teraz zadowoleni (jak zawsze) ale po jakimś czasie źródełko jest coraz mniej obfite, aż zaczynasz mieć dość i tak w kółko, tak działa NEUCA farmada. Poza tym będą wykorzystywać sytuacje że pracy na rynku mniej i jeszcze bardziej chłopakom zacisną smycz. Teraz jeżdżę znacznie mniej niestety tylko sklepy bo gastro zamkniete ale za kilka miesięcy wszystko wróci do normy. Na myśl że miałbym teraz od świtu do nocy zasuwać, narażać się za takie pieniądze to robi mi się słabo, spokojnie sobie przeczekam. trzymajcie się tam chłopaki uważajcie na siebie

Pracownik

Wspieramy niezależne apteki? Haha co? Chyba portfele swoje wspierają..

Gucio
Inne

Ale nie wszyscy maja taką opinię o firmie. Wystarczy dobrze pracować,a opinia byłaby diametralnie inna.

GK
@Gucio

To jaka jest Twoja opinia o tej firmie kolego? Uważasz, że wszyscy, którzy piszą te opinie pracują źle?

anonim
@GK

(usunięte przez administratora) jeden z drugim jak wam się lenie śmierdzące nie podoba !!!

anonim
@anonim

Czytajcie potencjalni pracownicy co tu piszą dyrektorzy z farmady - "Jak się nie podoba to won"! Taka to wspaniała firma! Co za (usunięte przez administratora)

Przewoznik
@Gucio

Dobrze pracować? Tyrac od godziny 4 do 18. Ładować auto codziennie pod sufit, zasówać żeby w godzinach się zmieścić, pilnować temperatur, zwrotów, nie mieć braków. Co przepraszam pominełem?? To jest według Ciebie dobre pracowanie?

Przewoznik

Dla Farmady liczą się tylko obroty. Wypchnac jak najwięcej, jak najmniej zapłacić i mydlić oczy. Po dwóch tygodniach łaskawie zaopatrzyli nas w maski które dotykali wszyscy przez których ręce przeszły. Żel antybakteryjny 1 na dwa tygodnie, żenada. Poza tym zatyrac się mamy bo jako jedyna hurtownia wstrzymali pakiety tylko na kilka dni, zwroty przecież zawsze przyjmą, a po towar najlepiej to jakbyśmy cała dobę przyjeżdżali. Nie ważne że zmęczeni kierowcy wchodząc do aptek narażają się za każdym razem. Nie ważne że pracują dłużej i ciężej. A jak fakturę zobaczymy to nogami się nakryjemy. Ważne że na monitorach w magazynach pojawi się dumny komunikat ile miliardów zarobili A Ty biedny żuczku popadasz w większe długi bo co do rozliczenia oni mają własne zasady

KoronaW

Koledzy wiecie coś więcej o tej optymalizacji tras która podobno ma być od 8 kwietnia???

Artek1

Premier zapomnial wspomniec o biednych chlopakach ktorzy ostatnio z narazeniem zdrowia dostarczaja leki do aptek juz nie wdpominajac o farmadzie ktora nabrala wody w usta i dla nich najwazniejsze to "zwracac pojemniki"

Kimi
@Artek1

Brawo za celny komentarz. Zwłaszcza fragment odnoszący się do Farmady. Milczenie w sprawie rekompensaty za niespodziewaną ponadnormatywną robotę jest najdelikatniej mówiąc nie fair.

1 zł
@Kimi

Człowieku oni za zeta dali by się pociąć na kawałki .

anonim

(usunięte przez administratora)

Baygel

Artek1 zapomniałeś że te padalce mają na Twoje chorobowe delikatnie mówiąc w..... e. Ty masz podstawić auto jak nie to kara.

Goć
@Baygel

Wystarczy poinformować trzy dni wcześniej że będziesz chory????

Baygel
@Goć

Czyli co mam zaplanować chorobę..? Nie wiem jak jest teraz ale jak szedłem do szpitala to niestety musiałem sobie sam załatwić zastępstwo.. A informowałem miesiąc wcześniej.

Masakra

Trasy są maksymalnie przeciążone Przemęczeni ludzie którzy wyglądają z rana jak zombie . Tylko czekać aż ktoś z przemęczenia doprowadzi do wypadku albo innego nieszczęścia .

Artek1

Gucio masz racje,ale jak wiesz wiekszosc chłopaków pracuje tu z oddaniem i poswieceniem,tracąc zdrowie tak cenne bez żadnego wsparcia od firmy ktora ma cie tylko jako numer w komputerze.strasznie to żałosne iwstyd mi ze swiadcze uslugi dla tej firmy jeszcze.

Seat

A ja farmadą(usunięte przez administratora)z 10 lat temu.Teraz zarabiam na zwykłym stanowisku robotniczym 10tys/brutto.Samochod jak kupuję to do normalnego jeżdżenia a nie tłuczenia za grosze. Panowie jak zaczynałem pracę w tf nie było żadnych dyspozytorów towar dowozili z Torunia jedno kółko, podstawa 600 zł kilometrówka chyba 50 gr oraz prowizja 0,7% od skasowanych pieniędzy oraz przelewów i w 1999 roku faktury 9000 10000 netto to był standard. Za kilka lat przyszli wizjonerzy i (usunięte przez administratora) wszystko co się dało. Teraz może się napracuje ale wiem że żyje. Panowie i Panie życzę powodzenia(usunięte przez administratora)

Pit
@Seat

Popieram opinie..

Lkk

Kolejny który myśli że poza tą firmą pieniędzy nie mozna zarobić.. Jesteś dość mocno ograniczony widze

Nick

Lk odpowiedział tak jak każdy z farmady na informację że gdzie indziej można zarobić więcej za mniejszą ilość pracy. Niedowierzaniem lub agresją - tak jakby była to jedyna i najlepsza firma na świecie podczas gdy KAŻDY po odejściu widzi że jest inaczej.

Seat

Branża energetyczna

anonim

Nie nie i jeszcze raz nie. Rosnąca ilość towaru, dodawane nowe stopy, rosnące koszta, a kasa taka sama. Jeden dzień strajku, zablokować wyjazd z głównych magazynów i może się opamiętają. Ale niestety wszyscy psioczą pod nosem, a nikt nie chcę się zebrać w kupę i zacząć działać. Już lepiej iść pracować na lotnisko badać ludzi na obecność koronawirusa. Mniejszy stres i lepszy pożytek dla społeczeństwa. Poważnie

Pracownik

Odkąd w zeszłym roku podpisałem nowa umowę. Nagle doszło mi kilka punktów dziennie, sporo towaru więcej. I nigdzie niczym nie jest to wyrównane.. A przecież więcej pracuje.. No ale już niedługo i każdemu radzę się nad tym zastanowić. Każdy kto odszedł z tej firmy nie żałuję swojej decyzji.

Zostaw merytoryczną opinię o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.?

    Zobacz opinie na temat firmy FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 0 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.
1.6/5 Na podstawie 168 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.
Przejdź do nowych opinii