Grupa CE-MA Sp. z o.o.

4.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Pracodawca

 Aktualność
Zapoznaj się z aktualnie prowadzonymi przez nas rekrutacjami i aplikuj w kilku prostych krokach poprzez stronę Pracuj.pl lub OLX.




Jeśli masz pytania do prowadzonych przez nas rekrutacji, zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji - hr@ce-ma.pl.
Damian
Były pracownik

Miałem(usunięte przez administratora) krótki epizod pracy jako kurier w Ce-ma . Niestety nic dobrego nie mogę powiedzieć a wręcz przestrzegam każdego kto chciałby taką pracę podjąć . Oprócz dźwignia przeciętnie dwóch ton mebli dziennie klient oprócz dostawy otrzymuje w usłudze rozładowanie, montaż a nawet wyniesienie (usunięte przez administratora) . Takich klientów robisz przeciętnie 10-12 dziennie . Gdy narożnik bądź sofa nie wejdą do windy to oczywiście idziesz pieszo choćby na 10 piętro i wierzcie mi że nie są to rzadkie sytuacje . Naprawdę w tych pieniądzach można znaleźć łatwiejsza pracę. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Damian

Witaj Damianie, dziękujemy za przesłaną opinię i opisanie Twoich spostrzeżeń na temat pracy w naszej firmie. Opisałeś charakter pracy Kuriera/Dostawcy Mebli, który wygląda niemal identycznie w każdej firmie świadczącej usługi transportowe/kurierskie. Osoba na takim stanowisku musi zmagać się z wieloma trudnościami i coraz szerszym zakresem obowiązków. Jednak mając na uwadze zadowolenie Klienta coraz częściej wykonuje się usługi kompleksowo, czyli dostarczając produkt (tu mebel) wykonuje się od razu jego montaż a następnie sprząta opakowania. Rynek pracy jest bardzo duży i wierzymy, że znajdziesz pracę, która sprawi Ci więcej satysfakcji i będzie łatwiejsza. Jednocześnie zachęcamy do zapoznania się z prowadzonymi przez naszą firmę rekrutacjami (np. na stanowiska biurowe). Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

SYS
Były pracownik

A ja powiem wam tyle banda oszustów (usunięte przez administratora)oszukują i kłamią wykorzystują kierowców taka duża firma a nie potrafi zapłacić pracownikowi skandal sprawa będzie miała finał w sądzie nie polecam nikomu tej firmy a wręcz przestrzegam

3
Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@SYS

(usunięte przez administratora) komu nie płacom? Jak nie dostałeś wypłaty to się zgłoś do HR naprawia zaraz błąd. Ty jestes jakimś (usunięte przez administratora) chyba. Tyle lat pracuje i nie zdarzyło się żeby ktoś nie miał zapłacone za prace. Piszesz takie oszczerstwa pewnie konkurencja cię sponsoruje. Głupoty wypisujecie. Ostatnio była kontrola inspekcji pracy i wiecie co??? I nic nic nie wykryli , a przepraszam umywalka jest za mała w jednym z magazynów. Szef powiedział wszystkim jaki jest wynik kontroli. Zwolnij sie jak masz problem i tyle. Jak możesz bez pensji pracować (usunięte przez administratora) w dzisiejszych czasach. Co ty piszesz. Oby cię wypierd….li i kup sobie tabletki na potencję może sie zrealizujesz.

14
Monia
Pracownik

Mąż robi jako kurier, nie narzekał nigdy, wiadomo czasem jest ciężko ale taka praca kuriera

Bożena
Inne
@Monia

No zgadza się, praca kuriera jest dosyć ciężka. A jak zarobki? Są dla niego w porządku?

Dorota
Inne

Umówiłam się na dostawę mebli z Ikea. Godziny dostawy to 8-20. Brak możliwości umówienia się na konkretną godzinę. Panowie napisali sms pół godziny przed dostawą i tyle. Stwierdzili brak kontaktu z klientem i odwieźli meble do magazynu. Dodzwonić się na nr z którego przyszedł sms i wyjaśnić kiedy będą nie ma możliwości. Po kilkukrotnym telefonie na infolinię Ikei udało się dowiedzieć co się stało, umówić się ponownie na transport, oczywiście w innym dniu i oczywiście znowu od 8 do 20. Więc jeśli Państwo kiedykolwiek skorzystają z usług tej firmy, to proponuję wziąć tydzień urlopu, to może się uda Państwu odebrać zakupione meble. Kompletny brak zainteresowania ze strony firmy aby skontaktować się z klientem i skutecznie doręczyć zakupione meble. Nigdy więcej!!!!!!!!

Pracodawca

@Dorota

Szanowna Pani, uprzejmie informujemy, że datę jak i czas dostawy mebli ustala Klient samodzielnie ze sklepem IKEA, w momencie zakupu usługi transportu. Klient ma możliwość wybrania dostawy standardowej, realizowanej w przedziale czasowym 8-20 lub dostawy premium realizowanej w zawężonym przedziale czasowym (za dodatkową opłatą). Nasza firma nie ma wpływu na wspomniany proces. 30 minut przed realizowaną dostawą kontaktujemy się z Klientem, aby zapowiedzieć naszą wizytę, a następnie dostarczamy zamówienie. Jeśli w Pani opinii doszło do jakiejś nieprawidłowości, prosimy o zgłoszenie reklamacji na usługę transportową za pośrednictwem maila: reklamacje@ce-ma.pl. Na pewno przyjrzymy się sprawie i zweryfikujemy czy kierowcy podejmowali próbę kontaktu oraz dostarczenia zamówienia. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Grupa CE-MA Sp. z o.o.. Jakich pytań powinien spodziewać się kandydat na stanowisko Kierowca z kat. C+E?
Monika
Pracownik

Polecam usługi montażu firmy. Pełen profesjonalizm, od założenia zlecenia i kontaktu obsługi biura po pracę montażystów. Montowali nam w tym tygodniu kuchnie z Castorama i jesteśmy bardzo zadowoleni.

Krzysztof
Inne
@Monika

Ile czasu zeszło na cały montaż? Ceny też mógłbyś podać, to by wiele wyjaśniło ;)

Monika
Inne
@Krzysztof

Zadzwonili dzień wcześniej że przyjadą po 8 i tak byli. Montaż zakończony po 17. Cena z kosmosu, ale teraz to wszystko poszło w górę, 25% od wartości zestawu.

Pawełek
Były pracownik
@Monika

CE-MA nie ma wpływu na cenę usługi montażu. O cenie tej decydują sklepy (Castorama, Agata, IKEA). CE-MA jest jedynie wykonawcą usługi dla tych sklepów.

Klient Tarnów
Inne

Chciałbym wyrazić pozytywną opinie o kurierach Grzegorzu oraz Przemku z Krakowa którzy oprócz tego że wnieśli meble pomimo trudnych warunków (3 pietro ) , to byli bardzo mili i sympatyczni mimo ogromnie trudnej pracy którą wykonują . Oby więcej takich pozytywnych pracowników .

1
Kazek
Inne

Witam korzystałem z CEMA jako transport Agata Nowy Sącz. Od samego początku Pani przy transporcie prze miła blondynka. Przy dostawie kurierzy bardzo , pomocni i znający się na rzeczy . Po za pytaniu czy pomogą znieść stary narożnik do śmietnika , bez żadnego problemu znieśli go nie oczekując w zamian nic !!! Dawno nie spotkałam tak miłych kurierów meblowych. Polecam i pozdrawiam Kazek ;)

Pracodawca

@Kazek

Dzień dobry, dziękujemy za miłe słowa. Pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Basia
Inne

Firma tragedia. Uszkodził mi drzwi w domu podczas wnoszenia mebla. Próbują umyć ręce. Mam dowód w postaci uszkodzonego opakowania świadczącego, że uszkodzenia dokonano podczas wnoszenia meble, jak rownież sam mebel jest uszkodzony. Zalecam patrzeć pracownikom na ręce. Okazuje się, że firma nie jest ubezpieczona od NW jest to informacja która otrzymałam wczoraj od ich pracownika który był u mnie w domu na pożal się Boże reklamacji. Winę zrzucają na pracowników, którzy mają pokrywać koszty za poniesione szkody.

Były pracownik
Były pracownik
@Basia

Zgadza się. Firma większość uszkodzeń mebli czy mienia klienta zrzuca na kurierów lub firmy podwykonawcze. Na ubezpieczenie szkoda im pieniążków. Aczkolwiek kurierzy w tej firmie też czasami uszkodzą mebel np. Kopniakiem - bo tak :). Nie polecam korzystać z transportu tam gdzie sklep współpracuje z tą firmą.

A.
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Nie rozumiem. Co to znaczy "zrzuca na kurierów lub podwykonawców" na podwykonawców lub kurierów? Przecież ci podwykonawcy podpisują umowy, w których znajdują się zapisy dotyczące odpowiedzialności za powstałe w wyniku ich pracy szkody. Wykonywanie zapisów umownych, które jak mam nadzieję świadomie podpisały dwie strony, trudno więc nazwać "zrzucaniem odpowiedzialności". Tak na marginesie, ciekawe ile razy więcej uszkodzeń było by, gdyby kurierzy nie odpowiadali za wyrządzone przez nich szkody...

Pracodawca

 Pytanie
@Były pracownik

Dzień dobry, prosimy o doprecyzowanie Pana wypowiedzi. Na jakiej podstawie twierdzi Pan, że firmie szkoda środków na ubezpieczenie? Nasza firma jak i każda firma współpracująca z Grupą CE-MA ma wykupione ubezpieczenie OC w związku ze świadczonymi usługami. Pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Pracodawca

@Basia

Szanowna Pani, Uprzejmie informujemy, że ubezpieczenie NNW jest ubezpieczeniem dla kierowców oraz pasażerów i chroni ich życie i zdrowie. W przypadku uszkodzenia mienia odszkodowania można dociekać z tytułu bezpieczenia OC, które posiada zarówno nasza firma jak i każda firma transportowa realizująca dla nas usługi transportu i wniesienia mebli. W opisywanym przypadku dostawę realizowała do Pani firma transportowa współpracująca z Grupą CE-MA od stycznia 2020 roku, która po otrzymaniu informacji o wniesionej przez Panią reklamacji chciała dokonać oględzin uszkodzonego miejsca i wyjaśnić sprawę, stąd ich dodatkowa wizyta. Rozmawialiśmy z kierowcą, który tych oględzin u Pani dokonał i twierdzi, że wyrażona tu opinia to słowa wyjęte z kontekstu. Prosimy o nieszerzenie nieprawdziwych informacji o „zrzucaniu winy na pracowników, którzy mają pokrywać koszty za poniesione szkody”, gdyż nie ma Pani wiedzy na temat zasad naszej współpracy z firmą podwykonawczą oraz ich odpowiedzialności za wyrządzoną szkodę. Sprawa Pani reklamacji w związku z uszkodzonym drzwiami jest w toku i jest analizowana przez nasz Dział Reklamacji. Pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Dotyczy dostawy mebli
Inne

W dniu 2-03 godz.16 dostawa mebli z Gliwic AGATA do Zabrza.Moja prośba do panów wnoszących meble żeby uważali na ściany klatki schodowej bo klatka jest tydzień po remoncie. Odpowiedź jednego z panów była że oni są od wniesienia a ja jako klient mam zabezpieczyć wszystko co można uszkodzić. Numer pojazdu:DOST 4 A . PAJĄK. Szkoda tego drugiego Pana bo bardzo uprzejmny.

Pracodawca

@Dotyczy dostawy mebli

Dzień dobry, dziękujemy za wystawioną opinię. Istotnie to po stronie Klienta leży ciężar zabezpieczenia mienia, które mogłoby zostać uszkodzone (jak np. podłoga, inne meble, drzwi). W przypadku ścian nasi kierowcy powinni zweryfikować czy jest zapewniony ciąg komunikacyjny i w razie jego braku poinformować Klienta o napotkanym problemie. Wówczas mebel jest wnoszony wyłącznie na odpowiedzialność Klienta bądź zwracany na magazyn salonu Agata Meble. Kierowcy podczas każdej dostawy powinni zachować ostrożność, aby nie uszkodzić mebla bądź innego mienia. Przepraszamy za to jak się zaprezentowaliśmy. To w naszym interesie jest to, aby dostarczyć do Klientów meble tak aby mogli się cieszyć z ich użytkowania bez potrzeby zgłaszania jakichkolwiek reklamacji. W związku z zaistniałą sytuacją nasza ekipa DOST4 z Gliwic otrzyma upomnienie. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Rafał
Kandydat

Nie polecam. Rozmowa o pracę z opóźnieniem. Mieli się skontaktować bez względu na wynik. Po półtora miesiąca i mojej interwencji mailowej, dostałem info, że zapomnieli. Biorą się za logistykę, nie pamiętając o prostych sprawach. Żenada.

1
Janek
Były pracownik
@Rafał

To akurat jest standard w większości firm. Gdy wybiorą odpowiedniego kandydata nie dzwonią z odpowiedzią do innych. Jest może to nie w porządku. Ale z drugiej strony wyobraź sobie że oddzwaniają do 50 czy 100 kandydatów którzy złożyli CV

Pracodawca

@Rafał

Dzień dobry Panie Rafale, jeszcze raz przyznajemy, że wina w 100% leży po naszej stronie i jest ona wynikiem niedopatrzenia, po prostu ludzkiego błędu. Jednocześnie zapewniamy, że staramy się każdorazowo udzielić odpowiedzi zwrotnej po każdej odbytej rozmowie rekrutacyjnej, nawet jeśli nie nawiązujemy zatrudnienia z kandydatem. Przepraszamy za niedogodności jakie spotkały Pana z tego tytułu i postaramy się usprawnić ten proces, aby do takich sytuacji w przyszłości już nie dochodziło. Serdecznie pozdrawiamy, Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Rafał
Kandydat
@Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Jak staracie się tak jak z logistyką, to porażka. Nie przepraszajcie. Weźcie się za inny biznes.

Rafał
Pracownik
@Janek

Obietnica to rodzaj umowy. Zawsze można powiedzieć, że jeśli nie skontaktujemy się do jakiejś daty, znaczy, że "się nie udało". Proste i tanie rozwiązanie.

Nie zadowolony kl. Ce ma
Inne

Nie polecam . Firma Ce- ma dostarczala 4 paczki / sypailnie z Agata Meble w Krakowie / do mieszkania na I piętrze .Pan / który nie chciał się przedstawić z obsługi Cema /Urządził przed blokiem awanturę, że nie usnęłam samochodów tuż przed wjazdem pod samą klatkę , twierdził ,że powinien odjechać i nie wykonać usługi . Na protokole dostawy bez mojej wiedzy wcześniej uzupełnił ankietę satysfakcji wpisując, że TAK Bardzo - jestem zadowolona z obsługi ,mimo, że dodałam uwagi na protokole - zatem potwierdzał nieprawdę .Pan był agresywny , mimo, że odjechałam samochodem i zrobiłam mu miejsce tuż pod klatką awanturował się w mieszkaniu Drugi z Panów - kierowca / obsługi/ uratował sytuację - był kulturalny / wykonywał całą pracę - najcięższe elementy on wnosił do mieszkania/ Brak elementarnych podstaw kultury o poziomie obsługi klienta tego pracownika / nie wspomnę /.

Dorota
Inne

Dzień dobry wczoraj odbył się montaż mebli u mnie6, przebiegał sprawnie. Jedyne co mnie zaskoczyło to bałagan jaki został po panach. Rozumiem że kartony muszę sama wynieść ale pozostałe (usunięte przez administratora) na podłodze to przesada.

Pracodawca

@Dorota

Szanowna Pani, dziękujemy za wiadomość. Uprzejmie informujemy, że nasi montażyści powinni każdorazowo uprzątnąć miejsce w którym odbywały się prace monterskie. W przypadku montażu mebli IKEA to Klient wskazuje nam miejsce składowania (usunięte przez administratora) np. wiata na odpady lub wskazane miejsce w lokalu. W przypadku braku dostępu do takiego miejsca mamy prawo pozostawić kartony u Klienta oraz odnotować to na protokole montażowym. W przypadku montażu mebli Agata każdorazowo (usunięte przez administratora) zabieramy ze sobą na samochód. Jeśli chciałaby Pani pomóc wyjaśnić nam tą sprawę, prosimy o kontakt mailowy pod adresem reklamacje@ce-ma.pl oraz wskazanie numeru zlecenia. Wówczas zweryfikujemy jak wyglądała sytuacja na podstawie dokumentacji wykonanej przez montażystów i wyciągniemy ewentualne konsekwencje. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Monika
Pracownik

polecam serdecznie usłgui firmy. Kuchnia z castoramy skręcona szybko, profesjonalnie, jesteśmy z mężem zadowoleni.

Klon
Inne

Najgorsza firma z jaką miałem styczność. Podejście do klienta poniżej krytyki. Cennik niejasny i bardzo wysoki. Nie wiem jakim cudem takiej formie udało się podpisać umowę z Castoramą na montaż ich mebli.

Pracownik
Pracownik
@Klon

Z tego co wiem, kwestia wysokości ceny za usługę montażową oraz sposób jej naliczania jest regulowana przez firmę sprzedającą meble, w tym przypadku Castoramę.

Pracodawca

@Klon

Szanowny Kliencie, prosimy o więcej informacji, abyśmy mogli przyjrzeć się sprawie. Cenę za usługę montażu nakreśla sklep meblowy, nie nasza firma. Serdecznie pozdrawiamy, Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Monia
Pracownik
@Klon

cennik ustawia castorama, nie grup ce-ma. Wiadomo, że coś muszą zarobić ale stawki są jasne. Jak się nie umie 2 plus 2 to się ma takie problemy

Magazynier
Pracownik

Polecam pracę na magazynie przy ul. Miedzianej. Po otwarciu były problemy i brakowało ludzi, ale wszystko już śmiga. Miłe zaskoczenia, że na wsparcie przyjeżdżali magazynierzy i kierownictwo z innych miast. Jak była potrzeba to i sam prezes nam pomagał. Praca jak praca na magazynie, przyjęcia wydania, dużo jazdy na wózkach. Ciężko było się przyzwyczaić do zmian 12-sto godzinnych na początku. Oceniam na 5

2
Pytanie
 Pytanie

Na co się nastawić w trakcie rekrutacji w Grupa CE-MA Sp. z o.o.? Umieścili kilka ogłoszeń na GoWork.pl.

8
Zadowolony
Pracownik

Tradycyjnie frustraci wypisują te bzdury. Podwykonawców przybywa , a odchodzą Ci co są januszami biznesu i maja jednego pracownika na auto albo max dwóch na dwuosobowa dostawę. Kaleczą nie pracują ciagle wymówki to pracownik chory , to nie przyszedł to pogrzeb oj oj. Jak podpisujesz umowę to się wywiązuj pajacu. To nie jest biedronka gdzie przychodzisz po zakupy kiedy chcesz. Jak nie masz zdolności do dotrzymania warunków to nie płacz jak Cię kara dyscyplinują. Swoją drogą to zazwyczaj I tak umarzają te kary. Stek bzdur rozczarowanych nieudaczników, a CE-MA z roku na rok rośnie.

Zadowolony
Pracownik

Swoją drogą szkoda , że nie napisałeś jak Ty nawalasz. Ile razy się nie podstawiłeś i darowali Ci karę. Jak (usunięte przez administratora) protokołu dostawy nie umies wypełnić i prostych zdjęć dodać do systemu ale do narzekania pierwszy. Idź do tej konkurencji o i napewno pozwolą Ci takie numery robić i bedą Cię na rękach nosić!

2
KD
Inne

Witam jestem klientem Agaty Meble Kraków NIE POLECAM FIRMY! bardzo niemili panowie nie wykonali usługi tak jak powinni twierdząc że się nie da ,na dodatek uszkodzili narożnik, słychać było tylko narzekanie panów że się nie da ,po czym bez słowa zabrali narożnik i odjechali nie zostawiając żadnych dokumentów klientowi. "Niby" profesjonalna firma A nie wiedzą jaki dokument zostawić klientowi. Z doradcami też się ciężko dogadać na dodatek trzeba jechać na miejsce bo telefonów nie odbierają. Inna firma bez problemu poradziła sobie z wniesieniem bez żadnych uszkodzeń. Niestety ta firma opiera się na swoich obliczeniach nie da się i koniec. To niby jak inna firma sobie poradziła wnosząc tą samą drogą co Ci panowie co tylko narzekali i sobie nie poradzili. Jeszcze raz NIE POLECAM!

Beata
Inne

Otrzymalam ostatnio sofę do salonu zakupiona w agata meble w Rzeszowie. Jeden Pan był okropny wszystko mu nie pasowało doszło do wymiany słów, zachowywał się jak byl za kare przyjechał ... pierwszy raz spotkałam.sie z tak okropnym kurierem... Drugi Pan był miarę ok uspokoił kolegę i przeprosił za jego zachowanie.

Pracodawca

@Beata

Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie opinii na temat realizacji usługi dostawy mebli. Dbamy o jakość realizowanych usług, dlatego prosimy o przesłanie maila do naszego Działu Reklamacji (reklamacje@ce-ma.pl) ze szczegółami sprawy. Wyciągniemy konsekwencje względem kuriera. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Pozdrawiamy, Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Klientka
Inne

Witam, jestem klientka Agaty od zawsze większość kurierów wykazuje się profesjonalizmem ale w końcu trafiłam na tego gościa strasznie nie miły ciągle powtarzał że to tak nie działa że jak nie wejdzie to zostawi na klatce no masakra(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Klientka

Szanowna Pani, prosimy o przesłanie wiadomości mailowej z numerem zamówienia (mail: reklamacje@ce-ma.pl). Natychmiastowo przyjrzymy się sprawie i wyciągniemy konsekwencje względem tego kierowcy. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

RPP
Inne

Nie polecam firmy do montażu mebli! Bardzo się śpieszyli.Montaż wykonali w ciągu 5 godzin.Ciągle im coś nie pasowało. Syfon pod zlewem tak zamontowali, że musiałam wezwać do naprawy zmywarki ( kosztowało mnie 100 zł) i okazało się że nie zlikwidowali zaślepki w nowym syfonie, który kazali kupić choć poprzedni był dobry.Meble kuchenne zamontowali na wyższych nóżkach, a ja jestem niska i talerz miałam pod brodą jak usiadłam do obiadu. Blat był tak wysoko,że musieli podłożyć 8 cm kawałek blatu, żeby nie było przerwy między zmywarką a blatem. Szpary między meblami i źle wypoziomowany blat to drobiazg. Do naprawy niedoróbek a właściwie obniżenia całej kuchni o 8 cm, czyli ustawienie jej od nowa, umówili się za miesiąc. Nie przyjechali i nie oddzwonili kiedy będą, a na telefon odpisał "Śpię". Kuchni przez miesiąc nie dało się użytkować. Meble ofoliowane, żeby się nie zniszczyły przy rozbiórce. Firmie CE-Ma 2200 zł zapłaciłam za fuszerkę.

Pracodawca

@RPP

Szanowni Państwo, przekazujemy odpowiedź Kierownika Działu Montaży: "Montaż został zrealizowany w zaakceptowanym przez klienta terminie. Protokół odbioru usługi podpisany bez uwag. W przypadku wadliwego montażu syfonu klientka powinna zgłosić reklamację do CE-MA lub za pośrednictwem Castorama - tego klientka nie uczyniła. Osoba zamawiająca usługę otrzymała regulamin, który jasno określa proces reklamacji. Zmywarka, która została wskazana do montażu była używana i podłączona do instalacji w ścianie - nie w syfonie ( osiadamy dokumentację zdjęciową), montażysta nie podłączał zmywarki lecz tylko ustawił zabudowę. Meble kuchenne zostały zamontowane na standardowej wysokości - nóżki 15 cm. Klient był obecny podczas montażu. Montażysta przed rozpoczęciem prac zapytał czy zabudowa będzie montowana na standardowej wysokości czy ma być obniżona, klientka stwierdziła, że ma być zamontowana standardowo. Zmywarka jest sprzętem wolnostojącym nie dostosowanym do wysokości zakupionego zestawu mebli kuchennych. Zastosowane rozwiązanie jest powszechnie akceptowane, zgodne ze sztuką (posiadamy dokumentację zdjęciową). Po odjeździe monterów klientka zadzwoniła do montażysty z informacją, że chce jednak obniżyć kuchnie. Monter poinformował klientkę, że pierwotną usługę montażu wykonał , a takie zmiany generują kolejną dodatkową usługę w tym przypadku płatną. By ją zamówić klient musi skontaktować się z infolinią CE-MA w celu ustalenia terminu. Tego jednak klientka także nie zrobiła tylko próbowała umówić się z monterem Adamem bezpośrednio poza CE-MA. W piątek 26.11.2021 Klientka skontaktowała się z infolinią CE-MA chcąc uzyskać informację czy monter Adam przyjedzie na obniżenie kuchni na co umawiała się indywidualnie z wykonawcą. Klientka została poinformowana przez infolinię, że nie mamy zarejestrowanego zlecenia w systemie, a w przypadku umówienia się bezpośrednio z wykonawcą na dodatkowe prace nie możemy brać odpowiedzialności za termin. Ponad to podczas rozmowy telefonicznej z infolinią CE-MA okazało się , że Klientka nie zgłosiła do Castorama braków, które zostały zanotowane w protokole wykonania usługi przez montera. Konsultant ponownie poinformował o konieczności zgłoszenia reklamacji na braki artykułów-komponentów do Castorama w celu uzupełnienia przez serwis. Posiadamy zapis rozmowy z tego dnia. Reasumując, uznajemy, że zamieszczona opinia jest stronnicza i pomija fakty, które bezpośrednio wpływają na efekt montażu i zatają szereg ustaleń oraz informacji. Każdy z podanych zarzutów jest bezpodstawny. W razie potrzeby uzyskania szerszych informacji zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią osobę która jest stroną w sprawie. Pozdrawiamy i zapraszamy do korzystania z naszych usług na jasnych zasadach i w korzystnych cenach. Z poważaniem Zespół Działu Montaży Grupa CE-MA"

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa CE-MA Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grupa CE-MA Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Grupa CE-MA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 88.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa CE-MA Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Grupa CE-MA Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii