04.08.2022 został przekazany do naprawy ekspres kolbowy Krupsa. Do tej pory (23.11.22) nie dokonano diagnostyki. Brak z serwisu jakiejkolwiek informacji. Nie można sie też do nich dodzwonić. Czy ktoś chciałby im coś zlecić?
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Iviter Iwo Czerniawski?
(usunięte przez administratora)
Ja słyszałem, że warto pracować w tej firmie. Jest umowa, firma wszystko wypłaca.
Nie wiem już co sądzić, jedni mówią jedno, drudzy drugie. A na czym niby polega to przekręcanie klienta?
(usunięte przez administratora)będą szczegółowe informacje jak należy wykonywać swoją pracę - oczywiście najlepiej jak się da, czyli tak jak on by to zrobił. W tym momencie już nic nie będzie tak istotne jak pozyskanie przez niego informacji czy aby pracujesz zgodnie z jego wytycznymi. Do tego dojdą nowe obowiązki, o których nigdy wcześniej nie miałaś pojęcia i oczywiście nie ma nikogo innego kto mógłby to zrobić. I co dalej? Robisz to! A potem szef przychodzi i ma pretensje, ze robisz to źle... bo nie zgodnie z jego standardami. Zaczyna się proces weryfikacji -Czym ty się zajmujesz? Czy ja za to ci place? Czy ja Cię po to tu zatrudniłem? Wooow szaleństwo!
Dzięki za wyjaśnienie. Mógłbyś mi jeszcze napisać, ile bym tam zarobił, jako asystent serwisanta? Szukam dobrego miejsca do nauki, a jednocześnie zarobku...
bo jest prawdziwa
"Iviter" to duzy serwis, pracuje tam wiele osób, praca odbywa się na dwie zmiany czy tylko jedna zmiana
Nie słyszałem jeszcze o przypadku by w którymś z biznesów kosmicznego Rolanda ktoś kiedykolwiek dostał pensję na czas. Serio, daruj sobie ten januszex. Szkoda czasu i nerwów.
Kto? Pensje przed czasem.
... czego dowodem są liczne wypowiedzi zadowolonych pracowników firm Rolanda na Gowork, wdzięcznych za wypłacanie wynagrodzenia z góry, długo przed umówionym terminem, podszywie.
Kiedy?
W sensie, że kiedyś, tak? Aha.
Najstarszy wpis o nieterminowanych wynagrodzeniach jest z 2019, najmłodszy - z maja tego roku. Więc można mniemać, że w biznesach kosmonauty to endemiczny i ciągle nierozwiązany problem. Sam go zresztą miałem okazję doświadczyć na własnej skórze.
Rozumiem. To zapytaj się aktualnych pracowników firmy jak jest. Pogadaj z nimi. Może warto zasięgnąć informacji u źródła?
Pensje wypłacane są normalnie, część przed czasem, opóźnienia mogą dotyczyć kilku dni.
Czy Iviter Iwo Czerniawski ma ściśle ustalone godziny pracy?
Odpowiedź dla osób nie za bardzo ogarniętych. W tej firmie jest wdrażane pojęcie czaso-przestrzeni. Czyli masz pracować od rana aż do ogarnięcia zadania. Tłumacząc (usunięte przez administratora)według standardów LWP masz kopać rów od rana aż do tamtego drzewa.
''Jeżeli jesteś sprzedawcą, którego szukamy (obsługa Klienta) - to nie powinieneś mieć problemu z prowadzeniem negocjacji z nami, w sprawie swoich pieniędzy!!! '' kto tu z czym ma problem XD
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
Ale płacenie kartą za naprawę jest już możliwe czy jeszcze nie . To ustawa obowiązek to już chyba wprowadził a za chwile wchodzi e-paragon (usunięte przez administratora)
Nie jest to dziwne, że firma nie jest za tym żeby wystawiać w paragony albo nie było płatności kartą. Tylko płatność gotówkowa gwarantuje (usunięte przez administratora) A co za tym idzie można wypłacać pensję pracownikom gotówką.
Hej, jak wygląda sytuacja w firmie na ten moment? Widziałem w komentarzach, że praca jest bez umowy i są zaległości w wypłatach. Czy to prawda?Poprawiło się coś?
(usunięte przez administratora)
Po prostu dramat i nikiforyzm. Brak wiedzy czy sabotaż?
Najlepszy serwis na świecie i najlepsi fachowcy. Korzystałam z usług kilkakrotnie i za każdym razem miałam ochotę tam wrócić z kwiatami w podzięce. Problem ze wzmacniaczem rozwiązany szybko i skutecznie, a z połączeniem telefonu ze sprzętem grającym - po prostu genialnie.
Jestem bardzo zadowolony z naprawy mojego sprzętu ARCAM. Profesjonalizm i uprzejmość. Brawo!
(usunięte przez administratora)Oddany do naprawy gwarancyjnej (usunięte przez administratora) Naprawa gwarancyjna z powodu odesłania przez firmę sprzętu źle naprawionego. Do dnia dzisiejszego, po wykonaniu kilkunastu telefonów, Brak naprawionego sprzętu, lub zwrotu pieniędzy i uszkodzonego sprzętu. Mail wysłany(usunięte przez administratora) bez odpowiedzi. Ewidentnie unikają kontaktu. Brak jakichkolwiek propozycji rozwiązania problemu. Może klientowi się znudzi???
omijajcie ten (usunięte przez administratora) szerokim łukiem, jak jestescie dobrze wyszkoleni w elektronice i majsterkowaniu zakładajcie własne działalnosci i nie dawajcie sie dorabiać januszom biznesu !!!one11
nie lubię gdy ktoś mnie zaczepnie zaczepia
Pytanie do tych, co korzystali z darmowej paczki - serio odbierają i odwożą za darmo, nawet jeśli nie podejmą się naprawy bo coś tam? Kiedy się mieszka przy samej granicy, to trochę trudno uwierzyć, że cała operacja pójdzie na koszt firmy.
Długo zwlekałem z tym ogłoszeniem. W zasadzie całe swoje życie. Dlaczego? Dotychczas to siebie uważałem za bezwzględnie największego geniusza marketingu na świecie. Czy zmieniłem zdanie? Nie. Są jednak pewne aspekty, które przemówiły za tym, aby ogłosić poszukiwania. Co też istotne - prawdopodobnie nie szukam jednej osoby. Cytat z Rolanda...
(usunięte przez administratora)
A miałeś umowę o pracę?
Przez czas jakiś panowała tu cisza, więc można się było spodziewać, że najważniejsze sprawy w firmie zostały opanowane, a tu siurpryza...
Skąd ta firma bierze pracowników obsługujących klientów? Z łapanki? Przyjęcie sprzętu do naprawy n(usunięte przez administratora) Po odpowiedzi na pytanie co dolega sprzętowi, dowiaduję się, na dzień dobry, że naprawa będzie prawdopodobnie kosztowała o(usunięte przez administratora)ł. Dziwne, Prawda? Następne pytanie dotyczyło tego czy mam ubezpieczony dom, bo ekspertyza do ubezpieczenia to następne 250 zł. Próbuję polemizować, że sprawdzałem w internetach i tego typu usterka jest typowa dla tego sprzętu i dotyczy kondensatora w zasilaczu ale nie spotkało się to z entuzjazmem pracownika. Pani wypełniająca zgłoszenie musiała je poprawiać dwa razy z powodu nadinterpretacji moich zeznań. Na moje zdziwienie, że pisze o jakichś ryskach na sprzęcie (sprzęt był w idealnym stanie) bierze latarkę(sic) i podświetlając wyświetlacz stwierdza, że widzi ryski od szmatki. Naprawa trwała miesiąc. O błędach na fakturze i opinii dla ubezpieczyciela nie ma co się rozwodzić. Poszły do poprawki. Oczywiście gdybym nie monitował, to bym jeszcze poczekał, kto wie ile czasu. Sprzęt odebrałem przy pl. (usunięte przez administratora) cały w tłustych plamach po łapkach, zakurzony i co? oczywiście z zarysowanym wyświetlaczem widocznym bez latarki. Koszt całkowity,(usunięte przez administratora) Rozbój w biały dzień. Podobno wymieniono kondensatory w zasilaczu i układ sterujący wyświetlaczem. Ja rozumiem, że lokal na p(usunięte przez administratora) oraz masa pracowników plączących się w nim, bo na pewno nie naprawiających sprzęt, dużo kosztuje ale jest jakaś granica przyzwoitości. Jest jednak jakiś pozytyw w całej tej sprawie- doświadczenie i przyjemność z dotrzymania słowa pracownikowi firmy, który na moją opinię o długości okresu naprawy, stwierdził, że nie muszę korzystać z ich usług. Obiecuję, że nie będę i tak będę radził znajomym.
Skontaktował się ze mną właściciel. Całkiem sympatyczny człowiek. Wymieniliśmy się opiniami na temat jego firmy i muszę stwierdzić, że bronił firmy jak lew chociaż zdawał sobie sprawę z pewnych niedociągnięć. Parę informacji od niego dało mi pełniejszy obraz nie łatwej działalności w tego typu branży. Przeprosił za nieprofesjonalne zachowanie pracownika oraz zaoferował naprawę zarysowanej szybki. Oznajmił, że cena za naprawę obejmuje także gruntowny przegląd urządzenia a gwarancja obejmuje całe urządzenie więc stawia to w lepszym świetle cenę usługi. Anyway, urządzenie zostało dobrze naprawione i mam nadzieję, że będzie długo działało a to jest najważniejsze. Jeśli chodzi o długi termin, to mam wrażenie, że jest to kwestia jakichś niedociągnięć organizacyjnych a nie złej woli. Nie skreślam firmy i dam jej drugą szansę gdybym potrzebował pomocy. Życzę samych zadowolonych klientów.
w oddziale na placu konstytucji panuje nieprzyjemna atmosfera wśród pracowników na szczęście szybko stamtąd uciekłem nie polecam
Klękajcie narody! Roland zhackował goworka! Wszystkie szczere opinie byłych pracowników i klientów wyczyszczone. Klinika danych o nieznanym NIP jednak pracuje, skoro się to udało. Tylko 3 gwiazdki pozostały.
Nie ekscytuj się tak umiejętnościami kliniki danych. Można wystąpić do Gowork z wnioskiem o usunięcie negatywnych opinii, jako naruszających dobra osobiste. Najpewniej tak się stało. Załatwia się to dość szybko i sprawnie. Wniosek z tego tylko taki, że prawda w oczy kole, a starania o wizerunek są najważniejsze.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Iviter Iwo Czerniawski?
Zobacz opinie na temat firmy Iviter Iwo Czerniawski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Iviter Iwo Czerniawski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 5 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Iviter Iwo Czerniawski?
Kandydaci do pracy w Iviter Iwo Czerniawski napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.