Fajna praca, fajni ludzie, fajny właściciel, robota łatwa, pieniądze na czas, generalnie jest zapierdol, ale taki który daje satysfakcję na koniec tygodnia. Zdecydowanie nie dla amatorów. Jak jesteś dobry i znasz się na swojej robocie, to się zadomowisz i będzie ci dobrze. Praca dla ludzi o mocnych nerwach. Dużo się dzieje i trzeba ogarniać wiele tematów jednocześnie. Właściciel: artysta-ekscentryk potrafi docenić dobrego fachowca albo sponiewierać bumelanta, więc jak nie chcesz dać z siebie wszystkiego to nawet nie aplikuj. Bardziej wrażliwym (jak ja) może doskwierać zgiełk i hałas na open spejsie na którym są wszystkie stanowiska serwisowe. Kakofoniczna mieszanina Pinkfloyd i ruskiego dicopolo wymieszanego z wszelkiego rodzaju innymi odgłosami to codzienność i trzeba być na to gotowym. Tak czy owak, praca w iviterze to prawdziwa przygoda, którą wszystkim śmiałkom szczerze polecam.
Też mi się tak zdaje. Tylko on sam nazywa siebie artystą. Chociaż w sumie prawdą jest, że jak prawdziwi artyści, nie dba o poklask tłumów. A wszystko, co robi, to tylko dla mamony. Którą oficjalnie się brzydzi.
Niestety sam na sam z kierownikiem zostaje hahah który trzepie gruszkami a nie finansami ;)
mi sie podobało a jak mi się przestało podobać to zakończyłem współpracę ale będę dobrze wspominać
tak się składa, że pracował. jak masz wątpliwości to pytaj na fejsie
W ZUS można co najwyżej doszukać się, jak po długach kosmonauty hula wiatr
Już kilkukrotnie korzystałam z usług serwisu. Dwukrotnie w kwestii słuchawek(Sony i Marshall) i raz przy awarii telefonu. Fakt że naprawa słuchawek trwała dosyć długo rekompensuje fakt że serwis działa cuda:) dorobiono mi część która była trwalsza niż oryginalna od producenta( słuchawki Sony) a w Marshallach wymieniono zerwany kabelek nie psując jakości dźwięku. Obdzwoniliśmy wszystkie serwisy w Warszawie i nikt nie chciał się podjąć tego zadania. Telefon naprawiony w tydzień:) dzięki
Kolejny komentarz od zadowolonego klienta. Od razu widać, że to ściema. A swoją drogą słuchawek nie opłaca się naprawiać, zwłaszcza w tej firmie!
(usunięte przez administratora)
Może ktoś rozliczy tego „biznesmena”. Brak umów, kasa pod stołem, długi wszędzie gdzie tylko się da. No i oczywiście umowa zlecenie o którą trzeba się prosić tygodniami, hejt i stalking. Chętnie dołączę do zawiadomienia.
Cześć. mam bardzo podobne zdanie i doświadczenie z Iviterem. Może warto rozważyć wspólne zgłoszenie do US/PIP?
Na pewno trzeba coś zrobić - nie można tego tak zostawić! Może faktycznie lepiej będzie jak każdy sam zawiadomi OIP, ale wcześniej warto byłoby nawiązać bezpośredni kontakt, zjednoczyć siły i ustalić wspólny front:) dzięki temu będziemy skuteczniejsi !
Musi być solidarność, bo inaczej ta matka zniszczy obecnych pracowników, jak i nas zniszczyła, gdy tam pracowaliśmy!
Heh... Co to za matka? Jak ją zwą? Co ona tam robi? Czemu nikt nie wyśle jej na emeryturę?
Jak to, co robi? Zabiera pracownikom pensje! Kanalia jedna. Festiwal żywych trupów sobie urządza
TAK!
Tak!
Fajnie mi się pracuje w tej firmie. Mamy tutaj codziennie obiadki z restauracji Skazka, zupka i drugie danie. Wymagający dostają wersję wege, była nawet osoba która poprosiła o wersje bezglutenową i ją codziennie dostawała!wow! Bywają mniej i bardziej pracowite dni, mili i nieprzyjemni klienci. Zwykle jesteśmy obłożeni mnóstwem zadań dlatego każdy dzień, tydzień czy miesiąc mija tutaj niesamowicie szybko. Jestem tutaj już prawie pół roku i nie wiem kiedy to zleciało. Firma niesamowicie się rozwija na przestrzeni lat i miło się pracuje z osobami, które są od początku istnienia firmy. Efektywna praca jest tutaj doceniana i poświęcenie dostrzegane. Wysoka tolerancja międzykulturowa gości tutaj od zawsze, co mi się bardzo podoba. Oczywiście tolerancja (bez znaczenia na pochodzenie) kończy się w momencie, kiedy dany pracownik przestaje wykonywać swoje obowiązki dobrze. Oczywiście jeżeli wdrażasz się w życie firmy to każdy jest pomocny, jednak natłok pracy nie pozwala na wieczne opiekowanie się "nowymi". Problematyczni bywają pracownicy, którzy nie odnajdują samodzielnie rozwiązań lecz muszą być prowadzeni za rączkę cały czas. W tej firmie warto rozumieć, że każda pracująca tutaj osoba jest jak trybik w maszynie. Jeżeli ktoś zawodzi to cierpi na tym po części każdy. Niezwykłym atutem jest tutaj sprzęt, który naprawiamy. Często jest to sprzęt wyjątkowy i klienci są bardzo znanymi osobistościami. Można zarówno być świadkiem naprawy i testów. Dlatego warto przemyśleć dobrze sprawę przed podjęciem decyzji pracy w naszym punkcie (Plac Konstytucji). Bez ambicji, chęci do pracy, kultury osobistej nie znajdziesz tutaj miejsca. Szukamy osób, które potrafią wykonywać daną pracę oraz wnoszą coś dobrego do firmy. Przykro się patrzy na ilość zakompleksionych komentarzy, ale takie mamy czasy. Życzę powodzenia nowym kandydatom.
Trzymajcie mnie...tak kwiecisty wpis musiał popełnić sam kosmiczny Ivo ????????????
Może zamiast wypisywać podobne przesłodzone brednie, zająłby się zaprowadzeniem elementarnego porządku w firmach, którymi zarządza. Z korzyścią dla firm, zatrudnionych i pracujących i siebie samego. To najlepsza rada.
Chyba niezbyt zgadzacie się z pozytywnym wpisem, który został w tym wątku dodany, dlatego też bardzo Was proszę o to, abyście napisali, czy finalnie jest to warte polecenia miejsce pracy, czy raczej nie? Sam już nie wiem, co mam sądzić po Waszych wpisach, dlatego pragnę zachęcić Was do merytorycznej dyskusji. Mogę czegoś się od Was dowiedzieć?
Sam podejmij decyzję, a poznasz prawdę, która skrzętnie się ukrywa pod hasłem: CZY ELOKWENCJA KARDYNALNA SUBLIMUJE, A JEŚLI TAK, TO DLACZEGO?
Tak jak wspominałem: przykro mi się patrzy na tą ilość wpisów ludzi z kompleksami. Nie pracujesz to po co bruździsz. Lećcie sobie chłopaki tam gdzie Wam lepiej a gorzkie żale zostawcie sobie na poranną mszę. Właśnie dzięki takim pracownikom jak Wy tutaj było tak słabo, sytuacja się poprawia. Nie ma krzyków, nie ma złodziei i klasycznych leni, których wśród Was tak dużo.
Kompleksy to ma raczej Iwo, który błądzi jak dziecko we mgle, ale jednocześnie ma na tyle buty, że pomiata każdym, kto jest niżej od nieg. I to przez niego i jego klakierów jest słabo, nie przez ludzi, którzy przychodząc do pracy mają zgodne z prawem wymagania :-)
Nie polecam, drogo i byle jak. Oddałem luxmana m03 do naprawy za 2200 zł dostałem sprzęt nie wyczyszczony, potencjalnego z wieloklinem wymieniony na trzpień z nacieciem galka wcisnieta na siłe do tego trzpień w calosci mozna bylo wyciągnąć ,naprawiałem u Pana Sadowskiego Pioniera 7800 ,otrzymałem sprzet wyczyszczony w środku wszystkie gałki wypolerowane ,wymienione kondensatory ,tranzystory, ustawione prądy .sprzet chodzi jak żyleta za 800zł
Może naprawa była kijowa, ale za to na Google mają same pięciogwiazdkowe opinie ukraińskich i czeczeńskich klakierów, a kosmiczny Roland za te gwiazdeczki rozdaje mieszkania socjalne.
Jak to, gdzie? Na Placu Konstytucji 5, bo tam urzęduje Szef wszystkich szefów. Instrukcja Obsługi: -najpierw musisz walnąć w Google negatywny komentarz, -potem czekać, aż się odezwie Roland z błaganiem o zamianę treści komentarza -a wtedy, mówisz, że usuniesz za socjalne mieszkanie.
A jakie są dowody, że w tej firmie faktycznie rozdają te darmowe obiadki? Ktoś to kiedykolwiek widział na oczy? Nie. No właśnie - czyli kolejne kłamstwo.
Prawda jest taka, że nie ma żadnej pewności, że faktycznie pisał to pracownik i opinia ta jest prawdziwa. Opinia ta nawet nie jest podpisana, każdy mógł ją sobie napisać. Jak dla mnie nie jest wiarygodna. Zgadzacie się?
Prawda jest taka, że wiemy już, że w tej firmie nie jest wypłaca pensja.(usunięte przez administratora)
Nazwać (usunięte przez administratora) pracowników którzy pracowali znacznie poza wymiar czasu pracy nie mieli opłaconych zusów ani wypłaconego wynagrodzenia... to trzeba mieć tupet.
Chciałem wezwać technika do telewizora 55 cali, powiedziano mi, że trzeba go dostarczyć do serwisu, ponieważ cały sprzęt naprawczy się tam znajduje. Trochę bałem się- że będę go ciągnąć przez cały pl. Konstytucji- ale panowie otworzyli mi drzwi od tyłu i jeszcze pomogli mi go wnieść. Telewizor po naprawie dobrze pokazuje. Mam nadzieję, że pociągnie jeszcze kilka lat.
Od kiedy zadowoleni klienci piszą opinie na forach dla pracowników? Ściema podobnie jak i pozostałe pozytywy od „zadowolonych”.
(usunięte przez administratora)
A zgłosiłeś !!! Jak nie to się tym zajmij i zgłoś. A nie liczysz na innych możesz zgłosić do US BHP itp. Nie ma znaczenia ze tam teraz nie pracujesz parę tyś odszkodowania dostaniesz jak jak było nielegalnie.
Przyniosłem nietypową płytę elektroniczną z widocznym uszkodzeniem jednego podzespolu. Reakcja była tak błyskawiczna, że po 10 minutach komponent został wymieniony na nowy. Polecam !
Coraz rzadziej mamy okazję do wyrażania swojego zadowolenia z jakości lub sposobu świadczenia usług. Tym większe było moje zaskoczenie po dwukrotnym kontakcie z Firma Iviter. Wysłany sprzęt został zgodnie z umową wstępnie zdiagnozowany a następnie profesjonalnie naprawiony. Podczas drugiego, osobistego już kontaktu i wizyty w serwisie, Pan Robert w sposób niezwykle przyjazny i profesjonalny ocenił dostarczony sprzęt (aparat fotograficzny po upadku na betonową nawierzchnię) uznając, ze koszt naprawy może przekroczyć wartość sprzętu. Analiza techniczna wykazała, że naprawa, skutkująca wydaniem gwarancji jest nie rentowna ze wzgledu na koszt. Aparat został profesjonalnie złozony i odesłany bez naliczenia jakichkolwiek kosztów. Nadmieniam, że aparat w chwili obecnej działa (oby jak najdłużej. W tej sytuacji jedyne co mogę zrobić to wyrazic swoje uznanie dla Firmy Ivitar i polecić ja potencjalnym klientom. Z poważaniem Bogdan R.
Szanowni , mamy wolny rynek , nie zapomnijmy o tym. Po drugie u nich ceny mają pokrycie, gdzie osobiście doświadczyłem się oddając sprzętu do naprawy . Wiadomo, że każdy z nas chcę żyć tanio i luksusowo., ale tak się nie da, niestety. Zastanówcie się na chwilę, czy warto mieć pretensje do kogokolwiek z powodu braku pieniędzy, bo nas na to nie stać? Trzy lata temu zakupiłem sprzęt audio o wartości 25000 zł. Pewnego dnia nie chciał włączać się. Jest awaria i muszę go naprawić. Nie szukałem tanich fachowców, lecz profesjonalistów w tej dziedziny i zdałem sobie sprawy , że to nie będzie tania naprawa. Znalazłem ich przez internet i udałem się do nich - Dzielna 7a. Moje wrażenie? I tutaj firma sprawdziła się doskonale, zapewniając wysoką jakość usługi. Muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczony jakością świadczonych przez Pana kierownika usług i dbaniem o klienta, Na pewno będę polecał Was znajomym.
17-letni ekspres do kawy od nietypowego producenta naprawiony w 3 dni przy rozsądnych kosztach. Pamiętam, że 10 lat temu zupełnie inny zakład usługowy długo nie dawał sobie rady ze znacznie mniejszym problemem niż zepsuta pompa. Wrażenie jak najbardziej pozytywne.
Iviter jeszcze istnieje? Czy już komornik lub Czeczeni zamknęli kosmicznemu Rolandowi byznes?
Udało im się dokonać niemal niemożliwego - poprawić fabrykę. Poprawili moją kartę graficzną GeForce RTX 3080 w taki sposób, że spadły temperatury na pamięciach o 30 stopni Celsjusza i w końcu mogłem zmniejszyć obroty wentylatora i dzięki temu karta graficzna chodzi cicho.
Super
Pełna satysfakcja i zadowolenie
(usunięte przez administratora)
Drogi Panie Hubercie. Dziękuję za zainteresowanie. Już tłumaczę. Dopiero ostatnie miesiące pozwoliły wychodzić na zero. Luty 2020 jest pierwszym miesiącem o wyraźnym plusie. Wcześniej musiałem dokładać - przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie - w ten sposób trwało to latami - aż do teraz. Dokładałem z prowadzenia działalności w zakresie odzyskiwania danych. Bardzo wierzyłem, że uda się wyjść na prostą, bardzo chciałem utrzymać mój zespół, który stale formował się, rósł w siłę. Udało się uformować mocny serwis, tworzymy teraz dodatkowe formy dochodu aby ustabilizować pozycję.
A te wszystkie negatywne opinie świadczą o mocnej pozycji na rynku? Iwo, czemu straszysz konsekwecjami osoby wystawiające niepochlebne opinie na google?
Te wszystkie negatywne opinie, jeśli są sprawiedliwe - przyjmuję z godnością i na głowie staję aby sprawy wyprostować. Jeśli są zaś niezasadne - zwalczamy wszelkimi dostępnymi środkami. Nie jest ich też tak dużo. Znacznie więcej mamy zadowolonych klientów. Niezadowolonych procentowo jest być może poniżej 1%. Problem z niezadowolonymi jest jednak taki, że ich głos jest donośny, znacznie bardziej niż tych zadowolonych. Pracujemy ciężko również nad tym, aby nie było tego niecałego 1% niezadowolonych. Specjalnie w tym celu uruchomiłem podstronę: https://iviterserwis.pl/uwagi-i-reklamacje A jak ktoś jest niezadowolony, że jest dla niego zbyt drogo - to już w niczym nie pomogę. Jedynie mogę konsekwentnie tłumaczyć, dlaczego to tyle właśnie kosztuje, co na to się składa. Nasza firma powstała nagle, rozrosła się do gigantycznych rozmiarów. W tej chwili sytuacja zaczyna się normalizować. Musieliśmy stworzyć profesjonalną infolinię, dział logistyki, zaopatrzenia, musieliśmy wykształcić sztab managerów, specjalistów obsługi klienta. Powstają działy handlowe. Cały czas prowadzimy rekrutację - zwłaszcza poszukujemy odpowiedzialnych, technicznych sprzedawców - gotowych pracować na stanowiskach związanych z obsługą klienta. Potrzebujemy ich wielu - tak do sprzedaży, jak również obsługi serwisu. Chętnie zapłacimy pieniądze, proporcjonalne do wyników. Chętnie duże pieniądze, wielokrotnie większe niż na analogicznych stanowiskach w innych firmach. Zapewniamy szkolenia.
Skoro firma ma tendencję wzrostową, to chciałbym ustalić, czy w najbliższym czasie będzie możliwość odbycia stażu bądź praktyk w tej firmie? Będę wdzięczny za informację.
Moim skromnym zdaniem, pan Czerniawski ma wielki talent - winien pisać książki w dziedzinie fantastyki naukowej i business-u, typu PROXIMA, OBŁOK MAGELLANA:)
Panie Bogdanie! Proszę sobie darować już tę wojenkę ze mną, z moją firmą, moją osobą. Ja nie chcę reagować na to, jest Pan jednak nieznośny. Jeżeli ma Pan ochotę - mogę do Pana zadzwonić - jeżeli chce Pan ze mną porozmawiać. Może Pan też podejść na Plac Konstytucji - mogę się z Panem spotkać, opowiedzieć Panu swoją historię, historię naszej firmy, pokazać Panu ludzi, którzy każdego dnia ofiarnie pracują. My na tym serwisie praktycznie nie zarabiamy. Obecnie odrabiamy ogromne długi, jakie powstały w wyniku tworzeniu się firmy od podstaw. Ale wszystko idzie dobrze.
Panie Iwo skąd miał pan środki w wysokości kilkudziesięciu tysięcy zł miesięcznie, skoro nigdzie indziej pan nie pracował?Zgłosił pan pochodzenie tych kosmicznych pieniędzy do Urzędu?Ktoś tu mija się z prawdą i raczej nie są to pańscy pracownicy, to co pan pisze nie trzyma się kupy.Zastanawiałem się nad podjęciem pracy ale po wpisach rezygnuję z wiecznie trwającej okazji a pytam z czystej ludzkiej ciekawości
No właśnie z tego powodu (między innymi) musiałem odejść, nabawiłem się depresji przez szykany, (usunięte przez administratora) terror psychiczny i ciśnienie na wymuszanie usuwania negatywnych komentarzy na Google Maps. Szczególnie, gdy są słuszne i pisane przez prawdziwych zawiedzionych klientów. W wyniku tego cały czas uczęszczam na terapię u psychoterapeuty, a już prawie rok nie jestem tam zatrudniony.
Zniknęły ogłoszenia z olx. Ktoś wie dlaczego?
Jak to możliwe? Pan Ivo jest milionerem przecież i głowę na karku ma pełną twórczych marzeń. Atmosferę piękną tworzył, miły, sympatyczny. Solidnie podchodził do pracy, pół życia poświęcił, pięknie na listy nam odpowiadał. Tak wielu ludzi uszczęśliwił, rzeczy im uczciwie i perfekcyjnie naprawiał. Aż tu ........... ten cholerny koronowirus zdeptał wszystko. To chyba jakaś pomyłka. Aż trudno uwierzyć, że pan Ivo przez tego wirusa tak (usunięte przez administratora)
A wiesz co to kanalia?
Poza tym jak mawiają bankierzy: lepiej mieć długi niż krótki. Chociaż nie znam długości, ani preferencji. Fizis sugeruje jedno. Choć zostawię to dla siebie.
Kto przejął tą schedę? Czeczeńcy czy w końcu jakiś urząd zainteresował się tym przybytkiem?
Wynika z tego, że jest bieda. Pocieszy nas to, że jak padną będzie Pobieda. Być może z korzyścią dla klientów.
Przyglądam się tej firmie od jakiegoś czasu, jak to jest, że na aukcji allegro mają same piloty, nie ma ogłoszeń sprzętu, a jak był to złom w takiej cenie, że nikt tego nie kupi, to rozumiem, że ta firma ma taki ruch w swoim sklepie w Warszawie ? Na stronie internetowej mają straszny chaos, więc o co tam chodzi ?
Sprzęt trzeba wcisnąć.Jak klient jest zadbany, nieogarnięty, to jest kupiony...BOSE 301 po reinkarnacji dokonanej przez Jarka zyskały na wartości 2000. Igor je opyla po ~ 3200 przy cenie zakupu 700-800. W tej cenie sam rozumiesz-tylko na miejscu i dobra gadka. Ja to rozumiem. Bogatych głupców nie sieją. Sami przychodzą. A piloty trzeba sprzedać za choćby 10 zł. Utylizacja kosztuje.
No tak kupić taniej i sprzedać drożej to jest stara zasada handlu, nie ma tutaj nic nadzwyczajnego no jeśli się trafiają takie jelenie to faktycznie próbuje się na nich zarobić pieniądze. Jestem doświadczonym już wieloletnim inżynierem elektronikiem wiele rzeczy naprawiłem przywróciłem do życia ale w zasadzie na tym nie zarobiłem, bo na tym nie da się uczciwie zarobić. Czas poświęcony i pieniądze nie są zapłacone, dlatego tutaj się dziwię, że są ludzie którzy trochę wykorzystują naiwność i niewiedzę ludzką. Czytałem wypowiedź jakiegoś Pana który przyniósł do serwisu Iviter odtwarzacz CD w którym się szófladka nie otwierała, zapłacił 500zł a wymieniono pasek za 5zł. Odpowiedź właściciela serwisu była taka, że urządzenie wymagało przeglądu kalibracji, ustawień pomiarów, i nie wiem czego jeszcze, no przecież to są wierutne bzdury. Obecnie urządzenia audio nie wymagają żadnych kalibracji, co regulacja prądu spoczynkowego wzmacniacza to jest wielka kalibracja? Nie żartujcie. Słuchając tych wypowiedzi i wypowiedzi Pana Ivo Czarneckiego mogę powiedzieć tyle jako osoba, która zna się na rzeczy nigdy bym do takiej firmy nie złożył swojej oferty, dlaczego ktoś bazujący na moich doświadczeniach miałby zarabiać dosłownie na mnie pieniądze. Sam sobie świetnie poradzę, również uważam że coś takiego ja High-End nie istnieje, to jest wytwór chorej wyobraźni. Coś może grać lepiej lub gorzej, może nam odpowiadać bardziej lub mniej, może być wykonane przepięknie i tyle. Ale każdy ma wybór i może kupować co chce.
Niby w czym jest wspaniały, bo jest Twoim chłopakiem, czy próbujesz go podrywać?
No i co dzoeje się z ivitrem, na allegro i olx żadnych ogłoszeń nie ma, czy to koniec?
Wrócił i dalej szuka. Wszystkich. Odważnych sprzedawców, odważnych handlowców, odważnej księgowej do biura rachunkowego o kosmicznych planach. Trzeba mieć odwagę, reszta przyjdzie sama ha ha.
Słuchaj anonimowy połamańcu! Ja piszę pod swoim nazwiskiem o pani Wojciechu, który to napisał, cytuje w całości: Wojciech 08.04.2021 23:10 Pracownik Pytanie @Nick No tak kupić taniej i sprzedać drożej to jest stara zasada handlu, nie ma tutaj nic nadzwyczajnego no jeśli się trafiają takie jelenie to faktycznie próbuje się na nich zarobić pieniądze. Jestem doświadczonym już wieloletnim inżynierem elektronikiem wiele rzeczy naprawiłem przywróciłem do życia ale w zasadzie na tym nie zarobiłem, bo na tym nie da się uczciwie zarobić. Czas poświęcony i pieniądze nie są zapłacone, dlatego tutaj się dziwię, że są ludzie którzy trochę wykorzystują naiwność i niewiedzę ludzką. Czytałem wypowiedź jakiegoś Pana który przyniósł do serwisu Iviter odtwarzacz CD w którym się szófladka nie otwierała, zapłacił 500zł a wymieniono pasek za 5zł. Odpowiedź właściciela serwisu była taka, że urządzenie wymagało przeglądu kalibracji, ustawień pomiarów, i nie wiem czego jeszcze, no przecież to są wierutne bzdury. Obecnie urządzenia audio nie wymagają żadnych kalibracji, co regulacja prądu spoczynkowego wzmacniacza to jest wielka kalibracja? Nie żartujcie. Słuchając tych wypowiedzi i wypowiedzi Pana Ivo Czarneckiego mogę powiedzieć tyle jako osoba, która zna się na rzeczy nigdy bym do takiej firmy nie złożył swojej oferty, dlaczego ktoś bazujący na moich doświadczeniach miałby zarabiać dosłownie na mnie pieniądze. Sam sobie świetnie poradzę, również uważam że coś takiego ja High-End nie istnieje, to jest wytwór chorej wyobraźni. Coś może grać lepiej lub gorzej, może nam odpowiadać bardziej lub mniej, może być wykonane przepięknie i tyle. Ale każdy ma wybór i może kupować co chce.
Szanowni Pracownicy i Pracownice. Od pewnego czasu śledzę komentarze byłych i/lub obecnych pracowników tej firmy. Widać, że dzieje się bardzo źle. W Kodeksie Pracy brak zapisów, by pracodawca miał prawo nie płacić lub celowo opóźniać wypłaty wynagrodzeń lub świadczeń w ZUS. Państwowa Inspekcja Pracy posiada poufne, anonimowe kanały, umożliwiające zgłoszenie problemu z pracodawcą bez konieczności narażenia się na jego gniew i odwet za walkę o słuszne cele. Nie należy się bać, trzeba działać. Inspekcja Pracy może złożyć wizytę w tej firmie, ale niewiele ona da, gdy napotka mur milczenia. Działajcie Państwo. Taki stan rzeczy nie może bezkarnie trwać. Nasz inspektorat czeka na Państwa zgłoszenia.
Bardzo mila i fachowa obsluga. Dokonali serwisu (maly problem) i nie pobrali opaty. Super!
Problem z którym nie mogłem sobie poradzić został sprawnie załatwiony. Dodatkowo dostałem szczegółowe wskazówki montażu. Widać nastawienie proklienckie zarówno w podejściu indywidualnym jak i dogodnych godzin otwarcia serwisu. Gdy będę miał jakiś kłopot ze sprzętem na pewno ich znów odwiedzę.
Jestem zaskoczony treścią niektórych opinii negatywnych. Prawdopodobnie dlatego, że większość spraw ważnych załatwiam korespondencyjnie zachowując dowody na piśmie. Bezpośrednio albo przez telefon umawiam się tylko na ryby lub na piwo. Polecam profesjonalizm i skuteczność Firmy. Dzięki zaangażowaniu jej personelu odzyskałem większość plików (zdjęcia, materiały wideo) z uszkodzonego dysku zewnętrznego 2TB. Mogę nadal uzupełniać swoją https://fv-dokument.pl/. Pozdrawiam.
Bardzo mi przykro, lecz powyższa opinia jest mało miarodajna. Kolejny raz okazało się, że przychylne opinie piszą osoby sponsorowane w ten czy inny sposób. Wszak na stronie z linku jest napisane: sponsorowane przez firmę pana Ivo. Prawda?
Drogi Tadeuszu - wszystkie negatywne opinie na temat mojej firmy (pomijając nieliczne wyjątki) - są o tyle bez większej wartości, gdyż pisane są anonimowo. Być może wszystkie napisała jedna osoba? Może do tego opierająca swoje wywody jedynie na plotkach? Tego nie wiemy. Dziękuję Panie Tadeuszu za współpracę oraz za to, że mogłem pomóc w trudnej sytuacji. Polecam siebie oraz swój zespół na przyszłość! Bardzo Pana pozdrawiam!
Ludzie, czy naprawdę lubicie narzekać, czy los Was skrzywdził ? Jak kupujecie drogie domy, jachty, dobre restauracje, itp, to wtedy też kłócicie i narzekacie, a potem piszecie opinie, bo się nie dało tanio, sprzedawca to (usunięte przez administratora) ? Zasada jest prosta, nie pasuje, to nie kupuj, to szukamy dalej obok Biedronki, a potem zakupy w Biedronce. Przez was polskie firmy bankrutują się, bo cudze chwalicie ,swego nie znacie.. Masakra!!!
W Warszawie jest masa tańszych serwisów. Są praktycznie na każdym osiedlu. Warto im zaufać bo to profesjonalnie fachowcy, którzy biorą mało i robią szybko i tanio. Wiem, bo sam korzystam regularnie z kilku takich. Ostatnio naprawiłem suszarkę za 8zł!!
DO Jachiego!!!! Implant najdroższy 500zł ( hurtownia ),wraz ze śrubą instalacja 4000zł ( stomatologia gabinet ) - plomba 270zł ( 20 min) + 30 zł znieczulenie. Opracowanie 1 kanału 150zł. - wizyta u kardiologa 250zł, - adwokat porada od 100 w górę. - lakierowanie elementu samochodowego 750zł. - malowanie mieszkania 2 pokojowego od 7-10 tyś - polędwica wołowa 140zł za Kg.. Nie płacisz za naprawę!!!! Płacisz za wiedzę technika,inżyniera. To ile chcesz zapłacić technikowi za naprawę suszarki do włosów nad którą spędzi 30min? 1,2 czy 3 zł. zakładam iż trzy zł. To jego dniówka wyniesie: 6zł na 1h x 8h=48zł ( brutto za dzień ). Jeżeli masz takiego technika,który będzie pracował za 1152zł brutto to go dawaj.( 48zł x 24dni ). Aby pracownik był rentowny musi zrobić przerobu na kwotę 10.000zł ( netto) w miesiącu. Połowa dla mnie połowa dla niego. Naprawy muszą być: Łatwe dla nas, drogie dla Was.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Iviter Iwo Czerniawski?
Zobacz opinie na temat firmy Iviter Iwo Czerniawski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 45.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Iviter Iwo Czerniawski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 5 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Iviter Iwo Czerniawski?
Kandydaci do pracy w Iviter Iwo Czerniawski napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.