Wojas S.A.

3.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wojas S.A.

Szczerze E.
Były pracownik

Wiele można się nauczyć, bo najczęściej uczysz się na własnych błędach. Czasami brak szkoleń albo tydzień pseudo szkolenia. Rzucają na głęboką wodę. Praca pod presją, nagrywanie, podsłuchiwanie, cisi klienci, kontrola z kamer po czym wystawianie oceny. Zawyżane plany, szczególnie w słabszych salonach więc nie ma co liczyć na podwójną premię. Liczone wejścia, z których jest się rozliczanym. Przymus wciskania produktów do pielęgnacji chociaż nic z tego nie masz. Ewentualnie opierdziel. (a sorry ostatnio jakieś konkursiki, które i tak zawsze wygrywa ten sam salon). Przymus codziennego rozliczania pracowników z inwidualnych wyników. Wciskają bezpłatną godzinną przerwę więc w pracy spędzasz nie 12 a 13 h. Brak zabespieczeń, bramek a kamery są tylko do inwigilacji pracowników, więc jak coś zginie to bulisz. Grafik zmieniany kilka razy w miesiącu, mało ich interesuje twój prywatny czas. Bardzo duże wymagania nieadekwatne do zarobków. Pracownicy traktowani jak tania siła robocza, szczególnie w salonach z mniejszym ruchem bo tam te premie to śmiech na sali. W wielu salonach kierownicy mają podstawę praktycznie zrównaną z pensją sprzedawcy. (czyli najniższą krajową) Nawet tacy, którzy pracują tam ok 10 lat potrafią mieć mniejszą podstawę niż sprzedawcy z innych salonów. Brak szacunku szczególnie dla wieloletnich pracowników. Firma, która uważa, że samo to, że się w niej pracuje powinno każdemu wystarczyć. Mają problem przy zakupie czajnika, oczekują czystych salonów ale nie zapewniają nawet odkurzacza. Zwykły obuwniczy sklep a praca jak w korporacji a nawet gorzej bo tam to chociaż wodę i herbatę dostaniesz i płatne przerwy. Na zebrania regionalna musiała sama kupować kawę bo po jednym takim usłyszała, że tylko ciastek się nawpierdzielały. Mentalność jak za (usunięte przez administratora) Mimo to pracuje tam wiele wartościowych osób na których ta firma nie zasługuje.

Pracownik
Pracownik
@Szczerze E.

Dokładnie mam takie samo zdanie jak ty, wyjęłaś mi to z ust. Przykra prawda...????

Paulina
Były pracownik

Trafedia. Wyzysk na każdym kroku. Janusze biznesu. Szkoda słów. Przerwy godzinne obowiązkowe, odpowiedzialność materialna i po 2 pracowników na zmianę. Czyli nie idziesz na przerwę bo boisz się ze cię (usunięte przez administratora). Wiec pracujesz za darmo. Średnio 15 godzin w miesiącu za darmo. Ale spoko… czemu nie. Na święta dostaje się bony. Z funduszu pracy. Bony są do wydania tylko w salonach firmy Wojas. Geniusze! Za uszkodzony towar tez trzeba płacić, za reklamacje które są wydane po terminie z winy działu reklamacji- tez trzeba płacić. Wszystkie prace dodatkowe które w innych firmach wykonują jakieś złote raczki albo serwisanci w firmie Wojas wykonują kierownicy salonów. Za darmo. Kawa, herbata czy woda dla pracowników to rzeczy absolutnie nieosiągalne, niedostępne. Dla elit! Zero benefitów takich jak karta sportowa, jakieś ubezpieczenie… No cokolwiek. Zeroooooooooooooooooooo. Słabe to bardzo na tle innych pracodawców. No ale pracując w firmie Wojas trzeba być wdzięcznym za to ze się pracuje, także czego więcej oczekiwać.

Maria
Pracownik
 Pytanie
@Paulina

Wow tak! Zgadzam się bardzo I ktoś mógłby zapytać po co tam pracujemy? Ale każdy potrzebuje pieniędzy, jest często związany z współpracownikami z którymi od wielu lat pracuje, ciężko tak od razu zmienić pracę zwłaszcza że to firma schodzi na psy i tylko pomożemy im zwalniając się, robiąc miejsce dla nowych, niczego nie świadomych pracowników, którym od nowa można wmawiać jaka to dobra i przyjazna firma

Szycha
Pracownik
@Paulina

Ubezpieczenie jest ????

:)
Pracownik

Pozdrawiam cały region GDA! I całą sieć! Wcale nie jest tak źle jak piszą :D

o.n.a
Pracownik
@:)

Pozdrowienia dla ciebie również ;)

1
Daro
Pracownik
@:)

Nie jest źle. Jest w porządku. Co prawda ja z innego regionu. Ale zawsze należy dzielić przez pół to co przeczyta się w internecie.

Marek
Inne

Kupiłem w Olsztynie półbuty męskie w tamtym roku. Pękła mi sznurówka i do dziś nie mogę kupić odpowiedniej długości, dzisiaj Pan ekspedient powiedział " proszę iść do konkurencji" bo oni już takich sznurówek nie przysyłają. Tak to jest jak trochę firma zaczyna zarabiać , to ma klientów w serdecznym poważaniu !

Były pracownik
Były pracownik
@Marek

Proszę sprawdzić na stronie czy są takie sznurowki jeśli będą to wtedy zaznaczyć dostępność w danym sklepie

M.
Inne
 Pytanie
@Marek

Sprzedawca powiedział prawdę, firma ma w ofercie ok 400 modeli obuwia,trudno do wszystkich mieć elementy zamienne. Następnym razem kup pan sobie buty na rzepy,zamiast na forum pracowniczym wypisywać o swojej niezaradności. Baterie do pilota tv też z pewnością kupujesz w sklepie, w którym kupiłeś telewizor?

Daro
Pracownik
 Pytanie
@Marek

No ale co, mieli Panu wyczarować? Wznowić produkcję jakiegoś elementu, tylko dla Pana? Zgadzam się z M. - no niektórych rzeczy się nie da przeskoczyć.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kierownik salonu bardzo mało kompetentny, nie starała się mnie poznać, raczej to ja pytałam niż Pani kierownik. Rozmowa trwała raptem chwilę Nie wiem czy za dużo się chciałam dowiedzieć ? Ale zadałam pytania w jakim trybie pracują, ilu jest pracowników,oraz poinformowałam że już pracowałam w sklepie obuwniczym i wiem na czym praca polega. Kierownik zmierzył mnie wzrokiem i zakończył rozmowę.

Pytania

Ale chyba ten sklep do którego aplikowałam jak i cała firma nie szanuje pracowników bo ciągle szukają ludzi do pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
kk
Inne

Pani konsultant bardzo nie miła i nie uprzejma. Po wykonaniu telefonu z prośbą o pomoc i pytanie dotyczące wymiany obuwia na inny rozmiar naskoczyła na mnie obrażona na cały świat, podniesionym tonem, że oni wymian nie prowadzą. (w internecie krąży formularz zwrotu\wymiany należy to zweryfikować). Rozumiem, że tego typu pytanie mogło dzisiaj pojawić się niezliczoną ilość razy, ale wydaje mi się, że od tego Pani jest aby pomóc klientom i udzielić odpowiedzi, a nie naskakiwać na klientów.

Elie
Pracownik

Witajcie, weszłam z ciekawości i trochę się dziwię wypowiedziami niektórych, bo u mnie naprawdę nie jest źle. Trafiłam na fajnych ludzi i nie narzekam, bo praca nie jest ciężka. Jeszcze studiuję i mogłam sobie poogarniać wszystko tak, żeby wyrabiać. Nie będę się rozwodzić, bo nie o to mi chodzi, ale pomyślałam że napiszę parę słów jak to wygląda z mojej perspektywy i myślę, że nie tylko mojej.

Marysia
Pracownik
@Elie

Wszystko zależy od RKS na którego trafisz. Sama praca nie jest ciężka, momentami luźna ale zdesperowany uznaniem regionalny może uprzykrzyć Ci życie szczególnie w duecie z dyrektorem sprzedaży. W każdym regionie sytuacja wygląda inaczej

Ada
Pracownik
 Pytanie
@Elie

Praca nie jest ciężka ? To Ty chyba w Wojasie nie pracujesz dziewczynko .

Aniaa
Pracownik
@Ada

Tu naprawdę praca nie jest ciężka. Jak uważasz, że jest, proponuję iść do innej, bardziej obleganej sieciowki-tam zobaczysz, co to ciężka praca.

Mania
Pracownik
@Aniaa

Fizycznie może nie jest ciężka, zależy też w jakim regionie i jakiej galerii pracujesz. Ale psychicznie jest ciężko wytrzymać.

WeRR
Pracownik
@Aniaa

O to to. Ja pracowałam wcześniej w dużo większym ruchu i potwierdzam. a jeszcze wcześniej to pracowałam w gastro więc w ogóle bez porównania. Tutaj jest spokojnie...

Ada
Pracownik
@Aniaa

Psychicznie i fizycznie jest ciężka .Chyba że pracujesz w galerii gdzie nie ma ruchu nie masz dostaw transferów zleceń internetowych itd.

janka 1201
Pracownik

oby jak najdalej

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Najgorzej spędzony czas w moim życiu. Można powiedzieć błąd życiowy. Pracowałam około pół roku. Plany z kosmosu, wymagania z kosmosu. Najlepiej żebyś siedziała centrali w głowie. Oceny pracy na podstawie godzinnej obserwacji z monitoringu (najczęściej pod koniec zmiany kiedy pracownik jest już wykończony) i efektywności sprzedaży. Zasada rzucaj się na klienta jak najbardziej miej go cały czas na oku. Pretensje o wszystko nawet o (usunięte przez administratora) na magazynie głównym w Nowym Targu. Buty często przychodziły z wadami. Pracownik jest wykończony psychicznie. Obserwacja w przeciągu pół roku mojej pracy tam. Wyliczane masz wszystko nawet głupie cenówki. Chcesz przejść na umowę o pracę ze zlecenia Houston mamy problem. Co do salonu: - słabo zatowarowany, ciągłe braki w rozmiarach i towaru Kierownik chyba z pierwszej łapanki. Zrzucić wszystko na podwładnych, nawet szkolenia pracowników ekstra. Szczególnie jak szybciej załapie poszczególne procedury. Zero kompetencji. Nie wiem na jakiej podstawie został on wybrany. Pomoc telefoniczna? Dobre sobie od razu dzwoń na inny salon. Tel z prywatnego nie odbierze no chyba, że zadzwonisz za służbowego, ale w 99% usłyszysz nie widzę nie pomogę. Wtedy to ja dostawałam tel. Zabierze twoich klientów. Sprzeda twoje buty, które sobie odłożysz. Dostawę rozłożysz i przyjmiesz sama. Ciągłe przerwy powyżej 30-40 minut. Rekrutacja pracowników przez kierownika też wygląda interesująco. Jeżeli masz dziecko nie składaj CV (jesteś na straconej pozycji) nawet jak masz mega doświadczenie. Jeżeli masz kompetencje na stanowisku zarządzającym też zapomnij bo jesteś konkurencją. Regionalna nie lepsza(czytaj kierownik tak wlazł w (usunięte przez administratora) że słowo pracownika dla RKS jest nic nie znaczące). Jeżeli chcesz stracić zdrowie psychiczne polecam wszystkim Taki wyścig szczurów można powiedzieć.

janka 1201
Pracownik
@Pracownik

prawda

xyz
Kandydat
 Pytanie

Na stanowisko kierownicze są zawsze rekrutacje z zewnątrz, czy zdarza się, że wyłaniają kogoś z zespołu awansem?

qazwsx
Pracownik
@xyz

Zdarza się, że przyjmują kogoś z zespołu.

Qwerty
Kandydat
 Pytanie

Czy sa Jakies dodatkowe benefity dla pracownika? (Karta multisport)

1
pracownik
Pracownik
@Qwerty

Haha, możesz o tym zapomnieć :) Karta multisport to marzenie. Masz tylko premie - 2% z własnego miesięcznego obrotu, np. zrobiłeś/aś 20 000 zł = 400 zł brutto i od tego odejmują podatek, wiec chyba wychodzi ok. 330zł. Musisz pamiętać, że zawsze ktoś może te premię zabrać

Ktoś
Pracownik
@Qwerty

Niestety firma jest zacofana jeśli chodzi o takie rzeczy. Nawet butow nie dadzą do chodzenia w pracy. Koszulki firmowe to jakaś porażka. Po praniach wyciągnięte pod szyja jak piżama. Zamiast wyglądać elegancko to się wygląda jak każdy zresztą wie. Przynajmniej jakieś ładne koszule by mogli dać. Sklep z taką renomą a my wyglądamy jakbyśmy pracowali w sklepie sportowym. My jestemy wizytówka firmy więc powinniśmy wyglądać elegancko. A jeszcze jeśli chodzi o te znizki pracownicze to czasem klienci mniej płacą za buty jak są wyprzedaże, więc słaby jest moim zdaniem ten rabat. Przynajmniej jakby te 40% mozna bylo od wyprzedaży liczyć to jeszcze. A tak to każą liczyć od ceny pierwotnej. Jak dla mnie porażka. Patrzą żeby tylko zaoszczędzić na pracownikach. To nie jest firma przyjazna pracownikom. Ale sama na tym traci w pewien sposób. Dużo by się jeszcze znalazło ale każdy wie jak jest.

Marika
Pracownik
@Ktoś

Ja tam w koszuli bym pracować nie chciała. Wolę obecne wdzianka. Wygoda > walory estetyczne, jak dla mnie. Po kilku godzinach pracy i tak już mam gdzieś jak wyglądam. Więc mi obecny układ pasuje.

1
Elka
Pracownik
@Ktoś

Jak dla mnie ubrania spoko, nigdy nie uważałam, że jakoś źle wyglądam. A rabat też okej, bywają sporo mniejsze

także ten
Kandydat
@Ktoś

Żeby wszędzie tak "oszczędzali" jak u was dając premie czy jakiekolwiek zniżki... Serio...

Hulia
Pracownik

Opinia nie może być prawdą, opinia zawsze jest subiektywna.

X
Inne

Wysyłka towaru na inny adres , brak rzetelności , mimo potwierdzenia SMS o zmianie adresu dostawy towar wysłany na inny adres.

Findme
Kandydat
 Pytanie
@X

To czemu się nie kontaktujesz z obsługą klienta? Plus to nie jest tak, że adres dostawy zmienia się już na poziomie firmy kurierskiej?

plotkara
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam pytanie, czy wypłacana jest stawka nocna dla umów zlecenie? Chodzi o prace do godziny np. 1:00. Czy wiecie jak mniej więcej to wygląda? Pozdrawiam.

1
Karolina
Kandydat
 Pytanie
@plotkara

a to w wojasie pracuje się na zmiany nocne???

Karolina
Kandydat
 Pytanie
@plotkara

nie mialam pojęcia. co się robi na takich zmianach nocnych?

Karolina
Kandydat
@plotkara

i jeszcze jak ktoś mógłby mi powiedzieć jak często one są to bylabym turbo wdzięczna

nono
Pracownik
 Pytanie
@Karolina

Pytasz o produkcje czy co?

Bjuti
Pracownik
@plotkara

na produkcji masz dwie zmiany 7-15 i 15-23 jak coś

plotkara
Kandydat
@Karolina

Nie pracuje się na zmianach nocnych, ale czasami przy VM lub Inwentaryzacji zostaje się do późna.

Karolina
Kandydat
@nono

nieee, nie chodziło mi o produkcję

Karolina
Kandydat
@plotkara

chodziło mi właśnie o pracę na sklepie i jak to w praktyce wygląda dokładniej

Karolina
Kandydat
 Pytanie
@plotkara

jeszcze ostatnie pytanie. czy VM zajmuje się specjalna osoba do tego oddelegowana czy każdy pracownik na sklepie?

Nick
Pracownik
@Karolina

Każdy pracownik robi vm. Dostajesz instrukcję i według niej robisz. Vm odbywa się po godzinach pracy. Ale sklepy które nie mają kamer robia w trakcie otwarcia sklepu. Niestety. Szkoda ze ci co je maja musza zostawac dłużej.

łucja
Kandydat
 Pytanie
@plotkara

Często są takie inwentaryzacje?

Karolina
Kandydat
@Nick

ciekawe bo w innych sklepach sieciowych tylko bardziej ciuchowych vm zajmuje się osoba na stanowisku dekoratora i zajmuje się tylko tym. tutaj tym lepiej że można się też więcej nauczyć zawsze, jak dla mnie to na plus

Karolina
Kandydat
@Nick

Dziękuje za wszystkie informacje, z pewnością są bardzo przydatne i dla mnie i może dla innych

łucja
Kandydat

e to myślałam że częściej.

Moana
Pracownik

Hej wszystkim, pracuję od miesiąca i chcę na świeżo opowiedzieć o moich pierwszych wrażeniach ze sklepem zanim zapomnę jak to wyglądało na rekrutacji i tak dalej. Ogólnie przyjmowała mnie kierownik mojego salonu, więc od razu mogłam ją poznać i stwierdzić czy nadajemy na tych samych falach. Była bardzo w porządku, pytała o takie standardowe rzeczy.. Miałam wcześniej trochę doświadczenia w pracy w sklepach i nie było problemu z dostaniem się. Jeszcze studiuję więc wolałam umowę zlecenie co też dało się załatwić. Na początku było trochę zagubienie, bo to nowe miejsce, produkt, ale miałam czas, żeby wszystkiego się uczyć, dostawałam coraz więcej zadań. Kontakt z klientami wychodził mi od początku więc z tym miałam najmniejszego kłopotu. Lubię trochę doradzić, coś pomóc w razie potrzeby, trzeba to lubić. Czasami jest na spokojnie, a czasami robi się kocioł ale przy zgranej ekipie da się wyrobić ze wszystkim. I to chyba najważniejsze bo rzeczywiście trafiłam do sklepu z fajną atmosferą. Premie są tutaj na pewno wyższe niż w poprzednich moich pracach, przy sporym ruchu tak jak u nas nie jest problem, żeby zrobić cel na dany miesiąc. Jasna sprawa, że nie wypowiadam się z perspektywy wszystkich sklepów tylko mojego i jest to subiektywna opinia, tak naprawdę jeszcze świeżaka, ale jestem zadowolona z tego jak to wszystko wygląda. Oby tak dalej.

Poni
Kandydat
 Pytanie
@Moana

Miałaś jakieś szkolenia z kasy osobno? Bo to mnie najbardziej stresuje, żeby sobie nie pomylić i nie skasować klienta na za dużo pieniędzy a później słyszałam, że nie tak prosto to odkręcić, zwłaszcza jak idzie kartą. Nie znam się w ogóle nad tym a zaczynam powoli szukać jakiejś pracy

Bel
Pracownik
@Poni

ja od siebie moge powiedzieć, że wszystko mi pokazali jak sie obsługuje na kasie, jak się nalicza zniżki, robi zwroty itp. w końcu teraz każda kasa działa z odpowiednim systemem, więc siłą faktu ktoś musi ci ten system wytłumaczyć i być przy tobie przynajmniej przy pierwszych transakcjach, żebyś podłapała i potem już sama sobie radziła

Gobini
Pracownik
 Pytanie
@Moana

A pracujesz gdzieś w galerii czy w osobnym punkcie?

Alixja
Kandydat
@Moana

jakiś czas temu pracowalam w jednej sieciówce tak sie składa, że w jednej z tańszych i zawsze bylo dużo ludzi i na przyklad jedna osoba na kasie. wiele rzeczy bylo spoko, ale na pewno nie będzie mi brakować tych zniecierpliwionych spojrzeń ludzi, ktorzy są święcie przekonani, że obsługujesz wolniej niż bys chciała i dlatego teraz wolalbym posuzkać czegoś w mniejszym sklepie jeśli mam być szczera

Alixja
Kandydat
@Moana

fajnie jakby ktoś jeszcze sie udzielił

Hamster
Pracownik
 Pytanie
@Alixja

No ale co ci mamy powiedzieć? no szkoda że tak miałaś ale wszędzie ci się trafi jakaś roszczeniowa osoba i trzeba po prostu zagryźć zęby.

Łada
Kandydat
@Alixja

Postaw się też w roli klienta, ja np kupuje w sieciówkach i jeśli jest duża kolejka, to na prawdę potrafi to zmęczyć... Nie jest to wtedy ani wina klienta ani kasjera a jednak klimat się delikatnie mówiąc psuje...

Alixja
Kandydat
@Łada

taaa kliemat sie psuje tylko ciekawe, że kasjerce nie wolno tego okazać klientowi, ale klient to juz może powiedzieć co mu sie zachce. nie jest mi szczególnie przykro nie rozpaczam z powodu różnych sytuacji, po prostu bardziej uświadamiam, że tak to wygląda. a z pracy w handlu zawsze mialam swietne wspomnienia

Alixja
Kandydat
@Łada

tutaj przypuszczam, że takich problemow nie ma to nie są ogromne sklepy i nie walą do nich tłumy

Łada
Pracownik
@Alixja

Raczej falami jak już, nie wiem od czego to zależy. Może jak ludzie widzą, że ktoś jest w sklepie to też wchodzą, czy co. Teraz po za tym przed świętami to jest większy ruch rzeczywiście. Tyle dobrze, że i tak nie wpuścisz więcej ludzi na sklep niż powierzchnia przewiduje.

Nick
Pracownik
@Łada

U mnie i tak nie liczy się klientów. Przecież nie będziemy się pytać kto jest zaszczepiony. Jak wiadomo zaszczepieni nie wliczają się do limitu.

ona
Pracownik
@Łada

czy ja wiem czy falami, ja nie zauważyłam tak tego, może za krótko pracuję.

Wikiii
Kandydat
@Nick

Ale w teorii tak powinno być. Widziałam w jednym sklepie że każą okazywać ten paszport kovidowy i moim zdaniem to akurat normalne. Ale nie chce wywoływać kłótni absolutnie tutaj.

Iti
Pracownik
@Alixja

No takie uroki tej pracy, w każdej branży w sprzedaży panuje zasada "klient nasz pan" chcąc nie chcąc

roma
Kandydat
 Pytanie
@Iti

a często się zdarza że trzeba mówić po angielsku? pewnie zależy gdzie ale może ktoś miał styczność

Była pracownica
Pracownik
@Poni

Jak koleżanki będą fajne to Ci pomogą ale różnie z tym bywa w tych czasach zależy na kogo trafisz!

Dara
Pracownik
@Była pracownica

Tak ale to też zależy jakie będzie miała podejście na początku. Zresztą... czy to kwestia czasów, nie sądze, wcześniej też spotykało się różnych ludzi i też się tak samo mówiło, że "takie czasy"... Życie, trzeba się nauczyć żyć i z takimi i z takimi ludźmi moim zdaniem.

Janka
Pracownik
@Dara

praca w grupie osób rządzi się swoimi prawami, trzeba umieć postawić granicę, ale też być dobrym dla innych i dla ogólnego dobra wspólnego :) raz na wozie raz pod wozem, ale ja mam super zespół chociaż wiadomo nie zawsze jest idealnie

nana
Pracownik
@Dara

Ja byłam pozytywnie nastawiona, to mnie sprowadziły na ziemie jak potrzebowałam pomocy to laski widziały że mam problem, jestem nowa nie umiem kasy obsługiwać ale w sprzedaży szło mi bardzo dobrze więc chyba zazdrość tutaj wyszła ale na szczęscie była jedna fajna dziewczyna inna niż reszta i mi pomogła. Bardzo jej za to dziękuje.

Molly
Pracownik
@roma

Czy często, nie da się odpowiedzieć, to wróżenie z fusów. Ale zdarza się. Ja pracuję w galerii usytuowanej zaraz przy dworcu (w zasadzie są połączone) więc mam to częściej niż rzadziej.

Izzz
Pracownik
@nana

Ja kiedyś miałam podobnie z taką dziewczyną że mnie uratowała w innym sklepie, jak potrzebowałam i do tej pory się trzymamy razem!

Izzz
Pracownik
@nana

Sprawdza się że przyjaciół poznaje się w trudnych sytuacjach. Teraz z kolei u mnie w Wojasie też miłe mam osoby, ale np. tak bardziej je traktuje "służbowo" no ale z szacunkiem itd.

mała
Kandydat
 Pytanie
@Izzz

o jakim regionie mówisz?

nono
Pracownik
 Pytanie
@mała

Co za różnica? Nie wyczaisz po regionie i tak.

niepowazna rekrutacja
Kandydat

Szanowni, bralem udzial w rekrutacji na stanowsiko kierownika sklepu w salonie w Lodzi. Podzcas pierwszej rozmowy przez telefon z pania kierownik regionalna umowilismy na termin - w dniu dzisiejszym, oraz poprosila o przyniesienie wydrukowanego CV - jak powiedziala "by oszczedzic papier i tusz drukarki". Zgodnie z umowa stawilem sie na rozmowie w sklepie, jak sie okazalo pani kierwonik nie bylo na miejscu. Pacownicy sklepu skontaktowali sie z pania, ktora przekazala "przeproscie pana, osoba na stanowisko jest juz zatrudniona". No prosze panstwa - bardzo nieprofesjonalne i niepowazne podejscie - brak szacunku dla mnie jako kandydata - nawet nie pokusiala sie pani kierownik regionalne by osobiscie przeprosoc za zaistniala sytuacje. Pozwala mi to na podstawie tych interakcji sadzic ze po zatrudnieniu mogloby byc tylko gorzej (trudna komunikacja, brak szacunku dla pracownika oraz "oszczednosci" by przynosic np papier do drukarki z domu). Najwidoczniej taka jest polityka tej firmy i w taki sposob reprezentowana jest przez przez kierownika regionalnego (samo stanowsiko mowi samo przez siebie) Szczerze odradzam nawet aplikowania do tej firmy, bo wiaze sie to ze strata czasu (wziecie wolnego z obecnej pracy). A osobie zatrudnionej zycze powodzenia!

Jola
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanko jeśli ktoś pracuje u agenta w salonie Wojas to ile zarabia? Jak obliczana jest wypłata?co za co i ile %? czy zarobki są wszędzie takie same?czy to agent płaci tyle ile chce?

Aneta
Pracownik
@Jola

Najniższą krajową plus 2% od sprzedaży indywidualnej lub 4% przy wykonaniu planu salonu

jojo
Kandydat
@Jola

nie wydaje mi się żeby to od agenta zależały wypłaty.. to jest ogólnopolska sieć więc to sieć ustala stawki

Helena
Pracownik
 Pytanie

Czy firma planuje zwiększenie podstaw lub premii? Czy szukują się jakieś zmiany dla pracowników na lepsze?

Królik
Pracownik
 Pytanie

Szybkie pytanie czy mogę zapłacić kartą podarunkową za buty z rabatem pracowniczym?

Bonnie
Pracownik
 Pytanie
@Królik

pracujesz tutaj nie wiesz tego i jeszcze zamiast zapytać się kogoś w salonie swoim to pytasz na goworku????

Nick
Pracownik
@Królik

Oczywiście że możesz. Karta podarunkowa działa jak karta płatnicza.

kiki
Kandydat
 Pytanie
@Nick

ile jest rabatu? to jakoś miesięcznie czy rocznie jest dawane?

Ala
Kandydat
 Pytanie

czyli tak jak ktoś pisał ewentualne rekrutacje to dopiero po nowym roku nie? szybka impreza i można szukac pracy ;)

koralina
Kandydat
@Ala

No widziałam parę ofert, więc jak szukasz, to teraz jest dobry moment

2
Królik
Pracownik
 Pytanie

Szybkie pytanko czy mogę zapłacić kartą podarunkową za buty z rabatem pracowniczym?

Wikiii
Kandydat
 Pytanie

Myślałam o przyjęciu się do Krakowa a widzę, że tutaj dużo ludzi się wypowiada więc zapytam tutaj. Jak wygląda sprawa umowy? Można być na zleceniu?

Wikiii
Kandydat
 Pytanie
@Wikiii

Ile trwa rekrutacja tak mniej więcej? Jest szansa żeby zacząć od tego 3 stycznia już jeśli złożę teraz papiery? Rzecz jasna jak mnie przyjmą.

ltl
Pracownik
@Wikiii

Tak

ltl
Pracownik
@Wikiii

Tu się nie da jednoznacznie odpowiedzieć, bo na każdym sklepie może to wyglądać różnie. Ale myślę, że szansa jest, pod warunkiem, że przestaniesz się dłużej zastanawiać i zmaiast tego złożysz papiery od razu.

Wikiii
Kandydat
 Pytanie
@ltl

To znaczy złożyłam już ale chciałam w międzyczasie o parę rzeczy dopytać. To "tak" dotyczyło umowy zlecenia czy czegoś innego? Bo tak raczej tajemniczo to brzmi.

Wikiii
Kandydat
 Pytanie
@ltl

Znaczy doceniam, dzięki i tak dalej ale jednak wolę dopytać. Czyli w dwa tygodnie można się zamknąć?

ltl
Pracownik
@Wikiii

A widzisz, dałam 2 odpowiedzi i miały odnośniki do konkretnych pytań, ale rozumiem, że nadal może to wyglądać niejasno Pierwsza odpowiedź dotyczy pytania o umowę, druga rozwija temat rekrutacji

ltl
Pracownik
@Wikiii

Powiem tak, generalnie tak jak wspomniałam wyżej, to zależy od zapotrzebowania kadrowego w danym miejscu Ale na chłopski rozum, nie wiem czy w okresie świątecznym będzie czas na przeprowadzenie szybkiej rekrutacji, raczej wszyscy mają za dużo na głowie, więc raczej calowałabym, że od nowego roku dopiero się zacznie - ale to moje przypuszczenia tylko

Wikiii
Kandydat
@ltl

No jutro Wigilia więc już pewnie i tak w tym tygodniu nic nie ruszy. Dzięki, dam znać jak czegoś się dowiem.

Iti
Pracownik
@Wikiii

Powodzenia ;)

Zostaw merytoryczną opinię o Wojas S.A. - Nowy Targ

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wojas S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wojas S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 300.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wojas S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 191, z czego 17 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 98 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wojas S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wojas S.A. napisali 17 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wojas S.A.
Przejdź do nowych opinii