opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

DIRKS Service Krosno

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.9/5

Na podstawie 651 ocen
Opinie(1338)
Dodaj opinię
Aktualności(4)

Opinie(1338)

Dodaj opinię
Aktualności(4)
Logo
  • O nas
  • .
  • Nasza oferta
  • .
  • Kogo szukamy?
  • .
  • Dlaczego warto?
  • .
  • Kontakt

O nas

Nasza oferta

Kogo szukamy?

Dlaczego warto?

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Zielona Góra
  • Głogów
  • Bolesławiec
  • Nowa Sól
  • Żary
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Krosno Odrzańskie
  • Marcinowice
  • Kamień
  • Chyże
  • Stary Raduszec
  • Łochowice
  • Połupin
  • Strumienno
  • Bielów
  • Osiecznica
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Krosno Odrzańskie
  4. /
  5. Opinie o DIRKS Service Krosno Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o DIRKS Service Krosno Krosno Odrzańskie

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o DIRKS Service Krosno Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    12.09.2020 19:00

    Kandydat

    Witam Chciałem się dowiedzieć czy grafik często jest zmieniany czy raczej jest stały??
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    13.09.2020 16:14

    Pracownik

    Stały jeżeli chodzi o dni pracy tylko godziny się zmieniają
    ReviewUserIcon
    pracownik

    15.09.2020 07:19

    Pracownik

    godziny sie zmieniaja od 1.5 roku w kazdym tygodniu. najpierw 2 zmiana pracowałą do 1 w nocy pozniej do 1 30 a teraz do 2 30
    ReviewUserIcon
    Jasio srasio

    26.08.2020 16:30

    Kandydat

    Czy warto pracować na wózku w Dirks,? Jaka płaca bez nadgodzin? Itd?
    ReviewUserIcon
    Nick

    21.08.2020 10:38

    Pracownik

    I znowu jakaś afera z rozwalanymi paczkami. Może zamiast wymyślać nowe reguły przestrzegać tych co już są, w zupełności by wystarczyły, tylko nikt się do nich nie stosuje, prawie nie ma już polskich liderów/chłopców do bicia i nie ma na kogo zwalać winy, teraz kierownictwo samo niech biega i upomina każdego z osobna. Chcieliście rotację tańszych pracowników, proszę bardzo, to część ceny, Ukraina teraz już praktycznie rządzi i robi co tylko chce, a jak się nie chce to nie robi, powodzenia w starciu
    ReviewUserIcon
    abc

    22.08.2020 09:23

    Pracownik

    Nie ma siły żeby karton 28 kg 2 żwirki RZUCONY z 1 m. nie rozwalił tego na dole, zamiast czepiać się pakujących przyjrzyjcie się załadunkowi w trakcie pracy, a nie jak kartony są już wyciągnięte
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    06.08.2020 15:23

    Pracownik

    Czy ktoś wie czy jutro będzie wypłata?
    ReviewUserIcon
    Nick

    11.08.2020 19:38

    Pracownik

    A praca dla samej idei to już nie łaska? Ci dzisiejsi pracownicy to tacy roszczeniowi, wypłata i wypłata, do roboty by się w końcu wzięli, szefowie obserwują i w tej , tej i jeszcze tej sekundzie nie pracowałeś. To zupełnie odwrotnie niż oni, pracownik czasami nie pracuje, szef czasami pracuje, uzupełniamy się normalnie jak yin i yang
    ReviewUserIcon
    anonim

    21.07.2020 07:33

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Doberman

    23.07.2020 08:38

    Inne

    Co to za określenie Dobermany to są tacy sami ludzie jak ty i wykonują swoją pracę tak jak ty Śmieciu
    ReviewUserIcon
    Ex Bodyguard

    08.08.2020 14:06

    Pracownik

    Ktoś nas jednak pożałował,lecz szkoda,że moja randka z młodą pracownicą z(usunięte przez administratora) nie doszła do skutku,bo miałbym jeszcze lepsze wspomnienia z pracy w Dirks.
    ReviewUserIcon
    Nick mój a jakże

    24.07.2020 17:50

    Pracownik

    A mnie ciekawi dlaczego nie można zmienić godziny podsumowania produkcji na np.3:00, bo teraz to cuda i kombinacje alpejskie się dzieją, taka kreatywna księgowość, kto chce to wie o co chodzi
    ReviewUserIcon
    Nick

    27.07.2020 20:27

    Pracownik

    Bo uwielbiam pracować do 2 w nocy bez potrzeby? Gdyby ktoś to w końcu ogarną nadgodziny byłyby niepotrzebne
    ReviewUserIcon
    Nick

    29.07.2020 19:49

    Pracownik

    Im mniej myślenia tym więcej pracy a więc i godzin i wypłaty... a nie wróć, nie ma i nie będzie bo firmy nie stać przez brak myślenia
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.07.2020 16:34

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nick

    29.07.2020 15:52

    Pracownik

    Chcielibyśmy no w końcu, ale kierownictwo zatrzymuje linię kiedy pasuje i się nie da niestety. I przez to są stałe nadgodziny, nie wiem może Ty lubisz po 11 zasuwać. Nie pisałem o zarobkach
    ReviewUserIcon
    Doberman

    23.07.2020 08:35

    Inne

    Dobermany co to za określenie to są tacy sami ludzie jak ty. Śmieciu
    ReviewUserIcon
    Paulina

    21.07.2020 16:09

    Były pracownik

    Pieniądze w miarę fajne, jednak mandat można dostać za każdą głupotę- czasami uda się ‚wykłocić’ o swoje, ale zazwyczaj trzeba podpisać świstek z mandatem i tyle. Zmuszanie do nadgodzin, a później zabieranie zarobionych pieniędzy na rzecz mandatu. Śmiech na sali. Kierownik, przynajmniej z działu, na którym pracowałam nie ma szacunku do swoich pracowników, wszystko załatwia przez brygadzistę, do którego ma później największe pretensje. Praca sama w sobie fajna, ludzie bardzo fajni, kierownictwo fatalne. Ciężko polecać lub nie polecać tej firmy. Jeżeli masz szczescie to się utrzymasz, jeżeli nie to wylecieć możesz za wszystko, nawet za zajęcie wózka z nie swojego działu.
    ReviewUserIcon
    anonim

    13.07.2020 08:24

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nick

    16.07.2020 01:14

    Były pracownik

    Zauważ że kierownicze stanowiska z pierwszego poboru właściwie się nie zmieniają, a 90% czasu spędzają na plotkach albo facebooku zamiast zainteresować się organizacją pracy, od czego są. Ale po co, potrafią tylko powtarzać w kółko "pracować, pracować" obojętnie co, nawet bez sensu, papugę lepiej zatrudnić tez tak potrafi a taniej wyjdzie skoro zawsze mamy jakiś kryzys. Z drugiej strony jak mamy zarobić jak przy pensji na rękę 3000 płacimy 2060 podatków i składek, pracodawca też dokłada, już za pańszczyzny lepiej było, no ale kolejka do lekarza za 7 lat musi kosztować
    ReviewUserIcon
    Nick

    10.07.2020 14:44

    Inne

    Opinie i zdania w języku polskim już nie mają żadnego znaczenia i nic nie znaczą w tej firmie. W tym kraju to już nawet bardziej opłaca się udawać imigranta, dostaniesz lepsze warunki niż miejscowy. Polska to jednak kolonia zachodu
    ReviewUserIcon
    ufff

    01.05.2020 12:40

    Inne

    Ponieważ pracodawca zakazał pracownikom pisania negatywnych opinii na tej platformie. Jego oświadczenie jest w jednych z komentarzy opiszę pracę w firmie. Potencjalny pracownik sam będzie wiedzieć czy takie warunki mu odpowiadają. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej podstawowe pytania. Plus za prawo jazdy kat. B. Potem należy wykonać proste zadania na kojarzenie, liczenie. Praca na magazynie od stanowiska polegającego na klejeniu kartonów, po zbrojenie wózków, pikowanie, pakowanie, sprawdzanie na stanowiskach kontrolnych,wyładowywanie, załadowywanie do kontenerów. Jest również strefa przyjęć oraz przepakowywania. Pensja zawsze w terminie. Nadgodziny płatne co 3 miesiące. Premia co miesiąc. Pakiety socjalne. Kasa zapomogowo-porzyczkowa. Praca od 8 do 12 godzin od poniedziałku do niedzieli. Grafiki na 3 miesiące, ale zmiana grafiku co najmniej raz w tyg sms. Najczęściej jest to poprostu zmiana godzin. zamiast 10 jest 11. Wszechobecne mandaty potrącane z premii. Mandat można dostać za wszystko. od źle sklejonego kartonu, poprzez brak kasku az po nie równo przyklejoną taśmę. Najwięcej mandatów otrzymują pikujący. Jest to spodowowane tym że oni mogą najwięcej zrobić premii. Teraz jest super aplikacja. Jesli nie pikujesz od 5 min. np. jestes w toalecie, jest chwilowy brak wózkow, lub po prostu stoisz w rajce przed toba stoi 5 innych osob nie mozesz pobrac artykułu i czekasz od razu jesteś wołany przez skaner. musisz sie tłumaczyć. Jeśli twoje tłumacznie jest nie wystarczające dostaje ci potrącona premia. oczywiści pod koniec miesiąca również zostanie potrącone wszystkim pracowniką pracujacych na pikowaniu od 10 do 30 procen w zaleznosci od strat firmy przez uszkodzenia. nie zaleznie czy ty uszkodziłes. ba nie zalezne nawet czy to na twojej zmianie było. wszyscy traktowani sa tak samo. Te potracenie dotyczy równiez osob pracujacych na wozkach wysokiego skladu. na pakowaniu potracenia sa rownie czeste. zle przyklejona tasma. za mało bombelkow za duzo bombelkow. jesli nie ma paczek usiadziesz rowniez mandat. na stanowiskach kontrolnych 5 bledow skutkuje brakiem calkowicie premii. zaznaczam pracujesz 10 godzin czasem 11. zmeczenie i stres sa bardzo duze. Nie chce opisywac sposobu traktowania bo kazdy moze miec inne odczucia.
    ReviewUserIcon
    abc

    25.05.2020 21:50

    Inne

    Właściciel już oszczędza grube miliony na tym że magazyn jest w Polsce a nie w Niemczech, więc nie rozumiem tego niby ciśnienia na jakąś wydajność. Jak każą to będzie, ale tylko na papierze, a w realu SALOON i tak naprawdę nikogo to nie obchodzi. Nie trzeba było od początku kłamać że się da
    ReviewUserIcon
    nick

    06.06.2020 23:36

    Inne

    O to właśnie chodzi szefostwu, najpierw podbić normę, a później obciąć premie. I wszystko mają za darmo. Sorry ale tylko (usunięte przez administratora) uwierzy że zrobi 140 czy ileś tam % normy bez wysiłku. Co najwyżej jako lipę produkt, ale limit już obowiązuje niestety, bójcie się kontroli, bo wtedy wydajność 40 % jak ma być dobrze. Więc kierownictwo dobrze o tym wie, ale jak chcą się popisywać jeden przed drugim to proszę bardzo. Tylko niech później nie narzekają że tutaj się nie da przeżyć, bo to przez takich własnie
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.05.2020 21:31

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    nickkk

    13.05.2020 19:22

    Inne

    Pracować tam to sobie mogą białe kaski, cała reszta ma bezmyślnie i na rozkaz za.. zawijać te sreberka. I powoli dobijamy do 12 godz. zmian, pierwszy wolny dzień cały zmarnowany na regenerację
    ReviewUserIcon
    Ktos

    25.04.2020 22:26

    Inne

    Czy jest możliwość ponownego zatrudnienia się
    ReviewUserIcon
    pracownik

    26.04.2020 12:50

    Inne

    Najlepiej zadzwoń do hr. pewnie zależy to od tego czy sam się zwolniłeś czy cię zwolniono. i na jakie stanowisko.
    ReviewUserIcon
    normalny

    22.03.2020 09:55

    Inne

    Ludzie dajcie sobie spokój z tym hejtem. Firma jak wiele z tej branży nie wyróżniająca się ani na plus ani też na minus. OK- płaci ciut więcej niż inne firmy tego typu więc lekki plus. Trzeba pracować ? No, a co chcielibyście robić? Spijać kawusię i siedzieć na fonach? To wystarczy zmienić pracę i wtedy macie to. Jest ciężko - ale nikt nie ukrywał, że praca należy do lekkich oraz, że brak presji czasu - tak to firma wysyłkowa więc klient oczekuje wywiązania się z terminów. Kierownictwo ma związane ręce i wymagania od swych szefów więc postępuje tak aby spełniać ICH oczekiwania bo nie po to ktoś inwestował aby tracić a pracownik jest od tego aby realizować wyznaczone cele. Nie podoba się ? Przymusu pracy nie ma i droga wolna ( tego nie usłyszycie od kierowników bo nie mogą tak mówić) Cieszcie się, że jest praca normalnie płatna i to na czas . Wiadomo jaka sytuacja w Europie przez ten wirus - więc gdy firma ma możliwość utrzymania miejsc pracy nie walcie w nią hejtem. Powtarzam ---- praca nie jest lekka miła i przyjemna - ale jest . A teraz możecie i mnie hejtować - mam na to wyeebaane i robię po prostu rzetelnie i uczciwie swoje.
    ReviewUserIcon
    Ich

    17.04.2020 23:20

    Inne

    Tak, to działa. Szukają z Ukrainy na wszelkie sposoby... P.S. "Doktor" prawdę Ci powie...
    ReviewUserIcon
    Nick

    18.04.2020 10:46

    Inne

    Naprawdę 3000 - 8000 pln brutto? I nie mogą znaleźć pracowników na miejscu? Polakom to jednak nie chce się pracować nawet za 8 tys,. związki pracodawców maja rację, rząd powinien wprowadzić nakaz pracy, najlepiej za 5zł/h, i zakaz wyjazdu, towarzysze obywatele, jak za starych dobrych czasów
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    16.04.2020 10:01

    Inne

    Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w DIRKS Service Krosno Sp. z o.o.?
    ReviewUserIcon
    3

    16.04.2020 20:49

    Inne

    Teoretycznie po 2 latach i 3 miesiacach. 1 umowa na 3 miesiace próbna.później są 2 umowy po rok.
    ReviewUserIcon
    Nick

    25.03.2020 20:29

    Inne

    Nie zależy mi żeby pracować 16-02, ale wcześniej mijaliśmy się z pojedynczymi osobami na stanowisku, a teraz stykamy się z całą halą w szatni lub na korytarzu, 30 min to za mała różnica gdy większość i tak przychodzi 20 min wcześniej, a część nawet 40
    ReviewUserIcon
    Załamany

    26.03.2020 18:20

    Inne

    To prawda że 30min to zdecydowanie za mało i że teraz powinny być godziny obcinane a nie jeszcze dokładane. Firma źle robi to fakt ale my sami co robimy? Ludzie sami bezsensu się narażają a najgorsze ze narażają innych. Jeżeli mamy być 15.30 w pracy to po cholere przyłażą 15.10? Pewnie w tych okolicznościach to nikt by głowy nie urwał nawet za 5 min spóźnienie. Ale nie... Lepiej pchać się całymi stadami na hale. Pchać się grupami do wejście przez bramkę, pchać się do podpisania listy bo przecież nie zdążę zapalić w całym tym tłumie bo fajka ważniejsza jak zachowanie odstępu!!! Sam palę ale wolę zapalić na spokojnie przed wejściem do budynku niż ryzykować i palić w tym tłumie na palarni wielkości metr na metr. Ludzie czy Wy nie rozumiecie ze takim zachowaniem narażacie nie tylko siebie ale przede wszystkim innych?!! Wy może nie macie dzieci i nie boicie się wirusa ale na hali są ludzie którzy mają dzieci boją się codziennie przychodzić do pracy ryzykując zdrowiem swoim i swoich rodzin ale przychodzić muszą bo żyć za coś trzeba!!! Uszanujcie innych i zachowajcie odległość!!! A do firmy... Może warto na ten trudny czas zlikwidować palarnie bo tam najwięcej osób się tłoczy albo chociaż wprowadzić jakieś zmiany w korzystaniu z tego miejsca bo ludzie sami z siebie tego nie pojmą. Jak patrzę na to co dzieje się w tej chwili w Polsce to nasza firma jest najmniej zdyscyplinowana firma i to nie jest wina tylko góry ale w dużym stopniu samych pracowników
    ReviewUserIcon
    Nick

    07.04.2020 01:00

    Inne

    Nie będę obiektywny bo sam nie palę, ale jak to jest że są dwie przerwy po 5 min. na papierosa, a palarnia non stop zajęta, cuda jakieś normalnie, są równi i równiejsi, nie każdy może dostać mandat, wazelina rządzi
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.03.2020 20:27

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Nieistotne

    24.03.2020 23:33

    Inne

    Magazyn od samego początku skierowany głównie dla Ukraińców. To nie można było zbudować w Kijowie?
    ReviewUserIcon
    Nick

    24.03.2020 23:04

    Inne

    Do brygadzistów: są 3 prawdy - prawda, półprawda i statystyka, ale excel wszystko zniesie, a stan faktyczny nikogo tu nie interesuje
    ReviewUserIcon
    Zły

    24.03.2020 22:42

    Inne

    Nie polecam pracy w tej firmie. (usunięte przez administratora) Nawet w czasach pandemii, ludzie są zmuszani do pracy w nadgodzinach i zmieniane są co chwilę godziny pracy. Kto się przeciwstawi, wylatuje z pracy i nie liczy się, że był bardzo dobrym pracownikiem. Niektórzy z Ukrainy pracują po kilkanaście godzin na dobę za pensję jaką my mamy za 8 godzin pracy. (usunięte przez administratora) Omijajcie ten zakład z daleka. Nie warto dawać się poniżac za parę złotych więcej..
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w DIRKS Service Krosno?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - DIRKS Service Krosno Sp. z o.o.

    ul. Newtona 5 66-600 Krosno Odrzańskie

    http://dirks-krosno.pl
    ReviewUserIcon
    zaniepokojony

    16.03.2020 20:13

    Inne

    Czy w ramach ochrony pracowników po każdej zmianie dezynfekowane są kierownice w pendolinach? Nie panikujmy - ale zwiększajmy szanse na ewentualne nierozprzestrzenianie się wirusa - czy ktoś o tym w ogóle myśli czy tylko liczą się wyniki?? Przykład z niedawna - dlaczego w firmie nie zarządzono kwarantanny dla całego personelu gdy padło podejrzenie o wirusa u jednego pracownika? W innej firmie ludzi skierowano na kwarantannę do czasu uzyskania wyniku. Całe szczęście, że wynik okazał się ujemny. No ale gdyby....?? No tak - pewnie słupki by się nie zgadzały :(
    ReviewUserIcon
    normalny

    24.03.2020 06:36

    Inne

    Po prostu robią to co powinni zacząć z tydzień temu - zwykła prewencja jak w wielu miejscach pracy, sklepów itp. Ludzie o co Wam chodzi? Nie robią nic - źle, zaczęli - też się nie podoba. Jest praca to i będą wypłaty. Zanosi się na dość sporych rozmiarów kryzys , ale firma raczej będzie poza nim ze względu na specyfikę działalności - więc nie narzekajcie tylko weźcie się do roboty. To co wielu z Was pisze to już nie zawsze są opinie. Przecież nic nie stoi na przeszkodzie i można się zwolnić Praca ciężka więc osoby słabe fizycznie się tam nie odnajdą.
    ReviewUserIcon
    O tak

    24.03.2020 10:10

    Inne

    O tak. Można się zwolnić.
    ReviewUserIcon
    anonim

    18.03.2020 14:12

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Polak

    20.03.2020 11:49

    Inne

    Głośno by się zrobiło w mediach i wtedy kop w (usunięte przez administratora) dla Ukrainy tak kolego to działa.
    ReviewUserIcon
    Nick

    20.03.2020 16:02

    Inne

    Polaków na wysyłce ubywa z każdym miesiącem, niedługo zostaną tylko kierownicze stanowiska
    ReviewUserIcon
    Jerzy były z A

    13.03.2020 13:40

    Inne

    Pora na mnie, choć przyznaję, że na samym początku pisałem jako " nie muszę"(do wglądu z początku). Praca nie należy do lekkich zarówno kobiet jak i mężczyzn, ale napiszę o moim doświadczeniu na stanowisku na którym przez 17 miesięcy byłem(kartony). Początki trudne, maszyny niesprawne , nie działały tak jak trzeba a i do teraz tak chodzą, że człowiek przy nich klnie i jest bezradny. Wyliczenia ekspertów co do wydajności wydają się wzięte z sufitu - nie uwzględniają awarii, rozwalonego kartonu w maszynie, nieklejenia ,wymiany taśm , przywozu palet oraz że w przeciwieństwie do Wojkowic tutaj trzeba uzupełniać dwie strony a nie jedną. itp itp Wymagali od nas czterech osób (ostatnio) abyśmy zabezpieczyli zbrojenie gdy w pięć osób byłby to problem . Ogólnie to trzeba było robić za 1,5 osoby - no ok ale tak się nie da. Skracając bo mógłbym długo pisać ---- firma nastawiona aby minimalną ilością ludzi robić jak najwięcej. Aby zajechać pracownika do granic możliwości fizycznej. Również bardzo ciekawe są sytuacje pomocy. U mnie czarę goryczy przelała sytuacja gdy do pomocy nam dali osobę z rozładunku która nie ma pojęcia o maszynach gdy tymczasem oddelwgowano dwie inne osoby na inne stanowiska a były na "górze" przez kilka miesięcy i znają się na wszystkim . Owszem każda osoba to pomoc , ale w sytuacji zatrzymania maszyny nowy nie wie co robić i prosi o pomoc destabilizowało pracę innym. Gdzie sens, gdzie logika? A może to tak właśnie miało być Resztę póki co przemilczę i raczej nie będę się wypowiadał na temat " byłych przełożonych" bo każdy ma swoje zdanie - mimo wszystko im nie zazdroszczę bo sam niejednokrotnie bywałem na różnych stanowiskach i " czuję to". Pozdro
    ReviewUserIcon
    Nick

    13.03.2020 22:11

    Inne

    Racja, gdy nazbiera się zaległości dają Ci nowego, nie dość że On nie wie co robić to jeszcze ty swojej pracy nie wykonujesz tylko uczysz co i jak , i jest jeszcze wolniej niż gdybyś był sam. Kiedy Oni w końcu się nauczą że Twoja praca to nie jest "tylko sobie stoisz i coś tam jeszcze", debilizm na maxa
    ReviewUserIcon
    ale urwał.

    16.03.2020 11:54

    Inne

    Ogólnie ciężko jest tutaj napisać swoją opinię,gdyż moderator i tak wytnie większą jej część.(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.03.2020 16:39

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    pracownik

    15.03.2020 12:23

    Inne

    Zależy jak rozumie pan przygotowanie na koronawirusa. pracujemy normalnie po 11 godzin mimo grafikowych 10. jest pan ochroniarz ktory sprawdza stan temperatury ( to działanie zostało wprowadfzone dopiero po tym jak jeden z pracowników został poddany badania z powodu podejrzenia zarażenia). stres wsrod pozostałych pracowników był duzy. na szczescie wynik ujemny. a i zostały wydrukowane kartki jak postepowac. czyli to co znamy z internetu. myć ręce itp. oczywiście na hali znajduje się dużo wiecej osob niz 50. nie ma srodków dezynfekcyjnych.
    ReviewUserIcon
    Przezorny

    15.03.2020 18:40

    Inne

    Ja tam profilaktycznie sterylizuję się Soplicą czystą, poświęcę się dla sprawy, a co tam :) Podobno spirytus też dobry
    ReviewUserIcon
    Nick

    14.03.2020 22:52

    Inne

    Dobra rada dla odpowiedzialnych za błędy : najczęściej kiedy kończy się jakiś artykuł lepiej poczekać z wstawianiem innego, bo może się skończyć wcześniej niż wskazuje stan. Drugie miejsce to przekładanie kartonów przy wstawianiu nowej palety, z powrotem już się nie mieszczą. Można to wyczytać ze skanera ale cenne sekundy uciekają więc nikt tak nie robi. Wybierz sobie tylko 2 z 3: dobrze/szybko/tanio
    ReviewUserIcon
    Co ja tam wiem, spóźniłem się

    13.03.2020 22:29

    Inne

    Piker czy pakowacz ma 20-30 sekund na 1 artykuł, a order czy stock od MIESIĘCY nie uzupełnia numerów artykułu, czasem co trzeci brak albo nieprawidłowy, i szukaj wiatru w polu. Pokażcie nam jak się pracuje, norma na 5 % a wypłata podwójna, też bym tak chciał. Białe kaski nieźle się urządziły naszym kosztem, czy to ta sprawdzona praktyka z Niemiec?
    ReviewUserIcon
    Expert

    08.03.2020 10:24

    Inne

    Taka wypowiedź brzmi jak krzyk rozpaczy... Czy jesteście Państwo w 100 procentach pewni, że sami nie złamaliście nigdy prawa (np. z art. 56 i 58 k.p.)? W przypadku konfliktu prawnego zacznie się wyciąganie brudów. Dla mnie taka oświadczenie może być potraktowane jako działanie na szkodę firmy. Rozsądne byłoby łagodzenie konfliktów, a nie ich eskalacja.
    ReviewUserIcon
    Nick

    04.03.2020 22:53

    Inne

    Brawo zmiana C. Naprawdę brawo. Jako jedyna zmiana pokazaliscie swoje zdanie. Szacunek
    ReviewUserIcon
    pracownik

    06.03.2020 12:06

    Inne

    Z tego co ja się orientuję to zmiana A w większości nie przychodzi na dodatkową zmianę którą im zaplanowano w piątek - w zasadzie większość Polaków odmówiło.
    ReviewUserIcon
    Nick

    06.03.2020 19:09

    Inne

    Codziennie po 11 godzin, a później kilka-naście dni wolnego bo masz za dużo nadgodzin. A kto mi kazał na te nadgodziny przychodzić? Bardzo chętnie będę pracować po mniej. I proszę mnie nie straszyć policją za tą oczywistość
    ReviewUserIcon
    kolejny pracownik

    02.03.2020 09:35

    Inne

    Praca ciężka. Można odnieść wrażenie iż tratują nas jak roboli, (usunięte przez administratora) a nie pracowników --- w myśl powiedzenia z niewolnika nie ma pracownika. Niewielu z nas roboli nie utożsamia się z firmą - dlaczego? Przychodzimy, staramy się robić swoje a w zamian zakazy, szykany i kary. Ciągłe nadgodziny powodują przemęczenie a co za tym idzie błędy co związane jest z karami finansowymi. Ale jeśli dla PRACODAWCY liczą się tylko słupki w exelu to niestety tak będzie. Dla mnie całkowitym bezsensem jest zakaz wnoszenia jedzenia i picia( OK niby można w przezroczystej butelce wnieść wodę - ale to jak wnoszenie drzewa do lasu - woda jest na miejscu. Co stoi na przeszkodzie wnoszenia napojów słodzonych?? Zrywanie etykiet - dla mnie bez sensu - na hali są napoje produkcji niemieckiej więc mając etykietę widać iż to produkt z Polski). Wracając do jedzenia - jakiś baton , wafelek lub choćby kanapka, dlaczego nie można sobie czegoś przekąsić choćby czekając na uzbrojony wózek ? Nie twierdzę iż hala ma być miejscem jak stołówka - ale przy 10-11 godzinach ROBOTY przerwa tylko 20 minut echhhhhh a siły opadają . Jak dla mnie nic nie przeszkadza aby sobie w międzyczasie coś przekąsić celem uzupełnienia kalorii. Kawa na przerwie - hahahahaha bardzo często jest jej brak Nadgodziny określa kodeks pracy - u nas to codzienność wynikająca chyba z braku rąk do pracy lub nieumiejętnego planowania bo tłumaczenie iż SPODZIEWANA jest duża liczba zleceń nie jest do końca trafionym argumentem ..... cyt Szczególne potrzeby pracodawcy Drugim rodzajem sytuacji, kiedy pracownik musi zostać w godzinach nadliczbowych są - według kodeksu - szczególne potrzeby pracodawcy. Czym są owe potrzeby? Muszą one być "szczególne", a więc nie mogą one zdarzać się nagminnie, stać się swoistą normą. Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Śródmieścia w orzeczeniu z 18 stycznia 2013 (sygn. akt XP 389/12) uznał, że: "Przez szczególne potrzeby pracodawcy należy rozumieć potrzeby specjalne, niecodzienne, odróżniające się od zwykłych potrzeb związanych z prowadzoną przez pracodawcę działalnością. Oznacza to, że praca w godzinach nadliczbowych może być bowiem zarządzona jedynie w sytuacjach wyjątkowych, wcześniej nieprzewidywanych." koniec cyt Póki co wystarczy bo już dużo tego a można więcej
    ReviewUserIcon
    Negatyw

    04.03.2020 19:10

    Inne

    Mega śmieszny jesteś, była wizyta Niemców ostatnio. To oni odgórnie zlecają więcej pracy, więcej ludzi i więcej godzin.bo mogą!!! Polskie prawo daleko stoi za Niemcami. dlatego wolą wynajmować u nas magazyny.
    ReviewUserIcon
    Nick

    06.03.2020 16:04

    Inne

    Zachodni właściciel w Polsce ze wschodnimi pracownikami to jednak jest - słowo usunięte przez administratora -, nawet kilka takich słów
    ReviewUserIcon
    Nieważne

    05.03.2020 17:06

    Inne

    Nie rozumiem powodu tych szkoleń o uszkodzenia, piramidy itd. Przestrzegaj tego to nawet 50% normy nie zrobisz. Przecież tak jest od samego początku, wiem co widziałem. I jakoś nikogo do tej pory to nie interesowało, to nie są małe rzeczy, z daleka widać. Liczy się tylko liczba paczek za wszelką cenę, bo inni dali radę, a co się przy tym rozwaliło to nie chcemy wiedzieć. Więc czemu teraz się czepiacie? Chyba tylko po to żeby mieć podkładkę pod swój tyłek w razie czego. Praca na krótko, już bardzo krótko
    ReviewUserIcon
    zbyszek

    03.03.2020 10:40

    Inne

    Witam chciałbym się dowiedzieć jak wygląda u was system pracy.Czy weekendy są wolne? Ile zmian jest? Jestem zainteresowany stanowiskiem operatora wózka jezdniowego.
    Company logo
    DIRKS Service Krosno Sp. z o.o.

    03.03.2020 10:53

    Pracodawca

    Dzień dobry, większość operatorów wózków jezdniowych pracuje od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym. Szczegółowe informacje uzyska Pan w dziale HR. Zapraszam.
    ReviewUserIcon
    W

    03.03.2020 11:10

    Inne

    Pracujesz tez w weekendy. Nie daj sobie wmówić ze tak nie jest. Mamy dyzury czyli idziesz w wolny dzień do pracy jak jest potrzeba a jest zawsze. Np pracujesz pon do pt. A w niedziele lub sobotę na 10 czasem 11 godzin. Do tego dzwonią do ciebie nawet jak.nie masz dyzuru masz dzień wolny to żebyś był. Jak odmuwisz zapomnij o umowie. Do tego mandaty. Czyli zapomnij o premi. Robimy od 20 do 40 nadgodzin w miesiącu. Płatne oczywiście po 3 miesiacach. Bo taki jest okres rozliczeniowy. Szkoda czasu na ta firme. Naprawdę. Nie masz szans na życie prywatne
    ReviewUserIcon
    Zbyszek

    03.03.2020 08:11

    Inne

    Witam chciałbym się dowiedzieć jak wygląda system pracy w firmie. Czy są wolne weekendy?Interesuje mnie stanowisko operatora wózka jezdniowego.
    Company logo
    DIRKS Service Krosno Sp. z o.o.

    03.03.2020 08:31

    Pracodawca

    Dzień dobry, większość operatorów wózków jezdniowych pracuje od poniedziałku do piątku, w systemie dwuzmianowym. Zapraszam do działu HR, gdzie uzyska Pan szczegółowe informacje.
    ReviewUserIcon
    Zofia

    27.02.2020 18:47

    Inne

    Proszę mi wytłumaczyć jak to jest u was w firmie z monitoringiem? Doszły mnie słuchy że pan x chyba(usunięte przez administratora) prawo ponieważ trzaska foty z kamer i wysyła do kierownika z zapytaniem dlaczego pracownik siedzi bądź z kimś dłużej rozmawia. Z tego co wiem kamery służą do innych celów. Jeśli jestem w błędzie to proszę mi to wytłumaczyć
    ReviewUserIcon
    Bla bla bla

    01.03.2020 10:56

    Inne

    Tak jak piszesz nikt nie pójdzie że skarga poniewaz pewnie zaraz dostanie wypowiedzenie z pracy. Ale ja mam nadzieję że za rok oczy się co niektórym otworzą jak pracownicy przejdą do konkurencji. (usunięte przez administratora)Prędzej czy później.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    01.03.2020 21:01

    Inne

    O jakiej konkurencji piszesz, gdzie, co i jak? Chyba za dużo pracuję a za mało plotkuję
    ReviewUserIcon
    anonim

    29.02.2020 17:43

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Cześć

    01.03.2020 08:17

    Inne

    Jak do 16? Przecież chyba po waszej zmianie zmiana kolejna powinna być na 15. Chyba ze im też zmienili od 16 do np 3☺śmiech na sali. Proponuje w końcu naprawdę zrobić z tym porządek. (usunięte przez administratora)Dzwonią i masz być w pracy. Nie ważne jest własne życie. (usunięte przez administratora)Jesteśmy rodzicami mamy domy.
    ReviewUserIcon
    Bryyy

    01.03.2020 15:01

    Inne

    Druga zmiana zaczyna od 16 do 2. W weekend robililismy po 2godziny dłużej a w niedzielę zaczęliśmy od 4. Smsy przyszły z wyprzedzeniem. Mimo wszystko większość ma już dość tych nadgodzin. Tym bardziej że one są przymusowe.
    ReviewUserIcon
    Nick

    24.02.2020 16:30

    Inne

    Tak jestem ciekaw kiedy pikerzy/Ukraińcy zrozumieją, że jak będą tak robić 150% normy za cenę błędów za które i tak zapłacą to wyjdzie na zero za większy wysiłek, a część z Nich zwolnią, jak reszta się wyrobi, będą robić coraz więcej za coraz mniej. Jeśli naprawdę są tacy wydajni, a nie tylko na pokaz, to dlaczego Ukraina jeszcze mlekiem i miodem nie płynie? Pewnie, kierownictwu to pasuje, zawsze za mało, równie dobrze ja mogę żądać 8000 pln bo gdzieś tam tyle jakiś szef płaci, więc się da, tylko Im się nie chce widocznie
    ReviewUserIcon
    Mały

    18.02.2020 10:31

    Inne

    Witam. Interesuje mnie czemu przy niektórych stanowiskach pracuje się po jednej osobie na komputer a na pewnej zamianie dziewczyna biega w te i we w te.
    ReviewUserIcon
    nick

    19.02.2020 21:23

    Inne

    Dokładnie tak jest, zajęcie pojawia się falami, albo nic albo od -administrator usunie-, później wniosek że albo nic nie robisz/ jak nie ma co, albo się nie wyrabiasz/ jak wszystko na raz zjeżdża. Do cholery, od tego są właśnie kierownicy, brygadziści i liderzy żeby rozplanować pracę równomiernie na cały dzień, może to Ich trzeba wymienić? Z Nimi to jak jazda samochodem pół trasy 20, drugie pół 140, średnio 80 i wszystko ok
    ReviewUserIcon
    Jacek

    22.02.2020 21:07

    Inne

    A kto wicedyrektor?
    ReviewUserIcon
    Mezo

    01.02.2020 17:02

    Inne

    Witam wszystkich, pracuje na zmianie A od dawna i wiem jaka jest sytuacja. Nie mogę czytać tych bzdur co ludzie zawistni wypisują. (usunięte przez administratora) A tak poza tym praca jak każda inna. Naprawdę dobre zarobki i inne świadczenia socjalne. Z kierownictwem zawsze można się dogadać w sprawie urlopu. Więc czego można chcieć więcej. Jak komuś nie pasuję podobno Homanit bierze każdego.
    ReviewUserIcon
    pracownik

    05.02.2020 14:12

    Inne

    wypisuje mandaty za brak normy?
    ReviewUserIcon
    lelumpolelum

    19.02.2020 14:25

    Inne

    Do Homanitu wcale nie jest tak łatwo się dostać :(
    ReviewUserIcon
    Plankton

    12.02.2020 13:57

    Inne

    System premiowy w takich firmach to jak gra z kasynem, kasyno zawsze wygrywa. Najpierw macie zrobić taką i taką normę, a później będziecie płacić bo cos było nie tak (a to niespodzianka, któż by się spodziewał). Chwilę, normy ustaliliście na podstawie takiej właśnie lipy, więc tego poziomu się trzymajmy. Albo ustalmy od nowa ile można zrobić, najlepiej pod okiem quality zooplus
    ReviewUserIcon
    Plankton

    13.02.2020 09:04

    Inne

    Nie twierdzę że zrobiłbym to lepiej, brygadziści nie muszą wiedzieć wszystkiego, ale właśnie dlatego powinni słuchać ludzi którzy pracują na danym stanowisku dzień w dzień i wiedzą najlepiej jak tam jest. To na pewno nie jest wymóg zooplusa że tu się pracuje tak, a tutaj tak, Nas w ogóle nie słuchają, nie ma takiej opcji żebyśmy mogli cokolwiek wiedzieć o miejscu w którym codziennie pracujemy, dziwne co?
    ReviewUserIcon
    Nick

    16.02.2020 11:58

    Inne

    Właśnie, w tej firmie pracuje się albo po 11 godz. albo idzie na przymusowy urlop,kiedy Im pasuje, nie da się normalnie, to przerasta Ich zdolności organizacyjne. To teraz wszyscy możemy stróżować, praktykę długich dyżurów, potem wolne już mamy opanowane
    ReviewUserIcon
    amd

    12.02.2020 22:17

    Inne

    Przyjmujecie osoby ze stopniem niepełnosprawności?
    ReviewUserIcon
    Nick

    13.02.2020 08:57

    Inne

    Chyba nie. Ale firma sprzątająca przyjmuje napewno. Radzę udać się do nich. Teraz w firmie są zwolnienia i nie wiadomo kiedy będą przyjmowac
    Company logo
    DIRKS Service Krosno Sp. z o.o.

    13.02.2020 09:34

    Pracodawca

    Dzień dobry, wszyscy pracownicy, którzy są u nas zatrudnieni przechodzą badania lekarskie. Zapraszam do działu HR, proszę złożyć CV, na miejscu wszystko wyjaśnimy. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Anna

    09.02.2020 18:31

    Inne

    Którą pracę tam wykonują kobiety z Ukrainy? I czy ciężko im?
    ReviewUserIcon
    Szczery

    12.02.2020 12:27

    Inne

    Przestań opowiadać bzdury, nie słyszałem, żeby ktoś był zatrudniony na zlecenie. Mam umowę o pracę i wszystko jest ok rozliczane, nic nie ukrywają. Płacą chyba najlepiej w regionie, jeżeli mowa o pracownikach fizycznych. Skoro piszesz o Ukrainie, to ciekawe jak o Polakach mówią na zachodzie, sam jesteś zacofany i nietolerancyjny. A kierownicy jak kierownicy jednym odpowiadają drugim nie. Ja się ze swoim dogaduję i tyle w temacie!

    Zostaw merytoryczną opinię o DIRKS Service Krosno Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.