Gracja - Loombard

Wrocław

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 161 ocen.

Opinie o Gracja - Loombard

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Gracja - Loombard

anonim

Piszę anonimowo, bo jestem pracownikiem tej sieci. Ogólnie to fajna praca jak ktoś lubi handel i ma smykałke do tego. Praca w systemie 2/2 jest spoko dla mnie. Niestety jeśli chodzi o wypłatę to dostajesz najniższą krajową na umowie, reszta to koperta. Zarobki nie licz więcej niż 2000 zł - 2100 zł. na rękę, chyba że trafi ci się bardziej dochodowy punkt. Pamiętaj, że ponosisz wszelką odpowiedzialność finansową, więc nieraz w miesiącu dostaniesz mniej niż 2000!!! Na początku ktoś napisał, że jest kasa za nadgodziny bo miesięcznie wychodzi to 210 godzin. Jakie k...wa nadgodziny? Ewidencję podpisujesz zrobioną przez księgowość, która się mija z prawdą! Na ewidencji jest ok 160 godzin nie 210!!!! Niestety kierownictwo nie docenia dobrych pracowników, ale do tych pracowników którzy nawet straty przynoszą firmie nie mają żadnych zastrzeżeń. Pracują i ich nie zwolnią bo zapiepszają za 2000 zł. po 210 godzin, a na ich miejsce trudno kogoś znaleźć. Na dobre słowo, takie chociaż "dziękujemy dobra robota" nie licz! Jedyne na co możesz liczyć to że dostaniesz opierdziel, lub naganę bo witryny nie umyłeś. Już nie chce się więcej rozpisywać, bo braknie mi klawiatury. Lubię tą prace, bo to coś dla mnie, ale kierownictwo powinno bardziej szanować swoich pracowników. Ewidencje nie powinny być sfałszowane. Umowa o prace na większą kwotę, a dobrzy pracownicy powinni być docenieni i powinni dostać lepsze warunki finansowe. PS. Jak już jesteś na rozmowie kwalifikacyjnej to miej pewność, że na 90 % zostaniesz przyjęty. Mam nadzieję, że ktoś z góry zobaczy ten wpis i coś się poprawi, ale nie liczę na to. Powoli rozglądam się za czymś lepszym.

WYBORCZA

ZŁOMOWISKO.PL i AMBER GOLD !!!

Makaron

Przestań ludziom mydlić oczy zarobkami 5000zł czy też weźmy już tą niższą sumę jaką podałeś 3200zł dla spokoju . Z ręką na sercu i z przysięgą na swoją rodzinę mogę Wam przyszli pracownicy powiedzieć, że tyle to wy będziecie musieli oddać pracodawcy za wyimaginowane przewinienia co roku. Zarobki to góra 3000zł i to po kilku latach. Na początek (dwa lata) będziecie dostawać najniższą krajową. Co z tego, że otrzymacie informację , że zarobiliście 2500zł jak Wam rozliczą coś co kosztuje np. 1000zł. Kible lepiej sprzątać bo teraz najniższa 2000zł i mniejsza odpowiedzialność. Więc nie kłam jak powyżej bo od tych głupot aż głowa boli. Bardzo łatwo temu ZŁODZIEJOWI we wszystkim przypisywać winę pracownikowi ( to wy źle się wyszkoliliście, to wy źle sprawdziliście sprzęt czy złoto, to wasza wina, ze na punkcie nie ma ruchu ) a te kundle gównodowądzące , pierdzą w stołek i zarabiają na pracowniczym nieszczęściu i samych klientów. Miejmy nadzieję,że PIS zrobi kepisz w dokumentach z poprzednich lat i dokopie się wyłudzeń Vatu.

kinia
@Makaron 18.09.2017, 20:32
Przestań ludziom mydlić oczy zarobkami 5000zł czy też weźmy już tą niższą sumę jaką podałeś 3200zł dla spokoju . Z ręką na serc...

ale Ty jesteś pusty. hehehe. jak czytam to co piszesz to odnoszę wrażenie że o niczym nie masz pojęcia. swoje wyobrażenie opierasz chyba tylko i wyłącznie na domysłach. no Chyba że nie tylko pusty ale i głupi żeby dorobić się takich strat o jakich piszesz. glupek po prostu ;))) mi zdarzyło się coś tam dopłacić, z mojej winy, nie powiem, ale żeby tyle? buhahaha

Makaron
@kinia 19.09.2017, 07:45
ale Ty jesteś pusty. hehehe. jak czytam to co piszesz to odnoszę wrażenie że o niczym nie masz pojęcia. swoje wyobrażeni...

Oczywiście, że za duperele zapłaciłaś bo jesteś po protekcji zatrudniona i nieźle liżesz po godzinach jaja właścicielowi. Cała prawda.

xyz

* w równoważnym systemie czasu pracy (np. pielęgniarka w szpitalu)

xyz

wszyscy, którzy pracują w równoważnym czasie pracy (po 12h) mają około 15 dni wolnych w ciągu miesiąca, to nic dziwnego, po to się właśnie pracuje po 12, żeby nie pracować po 8... Rzeczywiście nagroda - 15 dni wolnych ;)

galanonim

Nie polecam nikomu, nawet wrogowi????

zawiedziona

Praca jest na swój sposób ciężka. Człowiek musi się czasami rozdwoić, żeby ze wszystkim zdążyć. Pakowanie paczek, często wagowo większego sprzętu niż sam pracownik, niejednokrotnie plecy wysiadają. Dodatkowo jeżeli trafi się na strasznego zmiennika, oprócz własnych obowiązków trzeba wykonywać także jego, a kierownictwo ma to gdzieś i nic nie robi, aby upomnieć takiego pracownika. Zawsze wszelkie spory rozstrzygane są na rzecz klienta, nawet jeżeli oczywistym jest, że próbował oszukać. Zapisy z kamer giną po kilku miesiącach i oczywiście nie da rady sprawdzić jak wyglądała sytuacja - co za tym idzie - płaci pracownik. Oczywiście nie trzeba wspominać o różnej klienteli, która pracowników wyzywa, odgraża się. Niedobory w ilości pracowników przez co non stop telefony o dodatkowe zmiany, gdzie później można się nie doliczyć dodatkowych pieniędzy. Są punkty traktowane po macoszemu - gdzie na innych wszystko jest robione na błysk - to na niektórych doproszenie się o jakąkolwiek naprawę graniczy z cudem. Nie polecam, stres jest ogromny, presja codziennością, a perspektyw na awans brak, jeżeli się odpowiednio nie włazi w tyłek.

obiektywnie_mówiąc

Zgadzam się, że wszystkie zamieszczone pozytywne opinie na temat firmy to istne włażenie w d**ę kierownikom lub poprawianie i tak nagannej już opinii Zrzeszenia Loombard.pl Po pierwsze, czemu jeżeli jest tak super to większości wypowiedzi jest nieprzychylna? Czy były pracownik, który skakał z radości po otrzymaniu swoich wymarzonych 1700-2500zł oczerniałby swoją firmę? ;) Zaczynając od samego początku. Jesteś szkolony/a przez drugiego pracownika i kwestia szczęścia czy trafisz naprawdę na kogoś ogarniętego, bo zaczynając już samodzielne zmiany tak naprawdę uczysz się wszystkiego sam/a. Chcesz dostać urlop? Zapomnij. Dostaniesz tylko i wyłącznie wtedy gdy kierownik znajdzie kogoś na Twoje miejsce. Inaczej zostaje Ci urlop na żadanie lub L4. Kierownik potrafi zadzwonić do Ciebie w pierwszy dzień urlopu i zaproponować zmianę za osobę, która w tym momencie jest na zwolnieniu ;) W firmie panuje kumoterstwo. Kierownik inaczej podejdzie do Twojej prośby niż do prośby kogoś kogo zna prywatnie. Największa bolączka pewnie każdego pracującego tam człowieka to Odpowiedzialność finansowa wobec firmy. Co z tego, że przez Twoje ~200 dupogodzin w punkcie firma zarobi ~ 25tys złotych miesięcznie, gdy kierownik może rozliczyć Ci drobnostkę za 20-50zł bo „Właściciel” nie może tracić. Na koniec miesiąca podpisujesz śmieszną ewidencję jakoby pracowałeś 168h + godzina przerwy dziennie. Nie wiem kiedy ta przerwa, kiedy nie możesz spokojnie skorzystać z ubikacji bo zniecierpliwionego klienta przy okienku musisz obsłużyć ;) Śmieszne są pozytywy na temat czasu wolnego, oglądania filmów czy spędzaniu czasu na Facebook’u. Zgadzam się masz mnóstwo czasu dla siebie, co nie znaczy że wtedy nie musisz być w pełni dyspozycyjnym i nie ma Cię wtedy dla klienta. Jesteś dostępny w zależności od lokalizacji 12,13,14 lub 24 godzin dziennie. Szczerze nie polecam, chyba że naprawdę nie masz większych ambicji i nie przeszkadza Ci, że każdy kolejny miesiąc może Ci przelatywać przez palce...

misiaczka

Reasumując: pozytywne opinie są tutaj pisane tylko przez współwłaścicieli i właścicieli oraz kierowników. Pracownicy zza biurka lombardowego nigdy by pozytywnie się nie wypowiedzieli o tych obozach pracy... O zarobkach rzędu 2 800zł zapomnijcie. Bliżej 1700 zł - średnio 200 zł za jakieś wpadki wg niżej wymienionych pasożytów. Właściciele chcą Cię wy...bać na ( sprzęcie, złocie, nadgodzinach) Kierownicy (na sprzęcie, złocie, zastępstwach) Klienci ( na sprzęcie, złocie , pieniądzach) Księgowa ( na paragonach z ewentualnych zwrotów i ewentualnych wysyłkach) Zmiennik ( na wszystkim co zostało wymienione ) Inni pracownicy lombardowi ( na kwotach za wyproszone zastępstwa . Stawki potrafią być potrojone za jeden dzień ) PS. o studiowaniu zapomnijcie!!! Osoby z zewnątrz ( zagrożone twoje życie _NAPAD ) I niech mi właściciel nie pieprzy głupot, że praca bezstresowa bo za dużo tych obciążeń finansowych na tych którzy są motorem napędowym tego 'ZŁOMOWISKA.PL"

Ja
@misiaczka 30.08.2017, 18:48
Reasumując: pozytywne opinie są tutaj pisane tylko przez współwłaścicieli i właścicieli oraz kierowników. Pracownicy zza biurka...

Hahaha Złomowisko.pl. Lepiej nie można było tego opisać. Dzięki chodzę i się śmieję już z pół godziny :)

borneo

Szefuncio powinien zmierzyc grubosc lakieru na swych sluzbowych samochodach i ewentualnie zaczac szukac osoby, ktora pomaga w tuszowaniu stluczek kierownikom za przymykanie oczu co sie robi na punkcie :D

nick

Strusia a gdzie pracowałeś wcześniej?

Struś Pendziwiatr

Wątpię aby ktoś po przeczytaniu tych opinie chciał jeszcze zacząć pracę w tej firmie. Musiałby być samobójcą, albo mieć nóż na gardle finansowy i zdecydować się na zarabianie groszy z jednoczesnym sponsoringiem biznesu szefa w połowie ze swej pensji. Praca ta uwstecznia i wcale nie jest ciekawa, ale jeśli już ktoś jest zainteresowany to warto mieć wiedzę na temat wszelakich sprzętów i nowinek technicznych i ich obsługi bo inaczej popłynie się z prądem finansowym. Smykałka do handlu również się przyda bo trzeba sprzedać sporo aby cokolwiek zarobić dodatkowo do tej najniższej krajowej na papierze. Jeśli nie masz wyżej wymienionych atutów to stanowczo odradzam. Praca wymaga biegłych znawców a płacone masz jak byś długopisy składała.

Joanna
użytkownik zarejestrowany

Ciekawa wymiana opinii o pracodawcy, jednak interesuje mnie kwestia ważna dla nowych pracowników. W jaki sposób przebiega w firmie proces rekrutacyjny? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przygotowując się do rozmowy z pracodawcą? Osoby potencjalnie zainteresowane pracą na pewno skorzystają na waszym doświadczeniu.

Lombard

I taka jeszcze wisienka na torcie na zakończenie... aby jeszcze bardziej ośmieszyć i pogrążyć otoczenie solaryjnego Bossa i jego samego... Najbardziej mnie rozbawiło (dosłownie ubaw był po pachy) gdy środki czystości jak płyn do mycia naczyń czy WC, śmiem twierdzić, że nawet papier toaletowy znikały po przyjściu na punkt szybciej niż w sklepie z chemią gospodarczą. Daje to obraz jak cwaniacy z najbliższego otoczenia potrafią rozkradać swego Kochanego szefa i współwłaściciela, a zwykły pracownik patrzy na to i nie wie czy ma się śmiać czy płakać. Wielcy biznesmeni a takie numery robią. I teraz już najważniejsze na koniec. Jeśli już się tam zatrudnicie to w programie dokładnie opisujcie przyjęty towar (DOKŁADNIE i szczegółowo!!!) Zdarzało się , że zmiennik przyjął taki sam sprzęt jak mój tylko jego był uszkodzony i próbował kombinować aby swój bubel sprzedać jako mój sprawny a na remanencie aby to mnie obciążono ( biznesmen za dychę spod skrzydła solaryjnego Bossa). Niestety szwindel się nie udał bo moja spostrzegawczość na to nie pozwoliła. Oczywiście nie zdarzyło się to raz a kilka razy i za którymś nastąpiła moja interwencja aby uzmysłowić cwaniakowi, że wcale nie jest taki cwany za jakiego się uważa. Jak wpuszczacie kogoś na punkt (choćby był to sam solaryjny Boss) liczcie kasę i patrzcie na ręce. Zdarzało się, że znikało to i owo. To są tylko ludzie a z mojego doświadczenia im dłużej i bliżej Bossa tym większe prawdopodobieństwo takich akcji.

Lombard

Słaba i przepełniona kłamstwami obrona... Jeszcze pomagać złodziejowi i wyzyskiwaczowi w jego szemranym interesie :P No proszę Cię :D Remonty są robione aby było schludnie od strony klienta (stwarzanie pozorów) ale o bezpieczeństwie gdzie powinny być największe nakłady można pomarzyć . Poza tym jakby solaryjny Boss poświęcił trochę więcej uwagi i miał olej w głowie to by sam potrafił wyłonić prawdziwe perełki w tej pracy a ,że naiwny i otoczony cwanymi hienami to niestety ale pomału będzie następować regresja (która z resztą już następuje wiem z pewnych źródeł) w tej firmie aż w końcu znikniecie z mapy i skończy się ten zadufany sztucznie monopol. I nikt nie miał parcia awansować bo te stanowisko gówno warte ...ot kolejny pies z dostępnością 24h w razie włamania nocą.

Lombard

Tak jeszcze nadmienię ...jak się sami nie powykańczacie to 500+ Was już wykańcza...Za moment będziecie zmuszeni przyjmować tylko kradzione rzeczy aby zarobić choćby na koszty a to skutkuje zwiększoną liczbą konfiskat ( strat ) , samoistną redukcją pracowników bo nikt nie będzie chciał mieć paserki wlepionej . Wspaniały scenariusz na najbliższe lata :D

Piątek
@Lombard 17.08.2017, 23:43
Tak jeszcze nadmienię ...jak się sami nie powykańczacie to 500+ Was już wykańcza...Za moment będziecie zmuszeni przyjmować tylk...

Nie chcę nikogo bronić ale popatrzeć na to bardziej obiektywnie... 1. Warunki pracy są oczywiście takie jakie są i zalezą od lokalizacji. Fakt - jedne są w lepszym stanie inne w gorszym ale nigdy nie zdarzyło się aby "solariowy" żałował pieniędzy na remont, poprawę warunków pracy, zakup potrzebnego sprzętu czy wyposażenia. To jak punkt wygląda w środku i na zewnątrz zależy od osób które na nim pracują. Dlaczego jest dużo towaru na punkcie - najczęściej dlatego, że nie jest wystawiony i nie jest sprzedawany. Dlaczego na punkcie jest bałagan - dlatego że nikt nie dba o porządek. To chyba proste i oczywiste. Oczekujesz że "solariowy" czy jego "sekretarze" przyjadą i zrobią Tobie porządek za Ciebie - bądźmy poważni. 2. Wynagrodzenie jest uzależnione od wyników punktu. Jak pracowałeś i masz inny pomysł jak sprawiedliwie wynagradzać pracowników opisz to - na pewno ktoś się temu przyjrzy i być może to właśnie Twoje rozwiązanie będzie wprowadzone i rozpowszechnione. Jest podstawa, jest premia stażowa, jest premia za wynik na punkcie... Jak to wszystko się zliczy to wychodzi określona kwota. Oczywiście, że każdy chciałby zarabiać jak najwięcej i do tego jak najmniej się napracowac ale bądźmy dorośli i odpowiedzialni. Pracownicy z punktów gdzie jest więcej pracy zarabiają więcej - to jest chyba normalne. Tam gdzie tej pracy nie ma - nie ma też wyników i wtedy faktycznie wychodzi w przeliczeniu na godziny najniższa krajowa... Ale to tak naprawdę jest w rękach pracownia czy punkt będzie funkcjonował dobrze czy tak sobie. 3. Rozliczanie za błędy pracownicze. Pracując tutaj jesteś odpowiedzialny za powierzone Tobie pieniądze. To ty decydujesz ile wydasz na jakąś rzecz przyjętą od klienta i za ile to później sprzedajesz. To Twoim obowiązkiem jest sprawdzenie czy taka rzecz jest tyle warta czy nie. To również do Ciebie należy aby sprawdzić czy coś jest sprawne czy nie. Jak sobie wyobrażasz prowadzenie takiego biznesu bez konsekwencji w działaniu pracownika? Może też coś zaproponujesz i będzie można to wykorzystać... 4. Godziny pracy - z tego co wiem to każdy pracownik ma możliwość wybory aby pracować osiem godzin codziennie albo po 12-14 co drugi dzień. Z punktu widzenia pracodawcy lepiej jest aby pracownik pracował 8 godzin i był wypoczęty i miał sprawny umysł ale problem polega na tym że ludziom wygodniej jest odbębnić te 12-14 godzin i później mieć dzień lub dwa dni wolnego. Chyba nie mijam się tutaj z prawdą więc nie można mieć o to pretensji do "solariowego"... Godzinna przerwa - sam wiesz jak wygląda praca na punkcie. Na pewno nie można tego porównać do pracy ciągłej takiej jak w chociażby w sklepie spożywczym, gdzie cały czas stoisz, nosisz skrzynki, wystawiasz towar i masz cały czas ruch. Nie mówiąc już o pracy przy taśmie czy pracy kierowcy - non stop. Godzinna przerwa wliczona do godzin pracy po prostu jest przez każdego pracownika wykorzystywana - a nawet dużo więcej niż ta godzina - a więc gdzie tutaj tak naprawdę jakaś nieścisłość... 5. Z awansem ściśle związane są predyspozycje i chęci danej osoby. Jeżeli chciałeś tak bardzo awansować to czy chociaż zadałeś sobie trud aby powiedziec o tym "solariowemu"? Nie sądzę... Awansować można ale wiąże się to z tym że po prostu ...zasuwasz... 6. Zastępstwa - z tego co wiem są ludzie którzy nigdy nie biorą zastępstw, więc o czym piszesz... Skoro chciałeś wziąć te zastępstwa to brałeś. To że nie jesteś asertywny to nie jest wina "solariowego". Zresztą sam przekaz jaki wynika z Twojej wypowiedzi jest nielogiczny. Jak można kogoś zmusić do czegokolwiek... Zwłaszcza dzisiaj, gdzie w każdej chwili pakujesz się i masz pracę gdzie indziej... 7. Szkolenia - a jak można nazwać to, że siedzisz miesiąc i uczysz się wykonywać swoje przyszłe czynności tak aby nie popełniać błędów. Przecież to jest w Twoim interesie. Prawda jest też taka, że ile wyciągniesz z takiego szkolenia to przekłada się to później na wyniki Twojej pracy. Na podejście do obowiązków, klienta etc. 8. Jakoś tak się składa, że pracuje tutaj nie 200 ale dużo więcej osób. Każda na umowę o pracę, każda ma dom, rodzinę większą czy mniejszą, wydatki takie czy owakie itd. Niektórzy pracują ładnych parę lat, niektórzy przychodzą tylko po to aby przetrzymać i znaleźć sobie coś innego. Jeżeli ktoś podchodzi do tej pracy z takim nastawieniem to nie ma szansy na to aby pracę taką wykonywał dobrze. Do niej, tak jak do każdej innej też trzeba się przyłożyć a bez chęci nic z tego nie będzie. Jeżeli nie miałeś czasu na spotykanie się ze znajomymi z powodu tej pracy to znaczy że masz jakieś problemy z planowaniem

Lombard

Ad.4 Stałą , bezterminową umowę o pracę :D Jedyna i prawdziwa zaleta tego pracodawcy ale niestety z ukrytym drugim dnem. Z powodu braków personalnych (szczególnie w okresie urlopowym, świątecznym) jesteście bardzo pożądani. Najlepiej abyście byli dostępni pod telefonem i pracowali u siebie na punkcie i na zastępstwach tyle dni ile wynosi miesiąc czyli 28,29,30,31 i orali po 13/14 h dzień w dzień. K.p. tutaj się ponownie kłania. Jest to zmorą tej firmy. Warto dodać, że są akcje odgórnie narzucone z komunikatem " w tym miesiącu nie dajemy urlopów, albo w święta lub sylwestra wnioski urlopowe będą oddalane. Oczywiście Ci po znajomości z solaryjnym Bossem bądź sekretarzem urlop mają ;) Ad.5. Bezpłatne szkolenia :D Słowo klucz "bezpłatne" a za moich czasów bo nie wiem jak teraz stosowana była tzw. Lojalka...czyli jak już Cię zatrudniono i wyszkolono to miałeś przepracować minimum rok aby im te szkolenia i czas tobie poświęcony zwróciło. Swoją drogą to żadne szkolenia tylko przygotowanie do pracy . Kpina !!! Ad.6. Pracę w miłym zespole ponad 200 koleżanek i kolegów!!! ............ahahahaha!!!! Jesteś tak zarobiony, że nie masz czasu na spotkania albo oni nie mają czasu dla Ciebie. Poza tym z większością nie masz styczności. Szefostwo i sekretarze spotykają się w swoim gronie i spekulują jak tu zrobić aby wycisnąć z Ciebie jak najwięcej. Prawda jest taka - uczciwych, rzetelnych, naprawdę dobrych pracowników ten pracodawca traci przez cwaniaków z którymi jest w chorych układach a lepszych niż on sam, ale co biedak ma począć skoro za dużo wiedzą o jego firmie. Nadejdzie dzień, że i jego wygryzą :) Ma wizję swojej firmy chłop jak w programie "Gwiazdy lombardu" ale ten numer nigdy nie przejdzie z takimi ludźmi i obsadą u jego boku.

Lombard

A więc zgodnie z tym co napisali na swojej stronie głównej :) pozwolę sobie skomentować dla zainteresowanych potomnych :) Oferujemy: 1. doskonałe warunki pracy, 2. bardzo dobre wynagrodzenie, 3. możliwość awansu, 4. stałą, bezterminową umowę o pracę, 5. bezpłatne szkolenia, 6. pracę w miłym zespole ponad 200 koleżanek i kolegów. Ad.1. Doskonałe warunki pracy : polegają na tym, że na niektórych punktach jest wielki bałagan i znaleźć zastawy klientów albo cokolwiek trzeba nieźle się naszukać ,brak ubikacji bądź umywalek a jak są to zapchane, elektryka jest tak zrobiona, że jak włączasz wysadza korci, występują niesprawne alarmy a po zamknięciu trzeba się wracać ciemną nocą i sprawdzać czy jest załączony alarm bo pseudo kierownik (czyt.sekretarz :P) tyłka nie ruszy a Ty w gratisie możesz w łeb zarobić bo w większości przypadków punkty lombardowe są umieszczone na nieciekawych dzielnicach , brak ogrzewania w zimie (a spróbuj włączyć grzejnik albo pójść na L4 to ci Sekretarz bądź solaryjny BOSS wytknie przy najbliższym spotkaniu) albo też w drugą stronę brak okien aby pomieszczenie takowe wywietrzyć, ścianki odgradzające Ciebie od interesantów to regipsy więc przy poważnym napadzie z bronią w ręku nie ma się szans obrony, szyby zakładane w okienkach do obsługi to też lipa albo o marnych certyfikatach i można by było tutaj wymieniać ale po co jak to wystarczy :) Ad.2. Bardzo dobre wynagrodzenie: Tutaj zaczyna się HARDCORE :) Punkt lombardowy punktowi nie równy ale....Jak zdarzy Ci się (a zdarzy Ci się uwierz - szczególnie jak masz dobry punkt i klienci wciąż przychodzą) przyjąć coś niesprawnego, wadliwego bardzo chętnie jest to rozliczane na Ciebie i zabierane z twojej pensji i wcale nie musisz zrobić tego umyślnie bo wystarczy zmiennik leń za którego wykonujesz jego robotę , na początku jesteś przemęczony, gdzie nie trudno o przeoczenie wady i robisz się zdegustowany tym faktem, potem wpadasz we frustrację bo szefostwo ma to w głębokim poważaniu, że zapieprzasz na dwa etaty a ktoś twoją premię też zgarnia uraczając swą personą lombard(szczególnie gdy zmiennik jest w układach z solaryjnym BOSSEM), a w konsekwencji się wypalasz!!! Wadliwy sprzęt albo manko gotowe. Godziny pracy 15 albo 16 dni pracujących po 13/14h w miesiącu daje do myślenia gdy na umowie najniższa krajowa. Nadgodziny skrzętnie ukryte w ewidencji pracy jako przerwy :) i o zapłacie za nie można pomarzyć. Premia nieadekwatna do wykonywanej pracy . Mówię tutaj o punktach, które naprawdę przynoszą dochód. Wbrew pozorom i wywodom pracodawcy, że się siedzi i ogląda filmy nie jest to prawdą bo to praca z wielką odpowiedzialnością materialną, obciążeniem fizycznym i umysłowym - praktycznie samemu się prowadzi punkt na którym się siedzi i wszystko jest na twojej głowie. Nawet dokumenty które wysyłasz do księgowości rozliczasz Ty a księgowość tylko ma wgląd. Sekretarze (pseudo kierownicy) to dodatkowy twór i wymysł który pełni według mnie rolę niepotrzebnego figuranta i darmozjada Waszej wyrobionej premii. Warto tu przytoczyć jeszcze jedno (Za szkodę powstałą w wyniku następstwa działania/zaniechania pracownik ponosi odpowiedzialność w granicach rzeczywistej straty dla pracodawcy (np. koszt naprawy zepsutego urządzenia, maszyny, auta). Rzeczywista strata to faktyczny uszczerbek na majątku pracodawcy, którego jest właścicielem lub posiadaczem. Nie można zatem obarczyć pracownika dodatkowo z tytułu ewentualnych utraconych korzyści, które firma osiągała w chwili wyrządzenia szkody lub które spodziewała się uzyskać w perspektywie czasu, a z powodu szkody nie może na nie liczyć. Odszkodowanie ustala się więc w wysokości wyrządzonej szkody. Nie może ono jednak przewyższać kwoty trzymiesięcznego wynagrodzenia przysługującego pracownikowi w dniu jej wyrządzenia (art. 119 k.p.). Kwotę wynagrodzenia do celów ustalenia wysokości odszkodowania za szkodę wyrządzoną pracodawcy przez pracownika (art. 119 k.p.) należy obliczać według zasad obowiązujących przy ustalaniu ekwiwalentu pieniężnego za urlop, ale bez uwzględnienia zmian w warunkach wynagradzania lub wysokości składników wynagrodzenia wprowadzonych po dniu wyrządzenia szkody.) Ad.3. Możliwość awansu :D W większości przypadków awansują osoby powiązane z solaryjnym Bossem albo lizidupki, które i tak jak szybko awansują tak i szybko zostają zdegradowani bo albo sami zmądrzeli albo ich szefostwo zdegradowało. Jednym słowem ruch wakatowy na tych stanowiskach jest większy niż na nie jednym punkcie lombardowym. Żadnych pochwał tylko ciągłe pretensje i czepianie o wszystko, żadnego życia osobistego , prywatnego. Dostępność 24h na dobę znośne rozwiązanie dla kogoś kto nie ma rodziny. Z doświadczenia wiem , że lepiej siedzieć na punkcie niż być sekretarzem jak już się ma do czynienia z tą firmą. Ad.4 Stałą , bezterminową umowę o pracę :D Jedyna i prawdziwa zaleta tego pracodawcy ale niestety z ukrytym d

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@morusco masz na myśli? Mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat Twoich doświadczeń z pracy w Gracja - Loombard?

morus

PAMIĘTAJCIE, LOJALKA TO BLEF !!!

Odeszłam i dobrze mi z tym

A ja napiszę tak. Uwolniłam się od tego bagna po 3 latach i jestem szczęśliwa. Znalazłam satysfakcjonującą mnie pracę , która nie okrada mnie z patrzenia na dzieciństwo mojego dziecka, nie niszczy mojego zdrowia psychicznego. Daje poczucie własnej wartości za lepsze wynagrodzenie. Miłą atmosferę, normalnych współpracowników. Nie muszę już zapierd..... ć na premię leniwego któregoś z kolei zmiennika i patrzeć na syf który po sobie zostawiał. Każdy teraz zarabia na siebie. Praca w tej firmie nauczyła mnie jednego, że ludzie z którymi przyszło mi pracować (nie klienci) to szuje, ale nawet taka lekcja w życiu się przydaje na przyszłość. Dodam jeszcze, że to co tutaj ludzie piszą o godzinach, zastępstwach, rozliczeniach, kierowniczkach, inwentaryzacjach i innych dziwnych akcjach to prawda. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim powodzenia oraz sukcesów w pracy czy tej czy innej.

małopolanka

zwolniłam się sama ponieważ musiałam się opiekować chorą mamą,nie dało rady ustawić ze zmiennikiem po pół dniówki,a cały dzień nie mogłam zostawiać mamy samej. Pracowałam krótko,ale w ogóle nie wiem o co Wy tutaj jojczycie? Kasa taka na jaką się umówiliśmy,ja miałam komornika to mi poszli na rękę,część wypłaty pod stołem. Jasne że jak zawalisz (co i mnie się zdarzyło) to musisz sie liczyć z konsekwencjami finansowymi. przecież w każdej pracy tak jest! Ja loombard wspominam jako jedną z lepszych prac i gdyby tylko znowu był wolny wakat w moim mieście chetnie bym poszla z powrotem pracować. Od czasu gdy moja mama odzyskała sprawność pracowałam w dwóch firmach i żadna lombardowi do pięt nie dorastała. Loombard szanuje pracownika,moe kasa nie jest wielka ale jest wzajemny szacunek,a w innych firmach szkoda gadać,szefostwo się wywyższa ,słoma z butów wystaje i traktuja cie jak szmate do podłogi ,bo łaskawie dają ci 1500 zł . Tak że zastaówcie siędobrze zanim się zwolnicie bo o taką lajtową robote niełatwo.

Joanna
użytkownik zarejestrowany

@Robson długo już pracujesz w Gracja - Loombard? Chętnie również dowiemy się jakie benefity oferuje pracodawca.

xyz

Jak mają ci zaznaczyć premię skoro jest ona zależna od obrotu? bo nie rozumiem.....pozdrawiam z za okienka

Xxx
@Łuki 26.03.2017, 22:14
Ten kto chce wie jak . A jak nie rozumiesz to już Twój problem . Fakt jest jeden jeśli ktoś jest zainteresowany zarabianiem g...

Racja ! Potem uwalą ci z premi i więcej niż dwa zero nie zarobisz

Robson
@Łuki 26.03.2017, 22:14
Ten kto chce wie jak . A jak nie rozumiesz to już Twój problem . Fakt jest jeden jeśli ktoś jest zainteresowany zarabianiem g...

A ja jestem zadowolony. Mam wszystko tak jak sobie ustaliłem na początku zatrudnienia. Wcześniej pracowałem u konkurencji i powiem szczerze że to przepaść. Nie miałem tam umowy o pracę. Umowy zlecenia były podmieniane. Może mniej wymagali bo mieli większy bałagan ale ja jestem zadowolony.

HardCore Kujawko Pomorskie

@brak słów 2017-03-22 01:33 No tak ..pewnie masz 20parę lat..właśnie skończyłeś studia i myślisz, że będziesz w życiu kimś...BŁĄD z takim podejściem nie będziesz NIKIM..miałem w życiu więcej pracodawców niż ty umiesz liczyć...jesteś psem a miejsce psa jest w budzie

Ronda
@HardCore Kujawko Pomorskie 23.03.2017, 20:43
@brak słów 2017-03-22 01:33 No tak ..pewnie masz 20parę lat..właśnie skończyłeś studia i myślisz, że będziesz w życiu kimś...B...

Popieram, taki gość jak @brak słów ma przerost formy nad treścią. Na zachowania takie jest określona przypadłość psychiatryczna. Życie zweryfikuje to co robisz i jak robisz.

Nick

Buhahaha dobre! Popieram!

HardCore Kujawko Pomorskie

Dobrze jest :D tylko buraki słabe psychicznie i ludzie nie mające smykałki do handlu nie dają rady :D jak ktoś nie lubi siedzieć przy kompie to niech idzie frytki w Mc'donalds sprzedawać ...pewnie ci co narzekają to siedzą właśnie z tłustymi dupami na wygodnym fotelu w pracy i marudzą. DO ROBOTY !!!

Waldi
@Ronek 22.03.2017, 09:46
O czym ty piszesz? Odpowiedz mi tak szczerze. Czy nie miałeś przedstawionych warunków przy zatrudnianiu się? Czy naprawdę pr...

Ronek Ronek którego punktu jesteś właścicielem że tak słodzisz i mamisz jak wszystkich na rozmowie kwalifikacyjnej ? a więc jeśli lubisz obsługiwać patole,złodziei,cygańskich awanturników itd zatrudnij się do Loombardu ale jeśli masz choć troszkę oleju w głowie nawet się nie oglądaj i szukaj pracy gdzie indziej :) Nie wartooooo wiem bo doświadczyłem .

PrAwDa
@Waldi 03.08.2017, 12:38
Ronek Ronek którego punktu jesteś właścicielem że tak słodzisz i mamisz jak wszystkich na rozmowie kwalifikacyjnej ? a więc jeś...

Zapomniałeś dodać o potrącaniu kasy za pierdoły,brak zastępstw (o ile ktoś się nie zlituje),problem z urlopami,ciągła inwigilacja,lojalka,brak dni wolnych w święta,traktowanie pracownika z góry jak złodzieja, ciągłe telefony w dni wolne jednym słowem JESTEŚ NIEWOLNIK !

zzzz

15x14 to210 :) płacą za nadgodziny ?

Nina
@zzzz 18.03.2017, 17:15
15x14 to210 :) płacą za nadgodziny ?

Oczywiście że płacą. ;)

kwld

Kilka słów o pracy w firmie Loombard. Przede wszystkim zarobki, bo to pewnie każdego interesuje najbardziej. Oprócz tego, że dostajemy pensje, mamy system premii uzależniony od sprzedaży i ilości zawartych umów. Premie są zawsze adekwatne do wkładu pracy. Oprócz premii, jest tak zwane stażowe, które każdy pracownik pracujący dłużej dostaje. Wypłata jest zawsze w terminie, zazwyczaj przed czasem. Praca około 15 dni w miesiącu, średnio po 13- 14 godzin ale drugie tyle wolne! Jaka inna praca to zagwarantuje? Poza tym, po wykonaniu swoich obowiązków, mamy czas dla siebie i nikt się do nas nie przyczepi, że np. oglądamy jakiś film. Co jest w tej pracy priorytetem ? Szczególną uwagę trzeba zwracać przyjmując sprzęty, elektronikę. Zawsze lepiej sprawdzić trzy razy, niż przyjąć coś uszkodzonego i później ponosić konsekwencje. Oprócz tego pakiet szkoleń, walutowe, złotnicze a to bardzo się przydaje. Ogólnie pracę w Loombard oceniam bardzo wysoko i nie zamierzam jej zmieniać póki co!

xyz

Lolek a Ty w jakim mieście pracowałeś ?

Loombard

Najgorzej jest ( usunięte przez administratora )br /> Jak komuś coś nie pasuje to nikt na siłę go przecież nie zmusza. Jak komuś nie podoba się to, że pracujesz 12-13 godzin to przecież nie musisz. Czy zaproponowałeś komuś aby pracować 8 godzin a na kolejne 4 przychodziłby twój zmiennik? To by ci się bardziej opłacało czy to, że odsiedzisz zwoje jednego dnia a kolejny masz wolny? Wg mnie idealne rozwiązanie. Zdecydowanie wolę coś takiego niż zapiep**ć codziennie. Dzisiaj przy takim a nie innym rynku pracy na pewno nie jeden pracodawca zatrudni lenia i cwaniaka więc śmiało - jak ci coś nie pasuje to sobie szukaj czegoś innego. Nie powiem - przez takich jak wy - takich, którzy tylko oczerniają, psioczą i złorzeczą muszę czasami chodzić na zastępstwa itd. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Tylko, że gdzie indziej trzeba naprawdę zasuwać. Ja pracę doceniam, staram się, zaperd**am jak mały samochodzik ale wyciągam prawie 4 koła na rękę. I mi to odpowiada. Ciągle coś się dzieje. Kasa na czas. Urlop - jakoś da się wcisnąć w sezonie urlopowym pomimo, że nie mam rodziny i dzieci. Dzisiaj pisze bo mam wolne. Jakbym był na punkcie nie miałbym na to czasu. Tyle w tym temacie. A ty zastanawiaj się co tu zrobić żeby więcej zarobić nic nie robiąc.

Bania
@Loombard 20.02.2017, 13:50
Najgorzej jest ( usunięte przez administratora )br /> Jak komuś coś nie pasuje to nikt na siłę go przecież nie zmusza. Jak...

Noo to pojechałeś ;))))))) Ja w sumie też nie narzekam Pracowałam w dwóch innych firmach wcześniej. Wszędzie problemy z wypłatami... i przywalanie się do wszystkiego Tutaj - wszystko spoko Chciałabym zarabiać więcej ale siedzę na słabym punkcie i powoli powoli może coś z tego będzie. Dobrze można zarobić na punktach które mają większy obrót. U mnie powoli to rośnie. Mam nadzieję, że starania moje przyniosą skutek ;)

Kw

Ja pracuję 4 lata, nie mam na co narzekać ;) Oczywiście, zastępstwa się zdarzają, ale są dobrze płatne. Dodatkowo pracownikom z dłuższym stażem dorzuca się coś extra. A wypłata? W zależności od obrotów, ale nigdy nie schodzi poniżej 2800 zł , np. za grudzień było około 3500 zł. Oczywiście, należy się starać, a nie oglądać od rana filmy, w końcu praca to praca ;) Zazwyczaj wszystko jest ogarnięte już do godz. 15, więc później zostaje tylko obsługa klientów. A jaki jest klucz do tego? Nie opier*alanie się ;] Nadmienię, że jest możliwość połączenia tego z dodatkową pracą i nauką, a kierownictwo bardzo w porządku, zawsze pomoże, odbierze telefon 24/h :D Pozdro :)

lolek
@Remi 20.02.2017, 11:26
O czym Ty piszesz? Chyba należysz do grona tych malkontentów którym wszytko nie pasuje. Czytam to i nie wierzę, że można być...

Pracujesz mniej niż 210 - 220 godzin? zarabiasz więcej za swoje podstawowe godziny pracy niż najniższa krajowa? Masz płacone przepisowo nadgodziny ? Jeśli tak podaj miasto bardzo chętnie będę ponownie aplikować na stanowisko pracownika lombardu . Jeśli nie i nadal masz jakieś rozterki ,będziesz dumać co piszę i czy mam przemyślane czy nie , daj znać podeśle proste wzory matematyczne . Tobie to powinni przeglądnąć świadectwa szkolne , albo zaobserwować czy nie kręcisz jakiejś lewizny . Choć wydaje mi się że to co Ci płacą i tak za dużo jak na człowieka Twojego pokroju .

XyN
@lolek 19.02.2017, 02:10
Śmiech na sali hahaha az mnie brzuch rozbolał . 2500 - 2800 -3500 to u kogo ty pracujesz ? firm nie pomyliłeś ? Im ktoś dłużej...

Musiałeś być marnym pracownikiem. Pokaż mi pracę, która daje 15 dni wolnego miesięcznie i możliwość nadgodzin 150zł za każdy dodatkowo przepracowany dzień. Pracuję w tej firmie od dwóch lat i moja wypłata nigdy nie była niższa niż 3200zl na rękę. Maksymalnie, jak dotąd zarobiłem 5000zł, teraz celuję wyżej bo wiem, że to możliwe jeśli jest się rzetelnym i pracowitym ;) Mało tego, studiuję zaocznie już drugi kierunek i wyobraź sobie też mam rodzinę. Najwyraźniej jesteś za miękki i nie nadajesz się do lombardu. Pozdro!

Paweł

Tak czytam te wasze wypociny i śmiech mnie bierze. Czy wy jesteście dziećmi? Nie wiecie że życie właśnie na tym polega aby ponosić konsekwencje za to co się robi? Jak pracujesz w jakimś innym sklepie i zrobisz błąd to nie płacisz? Nie ponosisz konsekwencji? Jakoś nie przypominam sobie abym był czymś obciążony oprócz złota którego mi się nie chciało sprawdzić. Moja wina i mówię to otwarcie. Nie zdarzyło mi się abym był obciążony za coś co nie działało a nie można było tego wykryć przy sprawdzaniu. Miałem przypadek że w telefonie nie działał dotyk po paru minutach jego pracy. I co? Kierowniczka kazała mi go sprzedać jako uszkodzony i pomimo że poniżej kwoty jaką za niego zapłaciłem nie zostałem w ogóle obciążony. I dużo kasy takich przypadków. Ale gdyby go nie sprzedał, nie wykazał jakiegokolwiek zainteresowania żeby coś z nim z zrobić to faktycznie mogło by udał być ze byłbym obciążony. Ale to jest już własny wybór. Co do zastępstw czy godzin nikt nikomu nic nie narzuca. Jak ci nie pasuje to nie zgadzasz się i tyle. Większym problemem jest to że jak widzę to do pracy przychodzi coraz więcej ludzi roszczeniowych, którym się tylko należy a nie dają nic od siebie.

Iza

A ja pracuje i jestem zadowolona. Nie mam żadnych problemów, wypłatę dostaję na czas i jest jasno określona ile mam zarobić. Dostaję premie od wyniku plus ok 1000 zł. Miesięcznie wychodzi mi ponad 2500 na rękę. W grudniu było ponad 3000 zł. Tak szczerze mówiąc za taką pracę to nie jest źle. I dziwią mnie te wszystkie wpisy które się pojawiają bo to albo pisze konkurencja albo życiowi nieudacznicy którzy zawsze będą narzekać. Taka jest prawda.

Ania
@Iza 13.02.2017, 06:59
A ja pracuje i jestem zadowolona. Nie mam żadnych problemów, wypłatę dostaję na czas i jest jasno określona ile mam zarobić....

Witaj, mam za kilka dni iść tam do pracy. Nie dopytałam jak wygląda owa premia. . Dostajemy najniższa na konto na resztę do ręki czy całość na konto? Jak widzę Twoja wypowiedź odnośnie wynagrodzenia to, aż się chce pracować :) Pozdrawiam Ania

.......
@Ania 15.03.2017, 09:20
Witaj, mam za kilka dni iść tam do pracy. Nie dopytałam jak wygląda owa premia. . Dostajemy najniższa na konto na resztę do ręk...

Jak szybko zaczniesz pracować tak szybko Ci się odechce. :) te pozytywne opinie nie są pisane przez pracowników siedzących za okienkiem gwarantuję :) Jak obiecują Ci premie to zaznacz że chcesz ją mieć uwzględnioną w umowie o pracę( jeśli mają ją dać , mają czyste intencje nie powinni unikać wpisywania tego faktu) inaczej zapomnij o premii . Podczas pracy przelicz liczbę godzin przez tą świetną wypłatę będziesz mieć jasność . Powodzonka

JensOn

Witam Jak by tu ocenić w kilku słowach pracę w Gracja/Loombard i inne ( usunięte przez administratora ) ... hmmm Panie i Panowie karierowicze którzy dorabiają się na biedzie i krzywdzie zwykłych ludzi, banda złodziei dla których liczy się aby pracownik zapierdalał od rana do świtu za ( usunięte przez administratora ).... po prostu jedno wielkie dnooo.... odradzam zakupy w takich miejscach , towary stare zdezelowane i w większości przypadków kradzione co się okazuje po fakcie jak Panowie z odznakami do nas zapukają , o pracy już nie wspominając . Obsługa zaszczuta przez właścicieli szczególnie Śląsk !!! Rada dla Panów z Policji , zróbcie akcje przeszukań na punktach a na pewno znajdziecie wieleeeee kradzionych fantów . Przestrzegam !!!

585

Siedziałem już parę ładnych lat w tej firmie. przecież to jest porażka. Kasa mizerna, roboty dużo, premia mała a do tego okradali nas z 1/3 tłumacząc, że część premii dostaliśmy już na konto - czyli w praktyce 1300 było liczone a nie te 150 zł więcej. Papier toaletowy ciężko kupić na fakturę, bo od razu krzyk i płacz. Grzejniki chcieli zabierać bo według nich to wymysł szatana i jak można mieć 2 na raz podłączone (loombard ogromny, budynek bez ocieplenia) Szefostwo nawet od nas telefonów nie odbierało, bo po co. Chodzili po punkcie i patrzyli tylko co jest bez umowy i może się przydać, ewidencje ciulane, nadgodzin brak, co tu można więcej powiedzieć, gdyby mieć normalnego właściciela i premię procentową na normalnym poziomie, to praca jest okej, tyle w temacie.

Zapięcie od roweru
@inny 05.02.2017, 22:56
A jak to jest, że siedziałeś parę ładnych lat jak piszesz a teraz coś się zmieniło? Nie widzisz w tym jakiejś niespójności? P...

Popracować ? Jeżeli szefowie do ciebie dzwonią z informacją, że pensja minimalna sobie wzrosła ale [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z tym, macie zarabiać 1300 a reszta z tego co dostałeś na konto to część premii, no to wybacz, ale na takie rzeczy przymykać oka nie można.

Xxx
@Zapięcie od roweru 12.02.2017, 14:26
Popracować ? Jeżeli szefowie do ciebie dzwonią z informacją, że pensja minimalna sobie wzrosła ale [usunięte przez admina słowo...

Walą was tam na kasę ze szok! Bo się dajecie!

MD

Ja pracowałam prawie pół roku w loombardzie. Punkt był okropny, bez WC i pomieszczenia socjalnego. Poszłam na L4, bo bardzo zachorowałam. Po L4 od razu mnie zwolnili, mówiąc, że jestem dobrym pracownikiem. Pierwszy raz słyszę aby się dobrych pracowników zwalniało. Za coś czego nie zrobisz zabiorą Ci całą wypłatę. To nie jest normalne. Złodzieje i tyle. Wiele się przez nich nauczyłam chociaż, aby nikomu nie ufać. Bo za dobre serce wyrzucą Cię z pracy.

Xxx
@MD 10.01.2017, 15:21
Ja pracowałam prawie pół roku w loombardzie. Punkt był okropny, bez WC i pomieszczenia socjalnego. Poszłam na L4, bo bardzo zac...

Widzę że nie jestem jedną osobą oszukana na pieniądze, zwolnilam się sporo czasu temu a wypłaty nie dostałam ani 1zl , za cały przerobiony miesiąc.

XyN
@Xxx 21.04.2017, 22:08
Widzę że nie jestem jedną osobą oszukana na pieniądze, zwolnilam się sporo czasu temu a wypłaty nie dostałam ani 1zl , za cały...

Nie dostałaś bo nazbierałaś zapewne podczas pracy mnóstwo uszkodzonych rzeczy i fałszywego złota, które zostały Ci rozliczone w ostatnim miesiącu pracy. Wolałaś swoją odpowiedzialność odkładać do końca niż rozliczać na bieżąco drobne kwoty. Tutaj każdy powtarza jak mantrę: nie ufaj klientom bo oszukują i sprawdzaj każdą rzecz nawet kilka razy, a unikniesz wpadek i odpowiedzialności finansowej.

Mały

Jakieś to znaczy jakie? Na ile byś wycenił miesięczne wynagrodzenie za pracę przez parę godzin i później oglądanie filmów, czytanie, fajeczka itd? Czy pracę taką można porównać np. do pracy na kasie w markecie, gdzie ciągle masz klientów? Czy pracę taką można porównać do pracy w sklepie spożywczym, gdzie masz klientów, masz dostawy, i ciągły ruch? Albo do pracy w jakimś zakładzie mechanicznym czy na budowie... Tak szczerze... I nie zapomnij że o tych 10 złotych to piszesz w kwocie netto. (I nie jest to na pewno 10 zl bo dochodzą do tego premie itd.)

JensOn
@Mały 20.12.2016, 09:10
Jakieś to znaczy jakie? Na ile byś wycenił miesięczne wynagrodzenie za pracę przez parę godzin i później oglądanie filmów, czy...

Nie chwal nie chwal bo sam siebie oszukujesz ! Zapomniałeś dodać o potrąceniach, pracujących świętach, problemach z zastępstwami i urlopami !

An
użytkownik zarejestrowany

Z tego co wiem, to Gracja jest jedną z lepszych firm

xyz

Również pracuję 3 lata w tej firmie. Największy problem jest z zastępstwami. W wielu miastach jest osoba "lotna", czyli taka, która jeździ po punktach i zapycha nieobecności pracowników, którzy są na urlopach. W praktyce jest tak, że taka osoba i tak robi więcej godzin niż powinna, więc nie zawsze może siąść na twój punkt i musisz sam sobie szukać zastępstwa. Remanenty - powinny być robione przez niektórych kierowników częściej (raz na miesiąc, góra na dwa), są takie punktu, co nie miały remanentów kilka miesięcy ! Co do zarobków - premia liczona nie od najniższej krajowej tak jak obiecują, tylko na start trzeba sobie odjąć z 250 zł, ponieważ jeśli w punkcie jest kantor to też odejmują Ci te śmieszne pieniądze od premii, choć to osobna umowa.. Premii nie jest w stanie człowiek sobie sam policzyć, nie dostajesz paska (wynagrodzenie). Najgorsze są te weekendy - praca w niedzielę kilkanaście godzin i podczas np. majówki, gdy koledzy są na grillu lub gdzieś wyjechali. Mogliby chociaż jakoś docenić stałych pracowników, którzy w dobry sposób wykonują swoją pracę, nowi pracownicy potrafią mieć na umowie więcej niż ktoś ze stażem np. 4-letnim. Ogólnie jak już ktoś siedzi w lombardzie długo to po prostu wsiąka. Nie jest źle, ale gdyby nie umowa o pracę to nikt by tu nie pracował.

bulwa16chrabaszczyk20

Pracuje w tej sieci od 3 lat. Podstawowa kwestia jest taka ze nie ma jednego wlasciciela, wiec nie nalezy oceniac wszystkich lokali jedna miara. Wyplaty: Tak zawsze na czas, jak i czesto sie zdarza przed "10tym" juz na koncie jest. Premie, coz zalezy w wielkiej mierze od pracodawcy ... to on ustala system premiowy(wiec wracamy do podstawowej kwesti- Szef, szefowi nie rowny) ale jesli ktos sie stara aby punkt dobrze prosperowal to na pewno zlego slowa nie powie. Inne profity: wiec na pewno mozna czasami kupic cos fajnego dla siebie po promocyjnej cenie ;) Godziny pracy : Tez indywidualna sprawa danego lokalu, ale bezproblemowo mozna sie dogadac ze zmiennikami. (pol miesiaca pracy, pol wolnego halo? na kasie w biedrze walisz non stop) Podsumowanie: Jak lubisz wyzwania i ciekawa prace to mozesz sprobowac, (jesli trafisz na wporzadku Wlasciciela, na pewno nie zawiedziesz sie) , jesli jestes systematyczny i masz chociaz troche dyscypliny to i film w pracy obejrzysz, jak i ksiazke poczytasz, czy przesiedzisz na stronkach z glupimi obrazkami :P

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Anonim

Jako zwykły szary pracownik tylko trzeba chcieć ☺

jest ok

nie,nie 3000,przynajmniej nie w moim punkcie,ale wiem ze to zależy od właścicieli a tych jest wielu,bo np jeden ma 5 lombardów,drugi 2,a trzeci 30. U mnie jest średnia 1500 i raz dostałem premie ,niestety tylko pierwszego miesiąca. Nas pracuje trzy osoby,z czego jedna dorywczo i każdy dostaje inne pieniądze,jakie? nie wiem,nie można nam o tym rozmawiać.Nieoficjalnie dowiedziałem sie że w jednym z naszych punktów jest dziewczyna która wyciąga ponad 2500,a inna w innym punkcie tylko podstawę 1500 od ponad roku. Jeszcze nie wiem od czego to zależy,wiem że nasza trójka bardzo się stara i ja nie mam sobie nic do zarzucenia,tak jak i moim zmiennikom.Osobiście planuję popracować jeszcze kilka mc,jeżeli nic w kwesti kasy sie nie zmieni zamykam ten rozdział mojego życia zawodowego bo z palcem w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] od kopa za 1500 ide do innej roboty z normalną umową o prace,bez stresu,nadgodzin i tej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] odpowiedzialności finansowej

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Aninim

3000 średnia

jest ok

pracuję od kilku mc,wypłata na czas,pomoc wspólpracowników online,owszem jest zapiernicz ,najwiekszy minus to dniówki po 14 h kilka dni pod rząd,przez 4 mc mojej pracy miałem tylko jedną rzecz do rozliczenia a właściwie do dopłaty ,przyjęłem złoto niższej próby a zapłaciłem za wyższą .Ogółem polecam,ale tylko bardzo dyspozycyjnym.

jest ok

pracuję od kilku mc,wypłata na czas,pomoc wspólpracowników online,owszem jest zapiernicz ,najwiekszy minus to dniówki po 14 h kilka dni pod rząd,przez 4 mc mojej pracy miałem tylko jedną rzecz do rozliczenia a właściwie do dopłaty ,przyjęłem złoto niższej próby a zapłaciłem za wyższą .Ogółem polecam,ale tylko bardzo dyspozycyjnym.

Asia

Pracuję 3 rok. Od razu zaznaczę, że na dobrym punkcie, do którego przychodzi mnóstwo klientów, więc zarobki są dobre. Jednak trzeba jasno powiedzieć, że lista obecności to fikcja, bo pracuje się ok. 200 godz. miesięcznie albo więcej, a na liście wpisuje np. 160 godz. Premia jaka premia? Część tej premii to właśnie te nadgodziny. Premię liczymy od ok. -400 zł na starcie, bo wraz z podwyżką najniższej krajowej wzrasta minus. Do tego wieczne zastępstwa człowiek nie jest w stanie nic zaplanować. Jak jedna osoba odejdzie z punktu zachrzania się nawet ponad 300 godz. w miesiącu, odmówisz jesteś zły. Inwentaryzacje...Niejednokrotnie przeprowadzane bez udziału pracownika odpowiedzialnego za punkt. Ewentualne braki rozliczane na 2 osoby (a tak naprawdę przez punkt przewija się ich o wiele więcej np. zastępstwa). Inwentaryzacje przeprowadzane w nieprawidłowy sposób. Pracownik obsługuje klientów, a kierownik liczy stany, nieuczciwy może podprowadzić złoto i nikt nie zauważy. Praca sama w sobie bardzo ciekawa, wiele można się dowiedzieć i nauczyć. Sama idea lombardów fajna. Poniżej ocena pracodawcy. Ocenę wystawiam kierownikom w dużej części darmozjadom.

Miko

Świetna atmosfera, extra kierownictwo :) Bardzo dobre wynagrodzenie w stosunku do wykonywanej pracy. Pracuję od listopada 2015 i nie biorę nawet pod uwagę zmiany pracy :) Polecam Włocławek!!! :D

JaToJa

Praca nie jest dla każdego. Wypłata jest zależna od kilku czynników, konkretnej firmy, lokalizacji punktu i utargu w ciągu miesiąca. Co motywuje pracownika najbardziej? Oczywiście, że pieniądze! Jak zatem stać się zmotywowanym pracownikiem? Generować zyski dla pracodawcy. W większości jak nie we wszystkich zielonych punktach zarabia się podstawę + premię od utargu (bądź samą premię). Wykonujesz swoją pracę sumiennie? Jesteś dobrym pracownikiem? Znasz się na swojej pracy? Pozwolą Ci dobrze zarobić. Ich zysk przedkłada się na zysk pracownika który się do tego przyczynia. Widzę narzekania na warunki pracy, na ilość przepracowanych godzin w ciągu dnia, na rodzaj umowy o pracę, na wszystko.... Na rozmowie kwalifikacyjnej jak i przez cały okres szkolenia są wałkowane wszystkie aspekty tej trudnej pracy (nie oszukujmy się, trzeba to lubić, żeby to robić). Jeżeli komuś nie odpowiadają to nie powinien się jej podejmować. W przeciwnym wypadku idzie tam bo "mama kazała" lub inny ważny powód. Świadoma osoba potrafi ocenić swoje możliwości i aspiracje, przypisując je do odpowiedniego stanowiska pracy. Jest to praca dla ludzi którzy są nastawieni na konkretne cele, dla osób zdyscyplinowanych. Ścieżka kariery w zielonych punktach jest otwarta. Od pracownika do kierownika jest to jak najbardziej możliwe. Czemu nie? Pozdrowienia z Piły.

Gosix24

uuuu ile sie opinii pozytywnych posypało z samego Słupska licząc od dnia 2014-12-02 w przeciągu tygodnia,przypadek ? :D i jeszcze w każdym poście zaczynanie zdania od ''pracuje co prawda od niedawna w tej firmie'' heheheh

Zostaw opinię o Gracja - Loombard - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Gracja - Loombard