POLECAM… Omijać szerokim łukiem! Bezpłatne nadgodziny, ludzie bez kompetencji na stanowiskach kierowniczych (domena wszystkich spółek należących do Group One) - szkoda czasu i energii.
Więcej klientów, więcej zadań, tematów, mniej ludzi, rotacja. Upychanie zadań kolanem do istniejąych obowiązków, nie idą za tym niestety $
To pewnie dużo zależy od zespołu, w którym się pracuje, ale ja jestem zadowolony z warunków pracy w ST. Pracy jest sporo, ale tylko kilka razy zdarzyło mi się zostać po godzinach. W piątki zawsze kończe o 15. Faktycznie atmosfera w biurze jest trochę korpo, ale to chyba kwestia kazdej dużej firmy. Sami ludzie mają jednak do tego dystans. Przynajmniej w moim zespole. Na plus możliwość pracy hybrydowej bez jakiegoś narzucania ile dokładnie dni trzeba być w biurze. Ustala się to indywidualnie z szefem, oczywiście nie mozna przeginać ;) Ogólnie jestem zadowolony bo w pracy korzystam z nowoczesnych narzędzi i daje mi to możliwosć rozwoju.
Wynagrodzenie mocno średnie, niejasne zasady awansów i podwyżek. Ludzie na tym samym stanowisku potrafią zarabiać różnie, nawet do 1/4 kwoty. Rotacja pracowników ogromna - nie ma co się dziwić, bo zarząd kreuje firmę wedle jakieś idealistycznej wizji oderwanej od rzeczywistości. Dla poprawy klimatu zmieniamy gif w stopce maila, a w kuchni nadal brak efektywnej segregacji (usunięte przez administratora) Zarząd ogłasza rekordowe wyniki, a potem usuwa premie roczne na rzecz pseudo bonusu "uznaniowego". Menedżerowie są nimi bez wyboru - brak innej ścieżki awansu. Nie potrafią zarządzać zespołem, ciągle następują zmiany bez ewaluacji. Doświadczeni pracownicy uciekają, więc klientów przejmują juniorzy z półrocznym stażem - co sie kończy źle i firma traci kolejnych klientów. Jak na ewaluacji wyszło, że ludzie są niezadowoleni, to zmieniono ją na jawną. Na plus na pewno możliwość pracy hybrydowej i zdalnej i całkiem przyzwoity pakiet opieki zdrowotnej. Jest też multisport.
To z czego takie zmiany wynikają, skoro z tego co piszecie wygląda na to, że chyba na jakiś czas były cofnięte? Występowała w międzyczasie jakaś większa rotacja na stanowiskach liderskich? Kto narzuca styl pracy?
Hejka, jak teraz wygląda sytuacja na Paid Social? Jeszcze z rok temu ktoś odradzał pracę na tym właśnie dziale a ja mam ofertę dla specjalisty do niego. nie ma niestety wskazanych zarobków. czy jest szansa na ich doprecyzowanie?
Cześć, czy ktoś z czytających obecnie pracuje w dziale SEM i może się wypowiedzieć o warunkach pracy i wspomnianych niżej nadgodzinach? Dzięki ;)
To pewnie dużo zależy od zespołu, w którym się pracuje, ale ja jestem zadowolony z warunków pracy w ST. Pracy jest sporo, ale tylko kilka razy zdarzyło mi się zostać po godzinach. W piątki zawsze kończe o 15. Faktycznie atmosfera w biurze jest trochę korpo, ale to chyba kwestia kazdej dużej firmy. Sami ludzie mają jednak do tego dystans. Przynajmniej w moim zespole. Na plus możliwość pracy hybrydowej bez jakiegoś narzucania ile dokładnie dni trzeba być w biurze. Ustala się to indywidualnie z szefem, oczywiście nie mozna przeginać ;) Ogólnie jestem zadowolony bo w pracy korzystam z nowoczesnych narzędzi i daje mi to możliwosć rozwoju.
Wynagrodzenie jest takie jakie sobie wynegocjujesz, w moim przypadku okazało się że zarabiam nawet o 500zl więcej od osoby na tym samym stanowisku, z tym samym stażem. Prawda, że w większości przypadkow menedżerem zostajesz za wysługę lat a nie kompetencje, predyspozycje i umiejętności menedżerskie. Nie ma płatnych nadgodzin, dlatego też ich nie robiłem. Nigdy nie spotkałem się nawet z sugestia żeby zostać po godzinach i coś dokończyć. Jedynie z własnej woli zostawałem, żeby sprawdzić jakaś nową technologię coś poczytać o nowinkach w mojej branży. Spoko, że w piątki 2h krócej się pracuje oraz często są jakieś imprezy firmowe i działowe. Kiepskie były premier uznaniowe, które w sumie były zalezne od widzimisię, bez jasnych kryteriów. Za moich czasów była nawet 13 pensja jak firma osiągnęła zakładany zysk.
A to już nie ma 13 pensji? Za moich czasów też była, tzn. nigdy nie była wypłacona bo raz nie było wyników, raz covid, a raz coś tam.
A to ładnie się ma w takim raxie zasada gwarancji równości w zatrudnieniu. Na jakich umowach pracujecie teraz jako stażyści? Miał być UoP!
Czyli w teorii była ale w praktyce już nie? Wiadomo jak teraz z tą 13 pensją? Została zlikwidowana czy nadal jest? No i przede wszystkim czy jest wypłacana? Ktoś wie?
Od najniższego szczebla do seniora czy tam menedżera jest UoP. Najpierw okres próbny 3 miesiące, a potem na czas nieokreślony. Nie wiem, chyba powinny być dalej te 13 :D
Cześć, a siedzisz przy tym jeszcze w tematyce odnoszącej się do samych awansów? Mam na myśli podstawowe zasady, jakieś stawki, wyznaczniki czasowe? Wcześniej cos pisali o tym, że są one chyba niejasne i zastanawia mnie czy cos zmieniło się w tej kwestii?
Czy Salestube Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
POLECAM… Omijać szerokim łukiem! Bezpłatne nadgodziny, ludzie bez kompetencji na stanowiskach kierowniczych (domena wszystkich spółek należących do Group One) - szkoda czasu i energii.
Co się podziało z organizacją pracy, że te nadgodziny zaczęły występować? Widziałam opinie sprzed dwóch lat gdzie ktoś pisał, że po prostu się zdarzają, więc w czym rzecz? Były jakieś większe zmiany na wyższych stanowiskach? Wystąpiły jakieś awanse czy raczej z zewnątrz można się tylko przyjąć?
Więcej klientów, więcej zadań, tematów, mniej ludzi, rotacja. Upychanie zadań kolanem do istniejąych obowiązków, nie idą za tym niestety $
Czy jest tu może ktoś kto był na stażu? mam na myśli zakres E-commerce & Performance. Od tygodnia widnieje oferta na takim portalu widzę, że już parę osób się zgłosiło. czy prowadzone były już rozmowy? to jedno miejsce? I czy warto się starać?
Wynagrodzenie mocno średnie, niejasne zasady awansów i podwyżek. Ludzie na tym samym stanowisku potrafią zarabiać różnie, nawet do 1/4 kwoty. Rotacja pracowników ogromna - nie ma co się dziwić, bo zarząd kreuje firmę wedle jakieś idealistycznej wizji oderwanej od rzeczywistości. Dla poprawy klimatu zmieniamy gif w stopce maila, a w kuchni nadal brak efektywnej segregacji (usunięte przez administratora) Zarząd ogłasza rekordowe wyniki, a potem usuwa premie roczne na rzecz pseudo bonusu "uznaniowego". Menedżerowie są nimi bez wyboru - brak innej ścieżki awansu. Nie potrafią zarządzać zespołem, ciągle następują zmiany bez ewaluacji. Doświadczeni pracownicy uciekają, więc klientów przejmują juniorzy z półrocznym stażem - co sie kończy źle i firma traci kolejnych klientów. Jak na ewaluacji wyszło, że ludzie są niezadowoleni, to zmieniono ją na jawną. Na plus na pewno możliwość pracy hybrydowej i zdalnej i całkiem przyzwoity pakiet opieki zdrowotnej. Jest też multisport.
Jesteś w stanie podać jakieś konkretne przyczyny odnośnie tego, że ludzie mogą mieć tutaj zróżnicowane zarobki na tych samych pozycjach? Co konkretnie na to wpływa, że do 1/4 może dojść jeśli już? Staż? Wynik? Czemu miałoby to być niejasne, co jeśli po prostu spytasz? Na których ze stanowisk wychodzi największa tego rozbieżność?
Dopiero od niedawna powstają plany rozwoju i tabelki z wymaganiami do awansu. Wcześniej tego nie było, na co pracownicy zwracali uwagę w ankiecie. O awanse trzeba się było prosić, naciskać, wymagać jakiś wskazówek, co trzeba spełnić. Czemu zróżnicowane zarobki? Nie wiem, bo płace nie są jawne i tylko z kuluarowych wypowiedzi możesz sie czegoś dowiedzieć.
Firma jest zarejestrowana od 2009 roku od kiedy rozpoczęła swoją aktywną działalność? Zastanawiam się z czego wynika fakt, że dopiero teraz zostają wprowadzane jakieś plany rozwojowe. Co ze wcześniejszą pesetową w tym zakresie? Była jakaś inna strategia / pomysł na firmę?
Dziwne, kilka lat temu były takie tabelki i każdy wiedział co ma robić. Inna kwestia, że o awans często trzeba było się prosić.
To z czego takie zmiany wynikają, skoro z tego co piszecie wygląda na to, że chyba na jakiś czas były cofnięte? Występowała w międzyczasie jakaś większa rotacja na stanowiskach liderskich? Kto narzuca styl pracy?
Minusy: Główna wartość i hasło motywujące w firmie to „try harder”, ale brak klarownego systemu premiowego i ścieżki rozwoju. Ewaluacja pracowników tylko 1x w roku Firma chwali się, że jest „best place to work”, ale ewaluacja zadowolenia pracowników jest jawna Dostęp do wsparcia psychologicznego i warsztatów z radzenia sobie ze stresem, ale rycie bani mikromanagementem Plusy: Benefity OK: MultiSport, opieka medyczna (standard) Wynagrodzenie na czas (choć stawki mocno średnie) i ok responsywność HRów - to działa sprawnie Dostęp do szkoleń wewnętrznych Duży zespół Fajne biuro Opcja pracy zdalnej Jeśli jesteś tuż po studiach i chcesz się czegoś nauczyć, to jest OK miejsce. Jeśli masz doświadczenie, to spodziewaj się trzaskania slajdów i braku opcji rozwoju.
Odradzam aplikowanie do tej firmy (dział Paid Social). Firma pozycjonuje się jako "najlepszy zespół w CEE" - najlepszy pod jakim względem? Na pewno nie kompetencji miękkich. (usunięte przez administratora) Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej - a chyba wypadałoby jej udzielić, gdyż z rozmowy wynikało, że należy się spodziewać kontaktu w sprawie kolejnego etapu rekrutacji.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Salestube Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Czy ktoś może wypowiedzieć się o pracy w dziale Content/SEO?
W sumie to potwierdzam wszystko co zostało już niżej napisane. Całe Group One (a w szczególności jego zarząd, który jest zupełnie odklejony od rzeczywistości pracowników) lansuje się na firmę, którą nie jest. Praca do 15? Brzmi super, ale nadgodziny, które robi się prawie codziennie (o których się nie mówi) już nie. Panuje nieformalny zakaz rozmawiania o stawkach, bo pracownicy na takich samych stanowiskach zarabiają różne kwoty mimo tego że wykonują tą samą pracę. O awans trzeba błagać na kolanach a może łaskawie go dostaniesz. Managerowie niekompetentni i nie ma się co dziwić, skoro są na takie stanowiska wpychani często bez własnej woli (bo innej ścieżki rozwojowej nie ma) i bez jakiegokolwiek poprzedniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Rotacja jak na Dworcu Zachodnim, coraz więcej osób rekrutuje się spoza Warszawy (przez niskie stawki wynagrodzenia jak na Warszawę). Dobrzy, szanujący siebie pracownicy po ok. roku odchodzą. Zarząd od tego roku wprowadza jawną ewaluację (bo wyniki Best Place to Work z jesiennej edycji 2022 były tragiczne) - oceniając swoich pracowników trzeba się będzie pod tym podpisać imieniem i nazwiskiem, także życzę wszystkim powodzenia w krytyce tego, co robi twój przełożony (powodzenia w NIEstraceniu pracy albo uzyskaniu kiedyś awansu). Jak Cię Pan/Pani manager lubi, to awans albo podwyżkę dostaniesz - w przeciwnej sytuacji jest ciężko. Group One istnieje od kilkunastu lat, ale dopiero w tym roku (2023) zaczęto tworzyć prawdziwe cele rozwojowe dla każdego pracownika. Wcześniej takie kryteria istniały wybiórczo albo w ogóle - dlatego w ostatniej ewaluacji wylały się takie, a nie inne opinie na temat tej firmy. Brak wyjazdów firmowych, większa integracja raz w roku. Zarząd chwali się największymi dotąd przychodami, ale likwiduje premię roczną dla wszystkich pracowników w zamian za bonus uznaniowy (nazwa idealnie odnosi się do tego za co można ten bonus dotać - jak ktoś uzna, że Cię lubi, to dostaniesz. nie to nie). Szkoda, wielka szkoda.
Czy zdarzają się nadgodziny w Salestube Sp. z o.o.?
Tak, praca jest mocno zadaniowa, a nie wyłącznie od-do. Także jak się nie wyrobisz z zadaniami, to kończysz je po godzinach. Oczywiście nie zawsze, dużo zależy od zespołu, ale tak, nadgodziny zdarzają się.
Często? W sensie możesz jakoś konkretniej - jak często te nadgodziny się zdarzją? można chociaż je sobie odebrać jako wolne, skoro są nie płatne?
Nie odbierzesz, nadgodziny to niepisany wymóg managerów, bo bez nadgodzin nie ma szans, że wyrobisz się ze wszystkim na czas. A managerzy tylko czekają na haki na ciebie, żeby je wykorzystać przy rozmowach rocznych czy negocjacjach ;)
negocjacjach? czyli są na nie w pewnym sensie otwarci w ramach jakiejś dobrej roboty? A przebieg takiej potencjalnej rozmowy rocznej to jaki mógłby być?
Czy w Salestube Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Tak - co kwartał jest konkurs na najładniejszą prezentację i kto wygra - może sobie poszukać szkolenie czy konferencje, w której chce brać udział.
Rotacja jak na dworcu, z CS każdy kto ma nogi ucieka, łącznie z managerami. Zarobki małe, pracy bardzo dużo, dyrektorzy dają przykład z góry pisząc maile w weekendy po 22. Mnóstwo spotkań. W styczniu dostaliśmy maila od CEO podkreślającego że za nami wspaniały rok, ale to pierwszy rok gdzie nie było dla pracowników premii świątecznej. Niezadowoleni z obsługi klienci odchodzą. Nie polecam.
ODRADZAM - począwszy od rekrutacji - mało profesjonalne podejście do kandydata, słabe przygotowanie do rozmowy, mnóstwo pytań i zadań a stawki śmiesznie niskie, na awanse i podwyżki nie liczcie. Pracy bardzo dużo - często po godzinach, bezpłatnie. Niskie kompetencje kadry menagerskiej i kolesiostwo - lubi Cie przełożony to masz szanse na awans. Mydlenie oczu, premiami i bonusami których nigdy finalnie nie ma. Coraz więcej specjalistów odchodzi z firmy a na ich miejsce przychodzą stażyści. Wytrzymałam tam 9 miesięcy i zmieniło się w tym czasie 30% mojego działu. Na spotkaniach calej firmy zarząd opowiada wymyślone historie o firmie mlekiem i miodem płynącej - rzeczywistość jest odwrotna. Na plus ludzie z którymi się pracuje - ale ich już coraz mniej.
Polecam moim ex-kolegom i koleżankom rozmawianie o zarobkach. Strategia zatrudniania osób w mniejszych miastach aby płacić im mniej jest skandaliczna, ale czego właściwie można się spodziewać po tej firmie.
Czyli te oferty pracy z różnymi miastami i przypiskiem "zdalnie" są właśnie po to, co piszesz? Ja upatrywałam w tym szansy na pracę bez relokacji do Wa-wy... A np. Senior PR Specialista szukają teraz z Warszawy do pracy hybrydowo. Skąd więc taki wyjątek od reguły?
Czy nowo zatrudnione osoby w Salestube Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Mam sklep internetowy. Chcę go pozycjonować. Jakie ta firma ma widełki za tą usługę (kwota od do)? Słyszałem (lecz nie wiem czy to prawda), że pomagają sklepom które mają minimalny budżet marketingowy 50 000 zł miesięcznie...
Rozmowa rekrutacyjna to po prostu żart. Nie mam pojęcia, kto dopuszcza do tak fatalnego traktowania potencjalnego pracownika, ale jeśli zależy mu na dobru tej firmy, powinien odpowiednio zainterweniować. W trakcie rozmowy śmiano się ze mnie i z moich odpowiedzi. Każda odpowiedź spotykała się z szyderczym uśmiechem prowadzących. Szkoda, że wcześniej nie spojrzałam na pozostałe komentarze - z miejsca darowałabym sobie aplikacje do takiego miejsca. Zero szacunku i jakiejkolwiek powagi. To nawet nie kwestia humoru. To ewidentna kpina z potencjalnego pracownika. Nie polecam nikomu, omijać szerokim łukiem. No chyba, że ktoś lubi być tratkowany w taki sposób.
Karo, przeczytaliśmy Twoją opinie i przykro nam, że masz takie odczucia. Przyjmujemy feedback, że poczułaś się niekomfortowo. Przepraszamy Cię i chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o tej sytuacji, aby lepiej ją zrozumieć i móc zareagować. Jest to dla nas ważne, uczymy się nowej rzeczywistości spotkań zdalnych i staramy się aby rozmowy rekrutacyjne online oddawały przyjaznego ducha naszej firmy, niestety w świecie wirtualnym, wciąż jest to trudne i może być odbierane inaczej niż nasze intencje. Będziemy wdzięczni jeśli skontaktujesz się z nami. Zapraszamy Cię do kontaktu z Martyną (tel. 539 671 674) lub Karoliną (tel. 506 710 284). Serdecznie pozdrawiamy
Wasze problemy znikną, gdy zaczniecie uczciwe traktować kandydatów, a nie "dowiadywać się więcej". Zastanawia mnie czy udawany spontaniczny śmiech nie jest formą manipulacji mającą na celu zbicie z tropu kandydata. Raczej nikt nie chce być tak traktowany i mieć zasiewane wątpliwości, co do własnych kompetencji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Salestube Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Salestube Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Salestube Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!