Opinie o iviter.pl - IVITER Sp. z o. o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Iviter Iwo Czerniawski. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Iviter Iwo Czerniawski na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Iviter Iwo Czerniawski w Warszawa

jachi
Były pracownik

Fajna praca, fajni ludzie, fajny właściciel, robota łatwa, pieniądze na czas, generalnie jest zapierdol, ale taki który daje satysfakcję na koniec tygodnia. Zdecydowanie nie dla amatorów. Jak jesteś dobry i znasz się na swojej robocie, to się zadomowisz i będzie ci dobrze. Praca dla ludzi o mocnych nerwach. Dużo się dzieje i trzeba ogarniać wiele tematów jednocześnie. Właściciel: artysta-ekscentryk potrafi docenić dobrego fachowca albo sponiewierać bumelanta, więc jak nie chcesz dać z siebie wszystkiego to nawet nie aplikuj. Bardziej wrażliwym (jak ja) może doskwierać zgiełk i hałas na open spejsie na którym są wszystkie stanowiska serwisowe. Kakofoniczna mieszanina Pinkfloyd i ruskiego dicopolo wymieszanego z wszelkiego rodzaju innymi odgłosami to codzienność i trzeba być na to gotowym. Tak czy owak, praca w iviterze to prawdziwa przygoda, którą wszystkim śmiałkom szczerze polecam.

4
A kto to pisał?
Pracownik
@jachi

Prawdopodobnie szef szefów

6
Ballada o Rolandzie
Kandydat
@jachi

Też mi się tak zdaje. Tylko on sam nazywa siebie artystą. Chociaż w sumie prawdą jest, że jak prawdziwi artyści, nie dba o poklask tłumów. A wszystko, co robi, to tylko dla mamony. Którą oficjalnie się brzydzi.

5
Jeju
Pracownik
@Ballada o Rolandzie

Niestety sam na sam z kierownikiem zostaje hahah który trzepie gruszkami a nie finansami ;)

1
jachi
Były pracownik
@jachi

mi sie podobało a jak mi się przestało podobać to zakończyłem współpracę ale będę dobrze wspominać

2
Nick
Inne
 Pytanie
@jachi

Czy to prawdziwa opinia czy ściema??

Nick
Inne
@Nick

Pewnie ściema, tak samo jak z tymi darmowymi obiadkami.

jachi
Były pracownik

tak się składa, że pracował. jak masz wątpliwości to pytaj na fejsie

SN
Kandydat

W ZUS można co najwyżej doszukać się, jak po długach kosmonauty hula wiatr

1
Bez jaj
Pracownik
@jachi

Kolejna ściema.

Izabela Kowalczyk
Inne

Już kilkukrotnie korzystałam z usług serwisu. Dwukrotnie w kwestii słuchawek(Sony i Marshall) i raz przy awarii telefonu. Fakt że naprawa słuchawek trwała dosyć długo rekompensuje fakt że serwis działa cuda:) dorobiono mi część która była trwalsza niż oryginalna od producenta( słuchawki Sony) a w Marshallach wymieniono zerwany kabelek nie psując jakości dźwięku. Obdzwoniliśmy wszystkie serwisy w Warszawie i nikt nie chciał się podjąć tego zadania. Telefon naprawiony w tydzień:) dzięki

Nick
Inne
@Izabela Kowalczyk

A co to za sztuka słuchawki naprawić. Toż to każdy gimnazjalista potrafi!

bez jaj
Pracownik
@Nick

Kolejny komentarz od zadowolonego klienta. Od razu widać, że to ściema. A swoją drogą słuchawek nie opłaca się naprawiać, zwłaszcza w tej firmie!

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

W końcu
Były pracownik

Może ktoś rozliczy tego „biznesmena”. Brak umów, kasa pod stołem, długi wszędzie gdzie tylko się da. No i oczywiście umowa zlecenie o którą trzeba się prosić tygodniami, hejt i stalking. Chętnie dołączę do zawiadomienia.

karol
Były pracownik
 Pytanie
@W końcu

Cześć. mam bardzo podobne zdanie i doświadczenie z Iviterem. Może warto rozważyć wspólne zgłoszenie do US/PIP?

Nick
Były pracownik
@karol

I to jest pytanie. Czy lepiej założyć pozew zbiorowy czy raczej zakładać pozwy pojedyńczo.

1
karol
Były pracownik
@Nick

Na pewno trzeba coś zrobić - nie można tego tak zostawić! Może faktycznie lepiej będzie jak każdy sam zawiadomi OIP, ale wcześniej warto byłoby nawiązać bezpośredni kontakt, zjednoczyć siły i ustalić wspólny front:) dzięki temu będziemy skuteczniejsi !

Andrzej
Były pracownik

Musi być solidarność, bo inaczej ta matka zniszczy obecnych pracowników, jak i nas zniszczyła, gdy tam pracowaliśmy!

1
Kaziu
Były pracownik
 Pytanie
@Andrzej

Heh... Co to za matka? Jak ją zwą? Co ona tam robi? Czemu nikt nie wyśle jej na emeryturę?

1
Nick
Były pracownik
 Pytanie
@Kaziu

Jak to, co robi? Zabiera pracownikom pensje! Kanalia jedna. Festiwal żywych trupów sobie urządza

1
20czerwca2021
Pracownik

TAK!

1
20czerwca2021
Pracownik

Tak!

1
Pracownik obsługi klienta
Pracownik

Fajnie mi się pracuje w tej firmie. Mamy tutaj codziennie obiadki z restauracji Skazka, zupka i drugie danie. Wymagający dostają wersję wege, była nawet osoba która poprosiła o wersje bezglutenową i ją codziennie dostawała!wow! Bywają mniej i bardziej pracowite dni, mili i nieprzyjemni klienci. Zwykle jesteśmy obłożeni mnóstwem zadań dlatego każdy dzień, tydzień czy miesiąc mija tutaj niesamowicie szybko. Jestem tutaj już prawie pół roku i nie wiem kiedy to zleciało. Firma niesamowicie się rozwija na przestrzeni lat i miło się pracuje z osobami, które są od początku istnienia firmy. Efektywna praca jest tutaj doceniana i poświęcenie dostrzegane. Wysoka tolerancja międzykulturowa gości tutaj od zawsze, co mi się bardzo podoba. Oczywiście tolerancja (bez znaczenia na pochodzenie) kończy się w momencie, kiedy dany pracownik przestaje wykonywać swoje obowiązki dobrze. Oczywiście jeżeli wdrażasz się w życie firmy to każdy jest pomocny, jednak natłok pracy nie pozwala na wieczne opiekowanie się "nowymi". Problematyczni bywają pracownicy, którzy nie odnajdują samodzielnie rozwiązań lecz muszą być prowadzeni za rączkę cały czas. W tej firmie warto rozumieć, że każda pracująca tutaj osoba jest jak trybik w maszynie. Jeżeli ktoś zawodzi to cierpi na tym po części każdy. Niezwykłym atutem jest tutaj sprzęt, który naprawiamy. Często jest to sprzęt wyjątkowy i klienci są bardzo znanymi osobistościami. Można zarówno być świadkiem naprawy i testów. Dlatego warto przemyśleć dobrze sprawę przed podjęciem decyzji pracy w naszym punkcie (Plac Konstytucji). Bez ambicji, chęci do pracy, kultury osobistej nie znajdziesz tutaj miejsca. Szukamy osób, które potrafią wykonywać daną pracę oraz wnoszą coś dobrego do firmy. Przykro się patrzy na ilość zakompleksionych komentarzy, ale takie mamy czasy. Życzę powodzenia nowym kandydatom.

17
BP
Kandydat
@Pracownik obsługi klienta

Trzymajcie mnie...tak kwiecisty wpis musiał popełnić sam kosmiczny Ivo ????????????

3
Zupka?
Inne
@BP

Zupka w pracy ważna i 500+ od businessmana Ivo

4
Nick
Były pracownik
@Pracownik obsługi klienta

Roland, nie wygłupiaj się.

3
SN
Były pracownik
@Nick

Może zamiast wypisywać podobne przesłodzone brednie, zająłby się zaprowadzeniem elementarnego porządku w firmach, którymi zarządza. Z korzyścią dla firm, zatrudnionych i pracujących i siebie samego. To najlepsza rada.

2
Sławomir
Inne

Chyba niezbyt zgadzacie się z pozytywnym wpisem, który został w tym wątku dodany, dlatego też bardzo Was proszę o to, abyście napisali, czy finalnie jest to warte polecenia miejsce pracy, czy raczej nie? Sam już nie wiem, co mam sądzić po Waszych wpisach, dlatego pragnę zachęcić Was do merytorycznej dyskusji. Mogę czegoś się od Was dowiedzieć?

4
ZMUTOWANY
Były pracownik
 Pytanie
@Sławomir

Sam podejmij decyzję, a poznasz prawdę, która skrzętnie się ukrywa pod hasłem: CZY ELOKWENCJA KARDYNALNA SUBLIMUJE, A JEŚLI TAK, TO DLACZEGO?

2
Pracownik Obsługi klienta
Pracownik

Tak jak wspominałem: przykro mi się patrzy na tą ilość wpisów ludzi z kompleksami. Nie pracujesz to po co bruździsz. Lećcie sobie chłopaki tam gdzie Wam lepiej a gorzkie żale zostawcie sobie na poranną mszę. Właśnie dzięki takim pracownikom jak Wy tutaj było tak słabo, sytuacja się poprawia. Nie ma krzyków, nie ma złodziei i klasycznych leni, których wśród Was tak dużo.

7
Zdzisław
Były pracownik
@Pracownik Obsługi klienta

Kompleksy to ma raczej Iwo, który błądzi jak dziecko we mgle, ale jednocześnie ma na tyle buty, że pomiata każdym, kto jest niżej od nieg. I to przez niego i jego klakierów jest słabo, nie przez ludzi, którzy przychodząc do pracy mają zgodne z prawem wymagania :-)

4
Zdzisław
Pracownik
 Pytanie
@Zdzisław

Kto to Zdzisław?

Klient
Inne
@Pracownik Obsługi klienta

Nie polecam, drogo i byle jak. Oddałem luxmana m03 do naprawy za 2200 zł dostałem sprzęt nie wyczyszczony, potencjalnego z wieloklinem wymieniony na trzpień z nacieciem galka wcisnieta na siłe do tego trzpień w calosci mozna bylo wyciągnąć ,naprawiałem u Pana Sadowskiego Pioniera 7800 ,otrzymałem sprzet wyczyszczony w środku wszystkie gałki wypolerowane ,wymienione kondensatory ,tranzystory, ustawione prądy .sprzet chodzi jak żyleta za 800zł

7
Nick
Pracownik
@Klient

Działają niekonstytucyjnie, a mieszczą się na Placu Konstytucji

5
Nick
Inne
@Nick

otóż to !!

4
Nick
Były pracownik
@Klient

Może naprawa była kijowa, ale za to na Google mają same pięciogwiazdkowe opinie ukraińskich i czeczeńskich klakierów, a kosmiczny Roland za te gwiazdeczki rozdaje mieszkania socjalne.

4
Potszebujący ze Starej Pragi
Kandydat
 Pytanie
@Nick

PANIE! Ja tu szukałem pracy, a tu mieszkania rozdają? Gdzie mogę się po nie udać?

Andrzej
Były pracownik
 Pytanie
@Potszebujący ze Starej Pragi

Jak to, gdzie? Na Placu Konstytucji 5, bo tam urzęduje Szef wszystkich szefów. Instrukcja Obsługi: -najpierw musisz walnąć w Google negatywny komentarz, -potem czekać, aż się odezwie Roland z błaganiem o zamianę treści komentarza -a wtedy, mówisz, że usuniesz za socjalne mieszkanie.

1
Nikck
Były pracownik
@Andrzej

Dobre :)

1
Nick
Inne
 Pytanie
@Andrzej

A jakie są dowody, że w tej firmie faktycznie rozdają te darmowe obiadki? Ktoś to kiedykolwiek widział na oczy? Nie. No właśnie - czyli kolejne kłamstwo.

1
Nick
Inne
 Pytanie
@Sławomir

A kto się zgadza? Lub nie?

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik obsługi klienta

Prawda jest taka, że nie ma żadnej pewności, że faktycznie pisał to pracownik i opinia ta jest prawdziwa. Opinia ta nawet nie jest podpisana, każdy mógł ją sobie napisać. Jak dla mnie nie jest wiarygodna. Zgadzacie się?

Nick
Pracownik
@Nick

Prawda jest taka, że wiemy już, że w tej firmie nie jest wypłaca pensja.(usunięte przez administratora)

Nick
Inne
@Nick

Nie jest wypłacana pensja a pracownicy i tak pracują. Cuda.

1
Kpisz czy o drogę pytasz?
Były pracownik
@Pracownik Obsługi klienta

Nazwać (usunięte przez administratora) pracowników którzy pracowali znacznie poza wymiar czasu pracy nie mieli opłaconych zusów ani wypłaconego wynagrodzenia... to trzeba mieć tupet.

2
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zadowolony klient

Chciałem wezwać technika do telewizora 55 cali, powiedziano mi, że trzeba go dostarczyć do serwisu, ponieważ cały sprzęt naprawczy się tam znajduje. Trochę bałem się- że będę go ciągnąć przez cały pl. Konstytucji- ale panowie otworzyli mi drzwi od tyłu i jeszcze pomogli mi go wnieść. Telewizor po naprawie dobrze pokazuje. Mam nadzieję, że pociągnie jeszcze kilka lat.

1
Nick
Pracownik
 Pytanie
@Zadowolony klient

I jak. Pociągnął ten telewizor?

Bez jaj
Kandydat
 Pytanie
@Zadowolony klient

Od kiedy zadowoleni klienci piszą opinie na forach dla pracowników? Ściema podobnie jak i pozostałe pozytywy od „zadowolonych”.

Bez jaj2
Pracownik
@Bez jaj

Dokładnie. Tylko te złe opinie są prawdziwe. Dokładnie!

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Piotr
Pracownik

A zgłosiłeś !!! Jak nie to się tym zajmij i zgłoś. A nie liczysz na innych możesz zgłosić do US BHP itp. Nie ma znaczenia ze tam teraz nie pracujesz parę tyś odszkodowania dostaniesz jak jak było nielegalnie.

Andrzej
Były pracownik
 Pytanie
@Piotr

A Ty , cały czas pracowałeś legalnie? Dobrze wiesz, jak było.

Maciej X
Inne

Przyniosłem nietypową płytę elektroniczną z widocznym uszkodzeniem jednego podzespolu. Reakcja była tak błyskawiczna, że po 10 minutach komponent został wymieniony na nowy. Polecam !

1
Kartuzy

Coraz rzadziej mamy okazję do wyrażania swojego zadowolenia z jakości lub sposobu świadczenia usług. Tym większe było moje zaskoczenie po dwukrotnym kontakcie z Firma Iviter. Wysłany sprzęt został zgodnie z umową wstępnie zdiagnozowany a następnie profesjonalnie naprawiony. Podczas drugiego, osobistego już kontaktu i wizyty w serwisie, Pan Robert w sposób niezwykle przyjazny i profesjonalny ocenił dostarczony sprzęt (aparat fotograficzny po upadku na betonową nawierzchnię) uznając, ze koszt naprawy może przekroczyć wartość sprzętu. Analiza techniczna wykazała, że naprawa, skutkująca wydaniem gwarancji jest nie rentowna ze wzgledu na koszt. Aparat został profesjonalnie złozony i odesłany bez naliczenia jakichkolwiek kosztów. Nadmieniam, że aparat w chwili obecnej działa (oby jak najdłużej. W tej sytuacji jedyne co mogę zrobić to wyrazic swoje uznanie dla Firmy Ivitar i polecić ja potencjalnym klientom. Z poważaniem Bogdan R.

Iwo Czerniawski
@Kartuzy

Dziękuję Wam za tę opinię!

Nick
Inne
 Pytanie
@Kartuzy

I co? Znowu jakaś opinia.... ?

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Kartuzy

I znowu się kupy nie trzyma. Aparat upadł i działa? Brak logiki ...

Andrzej
Były pracownik
 Pytanie
@Nick

Bo brak. Nie wiesz , że tu wszystko jest sfingowane?

SN
Inne
@Andrzej

Nawet obiady ze Skazki są sfingowane, a co dopiero naprawy

Nick
Pracownik
 Pytanie
@SN

Czyli jednak nie ma tych obiadów? Tak myślałem. Kolejna ściema!

Arkadiusz

Szanowni , mamy wolny rynek , nie zapomnijmy o tym. Po drugie u nich ceny mają pokrycie, gdzie osobiście doświadczyłem się oddając sprzętu do naprawy . Wiadomo, że każdy z nas chcę żyć tanio i luksusowo., ale tak się nie da, niestety. Zastanówcie się na chwilę, czy warto mieć pretensje do kogokolwiek z powodu braku pieniędzy, bo nas na to nie stać? Trzy lata temu zakupiłem sprzęt audio o wartości 25000 zł. Pewnego dnia nie chciał włączać się. Jest awaria i muszę go naprawić. Nie szukałem tanich fachowców, lecz profesjonalistów w tej dziedziny i zdałem sobie sprawy , że to nie będzie tania naprawa. Znalazłem ich przez internet i udałem się do nich - Dzielna 7a. Moje wrażenie? I tutaj firma sprawdziła się doskonale, zapewniając wysoką jakość usługi. Muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczony jakością świadczonych przez Pana kierownika usług i dbaniem o klienta, Na pewno będę polecał Was znajomym.

1
Ciekawe
Inne
 Pytanie
@Arkadiusz

I jak sprzęt działa po ich naprawie??

Arkadiusz
Inne
@Ciekawe

ja byłem u nich na ul. Dzielnej, i jestem do tej pory zadowolony !

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Arkadiusz

Sprzęt cały czas działa?

Nick
Inne
@Nick

Haha, czyli nie działa!

Audiofil
Pracownik
 Pytanie
@Arkadiusz

Czy można wiedzieć - jaki sprzęt tam zanosiłeś?

jswiec

17-letni ekspres do kawy od nietypowego producenta naprawiony w 3 dni przy rozsądnych kosztach. Pamiętam, że 10 lat temu zupełnie inny zakład usługowy długo nie dawał sobie rady ze znacznie mniejszym problemem niż zepsuta pompa. Wrażenie jak najbardziej pozytywne.

Nick
Inne
@jswiec

Proszę podać model ekspresu.

Nick
Inne
 Pytanie
@jswiec

I znowu - co to za wielką sztuka serwisowa pompę w ekspresie wymienić???!!!

Hrabia
Kandydat
 Pytanie

Iviter jeszcze istnieje? Czy już komornik lub Czeczeni zamknęli kosmicznemu Rolandowi byznes?

1
Nick
Inne
@Hrabia

Wciąż istnieje. I w dodatku powstają kolejne biznesy. Bankructwem nie pachnie. Cholera.

Nick
Były pracownik
@Nick

Roland. Podszywie.

Gracz z numerem pierwszym
Inne

Udało im się dokonać niemal niemożliwego - poprawić fabrykę. Poprawili moją kartę graficzną GeForce RTX 3080 w taki sposób, że spadły temperatury na pamięciach o 30 stopni Celsjusza i w końcu mogłem zmniejszyć obroty wentylatora i dzięki temu karta graficzna chodzi cicho.

Nick
Inne
 Pytanie
@Gracz z numerem pierwszym

Czy to było trudne?

sceptyk
Inne
 Pytanie
@Gracz z numerem pierwszym

ile pieniędzy sobie zażyczyli za undervolting i wymianę pasty?

KarolaP
Pracownik

Super

1
Kika
Inne

Pełna satysfakcja i zadowolenie

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Iwo Czerniawski

Drogi Panie Hubercie. Dziękuję za zainteresowanie. Już tłumaczę. Dopiero ostatnie miesiące pozwoliły wychodzić na zero. Luty 2020 jest pierwszym miesiącem o wyraźnym plusie. Wcześniej musiałem dokładać - przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie - w ten sposób trwało to latami - aż do teraz. Dokładałem z prowadzenia działalności w zakresie odzyskiwania danych. Bardzo wierzyłem, że uda się wyjść na prostą, bardzo chciałem utrzymać mój zespół, który stale formował się, rósł w siłę. Udało się uformować mocny serwis, tworzymy teraz dodatkowe formy dochodu aby ustabilizować pozycję.

5
Hubert
@Iwo Czerniawski

A te wszystkie negatywne opinie świadczą o mocnej pozycji na rynku? Iwo, czemu straszysz konsekwecjami osoby wystawiające niepochlebne opinie na google?

3
Iwo Czerniawski
@Hubert

Te wszystkie negatywne opinie, jeśli są sprawiedliwe - przyjmuję z godnością i na głowie staję aby sprawy wyprostować. Jeśli są zaś niezasadne - zwalczamy wszelkimi dostępnymi środkami. Nie jest ich też tak dużo. Znacznie więcej mamy zadowolonych klientów. Niezadowolonych procentowo jest być może poniżej 1%. Problem z niezadowolonymi jest jednak taki, że ich głos jest donośny, znacznie bardziej niż tych zadowolonych. Pracujemy ciężko również nad tym, aby nie było tego niecałego 1% niezadowolonych. Specjalnie w tym celu uruchomiłem podstronę: https://iviterserwis.pl/uwagi-i-reklamacje A jak ktoś jest niezadowolony, że jest dla niego zbyt drogo - to już w niczym nie pomogę. Jedynie mogę konsekwentnie tłumaczyć, dlaczego to tyle właśnie kosztuje, co na to się składa. Nasza firma powstała nagle, rozrosła się do gigantycznych rozmiarów. W tej chwili sytuacja zaczyna się normalizować. Musieliśmy stworzyć profesjonalną infolinię, dział logistyki, zaopatrzenia, musieliśmy wykształcić sztab managerów, specjalistów obsługi klienta. Powstają działy handlowe. Cały czas prowadzimy rekrutację - zwłaszcza poszukujemy odpowiedzialnych, technicznych sprzedawców - gotowych pracować na stanowiskach związanych z obsługą klienta. Potrzebujemy ich wielu - tak do sprzedaży, jak również obsługi serwisu. Chętnie zapłacimy pieniądze, proporcjonalne do wyników. Chętnie duże pieniądze, wielokrotnie większe niż na analogicznych stanowiskach w innych firmach. Zapewniamy szkolenia.

2
Bronisław
@Iwo Czerniawski

Skoro firma ma tendencję wzrostową, to chciałbym ustalić, czy w najbliższym czasie będzie możliwość odbycia stażu bądź praktyk w tej firmie? Będę wdzięczny za informację.

Nick
@Bronisław

Najlepiej zgłoś się do firmy. Właściciela poznasz po tym że stoi na głowie.

Bogdan Sitnicki
@Nick

Moim skromnym zdaniem, pan Czerniawski ma wielki talent - winien pisać książki w dziedzinie fantastyki naukowej i business-u, typu PROXIMA, OBŁOK MAGELLANA:)

1
Iwo Czerniawski
@Bogdan Sitnicki

Panie Bogdanie! Proszę sobie darować już tę wojenkę ze mną, z moją firmą, moją osobą. Ja nie chcę reagować na to, jest Pan jednak nieznośny. Jeżeli ma Pan ochotę - mogę do Pana zadzwonić - jeżeli chce Pan ze mną porozmawiać. Może Pan też podejść na Plac Konstytucji - mogę się z Panem spotkać, opowiedzieć Panu swoją historię, historię naszej firmy, pokazać Panu ludzi, którzy każdego dnia ofiarnie pracują. My na tym serwisie praktycznie nie zarabiamy. Obecnie odrabiamy ogromne długi, jakie powstały w wyniku tworzeniu się firmy od podstaw. Ale wszystko idzie dobrze.

Były kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Iwo Czerniawski

Panie Iwo skąd miał pan środki w wysokości kilkudziesięciu tysięcy zł miesięcznie, skoro nigdzie indziej pan nie pracował?Zgłosił pan pochodzenie tych kosmicznych pieniędzy do Urzędu?Ktoś tu mija się z prawdą i raczej nie są to pańscy pracownicy, to co pan pisze nie trzyma się kupy.Zastanawiałem się nad podjęciem pracy ale po wpisach rezygnuję z wiecznie trwającej okazji a pytam z czystej ludzkiej ciekawości

2
kolejny wydymany
Były pracownik
@Hubert

No właśnie z tego powodu (między innymi) musiałem odejść, nabawiłem się depresji przez szykany, (usunięte przez administratora) terror psychiczny i ciśnienie na wymuszanie usuwania negatywnych komentarzy na Google Maps. Szczególnie, gdy są słuszne i pisane przez prawdziwych zawiedzionych klientów. W wyniku tego cały czas uczęszczam na terapię u psychoterapeuty, a już prawie rok nie jestem tam zatrudniony.

1
Nick
Były pracownik
 Pytanie

Zniknęły ogłoszenia z olx. Ktoś wie dlaczego?

1
wydymany
Pracownik
 Pytanie

Jak to możliwe? Pan Ivo jest milionerem przecież i głowę na karku ma pełną twórczych marzeń. Atmosferę piękną tworzył, miły, sympatyczny. Solidnie podchodził do pracy, pół życia poświęcił, pięknie na listy nam odpowiadał. Tak wielu ludzi uszczęśliwił, rzeczy im uczciwie i perfekcyjnie naprawiał. Aż tu ........... ten cholerny koronowirus zdeptał wszystko. To chyba jakaś pomyłka. Aż trudno uwierzyć, że pan Ivo przez tego wirusa tak (usunięte przez administratora)

Nick
Były pracownik
 Pytanie

A wiesz co to kanalia?

Nick
Były pracownik

Poza tym jak mawiają bankierzy: lepiej mieć długi niż krótki. Chociaż nie znam długości, ani preferencji. Fizis sugeruje jedno. Choć zostawię to dla siebie.

Ciekawy
Były pracownik
 Pytanie

Kto przejął tą schedę? Czeczeńcy czy w końcu jakiś urząd zainteresował się tym przybytkiem?

Nick
Były pracownik
@Ciekawy

Wynika z tego, że jest bieda. Pocieszy nas to, że jak padną będzie Pobieda. Być może z korzyścią dla klientów.

Nik2
Inne
 Pytanie
@Nick

Przyglądam się tej firmie od jakiegoś czasu, jak to jest, że na aukcji allegro mają same piloty, nie ma ogłoszeń sprzętu, a jak był to złom w takiej cenie, że nikt tego nie kupi, to rozumiem, że ta firma ma taki ruch w swoim sklepie w Warszawie ? Na stronie internetowej mają straszny chaos, więc o co tam chodzi ?

Klient1410
Były pracownik
@Nik2

Sprzęt trzeba wcisnąć.Jak klient jest zadbany, nieogarnięty, to jest kupiony...BOSE 301 po reinkarnacji dokonanej przez Jarka zyskały na wartości 2000. Igor je opyla po ~ 3200 przy cenie zakupu 700-800. W tej cenie sam rozumiesz-tylko na miejscu i dobra gadka. Ja to rozumiem. Bogatych głupców nie sieją. Sami przychodzą. A piloty trzeba sprzedać za choćby 10 zł. Utylizacja kosztuje.

Wojciech
Pracownik
 Pytanie
@Nick

No tak kupić taniej i sprzedać drożej to jest stara zasada handlu, nie ma tutaj nic nadzwyczajnego no jeśli się trafiają takie jelenie to faktycznie próbuje się na nich zarobić pieniądze. Jestem doświadczonym już wieloletnim inżynierem elektronikiem wiele rzeczy naprawiłem przywróciłem do życia ale w zasadzie na tym nie zarobiłem, bo na tym nie da się uczciwie zarobić. Czas poświęcony i pieniądze nie są zapłacone, dlatego tutaj się dziwię, że są ludzie którzy trochę wykorzystują naiwność i niewiedzę ludzką. Czytałem wypowiedź jakiegoś Pana który przyniósł do serwisu Iviter odtwarzacz CD w którym się szófladka nie otwierała, zapłacił 500zł a wymieniono pasek za 5zł. Odpowiedź właściciela serwisu była taka, że urządzenie wymagało przeglądu kalibracji, ustawień pomiarów, i nie wiem czego jeszcze, no przecież to są wierutne bzdury. Obecnie urządzenia audio nie wymagają żadnych kalibracji, co regulacja prądu spoczynkowego wzmacniacza to jest wielka kalibracja? Nie żartujcie. Słuchając tych wypowiedzi i wypowiedzi Pana Ivo Czarneckiego mogę powiedzieć tyle jako osoba, która zna się na rzeczy nigdy bym do takiej firmy nie złożył swojej oferty, dlaczego ktoś bazujący na moich doświadczeniach miałby zarabiać dosłownie na mnie pieniądze. Sam sobie świetnie poradzę, również uważam że coś takiego ja High-End nie istnieje, to jest wytwór chorej wyobraźni. Coś może grać lepiej lub gorzej, może nam odpowiadać bardziej lub mniej, może być wykonane przepięknie i tyle. Ale każdy ma wybór i może kupować co chce.

1
Bogdan Sitnicki
Pracownik
@Wojciech

Panie Wojtku - jest Pan wspaniałym Człowiekiem.

1
Nick
Pracownik
 Pytanie
@Bogdan Sitnicki

Niby w czym jest wspaniały, bo jest Twoim chłopakiem, czy próbujesz go podrywać?

2
Kam
Pracownik
 Pytanie
@Nick

No i co dzoeje się z ivitrem, na allegro i olx żadnych ogłoszeń nie ma, czy to koniec?

1
Nick
Były pracownik
@Nick

Opinia była merytoryczną. To chyba podszyw Rolanda.

Elektronik
Były pracownik
@Kam

Wrócił i dalej szuka. Wszystkich. Odważnych sprzedawców, odważnych handlowców, odważnej księgowej do biura rachunkowego o kosmicznych planach. Trzeba mieć odwagę, reszta przyjdzie sama ha ha.

Bogdan Sitnicki
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Słuchaj anonimowy połamańcu! Ja piszę pod swoim nazwiskiem o pani Wojciechu, który to napisał, cytuje w całości: Wojciech 08.04.2021 23:10 Pracownik Pytanie @Nick No tak kupić taniej i sprzedać drożej to jest stara zasada handlu, nie ma tutaj nic nadzwyczajnego no jeśli się trafiają takie jelenie to faktycznie próbuje się na nich zarobić pieniądze. Jestem doświadczonym już wieloletnim inżynierem elektronikiem wiele rzeczy naprawiłem przywróciłem do życia ale w zasadzie na tym nie zarobiłem, bo na tym nie da się uczciwie zarobić. Czas poświęcony i pieniądze nie są zapłacone, dlatego tutaj się dziwię, że są ludzie którzy trochę wykorzystują naiwność i niewiedzę ludzką. Czytałem wypowiedź jakiegoś Pana który przyniósł do serwisu Iviter odtwarzacz CD w którym się szófladka nie otwierała, zapłacił 500zł a wymieniono pasek za 5zł. Odpowiedź właściciela serwisu była taka, że urządzenie wymagało przeglądu kalibracji, ustawień pomiarów, i nie wiem czego jeszcze, no przecież to są wierutne bzdury. Obecnie urządzenia audio nie wymagają żadnych kalibracji, co regulacja prądu spoczynkowego wzmacniacza to jest wielka kalibracja? Nie żartujcie. Słuchając tych wypowiedzi i wypowiedzi Pana Ivo Czarneckiego mogę powiedzieć tyle jako osoba, która zna się na rzeczy nigdy bym do takiej firmy nie złożył swojej oferty, dlaczego ktoś bazujący na moich doświadczeniach miałby zarabiać dosłownie na mnie pieniądze. Sam sobie świetnie poradzę, również uważam że coś takiego ja High-End nie istnieje, to jest wytwór chorej wyobraźni. Coś może grać lepiej lub gorzej, może nam odpowiadać bardziej lub mniej, może być wykonane przepięknie i tyle. Ale każdy ma wybór i może kupować co chce.

OIPwW
Kandydat

Szanowni Pracownicy i Pracownice. Od pewnego czasu śledzę komentarze byłych i/lub obecnych pracowników tej firmy. Widać, że dzieje się bardzo źle. W Kodeksie Pracy brak zapisów, by pracodawca miał prawo nie płacić lub celowo opóźniać wypłaty wynagrodzeń lub świadczeń w ZUS. Państwowa Inspekcja Pracy posiada poufne, anonimowe kanały, umożliwiające zgłoszenie problemu z pracodawcą bez konieczności narażenia się na jego gniew i odwet za walkę o słuszne cele. Nie należy się bać, trzeba działać. Inspekcja Pracy może złożyć wizytę w tej firmie, ale niewiele ona da, gdy napotka mur milczenia. Działajcie Państwo. Taki stan rzeczy nie może bezkarnie trwać. Nasz inspektorat czeka na Państwa zgłoszenia.

4
bj

Bardzo mila i fachowa obsluga. Dokonali serwisu (maly problem) i nie pobrali opaty. Super!

Iwo Czerniawski
@bj

Dzięki. Polecamy się!

Nick
Inne
@bj

Jakas ściema pewnie!

1
Arek

Problem z którym nie mogłem sobie poradzić został sprawnie załatwiony. Dodatkowo dostałem szczegółowe wskazówki montażu. Widać nastawienie proklienckie zarówno w podejściu indywidualnym jak i dogodnych godzin otwarcia serwisu. Gdy będę miał jakiś kłopot ze sprzętem na pewno ich znów odwiedzę.

1
Iwo Czerniawski
@Arek

Dziękujemy bardzo!

Nick
Inne
 Pytanie
@Arek

I jak? Czy naprawiony w tym serwisie sprzęt działa czy zapewne już nie??

1
Tadeusz Dużyński.
Inne

Jestem zaskoczony treścią niektórych opinii negatywnych. Prawdopodobnie dlatego, że większość spraw ważnych załatwiam korespondencyjnie zachowując dowody na piśmie. Bezpośrednio albo przez telefon umawiam się tylko na ryby lub na piwo. Polecam profesjonalizm i skuteczność Firmy. Dzięki zaangażowaniu jej personelu odzyskałem większość plików (zdjęcia, materiały wideo) z uszkodzonego dysku zewnętrznego 2TB. Mogę nadal uzupełniać swoją https://fv-dokument.pl/. Pozdrawiam.

11
Nick
Kandydat
 Pytanie
@Tadeusz Dużyński.

Bardzo mi przykro, lecz powyższa opinia jest mało miarodajna. Kolejny raz okazało się, że przychylne opinie piszą osoby sponsorowane w ten czy inny sposób. Wszak na stronie z linku jest napisane: sponsorowane przez firmę pana Ivo. Prawda?

3
Iwo Czerniawski
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Drogi Tadeuszu - wszystkie negatywne opinie na temat mojej firmy (pomijając nieliczne wyjątki) - są o tyle bez większej wartości, gdyż pisane są anonimowo. Być może wszystkie napisała jedna osoba? Może do tego opierająca swoje wywody jedynie na plotkach? Tego nie wiemy. Dziękuję Panie Tadeuszu za współpracę oraz za to, że mogłem pomóc w trudnej sytuacji. Polecam siebie oraz swój zespół na przyszłość! Bardzo Pana pozdrawiam!

1
Nick
Inne
@Iwo Czerniawski

Nie mogła tego pisać jedna osoba skoro używane są różne Nicki.

1
Rom
Inne
 Pytanie
@Tadeusz Dużyński.

Panie Tadeuszu. I ile Pan zapłacił za odzyskiwanie danych w tej firmie?

optymista

Ludzie, czy naprawdę lubicie narzekać, czy los Was skrzywdził ? Jak kupujecie drogie domy, jachty, dobre restauracje, itp, to wtedy też kłócicie i narzekacie, a potem piszecie opinie, bo się nie dało tanio, sprzedawca to (usunięte przez administratora) ? Zasada jest prosta, nie pasuje, to nie kupuj, to szukamy dalej obok Biedronki, a potem zakupy w Biedronce. Przez was polskie firmy bankrutują się, bo cudze chwalicie ,swego nie znacie.. Masakra!!!

2
Nick
@optymista

Czy to Pan Iwo pisał? Stylistyka podobna.

Iwo Czerniawski
@Nick

Nie. Iwo tego nie pisał. pozdrawiam!

Nick
@Iwo Czerniawski

Przed 15 i nie śpisz? Zadziwiające...

klient
Inne
@optymista

W Warszawie jest masa tańszych serwisów. Są praktycznie na każdym osiedlu. Warto im zaufać bo to profesjonalnie fachowcy, którzy biorą mało i robią szybko i tanio. Wiem, bo sam korzystam regularnie z kilku takich. Ostatnio naprawiłem suszarkę za 8zł!!

1
jachi
Pracownik
@klient

Ja osotanio naprawiłem za 6zł i 35groszy więc trochę przepłaciłeś

Nick
Inne
@jachi

To i tak wciąż drogo. Rezystory są po 3 grosze. Nie można tyle liczyć za naprawę!

Andrzej
Były pracownik
 Pytanie
@jachi

gdzie naprawiłeś, w stodole?

SN
Były pracownik
@Andrzej

W kurniku lub na śmietniku

Marcio
Inne
 Pytanie
@Nick

DO Jachiego!!!! Implant najdroższy 500zł ( hurtownia ),wraz ze śrubą instalacja 4000zł ( stomatologia gabinet ) - plomba 270zł ( 20 min) + 30 zł znieczulenie. Opracowanie 1 kanału 150zł. - wizyta u kardiologa 250zł, - adwokat porada od 100 w górę. - lakierowanie elementu samochodowego 750zł. - malowanie mieszkania 2 pokojowego od 7-10 tyś - polędwica wołowa 140zł za Kg.. Nie płacisz za naprawę!!!! Płacisz za wiedzę technika,inżyniera. To ile chcesz zapłacić technikowi za naprawę suszarki do włosów nad którą spędzi 30min? 1,2 czy 3 zł. zakładam iż trzy zł. To jego dniówka wyniesie: 6zł na 1h x 8h=48zł ( brutto za dzień ). Jeżeli masz takiego technika,który będzie pracował za 1152zł brutto to go dawaj.( 48zł x 24dni ). Aby pracownik był rentowny musi zrobić przerobu na kwotę 10.000zł ( netto) w miesiącu. Połowa dla mnie połowa dla niego. Naprawy muszą być: Łatwe dla nas, drogie dla Was.

Zostaw merytoryczną opinię o Iviter Iwo Czerniawski - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Iviter Iwo Czerniawski?

    Zobacz opinie na temat firmy Iviter Iwo Czerniawski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Iviter Iwo Czerniawski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 5 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Iviter Iwo Czerniawski?

    Kandydaci do pracy w Iviter Iwo Czerniawski napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Iviter Iwo Czerniawski
3.2/5 Na podstawie 420 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Dzielna 7A
    00-154 Warszawa
  • NIP: 5252582760 REGON: 147172767
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Iviter Iwo Czerniawski
Przejdź do nowych opinii