Opinie o Wojas S.A.
Zdecydowanie odradzam zakup obuwia tej firmy. Buty za 400 zł uszkodzone, przelamana wkładka. Nie mam prawy otrzymać nowej pary ani zwrotu pieniędzy. Odwannnie od decyzji sklepu zostaje z automatu odrzucone. Sprzedaż uszkodzonego obuwiaaaa,, ktttoore sprzedają, oszukując klientów nie podlega reklamacji. Aaaabbssurd. Banda (usunięte przez administratora)
hej widzę na stronie rabaty do 40% na obuwie, pracownicy mogą mieć jeszcze doliczoną zniżkę pracowniczą?
a co, na zlecenie niczego tu nie oferują? to jakie jeszcze rozbieżności w profitach by były między obydwiema umowami?
spokojnie, akurat najczęściej jest tak że benefity przysługują dopiero na umowie o prace.... w byłej pracy też tak było
Na święta jest paczka w wysokości zależnej od uzyskanych dochodów,paczka do wykorzystania w sklepie na produkty sklepowe
Pracując 3 miesiące na umówię zlecenie gdy umowa się skończyła, nie chcąc jej przedłużyć NIE WYPŁACILI PREMII, dodam że salon wyrobił 100% planu. A przecież głównie po to się pracuje żeby mieć większą wypłatę od tej minimalnej. Także nie polecam firmy, zachowanie żenujące !!!!!!!!!!!!!! Starasz się, pracujesz uczciwie, liczysz na premię po czym jej nie dostajesz !!!!
Nic to nie że się zwolnisz po wypłacie bo i tak jest okres wypowiedzenia szczególnie na umowę o pracę jak masz miesiąc wypowiedzenia to i tak jeden miesiąc pracujesz za darmo .Straszne to jest jak człowiek uczciwie pracuje na wypowiedzeniu a nie dostajesz premii Ale czego można się spodziewać po takiej firmie która jest dnem totalnym i (usunięte przez administratora) ludzi z ciężko zarobionych pieniędzy .
W takim razie trzeba przecierpieć okres wypowiedzenia i wiedząc że nie dostanie się premii po prostu nie sprzedawać nic na siebie bo szkoda nerwów jak potem Ci nie dadzą albo polecam iść na zwolnienie żeby regionalnej w pięty poszło
Hehe tylko L4 zostaje coś Ty jej ani w firmie w pięty nie pójdzie bo oni mają ludzi gdzieś .Nie Ty to ktoś inny albo byle kto aby ktokolwiek był .
Jak wchodzą i czytają opinie to się nie dziwię że ciężko jest znaleźć .I bardzo dobrze oby jak najwięcej osób wiedziało jaka to wspaniała firma że ciężko zarobione pieniądze ludziom zabierają .Oni chyba żerują wyłącznie z takich osób .Fuuuu aż mi się słabo robi jak pomyślę że tam pracowałam
Regionalna Warszawy nie daje premii gdy wie ,że jest to wasz ostatni miesiąc pracy !!!!!!!!!
Kierownik salonu bardzo mało kompetentny, nie starała się mnie poznać, raczej to ja pytałam niż Pani kierownik. Rozmowa trwała raptem chwilę Nie wiem czy za dużo się chciałam dowiedzieć ? Ale zadałam pytania w jakim trybie pracują, ilu jest pracowników,oraz poinformowałam że już pracowałam w sklepie obuwniczym i wiem na czym praca polega. Kierownik zmierzył mnie wzrokiem i zakończył rozmowę.
Ale chyba ten sklep do którego aplikowałam jak i cała firma nie szanuje pracowników bo ciągle szukają ludzi do pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
A może tym dwóm panią poprzewracało się w główkach xd
to nie jest portal plotkarski, tylko o pracy. chcecie se plotkować o ludziach, to idźcie z tym na priv.
Słownik chyba Tobie trzeba podrzucić xd
Miałam przyjemność czy raczej nieprzyjemność pracy z obiema paniami. Jedna jakby wszystkie rozumy pozjadała i wiecznie nie zadowolona. Druga wpatrzona w siebie z błyszczykiem w ręku.
Chyba coś ci się pomyliło bo żadna Aga nie pracowała z nami ???????????????? Szkoda że nie masz cywilnej odwagi podpisać się swoim prawdziwym imieniem ???????????????? Pozdrawiam Cię serdecznie kierownik z Nova ????
Wiecie co tam wyrabia się w Gorzowie? Podobno dwa sklepy poleciały Nie ma dwóch kierowniczek, które tam pracowały x czasu
Hejo Poznań jak tam się pracuję z naszą nową Panią ????
fajne buciki robią... kupiłem na weselisko i calusia noc przetańczona i zdały egzamin
A ja jako pracownik mam pytanie może ktoś z góry przeczyta ( bo pan (usunięte przez administratora)ani regionalni nie potrafią odpowiedzieć na pytania ) i da to do myślenia, pracuje w firmie już ponad 6 lat, i od 6 lat 90% modeli damskich , męskich i toreb, to jest ciągle to samo, lub zmienią kolor ale dalej to jest ten sam model. Już klienci Ci stali, którzy byli przestają przychodzić bo ile można handlować tym samym. Ja jako pracownik nawet dla siebie nie mam co wybrać a co mówić klienci. I regionalna i dyrektor dziwią się że nie ma wyników, i straszą cięciem etatów, zwolnieniami, obcinaniem i tak marnej pensji. Czy Wojas nie widzi jaka rotacja pracowników się zrobiła i czym jest to spowodowane, ja kocham ten kontakt z klientem i swoją pracę , ale tego klienta z sezonu na sezon jest mniej z powodu braku nowego towaru. Do kogo my pracownicy mamy zgłosić swoje oraz klientów uwagi skoro Pan (usunięte przez administratora)jak i regionalni mają to w głębokim poważaniu a tłumaczenie się że " są to modele topowe i ciągle modne " jest już żenujące. Ciekawe czy oni sami chcieli by chodzić w jednym i tym samym tyle lat. Nie wspomnę już o jakości jaka jest aktualnie. Sprzedałam ostatnio buty i po tygodniu wróciły na reklamacje. Brązowe buty to strach pastą potraktować bo robią się plamy a dział reklamacji tłumaczy że to wina pielęgnacji a jak pielęgnacji skoro środki rekomendowane przez firmę Wojas. Czy ktoś chce za wszelką cenę pogrążyć firmę czy jednak stawiają na rozwój. Nowi pracownicy też nic nie zdziałają bo ta " młoda krew" nie będzie się starać, powinno się zadbać o tego już posiadanego pracownika jak również o zdobytego klienta i zaoferować solidny nowy produkt.
jak jest tutaj z grafikiem, czy ewentualne niedyspozycje są brane pod uwagę?
ale pytasz w jakim sensie? o jakieś pojedyncze niedyspozycje losowe czy bardziej o to, że np. studiujesz i nie możesz być w pracy załóżmy w czwartki i piątki?
Niby są brane ale jak jest akcja rabatowa to musisz zmienić plany i ddo roboty przyjechać bo musi być pełna obsada.
Okej, rozumiem... słabo no ale cóż, nie pierwszy raz się z czymś takim spotykam, w innych sklepach podobnie
no dokładnie, wiadomo, że coś ci może wypaść i to normalne, bez przesady, tu też pracują ludzie, więc można się dogadać w tej kwestii
myśle że jak to są konkretne dni to na rekrutacji powinnaś poruszyć tą kwestie i będziesz miała jasność, bo tu to można trochę gdybać
Jak wygląda ustalanie grafiku? Można go jakoś dostosować pod siebie? Chodzi mi konkretnie o stanowisko doradcy klienta i zastanawiam się na ile jest to elastyczne, bo jeszcze się uczę i mam ograniczoną dyspozycyjność..
bo jak chodzi o sprzedawcę to tak: możesz składać dyspozycje i generalnie dopóki grafik się spina i wyrabiasz swoją liczbę godzin to jest ok, gorzej jak masz jakieś bardzo ściśle określone dyspozycja tak, że nijak sie tego nie da wpasować w grafik to może być problem, ale nie wiem, nie miałam jeszcze takiej sytuacji
pamiętaj też, że grafik jest dla wszystkich, nie tylko dla ciebie i każdy ma jakieś dyspozycje, które chciałby żeby były uwzględnione, więc musisz to też mieć na uwadze, że nie zawsze da się wszystko tak gładko pogodzić
wszystko jest tak na prawde elastyczne, o ile sie fajnie dogadasz z reszta, to jest kwestia dostosowania wszystko
a często się zmienia grafik? czy można się np. wymienić w wyjątkowej sytuacji z kimś?
o której zaczyna się zmiana w sklepie? jak otwiera się o, powiedzmy 9, to ile wcześniej się przychodzi?
Jeżeli sklep otwiera w galerii o 9, to musisz przyjść na 9. Każda minuta wcześniejsza logowania obecności jest potem do wyjaśnienia. Czasami kierownik regionalny dzwoni jak widzi w systemie że zalogowałas się wcześniej z pretensjami
nie wiem czy widziałyście ale na stronie mają coś takiego jak aplikacja inicjująca (jeszcze nigdy tak nie próbowałam) można by spróbować się zrekrutować na jakieś stanowisko... ja co prawda jestem z Krakowa i pracuje już 1,5 roku ale chciałam spróbować na kierownika sklepu się załapać. Nie wiem czy w waszym przypadku zadziała ale zawsze można spróbować.
Zadzwoń do regionalnej i powiedz ze chciałbyś spróbować jako zastępca kierownika. Zapytaj się czy widzi w Tobie jakiś potencjał. Jeśli nie to nad jakimi obszarami powinnaś popracować aby zwiększyć swoje szanse. Znam kilka osob które awansowało na zastępcę kierownika a teraz są już kierownikami, warto rozmawiać bo szanse są tylko trzeba je mądrze wykorzystywać.
Ja nawet nie wiedziałem że tutaj są zastępcy kierownika. Bo moja kiero twierdzi że w tej firmie nie ma takiego etatu. Tylko jak idzie na urlop to musi ktoś ją zastąpić żeby góra się nie czepiała.
Bo nie ma w tej firmie takiego etatu jak zastępca kierownika. Ktoś z zewnątrz ma kiepskie źródło informacji.
Nikt nigdzie nie awansował. w tej firmie nie ma takiego czegoś jak awans ani etatu zastępcy kierownika jest po prostu druga osoba po kierowniku pomagająca mu kiedy idzie na zwolnienie albo w ogóle się zwalnia i wtedy obowiązki kierownika są na ciebie zwalane i ponosisz odpowiedzialność za cały sklep. Podwyżki wtedy brak a pracy jeszcze więcej Żaden to awans, proszę ludzi nie wprowadzać w błąd
nie wierzę że istnieje taka umowa i może jeszcze większą stawka? Chyba o 100zł więcej niż sprzedawca
Dlaczego niby miałabyś jej nie wierzyć? Kto i w jakim celu miałby sobie wymyślać coś takiego, bez sensu
Gromadza sobie CV w systemie i potem wiadomo ze wybiora najmocniejsza kandydature, mysle ze warto probowac zawsze
To zadzwońcie do salonów w regionie warszawskim na który tak jedziecie i popytajcie bo w części salonów są zastępcy kierownika! Może w innych regionach faktycznie nie ma ale u nas regionalna awansowała Kilku pracowników i nie jest to tajemnica.
mi się wydaję że to może zależeć od ilości sklepów w regionie, jak im idzie sprzedaż i jak kierownik się wyrabia
lepiej pytać odrazu u źródła niż tutaj, bo jak czasem czytam wszystko to średnio to wygląda, lepiej nie robić sobie tutaj problemów tylko działac faktycznie
Cześć, czy ktoś pracował w Katowicach? Jakie macie opinie? Z gory dziękuję za odpowiedzi
ja właśnie mam zamiar wysłać CV, bo jest aktualne ogłoszenie, także chętnie poznam opinie
Tyle się pisze o Wawie ale zapewne w pozostałych rejonach też jest lipa. Jak np wyglada sytuacja w regionie Pomorskim?
Nie mamy rksa od 7 miesięcy i jest świetnie. Mamy dobre wyniki,nikt się nie czepia.Jedynie czasami dyrektor zajedzie na wizytację,porozmawia,doradzi,ale ogólnie jest super.
Wygląda dobrze, bo nie ma kierownika regionalnego od pół roku, dyrektor ogrania temat i na zastępstwo jets kierownik z innego obszaru, czy jakiś kierownik dostał podwyżkę w tym roku ??
Ponoć mamy mieć regionalna na dniach. Ale nie jestem pewny czekamy na oficjalnego maila. Faktycznie bez rksa pracuje się dużo lepiej.
i te wizyty mogą być jakieś strasznie, że tak czekacie? wychodziły może z nich jakieś nieprzyjemności dla wszystkich?
Nie rozumiem większości komentarzy tutaj, ja jestem zadowolona z pracy ale może dlatego, że trafiłam na super ludzi w zespole i przez to dobrze mi się pracuje. Myślę, że dużo zależy właśnie od tego na kogo się trafi i nie ma co całej firmy oczerniać, bo owszem sklepy mają swoje minusy, ale na ludzi z mojego teamu nie mogę złego słowa powiedzieć.
Przecież większość komentarzy dotyczy firmy a nie zespołów w sklepie. To firma wprowadziła bezpłatną godzinną przerwę, to oni wymagają proponowania dodatkowych przedmiotów do zakupu butów czy kierownicy regionalni, którym najłatwiej za słaby obrót obwinić sprzedawcę, ale nie pomyślą jak ktoś już napisał, że od kilku lat ten sam produkt a jakość też nie ta co kiedyś. Ja również na swój zespół złego słowa nie napiszę bo jest świetny.
No jakby nie patrzeć, sprzedawca ma na celu sprzedać produkt, poza tym ja mam stałych klientów i no te osoby regularnie robią tu zakupy, więc chyba im i jakość i stylistyka odpowiada.. Mi ogólnie ta praca pasuje, zgadzam się z wami, że dużo zależy od zespołu, bo to my odpowiadamy za klimat pracy i obsługę.
Ja też mam fajny zespół ale polityka firmy jest do bani .Nie pracuje się wyłącznie dla zespołu ale dla zarobków .I tu się zaczynają schody .Nie przeszkadza ci że w każdym miesiącu jesteś okradana z 15 godz bo obowiązuje Cię przerwa z której nie masz jak korzystać,że twój pracodawca nie ma szacunku do pracowników .To pracuj .Powodzenia
Nie pracuje od dwóch lat ale widzę że nic się nie zmieniło. W skrócie : synuś odziedziczył firmę i liczy tylko na zysk. Ludzie nieważni, studentów przecież nie brakuje? Nie ważne czy na miesiąc, dwa, ważne by sklep był otwarty. Plany takie że nie licz na 100% premii. Szkoda energii na taką firmę.
Szkoda,bo firmie powinno zależeć, aby zespół był wykwalifikowany,a nie co chwilę nowe osoby.Przede wszystkim klientom miło się wraca,jeśli widzą profesjonalnych doradców.
Mam wrażenie że firma woli zwalniać stałych, doświadczonych pracowników z powodu tego co wiedzą o firmie i jakie mają o niej zdanie. Lepiej zatrudnić nowych nic nie wiedzących pracowników, tacy nie będą podskakiwać i walczyć o swoje
Czyżby mowa o regionie WAW ?
Niestety firma nie potrafi zadbać o budowanie stałych i mocnych zespołów .Dla nich jest wszystko jedno kto przychodzi non stop są zwolnienia Nie potrafią i nie chcą zatrzymać pracownika no bo czym ? Przerwa godzinna której nie da się wykorzystać niezabezpieczonym towarem bo przecież Pan(usunięte przez administratora)tylko zyskuje na tym jak może ściągnąć nam z pensji opłakana najniższą krajową plus premia .Nic nie dają od siebie tylko ciągle wymagają .Masakra dno .Brak słów na ta firmę .
Czy zdarza się, żeby na kierownika salonu awansowała osoba z wewnątrz, czy raczej zatrudniają wewnętrznie ludzi już z doświadczeniem na takim stanowisku zarządzającym?
chyba, że masz już jakieś doświadczenie, to są na olx jakieś oferty na kierownika salonu, także obczaj
z tego co słyszałam to we Wrocławiu szukają osoby na kierownika sklepu, ja nie wiem czy będę ryzykować bo to dość spora chyba odpowiedzialność dużo obowiązków, ale jak by ktoś mógł podać konkretne obowiązki jakie ci przypadają to z chęcią bym wysłuchała
właśnie pracowałam praktycznie od zawsze w sieciówkach z ubraniami i faktycznie różnie to bywało dużo zależało z jakimi dziewczynami pracujesz... ja ogólnie lubię w handlu z odzieżą obuwiem i chciałam właśnie wyżej spróbować coś złapać spróbować
A chodzi o regionalną w zastępstwie czy całkiem nową regionalną?
czy na rekrutacji sprawdzają jakoś umiejętności w formie testów, czy coś takiego?
i czy po szkoleniach też jakoś weryfikują to czego się nauczyłaś, czy nie ma nic takiego?
weryfikują to dość mocne słowo, no wydaje mi się, że zawsze coś wyniesiesz z takiego szkolenia, więc na spokojnie
a czy któraś z was może startowała na kierownika sklepu?? bo zastanawiam się jak w takiem przypadku przebiega rekrutacja?
Rekrutację przeprowadza najczęściej Kierownik Sklepu. Jest to zazwyczaj rozmowa o poprzednim zatrudnieniu i pytania typu jak poradziłabyś sobie z trudnym klientem albo jak sprzedałbyś np. Torebke.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wojas S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Wojas S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 300.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wojas S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 191, z czego 17 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 98 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Wojas S.A.?
Kandydaci do pracy w Wojas S.A. napisali 17 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.