FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

Toruń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 88 ocen.

Opinie o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.

były

jak odchodziłem mówili że będą podwyżki a tu mija rok i nadal napitalacie jak murzyni żal mi was nie doszliście do żadnych wniosków jeszcze dorzucili wam rejestratory za które musicie płacić macie głodowe stawki i nadal za nie latacie robota dla nieudaczników i za takich was mają sami siebie wygryzacie z tras za pare złotych cieszę się poniekąd że nadal dla nich jeżdzicie bo byście innym przewożnikom rynek popsuli ze swoim podejściem do stawek poza tą firmą pasujecie tam i tyle jaka firma tacy przewożnicy

Janusz

Wymogi kontrole sranie w banie a towar dowozi bus plandeka .......!!!!!!!

anonymous

Ta firma to jedna wielka porażka. Już nawet siebie wewnątrz nie szanują....

Totus37

Mam styczność z magazynem w Katowicach, brak w nim kompetentnych dyspozytorów (szczególnie Pan Adam D.)do zarządzania flotą (była kiedyś bardzo solidna, odpowiedzialna,kompetentna Pani Agnieszka K.) . Porażka gdy z magazynu do punktu przeładunkowego/magazynu odjeżdżają dwa samochody (18-paletowy i 6-paletowy) gdzie ten drugi zabiera ze sobą jedną paletę, gdzie tu ekonomia firmy trzeba zapłacić dwom przewoźnikom a nie lepiej wysłać jeden konkretny zestaw. Co najważniejsze pierwszy samochód wyjeżdża powiedzmy o czasie, ten drugi dopiero jest podstawiany lub co śmieszniejsze (żałosne) szukany. No i taki drugi samochód dojeżdza na punkt przeładunkowy/magazyn po 2 godzinach. I co tam się dzieje przewoźnicy uwijają się by rozłożyć jak najszybciej towar i dostarczyć do aptek, a Pan Adam D. już odwalił robotę bo dostarczył towar na punkt przeładunkowy/magazyn i teraz już ma przewoźników w d...e. Za co Pan Adam D. bierze kasę chyba nie za kompetencje, zaangażowanie w pracy. PANOWIE PREZESI OTWÓRZCIE OCZY NA TO CO SIĘ W DZIEJE BO ZA CHWILĘ NIKT JUŻ TAM NIE BĘDZIE CHCIAŁ PRACOWAĆ !!! Już wam powoli tylko pozostają ukraińcy, może i do aptek oni Wam zawiozą leki

Grazynka
@Totus37 26.10.2017 21:44
Mam styczność z magazynem w Katowicach, brak w nim kompetentnych dyspozytorów (szczególnie Pan Adam D.)do zarządzania flotą (by...

W Krakowie jeden zrezygnował w październiku następny rezygnuje w listopadzie kolejny zaś mocno się wacha...,.. Ostatnio jazda drugim kursem to jedna wielka porażka ,towaru i pkt jak na pierwszym wyjeździe powrót do domu 19-20 ....

pgf

Same fajne wpisy... Czytając je nie żałuję, że w 2008 roku podziękowałem za współpracę. Co prawda wtedy rynek wyglądał trochę inaczej, ale już w tamtym czasie co każde pół roku nowe, gorsze zmiany. ( Warszawa, Pruszków oraz ten super punkt przeładunkowy na ul. Gizów.) Pozdrowienia dla starej wiary!

Dudek

To dlaczego godzicie się na to? Ludzie zacznijcie siebie i swój czas szanować....U nas czekamy między wyjazdami 2-3 godziny nikt nam za to nie płaci.

Grażyna

Punkt przeładunkowy w Krakowie już od ponad 3 lat sam sobie rozkłada towar na poranny wyjazd o popołudniowym nie wspomnę bo było tak zawsze zawsze. A tak apropo o której macie w innych oddziałach wyjazdy popołudniowe? U nas auto z Katowic przyjeżdża przy najlepszych wiatrach o 14:40 ale przeważnie 15-15:20 wczoraj był o 17:00 ale wczoraj był wypadek na A4 przewrócony TIR tylko że o 11 a samochód z Katowic wyjeżdża spod rampy 13:15-13:30 więc nie wiem po co się pchał w sam "korek" mamy XXI w. Mamy radia radia cb Internet mapa Google z informacją o korkach... Ale ok. Za to dziś Krajówka przebiła wszystko. Ciężarówka mnie zmieściła 1 palety z "torebkami" najpierw były poszukiwania busa nawet z Krakowa ale nikt się nie godził jechać po takiej stawce w końcu znaleźli z Katowic przyjechał po prawie 2h po "ciężarówce" okazało się że farmada nie zapłaciła przewoznikowi za autostradę 20zl w jedna strone ok. 300-400 aptek czekało na opóźniona dostawę ponieważ farmada robi sobie oszczędności w wysokości 20zl o nas już nie wspomnę kierowca w tej firmie to zło konieczne nic się nie liczące.Pozniej wysyłają komunikaty do aptek o opóźnieniu szkoda że nie dograli że powodem jest" jazda nie przez autostradę aby zminimalizować koszty co za tym idzie uzyskać jeszcze lepszą cenę towarów dla państwa"

Yogi

Nic lepiej, uraczyli termo rejestratorami które trzeba spłacać po 70 zł. Kolejny pomysł na obniżenie kosztów, kierowcy będą rozkładać towar na PP.

Jano

Chopy to nic , dzwonił kumpel z północy , mówił , że oni sami bedą towar rozrzucać , magazyn chce zwalniać ludzi ze spedycji . albo nie ma chętnych do pracy . Wszędzie gdzie są punkty kierowcy sami bedą towar sortować . To będziemy po 16-20 godzin pracować . Ja już zwijam biznes . Auta spłaciłem a roboty na rynku jest sporo .

na szczęście wkrótce były

Dyspozytor nie myl przychodu z dochodem! Odliczamy paliwo (u mnie przy 500km dziennie - 4000pln/mies), ratę leasingu, ZUS, VAT, podatek dochodowy, ubezpieczenie(tylko auta, na ubezp. drogiego towaru już mnie nie stać) , księgową, amortyzację auta (przy ponad 10000km miesięcznie to prawie tysiąc brutto dla auta 3 paletowego) i inne koszty cały czas dokładane takie jak np. opłata za internet do termorejestratorów (to Wasza nowość jak zwykle na plus i jak zwykle absurdalnie zawyżona) a jeśli nie koszty to obowiązki (jak teraz nowe ze zwrotami) i ile przewoźnikowi na rękę zostaje? Odpowiedzialność ogromna non stop ryzykuję wszystko co mam. A to nie etat tylko działalność sześć dni w tygodniu w sumie prawie 75 godzin bez urlopu czy chorobowego. Każdy posiłek zjadam za kółkiem zagrażając wszystkiemu i WSZYSTKIE przepisy drogowe muszę złamać żeby pracować tylko tyle żeby dzień później nie zasnąć. O legalnym pracowniku zapomnij. Zastępstwo - zapomnij, tylko w przypadku hospitalizacji. Stawki żałosne w porównaniu do innych firm i to już nawet nie z tej branży za transport chipsów czy marchwi płacą dziś lepiej i żebyście jeszcze się wywiązywali z umowy i wypłacali ile się należy! Każdego miesiąca kilkaset pln za mało! To zwykłe złodziejstwo... Nie wiem co mnie podkusiło żeby brać ten leasing i się tym zająć ale szczęśliwie to już niedługo... Róbcie tak dalej!

PL-trans logistik

chcę od razu powiedzieć o przewoźnikach takim jak FHU Waldemar Strupiechowski Karczewiec 16 Wierzbno jeśli ktoś zdecyduje się pracować z nimi, a tam u nich 3-4 firmy pod tym adresem to będzie wielki błąd. dawali im nie raz pracę w stronę rosji, ale minęło 6 miesięcy i zaczęły się skargi na to, że ładunek został częściowo otwarty i kradzieży .pracowali u nas 7 firm, a problem jest tylko z nimi. na nasze prośby co to wyjaśnić one z grubsza powiedzieli że jest to problem naszego magazynu. takich kłamców jeszcze muszę poszukać jak oni. nie wiem jak się z nimi pracuje schenker ale tam sytuacja nie jest lepsza. na dzień dzisiejszy z ich dostawą na rosję mamy 17 skarg . to tak jeśli ktoś z spedytorów to przeczyta to niech wie wcześniej, że jego reputacja może czekać.

Stary
@PL-trans logistik 04.09.2017 15:59
chcę od razu powiedzieć o przewoźnikach takim jak FHU Waldemar Strupiechowski Karczewiec 16 Wierzbno jeśli ktoś zdecyduje się p...

Hehehe to idealny kandydat dla Farmady. Wręcz wymarzony dla nich. Panowie Spedytorzy z Farmady odezwijcie się do tej firmy. Opinia przewoźnika pasowałaby do opinii o Waszej firmie. Cóż to by była za idealna współpraca hahaha PS. Kiedy podwyżka stawki??? I kiedy desant przekroczy bramy i wjedzie na plac?? Chętnie będziemy podziwiać ich fury z 2017 roku hahaha

Stary

Panowie nie ma się już czym podniecać Do tej pory farmada transport a konkretniej zarząd neuca traktował przewoźników nie jak partnerów tylko jak szmaty które trzeba wyżymać do ostatniej kropli. Myślę że przez taka politykę sami przez te lata cieli gałąź na której siedzieli. Doprowadzili do sytuacji w której przewoźnikom nie starcza na podstawowe koszty takie jak paliwo czy naprawy, nie wykupione OC czy AC itp... Do tego straszne warunki pracy, ludzie pracują sześć dni w tygodniu po 12-13 godzin. W tym roku ze względu na brak chętnych na zastępstwa o urlopach można tylko pomarzyć, niektórzy jeżdżą tu bez urlopów od samego początku. To są już wraki nie kierowcy. Myślę że w tym roku, w okresie jesienno zimowym okaże się do jak wielkiej zapaści doprowadzili Pracuje tu długo i tak źle nigdy nie bylo Trzy lata temu na punkcie gdzie wyjeżdża ok 16 tras Mieliśmy cztery samochody zastępcze i ok 6-7 osób na zmiany, w tej chwili że względu na ilość pracy na rynku mamy jedna osobę na zmianę i zero samochodów zastępczych, nikt ich nie trzyma że względu na koszty. Klimat koszmarny i większość kierowców rozglądających się za pracą nie rokuje dobrze w najbliższym okresie Jestem ciekaw jesieni jak np : kilka tras się nie załaduje i któryś z kierowców / przewoźników zgłosi awarię albo zachoruje. A dodatkowo coraz więcej ludzi jest wrogo do firmy nastawiona i jak kiedyś byli skłonni pomagać tak teraz poszło to w drugim kierunku, każdy robi to co absolutnie musi. Nie chce źle prorokować ale myślę że z marnego ziarna, zbiorą słabe plony.

Gość

13zł od pkt netto i może tak jak jest od kilometra bez paczek ,bo jaki kierowca ma wpływ na ilość zamawianego przez apteki towaru. Dla mnie bez znaczenia jest ile mam paczek do punktu skoro i tak w nim jestem.A w obecnej sytuacji każdy by chciał jak najwięcej ich mieć a nie od niego to zależy jak pisałem na wstępie.

Patrycja

@Przewoznik, dokładnie, większość woli raczej wypowiedzieć się anonimowo na forum, niż wprost porozmawiać a może tak byłoby lepiej? Przynajmniej wszystko można by było ustalić. Czy przyjmując się jako Kierowca trzeba posiadać Kartę Kierowcy?

były

Widze ze nic sie nie zmienilo haha wspolczuje tylko tym co jezdzą dalej i musza na to patrzec i nic nie moga zrobic

tok

czy to prawda ze za telefony maja placic przewoznicy miesieczny abonament?

były
@tok 18.07.2017 18:46
czy to prawda ze za telefony maja placic przewoznicy miesieczny abonament?

tak !!!! i od 1 08 będziecie chodzili w czerwonych majtach z koronką w kroczu i też będziecie płacili

Robot
@tok 18.07.2017 18:46
czy to prawda ze za telefony maja placic przewoznicy miesieczny abonament?

Tak to prawda,farmada za telefony które zakupiła do kontroli temperatur na samochodach obciąża swoich przewoźników w kwocie ok 70zl miesięcznie Ktoś napisze że to kradzież w biały dzień, nic bardziej mylnego - witamy w farmada transport

Xxx

Panie dyspozytorze Marku z wrocławia nie wypada aby podwładni mówili do pana Mareczku mam na mysli lizusów z tras wrocławskich no chyba ze cos wiecej pana łaczy z Sebastiankiem

GK
@Przewoznik 28.07.2017 18:09
GK..... zgadzam się z Tobą!!! Jednak problem jest głębszy.... dlaczego kiedy pojawia się kadra zarządzająca z Torunia nikt nie...

Przewoźnik - nie zgodzę się z Tobą. Przy ostatniej wizycie dyrektora transportu, była bardzo gorąca dyskusja na temat naszych wynagrodzeń i naszej sytuacji i problemach dotyczących świadczenia usług dla Farmady. Było to spotkanie różniące się od wcześniejszych, ponieważ nie baliśmy się mówić o naszych problemach. Słowa "Pracujemy po to, żeby móc pracować" z mojej poprzedniej wypowiedzi wziąłem w cudzysłów, ponieważ są słowami wypowiedzianymi przez jednego z kolegów. Wypowiedzianymi na tymże właśnie spotkaniu. Dyrektor na kwestie dotyczące wynagrodzenia odpowiedział, iż jest otwarty na propozycję zmiany aktualnego systemu wynagradzania i czeka na propozycje. Na pozostałe kwestie odpowiedział "...pracujemy nad tym...", co jest teraz często powtarzanymi przez nas słowami przy różnych okazjach. Kontrargument dobry na wszystko. Na koniec dodam tylko, że Pan dyrektor już nie pracuje i temat stanął w martwym punkcie. Może dlatego właśnie nie pracuje, bo chciał coś zrobić w kwestii poprawy naszych wynagrodzeń. Można sobie pogdybać. Niedawno mieliśmy spotkanie z nowym dyrektorem. Czy jego propozycja Was satysfakcjonuje? Mnie nie. Wypowiedzcie się proszę, jakie stawki by Was satysfakcjonowały, jaki macie pomysł na nowy system wynagradzania lub ile byście chcieli zarabiać, żeby móc powiedzieć, że praca jaką wykonujecie, oraz czas jaki na tą pracę poświęcacie, jest pracą i czasem odpowiednio wynagrodzonym i że nie musicie się martwić o stan techniczny samochodu (a raczej o brak pieniędzy na jego remont) czy o to, że nie będzie za co wlać do baku (niestety miałem do czynienia osobiście z obiema sytuacjami). Być może ktoś z kierownictwa czyta te słowa i być może będą miały jakiś wpływ na poprawę naszej sytuacji w tej firmie. Od czegoś trzeba zacząć. Pozdrawiam.

Stary nr 2
@GK 04.08.2017 20:22
Przewoźnik - nie zgodzę się z Tobą. Przy ostatniej wizycie dyrektora transportu, była bardzo gorąca dyskusja na temat naszych...

GK.... to jesteście szczęściarzami, że dyrekcja zaszczyciła Was rozmową. Niestety u nas "dużych" nikt nie zaszczycił nas wizytą. Jesień będzie dla nich okrutna, a telefony o samochody z rynku się urywają i nie za takie żałosne stawki jakie oferuje się w tej firmie.

eryk

stawki na zestaw 2,70 a na solowki/kontener ile daja i jak wyglada praca?

Gosc
@eryk 07.07.2017 21:52
stawki na zestaw 2,70 a na solowki/kontener ile daja i jak wyglada praca?

Solówki mnie nie interesowały, pewnie 2,10 z viatolem wyjdzie na chłodnie. Po stawce 2,70 na zestaw rozmowa się zakończyła, bo wstęp był już cyrkiem.

Gość

Prawdopodobnie z oddziału południowego kilku chłopaków ma w sierpniu złożyć wypowiedzenia, może to da górze coś do myślenia....

Gosc
@Gość 07.07.2017 09:51
Prawdopodobnie z oddziału południowego kilku chłopaków ma w sierpniu złożyć wypowiedzenia, może to da górze coś do myślenia....

A czy Ci ludzie na górze w ogóle mają zdolność samodzielnego i rozsądnego myślenia?? Na rynku na zestaw stawki na chłodnie zaczynają sie od 3,20 a w tejże firmie proponują.... 2,70. Roboty na rynku coraz więcej, a Ci nie chcą się obudzić z letargu. Już nie mają czym wozić towaru, a za chwilę kolejni zaczną rozwiązywać umowy i dotyczy to wszystkich oddziałów. Lipiec będzie dla nich sądnym miesiącem, a sierpień tragicznym. Żaden przewoźnik nie będzie sponsorem i spełniał ich durne zachcianki!!!!! Niech zamówią dodatkowych Ukraińców z agencji tym razem przewoźników. Śmiechu warte, ale nikt idiotą nie jest i liczyć potrafi!!!!!

W....n

Nowy zakup firmy termorejestratory !!!cena ponad 2 tys, obciążenie kierowców przy czym na allegro są po 200 z takimi bajerami że hej.....Stawki są głodowe ale już u bram 1500 chętnych Ukraińców czeka na rowerach bo przecież w tej chwili już nie ma żadnych wymogów co do samochodów.Listy likwidują już dwa lata ,ten który wziął sobie tę sprawę za priorytet wywalony.....Stawki też coś tam gdzieś obiecywali zmienić ilość pkt też ale to tylko puste słowa......

MM

... pewnie liczy FT na desant "nowej"siły roboczej z Ukrainy, z nowymi duzymi autami w pełni wywyposażonymi....

Gosc

Czytają z centrali, czytają i niewygodne dla nich posty usuwają..... ale co przeczytają to ich, bo na rynku tak się o Waszej firmie wyrażają. Wpisy mogą znikać ale smród na rynku jest aktualny cały czas hahahaha Powodzenia w szukaniu nowych przewoźników

były

Wszyscy narzekają a nadal tam zasuwają jak czarnuchy to jest ciekawe widocznie tylko piszecie ze jest żle a tak naprawdę musi wam wychodzić świetnie ja przeliczyłem i skoro mi sie nie podobało to rozwiązałem umowę bo za darmo nie bede LATAĆ CAŁT DZIEŃ a skoro reszta daje rade to jest ok i nie liczcie że dostaniecie podwyżkę bo skoro od 15 lat jest dendencja cały czas spadkowa to teraz na pewno nic nie dołożą najlepsze jest to ze 15 lat temu wystawiałem f-re 13netto a skonczyłem na 6netto i zaczynałem na berlingo nowum z salonu a skonczyłem na ducato uzywanym zajechanym do granic możliwości i to jest firma z przyszłością

Też były
@były 04.07.2017 11:54
Wszyscy narzekają a nadal tam zasuwają jak czarnuchy to jest ciekawe widocznie tylko piszecie ze jest żle a tak naprawdę musi w...

Zgadzam się z przedmówcą, dla mnie ta firemka pożal się boże kpi sobie z ludzi i proponowanie takiej stawki to jest plucie ludziom prosto w twarz. Ale skoro są tacy którzy to lubią??!! Osobiście mam nazwę dla takich, ale zaraz ją wykasują hahaha

PP

mi wychodzi na trasówce ok 500 km dziennie stawka po przeliczeniu ich wskażników 89-92 grosze za kilometr samochodem 3-4 paletowym.... KOMPROMITACJA ze strony firmy, jak i mojej bo sie na to tyle czasu godziłem! ale na szczescie juz za chwile koniec moich "uslug transportowych" dla Żenady... Nie stac mnie nawet na wziecie leasingu bo zostane z 1000zł wyplaty. Lepiej isc do roboty normalnej, 8-10 godzin dziennie i dziekuje niz rypac po 13h za 10-12zł na godzine swoim samochodem...i mysle ze wiekszosc osob tak ma na dlugich dystansach..

SZKODA TEGO KOMENTARZA W OGOLE

Mamy koniec miesiąca czerwca i jak widać firmie tak zależy na współpracy.... cała konkurencja już od początku roku praktycznie jest po podwyżkach stawek, KTÓRE I TAK BYŁY DUŻO WYŻSZE NA TRASÓWKACH NIŻ U NAS( no może NIELICZNI mieli podobne ale się nanosili tyle ze ledwo na nogach chodzą i jazda po 12-13 godzin)... ale się w lipcu i sierpniu posypia wypowiedzenia. Sam będę jedną z tych osób. Pozdrawiam naszych CHLEBODAWCÓW z ich obietnicami lepszego jutra dla nas za "WKŁAD W ROZWÓJ FIRMY". Na szczęście już kończę dogrywać NORMALNE WARUNKI W NORMALNEJ FIRMIE I tutaj już podziękuje. Pozdrawiam Ludzi Decyzyjnych

MM
@SZKODA TEGO KOMENTARZA W OGOLE 30.06.2017 23:00
Mamy koniec miesiąca czerwca i jak widać firmie tak zależy na współpracy.... cała konkurencja już od początku roku praktycznie...

porażka firma..... wielka porażka....

waw

Zmiany będą komunikowane w pierwszym tygodniu Lipca.

Gosc
@waw 26.06.2017 15:30
Zmiany będą komunikowane w pierwszym tygodniu Lipca.

błagam przestańcie już tu wypisywać i płakać. Żadna spedycja nie proponuje tak śmiesznych stawek jak Farmada. Stawki w tej firmie jakie się proponuje to jawna kpina!!!! Że też ktoś chce tu w ogóle jeździć, stawki na rynku już idą w górę bo brakuje przewoźników a Farmada dalej w czasach sprzed 10-ciu laty. Ciekawe kiedy się obudzą w czarnej już dla nich i spedytorów rzeczywistości. Powodzenia i przebudzenia szybkiego spedytorom i zarządowi życzę

despasito

A słyszeliście coś o zmianie naliczania wynagrodzenia ? wszystko poszło do góry. od Zusu po ubezpieczenia , a u nas nie zmienia się nic... towaru wywozimy naprawdę dużo. Ja czasami mam wrażenie , że szczególnie to lato nie różni się niczym od zimy jeśli chodzi o wywóz. jesteśmy wiodącą hurtownią na rynku, ale jak słyszę ile zarabiają chłopaki z konkurencyjnych firm to aż przykro. Ja wiem , że" wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ", ale podwyżki są wszędzie. nawet kurierzy zarabiają więcej , a jakie mamy my procedury i odpowiedzialność a jakie oni ?... coś mówili że od stycznia ma być podwyżka potem że po 1 kwartale potem , że w czerwcu będzie nowy system .

Ggg

Dobre trasy są już obstawione. Jedyne co może dla nowego przewoźnika skapnąć to tylko ochłapy.

Gość
@Ggg 07.06.2017 10:25
Dobre trasy są już obstawione. Jedyne co może dla nowego przewoźnika skapnąć to tylko ochłapy.

Są niestety wybrańcy, którzy ładują w kieszenie to i dobre trasy mają. Ci co nie dają ( usunięte przez administratora )mają.

Były już przewoźnik

Żenujące wpisy prosto z Centrali są wprost genialne.... z drugiej jednak strony, można choć tutaj poznać publicznie kompetencje pracowników tejże korporacji na słomianych nogach!!! Najbardziej śmieszy mnie w tej firmie korekta paliwowa, a mianowicie od 1.06 stawka na zestaw to..... 2,72pln!!! Według Zarządu jedyny koszt jaki ponoszą firmy transportowe to..... paliwo!!!! A teraz pytanie do drugiej strony.... do Panów Szanownych Przewoźników..... długo wytrzymają Wasze prężne firmy oparte na kredytach jeżdżąc po takiej stawce???!!!! Pytanie retoryczne..... żałosna jest zarówno Farmada, jak i Przewoźnicy którzy kolejną korektę przegadali i wylali swoje niezadowolenie na placu przy swych autkach napędzanych wiatrem!!! Czy ktoś był na tyle odważny żeby walnąć pięścią w stół i powiedzieć "dość"?? Nikt!!! Nie dziwię się, że ta firma robi z Wami co chce..... wielcy mi przewoźnicy.... To nie Farmada jest żałosna, tylko Wy, bo sobie na to pozwalacie!!!! Więc płaczcie dalej....

aaa

Zapomniałem oczywiscie dopisac ze na takich trasach praca zajmuje juz nie 12 godzin a 13-14 a znam trasy tak zkonsruowane, ze ludzie jezdza po 550-600 kilometrow i wtedy to dopiero wychodzi po 15-16 godzin wiec faktycznie praca MIÓD... a po przeliczeniu stawek farmady to sie okazuje ze jezdza UWAGA!!!! ZA 75-85 GROSZY NETTO. TAK WYGLADA RZECZYWISTOSC W FARMADZIE!! BO CHYBA KAZDY NAWET NAJWIEKSZY IDIOTA WIE ZE TEN CO MA DO PIERWSZEJ APTEKI Z MAGAZYNU 120-150 KM nie bedzie w stanie zrobic dziennie chociaz 35 aptek...a ten co jezdzi 200-300 km jest w stanie zrobic wiecej dostaw. Ale w FARMADZIE TEGO NIE WIEDZA, A TAKA LOGISTYCZNA FIRMA PELNA GĘBĄ NIBY:)

aaa

HAHAHA ale sie usmiałem wpisem dyspozytora.... ludzie maja fantazje, faktycznie moze i 2zł za kilometr wychodzi ale kilometrow dziennie jest 100 a godzin pracy 12 wiec takie wpisy to sobie prosze darowac... 9ty zł netto to ludzie wystawiaja za trasy po 400-450 kilometrow a z tej kwoty na samo paliwo idzie prawie 4000zł przy samochodzie 3-4 paletowym :) do tego zus, ksiegowa, ubezpieczenie i AMORTYZACJA ktorej ta firma w ogole nie bierze pod uwage!!! Dlatego w 2017 roku jest tak duza rotacja przewoznikow w calej polsce bo lepiej isc do LIDLA na magazyn pracowac na etat niz 250-280 godzin w miesiacu swoim samochodem za 2,5-3 tys zł na reke zarobic i jeszcze z tego naprawiaj i martw sie jak powazna awaria czym pojechac na drugi dzien w trase:D TAKIE WPISY SA BEZCZELNE !!!

jednak strach o robotę

Dyspozytorze, 9 tyś to ja na swojej trasie jeszcze nie widziałem i jest tu mowa oczywiście o kwocie BRUTTO!!!!!! 2zl za km? może tak być, oczywiście jest to goła stawka ( bez wejść i paczek) i zapewne do 50 km.A już z tymi chętnymi to pojechałeś jak nawet na jednodniowe zastępstwo nie możecie nikogo znalezć.

:(

Jeżeli to pisał dyspozytor to jest gorzej niż można było przypuszczać. Po pierwsze zysk to przychody wynikające z umowy minus koszty jakie ponosi przewoźnik, a te są coraz większe ( rosnące zus-y, ceny części, napraw, ubezpieczeń itp) w kieszeni z roku na rok zostaję coraz mniej bo farmada nie widzi problemu, mało tego starają się nam pomóc jak tylko umieją : - wprowadzenie tych szmat które oni nazywali ciuchami firmowymi o cenie z kosmosu za które musiał zapłacić przewoźnik. - odjęcie kasy za dostarczenie pierwszej paczki - wprowadzenie urządzeń mobilnych tak mocno zaawansowanych technologicznie że praca nimi to sama przyjemność i co najmniej dwie godziny dłużej w robocie ( o zapłacie za ten czas nawet nie ma co wspominać) - mimo tego że sami wystawiają faktury za przewoźników, od lat brak jakichkolwiek specyfikacji do faktur VAT, tu akurat potrafię ich zrozumieć bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ( po co komuś pokazywać że odjęliśmy mu kasę za np : zła geolokalizację w urządzeniu wynikająca z wadliwej jego pracy, albo stu innych rzeczy o których przewoźnik nie ma pojęcia) jak nie będzie wiedział to nie będzie dochodził swoich praw.Proste - hitem ostatnio było obciążenie przewoźników za wadliwe termorejestratory które były na gwarancji na szczęście po paru miesiącach kasę oddali Jeszcze małe słowo o rotacji pracuje tu już kilka lat i do zeszłego roku żeczywiscie było mało rotacji na trasach, od tamtego roku zmieniło się czterech przewoźników a myślę zważając na pogarszające się warunki płacy i pracy że ten proces się nasili, można by było tak pisać o ich niekompetencji bez końca ale na koniec tylko słowo do tych którzy chcą podjąć współpracę Pamiętajcie że nikt nie odda wam trasy na której zarabia, to co rotuje to nieopłacalne, albo na pograniczu opłacalności odpady.

:(

Jeżeli to pisał dyspozytor to jest gorzej niż można było przypuszczać. Po pierwsze zysk to przychody wynikające z umowy minus koszty jakie ponosi przewoźnik, a te są coraz większe ( rosnące zus-y, ceny części, napraw, ubezpieczeń itp) w kieszeni z roku na rok zostaję coraz mniej bo farmada nie widzi problemu, mało tego starają się nam pomóc jak tylko umieją : - wprowadzenie tych szmat które oni nazywali ciuchami firmowymi o cenie z kosmosu za które musiał zapłacić przewoźnik. - odjęcie kasy za dostarczenie pierwszej paczki - wprowadzenie urządzeń mobilnych tak mocno zaawansowanych technologicznie że praca nimi to sama przyjemność i co najmniej dwie godziny dłużej w robocie ( o zapłacie za ten czas nawet nie ma co wspominać) - mimo tego że sami wystawiają faktury za przewoźników, od lat brak jakichkolwiek specyfikacji do faktur VAT, tu akurat potrafię ich zrozumieć bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze ( po co komuś pokazywać że odjęliśmy mu kasę za np : zła geolokalizację w urządzeniu wynikająca z wadliwej jego pracy, albo stu innych rzeczy o których przewoźnik nie ma pojęcia) jak nie będzie wiedział to nie będzie dochodził swoich praw.Proste - hitem ostatnio było obciążenie przewoźników za wadliwe termorejestratory które były na gwarancji na szczęście po paru miesiącach kasę oddali Jeszcze małe słowo o rotacji pracuje tu już kilka lat i do zeszłego roku żeczywiscie było mało rotacji na trasach, od tamtego roku zmieniło się czterech przewoźników a myślę zważając na pogarszające się warunki płacy i pracy że ten proces się nasili, można by było tak pisać o ich niekompetencji bez końca ale na koniec tylko słowo do tych którzy chcą podjąć współpracę Pamiętajcie że nikt nie odda wam trasy na której zarabia, to co rotuje to nieopłacalne, albo na pograniczu opłacalności odpady.

znający proces

nawet nie będę tego komentował opisu przez dyspozytor 2017-05-12 13:53. jest to żenujący opis kogoś z Centrali!!!! chciałbym aby ta osoba powyżej opisała rotację na stanowiskach Dyspozytora.... o brakach kadrowych tak "opłacalnych" trasa.... niech ten Dyspozytor powie ile zleceń jest poza umowami, tak abyśmy wyszli na czysto..... dużo wiem, ale pozwolę się wypowiedzieć.....

:)

Hahahahahahahahahaha dobre , najlepsza jest średnia zarobków :))))))))))

dyspozytor

każdy niby przewożnik narzeka a ja codziennie odbieram tel że ktoś szuka pracy w naszej firmie. Chętnych jest pod dostatkiem a takich stawek jak nasze nie ma nigdzie. Po prostu w Farmadzie naprawdę się dobrze zarabia i atmosfera jest dobra . Ci co piszą te wszystkie pierdoły to nieudacznicy którzy zostali zwolnieni średnia zarobków i tu z czystym sumieniem to 9 tyś netto na najgorszej trasie a są i takie trasy gdzie stawki są po 2zł km za auto do 3 miejsc paletowych więc proszę głupot nie wypisywać . Jak by było żle to nikt u nas by nie pracował a tak proszę zobaczyć wszystkie trasy są obstawione i nikt nawet nie myśli żeby odejść

Gosc
@dyspozytor 12.05.2017 13:53
każdy niby przewożnik narzeka a ja codziennie odbieram tel że ktoś szuka pracy w naszej firmie. Chętnych jest pod dostatkiem a...

Panie dyspozytor (cokolwiek znaczy ten szlachetny dla Ciebie tytuł) czy możesz mi pokazać tych co zadzwonili i podpisali z Wami umowę i jeżdżą pod farmadą???!!!! Telefonów może być 100 tylko jaki efekt końcowy z nich wynika?? Czyż nie taki, że rozmówca dzwoniący zabija Cię śmiechem i dziękuje za informacje?? Dyspozytor czy jak Ci tam dali.... nie pisz bzur!!!!!

Juz nie jestem niewolnikiem
@dyspozytor 12.05.2017 13:53
każdy niby przewożnik narzeka a ja codziennie odbieram tel że ktoś szuka pracy w naszej firmie. Chętnych jest pod dostatkiem a...

Ty dyspozytor nie pisz takich pierdół bo ludzi lizingami i kredytami uwiązaliście i dlatego pracują jak niewolnicy taki kit to możesz w Toruniu wciskać na waszych zebraniach

obecny i zarazem były

Farmada to praca dla zdesperowanych , albo ukrainców jak kto woli stawki głodowe wymagania coraz większe obowiązków masa . Robota dla na prawdę wytrwałych o końskim zdrowiu którzy nie chorują nie biorą urlopów mają nowe samochody i nie zatrudniają pracowników no i jak przyjdzie do wypłaty to zostaje im po 3tyś na łzy szczęścia na szczęście jeszcze tylko 2tyg i koniec żenady bo chociaż chciałbym zostawić trasę z dnia na dzień to się nie da bo takie tłumy się o nią biją . Oni jak zwalniali wcześniej to z dnia na dzień teraz zauważcie że nie zwalniają nikogo bo brak chętnych a jak ty się zwalniasz to cały mieś musisz odpracować. Podpisałem nową umowę od nowego mieś na 15zł za pkt po mieście codziennie 20-30 pkt na wyjazd 1 wyjazd dziennie max 6godz pracy do 100km auto i firma szukała kogoś z samochodem chłodnią od 4 mieś i nie było chętnych więc w farmadzie muszą przejrzeć trochę na oczy bo będą latać sami albo desperaci będą ładować po 2 trasy do 1 samochodu

monter ktory chcial montowac
@obecny i zarazem były 14.04.2017 15:04
Farmada to praca dla zdesperowanych , albo ukrainców jak kto woli stawki głodowe wymagania coraz większe obowiązków masa . Robo...

gdzie tak dobrze placa?

już były
@monter ktory chcial montowac 05.05.2017 23:30
gdzie tak dobrze placa?

a we Wrocławiu kolego ja już po farmadzie ,jestem wolny jak konik polny już z roboty za 15 za pkt zrezygnowałem i latam chłodnią busem 4 palety po 0,45eu km 2xtydz wyjazd 1200-1900km i dziękuje farmada=strata czasu

anonymus

Proszę o opinie przewozników poniewaz mam mozliwosc nawiazania wspolpracy z ta firma na samochod 3-4 paletowy ale ktos mi ostatnio powiedzial ze juz na ta chwile gra jest nie warta swieczki poniewaz farmada ma w nosie przewoznikow i w ogole sie z nimi nie liczy. Towar upychaja tak zeby bylo jak najmniej paczek, stawki sa te same co wieki temu... i nawet samemu jak by sie jezdzilo to ledwo sie wychodzi na tej wspolpracy "partnerskiej" z liderem na rynku farmaceutycznym. Coraz wiecej osob rezygnuje bo firma juz na ta chwile jest smieszna ze swoja oferta wspolpracy i partnerstwa? Prosze o rzetelne opinie przewoznikow. pozdrawiam i czekam na RZETELNE KOMENTARZE.

u skraju wyczerpania nerwowego

Same minusy, własna działalność, własny samochód który trzeba utrzymać, a zjeżdża się szybko. ZUSy podatki. Kolejne nowości to dokładanie obowiązków i straszenie karami. Start wcześnie rano zjazd późnym popołudniem, praca również w soboty, chcesz wziąć wolne nie da rady bo nie ma chętnych na zastępstwo. Urządzenie mobilne to porażka ciśnienie podnosi niesamowicie, najbardziej nadaje się chyba do obrony, ze względu na wymiary i ciężar może być używane jako broń.

Weteran

Szanowny Magazynier jesteś w błędzie.nie ma tam żadnego magazyniera tylko przychodzą chłopaki którym trzeba zapłacić ,z tego co wiem to jest na obecną chwilę ok 100 zł.

nmmm

każda sobota i jeszcze był pomysł żeby wozić do aptek otwartych w niedziele.

Weteran

A na pkt przeladunkowym w Krakowie chłopaki muszą płacić z własnej kieszeni obcym ludziom za rozłożenie towaru bo Farmada nie widzi potrzeby zatrudnienia magazynierow tylko wymyśliła sobie że kierowcy będą chodzili na dyżury nocne tu od 24 potem będą jeździć z towarem do ok 19 i tak dwa razy w miesiącu.A do rozłożenia banalne ok 50 palet we dwie osoby.

Magazynier
@Weteran 10.03.2017 12:30
A na pkt przeladunkowym w Krakowie chłopaki muszą płacić z własnej kieszeni obcym ludziom za rozłożenie towaru bo Farmada nie w...

Szanowny Weteran ma nieaktualne informacje, na punkcie przeładunkowym zatrudniony został magazynier :) Widzę, że Weteran już tam nie pracuje nie wie jakie zaszły zmiany. Pozdrawiam

kimi

Ludzie, co wy z tymi autami.... W Hiszpanii mówi się na to un coche, a w Angli a car, we Francji voiture, w Niemczech auto, a w Polsce... też auto, chociaż mamy własną nazwę. Samochód!!!

pawel

. Moze mi ktos doswiadczony podac stawki za ktore sie jezdzi w katowicach? Chcialbym tam zaczac wspolprace. I czy kazda sobota jest obowiazkowa?

Mmm

u nas też już nikt nie chce przyjeżdżać po to co zostało. Zapierdzielasz od rana do wieczora zero wolnego bo na pracownika nie stać i ledwo co zostaje. A jak juz uda się coś odłożyć to musisz na samochód wydać. I pojemniki coraz cięższe albo ja już nie mam siły.

przewoznik

w żadnej hurtowni nie jest dobrze wszedzie tna stawki wymagan mnóstwo zarobki głodowe dojdzie do tego ze beda jezdzic sami bo nikt nawet na zastepstwo nie chce przyjsc bo musi potem prosic sie jak pies o kase przydupasy dostaja lepsze stawki a reszta na zastepstwie tylko ochlapy dlatego jak dzwonia poratujcie to nawet tel nie odbieraja rano problem z pakowaniem bo pojemnikow na trase po 100 a do auta wsadze 70 reszta musi zostac do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] takie rozwiazania wystarczy dac lepsza stawke przewoznik kupuje nowe auto na 120 poj i lata ale nie bo stawka głodowa na male auto ale poj zapakuj 100 żenada firma codziennie cos zostaje nikt nie chce po to przyjechac na zastepstwo. kiedys było super jak był TF ,Prosper Prego, Dolpharma ,ale jak nastala farmada to w 5 lat tak zdolowali stawki ze szkoda gadac . jak ktos chce zarobic 400dziennie to moze isc do dhl o 6 zacznie o 17 skonczy auto bez wymagan i nawet tam nazekaja juz na braki kadrowe 1,3 to płaca juz nawet na wozeniu czesci w hurt motoryzacyjnej bez wymagan przyjezdzasz starym gniotem i latasz 300km dzien

łodzianin

a ja wam powiem że jeżdżę w hurtapie i nie jest lepiej. głodowe stawki ,wymagania coraz większe i niekompetentna kadra zarządzająca . ja zwijam działalność po 6 latach orki dla tej firmy . Z perspektywy czasu uważam że nie warto było. Cała kasa poszła w auta.

all my

Wiecie jednak czy wypłata jest u nich terminowa? Dzięki

farmostrata

Do kolegi co to pracy szuka tylko chlodnie latajap viatol na duze po twojej stronie mapowowanie, kalibracja sanepid i szkolenia wewnetrzne dla kierowców. I widze ze malo tu pisze zorientowanych. I niektórzy myla zatrudnionych na etat przez ft dyspozytorzy,administracja. I przewoznicy lokalni i krajowi.

Zostaw opinię o FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O.