opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

SK hi-tech battery materials Poland sp. z o. o.

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 691 ocen
Opinie(2979)
Dodaj opinię

Opinie(2979)

Dodaj opinię
Logo
  • Kim jesteśmy?
  • .
  • Historia
  • .
  • Działalność
  • .
  • Galeria
  • .
  • Jak wygląda rekrutacja
  • .
  • Benefity
  • .
  • Wartość społeczna
  • .
  • Facebook

Kim jesteśmy?

Historia

Działalność

Galeria

Jak wygląda rekrutacja

Benefity

Wartość społeczna

Facebook

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Częstochowa
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
  • Ruda Śląska
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Dąbrowa Górnicza
  • Marianki
  • Preczów
  • Będzin
  • Pustkowie
  • Sarnów
  • Pekin
  • Ostrowy
  • Podlesie
  • Sosnowiec
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Dąbrowa Górnicza - SK hi-tech battery materials Poland Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Dąbrowa Górnicza
  4. /
  5. Opinie o SK hi-tech battery materials Poland sp. z o. o.

Opinie

Opinie o SK hi-tech battery materials Poland sp. z o. o. Dąbrowa Górnicza

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 20

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o SK hi-tech battery materials Poland sp. z o. o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Jasio

    26.04.2025 10:51

    Pracownik

    Ciekawy jestem czy nasz pracodawca, nasz prezes zdaje sobie sprawę z tego, że na każdej rozmowie o pracę temat płatnych nadgodzin z grafiku był na pierwszym miejscu, wśród atutów i zachęt by podjąć tu pracę ? Panie z HR akcentowały to i rzeczywiście dla wielu w tym dla mnie był to główny argument. Jak można teraz zmieniać coś z czego wszyscy byli zadowoleni ? Po drugie wciąż słyszę, że na tym nie stracę (?) Według moich i innych pracowników wyliczeń stracimy i to sporo - jakiś argument, że będę miał więcej wolnego do mnie nie przemawia bo mam finansowe zobowiązania i budżet mi się nie zepnie. Sprawa jest znana od kilku tygodni i weszła w życie - chcę zapytać czy pracodawcy (czytaj prezesowi) wydaje się, że krótkie spotkanie z SV wyczerpało wszystkie pytania i niejasności ? Otóż nie - wciąż nie wiem ile będzie wynosiła moja wypłata miesiąc po miesiącu do końca roku. Zastanawiam się po co są te gabloty - w których czasami od kilku lat wiszą jakieś bzdety a nie ma informacji o tak podstawowej i niepokojącej wszystkich zmianie? Wydajecie jakieś gazetki - ok fajne to - to może niech autor tych zmian raczy napisać do tej gazetki artykuł i wyjaśnić rozpisać wszystkie przypadki i udowodnić mi, że na tym nie stracę - czy to jest jakieś trudne do pojęcia, że tego oczekuje każdy operator produkcji, który tu pracuje ?
    ReviewUserIcon
    On

    28.04.2025 07:37

    Pracownik

    Nasz Prezes to chyba nic nie wie. Wszyscy zwalają wszystko na Koreańczyków . HR na prezesa bo prezes to prezes tamto . A tak naprawdę nie wiadomo jak to jest bo jest bariera językowa i w żaden sposób nie można porozmawiać z prezesem dlatego HR i reszta tej bandy są takie cwane. Żadne z nas po koreańsku nie mówi .jeden wielki bajzel i tyle .
    ReviewUserIcon
    Bolo

    28.04.2025 10:00

    Pracownik

    Nie dość że tracimy na tym kasę, mamy dni wolne, których nie potrzebujemy bo większość wolałaby mieć dodatkowe pieniądze, to jeszcze ciągle kogoś brakuje na zmianie przez to że musi odebrać godziny, które byłyby nadgodzinami. Coraz gorzej się robi…
    ReviewUserIcon
    anonim

    25.04.2025 21:14

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Hej

    26.04.2025 08:33

    Pracownik

    Kolejny durny program w sk, za który pomysłodawca zbierze kaskę. Karta BHP. Śmiech na sali jakieś rożki odcinane. To jest sygnał że wg BHP w naszym zakładzie celowo są łamane przepisy przez pracowników?? Takie o nas macie mniemanie?? Wy tam macie niezły wyścig szczurów o dodatkową premię hahahaha. W życiu w tym kraju nie ma takiego zakładu żeby każda komórka rządziła jak jej się podoba, bo nad wszystkim czuwa HR. U nas nie. W okolicznych zakładach gdzie jest więcej pracowników niż u nas jest raptem 3 bhpowców, a u nas chyba już z 10. Tu tylko robią ci że wszystkim problem byle by się przypodobać wiadomo komu.
    ReviewUserIcon
    Plany

    18.04.2025 06:54

    Pracownik

    Harmonogram czasu pracy powinien zostać przedstawiony pracownikom nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem okresu jego obowiązywania. Art. 129 §3 k.p. określa, że harmonogram czasu pracy może być przedstawiony w formie elektronicznej lub formie papierowej i musi obejmować co najmniej miesiąc
    ReviewUserIcon
    Fy

    23.04.2025 16:38

    Pracownik

    Grafik zgodnie z przepisami musi być zatwierdzony tydzień przed wejściem w życie. Zmiany w nim można zgodnie z naszym regulaminem wewnętrznym wprowadzać dzień wcześniej. Siejesz ferment. Sami tu prawnicy a prostych rzeczy nie łapią...
    ReviewUserIcon
    Fx

    24.04.2025 19:12

    Pracownik

    Czy uważasz że informowanie pracowników o ich prawach i mówienie prawdy to sianie fermentu? Czy ja wspomniałem o zmianie grafiku dzień wcześniej? Mowa jest o pomyśle na zmianę grafiku "na bieżąco", czyli w trakcie zmiany lub tuż przed. Z tego co wiem to jak na razie tylko pomysł, który przy dobrych chęciach z obydwu stron może zadziałać, ale też nie można dać się wykorzystywać, musi być coś w zamian. Ludzie jak nie będą czuli się szanowani, to pójdą gdzie indziej, a może i nie pójdą....
    ReviewUserIcon
    Mojafirma

    03.09.2021 22:13

    Pracownik

    Cześć. Jestem pracownikiem SK hi-tech battery materials Poland. Jestem jednym z elementów puzzli, które układają się na terenie Tucznawy. Czytam Wasze komentarze i proszę wszystkich aktywnych, dajcie mi namiar na firmy w których pracowaliście do tej pory. Do firm, które zaspokajały wasze potrzeby i oczekiwania. Do firm, które idealnie wdrażały i realizowały zaplanowane ruchy. Dajcie namiary na pracodawców terminowych, rzetelnych i bez skazy. Proszę dajcie jakikolwiek numer, e-mail, adres do firm które spełniały Wasze oczekiwania. Dajcie namiar na firmy, które podwyżki dają po 10 miesiącach pracy przy tak małej wiedzy na temat wykonywanej pracy i przy tak niskim poziomie kwalifikacji. A jakimi Wy jesteście specjalistami? Pytam się. A jaką Wy macie wiedzę? Czego oczekujecie? Nawet przycisków na panelach nie wciskacie. Dajcie namiary na Waszych idealnych poprzednich żywicieli rodziny. Postaram się tam zatrudnić i zwolnię miejsce dwójki. Jako dwójka dam szansę wykwalifikowanej, wszystko wiedzącej i umiejącej jedynce. Nasz pracodawca strzeże tajemnicy procesu produkcyjnego. To jest oczywiste. Ma prawo. Patrząc na sąsiadów, którzy gonią czas, by jak najwięcej wyprodukować i sprzedać, by jak najdłużej utrzymać się na rynku powinniśmy się cieszyć że to właśnie firma w której pracujemy ma perspektywę rozwoju na najbliższe minimum 15 lat. . Pytam się - co Was skłoniło do zatrudnienia się w MOJEJ firmie. Bo nie rozumiem - jak było lepiej tam to po co tu przyszliście? Bo perspektywy, bo szanse, bo możliwości, bo nowa firma? Odpowiedź większości...
    ReviewUserIcon
    Polańczyk

    20.04.2025 14:04

    Pracownik

    Mnie oferowali tyle samo, zgodziłem się i teraz, po trzech latach wychodzę średnio 8200 brutto jako robol, także nie wiem czy taki dobry deal zrobiłeś na tej chucie.
    ReviewUserIcon
    Polańczyk

    22.04.2025 04:16

    Pracownik

    Zgasiłbym cię jak peta, ale nie można tu wrzucić screenshota z PIT
    ReviewUserIcon
    Garfieldzik

    18.04.2025 14:17

    Pracownik

    Witam, Kiedy managerowie dostaną jakieś znaczące podwyżki, by nie musieli defraudować pracowniczych kartek na świąteczne jedzenie? Wesołych Świąt Wszystkim:)
    ReviewUserIcon
    wtrwali

    04.04.2025 20:16

    Pracownik

    Pracownicy kantyny informują już nas o tym że od 11 sierpnia ma stać kantyna bo jakiś postój ma być. A kiedy pracodawca poinformuje nas??? I co pomimo zaplanowanych wakacji mamy wywalić kolejne dni urlopu bo jakiś postój techniczny?? Co to za polityka??? Dziękujemy za ten "szacunek"
    ReviewUserIcon
    A.

    14.04.2025 18:33

    Pracownik

    Pracownicy kantyny, tak samo jak kierowcy busów, czy pracownicy ochrony, uwielbiają plotki, więc rozprzestrzeniają informacje często niezweryfikowane, przeinaczone lub wyciągają wnioski na podstawie innych zasłyszanych plotek. Myślę że warto przyjąć taką informację, ale nie ufać jej w 100%.
    ReviewUserIcon
    dej panie spokój

    18.04.2025 08:09

    Pracownik

    nie bądź głupio mądry, nie będzie zmiany na stpłówce
    Company logo
    SK hi-tech battery materials Poland sp. z o. o.

    11.04.2025 14:36

    Pracodawca

    Szanowni Państwo, Zapraszamy do aplikacji na stanowisko Pracownika Produkcji (obszar cięcia). Oferta i link do rekrutacji: https://skbmp.com/oferty-pracy/pracownik-produkcji/ Pozdrawiamy, Zespół HR
    ReviewUserIcon
    SK - Zatrudnienie

    09.04.2025 14:53

    Kandydat

    Witam. Może ktoś udzielić informacji co do przyszłych zatrudnień na nową halę produkcyjną ? Czy w najbliższym czasie ruszy rekrutacja ? Z góry dziękuję za informację. Pozdrawiam :)
    ReviewUserIcon
    Janusz

    10.04.2025 15:48

    Inne

    Nic nie ruszy - brak zamówień = brak nowych wakatów.
    ReviewUserIcon
    Zatrudnienie

    09.04.2025 12:43

    Kandydat

    Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy w najbliższym czasie firma planuje zatrudnienia pracowników na nowo postawioną hale produkcyjną ? Jeśli mają państwo jakieś informacje na ten temat bardzo bym prosił o odpowiedź. Z góry dziękuję.
    ReviewUserIcon
    Janusz

    10.04.2025 15:47

    Inne

    Nowy zakład będzie stał nieokreślony czas - brak zamówień = brak nowych wakatów.
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.04.2025 21:47

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Lala

    06.04.2025 16:42

    Pracownik

    Rok temu zegar dwa miesiące nie był przestawiony po zmianie czasu . Ciekawe czy by też tak twardo stali godzinę dłużej bo zegar połączony jest z czytnikiem przecież ????????????????
    ReviewUserIcon
    Nick

    05.04.2025 08:04

    Pracownik

    Jaki szacunek tutaj szacunek do pracownika skończył się już dawno
    ReviewUserIcon
    Baku

    27.03.2025 18:49

    Pracownik

    Czy pracodawca dalej będzię dalej ta traktować swoich pracowników pod względem iformacji na temat kiedy premia świąteczna,podwyżki i nawet słychać temat postoju wakacyjnego zakładu kim my jesteśmy dla was? z dnia na dzień też różne zmiany nie iforumjąc odgórnie pracowników obudzćie się bo resztka co została to ciągnie tą produkcję patrząc na pracowników a nie wymysły od korei.
    ReviewUserIcon
    Stefek Burczymycha

    03.04.2025 16:08

    Pracownik

    No na pewno. Biura to sztuczny tłum tej firmy. Połowa do zwolnienia.
    ReviewUserIcon
    Kinga

    03.04.2025 18:46

    Pracownik

    Za co macie takie duże premie za komputer tylko ? Za co ?
    ReviewUserIcon
    Rabel

    31.03.2025 19:53

    Pracownik

    Coś się tam dzieje ciekawe co pewnie na rękę by im szło jakby większość się pozwalniała bez żadnych odpraw do tego prą
    ReviewUserIcon
    bronek

    27.03.2025 21:03

    Pracownik

    co tam na produkcji dalej cisza od HR i w nosie mają pracowników pod względem podwyżek i premii świątecznej i postoju
    ReviewUserIcon
    @Pracownik@

    28.03.2025 11:19

    Pracownik

    I dlatego,że mamy swoje plany urlopowe, zapłacone zaliczki to mnie ich postój nie interesuje, urlopu nie mam na tyle żeby pod ich dyktando brać wolne, niech zapłacą postojowe i tyle w temacie. Przepływ informacji zawsze był tu z (usunięte przez administratora) więc nic się nie zmieniło
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    31.03.2025 16:06

    Pracownik

    To jest jedyny zakład który ma pracowników głęboko w (usunięte przez administratora) i ma gdzieś nasze urlopy itd robią co chcą i jedyne wyjście z tej sytuacji to opuścić ten (usunięte przez administratora) i iść do normalnej pracy bo takiego debilnego zakładu nigdzie nie ma
    ReviewUserIcon
    PAPIEROSEK

    29.03.2025 11:12

    Pracownik

    Czy gość z CCSa kupi sobie w końcu fajki ??? Ponoć od początku firmy chłopak pali od innych. Audi kupione z oszczędności na papierosach a resztę pewnie rodzice dołożyli.
    ReviewUserIcon
    hahahaha

    30.03.2025 09:01

    Pracownik

    Nie masz odwagi zapytać osobiście??
    ReviewUserIcon
    Bismark

    27.03.2025 18:30

    Pracownik

    Witam pracodawcę Sk czy dalej będziecię pracowników nie informować o takich podstawowych sprawach jaki,premia wielkanocna,kiedy jakieś informację o podwyżkach dla pracowników jak i temat słyszący ostatnio o postoju firmy.Wiedząc że przez dłuższy czas od HR czy na większym stanowisku naszych przełożonych nic nie można się dowiedzieć,czy to jakaś tajemnica? czy oglądacie sie na państwo z Korei.Prawda jest taka że z roku na rok coraz gorzej z komunikacją waszą wobec pracowników macie ich za Każdy z pracowników ma swoje rodziny życie itp nie będą patrzyć na przwileje z Korei zero decyzji większości informacji z dnia na dzień i my mamy na tym cierpieć i się dostosowywać do ich przywilej,zacznijcie patrzeć na pracowników którzy jeszcze zostali i ciągną wam produkcję.
    ReviewUserIcon
    Hr

    28.03.2025 08:16

    Były pracownik

    Wszystko zepsułyście i nasze nadgodziny i premie
    ReviewUserIcon
    Lolek

    28.03.2025 09:26

    Pracownik

    Czego nie wiesz o premii świątecznej? Przecież wyraźnie jest napisane że razem z wypłatą w kwietniu będzie wypłacana .
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.03.2025 21:45

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nick

    16.03.2025 16:07

    Pracownik

    A spojrzałeś kiedyś z przodu?????
    ReviewUserIcon
    Pracownik2

    16.03.2025 19:31

    Pracownik

    Dokładnie popieram . Skoro ktoś coś miał do tej osoby mógł powiedzieć prosto w twarz a nie teraz wylewać pomyje na go worku . Tacy wszyscy mądrzy a jeśli komuś coś przeszkadzało mógł z tą osobą się skonfrontować face to face ale odważni to tylko w pisaniu jesteście i to by było na tyle. Także dajcie już spokój
    ReviewUserIcon
    Bravo czołgista

    14.03.2025 11:57

    Pracownik

    Popieram opinię o stanowiskach w tej firmie tj. bhp, inżynierach a już na pewno superwajzor. Jeśli uważasz, że pozycja superwajzora jest niepotrzebna daj łapke. Zagłosujmy. Przekaż dalej.
    ReviewUserIcon
    Polaczek

    15.03.2025 09:19

    Były pracownik

    Na szczęście już nie muszę tam pracować
    ReviewUserIcon
    hahahaha

    15.03.2025 16:20

    Pracownik

    Też się cieszymy z tego powodu
    ReviewUserIcon
    Super visioner

    12.03.2025 15:28

    Pracownik

    Jak by ktoś słyszał o jakiejś ciekawej pracy to dajcie tutaj znać bo z sk trzeba wziac !!!
    ReviewUserIcon
    seba

    14.03.2025 16:00

    Pracownik

    A co zrobiły ?
    ReviewUserIcon
    Luis Figo

    14.03.2025 20:21

    Pracownik

    I tak Ci się robić nie będzie chciało
    ReviewUserIcon
    Czołgista

    13.03.2025 16:16

    Inne

    SK osiągnęło (usunięte przez administratora)i ryje dalej bo tam nie ma granicy głupoty.Szukacie oszczędności to proponuję zacząć od HRabin,po co ich tam tyle,wystarczą 4 osoby,poza tym jak się wejdzie do nich do biura to na stolikach talerze kubki i śmierdzi jak w oborze,bo jaśnie hrabiny nie zjedzą na stołówce jak normalni ludzie.Następne BHP i to jest hit,tam jest 7 osób i każda od innej bzdury a najlepsze,że jak są szkolenia okresowe to biorą firmę zewnętrzną ale twardo zakład szuka oszczędności.W biurach połowa ludzi jest niepotrzebna i do wywalenia.Zrobili sztuczne stanowisko superwajzora i po co jak ci ludzie się do tego nie nadają i nie mają pojęcia co tam robią,tylko się prześcigają kto wpadnie na głupszy pomysł.Po co jest tylu inżynierów na CCS,tym bardziej że nie mają pojęcia o produkcji.No i na koniec gwiazdorzy tego zakładu LIBS - od 4 lat nie potrafią wyprodukować porządnej folii i zakład od roku w testach pod potencjalnych klientów.Nic dziwnego,że zakład nie może znaleźć zbytu bo produkuje taki paździerz,że nikt nigdy tego nie weźmie.Tutaj jest 3/4 kadry zarządzającej do wymiany a nie (usunięte przez administratora) produkcyjnych.Zobaczycie,że jak będziecie mieli w koncu klienta i chcieli ruszyć z produkcją to ludzie się na was wypną i będzie gruby bunt.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w SK hi-tech battery materials Poland sp. z o. o.?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - SK hi-tech battery materials Poland sp. z o. o.

    Innowacyjna 1 42-520 Dąbrowa Górnicza

    NIP:8943137366

    REGON:382272231

    KRS:0000768275

    http://eng.skinnovation.com/
    Branża główna: Części i akcesoria samochodowe

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Mariusz

    12.03.2025 13:07

    Inne

    Co sądzicie o atmosferze w sk nexilis stalowa Wola? Jakie zarobki i kiedy to ruszy?
    ReviewUserIcon
    tak

    12.03.2025 19:54

    Pracownik

    a co my mamy wiedzieć w DG co się tam dzieje???
    ReviewUserIcon
    OWW

    08.03.2025 17:48

    Kandydat

    Hej, czy na tej produkcji pracują operatorzy wózków widłowych?
    ReviewUserIcon
    aha

    09.03.2025 16:04

    Pracownik

    Jeśli ci chodzi o to czy pracownicy produkcji pracują również na wózku, to nie. Produkt na magazyn przenoszą maszyny
    ReviewUserIcon
    kandydat

    25.02.2025 14:31

    Kandydat

    Witajcie , czy są aktualnie przyjęcia w Dąbrowie Górniczej na stanowisko pracownik operator maszyn ? jeśli tak to w jaki sposób można złożyć CV
    ReviewUserIcon
    Ja

    02.03.2025 18:33

    Pracownik

    Z wizualki dziewczynę zwolnili bo nie ma pracy
    ReviewUserIcon
    ?

    03.03.2025 18:34

    Pracownik

    Napewno tak było ?
    ReviewUserIcon
    Ja

    05.12.2024 16:03

    Pracownik

    Szczerze to osoba od organizacji transportu jest bezmyślna . Skoro już ten transport jest to powinien być zorganizowany sensownie. A tu wychodzi na to że albo ten ktoś nie myśli albo robi ludziom na złość. Jak zrozumieć trasę przez bez ludzie zamiast centrum dzielnicy skoro koszta są praktycznie te same
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    20.02.2025 23:46

    Pracownik

    Czy wiadomo coś odnośnie zmian w trasach busów pracowniczych? W grudniu padło zapytanie czy chcielibyśmy jakieś zmiany co do tras busów, propozycje zostały przesłane mailowo, święta minęły i jest CISZA. Po co zbierać opinie od pracowników i ich pytać skoro nie zamierza się tego w ogóle ruszać. Decyzyjna osoba w biurze oczywiście niewiele działa w tej kwestii choć jak chodziło o trasę busa biurowego to dało się coś edytować (wiem że roboty przy wiadukcie i trzeba było ale jednak) a co do reszty busów cisza...
    ReviewUserIcon
    Xd

    21.02.2025 06:38

    Były pracownik

    Nie da się nawet zmienić nawet tego biurowego, bo nie. Bus ma rozkład pod administrację jak mu powie.
    ReviewUserIcon
    Mody1

    07.02.2025 21:34

    Kandydat

    Witam jakie zarobki u was w firmie dla nowego pracownika.po sąsiedzku pracownik z 10 letnim stażem
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    12.02.2025 23:36

    Pracownik

    Nie ma sensu . Napewno nie zarobisz tyle co po sąsiedzku o wiele mniej .
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.02.2025 08:41

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Brzęczyszczykiewicz69

    12.02.2025 17:10

    Były pracownik

    Składaj CV lub co chcesz. Takich ludzi potrzeba w SK.
    ReviewUserIcon
    Bhp

    09.02.2025 12:19

    Pracownik

    Może zamiast oceniać ludzi to odpowiednie służby zajęły by się faktem, że na życzenie Korei ludzie z produkcji są wysyłani na 2 fazę do sprzątania, w momencie gdy temperatura na hali wynosi poniżej 16 stopni?
    ReviewUserIcon
    Xd

    09.02.2025 20:33

    Pracownik

    Polskie przepisy jasno określają, jakie warunki termiczne powinny panować w miejscu pracy, w zależności od wykonywanych zadań oraz specyfiki otoczenia. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997 r. wyznacza minimalne wymagania dotyczące temperatury w różnych miejscach pracy. 14°C – Minimalna temperatura wymagana w halach produkcyjnych i magazynach, gdzie pracownicy wykonują ciężką pracę fizyczną. Dopuszcza się, że intensywnie pracujący pracownicy mogą funkcjonować w niższej temperaturze, jednak nie może ona spaść poniżej tego poziomu.
    ReviewUserIcon
    aha

    10.02.2025 08:53

    Pracownik

    Sprzątanie to nie ciężkie prace fizyczne więc temperatura nie powinna spadać poniżej 18 stopni. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy wyznacza minimalną temperaturę w miejscu pracy. Temperatura w miejscu pracy musi być zgodna z rodzajem wykonywanej pracy i być nie niższa niż: 18°C – w przypadku lekkich prac fizycznych bądź pracy biurowej, 14°C – w pozostałych przypadkach. Według specjalistów z Instytutu Medycyny Pracy optymalna temperatura w miejscu pracy wynosi: 20–22,8°C – zimą podczas pracy lekkiej lub siedzącej, 23,9–26,7°C – latem podczas pracy lekkiej lub siedzącej, 18,3°C – podczas średnio ciężkiej pracy fizycznej, 15,5°C – podczas bardzo ciężkiej pracy fizycznej.
    ReviewUserIcon
    Ska

    29.01.2025 13:17

    Pracownik

    Sposób oceniania to jest porażka. Leaderka przekazała opinie na mój temat po (usunięte przez administratora), rozumiem że możemy się nie zgadzać w paru kwestiach ale czemu ma to wpływać na ocenę? Po zgłoszeniu do osoby wyżej tego incydentu dowiedziałam się że jestem(usunięte przez administratora). Widać że koleżeństwo weszło pełną parą.
    ReviewUserIcon
    jola lojalna

    30.01.2025 09:27

    Pracownik

    Po chamsku ponieważ? Nie użyła słów "szanowna pani"? Czy jak? Co znaczy po chamsku?? Ton głosu ci się nie podobał? Serio nie macie się już do czego dziewczyny przyczepić? Na prawdę trzeba by wam zorganizować więcej pracy...
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.01.2025 12:38

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    On

    24.01.2025 17:59

    Pracownik

    taki ból (usunięte przez administratora) ktoś ma ? Jak komuś nie pasuje kto co ma na pulpicie to niech nie patrzy. produkcja stoi, większość osób ogarnia poboczne tematy. a jak kogoś szczypie czyjsc wygląd to musi mieć mega niska samoocenę. chłop pomocny sympatyczny a co ma w Gucci to pracy chodzić żeby komuś się zgadzały kwoty ? ogarnijcie się i zajmijcie swoimi zadaniami!!!
    ReviewUserIcon
    123

    25.01.2025 21:01

    Pracownik

    Pani z BHP podsłuchuje innych pracowników w biurze i podgląda co robią. Później wylewa swoje frustrację pisząc komentarze na gowork-u. Tylko zapomniała, że inni też widzą, jak ona pokazuje swoim kolegom i koleżankom z BHP co napisała. A chłopak którego oczernia bardzo pomocny i rozgarnięty.
    ReviewUserIcon
    Broda

    24.01.2025 19:59

    Pracownik

    Czy pracownicy produkcji muszą sprzątać klatkę schodową w momecie gdy mamy ekipę sprzątającą Garda? która swoją drogą sama łamie zasady clean room i sprząta ubrana w osobiste ciuchy. Na korytarzu koło magazynu (usunięte przez administratora) brud a gardy tam nie było od cholera wie jak dawna. Bo tak sobie życzy Korea - Korea która narzuca nam zasady zasłaniania uszu, zapinania koszul pod szyję a sami łażą po hali porozpinani z czepkami na czubku głowy ( nie wszyscu oczywiście). Sprzętu do sprzątania linii nie ma, tylko jakaś prowizorka jak w 19 wieku. BHP powinno się tym zainteresować.
    ReviewUserIcon
    On

    25.01.2025 17:00

    Inne

    Oczywiście, że nie musi. Temat wielokrotnie wałkowany w sądach pracy - niestety na niekorzyść pracodawcy.
    ReviewUserIcon
    Synek

    25.11.2024 22:36

    Pracownik

    Z Utrzymania Ruchu odchodzi kolejny automatyk. Ciekawe kiedy w tej firmie ktoś z biura ogarnie, że dział UR się rozpada. Odchodzą kolejne osoby z doświadczeniem i nie ma się co dziwić: brak nadgodzin, brak szkoleń, brak możliwości awansu, brak systemu nagradzania, tylko kary, kiedyś chociaż była atmosfera a teraz nawet tego nie ma. Jak kiedyś rzeczywiście ruszy ten zakład to nie będzie miał kto pracować.
    ReviewUserIcon
    Bolek

    22.01.2025 15:38

    Pracownik

    Ile na rękę bierze operator 1 z 2-3 letnim stażem w tej firmie?
    ReviewUserIcon
    Slitterianin

    23.01.2025 10:09

    Były pracownik

    Ja w zeszłym roku miałem ok 4800 podstawy za zopetatora I
    ReviewUserIcon
    Nie mozliwe

    05.01.2025 17:16

    Pracownik

    A ja gratuluję genialnego pomysłu przeniesienia szafki z wodą i dystrybutora z wodą koło łazienek. Bardzo to miłe słuchać odgłosów dobiegających z toalety (a jak wiadomo do WC nie chodzi się tylko na siku....) nie wiem kto bardziej jest zażenowany w takiej sytuacji, ten korzystający z WC, czy ten pijący w tym momencie wodę. No i te cudowne zapachy dobiegające z leżących na podłodze buciorów, bajka. Aż się niedobrze robi. Super to jest szacunek dla pracowników. Może tak wszystkim pracownikom naszej firmy przenieś dystrybutory do picia wody w takie urokliwe miejsca
    ReviewUserIcon
    hahahaha

    08.01.2025 08:11

    Pracownik

    a kaj tak jest??
    ReviewUserIcon
    Prawda

    03.01.2025 21:46

    Pracownik

    Operator nie ogarnia to traci stanowisko. Leader nie ogarnia zmienia brygadę ????????????????? Leader zmieniając brygadę zabiera doświadczonego operatora,bo?...sam nie wiele umie Po co nam leader, obciąć koszta dla większych podwyzek
    ReviewUserIcon
    hahahaha

    05.01.2025 08:32

    Pracownik

    a kiedy tu operator za błędy stracił stanowisko?? Jeśli już to musiał być totalnym nierobem i mu podziękowano.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    24.12.2024 08:32

    Pracownik

    Tak każdy najeżdża na związki ale nic nie szkodzi na przeszkodzie sobie stworzyć nowe związki . Przecież to są związki zewnętrzne a można utworzyć wewnątrz zakładowe. Związków może być wiele . Ale tylko (usunięte przez administratora) umiecie że związki do wymiany i to (usunięte przez administratora) jest od roku nie tylko od teraz a nikt z tych wielce mądrych nie stworzył związków i nie pokazuje jakoś jak się rządzi. Jakie są takie są i szanujmy się nawzajem a mądre głowy jak im tak wielce źle to zamiast narzekać już dawno by powstały kolejne związki ale jak widać tylko umiecie szczekać i nic wiecej.
    ReviewUserIcon
    No

    30.12.2024 09:30

    Pracownik

    Na coś muszą najeżdżać. Nie mają teraz na co to wpadli że na związki.
    ReviewUserIcon
    Jose Blanco Juan Torrena

    15.11.2024 17:47

    Pracownik

    Co tam się dzieje?kto wymyślił prace chłopaków z produkcji na kontroli?czy wobec tego jak bedzie brakowało ludzi to wspomogą nas ekipy z kontroli? Czy za niedługo jak bedzie brakowało ludzi do sprzątania Garda chłopaki z produkcji beda czyścić toalety?a co z kadra zarządzającą teraz chyba głowy nie myślą bo pracy nie ma to może te wysokie stanowiska też się wezmą za prace bo narazie jak nic nie idzie na produkcji to i ich myślenie nie potrzebne jest to na urlopy bezplatne wysłać naszych przełożonych! stać zakład na ich pensje ?
    ReviewUserIcon
    Bum

    19.11.2024 08:12

    Były pracownik

    Widać, że ktoś z wyższego stanowiska, bo kto inny takie bzdury mógłby napisać. W tym poście nie było niczego oprócz prawdy. I to tak boli. Doprawdy straszne. Nie, nie wystarczy umieć wpisywać dane w kolumny, ktoś kto w życiu nie miał styczności z excelem, na początku może mieć spory problem, i są takie osoby, więc nie widzę nic niestosownego w tym żeby o tym wspomnieć, zwłaszcza że wpisywanie pomiarów jest na czas w czasie testów. I nie było w tym poście biadolenia, że cytuje liczyć karzo.... Szkoda słów, tak na jednym z działów trzeba umieć liczyć, choćby w zakresie podstawowym i umieć porównywać. To są zwykle, podstawowe informacje o zakresie obowiązków. A co do jasnego światła i latarki, to cóż , naprawdę warto o tym wspomnieć. A takie bzdury mógł napisać tylko ktoś kto nigdy nie próbował kilka godzin w tym świetle stać i patrzeć, po kilkunastu minutach człowiek widzi niewiele, a pogorszenie wzroku pracowników jest dowodem namacalnym, że o tym również warto wspomnieć. Reasumując fajnie się pisze zza biurka, w pomieszczeniu z oknami, biorąc nieporównywalnie większe pieniądze od tych którzy tam stercza, i tak stoją, i tak liczą, i tak wymaga się od nich bardzo wiele i rozlicza z każdego błędu, za stawki które w dzisiejszych czasach drożyzny są śmieszne.
    ReviewUserIcon
    Tulipan

    27.12.2024 12:15

    Pracownik

    O sprzątanie się nie martw zawsze jest czysto(kibli nie będziesz czyścić)tylko niekiedy ludzie nie potrafią się zachować kulturalnie Garda z załogą daje radę zresztą Stanisław czuwa nad wszystkim ????
    ReviewUserIcon
    Zadowolony

    19.12.2024 00:27

    Pracownik

    A ja chciałem podziękować związkom za paczki jakie dostaliśmy w tym roku. Napewno były dużo lepsze niż te z firmy. Małe pudełeczko ale za to fajna zawartość w środku. Za kasę z tego można sobie kupić fajny prezent czy zrobić zakupy żywnościowe na święta i tym sposobem podreperować domowy budżet. Mogę śmiało powiedzieć że cieszę się że jestem w związkach, nie dość że dostajemy zwrot w pit-cie ze składek które pobierają to jeszcze paczka taka fajna na święta i jestem na plus bo więcej dali niż zostało wzięte. Dzięki wielkie. A komentatorom którzy są nie zadowoleni nie wiem co by musieli dać żeby byli zadowoleni
    ReviewUserIcon
    Mhm

    23.12.2024 06:34

    Pracownik

    A skąd możesz wiedzieć czy coś robią czy nie? Ten kto przychodzi z czymś do związków ten zawsze dostaje odpowiedź zwrotna. Każda sprawa zgłaszana jest z odpowiedzią zwrotna
    ReviewUserIcon
    hahahaha

    24.12.2024 16:27

    Pracownik

    tak już otrzymałem odp zwrotną. Dziękuję, poprosić o coś to w odpowiedzi usłyszałem ciesz się że.... Czyli nie zawracaj mi (usunięte przez administratora) swoimi problemami
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    19.12.2024 08:49

    Pracownik

    Tak popieram związki fajną paczkę zrobiły i nie mogę powiedzieć bo w tamtym roku również fajna paczka nie to co nasz zakład. Nasz zakład w tym roku przeszedł sam siebie w paczce skarpetki z logo firmy. Litości ludzie ruszcie mózgiem czasami albo najlepiej dajcie pracownikom bony o wartości tych paczek bo bardziej to spożytkują niż Wasze wymyślanki beznadziejne i kupią sobie to co sobie będą chcieli.
    ReviewUserIcon
    HEHE

    20.12.2024 09:32

    Pracownik

    Dej, dej, dej… Paczka nie jest obowiązkowa więc nie masz konieczności jej pobierania a zawsze możesz ją komuś oddać bez zbędnych komentarzy. Mental wiecznie niezadowolonych pracowników macie we krwi i co by zakład nie dał całkowicie za darmo i od siebie, to zawsze jakieś słowo z akcentem zgrzytu musicie tutaj zostawić (bo przecież na żale twarzą w twarz Was nie stać). Paczki super, dziękujemy.
    ReviewUserIcon
    Xd

    20.12.2024 18:43

    Były pracownik

    Ale zarząd związków trzeba wymienić bo tak
    ReviewUserIcon
    Pracownicy

    06.12.2024 08:52

    Pracownik

    Dziękujemy Sk za plany produkcyjne w okresie od 23 grudnia do końca roku! Jesteście jedyna w swoim rodzaju firmą bez sprzedaży i bez klientów która potrafi w ten sposób docenić polskich pracowników. Teraz pracy nie ma praktycznie w ogóle , i zamiast teraz ten plan wykonać ,a później zrobić postój ...to trzeba w ten ważny dla większości czas pokazać ,że mamy być w pracy bo tak.
    ReviewUserIcon
    hahahaha

    18.12.2024 19:54

    Pracownik

    Chcecie wolne w święta a nie idzie was teraz na urlop wygnić! To się w końcu zdecydujcie!!
    ReviewUserIcon
    Po co tyle walki

    19.12.2024 05:29

    Kandydat

    Dokładnie i tak źle i tak niedobrze.
    ReviewUserIcon
    Rudolf

    13.12.2024 23:47

    Pracownik

    Drogi pracodawco, jestem bardzo zadowolony z tegorocznych premii świątecznych, z całego serca dziękuję za tak hojny datek aż o 300 zł większy, niż był rok temu. Nie rozumiem, kiedy inni anonimowi pracownicy piszą bzdury, że nie będą mogli spędzić świąt z rodziną, kiedy zapewniliście minimalną ilość pracy na okres po 23 grudnia. Bardzo cieszę się że przemówiliście ludzkim głosem w stronę polskich pracowników z poszanowaniem ich tradycji. Paczki na pewno będą wspaniałe jak zawsze, a skoro premie większe to i może zawartość nie będzie gorsza, niż w poprzednich latach. Życzę wszystkim wesołych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych osób. Mam nadzieję że w nadchodzącym roku produkcja ruszy pełną parą i będziemy mogli dać z siebie 200% ;)
    ReviewUserIcon
    Żaba

    17.11.2024 16:17

    Pracownik

    To co się dzieje to jakaś porażka . Roboty masę wszyscy wysłani na inne działy ale co to za pomoc skoro ludzie z innych działów nie mają pojęcia o pracy na innych obszarach to nie jest linia gdzie się ciągle to samo robi niezależnie gdzie się pójdzie. Wielce mówią że w Korei inżynierowie w takich sytuacjach zakasaja rękawy i robią na równi z pracownikami a nasi inżynierzy i managerzy nawet nie mają pojęcia o produkcie . Najlepiej im wychodzi zastraszanie pracowników testami ,minusowymi punktami . Niech lepiej zaczną zatrudniać więcej sobie pracowników bo z nowym rokiem starych pracowników nie zobaczą bo za takie pieniądze można pracować 8 h ze wszystkimi wolnymi świętami i weekendami i być traktowanym jak człowiek a nie (usunięte przez administratora) roboczy. Dla nowych którzy się zastanawiają aplikować nie róbcie tego to jest najgorsze (usunięte przez administratora) jakie może być . A pieniądze też słabe ten zakład pod żadnym względem nie jest konkurencyjny już na rynku pracy .
    ReviewUserIcon
    Kiniek

    18.11.2024 09:38

    Kandydat

    Zawsze możesz pójść do Brembo, zobaczyć co to jest ciężka praca ;D tam nawet ludzie z doświadczeniem w kopalni mówią że na dole jest łatwiej
    ReviewUserIcon
    qwe

    11.12.2024 19:46

    Inne

    brembo,saintgobain i mittal firmy w których nie pracowałem i nie zamierzam (usunięte przez administratora) i niskie pensje.

    Zostaw merytoryczną opinię o SK hi-tech battery materials Poland sp. z o. o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.