Tutlo Sp. z o.o.

4.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Tutlo Sp. z o.o.

Gabrysia
 Pytanie

Prowadzicie obecnie jakieś rekrutacje do handlowego?

Pracodawca

@Gabrysia

Cześć Gabrysia! Tak, aktualnie poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży w miastach takich jak: Kielce, Gdańsk, Poznań oraz Warszawa, jednak nasze zespoły stale się powiększają! Zachęcamy do przesłania CV na adres hr@tutlo.pl - skontaktujemy się z Tobą, kiedy tylko będzie otwarta rekrutacja do naszego Działu Sprzedaży w Twoim mieście zamieszkania (lub oczywiście innym, jeśli jesteś otwarta na relokację).  Pozdrawiamy!

Pracownik (były)
@Gabrysia

Nie aplikuj. Firma finansuje się tylko ze sprzedaży kursów. Dlatego agresywnie trzeba namawiać klientów na podpisywanie umów. Nigdy nie widziałem dziennego raportowania sprzedaży. MUSISZ sprzedać, inaczej wylecisz. W kółko klepią tą samą "promocję" tylko pod innymi nazwami.

Pracodawca

@Pracownik (były)

Tutlo to innowacyjna platforma do nauki angielskiego, więc tak, finansujemy się ze sprzedaży kursów językowych :) Proces sprzedaży prowadzimy z poszanowaniem klienta, tak aby przed podpisaniem umowy był w pełni świadomy jej warunków. Promocje w Tutlo są naprawdę atrakcyjne, co sprawia, że klienci są nimi żywo zainteresowani, a sama sprzedaż jest czasem tylko czystą formalnością.

Krzysztof

Omijać jak najszerszym łukiem, firma najgorsza z najgorszych.Zaplacilem za lekcje,uczestniczylem w jednej lekcji i poziom nauczania gorszy niż zły.Chcialem zrezygnować z dalszej nauki i nie mogłem ponieważ podpisałem umowę.Do dzisiaj przychodzą mi faktury do zapłaty, chociaż nie biorę udziału w zajęciach.Mam ponad 4 tysiące zadłużenia, ale i tak tego im nie zapłacę.Jest dużo firm uczących j.ang.ale Tutlo nikomu nie polecałem nie polecam i nigdy nie będę polecał.Jesli masz za dużo pieniędzy to wykup kurs w Tutlo, napewno wyrzucisz te pieniądze w błoto.

6

Pracodawca

@Krzysztof

Panie Krzysztofie, podpisał Pan umowę na określony czas oraz z określonym okresem wypowiedzenia. Nasza umowa jest tak skonstruowana, że najważniejsze zapisy są w niej wyszczególnione, aby klient był w pełni świadomy warunków zawarcia. Co więcej, klient ma nieograniczony czas na zapoznanie się z nią i dokładną analizę. Ponadto każdy z naszych klientów przed zapisaniem się na kurs może odbyć lekcję próbną, aby zobaczyć, jak w praktyce wygląda nauka w Tutlo. Przykro nam, że czuje się Pan źle poinformowany, jednakże biorąc pod uwagę powyższe, dokładamy wszelkich starań, by nasz przyszły kursant był jak najlepiej zorientowany przed złożeniem podpisu.

obserwator
@Tutlo Sp. z o.o.

Umowa jest tak skonstruowana, że jeżeli zrezygnujesz po 10 mcach to i tak musisz zapłacić jakbyś skończył cały kurs. Pierwszy tzw etap - 126 lekcji - wart jest prawie tyle co cała umowa, ale tego nie odkryjesz sam. Trzeba długo analizować zapisy umowy, żeby znaleźć haczyk. Mi zajęło to 3 miesiące. Konsultant- tego nie mówi, bo nie ma w tym interesu. Możesz wypowiedzieć po 10mcach umowę, ale to się wogóle nie kalkuluje, wiec jestes skazany na 20 mcy. (usunięte przez administratora) I dlatego pisze gdzie moge- zastanówcie się przed podpisaniem umowy , bo potem nie ma już odwrotu.

3

Pracodawca

@obserwator

Przykro nam, że, aż 3 miesiące poświęcił Pan na szukanie haczyków w naszej umowie. Zapewniamy wszystkich, że takowych nie ma, a jeśli coś jest dla Pana niejasne, zapraszamy do kontaktu na adres kontakt@tutlo.pl. Jesteśmy pewni, że uda się wyjaśnić każdą wątpliwość, a to o czym Pan pisze, niestety nie jest zgodne z prawdą, a innych wprowadza w błąd. W Tutlo mamy ponad 8 tysięcy zadowolonych Klientów, oferujemy różne długości zawierania umów, w tym np. kursy 3- miesięczne. Klient sam podejmuje decyzję o czasie trwania umowy i wybiera opcję, która mu najbardziej odpowiada z możliwością odstąpienia w ciągu 14 dni. Osoby, które z ważnych powodów życiowych potrzebują zakończyć z nami współpracę wcześniej, otrzymują od nas potrzebne wsparcie i pomoc :) Pozdrawiamy, zespół Tutlo.

Student

Proponują ciekawy materiał jednak wiążą studenta od razu na 10 mc , nie ma w umowie zapisów możliwości rozwiązania jej z winy szkoły.

4
Mati
@Student

Na początku mnie to nieco odstraszało, ale angielski na studiach miałem na marnym poziomie, więc postanowiłem zapisać się na kurs. Powiem Ci, że inwestycja w lekcje z Tutlo, to chyba najlepsza moja decyzja życia :D Z levelu A2 wbiłem na B2 w te 10 miesięcy, więc okres nauki okazał się optymalny. :)

Szymon

ŻENADA!!!! UWAGA, (usunięte przez administratora) W momencie, w którym chciałem zerwać umowę, zaczęto sprawę odwlekać. Odpisywaniem mi na maile z odstępami 2 tygodni. Nigdy więcej....

6

Pracodawca

@Szymon

Przykro nam, że w takiej okoliczności zakończył Pan korzystanie z naszego kursu. Prosimy o wiadomość prywatną z opisem całej sytuacji na kontakt@tutlo.pl. Przeanalizujemy ją, aby taki przypadek już nigdy się nie powtórzył.

Lektor języka angielskiego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo szybki proces rekrutacji. Najpierw wypełnienie formularza na stronie. Potem test z angielskiego. Potem rozmowa z metodykiem, składająca się z ogólnych pytań o naukę języka, ustalenia formalności i lekcji próbnej. Metodyczka była bardzo miła. Dobry kontakt. Rozmowę miałam wieczorem, a następnego dnia rano już zapadła decyzja o przyjęciu mnie. Tak jak pisali już inni, metodycy podczas próbnej lekcji faktycznie są małomówni i wydają się speszeni, ale O TO CHODZI. Przecież z lekcji mogą korzystać osoby nieśmiałe. W tym ćwiczeniu chodzi o pokazanie, że potrafimy w przyjazny sposób zaktywizować uczniów. Naprawdę nie ma co się obrażać za uwagi, o których kandydaci tu wspominają, jak "brak uśmiechu", czy "niezmuszanie do rozmowy". Taki rodzaj pracy. Sama nie chciałabym, aby lektor oferował mi sztywną atmosferę i łatwo odpuszczał, jak przerośnie mnie mówienie.

Pytania

1. Na jakie wyzwania moim zdaniem można natrafić ucząc się języków obcych? 2. Jakie porady dałabym osobom, które uczą się języka obcego po raz pierwszy? 3. Jakich metod nauczania używałam do tej pory, tak, aby lekcje były ciekawe? 4. Dlaczego ktoś miałby chcieć się u mnie uczyć? Jakoś mniej więcej tak. Jeśli chodzi o część informacyjną o mnie to: ile godzin w miesiącu/tygodniu mogę pracować, ile lat już uczę języków, czy odpłatnie, ile mam lat, czy jestem studentką, jakiego kierunku itp.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonim

(usunięte przez administratora)

Team Tutlo

Umowy Tutlo są w 100% zgodne z prawem. Były również weryfikowane przez Rzecznika Praw Konsumenta i w żadnym aspekcie nie uchybiają prawu konsumenta. Klienci zawsze mają możliwość przeanalizowania umowy przed jej podpisaniem. Ponadto każdy kursant ma prawo wypowiedzenia umowy z ważnych powodów i przedterminowego zakończenia kursu. Mamy tysiące zadowolonych uczniów i to ich opinie można znaleźć w Internecie. Zawsze jesteśmy otwarci do rozmów o umowach i kursach, dlatego zachęcamy do kontaktu: kontakt@tutlo.pl / +48 (22) 247 20 45 Pozdrawiamy!

Klient
@Team Tutlo

Może i były weryfikowane, ale dlaczego podczas rozmowy od konsultanta trzeba wyciągać info, ile kosztuje nauka? Dlaczego na stronie nie ma cennika? Ten sam efekt można mieć w dużo niższej cenie za lekcję wybierając korepetytora np na FB i rozmawiając przez messengera

2

Pracodawca

@Klient

Brak cennika na stronie wynika z faktu, że oferta naszego kursu jest dostosowana do potrzeb każdego klienta z osobna. Cena kursu jest powiązana z liczbą lekcji, okresem trwania umowy jak i aktualną promocją.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Jest nam niezmiernie przykro, że opisywana przez Pana sytuacja została w ten sposób odebrana. Nasi rekruterzy zawsze starają się, aby rozmowy kwalifikacyjne przebiegały w jak najlepszej atmosferze, dlatego też jesteśmy zdumieni sytuacją, która została przez Pana opisana. Prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie na teamhelp@tutlo.pl. Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów na temat opisywanej przez Pana sytuacji i jednocześnie wyjaśnić to zdarzenie. Stale pracujemy nad ulepszaniem naszych procesów, dlatego Pana opinia jest dla nas bardzo ważna. Odnosząc się do kwestii angielskiego, w przypadku gdy wymagana jest zaawansowana znajomość języka na dane stanowisko, nasz zespół rekrutacyjny (w skład którego wchodzą również native speakerzy j. angielskiego) dokładnie weryfikuje poziom językowy kandydatów. Natomiast na stanowisko, na którym znajomość angielskiego nie jest niezbędną umiejętnością, a jedynie dodatkowym atutem, nie zawsze widzimy potrzebę jego weryfikacji podczas rozmowy. Skupiamy się na sprawdzeniu innych kompetencji dopasowanych do danego stanowiska. Ponadto Tutlo oferuje swoim pracownikom bezpłatny kurs angielskiego, dzięki któremu rozwijane są kompetencje w tym obszarze. Pozdrawiamy i czekamy na kontakt :)

mixx

Pracował ktoś jako Specjalista ds. Sprzedaży i może się podzielić opinią na temat pracy,firmy oraz atmosfery w pracy.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Witam, czujemy się zaniepokojeni tą wiadomością. Nie znamy jednak szczegółów, w związku czym trudno jest nam się odnieść do tematu. Będziemy wdzięczni za kontakt - kontakt@tutlo.pl lub +48 (22) 247 20 45. . Bardzo nam zależy, aby wyjaśnić sprawę. Pozdrawiamy.

Ticzer

Jestem nauczycielem języka angielskiego. Zrobiłem test na Waszej stronie. Wyszło, że mój poziom zaawansowania to B1. Jak? :)

2

Pracodawca

@Ticzer

Dziękujemy za wiadomość. Test językowy na stronie Tutlo został opracowany przez profesjonalnych metodyków. Zarówno pytania, jak i odpowiedzi były wielokrotnie sprawdzane pod kątem poprawności. Zweryfikujemy jednak, czy po stronie systemowej nie ma błędów, które mogłyby wpłynąć na wynik testu. Jeżeli chciałby Pan zgłosić uwagi odnośnie konkretnych pytań, zapraszamy do kontaktu: kontakt@tutlo.pl lub +48 (22) 247 20 45. Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić wszystkie wątpliwości.

Ticzer
@Tutlo Sp. z o.o.

Dziękuję za odpowiedź. Czekam za informacją o weryfikacji tak, abym mógł zweryfikować swoje umiejętności. W chwili obecnej przy poziomie B1, mam mentalny problem ze złożeniem do Was swojej aplikacji.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Z dużą przykrością czytamy te słowa i czujemy się w obowiązku wyjaśnić tę sytuację. Zapewniamy, że nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych specjalistów, zarówno po stronie konsultantów dydaktycznych, jak i lektorów. Bardzo prosimy o kontakt na nasz adres kontakt@tutlo.pl lub telefon pod numer +48 (22) 247 20 45. Dołożymy wszelkich starań, aby zmieniła Pani zdanie na temat Tutlo.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Bardzo dziękujemy za komentarz. Z przykrością zapoznaliśmy się z jego treścią. Zapewniamy, iż nasze umowy są skonstruowane w jasny, klarowny sposób i są 100% zgodne z prawem. Osoby, które podpisały umowę u nas w oddziale mogą wypowiedzieć ją po 10 miesiącach z zachowaniem 2 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Chcemy jednak zaznaczyć, że każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. Staramy się być elastyczni i otwarci na potrzeby Klienta, dlatego zachęcamy do kontaktu kontakt@tutlo.pl / +48 (22) 247 20 45. Jesteśmy pewni, że wspólnie uda nam się wypracować satysfakcjonujące rozwiązanie dla każdego. Pozdrawiamy.

Manuela
 Pytanie

Czy lektorzy mogą się wypowiedzieć, jak im się pracuje? Zastanawiam się nad złożeniem CV.

anonim

(usunięte przez administratora)

gosc

tutaj zamieszcza się opinie o pracy w tutlo więc chyba normalne jest to, że wypowiadają się pracownicy :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Tutlo team

Z przykrością czytamy te słowa. Chcielibyśmy móc wyjaśnić z Panią zaistniałą sytuację, niemniej jednak nie znamy szczegółów sprawy, w związku z tym trudno nam się odnieść do tematu. Bardzo prosimy o kontakt na nasz adres kontakt@tutlo.pl lub zadzwonić pod numer +48 (22) 247 20 45.

1
Grafik

W Tutlo pracuję 6 miesięcy. Zaczynając od najważniejszego, czyli super lokalizacja w samym centrum Warszawy. Po drugie biuro mieści się w WeWorku, mamy możliwość korzystania z benefitów takich jak imprezy tematyczne, masaże, joga, tenis stołowy. Poza tym każdy z nas ma możliwość korzystania z bezpłatnych lekcji angielskiego na platformie z czego aktualnie korzystam :D Po trzecie w pracy mamy fajnych ludzi, atmosfera też jest luźna, brak raportowania itd. Na razie nie myslę o zmianie pracy.

15
Kacper
 Rekomendacja

W Tutlo pracuje mi się bardzo dobrze. W kontekście rozwoju produktu panuje atmosfera kreatywności i każdy pomysł jest mile widziany i krytycznie omawiany. Daleko jest od klimatu korporacyjnego i na pewno nie chodzę zestresowany z myślą, że nie wykonam jakiegoś zadania na czas. Przełożeni zawsze mają czas, aby zamienić kilka słów, jeśli tylko tego potrzebuję.

garden69
 Pytanie

Witam , wysyłam imail i nie mam żadnej odpowiedzi , telefonow nikt nie odbiera chcę zakończyć wspołpracę. proszę o odpowiedż

7
gość
@garden69

GARDEN 69 Hej Garden mi sie udało ale miałem podobny problem i coś ci powiem masz za darmo kredyt w banku do tak szkoła za Ciebie robi i wiem ze pokryjesz koszty 2154 zł za free i umowa będzie rozwiązana naciągają

7
Team Tutlo
@garden69

Bardzo prosimy o kontakt na nasz adres kontakt@tutlo.pl lub zadzwonić pod numer +48 (22) 247 20 45. Z pewnością uda nam się wyjaśnić sytuację.

anonim

(usunięte przez administratora)

Nick

Pani Agnieszko ma Pani rację ja również odradzam szkoły w języka w Tutlo

7
Team Tutlo

Pani Agnieszko, proces podpisywania umowy z Tutlo jest tak skonstruowany, aby klient nie miał żadnych wątpliwości co do jej warunków. Najistotniejsze zapisy w tym zasady dotyczące wypowiedzenia umowy i warunki korzystania z platformy są specjalnie wyszczególnione. Ponadto klient dostaje tyle czasu na przeanalizowanie umowy, ile tylko potrzebuje. Jeżeli w Pani przypadku wyglądało to inaczej, to bardzo prosimy o skontaktowanie się z nami w celu wyjaśnienia sytuacji: kontakt@tutlo.pl lub +48 (22) 247 20 45. Jeżeli zaś chodzi o lektorów z Wielkiej Brytanii, to jest ich aż 26. Pozdrawiamy!

ostrzeżenie

JA ODRADZAM NAUKI JĘZYKA W TUTLO KOSZT NAUKI TO PONAD 8000 ZŁ

5
Team Tutlo
@ostrzeżenie

Oferty naszego kursu są dostosowane do potrzeb klienta. Cena kursu przede wszystkim zależy od liczby lekcji, okresu trwania umowy oraz aktualnej promocji. Pozdrawiamy!

Elżbieta

Ucząc się z Tutlo, nie odczuwa się w ogóle, że się pracuje. Wiedzę przyswajam szybko, a do za sprawą dobrych prowadzących. Lekcje włączam, kiedy chcę , także po 20 , jeśli jest to środek tygodnia. Bardzo dobrze, że spikerzy czekają na ucznia tak długo, bo czasem praca nie pozwala na wcześniejsze zalogowanie się. Poleciłam już tutlo koleżance, też jej odpowiada.

7
Kamil
@Elżbieta

"Spikerzy" chyba cie nic nie nauczyli

Zostaw merytoryczną opinię o Tutlo Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tutlo Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tutlo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 304.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tutlo Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 177, z czego 10 to opinie pozytywne, 139 to opinie negatywne, a 28 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Tutlo Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Tutlo Sp. z o.o. napisali 15 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Tutlo Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii