Opinie o GTV BUS
A te pojazdy i pomieszczenia biurowe tutaj już ktoś sprzątał i miałby ocenę warunków? widziałam teraz te ofertę, która właśnie niedawno została dodana. Piszą w treści o czyszczeniu firmowych pojazdowa karcherem. :D do tego jeszcze trzeba ogarniać inne pomieszczenia, a jakie wszystkie środki i narzędzia do tego się dostaje? I tak przy okazji to tak pytając wprost, jest to praca za minimalna i tyle czy cos jeszcze dodatkowego wpada?
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji telefonicznie pod numerem 538 623 442 lub mailowo rekrutacja@gtvbus.pl przedstawimy bieżącą ofertę oraz odpowiemy na pytania. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Nie wiem jak rozumieć te odpowiedz. :) ale oferty tez już w zasadzie nie widzę. Wiadomo jak liczny zespół przy tym robi? będą to jeszcze wznawiać? I czy to w miarę stała ekipa jest? lubię się integrować
Wracałem z Holandii do Polski busik 544 Kierowca imiennik Mateusz i z Poznania tylko tyle wiem więcej nie powiedzial, Było śmiesznie bo prawie wszyscy z busa mieli na imię Mateusz a bus był pełny :D Kierowca mlody myślę że 30 nie miał, jazda płynna i bardzo komfortowa, mogłem pospac a nigdy zasnąć w podróży nie potrafię a tu prosze duży plus, przerwy na toalety mieliśmy i dla palaczy znalazł się czas na fajke mimo że nasz kierowca nie palił, do Holandii wracam z Wami i mam nadzieję że z tym samym kierowca pozdrowienia
Dzień dobry, Cieszymy się, że udało nam się sprostać Pana oczekiwaniom. Nieustannie staramy się podnosić jakość świadczonych przez nas usług i dlatego niezmiernie nam miło czytając każdą pozytywną opinię. Mamy nadzieję na kolejne wspólne przejazdy. Pozdrawiamy i do zobaczenia na tracie :) Zespół GTVBUS
A mogę wiedzieć w jaki sposób staracie się Państwo podnosić jakoś oferowanych przez Was usług? Czy kierowcy przechodzą jakieś szkolenia? Jakie konkretnie? Pytam jako osoba zainteresowana pracą.
Dzień dobry, nasi kierowcy przechodzą szkolenia z różnych dziedzin, w ostatnim czasie zakończyliśmy program doskonalenia techniki jazdy pod okiem wybitnego kierowcy rajdowego Pana Macieja Wisławskiego. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Co składa się na te wspomniane różne dziedziny? Dodatkowo ciekawi mnie ta wzmianka na temat programów doskonalenia. Co jaki okres czasu takie większe kursy się zdarzają?
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Pierwszy przejazd mojej żony usługami tej firmy i wtopa spóźnieni o 3 godziny, bilet 600zl i w dodatku zamiast dojechać na 3 max 4ta to jest godzina 8.30 dalej jej niema ZAŁAMKA TOTALNA. Może jednorazowy incydent. Ale po takiej akcji nie polecam nikomu
Dzień doby Panie Sebku, proszę wyjrzeć przez okno, warunki pogodowe są fatalne. Godziny dojazdu są godzinami sugerowanymi i zawsze mogą ulec zmianie a w przypadku obecnie panujących warunków na drogach proszę się nie dziwić, że kierowcy muszą dostosować prędkość do warunków pogodowych. Oczywiście pasażer może zgłosić reklamację, do czego zachęcam Pańską małżonkę, może to zrobić telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
26.11.sympatyczny pan Sebastian z busa 616 pozdrawiam
Dzień dobry Pani Ewo, Cieszymy się, że doświadczyła Pani miłej obsługi i komfortowej podróży. Dziękujemy za przesłane pozytywne słowa dotyczące podróży z naszym kierowcą. Mamy nadzieję, że będziemy mieli przyjemność podróżować z Panią w przyszłości. Dziękujemy za wybór naszych usług. Pozdrawiamy i do zobaczenia na trasie :) Zespół GTVBUS
O
Ale podczas rekrutacji zapewniano mnie iz firma Opłaca cała działalność gospodarcza czy to prawda ??
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Możecie powiedzieć czy oferty ze strony firmy są nadal aktualne? Jest tam info, że wrzucili je dwa miesiące temu. Kierowców kat D nadal szukają? Czy moze jest rekrutacja ciągła? Bo właśnie szukam pracy. Podali w ogłoszeniu dniówkę 300 zł, to netto czy brutto?
Dzień doby, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 694 422 812, odpowiemy na wszystkie pytania i na podstawie bieżącego zapotrzebowania przedstawimy ofertę oraz jej szczegóły. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Witam Jestem bardzo zadowolona z waszej firmy. Drugi raz jechałam z wami do niemiec. Mimo moich problemów zdrowotnych zależało mi bardzo żeby siedzieć z przodu obok kierowcy. I udało się Mam nadzieję że jak będę jechać z wami znowu to też będę siedzieć z przodu. Jesteście najlepszą firmą
Dzień dobry, cieszymy się z pozytywnej opinii oraz że udało nam się sprostać Pani oczekiwaniom. Mamy nadzieję na kolejne wspólne podróże. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Katastrofa pierwszy i ostatni raz jechałem
Dzień dobry, Bardzo nam przykro, że doświadczył Pan/Pani trudności podczas podróży. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację i podjąć odpowiednie kroki naprawcze, prosimy o udzielenie dodatkowych informacji związanych z odbytą podróżą. Informację prosimy przekazać telefonicznie pod numerem 606 200 002 lub mailowo na adres e-mail reklamacje@gtvbus.pl. Gwarantujemy, że podejmiemy wszelkie niezbędne działania, aby wyjaśnić sytuację związaną z Pana/Pani przejazdem. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Czemu katastrofa ? Napisz coś więcej bo chcę jechać z kolegą do pracy w Holandii i szukamy jakiegoś przewoźnika
hej, właśnie szukają Kierowcy do przewozu na trasach międzynarodowych, ktoś jest w stanie mi napisać, co ile są zjazdy do domu, czy przynajmniej są weekendy wolne? Jeśli kierowca znajduje się za granicami kraju, to zapewniają mu nocleg i wypłacają diety przy kontrakcie na B2B? bo rozumiem, że szans na Umowę o Pracę to nie ma? niby jest 9 kursów w ciągu miesiąca, ale ile dni trwa jeden kurs?
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo rekrutacja@gtvbus.pl odpowiemy na wszystkie pytania oraz przedstawimy bieżącą ofertę wraz ze szczegółowymi warunkami zatrudnienia. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Czy kierowca po przerwie na zresetowanie organizmu może powrócić do GTV
Dzień dobry, Pani Paulino zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Rekrutacji, aby omówić możliwości zatrudnienia. Doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem +48 538 623 442. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Przedmówczyni pytała, czy po zresetowaniu organizmy kierowca może wrócić do pracy w firmie? Ile więc godzin pracy taki kierowca u Was ma w danym miesiącu? Jeśli wychodzą nadgodziny, to jak często i jak są one płacone?
Dzień dobry, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Rekrutacji, który z chęcią odpowie na wszelkie kwestie dotyczące warunków zatrudnienia oraz wynagrodzenia. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Jechałem wielokrotnie i nigdy nie miałem zastrzeżeń. Szybko i bezpiecznie. Polecam
Dzień dobry, cieszymy się, że Pana/Pani doświadczenia podróżowania z nami były pozytywne, a nasza obsługa spełniła Pana/Pani oczekiwania. Taka rekomendacja jest dla nas ważnym wsparciem i motywuje nas do utrzymania najwyższych standardów obsługi. Mamy nadzieję, że będziemy mieli przyjemność obsłużyć Pana/Panią również w przyszłości. Dziękujemy za zaufanie i wybór naszych usług. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Pan Mateusz dzisiaj mnie wiózł bardzo miły kierowca. Numer busa 602
Dzień dobry, Dziękujemy za przesłane podziękowanie dotyczące podróży z naszym kierowcą. Cieszymy się, że doświadczył(a) Pan/Pani miłej obsługi i komfortowej podróży. Mamy nadzieję, że będziemy mieli przyjemność obsłużyć Pana/Panią w przyszłości. Dziękujemy za wybór naszych usług. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
(usunięte przez administratora)
I ile zabiorą i nie mają nadwyżki pasażerów
Dzień dobry, nasze trasy są planowane przez dział transportu dzień przed wyjazdem. Nie ma możliwości, by doszło do sytuacji, w której wystąpi nadwyżka pasażerów. Mamy busy dziewięcioosobowe (8 pasażerów plus kierowca), więc ilość pasażerów nie może przekraczać tej liczby. Pozdrawiam
Mój wyjazd 19 a 9.30 nA miejscu Frankfurt nad Menem 2.5 godziny czekałem w mostkach na kierowcę bo była przesiadka i nie ma się czym zachwycać
Dzień dobry Nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkich opóźnień, jakie mogą pojawić się na trasie,. Dokładamy wszelkich starań, żeby podróż z nami była szybka i bezpieczna. Prosimy się nie zniechęcać i zapraszamy ponownie. Jesteśmy przekonani, że następnym razem sprostamy Pana wymaganiom. Pozdrawiamy serdecznie Zespół GTV BUS
Dzień dobry Na bieżąco wymieniamy nasze busy na bardziej komfortowe. Zadowolenie pasażerów jest dla nas bardzo ważne. Układamy trasy tak, aby zoptymalizować przejazd i zagwarantować krótki czas transportu. Pozdrawiamy Zespół GTV BUS
Jestem Państwa klientem około 3 lat i z przejazdu na przejazd jest coraz gorzej. Przesiadki na autokary to jest jakiś koszmar, ciągle opóźnienia. Dwie przesiadki na trasie, autokary bez klimatyzacji i możliwości korzystania z toalety. W przeciągu kilku miesięcy moja podróż wydłużyła się o 3 godziny.
Dzień dobry Jesteśmy zaskoczeni tym, co Pan pisze ponieważ nasze autokary posiadają zarówno dostęp do toalety jak i klimatyzację. Toalet nie ma tylko w busach, ale to wiadomo ze względu na ich wymiary. Jest nam niezmiernie przykro, że jako firma nie spełniamy Pana oczekiwań mimo iż dokładamy wszelkich starań, aby podróż była na najwyższym poziomie. Pozdrawiamy Zespół GTV BUS Pozdrawiamy Zespół GTV BUS
Musicie dołożyć starań przede wszystkim w tym że się spazniacie ,wysadzacie ludzi gdzie chcecie nie gdzie macie
Dzień dobry, Jako Przewoźnik zapewniamy bezpieczne i komfortowe podróże. Zgodnie z naszą praktyką, staramy się umożliwić wyjazd wszystkim Podróżującym w ramach posiadania dostępnych miejsc, dbając o ich bezpieczeństwo i wygodę. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Zgadzam się z Panią. W komentarzach ze strony GTV brak jest odniesienia do uwag i merytorycznej treści. Wszystkie są robione z automatu, na zasadzie "kopiuj, wklej". Niski poziom, czy może zamiatanie problemów pod dywan.
Dzień dobry, dziękujemy za Pana uwagę dotyczącą naszych komentarzy. Chcielibyśmy podkreślić, że zależy nam na jakości naszych usług, a opinie Klientów są cennym źródłem informacji. Jeśli chodzi o brak konkretnego odniesienia do przekazywanych w komentarza uwag, pragniemy poinformować, że bez podania szczegółów nie zawsze jesteśmy w stanie skutecznie zareagować i udzielić konkretnych odpowiedzi. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i chcemy zapewnić, że nasze działania są ukierunkowane na poprawę jakości obsługi Klienta. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Kierowca zapomniał przyjechać po pasażera a pasażer czekał całom noc chańba
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności, jakie mogły z niej wynikać. Brak pojawienia się kierowcy na umówionym miejscu jest nieakceptowalny i niezgodny z naszym standardem obsługi. Aby rozwiązać tę konkretną sytuację, prosimy o kontakt z naszym Działem Reklamacji pod numerem 606 200 002 lub drogą mailową pod adresem reklamacje@gtvbus.pl. Chętnie zaoferujemy Pani/Panu, rekompensatę, która pomoże zminimalizować doznane trudności. Dziękujemy za wyrozumiałość i dajemy słowo, że podejmiemy działania mające na celu poprawę jakości naszych usług. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
(usunięte przez administratora)
Zadziwiające tłumaczenie. To jest praca i należy wykonywać ją w sposób należyty. Kto tu komu łaskę robi? Nigdy nie bozbędę się widoku kalekiego kierowcy, furczącego, nieobytego, zakompleksionego, który wiózł mnie setki kilometrów. Żałuję, że nie zadzwoniłam do Inspekcji Ruchu Drogowego.
Cześć, sporo tu opinii od klientów a ja właśnie widziałem ofertę dla mechanika. Ciekawi mnie z jakich przyczyn jest potrzebnych kilku kandydatów? Ciekaw tez jestem stawek, bo oferta jest chyba ogólna skoro nie ma widełek i z opisu wynika, że poszukiwane są osoby z doświadczeniem przy naprawie autokarów jak i te do przyuczenia? W obydwu wariantach jakie są stawki godzinowe tak na oko? I jak długo przyuczenie trwa?
Żal z taka firma jeździć biorą pieniądze na przód a w razie problemu odwracają się (usunięte przez administratora) i wypierają się regulaminem co im wszystko wolno a pasażer jest (usunięte przez administratora) dziady
Dzień dobry Panie Mirku, w przypadku niezadowolenia z usługi zachęcam do bezpośredniego kontaktu z działem reklamacji telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl abyśmy mogli zweryfikować i wyjaśnić zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Nie ktozi kierowcy to dziady takie cwaniaki patrzą jak tylko kasę wyciągnąć i brak kultury z strony kierowcy firma dziad więcej nigdy nie pojadę z takimi
Dzień dobry Panie Karolu, dziękujemy za przekazaną opinię. Zdajemy sobie sprawę z tego, że doświadczenie, które Pan opisał, jest niezadowalające. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację i podjąć odpowiednie kroki, prosimy o bezpośredni kontakt z działem reklamacji telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Przejazdy ogólnie w porządku !!!ale ostatni przejazd 16 godz.. a droga 8godz i do tego 2,5h przed planowanym sugerowanym czasie (fart ze zdążyłem )planowany wyjazd 18-21 a start był 15.30 ostatni raz pojechałem w takim Czasie
Dzień dobry Panie Emilu, jak sama nazwa wskazuje godziny podane w trakcie rezerwacji są godzinami sugerowanymi i mogą ulec zmianie. Widocznie specyfika trasy w danym dniu wymagała rozpoczęcia przejazdu prędzej. W przypadku niezadowolenia z usługi zachęcam do kontaktu bezpośrednio z działem reklamacji telefoniczne pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
(usunięte przez administratora)
Pytanie tylko czemu taka kasa miałaby być mu dawana, bo nie bardzo rozumiem? Macie przy tym na myśli jakieś dodatkowe napiwki? Bywały przyznawane?
Jak podróż z GTV to tylko z kierowcą z Ostódy ! Najlepszy kierowca , kultura na Wysokim poziomie ! Pozdrawiam i życzę Zdrówka !
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za docenienie naszych pracowników oraz za miłe słowa, nic tak nie cieszy jak słowa zadowolenia naszych Pasażerów. Do zobaczenia na trasie. Pozdrawiamy i również życzymy zdrówka :) Zespół GTVBUS
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GTV BUS?
Zobacz opinie na temat firmy GTV BUS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 326.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GTV BUS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 200, z czego 136 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GTV BUS?
Kandydaci do pracy w GTV BUS napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.