Opinie o WeNet sp. z o.o.
Biuro w Warszawie (jeszcze z logo Panorama Firm przed budynkiem): sugerują robienie badań lekarskich poza godzinami pracy (pierwszy raz się z czymś takim spotykam), obowiązkowe przerwy w ciągu dnia to 10:00 (na 10 min) i 13:00 (na 20 minut) i wtedy cały dział ma czas wolny, bo w innych godzinach nie możesz pójść na przerwe (usunięte przez administratora), w kuchni nie ma nawet cukru, kawy czy herbaty xd, nie możesz mieć w ręku komórki ani odezwać się do kolegi obok, bo masz tylko wykonywać po 100 telefonów dziennie (a dzwonisz często po Januszach z Pcimia Małego ... by z nimi gadać o reklamie Google), praca zdalna chyba tylko w nagrodę. Firma tkwi mentalnie w latach '90. Ciekawe kiedy usunął ten komentarz - w tym są akurat dobrzy
Potwierdzam, jakis czas temu skracali przerwy w innych oddziałach Np. W Krakowie i ogłoszenie tego to było wielkie wydarzenie :D tak to jest jak sie pracuje w jednej firmie 20-30 lat to mentalnie jest sie w PRLu ;)
Romanie, dziękujemy za Twój komentarz i już odpowiadamy. Badania lekarskie wstępne, o których pewnie wspominasz należy wykonać przed rozpoczęciem pracy, co jest standardową procedurą przy zatrudnieniu w każdej firmie. Trudno tu mówić o godzinach pracy, ponieważ badania wykonujemy zgodnie z dostępnymi terminami w placówce medycznej. Warunki pracy, organizacja dnia i zadania na każdym stanowisku są omawiane w trakcie procesu rekrutacji, dotyczy to również pracy zdalnej/hybrydowej. Nie na każdym stanowisku oferujemy takie warunki współpracy i jasno o tym mówimy. W tym przypadku oferujemy pracę stacjonarną w biurze, bo taki jest charakter tego stanowiska. Rozmawiamy ze wszystkimi przedsiębiorcami, niezależnie od tego, w jakiej miejscowości prowadzą swój biznes, siedziba firmy nie determinuje przecież jej wielkości i możliwości rozwoju. Jeśli masz pytania dotyczące pracy, prosimy rozmawiaj ze swoim przełożonym lub działem personalnym. To najlepsza droga do podjęcia dyskusji, na którą jesteśmy otwarci. Przy kawie lub herbacie, która w każdym naszym biurze jest przecież dostępna bez ograniczeń :) Pozdrawiamy Zespół WeNet
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Krzysztofie, ponownie prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem naszej infolinii 22 457 30 95. Tylko znając szczegóły opisanej sytuacji będziemy w stanie odpowiednio zareagować. Dziękujemy za informację i jeszcze raz prosimy o kontakt z naszymi pracownikami. Zespół WeNet
(usunięte przez administratora)
Panie Krzysztofie, dziękujemy za informację i bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta kontakt@wenet.pl lub pod numerem telefonu 22 457 30 95. Tylko znając szczegóły będziemy mogli odpowiednio zareagować w tej sytuacji. Bardzo prosimy o kontakt bezpośredni. Zespół WeNet
(usunięte przez administratora)
Tak jak takie wpisy .Wnosisz coś czy tylko zabierasz powietrze ? Niespełniony pracownik czy przedsiębiorca który obwinia wszystkich naokoło za brak efektów a na 99% nic nie ma w necie o sobie. Człowieku , zainwestuj w swoją firmę i oczekuj efektów a nie tutaj się plujesz.Ja i reszta normalnych Klientów mamy ostre używanie z waszych "problemów"
Jak wygląda przebieg rekrutacji - dzwoni pani zadaje trzy dziwne pytania i dziękuję za rozmowę. O co chodzi?
Co mają na celu te pytania?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora)
Nie polecam firmy WeNet, obiecują nie wiadomo jakie rzeczy po czym kontaktu brak,a gdy sie dodzwonisz nie idzie dojsc do porozumienia i uzyskać jakiekolwiek informacje na zadane przezemnie pytanie o ilość pozostałych miesięcy do końca umowy oraz ewentualny koszt rozwiązania umowy jedna z pracowniczek odpowiada : " po co panu rozwiązywać umowę??" Na zadane przez panią pytanie odpowiedziałem iż nie chce z nimi współpracować i korzystać z dotychczasowej oferty, na usłyszane zdanie wypowiedziane przezemnie kobieta odpowiedziała " bedziemy w kontakcie" po czym sie rozłączyła
Niestety nacięłam się bardzo na firmę Wenet, która od kilku miesięcy pracuje nad moją stroną. Dramat. Oprócz tego, że Pan Michał obiecywał cuda-wianki i się nie wywiązał z obietnic, to jeszcze cała firma sprawę traktuje olewczo odpowiadając mi na maile jakąś kopiowana formułką zwyczajnie nie na temat. Nikt za nic odpowiedzialności nie ponosi, pracownicy gadają wszystko klientowi, żeby tylko podpisał umowę. Później kontakt się urywa. Pytałam, czy jest ktoś kreatywny, kto ładnie opisze stronę, zrobi coś niesztampowego...usłyszałam, że tak, oczywiście, mają takie osoby. Na razie jest tak, że ja muszę marnować czas i pisze teksty na stronę, bo człowiek amator, który miał się tym zająć nie jest w stanie wymyśleć NIC kreatywnego, tylko może coś zwyczajnie napisać i to jeszcze z błędami merytorycznymi. Słowem - kompletnie nie zna się na branży. Najgorsze jest to, że oni to wszystko zlecają jakimś ludziom, sami tego nie robią, więc kontakt jest bardzo utrudniony, bo rozmawiasz bez pośredników. (usunięte przez administratora) napiszę innym razem, bo jeszcze prace trwają i na pewno jeszcze dowiem się o rzeczach, które miały być - ale teraz ich być nie może, bo np.'kontroler strony mówi, że tak nie może być ponieważ strona będzie nieczytelna..."'. a tak naprawdę nie chce im się robić. To jest moja ocena. Odradzam. Amatorszczyzna.
Dziękujemy za informację. Prosimy o kontakt na adres kontakt@wenet.pl, tylko w taki sposób możemy sprawdzić, co się dzieje i znaleźć rozwiązanie. Zespół WeNet
A nie przyszło pani do głowy, że sugerowane przez panią "niesztampowe" treści nie spełniają norm SEO? Piękny, najlepiej awangardowy tekst bogaty w cuda wianki to nie wszystko, a właściwie nic jeśli nie zostaną spełnione pewne wytyczne, o których pani być może nie ma pojęcia. To tylko wygląda tak od zewnątrz, od środka trzeba przestrzegać wielu zasad, które google zmienia niemalże z dnia na dzień. Trzeba być elastycznym. Treść merytoryczna to tylko czubek góry lodowej, w pozycjonowaniu stron chodzi o coś więcej niż tylko o piękne słowa.
Nie polecam totalnie współpracy. Współpraca polega na: 1 - spotkaniu ze sprzedawcą który obieca złote góry. 2 - Złote góry są na umowie 3 - Umowa podpisana i opłacona 4 - Okazuje się że jednak złote góry to za dużo i tak się nie da 5 - olewanie klienta za każdym razem 6 - Prośba i błaganie sprzedawcy abym zaakceptował projekt a później zrobią dobrze (po paru miesiącach od podpisania umowy) 7 - Nikt w centrali nie widzi problemu 8 - Zakończeniem współpracy i otarciem się o sąd Omijajciem szerokim łukiem. Wcześniej firma nazywała się panorama firm i po zebraniu samych negatywów zmienili nazwę i nienaprawili nic.
Praca na stanowisku sprzedawcy w tej firmie wiąże się z dużym poświeceniem i zaangażowaniem. Kto się jeszcze zastanawia to radzę dobrze przemyśleć sprawę bo nie jest to łatwy kawałek chleba. Na początku przez pierwsze miesiące można dobrze zarobić ale później plany sprzedażowe są takie, że jeśli zabraknie Ci trochę do realizacji to twoje wynagrodzenie jest bardzo pomniejszone, a plany (muszą być zrobione bo wtedy są rozmowy). Praca pod dużą presją i kontrolą. Weryfikacja wykonanych połączeń i tego gdzie i z kim jesteś, pełna inwigilacja. Ludzie którzy prowadzą swoje zespoły, również są zestresowani, ponieważ inni z wyższych stanowisk tak samo jak nowym cisną na plany i tak dalej. Taka specyfika pracy. Jeśli chodzi o ludzi? Z tego co udało mi się zauważyć Pan prowadzący z (usunięte przez administratora)pod przykrywą przystojnego i miłego mężczyzny kryje w sobie bardzo dużego furiata, który nie wie czym jest sprzeciw i zrobienie czegoś nie po jego myśli. Radzę uważać jeśli chce się wyjść z twarzą po prowadzeniu przez niego w trakcie przygody z tą firmą, ponieważ może zaskoczyć. Warszawa jak najbardziej na plus z ludzi, których poznałam. Szczególnie Pani (usunięte przez administratora)która jest bardzo sympatyczną i otwartą osobą. Ogólnie polecam ale dla osób które lubią taką sprzedaż i mają silną psychikę.
(usunięte przez administratora)
@AZL Bo może tak jest że część rzeczy które byście chcieli wpływa na pozycjonowanie strony negatywnie i nie będzie dobrze odbierane przez wyszukiwarkę . Strona internetowa jest takim produktem który trzeba wyważyć . Strona może być naładowana elementami jednak trzeba pamiętać że gra toczy się o to co zaleca Google a czego nie zaleca. Nie chcielibyście aby Wasza wymarzona strona za którą zapłacicie nie była widoczna prawda ?
Nasze działanie wynika często z jednej strony z chęci dostarczeniu Państwu strony zgodnej z wyobrażeniami a jednocześnie takiej, która spełni cele biznesowe firmy. Dlatego zawsze rekomendować będziemy takie funkcjonalności lub rozwiązania, które są zgodne z trendami i wymaganiami technicznymi, aby strona dobrze się indeksowała, była widoczna w wyszukiwarkach i przyjazna użytkownikom. To ważne, bo tylko wtedy strona spełni swoje zadanie. Rolą opiekuna w takiej sytuacji jest dobranie najlepszego dla Państwa rozwiązania. Zespół WeNet
A może zbiorowa lekcja odpowiedzialności za słowa i czyny ? Jak Ty narzekasz na firmę bo ma 1 dniowy termin wypowiedzenia to o czym wgl chcesz mówić ? W jeden dzień nic się nawet nie zadzieje. Weź tu rób biznesy jak ludzie przypominają bardziej dzieciaki z piaskownicy
Czy coś złego dzieje się w firmie? Zleceń dla copywriterów coraz mniej,(usunięte przez administratora)
Firma, która zatrudnia TYLKO pracowników z doświadczeniem... takich którym nie trzeba narzucać swojej własnej ideologii i systemu pracy. Po czym, gdy już się zatrudnisz to dowiadujesz się, że masz pracować tak jak Ci każą, a jak Ci nie wychodzi to leci wypowiedzenie. TO PO CO ZATRUDNIACIE LUDZI KTÓRZY MAJĄ PRACOWAĆ WEDLE WŁASNYCH SCHEMATÓW PO CZYM NAKAZUJECIE UŻYWAĆ SWOICH WŁASNYCH (które nie działają xD)????? (usunięte przez administratora) Managerowie nie są zainteresowani rozmową z pracownikiem tylko wynikami i tabelkami. Typowe korpo z szefostwem z dolarami zamiast oczu. W moim przypadku, pracowałem 2 tygodnie mimo iż miałem podpisaną umowę na 3 miesiące okresu próbnego. Spóźniłem się do pracy 2 razy. Raz o 3 minuty i raz o 6 minut. Więcej grzechów nie pamiętam. PS: "Pracowałem" w oddziale Katowickim. Ciekaw jestem jak wiele z tej opinii zostanie "usunięte przez administratora".
Dziękujemy za informację. Zgadzamy się ze stwierdzeniem, że poszukujemy kandydatów z określonym doświadczeniem i umiejętnościami. Prawdą jest również, że jak każda firma działamy w określonym standardzie, który obowiązuje wszystkich pracowników. To co najważniejsze, to jasno i już na etapie rekrutacji komunikujemy nasze oczekiwania, które są przede wszystkim oczekiwaniami naszych klientów. Jesteśmy przekonani, że zadbaliśmy o wszystkie procedury wynikające z faktu rozwiązania umowy o współpracy. Jeśli jednak w Pana odczuciu tak nie było, prosimy o kontakt z naszym Działem Personalnym. Odpowiemy na wszystkie pytania. Zespół WeNet
Byłam w Wenet na rekrutacji i wysłali mi ankietę i pytali o opinie. Byłam zaskoczona, bo nigdy mnie nikt o to nie pytał po rekrutacji. Napisze to co w ankiecie, bo uważam, ze im sie nalezy. Cały proces oceniam bardzo dobrze. Szybko się odezwali po wysłaniu apliakcji, bardzo miła rozmowa, potem I etap online. Naprawdę zero stresu, fajna atmosfera. Pytali o oczekwiania finasowe, były pytania o CV, była scenka rozmowy z klientem. Wszystko milo i na luzie. II etap z 2 paniami, też bardzo sympatycznie. Byłam na kilku rozmowach ostatnio i tu mi się podobało. Nie wiem, czy mi zaproponują pracę, mają dzwonić jakoś na początku tygodnia, ale chciałabym spróbować. Biuro fajne, ludzie na pierwszy rzut oka tez :) Polecam.
Tak, każdego naszego kandydata i kandydatkę prosimy o opinię po spotkaniu rekrutacyjnym. To bezcenne informacje, dzięki którym nasze spotkania są takie, jakich oczekujecie. Ewo, trzymamy kciuki za pozytywny finał! Zespół WeNet
Polecam firmę WeNet każdej osobie szukającej pracy. Szybki proces rekrutacji, dopasowana oferta do wymogów. Zapewniony jest stały rozwój pracownika przez cykliczne, systematyczne szkolenia przez cały czas zatrudnienia.
Dziękujemy. Zapraszamy, przekonajcie się sami jak pracujemy i jakie warunki oferujemy. Szczegóły tutaj https://wenet.pl/kariera Zespół WeNet
Ciekawa opinia na tym forum. Szybki proces rekrutacji. A konkretnie, ile trwa rekrutacja i o jakim stanowisku mowa? I jak już mowa o szkoleniach, czy są to także kursy językowe?
Po pierwszej rozmowie rekrutacyjnej odpowiedź miałam po 2 dniach i zatrudnienie od pierwszego. Szkolenie trwa tydzień. Nie mam kursu językowego, ale wiem, że są takie indywidualne możliwości.
Zapraszamy do nas na spotkanie lub Drzwi Otwarte w każdy piątek lutego i marca do jednego z naszych biur w Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Krakowie. Opowiemy jak wygląda nasza praca, poznamy się bliżej, odpowiemy na wszystkie pytania. Więcej informacji https://wenet.pl/kariera/dni-otwarte. Zespół WeNet
Drodzy Klienci, zapytajcie innych przedsiębiorców o opinie o współpracy z nami. Nie wierzcie na słowo, bo mozecie sprawdzić u źródła https://wenet.pl/opinie.
I tak pewnie zaraz WeNet usunie ale nic to juz taka tradycja ze jak sie napisze prawdę to boli. Firma (usunięte przez administratora)podpisuj duzo za (usunięte przez administratora) podwyżki nie dostaniesz bo nie chyba ze planu. Ma się wrażenie ze firma raczej na nic nie ma pieniędzy i szuka oszczędności gdzie sie da to może zacząć od (usunięte przez administratora) bo stanowisk sie stworzyło mnóstwo (usunięte przez administratora). Na szczęście stad juz spadam ale ludziom powodzenia życzę Coz sprzedaz sie będzie kurczyć bo ludzie otworzyli oczy i nie dadzą sie więcej (usunięte przez administratora)
Byłam na rekrutacji i było wszystko ok. Oceniam rekrutację, chociaz nie zostałam pracownikiem. Ogólnie 5 gwiazdek Duży plus za - bardzo miły kontakt pani Asi - miła, i niestresująca rozmowa - odpowiedzieli na wszystkie pytania i nie zbywali nmnie w stylu "informacje poufne tylko dla pracowników" - odezwali się z informacją co dalej, a nie każda firma dzwoni Pracy nie przyjęłam, ale to dlatego, że wcześniej odezwali sie do mnie z innej firmy i chcę u nich spróbować ale rekrutacja naprawdę mnie zaskoczyła pozytywnie. Bardzo polecam, bo traktują ludzi z szacunkiem.
(usunięte przez administratora)
opinia kompletnie niezgodna z rzeczywistością, jestem wieloletnim klientem to jest normalny hejt !!! Klient
jestem z tą firmą od lat, robią wszystko sprawnie i o czasie, no chyba że ktoś nie płaci wtedy nie robią a to chyba normalne Klient
A ja kupujesz telewizor i stracisz wzrok to idziesz do media Marktu i mówisz …..kupiłem u was telewizor ale oślepłem bądźcie elastyczni i oddajcie mi kasę ….Firmę jak otwierałeśto mama dała zgodę?
Hahahha... ale tłumaczenie w czasach w których trzeba walczyć o klienta. Znasz takie powoedzenie "klient jest najważniejszy"? trzeba mu zapewnić bezpieczeństwo w razie kiedy mu interes się nie uda. Mam podpisaną (usunięte przez administratora) ale kiedy bym zamknął firmę umowa jest rozwiazywana do końca miesiąca rozliczeniowego. (usunięte przez administratora)
To ich wina ze ktos nie potrafi zarzacac swoja firma i jest bankurtem??? To niech placi jak cos podpisuje a nie placze i wypisuje jakies glupie opinie brak slow...
Mi też każą płacić po zamknięciu działalności. Rozwiązałeś umowę? Można na priv?
A tu się nie zgodzę, bo umowa jest umowa i jak podpisujesz to się zgadzasz na jakieś tam warunki w niej opisane. Jak zamykasz firmę to negocjujesz warunki rozwiązania umowy. Z każdą firmą. Zamknięcie działalności nie zwalnia cię z podjętych zobowiązań.
"Po stworzeniu strony internetowej z tą firmą nie mam wątpliwości, że powinienem ją polecić innym. Dwa lata temu zdecydowałem się na zakupienie strony internetowej. Proces tworzenia strony internetowej był przyjemny i bez zarzutów. Bardzo dobrze oceniam kontakt z opieką. Opiekun natychmiast wdraża zmiany na mojej stronie, gdy tylko poproszę o pomoc. Zawsze ma czas, aby ze mną porozmawiać. Będąc Klientem tej firmy, nie muszę się o nic martwić. Gorąco polecam!" Adam
"Super współpraca, wszystko na najwyższym poziomie. Pani Paulina rewelacyjnie i profesjonalnie podeszła do tematu. Jakość wykonanej usługi perfekcyjna, szybko i na temat. Polecam 10/10" Krystian
"Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z wenet, współpracujemy od wielu lat i nie mamy uwag. Zespół wenet odpowiednio reaguje na nasze sugestie czy też problemy. Polecam" Patryk
Jaka teraz stawka dla copy? Czy coś się poprawiło? Praca tylko z biura czy zdalnie?
aha... a kiedy byłaby jakaś perspektywa na poprawę? i co z tym zdalnym, można z domu już czy nie?
ta, na pewno oszałamiająca 15 netto jak dla wielu początkujących copy gdzie indziej. do 15 zł to tu sie dojdzie za 20 lat :D
Jaka tresc taka stawka ai lepsze pisze niz te copy cale
Zgadza się, stawki są zmienne i uzależnione od zadań na danym stanowisku. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego na rekrutacja@wenet.pl. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Zespół WeNet
Zapraszamy na spotkanie online lub osobiste. Praca zdalna jak najbardziej - w dogodnych godzinach. Stawki do ustalenia. Prosimy o kontakt na rekrutacja@wenet.pl. Zespół WeNet
Nie polecam. Poprzednio Panorama Firm, potem CSGroup. Teraz WeNet. Brak kontaktu z klientem, tylko automatyczne raporty wysyłają, pozycja spada, copy słabej jakości.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w WeNet sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy WeNet sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 202.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w WeNet sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 163, z czego 28 to opinie pozytywne, 109 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy WeNet sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w WeNet sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.