Opinie o Ing Bank Śląski S.A. w Katowice

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Ing Bank Śląski S.A.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Ing Bank Śląski S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ing Bank Śląski S.A. w Katowice

Target
Kandydat
 Pytanie

Czy na stanowisku Młodszy Specjalista Contact Centre - Bankowość Codzienna prowadzi się sprzedaż i są w związku z nią jakieś cele sprzedażowe? Jeśli tak, to na jakiej zasadzie działa sprzedaż - "dociskanie" po rozwiązaniu problemu, z którym zgłasza się klient, czy obsługa typowych połączeń, gdzie klient dzwoni w celu uzyskania informacji o jakimś produkcie? Czy obowiązują inne cele i jaka jest realna możliwość ich realizacji? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź ;)

Piotrek
Kandydat
 Pytanie

Hej, Jakie pieniadze mozna dostac na stanowisku senior Financial crime compliance ?

niki74
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Zastanawiam się nad aplikacją na staż, czy wiecie co kryję się pod tą nazwą - Staż z Lwem w Obszarze Doświadczeń Klienta, a dokładnie czym są te doświadczenia klienta? Czy jest to jakaś forma dzwonienia do klientów i wciskania im kitu, czy na czym to polega? Zakres obowiązków ze strony to: * zostaniesz wprowadzony w świat obsługi klientów ING Banku Śląskiego * będziesz miał okazję poznać niepowtarzalną kulturę organizacyjną ING Banku Śląskiego i pracować w nowoczesnej firmie technologicznej pod okiem ekspertów w dziedzinie bankowości * będziesz współpracował z zespołem Rozwoju Biznesu​ oraz innymi jednostkami Banku * nauczysz się tworzyć materiały edukacyjne wspierające specjalistów * nauczysz się przygotowywać oraz redagować komunikację wewnętrzną * będziesz mieć okazję do przygotowania niejednej prezentacji * wprowadzimy Cię w świat analizy danych i przygotowywania rekomendacji wpływających na zwiększenie sprzedaży i poprawę efektywności

stażysta
Pracownik
@niki74

Miałam staż w ING, 3 miesiące, super ludzie, piękne wnętrza i dobrze wyposażeni pracownicy:-) Generalnie dowiadujesz się jak wygląd praca, próbujesz jej poprzez odbieranie najprostszych telefonów. Poznajesz jak oprócz telefonów można rozwijać sie w banku. Generalnie fajne doświadczenie z możliwością zastania na dłużej.

Kinga
Inne

Bank ING, niestety okradać własnych klientów. Pomaga oszustom podkradać pieniądze z kont klientów. Bank nie sprawdza i nie analizuje ani nie zadaje sobie trudu, żeby sprawdzać czy ktoś nielegalnie dokonuje płatności z kont. Logowanie się do konta Google jest bezpieczniejsze i bardziej pilnowane. Z mojego konta zniknęły pieniądze, płatność kartą i blikiem w sklepie czy usługach, który w Sandomierzu nie istnieje. Bank w odpowiedzi na reklamację przypisał płatnościom tylko kategorię, którą sama widziałam w aplikacji. Kilkakrotnie prosiłam aby wszystkie płatności zostały ze sobą porównane. W jednej odpowiedzi od banku napisano mi, że zaakceptowałam płatność do tego samego sklepu blikiem, a zaznaczam, że ta płatność blikiem była zgłoszona jako (usunięte przez administratora) Ludzie do których trafiają reklamacje wgl nie czytają treści, tylko automatycznie odrzucają wszystko po kolei. Jestem zawiedziona postawą tego banku wobec poważnego problemu. W banku moje pieniądze powinny być bezpieczne, a nie znikać w nieznanych okolicznościach. Z opinii można wywnioskować, że moja sytuacja nie jest pierwszą. W roku 2019 z banku wyciekły dane klientów i od tej pory (usunięte przez administratora) wykonują transakcje na kwoty zbliżone do tych, które sami wykonujemy, żebyśmy nie zauważyli dużej zmiany na koncie. A Bank od 4 lat na to pozwala. Wg mnie już dawno powinni zwiększyć zabezpieczenia i najlepiej poinformować klientów o zagrożeniu, ale czegoś takiego nie robią. Z odzyskaniem skradzionych pieniędzy jest bardzo duży problem, chociaż powinnam dostać zwrot za te nielegalne transakcje najpóźniej następnego dnia roboczego. Moja sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, a bank nie zamierza zwrócić skradzionych pieniędzy. Sprawa oczywiście została zgłoszona na policję. Bank próbuje mi wmówić, że to są transakcje, które robiłam i o których zapomniałam. Regularnie sprawdzałam wydatki na swoim koncie i jeżeli wszystko byłoby w porządku nie ubiegalabym się o zwrot skradzionych środków.

2
Weteran
Pracownik
 Pytanie
@Kinga

Kolejna zabłądzona. Co do zabezpieczeń, to Twoje zdanie. Widać jak Ty dbasz o bezpieczeństwo swoich finansów mówiąc o tym, że logowanie do google jest bezpieczniejsze. Masz w ogóle pojęcie o czym mówisz i piszesz? Dlaczego bank Ci ma zwrócić (usunięte przez administratora) pieniądze? Od tego są odpowiednie organy - jeżeli skradziono Ci pieniądze lub dokonano z Twojej karty nieuprawnioną transakcję, to sprawę powinnaś zgłosić na policję i nie wierzę, że takiej informacji nie otrzymałaś. Niestety większość ludzi bezmyślnie podaje dane swojej karty na jakiś lewych stronach internetowych w celu rejestracji, bo "wygrałem" iphona za złotówkę itp. a później to bank jest zły ;) Zawsze możesz trzymać pieniądze w skarpecie ;)

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wysłałem CV, na odpowiedź czekałem ponad 2 tygodnie, po 2 tygodniach zadzwonili do mnie z HR i umówiłem się na rozmowę telefoniczną. Pytania o moje CV, doświadczenie, co sprawiało trudności itd., miałem dostać informację zwrotną w ciągu tygodnia. Niestety czekałem kolejne 2 tygodnie, zadzowniłem zapytać na jakim to jest etapie i dowiedziałem się, że kierownik prowadzi rozmowy i w następnym tygodniu będzie informacja. Ostatecznie zostałem zaproszony na 2 etap, który odbywał się przez MS Teams na którym menadżer opowiadał o firmie, o tym czym jego dział się zajmuje, zapytał o moje oczekiwania itd. Obie rozmowy przebiegały miło, byłem zadowolony. Kolejny tydzień czekania i później telefon z podziękowaniem i informacją, że zdecydowali się na kandydata z większymi umiejętnościami i doświadczeniem. Cały proces rekrutacji trwał z 1,5 miesiąca.... do tego na rozmowach rekrutacyjnych nikt nie sprawdził moich umiejętności w żaden sposób a później info, że ich nie mam. Nie wiem czy jest sens marnować czas...

Pytania

o cv, o doświadczenie, typowe pyt rekrutacyjne

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
emilian
Inne

Omijać bank ING szerokim łukiem. Blokują kąta bez powodu. Zaznaczam że nie mam żadnej egzekucji ani nie przeprowadzam upadłości. Bank zablokował mi konta bez żadnego powodu i w żaden sposób mnie o tym nie poinformował. Konta mam zablokowane od dwóch tygodni. W oddziale banku nic nie wiedzą każą dzwonić na infolinię a na infolini to samo. Tylko każą składać reklamacje i na tym się kończy. Więc radzę omijać szerokim łukiem ING.

3
Weteran
Pracownik
@emilian

Chyba pomyliłeś/aś forum ;) Ale odpowiadając na Twoje pytanie - nie blokują bez powodu i na reklamację pewnie otrzymałeś/aś wyjaśnienia. Podejrzewam, że chodziło o kwestię aktualności danych - sprawdź wiadomości. Do tego nie musisz mieć zajęcia egzekucyjnego ani upadłości. (usunięte przez administratora) W przypadku gdy instytucja obowiązana nie może zastosować jednego ze środków bezpieczeństwa finansowego, o których mowa w art. 34 zakres środków bezpieczeństwa finansowego ust. 1: 1)nie nawiązuje stosunków gospodarczych; 2)nie przeprowadza transakcji okazjonalnej; 3)nie przeprowadza transakcji za pośrednictwem rachunku bankowego; 4)rozwiązuje stosunki gospodarcze. Punkt 2 i 3 dotyczy właśnie sytuacji, o której piszesz. I to nie kwestia banku, bo bank nie jest ustawodawcą, a jeżeli masz jakieś zażalenia do ustawy, to zachęcam do kontaktu pod adresem Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa

Magdalena
Pracownik

Praca w CC jest bardzo wykańczająca psychicznie, przełożenie dostają wytyczne aby gnębić pracowników. Nigdy nie wiesz jakie wytyczne się zmienią, udzielając informacji klientom nie masz pewności czy udzielana informacja jest prawidłowa, jest dużo niespójności. Boję się chodzić do pracy, bo nie wiem o co jeszcze przełożona/y może się doczepić.

Weteran
Pracownik
 Pytanie
@Magdalena

Co konkretnie masz na myśli? Ile pracujesz na tym stanowisku? Z doświadczenia wiem, że przełożeni są różni - jedni bardziej wymagający, inni mniej... Ale nigdy mi niczego nie odmówiono mimo, że nie byłem i nie jestem korpoludkiem i daleko mi do tego ;) Wyniki są jasno określone i wszyscy grają do jednej bramki. Co mnie zawsze drażniło na tym stanowisku, to niestety 70% ludzi, którzy dzwonią i nie są w stanie powiedzieć o co chodzi, bo mają problem z konstrukcją zdania, a na "dzień dobry", to już się wydziera. Druga kwestia to elastyczność grafiku i kasa ;) Co do ludzi - mam tutaj na myśli pracowników i menadżerów - nie mam zastrzeżeń. Zawsze wszystko odbywało się przyjemnej atmosferze

olo
Były pracownik

godzina 8:30, wstaje, odpalam laptopa, sprzedaż 940 netto (do południa będzie jakieś 2000 a do wieczora 4k). Bo tak trzeb żyć. Nie wegetować .

Jakub
Kandydat
 Pytanie

Szukam pracy, jako doradca klienta. Mam doświadczenie w tym aspekcie z dużego telekomu. Jak wygląda w ING kwestia premii. Czy liczy się tylko sprzedaż, czy może moja premia zależy też od innych, czy też ankiet od klientów?

Bolo
Były pracownik

Zgadzam się z większością opinii jeśli chodzi o pracę w CC. Nawet największego twardziela potrafi złamać wieczne wiercenie dziury w brzuchu. W dodatku tutaj nigdy się nie będzie wystarczającym i Wasze poczucie wartości może spaść do 0. Zawsze można więcej i więcej...

Zosia
Kandydat
 Pytanie

Contact Centre - czy może ktoś napisać coś więcej o pracy? Infolinia jest czynna również w święta?

Była
Były pracownik
@Zosia

Tak. 24h/7

Zosia
Kandydat
 Pytanie
@Była

A jak z układaniem grafiku? Biorą pod uwagę jeżeli pracownik potrzebuje jakieś dni wolne itd?mozna się dogadać pod tym kątem?

Jola
Pracownik
@Zosia

24/7. Świątki, piątki i niedziele. Klient może dzwonić nawet w wigilię, bo mu się nudzi i gadać o byle czym. Klient nasz Pan.

Krystyna
Były pracownik
@Zosia

Grafik układa się wewnątrz zespołowo ale ze zmian narzuconych z góry. A więc jeżeli masz chęć mieć wolne w jakiś dzień a jest to na przykład poniedziałek to musisz brać urlop.

Magdalena
Kandydat
 Pytanie

Ciągle widzę ogłoszenia do pracy w contact center. Jest tak duża rotacja pracowników że co chwilę szukają czy raczej jakieś awanse wewnętrzne? Będę wdzięczna za odpowiedź.

Agata
Kandydat
 Pytanie

Dlaczego odchodzą? Jaki jest powód?

ME
Były pracownik
@Magdalena

rotacja bardzo duża, na awans możesz liczyć, jak przełożony Cię polubi, albo jesteś lizusem; w innym przypadku zapomnij (ja przez 5 lat się nie doczekałam); Jak Cię przełożony polubi, to może Cię nawet pchnąć do innego działu. Stażyści szybko się ulatniają, bo ich to przerasta

JFK
Pracownik
@Magdalena

Za duża presja, rozliczają Cię że wszystkiego, włącznie z tym, na co nie masz wpływu. Ludzie odchodzą, bo nie wytrzymują psychicznie.

XYZ
Pracownik

Pracuję ponad 6 lat na infolinii. Niestety podzielam zdanie innych osób wypowiadających się. Szukam intensywnie nowej pracy. HR blokują ludzi z infolinii a jeszcze jak wysyłasz za dużo cv wewnętrznie to totalnie jesteś skreślony na jakiekolwiek przejście. Coraz większe wymagania a kasa stoi w miejscu. Zero konkretnych podwyżek. Jak się zastanawiasz nad pracą tu na infolinii to odpuść. Mam nadzieję że uda mi się znaleźć szybko nową pracę.

ME
Były pracownik
@XYZ

zgadzam się, i zwolniłam się, bo 5 lat bez podwyżek, szans na awans i wewnętrzną zmianę stanowiska (chyba, że manager Cię lubi i Cię wesprze - inaczej zapomnij), chyba, że wchodzisz szefowi bez wazeliny (usunięte przez administratora) to też jest szansa

C c
Pracownik

Hmmm gdzie tak Cudownie mówimy o tym samym Dziale cc - może 2 managerów jest naprawdę super ( który to zespół może mowa właśnie o tych nielicznych ) I rozczaruje cię bo wykonuje swoją prace dobrze , Hmmm rozwój -gdzie Bo od lat ludzie próbują bez skutecznie gdzieś przejść .

Ehh
Kandydat
 Pytanie

Czy w tej firmie rekrutacja jest naprawdę na tak powolna? Strasznie długie terminy oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedz. Oddzwaniają na następny dzień po złożeniu cv. Wysyłają zadania do zrobienia (bardzo łatwe z resztą). Później rekruterka na urlopie wiec normalne ze nie dostaje się feedbacku ale po przesłaniu zadania zaczyna się czekanie bez żadnej informacji… mija tydzień i dalej cisza. Wie ktoś ile może to trwać zanim zaproszą na drugi etap lub podziękują? Składałam równocześnie papiery do konkurencji i odzew był o wiele sprawniejszy. Zaraz mam ostatnią rozmowę rekrutacyjną a ing dalej się nie spieszy… Bardzo odstraszające.

Petent
Kandydat
 Pytanie
@Ehh

Cześć, możesz zdradzić na jakie stanowisko aplikowałaś? Będę wdzięczny!

Ania
Kandydat
@Petent

TM investigator correspondent banking

ME
Były pracownik
@Ehh

szybciej rekrutacja trwa, gdy przełożonemu zależy na czasie, wówczas bez HR sam wybiera CV i dzwoni, w innym przypadku, to niestety czekasz i min. 3 etapy (najpierw HR przez telefon, potem jakieś zadanie lub rozmowa z przełożonym, a czasem jeszcze z innym pracownikiem działu, a potem się dowiadujesz, że Ci dziękują za udział, ale mają kogoś lepszego ), jak chcesz się dostać to składaj CV na Contact Centre - tam biorą wszystkich, bo jest taka rotacja

K.
Kandydat
 Pytanie

Czym się różni praca w Circle Lead I od Circle Lead II? Gdzie lepiej trafić?

ME
Były pracownik
@K.

Najpierw trzeba się dostać, a nazwa działu może być różna w zależności czym się zajmuje. Musisz mieć szczęście, żeby mieć dobrego managera, albo być lizusem, żeby liczyć na awans lub podwyżkę

Mmmse
Kandydat
 Pytanie

Jak praca w IT ? Podobno ciężko się dostać, do ra kasa, ale łatwo wylecieć... prawda to ?

Omg
Kandydat
 Pytanie

Cześć, obserwuję już którąś rekrutację na stanowisko doradcy klienta w okolicznych miastach i wszystkie są na zastępstwo. To jakaś praktyka firmy czy tylko tak się po prostu złożyło? Może ktoś podać widełki na stanowisku doradca klienta detalicznego oraz starszego doradcę klienta detalicznego? Z góry dziękuję ????

Kandydat
Kandydat

Jestem po 2 etapach rozmów, została mi przedstawiona oferta współpracy. Proszę o informacje jak wyglada premia roczna.

Roberto
Pracownik
@Kandydat

Jest wypłacana raz w roku.

Mika
Kandydat
 Pytanie
@Roberto

A miesięczny czy kwartalnych nie ma?

Mika
Kandydat
 Pytanie

Rozważam udział w rekrutacji na stanowisko doradcy klienta w jednej z placówek w Krakowie. Na jakie pieniądze mogę realnie liczyć? I czy te premie są faktycznie czy tylko tak obiecują.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Uczestniczyłem niedawno w procesie rekrutacji na stanowisko IT Workplace Specialist. Większość procesów rekrutacyjnych, zwłaszcza tych z polecenia nie wspominam jakoś źle, natomiast ten konkretny był co najmniej żenujący. Zostałem odrzucony na pierwszym etapie zanim do czegokolwiek doszło. Poprosiłem o wyjaśnienie sprawy z działem HR i podanie powodu. Powodem był brak zastosowania europejskiego nazewnictwa poziomów języka angielskiego. Panie w HR wolą usłyszeć, że kandydat ma poziom B2 aniżeli średniozaawansowany który notabene jest odpowiednikiem B1 / B2. Jak widać dopasowanie lub weryfikacja znajomości języka jest po prostu za trudna dla pracowników tego banku. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją w swoim życiu. W wielu procesach rekrutacyjnych w których uczestniczyłem, zawsze byłem weryfikowany w pierwszej kolejności przez managera lub inną osobę z działu rekrutacji bez znaczenia co miałem wpisane w CV na temat danego języka. Proces oczywiście po tym jakże zabawnym "błędzie" został wznowiony. Tym razem odbyła się wstępna rozmowa 1:1 aczkolwiek oceniam ją na maksymalnie 2/5. Atmosfera w jakiej było prowadzone spotkanie jest wystarczającą red flagą dla mnie. Można się tylko domyślać jak wygląda późniejsza współpraca. Wisienką na torcie tego wspaniałego spotkania jest to, że jeśli manager będzie zainteresowany współpracą i kandydat przejdzie do etapu drugiego to warunkiem bez którego nie da się już otrzymać oferty pracy jest umożliwienie bankowi ING, kontakt z przynajmniej dwoma poprzednimi pracodawcami. Jak dla mnie jest to świetny sposób na zepsucie relacji kandydata z jego obecnym pracodawcą i sprawienie aby szybko żałował dalszej pracy w tym zakładzie. Taka sytuacja na pewno skłoni niejednego do dużych negocjacji wynagrodzenia. Oczywiście nie wszędzie tak jest ale po co ryzykować? Ja na szczęście nie musiałem się tym martwić później gdyż zostałem po raz drugi odrzucony bez podania powodu, jakiegokolwiek feedbacku i szczerze nie żałuję. Jeśli tak wygląda rekrutowanie osób z doświadczeniem to ja nie mam pytań. Strach pomyśleć jak traktują juniorów lub stażystów bądź praktykantów.

Zostaw merytoryczną opinię o Ing Bank Śląski S.A. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ing Bank Śląski S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ing Bank Śląski S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 146.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ing Bank Śląski S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 62, z czego 6 to opinie pozytywne, 44 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ing Bank Śląski S.A.?

    Kandydaci do pracy w Ing Bank Śląski S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ing Bank Śląski S.A.
Przejdź do nowych opinii