Iviter Iwo Czerniawski
counter
3 188 252 5 1

Popularne opinie

ABW

Minusy: 1. (usunięte przez administratora) z 4 Ukraińcami i Rosjaninem, Polaków jest dwóch 2. Znakomita większość sprzętu pomiarowego należy do jednego z pracowników (Polaka) 3. Bajki opowiadane przez szefa czego to on nie kupuje i jakiej to on nie ma wizji podboju kosmosu (jest chory psychicznie, potwierdzeniem tego jest chociażby wpis o nim na portalu Redwatch.info) 4. Niemiłosierny (usunięte przez administratora) na warsztacie - przypomina garaż lub piwnicę zbieracza gratów 5. Toaleta w opłakanym stanie, pamiętająca lata 70-te 6. Odwiedzający serwis niezadowoleni klienci (słusznie - wystarczy poczytać opinie na Google) 7. Przenosiny z miejsca na miejsce - trudno cokolwiek znaleźć, patrz punkt 4 8. Napięcia w relacjach pracownicy - szef spowodowane rozbieżnościami w wizji firmy 9. Kontakt z szefem przed godziną 15 jest niemożliwy (śpi) 10. Jedną z bajek szefa jest to, ile osób liczy zespół serwisantów: według niego 20-30 osób i rośnie. Może faktycznie tylu jest miesięcznie oszukanych osób. Wpisy szefa na forum SP7PKI (sp7pki.iq24.pl) przedstawiają dokładnie tę bajkę. Plusy: Tylko jeden - można przyjść i wyjść o której się chce. Możliwe, że drugim jest lokalizacja (pl. Konstytucji).

Pomocna?
Tak46Nie10
Zgłoś9
Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jak wygląda praca w iviterze? Hmmm. No więc nie ma urlopu, nie ma socjalu, iwo wyzywa ludzi od (usunięte przez administratora) i to publicznie. Obiecują nawet w tych śmiesznych ofertach pracy, regularnie edytowanych, że niby wszystko będzie ok. A nie jest. Człowiek siedzi, jak niewolnik na najniższej krajowej, bez prawa do urlopu, bo matka iwo opowiada bajki, że nie ma kasy na pensje i człowiek musi na to zasuwać. O kasie można zapomnieć na czas, to samo gadanie matki iwo, że albo da pensję, albo ją syn spali benzyną. Synalek zaś lata z alkoholem po serwisie przy klientach i straszy pracowników podpaleniem. Apbo rzuca w nich sprzętami klientów i wyzywa od (usunięte przez administratora) pedałów, a w umowie wpisuje hahahah paragraf o tym, że nie wolno dyskryminować ze względu na orientację. Ogólnie nie polecam chyba, że na dzielnej. Tam przynajmniej kasa jest na czas, a ludzie mają porządne traktowanie, tylko za socjal odpowiada plac. Plac i mr iwo to temat dla ludzi o naprawdę mocnych nerwach. Jak ktoś lubi być podpalany, wyzywany od (usunięte przez administratora) bo się o wypłatę sprzed pół roku upomina itp, to zapraszamy na plac prostytucji. Zalecam założyć abayę, bo właściciel w pijanym widzie został się muzułmaninem i traktuje te sprawy poważnie, póki mu jakiś Hani czy inny Ahmed w oko nie wpadnie. Tak właściciel jak i firma walą ludzi w kakao.

Pomocna?
Tak19Nie5
Zgłoś6
Iwo Czerniawski - IVITER

Z tej strony Iwo Czerniawski, twórca i właściciel firmy IVITER. Platforma gowork daje możliwość tworzenia wpisów anonimowych, bardzo często kilkunastu wpisów dokonuje jedna i ta sama osoba. Niekiedy pojawiają się skrajne zarzuty, bardzo często odrealnione. W stworzenie firmy IVITER serwis włożyłem ogromną ilość energii, poświęciłem najlepsze lata swojego życia na to, aby ta firma istniała. Dopłaciłem do jej istnienia kilka milionów złotych, które samodzielnie zarobiłem w dziedzinie odzyskiwania danych. Firma IVITER to realizacja marzeń, a jednocześnie dostarczenie użytecznej usługi naprawy sprzętu elektronicznego. Po pierwsze - nie da się tanio wykonywać tych usług. Nie ma takiej matematycznej możliwości - zwłaszcza biorąc pod uwagę pensje pracowników, których aby zatrzymać w kraju musimy godziwie nagradzać. Po drugie - doszliśmy do bardzo dużej, jak dla nas, skali i jest tak, że na 1000 Klientów może trafić się kilku źle obsłużonych. Biorąc pod uwagę, że mamy za sobą dziesiątki tysięcy napraw - ta rzesza może być naprawdę spora. Jakie jest moje podejście? Tylko jedno. Uprzejmie proszę zawsze o kontakt ze mną, z właścicielem firmy i chętnie rozwiążę każdy kłopot, problem. Nie pomogę jedynie tam gdzie ktoś twierdzi, że u nas jest drogo. Jest. I taniej nie będzie. Tańsze serwisy zbankrutowały a ich pracownicy na długie lata związali się z moją firmą. I nie zamierzam ich zawieść. Moja gorąca prośba jest następująca - jeśli masz jakikolwiek problem z naszą usługą, terminem, jakością, uznaniem reklamacji - odezwij się do mnie - mój adres mailowy to iwo (at) iviter.pl - (at) zamień an @. Obiecuję, że odpowiem na każde zgłoszenie możliwie szybko - zazwyczaj zajmuje mi to kilka godzin i rozwiążę każdy problem. To samo napisałem na stronie internetowej serwisu: https://iviterserwis.pl/uwagi-i-reklamacje To jest trochę ja z prowadzeniem restauracji, którą również prowadzę - jeśli coś nie spełnia wymogów naszego Gościa - robimy wszystko aby spełnić natychmiast jego oczekiwania. Warunek jest jeden - musimy o tym wiedzieć. Problem oczywiście dotyczy również tego, że takie podejście powinno być już na poziomie kelnera, lub obsługi serwisu, nie zawsze się to jednak udaje wyegzekwować od moich pracowników. Obiecuję, że rozwijając dalej moją firmę zadbam o to, aby poziom obsługi stał na najwyższym poziomie. A nie jest to proste - przy takiej skali działania. Zrobię jednak wszystko aby tak właśnie było. Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu Iwo Czerniawski iwo (at) iviter.pl

Pomocna?
Tak8Nie10
Zgłoś8
Janusz
Klient
 Pytanie

Wszedłem tu, aby podzielić się pozytywem skierowanym w stronę firmy i aż zamarłem!!!! Ile jadu!!!!! Czy ludzie nie mają co robić? Chciałem napisać, że to dobrze, że taka firma powstała, że można naprawić niemal zabytkowy sprzęt. Na razie odnowili mi na pl. Konstytucji gramofon, ale wybieram się jeszcze z innym sprzętem. Właśnie dlatego, że jestem zadowolony z usługi. Pracują tam mili ludzie, w kontakcie z którymi nie miałem żadnych kłopotów. Na wykonanie usługi czekałem 2 tygodnie, ale też nie spodziewałem się, że to potrwa jeden dzień. Trzymam kciuki za firmę i będę polecać.

Pomocna?
Tak6Nie9
Zgłoś1

Wszystkie opinie

Iwo Czerniawski
Pracownik

Wydaje mi się, że warto zwrócić uwagę na to, aby podpisywać się. Pisanie anonimowych wiadomości jest mało wiarygodne. Nikt się nie podpisał - a ja zachęcam - podpiszcie się i porozmawiajmy. Jeśli ktoś ma naprawdę poważny zarzut - niech nie boi się podpisać. Obiecałem sobie, że nie będę uczestniczył w tej dyskusji - ale tym razem odpiszę. Ja, Iwo Czerniawski - wywiązuję się zawsze z tego co obiecuję. Wypłacam każdą obiecaną złotówkę. Nawet jeśli jej nie mam - zdobędę, zarobię i oddam. Nie widzę też nic złego w tym, że wprowadziłem bezpłatne posiłki dwu-daniowe. Myślę, że ich poziom jest całkiem dobry - zabiegam o to. Każdy pracownik firmy IVITER jest wolny - i zawsze może odejść. Tak się zdarzyło, że nie przypominam sobie jeszcze nikogo, kto byłby bardzo dobry, pracował dobrze i z własnej inicjatywy odszedł z mojej firmy. Nie pamiętam ani jednej takiej osoby - ok, powiedzmy, że były może 2 takie osoby z kilkuset jakie przeszły przez moją firmę. Opóźnienia w pensji to od kliku dni do 2 tygodni. Zawsze pensja jest wypłacana partiami. Aktualna atmosfera w firmie jest naprawdę dobra. A będzie jeszcze lepsza. Jak również nasza kondycja finansowa. Utrzymaliśmy się na Placu Konstytucji, zbudowaliśmy sklep audio, tworzymy własne urządzenia, tworzymy nowe sklepy, udało mi się organizować jeszcze kilka nowych inicjatyw. Ja działam, tworzę i jest to proces bardzo trudny - zwłaszcza w tych warunkach. Nie narzekam na kraj, nie narzekam na nic. Stwierdzam fakt - nie ma tu sprzyjających warunków do działania. Drogi tchórzliwy anonimie! Obecni pracownicy IVITERa działają skutecznie i jeśli będzie im źle to odejdą - i nawet z łatwością znajdą inną pracę - gdyż są to bardzo dobrzy specjaliści - tacy, jakich bardzo brakuje na rynku pracy. I mam to ogromne szczęście, że przez tych kilka trudnych lat udało mi się zebrać ich całkiem pokaźną gromadę. Niestety niekiedy musiałem przyjmować i wyrzucać z pracy takich jak ty. i jeszcze raz apeluję - podpisz się i jeśli masz potrzebę to porozmawiamy. Iwo Czerniawski PS. Jak mawia przysłowie - psy szczekają, karawana idzie dalej. Korzystając z czasu antenowego bardzo serdecznie zapraszam do mojej firmy wszystkich doświadczonych serwisantów - chętnie zaproponuję Wam odpowiednio wysokie stawki - z pewnością porównywalne i lepsze niż konkurencja, zapewnię Wam też stabilność - w postaci nieskończonej ilości pracy, której nigdy nie było mniej - ilość tylko i wyłącznie rosła w funkcji czasu. Zapraszamy też na testy do nas - zarówno sprawdzicie jak działa nasza firma - a my sprawdzimy ja Wy radzicie sobie z robotą. Miesiąc próbny wykaże jak jest - tylko praktyka jest w stanie to pokazać. Zapraszam! Kontakt - praca (at) iviter.pl - jak również iwo (at) iviter.pl

Pomocna?
Tak6Nie8
Zgłoś
Nick Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Iwo Czerniawski

Ivo, a wiesz co to jest RODO?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Angelika Nowy wpis
Klient

Właśnie dziś otrzymałam córki deskorolkę elektryczną która była w naprawie ok 3 tygodni. kontakt odnośnie naprawy był telefoniczny. za kilka dni zadzwonił do mnie pan który przedstawił kosztorys naprawy. Wyjaśnił w czym był problem, deskorolka działa córka zadowolona więc polecam jak najbardziej.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Iwo Czerniawski Nowy wpis
Pracownik
@Angelika

Dziękujemy! Polecamy się na przyszłość! :)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Pracownik

Uruchomiliśmy specjalny kanał szybkiego reagowania w przypadku zgłoszenia jakichkolwiek nieprawidłowości: interwencja (at) iviter.pl (at) zamień na @. Gwarantujemy odpowiedź na każde zgłoszenie do końca dnia roboczego - lub najpóźniej 1 dzień po takim zgłoszeniu. Mail ten podpięty jest pod nasz system ticketowy - i każde zgłoszenie "wisi" aż nie zostanie pozytywnie rozwiązane. A nacisk jest na to, aby zgłoszenia z kanału "interwencja" rozwiązywać priorytetowo. Działamy!

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Nick
Były pracownik
@Iwo Czerniawski

Bez jaj. Było pisane już o tym wielokrotnie. Choćby i tu. A rzeczywistość skrzeczy.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Pracownik
@Nick

W tej chwili jest wydelegowana jedna osoba odpowiedzialna za obsługę kanału interwencyjnego. Działa to dobrze. Sam również włączam się do nadzoru. Wszystko działa. Odpowiadamy szybko i rozwiązujemy wszelkie problemy w krótkim czasie.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Nick
Kandydat
@Iwo Czerniawski

Będzie to prawdą, aż znów się nie pojawi jakiś nowy wpis na temat jakości serwisu.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Kadetem tera
Kandydat
@Iwo Czerniawski

Kolo, robisz z siebie pośmiewisko i nawet sobie z tego nie zdajesz sprawy. Co to za "ultrabyźmes" to już można wywnioskować z darmowych ogłoszen że ciągle kogoś szukasz, które pojawiają się codziennie na olx i Gumtree od wielu lat.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nick
Kandydat
@Kadetem tera

Jest duża rotacja pracowników. Stąd ogłoszenia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ExPracownik
Były pracownik
@Iwo Czerniawski

Nie rozmieszać klientów :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nick Nowy wpis
Klient
@Iwo Czerniawski

Kanał to słowo klucz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ExPracownik...
Były pracownik

Człowiek oderwany od rzeczywistości, narzędzi do pracy brak lub są z muzeum techniki. Odzyskiwanie danych programem, jak się nie uda wysyłka do Poznania. Generalnie jedna wielka improwizacja. Rotacja pracowników większa niż na stacji metra. Poważnym pracodawcą nie jest, nie był i nie będzie, ale to moja subiektywna opinia

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Fifo
Klient

Pozwole sobie wtrącić swoje 3 grosze, byc moze posiadają Państwo z zespole świetnych specjalistów ale określenie najlepszych to mocne nadużycie, ponieważ ci najlepsi prowadza swoje własne firmy

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
anonim
Klient

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1
Ta młoda
Pracownik

Ta młoda kobieta - zaprowadza porządek - aby inni klienci nie byli oburzeni jego brakiem i nie pisali złych komentarzy. A młoda kobieta idzie na dobry kurs managerski - zapewne jej to pomorze. Pochodzi ona z Armenii - Ormianie dali się poznać jako doskonali pracownicy firmy IVITER. Pozdrawiam i dziękujemy za porady.

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Ta młoda

A po polsku by się to dało napisać!? Wraz z historią o tym, jak kierowca został zmuszony do jechania po pani ekspres, którego naprawę wyłudziłaś za darmo? Zamiast jechać do niewidomej staruszki odwieźć reklamacyjny sprzęt? I ta biedna staruszka zapłakana dzwoniła po czterech godzinach, że nie ma sprzętu, bo Koła pojechał po Twój ekspres? Opowiadaj, miej klasę.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś1
Ewa
Klient

Dziękuję bardzo za fachową i rzetelną pomoc jaką mi udzielił Pan Marcin Dziewiecki w sprawie naprawy telewizora , bez której błądziłabym niepotrzebnie nie wiadomo ile czasu ; oby każdy do którego się zwracamy dysponował tak fachową wiedzą i życzliwością , a nie pozostaniemy sami sobie z zepsutym sprzętem .

Pomocna?
Tak2Nie6
Zgłoś
Janusz
Klient
 Pytanie

Wszedłem tu, aby podzielić się pozytywem skierowanym w stronę firmy i aż zamarłem!!!! Ile jadu!!!!! Czy ludzie nie mają co robić? Chciałem napisać, że to dobrze, że taka firma powstała, że można naprawić niemal zabytkowy sprzęt. Na razie odnowili mi na pl. Konstytucji gramofon, ale wybieram się jeszcze z innym sprzętem. Właśnie dlatego, że jestem zadowolony z usługi. Pracują tam mili ludzie, w kontakcie z którymi nie miałem żadnych kłopotów. Na wykonanie usługi czekałem 2 tygodnie, ale też nie spodziewałem się, że to potrwa jeden dzień. Trzymam kciuki za firmę i będę polecać.

Pomocna?
Tak6Nie9
Zgłoś1
Nick
Kandydat
@Janusz

Zdanie szanownego Pana ma zapewne szczególne znaczenie dla przyszłych pracowników.

Pomocna?
Tak9Nie3
Zgłoś2
Hahaha
Klient

Treść reklam powinna brzmieć "napisz negatywa, zrobimy Ci wszystko za darmo. Naprawę, loda i obiad w Skazce". Iwo ocenia pracowników po komentarzach. Zwalnia nawet za negatywne. A klientom wchodzi w anusa, byleby komentarze usunęli.

Pomocna?
Tak8Nie4
Zgłoś2
Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jak wygląda praca w iviterze? Hmmm. No więc nie ma urlopu, nie ma socjalu, iwo wyzywa ludzi od (usunięte przez administratora) i to publicznie. Obiecują nawet w tych śmiesznych ofertach pracy, regularnie edytowanych, że niby wszystko będzie ok. A nie jest. Człowiek siedzi, jak niewolnik na najniższej krajowej, bez prawa do urlopu, bo matka iwo opowiada bajki, że nie ma kasy na pensje i człowiek musi na to zasuwać. O kasie można zapomnieć na czas, to samo gadanie matki iwo, że albo da pensję, albo ją syn spali benzyną. Synalek zaś lata z alkoholem po serwisie przy klientach i straszy pracowników podpaleniem. Apbo rzuca w nich sprzętami klientów i wyzywa od (usunięte przez administratora) pedałów, a w umowie wpisuje hahahah paragraf o tym, że nie wolno dyskryminować ze względu na orientację. Ogólnie nie polecam chyba, że na dzielnej. Tam przynajmniej kasa jest na czas, a ludzie mają porządne traktowanie, tylko za socjal odpowiada plac. Plac i mr iwo to temat dla ludzi o naprawdę mocnych nerwach. Jak ktoś lubi być podpalany, wyzywany od (usunięte przez administratora) bo się o wypłatę sprzed pół roku upomina itp, to zapraszamy na plac prostytucji. Zalecam założyć abayę, bo właściciel w pijanym widzie został się muzułmaninem i traktuje te sprawy poważnie, póki mu jakiś Hani czy inny Ahmed w oko nie wpadnie. Tak właściciel jak i firma walą ludzi w kakao.

Pomocna?
Tak19Nie5
Zgłoś6
Nick
Klient
@Pracownik

Zaistniała pewna sprzeczność albo w powyższej wypowiedzi, albo w postępowaniu właściciela firmy. Jeśli dobrze pamiętam picie alkocholu i machometanizm się wykluczają.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Pozdrawiamy komentujących. 1. Opóźnienia w pensji - są - zawsze, zawsze były i jeszcze jakiś czas będą. Jak ktoś potrzebuje pilnie kasę na mieszkanie itd. - dostaje na czas - a przynajmniej tę część, która jest potrzebna na pilne wydatki. Opóźnienia w pensji mogą polegają na tym, że pensja wypłacana jest w kawałkach, ale generalnie w przeciągu tygodnia, dwóch wypłacam całość. 2. Prawo do urlopu jest jak najbardziej - składa się wnioski urlopowe. Nigdy w życiu nikomu nie odmówiłem urlopu. Nigdy. Jeśli jest inaczej - chętnie rozpatrzę konkretny przypadek. 3. Nigdy nie piłem alkoholu. Nie jestem muzułmaninem - ale alkoholu nigdy nie miałem w ustach, ani kropli. 4. Czy jestem narwanym wariatem? Tak. Czy zachowuję się okropnie? Pewnie też. 5. Pracuje ze mną 50 osób, ponad połowa z nich od kilku ładnych lat. Jeśli byłoby im źle - nie pracowaliby. Jest też część, która nie nadaje się do współpracy ze mną - ta część po prostu rotuje.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Nick
Klient
 Pytanie
@Iwo Czerniawski

O co chodzi z tym podpaleniem?

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Nick
Kandydat
@Pracownik

Proszę o odpowiedź w sprawie gróźb karalnych kierowanych przez pana Iwo w stosunku do swoich pracowników. Jako, że jeśli to prawda, myślę że powinny zająć się tym odnośne służby.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Były pracownik
Były pracownik
@Nick

A no była historia, jak to się iwo wpienił i biegał przy klientach z butelką za czeredysem, chcąc go podpalić. Tylko nie dał rady butelki odkręcić. Klienci to obserwowali, inni pracownicy... J(usunięte przez administratora). A potem przekupił, że jak Jacek Bańkowski nic nie napisze na internecie, to dostanie zaległą pensję. Oto cały iwo

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś1
Tadeusz Dużyński.
Klient

Jestem zaskoczony treścią niektórych opinii negatywnych. Prawdopodobnie dlatego, że większość spraw ważnych załatwiam korespondencyjnie zachowując dowody na piśmie. Bezpośrednio albo przez telefon umawiam się tylko na ryby lub na piwo. Polecam profesjonalizm i skuteczność Firmy. Dzięki zaangażowaniu jej personelu odzyskałem większość plików (zdjęcia, materiały wideo) z uszkodzonego dysku zewnętrznego 2TB. Mogę nadal uzupełniać swoją https://fv-dokument.pl/. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak2Nie9
Zgłoś1
Nick
Kandydat
 Pytanie
@Tadeusz Dużyński.

Bardzo mi przykro, lecz powyższa opinia jest mało miarodajna. Kolejny raz okazało się, że przychylne opinie piszą osoby sponsorowane w ten czy inny sposób. Wszak na stronie z linku jest napisane: sponsorowane przez firmę pana Ivo. Prawda?

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Monika
Klient

Oddałam telefon do naprawy 15 czerwca, miał miec wymienioną baterię, bateria szła z zagranicy chyba z Chin, co tydzień dzwonię i nic, w końcu okazało się, że towar został wysłany dopiero 9 lipca. Szok. Nie oddzwaniają, chce odzyskac mój telefon nawet ze starą baterią.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś2
Iwo Czerniawski
Pracownik
@Monika

Witam! Proszę napisać do nas krótką wiadomość w tej sprawie na maila interwencja (at(usunięte przez administratora) w tej chwili jest wyznaczona jedna osoba, która pilnuje tego, aby momentalnie takie problemy były natychmiast rozwiązywane.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Nick
Klient

Najnowsze ogloszenie: Serwisant AUDIO - Przyjdź do nas bez uprzedzenia i pokaż co umiesz. Czyli mamy trochę sprzętu, z którym nikt sobie u nas nie poradził od miesięcy. Naprawisz, to pogadamy. Poszukujemy także księgowej (odważnej), do prowadzenia kreatywnej księgowości.

Pomocna?
Tak10Nie2
Zgłoś
Kłamca
Pracownik
@Nick

To nie są prawdziwe informacje. Proszę o pokazanie tych ogłoszeń.

Pomocna?
Tak1Nie5
Zgłoś
Nick
Klient
@Kłamca

Serwisant AUDIO - Przyjdź do nas bez uprzedzenia i pokaż co umiesz. Tytuł ogłoszenia z xxx serwisu. Taki na trzy litery. Odważna księgowa to z drzewa z gumy.CBDU.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Josif
Pracownik
@Nick

Biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia, już wiem kto przyszedł z rana po bylego ministra i jego dwóch kolegów. To byli serwisanci audio! ;)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
KG
Były pracownik
 Pytanie

Kto zna firmę prowadzoną przez Pana Iwo Czerniawski, w tym restaurację Skazka ? Chętnie poznam opinie o pracodawcy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Nick
Klient
 Pytanie
@KG

Czy może ktoś zna nip skazki?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Karolina

Ja nie mogę narzekać, moim sprzętem zajęli się w serwisie bardzo odpowiedzialnie. Naprawa na najwyższym poziomie, nawet pokrywę gramofonu wypolerowali. Zupełnie nie widać, że ma kilkadziesiąt lat. A jak gra !!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bożena K.
@Karolina

Ciekawe....,że ja czekam kilka miesięcy na naprawę i końca nie widać.Panie właścicielu,ja nie jestem anonimem pisałam do pana mail i jakoś pan do tej pory nie załatwił mojej sprawy.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nick
@Bożena K.

Ciekawy zabieg socjologiczny. Ostrzegam przed Iviter oraz popieram wyżej wspomniany. Wszystko na innych forach pochodnych od ... Gazety. Posiedzimy daty i wszystko jasne. Poza tym. Śledzimy ogloszenia o pracę. Strach lodówkę otworzyć. Ale są wyjątki. Ogłoszenia o pracę ukrywające nadawcę. Niektóre ogłoszenia z gumowego drewna nie otwierają się. Doatkowo rabat do naprawy za pozytywną opinię. To powala.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@Nick

Drogi Panie Nick (Nickt?) Nasze ogłoszenia o pracę wynikają z jednego faktu - ciągłego wzrostu firmy od samego jej powstania czyli roku 2013. Dodatkowo jesteśmy kompletnie zawaleni sprzętem i przybywa klientów. W tej chwili wyłączyliśmy reklamy serwisu gdyż faktycznie nie wyrabiamy się. I bardzo, bardzo szukamy kompetentnych ludzi do pracy. To prawda. Rabat za pozytywną opinię? Zdarza się - ale to raczej rzadkość - proszę sobie wyobrazić, że wykonujemy każdego miesiąca tyle napraw, że starcza na utrzymanie lokali i pensji kilkudziesięciu osób. A pieniądze bierzemy tylko za wykonane naprawy, diagnozy są u nas bezpłatne. Czyli jednak każdego miesiąca jest kilkaset klientów, którzy dostają poprawnie wykonaną usługę naszego serwisu...

Pomocna?
Tak1Nie8
Zgłoś
Nick
@Karolina

Nie mogę narzekać... A ta śliwa pod okiem? A to narzekałem...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Rafal hdr as 200v

Witam. Odradzam ten pseudo serwis omijać szerokim łukiem. Blisko 1.5 miesiąca czekałem na swoj sprzęt. Zgłoszenie przebiegało szybko, kurier odebrał kamerka na drugi dzień i........ i cisza! Po 10dniach zadzwoniłem. Jakiś Pan zdziwiony że nie ma zgłoszenia w systemie i obiecuje kontakt najpóźniej na następny dzień i..... i nic. Po miesiącu napisałem maila aby mieć ewentualny dowód że coś się dzieje. Oczywiscie znów kilka dni ciszy, później próba zrzucenia na mnie że niby nr telefonu nie podalem itd-Oczywiscie to sciema! Później musiałem postraszyć zawiadomieniem do prokuratury, to najpierw wycenili naprawe na 300zl gdzie autoryzowany serwis sony wycenił na 240zł. Do tego znow musialem czekać kolejne 5dni na odesłanie sprzętu, który przyszedł UWAGA w częściach, a element ktory był uszkodzony lekko, przez pseudo serwis został połamany! Stracilem w sumie 2 miesiące, sporo nerwów. Odradzam!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@Rafal hdr as 200v

Ciężko będzie dojść do tego kto ma rację w tej sytuacji. Sprawdziłem, poczytałem i faktycznie pracownicy pisali o źle zapisanym numerze telefonu... Gdzie jest prawda? Nie dojdziemy. Jeśli ma Pan jakieś roszczenia względem mojej firmy - proszę do mnie je zgłosić, napisać - chętnie pokryję straty materialne/moralne - ale proszę sprecyzować zakres swoich roszczeń. Czekam na kontakt, właściciel firmy - Iwo Czerniawski - mail iwo (at) iviter.pl

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Sfrustrowany klient

Witam. Wysłałem sprzęt do naprawy w marcu i do tej pory aparat nie wrócił. Firma nierzetelna, na maile nie odpisują. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
B.K
 Problem

Panie(usunięte przez administratora)do pana serwisu oddałam aparat fotograficzny do czyszczenia,a później do reklamacji.Sprawa ciągnie się już 5 m-cy.Pisałam do pana kilka mail w tej sprawie,także pan moją sprawę zna.Jak długo jeszcze będę czekać na mój aparat i czy w ogóle go odzyskam ? Nie chciałam tej sprawy pisać w internecie,ale nie dajecie mi wyboru.To już gruba przesada,żebym tyle m-cy czekała na naprawę aparatu.Dzwoniłam kilka razy do serwisu,wczoraj wysłałam sms z zapytaniem o aparat i nikt nawet nie odpowiedział.Jestem bardzo zawiedziona pana serwisem :(

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Bogusław
@B.K

Jak czytam te opinie, to dochodzę do wniosku że to jest nierzetelna, garażowa firma Krzak. Wszystkim znajomym i rodzinie będę gorąco odradzał korzystanie z usług tej pożal się Boże-firmy.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Iwo Czerniawski
@Bogusław

Drogi Panie Bogusławie. Firma jest rzetelna, ja jako właściciel nie jestem anonimowy, cały czas dostępny pod adresem mailowym iwo (at) iviter.pl Większość komentarzy (prawie wszystkie) negatywnych są anonimowe. Może pisane przez jedną osobę, może przez kilka - nie wiemy i się nie dowiemy. pozdrawiam! Iwo Czerniawski

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Josif

Wpis emocjonalny. Ale może napiszesz coś konkretniej, zamiast wychwalać walory seksualne wlasciciela?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nick

Nie sprawdził się?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Josif
@Josif

Wykasowane opinie dają dziwny obraz dyskusji.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Olek
@Josif

a było 205 opinii

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kamil
 Pytanie

Jak wygląda sprawa zarobków w firmie ? Tylko bez żadnych - zarobisz dużo jak potrafisz a realne sumy jakie średnie są osiągane przez wykwalifikowanych pracowników.

Pomocna?
Tak3Nie6
Zgłoś
Nick
@Kamil

Dobry żart.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Iviter Iwo Czerniawski - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Iviter Iwo Czerniawski