Opinie o Iviter Iwo Czerniawski w Warszawa

Iviter Iwo Czerniawski
3 74 81 5 1
MarekMostowiak Nowy wpis
Nazwa działu: Marketing

Może na diagnozę i naprawę sprzętu trzeba czekać tak długo, bo właściciel jest zajety zakładaniem nowych kont w celu podbijania sobie opinii, to tez zajmuje sporo czasu ????‍♀️ Swoją drogą zaskakująco dużo pozytywnych recenzji ivitera w google, to konta które oceniają restauracje należąca do pana iwo :) cóż za niebywały zbieg okoliczności!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Piotr Nowy wpis

Niestety nie mogę się pozytywnie wypowiedzieć na temat tego serwisu. Trafiłem do nich z 10 letnim Termomiksem pan po pobieżnych oględzinach wydał wyrok, 2000 zł naprawa plus 800 zł nowe noże. Wiem że sprzęt jest drogi ale koszty naprawy wydały mi się chore. Na moje stwierdzenie że w takim układzie rezygnuję z naprawy pan przygarnął termomiks do siebie i stwierdził że serwisant go przejrzy i określi rzeczywiste koszty naprawy i ze może uda się taniej. Nie zgodziłem się i zrezygnowany za namową kolegi podjechałem do autoryzowanego serwisu. I tu pełne zaskoczenie koszt wymiany panelu przedniego i elektroniki 352 zł a wymiana noży 236 zł razem 588 zł. Chciało by się o panach z Dzielnej powiedzieć że to zwykli (usunięte przez administratora) i naciągacze ale nie można wszak mamy wolny rynek, serwis może zarządać za naprawę każdej kwoty i jeśli tylko znajdzie się (usunięte przez administratora) który to łyknie to wszystko jest ok. Ja w każdym bądz razie omijam ten serwis szerokim łukiem. Nie pozdrawiam.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Weronika Nowy wpis

Zawiodłam się już na jednym serwisie, gdzie odmówiono mi naprawy wzmacniacza, ale podjęłam ryzyko i przyjechałam na Dzielną. Bardzo miła obsługa, wycena i diagnoza była darmowa, a naprawa trwała niecały tydzień. Bardzo polecam ten serwis.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 13 dni.
 Pytanie

Hej, czy w firmie Iviter Iwo Czerniawski płacą za nadgodziny?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
Konrad Bemowo

Witam. Poszedłem do serwisu Iviter z zepsutā wiertarką. Zostałem przyjęty bez żadnego czekania (ok. 16) i po szybkiej (to tylko wiertarka :)) i bezpłatnej diagnozie usłyszałem konkretną i profesjonalna opinie. Naprawa sprzętu kosztowałaby porównywalnie do zakupu nowego podobnej klasy. Dziękuję za profesjonalizm. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@Konrad Bemowo

Dziękuję za tę opinię!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ania
Nazwa działu: Marketing
@Konrad Bemowo

Bardzo mi miło, że docenił Pan szczerość i zgodnie z moją prośbą, napisał Pan pozytywną opinię. Polecamy się na przyszłość, jak mówiłam, zapraszamy zawsze.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytacz
@Konrad Bemowo

Konrad Bemowo Rozwiń swój wpis z tą wiertarką, bo jestem bardzo ciekaw. "Po szybkiej diagnozie niedziałającej wiertarki" - może jej do prądu nie podłączyłeś ? Ha ha ha... To jakiś żart... Najtańsza wiertarka kosztuje 100 zł, to na twoim miejscu jednak kupiłbym nową, zamiast oddawać sprzęt do tego serwisu.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Handlowy
@Pytacz

Ale my naprawiamy niekiedy wiertarki bardzo drogie, różne. Pytaczu - przedstaw się może?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Mateusz
Nazwa działu: IT

@Sub Miałem dokładnie to samo, też zamiast naprawić mój keybord, to go bardziej popsuli. Najlepsze są riposty i wyjaśnienia właściciela... Małowiarygodne są również wszelkie wpisy rekomendujące serwis. Pojawiają się niemalże od razu po negatywnym wpisie. Jeżeli mogę komuś coś doradzić, to omijać ten serwis szerokim łukiem.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś1
Iwo Czerniawski
@Mateusz

Drogi Mateuszu - podaj mi proszę numer naprawy - koniecznie muszę zapoznać się z Twoją sprawą. Napisz tutaj - chętnie publicznie zajmę się sprawą. Ja nigdy nie przechodzę obojętnie. W kwestii pozytywnych komentarzy - mamy 800 Klientów w miesiącu. Naprawy kończą się w przypadku większości z nich. Żyjemy z tego i utrzymujemy naszą załogę, która liczy kilkadziesiąt osób - jak myślicie - czy mogą być z tego dobre komentarze? No - jak myślicie?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Krzysztof G

Jestem zadowolony. Generalnie szybko,w ustalonych wcześniej kosztach i terminie . Nie weryfikowalem wcześniej kosztów. Po pierwszej opinii koszt naprawy stopniał o 25%. Nie mam wiedzy jak i za ile byłoby u konkurencji, ale na tą chwilę nie mogę powiedzieć złego słowa. Sprzęt wydany czysty (płyta indukcyjna)i odpowiednio zabezpieczony.

Pomocna?
Tak6Nie4
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@Krzysztof G

Dziękuję - prowadzenie firmy serwisowej nie jest proste, powiedziałbym, że jest bardzo trudne. Jestem wdzięczny za pozytywną ocenę. Wiem, że nie wszystko u nas działa jeszcze idealnie - ale bardzo ciężko pracujemy nad tym aby osiągnąć jak najwyższy poziom.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
ok
@Iwo Czerniawski

ok

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sub
Nazwa działu: Serwis

NIE POLECAM NIKOMU!!!! Ja jestem bardzo niezadowolony z usługi jaką pseudo serwis inviter wykonał dałem klawisze keyboard które raz był dźwięk raz nie było niby naprawa trwała około 1.5 miesiąca gdzie po odebraniu okazało się ze są bardziej uszkodzone niż im dałem bo jak już się uruchomiły do po minucie grania tak zaczęło trzeszczeć ze trzeba było odrazu wyłączyć spieprzyli cały sprzęt gdzie teraz nadaje się na śmieci . Zanim im oddałem do naprawy to jak dźwięk zaskoczył to przynajmniej już grał dopóki dopóty ich nie wyłączyłem . Nie polecam ich usług nikomu porażka .

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Serwis
@Sub

To jest jakaś ostra bzdura. Ktoś, kto faktycznie miałby taką sytuację, zgłosiłby się do nas na reklamację, gdyż wydał pieniądze na naprawę - a my bardzo chętnie reklamacje rozpatrujemy na korzyść Klientów - właśnie po to, aby uniknąć takich sytuacji. (usunięte przez administratora)jeżeli to prawda - proszę jednak o kontakt. Jeżeli nie jest to prawda - to ja doprawdy nie rozumiem, dlaczego na gowork można takie głupoty wypisywać - co ciekawe czy w google, czy na facebooku aż takiej anonimowości nie ma...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sub
Nazwa działu: Serwis
@Iwo Czerniawski

Nie żadne bzdury !!! Szczera prawda reklamacja była zrobiona i (usunięte przez administratora) zrobiliście oddaliście pieniądze a sprzęt został zepsuty totalnie mam na to świadków zdjęcia oraz nagrania filmików jak działały zanim do was trafiły a jak grały jak odebrałem . Do was pierwszy raz trafiły prosto z serwisu Yamaha i oferowaliscie ze na 100% zostaną naprawione i znowu (usunięte przez administratora) prawda nie potraficie moim zdaniem naprawiać i was nie polecam nikomu wy psuje nie zostawię tej sprawy w taki sposób opisze was na fb Instagram i wszędzie gdzie będzie mogła przeczytać o was masa ludzi a sprawę kieruje tam gdzie trzeba . Oddacie za sprzęt który zepsuliscie który był wart waszym zdaniem jak to któryś z was stwierdził około 5.500-6000zl . Pozdrawiam.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sub.
Nazwa działu: Serwis
@Sub

I jeszcze jedno siedzisz człowieku i się slinisz jak ktoś coś miłego napisze bo wam uda się naprawić jakieś żelazko czy opiekacz ale jezeli ktoś taki jak ja prawdę napisze to do winy nie potrafisz się przyznać tutaj akurat nie będę mógł udostępnić dowodów typu filmy nagrania ale są portale gdzie to zrobie .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@Sub.

Drogi Anonimie! iwo (at) iviter.pl - to mój mail. Jestem właścicielem firmy. Nikt ze mną się nie kontaktował. A z miłą chęcią pochyliłbym się nad Pana problemem i rozwiązał go z korzyścią dla Pana. Mniej nerwów - więcej myślenia w kierunku rozwiązania problemu. Czekam z niecierpliwością na kontakt. Iwo Czerniawski

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Serwis
@Iwo Czerniawski

Powiem więcej - ja bym już działał w tej sprawie, dzisiaj, teraz, natychmiast - gdybym wiedział o czym mówimy. "@Sub" - nie znam takiego Klienta, ani takiej sprawy - występującej pod takim pseudonimem. Proszę podać numer sprawy, albo nazwisko - może być na maila lub tutaj. Nie ma znaczenia. Zareaguję natychmiast.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sub.
Nazwa działu: Serwis
@Iwo Czerniawski

Jezeli tak jest jak pan mówi sprzęt moge wysłać na wasz koszt zostawię temat jezeli keyboard zostanie naprawiony . Technik stwierdził ze bie da rady naprawić. Moj e-mail: subaru76@me.com prosze się kontaktować i dogadamy szczegóły podam panu na meila nr. Tel.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@Sub.

Napisałem do Pana - z niecierpliwością czekam na informację odnośnie tego o czym rozmawiamy - jaka to była naprawa? Proszę napisać. pozdrawiam! Iwo Czerniawski

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Magda

Ja jestem bardzo zadowolona z usługi. Zostawiłam telefon Huawei do naprawy, za dwa dni odebrałam już działający. Był po zalaniu i martwiłam się, że już nic z niego nie będzie. Przez telefon uprzedzono mnie, że czas odgrywa tu rolę i czym prędzej podjechałam do serwisu, gdzie od razu się nim zajęto. Polecam.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś1
Iwo Czerniawski
@Magda

Dziękuję za tę opinię! Polecamy się!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
jolantarut@wp.pl

Witam chcialam bardzo podziekowac serwisowi Iviter mieszczacego sie w warszawie na ulicy dzielnej 7a za szybka naprawe mojego sprzetu bardzo mila obsluga widac ze ludzie ktorzy tam pracuja znaja sie na swojej pracy i wykonuja ja bardzo zetelnie bede na pewno polecala ta firme swoim znajomym i nie tylko dziekuje

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@jolantarut@wp.pl

Dziękujemy za pozytywną opinię. Bardzo polecamy nasze usługi - zawsze wtedy, gdy będą potrzebne :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
pawortfirst

Dzięki za profesjonalną i szybką naprawę głośnika wysokotonowego kolumny Dali.Dziękuję panu za naprawę i pani w miejscu przyjmowania sprzętu ,Super

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@pawortfirst

Dziękujemy również. Polecamy się na przyszłość!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
bj
Nazwa działu: IT

Bardzo mila i fachowa obsluga. Dokonali serwisu (maly problem) i nie pobrali opaty. Super!

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@bj

Dzięki. Polecamy się!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kartuzy
Nazwa działu: IT

Coraz rzadziej mamy okazję do wyrażania swojego zadowolenia z jakości lub sposobu świadczenia usług. Tym większe było moje zaskoczenie po dwukrotnym kontakcie z Firma Iviter. Wysłany sprzęt został zgodnie z umową wstępnie zdiagnozowany a następnie profesjonalnie naprawiony. Podczas drugiego, osobistego już kontaktu i wizyty w serwisie, Pan Robert w sposób niezwykle przyjazny i profesjonalny ocenił dostarczony sprzęt (aparat fotograficzny po upadku na betonową nawierzchnię) uznając, ze koszt naprawy może przekroczyć wartość sprzętu. Analiza techniczna wykazała, że naprawa, skutkująca wydaniem gwarancji jest nie rentowna ze wzgledu na koszt. Aparat został profesjonalnie złozony i odesłany bez naliczenia jakichkolwiek kosztów. Nadmieniam, że aparat w chwili obecnej działa (oby jak najdłużej. W tej sytuacji jedyne co mogę zrobić to wyrazic swoje uznanie dla Firmy Ivitar i polecić ja potencjalnym klientom. Z poważaniem Bogdan R.

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: IT
@Kartuzy

Dziękuję Wam za tę opinię!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
wito z Wawy

Witam, Nie zdzierają, szybko i konkretnie potrafią pomóc.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: IT
@wito z Wawy

Dziękuję za tę opinię. Generalnie tanim serwisem też nie jesteśmy. Ale staramy się już na starcie umówić.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kamila
Nazwa działu: Handlowy

Polecam, mam bardzo dobre doświadczenia. Naprawiałam Express do mleka dla dzieci, naprawa miala potrwac do ok 2 tyg a już po kilku dniach dostałam telefon ze jest już gotowy i sprawny. Dobrze wiedzieć gdzie jest tego typu serwis. Kontakt dostałam z polecenia firmy konkurencyjnej. Polecam. Kamila

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Adolf
Nazwa działu: Handlowy

Nie polecam - nie mają poczucia humoru. Zakupiłem 3 hot dogi - wszystkie były zimne! Skandal!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Mariola
Nazwa działu: IT

Bardzo polecam tych chłopaków! Mają piękne różowe kostiumy. Fajnie jest.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Gosia
Nazwa działu: IT

Dołączam się do opinii Adama. nie polecam. Mam złe doświadczenie z tym serwisem.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Monika
@Gosia

Gosiu, jakie doświadczenie, może powiesz? Bo ja tam byłam i przeżyłam "słodki horror", nie wiem, jak to nazwać. Może powinnam ostrzec tu ludzi, żeby nie zgodzili na naprawę za friko. Ode mnie nie chcieli brać pieniędzy za naprawę, którą dokonali od ręki. Miły Pan powiedział, że pieniądze to nie wszystko. Był bardzo życzliwy i uprzejmy. Nie wiem, co teraz, bo głupio się czuję..

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Marta
Nazwa działu: IT

Nie polecam usług tego serwisu. Proszę uważać.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś2
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Handlowy
@Marta

Kim jesteś drogi anonimie?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Grzegorz
@Marta

Kajdanki zakładają a sprzęt zabierają na siłę do naprawy? Jeśli tak, to pojadę tam, dzięki

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Arkadiusz

Szanowni , mamy wolny rynek , nie zapomnijmy o tym. Po drugie u nich ceny mają pokrycie, gdzie osobiście doświadczyłem się oddając sprzętu do naprawy . Wiadomo, że każdy z nas chcę żyć tanio i luksusowo., ale tak się nie da, niestety. Zastanówcie się na chwilę, czy warto mieć pretensje do kogokolwiek z powodu braku pieniędzy, bo nas na to nie stać? Trzy lata temu zakupiłem sprzęt audio o wartości 25000 zł. Pewnego dnia nie chciał włączać się. Jest awaria i muszę go naprawić. Nie szukałem tanich fachowców, lecz profesjonalistów w tej dziedziny i zdałem sobie sprawy , że to nie będzie tania naprawa. Znalazłem ich przez internet i udałem się do nich - Dzielna 7a. Moje wrażenie? I tutaj firma sprawdziła się doskonale, zapewniając wysoką jakość usługi. Muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczony jakością świadczonych przez Pana kierownika usług i dbaniem o klienta, Na pewno będę polecał Was znajomym.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Adam
Nazwa działu: IT

Nie polecam.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś1
Rafal
Nazwa działu: IT

Ja też nie polecam.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś1
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Handlowy
@Rafal

Rafał - a ty kim jesteś? Byłeś naszym klientem? Może się podpisz?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Stary Grzyb
Nazwa działu: Handlowy

"Chaos na Placu Konstytucji" Poszedłem do Serwisu w celu naprawienia słuchawek, do wymiany zostały zakwalifikowane poduszeczki. Na pytanie "czy wymienione poduszeczki zostaną mi zwrócone?", otrzymałem pozytywną odpowiedź. Przy okazji okazało się, że mogę zamówić kabel (czteropinowy) do słuchawek. Posiadany kabelek, ma końcówki czteropinowe (Miły Pan wytłumaczył "czym to się je"), jednak sam w sobie jest cieniutki, wręcz lichy, dlatego ucieszyła mnie informacje, że mogę sobie zamówić zrobienie takiego samego kabla, znacznie grubszego, solidniejszego i o innej długości. Mily Pan zapytal jeszcze, czy słuchawki mają pilota, odpowiedziałem, że nie mają (mają w słuchawce wbudowany przycisk do sterowania utworami, odbierania telefonu, etc). Dostałem na piśmie potwierdzenie przyjęcia sprzętu do Serwisu, po czym jeszcze Miły Pan poprosił o pozostawienie starego kabelka na wzór, tak też zrobiłem, jednak to już nie zostało uwzglednione w piśmie potwierdzającym przyjęcie sprzętu do Serwisu. Zadowolony wyszedłem i z niecierpliwością oczekiwałem na odbiór. Po dwóch tygodniach pojawiłem się w Serwisie, no i zaczeły się "jaja". 1. W słuchawkach zostały wymienione poduszeczki, jednak stare poduszeczki nie zostały mi zwrócone, tak jak Miły Pan mówił, a zostały wyrzucone. Wydaje się, że nie takie powinny być standardy, że to klient powinien zadecydować co z nimi zrobić. Co do samych nowych poduszek, ciężko w tej chwili jednoznacznie wyrokować, czas pokaże, czy są dobrej jakości. 2. Nowy kabel. Soildny, długość zgodna z zamówioną. Sprawdzam jak słychać i okazuje się, że kabel nie jest czteropinowy i nie mogę sterować utworami. Miły Pan, próbuje mi wmówić, że czteropinowych nie robią i że zamawiałem kabel wysokiej jakości i taki otrzymałem. Wiem dokładnie co zamawiałem, taki sam kabel jaki miałem, po co mi kabel, który nie pozwała na sterowanie utworami? Nie tego chciałem, po co zatem brano na wzór stary kabel? Przecież nie poto by określić jego długość. Skucha numer dwa. 3. Proszę o zwrot starego kabla, gdyż w wydanym sprzęcie nie odnajduję go. Miły Pan to kwestionuje słowami "nie bierzemy na wzór", "nie zostawił Pan starego kabla", "niema o tym wzmianki w piśmie potwierdzającym przyjęcie", "proszę sprawdzić w domu", już myślałem, że zaraz usłyszę "nie mamy pańskiego kabla i co nam pan zrobi". Ja się nadal upieram, inny Miły Pan prosi o opis starego kabla, opisuję go dokładnie. Trwają poszukiwania, W końcu kabelek się odnajduje, dostaję go do rąk własnych, mówię Miłemu Panu: "mówił Pan, że nie brał kabla, a on się jednak znalazł", Miły Pan sarkastycznie "nie wiem, czy to pański kabel" (lekkie lekceważenie klienta). Zupełnie jak w tym dowcipie: po latach spotykają się dwaj kumple, jeden pyta czemu od dawna nie dzwonisz do mnie, ten odpowiada: a bo jak ostatnio u mnie byłeś, to dwie stówy zgineły mi z portfela, w końcu później się znalazły, ale smród pozostał. Tak też się czuję, kabelek się znalazł, ale niesmak pozostał. Widać, że panuje w Serwisie chaos, brak procedur, samowolka i bałagan. Niestety odczuwa się lekko lekceważący stosunek do klienta. Dla mnie pozostało niezadowolenie, niesmak, na szczęście mogę sobie ponarzekać w sieci, takie moje prawo i też tak czynię. Nie oczekuję odpowiedzi. Nawet nie będę tu więcej zaglądał. ŻEGNAM.

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś3
Iwo
Nazwa działu: Handlowy
@Stary Grzyb

Witam! Jeżeli ma Pan jakieś roszczenia to proszę je przedstawić - może Pan napisać na(usunięte przez administratora)- chętnie się ustosunkuję - gdyż z tej długiej opinii niewiele wynika a chciałbym rozumieć jaki jest konkretny zarzut.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Roman

Byłem u nich z Pioneerem SX 20K ., po burzy, nie włączał się. Obsłużył mnie miły Pan kierownik. Po diagnozie , stwierdzono , ze jest zwarcie na płycie głównej . Więc, po naprawie płyty, amplituner stal się zdatny do użytku. Za całość zapłaciłem 730 zł, kiedy w innym serwisie krzyknęli około 1400 zł. Jestem bardzo zadowolony .Polecam z czystym sumieniem. Wyrazy szacunku dla serwisu Iviter

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Marketing
@Roman

Bardzo dużo serca wkładamy w renowację sprzętu audio. Zawsze zapraszamy do nas - może nie jest najtaniej - ale naprawdę staramy się świadczyć najwyższej jakości usługi. pozdrawiam! Iwo Czerniawski, właściciel firmy

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Zadowolona Klientka

Nie bardzo rozumiem, skąd biorą się te negatywne opinie. Tanio tam nie jest, ale nikt tego nie ukrywa, za to dostaje się wymienione części (w moim przypadku zbitą szybkę i LCD od aparatu), dostaje się gwarancję, a naprawa jest wykonywana w kilka dni. Za jakość się płaci. Ja jestem na tak i będę tam wracać. Pozdrawiam!

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: IT
@Zadowolona Klientka

Dziękuję za tę opinię! Polecamy się na przyszłość :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Artur PILOT
Nazwa działu: IT

Niestety z przykrością muszę stwierdzić iż oddałem do serwisu amatorom ale przede wszystkim (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora)do naprawy obiektyw 12-40 2.8 PRO OLYMPUSA , po kilku dniach w sobotę po 14 dzwoni do mnie jakiś Pan z mocno wschodnim akcentem i informacją że: „to jest bardzo drogi obiektyw i naprawa nie będzie tania, bo tanio się nie da.... minimum 1500 i to bez faktury a z fakturą do dojdzie WAT ...„ poprosiłem o wycenę na mejla po czym zainteresowałem się na ile naprawdę wyceniana jest naprawa tego obiektywu. OKAZAŁO SIĘ IŻ autoryzowany serwis OLYMPUS naprawia te obiektywy ryczałtowo niezależnie od usterki za kwotę 600 zł brutto. Zaś z serwisu oszustów i naciągaczy dostałem wycenę – tu cytuje : Szanowny Panie, nawiązując do naprawy Pańskiego sprzętu Obiektyw Olympus m.zuiko digital 12-40mm, nr zlecenie 21912, pragnę poinformować, że po wstępnej diagnozie stwierdzono, że należy poprawić połączenia na płytce elektronicznej, naprawić układ sterowania autofokusa Potrzebne jest również gruntowne smarowanie, konserwacja, kalibracja oraz czyszczenie w komorze bezpyłowej. Maksymalna cena naprawy 1790 netto. Z poważaniem Artur Ghukasyan Kierownik Serwisu Iviter Nie chce mi się opisywać tłuczeń kierownika skąd ta wycena i opowieści dziwnych treści, pozostawiam decyzję o skorzystaniu z w/w serwisu waszej kwestji, ja osobiście odradzam, amatorzy, naciągacze liczyący na niewiedzę klijenta. Że zacytuję kierownika serwisu: „to jest bardzo drogi obiektyw i naprawa nie będzie tania...

Pomocna?
Tak3Nie6
Zgłoś7
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: IT
@Artur PILOT

Drogi Panie Arturze! Poświęciłem Panu już długie godziny swojego czasu aby uświadomić Panu, że nie jesteśmy instytucją charytatywną i nie wykonujemy napraw bezpłatnie. Mało tego. W przypadku gdy trafia do nas profesjonalny obiektyw o wartości blisko 5000zł - to biorąc za niego odpowiedzialność, pracując z tym delikatnym organizmem jakim jest połączenie optyki, mechaniki, elektroniki, automatyki - do tego wszystko stworzone w technice bezpyłowej - co determinuje charakter naszej pracy - w pełnej czystości, dodając do tego fakt, że dobrych serwisantów znających się na rzeczy, na zagadnieniach technicznych w kraju jest może ośmiu... To składając te wszystkie fakty do kupy wychodzi na to, że nasza usługa kosztować będzie dokładnie tyle ile na ile ją WYCENIMY. A wycena nasza jest bezpłatna i niezobowiązująca. Poświęciłem swoją karierę muzyczną, teatralną, swoje życie osobiste, rodzinne – idei stworzenia firmy technicznej, dużej firmy, która da wiele miejsc pracy, która będzie zaczynem odrodzenia się przemysłu elektronicznego w Polsce. Od 2013 roku, kiedy zaczynałem z kwotą 500zł w kieszeni – udało mi się stworzyć przedsiębiorstwo, które rozwija się absolutnie najszybciej wśród wszystkich firm serwisowych. Stworzyłem specjalne stanowiska do pracy bezpyłowej – równolegle wykorzystywane do odzyskiwania danych z dysków twardych. Udało mi się osiągnąć naprawdę wiele – ale wszystko przed nami. Mam kosmiczne plany I ogromny głód sukcesu. I nikomu nie pozwolę pluć na mnie I moich ludzi. Nazwał Pan nas oszustami. To jest pomówienie. Obiecał Pan usunięcie swoich komentarzy. Ani razu nie powiedział Pan, że zmienił Pan zdanie - przecież mógł Pan powiedzieć, mieć odwagę powiedzieć, że jednak zmienia Pan zdanie i nie wycofa swoich komentarzy. Ale Pan mi powiedział kilkanaście razy, że po prostu wycofa Pan swoje komentarze - które opublikował wszędzie, gdzie to tylko było możliwe (ach - zadowoleni Klienci - też tak wystawiajcie nam te dobre opinie). I teraz co najważniejsze - my jesteśmy oszustami gdyż podaliśmy Panu wysoką wycenę za naprawę obiektywu, który serwis firmowy naprawił Panu bezpłatnie (proszę mi przypomnieć - z czego żyje taki serwis? Jak działa?). Otóż informuję oficjalnie - nie wykonujemy napraw bezpłatnych. Informuję dalej - nie wykonujemy napraw tanich. I jeszcze jedno - nie wykonujemy tanich napraw profesjonalnego sprzętu optycznego, nawet jeśli usterka jest prosta - gdyż stworzenie i przystosowanie serwisu do wykonywania napraw profesjonalnej optyki - PROSTE W ŻADNYM WYPADKU NIE JEST. Panie Arturze. Jeżeli ja jestem oszustem gdyż mam taką a nie inną politykę - a Pan złamał swoją obietnicę - albo nie miał odwagi mi powiedzieć, że komentarza nie wycofa i abym więcej nie dzwonił (zrozumiałbym tę męską i odważną deklarację) - to pragnę podsumować: 1. Pomówił mnie Pan. Mnie i moją firmę. 2. Nie wywiązał się Pan ze swojej umowy (czyli nie Pan.... co zrobił? O.... - albo nie miał Pan odwagi powiedzieć, że nie ma Pan zamiaru wycofać tych oszczerstw). 3. Niechaj ta sytuacja stanowi przestrogę dla tych, którzy sami nigdy w życiu nie podjęli tego ryzyka jakim jest prowadzenie działalności gospodarczej w tym trudnym kraju, nie stworzyli przeszło 50 miejsc pracy, nie odważyli się na to wszystko i twierdzą, że powinniśmy robić usługi tanio albo bezpłatnie. Niechaj ta sytuacja będzie przestrogą gdyż oznajmiam, że ja Iwo Czerniawski nie odpuszczę Panu Arturowi P. (nawet dobrze brzmi) i sprawę tę doprowadzę do końca. Obiecuję, że wykorzystam wszystkie legalne środki jakie zapewnia mi prawo w Polsce do tego, aby odczuł Pan - jak bardzo źle postąpił. I nie sądzę aby prosta ugoda powstrzymała mnie przed dochodzeniem swoich roszczeń. A są one duże - gdyż w wyniku przedstawienie mnie jako oszusta - przyniosło mi to wymierne straty wizerunkowe - na dodatek nie miałem dotychczas możliwości obrony - gdyż zwodził mnie Pan, twierdząc, że wycofa się ze swojej opinii. Czekałem cierpliwie. Nie dotrzymał Pan słowa. Teraz mój ruch. Iwo Czerniawski

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Nobody
Nazwa działu: IT

Mam kolejne doświadczenie z tym serwisem. Obiecuję, że ostatnie. Zgłosiłem się z laptopem z porśba o wycenę naprawy. Laptop nie reaguje, nie włącza się. Pan Kierownik serwisu poszedł do technika. Wrócił, sprawdził cenę nowego w necie (12 000zł) i powiedział (bez żadnego diagnozowania !!!!), że na pewno uszkodzoan jest płyta główna i cena naprawy wyniesie między 2500 a 2900zł. Upewniłem się, że mniej nie będzie. Podziękowałem i wyszedłem. Wsytarczy trochę pogrzebać w necie, żeby: 1. Zorientować się w cenie napraw w innych serwisach 2. Cenie płyt głównych (do 500zł) 3. Możliwych przyczynach braku reacji laptopa. (jest klika innych możliwości poza płytą główną) Chce ktoś jeszcze się tam fatygować? Ja już nie.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś1
Iwo Czerniawski
@Nobody

W przypadku laptopa o wartości 12 000zł płyta główna nie kosztuje do 500zł. To jest kłamstwo i za swoje słowa trzeba odpowiadać. Nobody nie pomoże - jestem zmuszony sprawdzić monitoring aby sprawdzić kto mnie tak brzydko pomówił (moich ludzi).

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Bartosz

Ktoś miał okazję pracować w tej firmie i podzieli się opinią na temat warunków pracy? Pracodawca bierze pod uwagę tylko wiedzę praktyczną i doświadczenie, czy może patrzy też na wykształcenie?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pracodawca
Nazwa działu: Handlowy
@Bartosz

Pracodawca bierze pod uwagę wykształcenie. Jeżeli zmarnowałeś swoje 5 lat życia na to aby studiować - zamiast naprawdę się rozwijać - to Twoje szanse realnie spadają. Jeżeli studiowałeś - bo Cię matka zmusiła, jednak równolegle ze studiowaniem próbowałeś coś w życiu robić i masz jakąś pasję, praktykę - to Twoje szanse wzrastają.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Arek

Nie polecam ! Przekazałem do naprawy ekspres do kawy marki Bosch. Po opisaniu usterki (problem ze spienianiem mleka), wstępny koszt naprawy przedstawiony przez Pracownika serwisu do 2000zł. Po diagnozie dokładnej koszt 900zł. Stwierdzono konieczność wymiany pompy do mleka + elektroniki oraz konieczność czyszczenia itp. Zabrałem od razu ekspres bez zlecania naprawy przez Iviter Serwis. W innym serwisie stwierdzono brak poważnej usterki. Wymieniono spieniacz mleka i odkamieniono. Koszt 0 zł. Serwis nie pobrał opłaty, ponieważ usterka została usunięta w ciągu 5min.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś1
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: IT
@Arek

Tak - gdyż u nas naprawa kosztuje 800 zł a nie 200 zł. U nas pensja serwisanta jest wyższa niż cały dochód tamtego punktu usługowego w którym robi się to za 200 zł. IVITER nie jest tanim serwisem i nie będzie tani. Jednocześnie firma IVITER przez prawie 5 lat swojego istnienia nie zarabiała - istniała tylko po to, aby stworzyć najlepszy serwis, najlepszą firmę technologiczną. Dopłaciłem do tej firmy kilka milionów złotych, które zdołałem zarobić na odzyskiwaniu danych, które w większości wypadków wykonywałem samodzielnie. W tej chwili kondycja firmy jest taka, że zaczyna powoli wychodzić na plus. Powstaje właśnie serwis Apple, sklep z elektroniką i techniką audio na Placu Konstytucji. Jeszcze raz apeluję - jak ktoś twierdzi, że kompleksowe usługi w zakresie renowacji tych złożonych urządzeń jakimi są ekspresy do kawy - można wykonywać w cenie 200 zł - niechaj założy samodzielnie taką firmę i spróbuje we własnym zakresie poprowadzić taką działalność. Pozdrawiam! Iwo Czerniawski - właściciel firmy IVITER

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Produkcja
@Arek

Przepraszam - przez przypadek odpowiedziałem na inną opinię. Tym razem spotykamy się z opinią, że usługa powinna nie tyle kosztować 200zł - co lepiej, być bezpłatna. Ja, w odróżnieniu od innych moich Kolegów, prowadzących działalność w Polsce - naprawdę z wielu powodów kocham Polskę. Nie będę pisał o cebuli, Januszach, Grażynach. Ale generalnie jest zabawnie. Polecam założyć firmę, ponosić koszt około 310 000zł miesięcznie i wykonywać usługi techniczne bezpłatnie. W końcu klienci do serwisów przynoszą sprzęt sprawny.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Handlowy
@Arek

I jeszcze jedno - odkamienienie trwało 5 minut? :) Proszę coś jeszcze napisać i spotkamy się w sądzie - nie żartuję, jestem człowiekiem, który nie boi się żadnej konfrontacji, zwłaszcza jeżeli ktoś próbuje atakować mnie oraz moją drużynę, za którą odpowiadam głową i krwią.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kasia

Miałam podobną sytuację z ekspresem do kawy. Pan z serwisu stwierdził, że naprawa kosztować będzie 800 zł, gdzie w innym serwisie za naprawę zapłaciłam 200 zl.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Nazwa działu: Handlowy
@Kasia

Tak - gdyż u nas naprawa kosztuje 800 zł a nie 200 zł. U nas pensja serwisanta jest wyższa niż cały dochód tamtego punktu usługowego w którym robi się to za 200 zł. IVITER nie jest tanim serwisem i nie będzie tani. Jednocześnie firma IVITER przez prawie 5 lat swojego istnienia nie zarabiała - istniała tylko po to, aby stworzyć najlepszy serwis, najlepszą firmę technologiczną. Dopłaciłem do tej firmy kilka milionów złotych, które zdołałem zarobić na odzyskiwaniu danych, które w większości wypadków wykonywałem samodzielnie. W tej chwili kondycja firmy jest taka, że zaczyna powoli wychodzić na plus. Powstaje właśnie serwis Apple, sklep z elektroniką i techniką audio na Placu Konstytucji. Jeszcze raz apeluję - jak ktoś twierdzi, że kompleksowe usługi w zakresie renowacji tych złożonych urządzeń jakimi są ekspresy do kawy - można wykonywać w cenie 200 zł - niechaj założy samodzielnie taką firmę i spróbuje we własnym zakresie poprowadzić taką działalność. Pozdrawiam! Iwo Czerniawski - właściciel firmy IVITER

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw opinię o Iviter Iwo Czerniawski - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Iviter Iwo Czerniawski