Opinie o GTV BUS
Dziękuję za bezpieczną i wygodną jazdę i za Wspaniałych Pracowników:pań i panów kierowców oraz dla pań, które pomogły mi odzyskać zamieniony bagaż w wyniku mojej " pomroczności ". Super s,ybka reakcja i życzliwość " wybawiły" mnie z kłopotu. Tak, to było mistrzostwo świata. Przepraszam Pana Kierowcę i Współpasażerów za opóźnienie w podróży. Przepraszam, ..., przepraszam. Jest mi niezmiernie przykro i obiecuję, , że to był pierwszy i ostatni raz..Polecam bardzo podróż z GTV-Bus, bo gwarantuje najlepszą, bezpieczną podróż i oraz opiekę i pomoc. Bardzo zadowolona pasażerka Ela. Do zobaczenia!!!
Dzień dobry, Dziękujemy za miłe słowa i docenienie naszych pracowników. Cieszymy się, że zapewniliśmy Pni bezpieczną i wygodną podróż. Naszym priorytetem jest zawsze zapewnienie doskonałego doświadczenia Podróżującym. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Jesteśmy dumni z tego, że nasza flota pojazdów jest utrzymywana w doskonałym stanie technicznym, a nasi kierowcy są doświadczonymi i profesjonalnymi pracownikami. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży.
Dziękujemy bardzo za tak miłe słowa i poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią na temat naszych usług przewozowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mogliśmy zapewnić Pani bezpieczną i kulturalną podróż na każdym z jej etapów. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów.
Dziękujemy bardzo za tak miłe słowa i poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią na temat naszych usług przewozowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mogliśmy zapewnić Pani bezpieczną i kulturalną podróż na każdym z jej etapów. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów. Pozdrawiamy, GTV BUS
Jestem też bardzo zadowolona z tej firmy przewozowej.Kierowca był bardzo miły, grzeczny, kulturalny. Nie to co w innych Busach hamstwo. Naprawdę najlepsza podróż to tylko GTV bus. Są punktualni. Uczciwi kierowcy dbają o dobro pasażerów. Naprawdę wszystkim polecam tą firmę. Jeżdżę do niemiec już 10lat odkąd poznałam GTV nie zmienię na żadną inną. Pozdrawiam
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszego kierowcy i cieszymy się , z każdego zadowolonego z naszych usług pasażera :) Pozdrawiamy Zespół GTV BUS
Bardzo dziękujemy za opinie i mamy nadzieję, że jeszcze spotkamy się na trasie. Jako firma dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom najwyższą jakość usług, a także bezpieczeństwo podczas podróży.
Serdecznie dziękujemy za miłe słowa, działają na nas jak najlepsza motywacja. Nic tak nie cieszy jak słowa zadowolenia naszych pasażerów. Do zobaczenia na trasie w zielonych busach GTV! :) Zespół GTVBUS
Dziękujemy za pozytywną opinię na temat naszych usług transportowych. Staramy się zapewnić Państwu jak najlepsze doświadczenia podczas podróży. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona i chcielibyśmy zapewnić, że będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług przewozowych dla naszych Klientów.
Witam ! Jestem bardzo zadowolona ,kierowcy przemili, jazda busem konfortowa . Napiszę krótko DZIĘKUJĘ .
Dzień dobry Pani Barbaro, niezmiernie nam miło czytać pochlebne słowa. Cieszymy się, że sprostaliśmy Pani oczekiwaniom oraz, że pozostawiliśmy pozytywne odczucia. Mamy nadzieję na kolejne wspólne podróże. Pozdrawiamy i do zobaczenia na trasie :) Zespół GTVBUS
Jest ogłoszenie na kierowcę kat. D i chcę się zgłosić, ale mam pytanie. Piszą tam że zarobki od 5000 zł netto - a jaka jest górna granica zarobków? Bo nie wiem czy aplikować. Ktoś wie? Czy są do tego jakieś dodatki?
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 532 545 851 lub mailowo pod adresem rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy, Zespół GTVBUS
O
Ale podczas rekrutacji zapewniano mnie iz firma Opłaca cała działalność gospodarcza czy to prawda ??
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Duży kierowca gtv z Ukrainy trzeba słuchać jego smętnej muzyki ukraińskiej porażka
Dzień dobry, każdy kierowca w trakcie przejazdu ze względu na komfort pracy słucha dowolnie wybranego gatunku muzycznego. Podejrzewam, że prośba o zmianę stacji radiowej lub o przyciszenie repertuaru mogłoby być pomocne w opisanej przez Pana sytuacji. Oczywiście każdorazowo można reklamować wykonaną usługę pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo na adres reklamacje@gtvbus.pl. Pozdrawiam GTVBUS
czy osoby zatrudnione na b2b musza posiadac licencje transportowa?
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo na adres rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy, Zespół GTVBUS
Jechałam GTV pierwszy i ostatni raz. Na jedyny plus było to że na początku zabierała nas bardzo sympatyczna Pani, która przyjechała po nas wygodnym busem. Potem to już tragedia. Przesiadka pod Wrocławiem do autokaru. Gdybym chciała jechać autokarem to zamówiłabym autokar ;). Uwazam że powinna być taka informacja podczas zamawiania biletów. Autokar niewygodny. Ciasno. I tak 12h aż do Holandii. Następna przesiadka w Holandii do traffica. Musieliśmy jechać z jedną torbą a reszta dojechała drugim busem.. W sumie jechaliśmy ponad 24h. Nie tego się spodziewałam po firmie z takim doświadczeniem. Mniejsze firmy wyrabiają się w 17-18h w to samo miejsce, z ewentualnie JEDNĄ przesiadką. Niestety musieliśmy z Wami jechać ponieważ był to 1 stycznia i większość firm po prostu nie wyjeżdżała danego dnia. Podsumowując NIE POLECAM GTV BUS, chyba że nie zależy wam na czasie .
Dzień dobry, w momencie kupna biletu zamawiane jest miejsce na przejazd, nasza flota składa się również z autokarów, które wykorzystujmy w przypadku większej liczby pasażerów. Jak sama Pani zauważyła termin był na tyle specyficzny, że logistyka nie pozwoliła na zaplanowanie tras wyłącznie busami. Zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z działem reklamacji pod numerem 606 200 002 wew.3 lub mailowo na adres reklamacje@gtvbus.pl, jeżeli Pani zdaniem usługa nie była zadowalająca. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Nie jestem pewien jednej rzeczy, wszedłem bo może ktoś będzie wiedział tutaj. Kierowca kat. D to wybiera sobie sam rodzaj umowy czy pracodawca sam sugeruje? Bo tam w ogłoszeniu podali tyle opcji, że sam nie wiem. Ja bym chciał umowę o pracę normalnie i na to liczę.
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji pod numerem 532 545 851 lub mailowo na adres rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Pozytywy: 1- punktualni, 2 - dobra komunikacja, informują o której mniej więcej będziemy w danym miejscu 3 - cena ok Negatywy: 1 - zielone busy ciasne i mało komfortowe, 2 - kierowcy komunikują się że sobą i robią zgromadzenia na wybranych przez nich stacjach CPN. 3 - każdy podczas postoju załatwia potrzeby i chce jechać ale niestety siedzimy w busie i czekamy aż panowie wypalą papieroska i sobie pogadają 4 - ostatnio jadąc busem kierowca był ok, siedziałem obok niego, długo rozmawialiśmy ale cały czas malował nas muzyką disco-polo której osobiście nienawidzę. Poprosiłem go o zmianę muzyki i nie było problemu. Kiedy powiedziałem że nie chce mi się już rozmawiać bo jestem zmęczony i chcę się przestać to celowo spowrotem włączył muzę polo bardzo głośno aż wszyscy zaczęli po cichu narzekać ale co... Pan kierowca tu rządzi... 5 - Panowie kierowcy JESTEŚCIE TAXÓWKARZAMI A NIE BOGAMI. TROSZKĘ POKORY POKORY I SZACUNKU DLA PASAŻERÓW
Dzień dobry, Panie Michale dziękujemy za podzielenie się opinią na temat naszych usług. Cieszymy się, że Pana doświadczenie odzwierciedlało naszą staranność w kwestii punktualności i efektywnej komunikacji. Zależy nam na tym, aby nasi Podróżni mieli pełne zaufanie do organizacji swoich podróży. Z przykrością przyjmujemy informacje o negatywnych przeżyciach, z którymi się Pan spotkał. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z komfortem podróży oraz za sytuacje, w których zachowanie kierowców nie spełniło oczekiwań. Naszym priorytetem jest stała poprawa jakości naszych usług oraz zapewnienie wygodnej podróży dla wszystkich naszych Pasażerów. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Zasada jest prosta i niewielu znana. Kierowca wybiera muzykę a reszta się nie wpier .... :D
Był ktoś może już na rekrutacji na rozmowie o pracę jako dyspozytor projektu? Ja bym chciała wysłać papiery dopiero, ale przyda mi się informacja o tym, jak ta rozmowa ogółem wygląda i co ich interesuje. Pozdrawiam serdecznie. W ogłoszeniu widzę że nie ma za dużo informacji.
No to tak zaczniemy, razem z koleżanką na starcie nie mieliśmy wspólnych miejsc, nie wiem w ogóle czy GTV ma numerowane miejsca, z kolei szyby od autobusu były tak brudne że widok przez nie był ograniczony, W toalecie nie było mydła i papieru toaletowego, telewizor który jest na pokładzie nie został nawet uruchomiony, muzyka z lat 70/80 przymulająca i w efekcie końcowym tragiczna, można przez nią było dostać depresji z kolei kierowca był spóźniony około 2 godzin, i z tego powodu próbował nadrobić stracony czas co wiązało się z krótkimi przerwami, kosztem pasażerów a poczęstunek zaskoczył samego mnie, jeden cukierek dla każdego pasażera. DRAMAT i jeszcze raz DRAMAT, nie polecam...
Jako, że znam komunikatywnie j. angielski oraz j. niemiecki pomyślałem, że odpowiem na ofertę dla starszego spedytora. Ale zaraz doczytałem, że napisano o min. 2-letnie doświadczeniu na stanowisku dyspozytora międzynarodowego/krajowego oraz doświadczeniu w pracy z każdym rodzajem zestawu. Jako spedytor przepracowane mam 1,5 roku, aczkolwiek nie z każdym rodzajem zestawu. Czy mimo to byłbym brany pod uwagę w rekrutacji na to stanowisko? Proszę o szczerą odpowiedź, a także dopisanie, ile ewentualnie czasu trzeba sobie zarezerwować na cały proces rekrutacji, na spotkanie lub spotkania, jeśli jedno nie wystarczy?
Dzień dobry, oczywiście zachęcamy do aplikowania na to stanowisko. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 538 511 464 w celu uzyskania wszelkich informacji na temat oferty i procesu rekrutacji. Pozdrawiamy Zespół GTV BUS
A widzieliście może oferty dla samych Doradców? Pomijając komentarze od Klientów tu chyba ostatnio o pracę za kółkiem tu podpytywano. Ciekawi mnie natomiast jak ta zza biurka teraz może wyglądać. Na jakiej zasadzie przyznawane jest wynagrodzenie? Występuje podstawa czy może także premie od obsługi?
Dzień dobry, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Rekrutacji, aby poznać więcej szczegółów dotyczących stanowisk biurowych. Doradcy dostępni pod numerem: +48 538 623 442 z chęcią odpowiedzą na Pani/Pana pytania. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Chciałam w tym miejscu podziękować kierowcy który wykonywał usługę przewozową w dniu 3.12.2013 roku na trasie Kąty Wrocławskie -Bocholt. Pan to Bartek (z warkoczykiem) bus 580. Pomimo bardzo dużego opóżnienia (z powodu atmosferycznych warunków i oczekiwania na pasażerów), dowiózł nas bezpiecznie na miejsce, wprowadzając spokojną atmosferę w busie. Dzięki Niemu podróż, choć bardzo długa przebiegła spokojnie.
Dzień dobry, serdecznie dziękujemy za przesłanie miłych słów dotyczących naszego kierowcy. Cieszymy się, że był w stanie zapewnić Pani bezpieczną podróż pomimo trudnych warunków. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Jechaliśmy z żoną do Niemiec północnych 13 godzin podróż męcząca ale co do gtv to nie mam żadnych zastrzeżeń kierowca spoko luz podwiózł pod same drzwi i czekał do puki nie wejdziemy naprawdę kultura na pierwszym poziomie nie ma się czego czepić 100 procent profeska dziękuję
Dzień dobry, dziękujemy za opinię dotyczącą naszej usługi. Cieszymy się, że Państwa podróż do Niemiec przebiegła sprawnie i komfortowo, a obsługa kierowcy spełniła oczekiwania. Staramy się zapewniać najwyższy poziom obsługi, dbając o wygodę i bezpieczeństwo naszych Pasażerów. Dziękujemy za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług w przyszłości. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Z tego, co na stronie firmy, od 5 dni jest oferta dla kierowcy kat. D - przewóz pracowniczy. I tak, jak tam napisano, czuję, że czas na życiową zmianę! A co do podanych tam stawek i umowy, mam zapytanie. Są wymienione dniówki: do Legnicy 270 zł netto, do Wrocławia 360 zł netto i do Wałbrzycha 360 zł netto. A do tego zlecenie. Czy więc obstawia się jedno miasto, jedną trasę, czy zmienia się to po tygodniu lub jeszcze inaczej? I czy zlecenie jest cały czas, nie ma UoP?
Dzień dobry, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania związane z naszą propozycją współpracy. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Rekrutacji, który jest dostępny pod numerem :+48 538 623 442. Doradcy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Zadzwoń i rozpocznij swoją przygodę z GTV BUS. Pozdrawiamy, Zespół GTV BUS
Jechałam wczoraj z Kątów Rybackich busem numer 612. Bardzo miły, młody kierowca. Rzetelnie i bezpieczne dowiózł na miejsce pasażerów
Dzień dobry, niezmiernie nam miło, że sprostaliśmy Pani oczekiwaniom, cieszymy się, że doświadczyła Pani miłej obsługi i komfortowej podróży. Mamy nadzieję na kolejne wspólne podróże. Pozdrawiamy i do zobaczenia na trasie. Zespół GTVBUS
A te pojazdy i pomieszczenia biurowe tutaj już ktoś sprzątał i miałby ocenę warunków? widziałam teraz te ofertę, która właśnie niedawno została dodana. Piszą w treści o czyszczeniu firmowych pojazdowa karcherem. :D do tego jeszcze trzeba ogarniać inne pomieszczenia, a jakie wszystkie środki i narzędzia do tego się dostaje? I tak przy okazji to tak pytając wprost, jest to praca za minimalna i tyle czy cos jeszcze dodatkowego wpada?
Dzień dobry, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z działem rekrutacji telefonicznie pod numerem 538 623 442 lub mailowo rekrutacja@gtvbus.pl przedstawimy bieżącą ofertę oraz odpowiemy na pytania. Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Nie wiem jak rozumieć te odpowiedz. :) ale oferty tez już w zasadzie nie widzę. Wiadomo jak liczny zespół przy tym robi? będą to jeszcze wznawiać? I czy to w miarę stała ekipa jest? lubię się integrować
Wracałem z Holandii do Polski busik 544 Kierowca imiennik Mateusz i z Poznania tylko tyle wiem więcej nie powiedzial, Było śmiesznie bo prawie wszyscy z busa mieli na imię Mateusz a bus był pełny :D Kierowca mlody myślę że 30 nie miał, jazda płynna i bardzo komfortowa, mogłem pospac a nigdy zasnąć w podróży nie potrafię a tu prosze duży plus, przerwy na toalety mieliśmy i dla palaczy znalazł się czas na fajke mimo że nasz kierowca nie palił, do Holandii wracam z Wami i mam nadzieję że z tym samym kierowca pozdrowienia
Dzień dobry, Cieszymy się, że udało nam się sprostać Pana oczekiwaniom. Nieustannie staramy się podnosić jakość świadczonych przez nas usług i dlatego niezmiernie nam miło czytając każdą pozytywną opinię. Mamy nadzieję na kolejne wspólne przejazdy. Pozdrawiamy i do zobaczenia na tracie :) Zespół GTVBUS
A mogę wiedzieć w jaki sposób staracie się Państwo podnosić jakoś oferowanych przez Was usług? Czy kierowcy przechodzą jakieś szkolenia? Jakie konkretnie? Pytam jako osoba zainteresowana pracą.
Dzień dobry, nasi kierowcy przechodzą szkolenia z różnych dziedzin, w ostatnim czasie zakończyliśmy program doskonalenia techniki jazdy pod okiem wybitnego kierowcy rajdowego Pana Macieja Wisławskiego. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Co składa się na te wspomniane różne dziedziny? Dodatkowo ciekawi mnie ta wzmianka na temat programów doskonalenia. Co jaki okres czasu takie większe kursy się zdarzają?
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z działem rekrutacji pod numerem 538 623 442 lub mailowo rekrutacja@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Pierwszy przejazd mojej żony usługami tej firmy i wtopa spóźnieni o 3 godziny, bilet 600zl i w dodatku zamiast dojechać na 3 max 4ta to jest godzina 8.30 dalej jej niema ZAŁAMKA TOTALNA. Może jednorazowy incydent. Ale po takiej akcji nie polecam nikomu
Dzień doby Panie Sebku, proszę wyjrzeć przez okno, warunki pogodowe są fatalne. Godziny dojazdu są godzinami sugerowanymi i zawsze mogą ulec zmianie a w przypadku obecnie panujących warunków na drogach proszę się nie dziwić, że kierowcy muszą dostosować prędkość do warunków pogodowych. Oczywiście pasażer może zgłosić reklamację, do czego zachęcam Pańską małżonkę, może to zrobić telefonicznie pod numerem 606 200 002 wew. 3 lub mailowo reklamacje@gtvbus.pl Pozdrawiamy Zespół GTVBUS
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GTV BUS?
Zobacz opinie na temat firmy GTV BUS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 323.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GTV BUS?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 199, z czego 135 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GTV BUS?
Kandydaci do pracy w GTV BUS napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.