Grupa CE-MA Sp. z o.o.

4.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Marlena
Inne

Nie Polecam tej Firmy. Naciągacze każą płacić dwa razy za dostawę mebli z Agaty w Kielcach bo warunki nie takie i nie dojadą bo odwilż. Wiadomo pogoda jest jaka jest to nie lato. Normalna firma podjęła by drugą próbę dostawy oczywiście tylko nie oni bo chcą kolejna zapłatę. Omijajcie ich z daleka.

1

Pracodawca

@Marlena

Szanowna Pani, zgodnie z obowiązującym prawem za odśnieżenie i utrzymanie dróg odpowiadają ich właściciele lub wyznaczeni do tego administratorzy. Sytuacje w których droga jest nieprzejezdna w owej porze roku zdarzają się ale nie są one winą poruszających się po nich pojazdów ani kierowców tylko zaniedbań wynikających z obowiązku utrzymania drogi w stanie gwarantującym przejazd. Proszę zwrócić uwagę, że w tym przypadku był to samochód dostawczy ale mógł to być też zespół ratownictwa medycznego (czego oczywiście nie życzymy). Trudno zatem winić kierowcę. Zgodnie z regulaminem usług ponowna dostawa w takim przypadku może kosztować od 50-75% ceny cennikowej. Nasza organizacja zawsze stosuje ten. niższy próg. W razie konieczności szerszych wyjaśnień zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią lub przez elektroniczny formularz na naszej stronie www. Pozdrawiamy Zespół Grupa CE-MA sp. z o.o.

Paweł
Pracownik

Polecam pracę w CE-MA jako serwisant mebli. Różnorodność pracy, dobre markowe elektronarzędzia i dobre zarobki.

Młody
Pracownik

Praca ciężka ale w zamian adekwatne wynagrodzenie. Polecam

Jolanta
Inne
@Młody

Praca ciężka to co to dla Ciebie znaczy? I o jakim stanowisku mówisz? Po ile godzin pracujesz? Fajnie, że z wynagrodzenia jesteś zadowolony, możesz zdradzić, ile tak mniej więcej dostajesz? Jeżeli to nie problem :)

3
Justyna
Inne

Najgorsza firma z jaką miałam styczność. Umówiony, opłacony transport nie dojechał. Cały dzień stracony. Zero kontaktu z firmą kurierską , podejście do klienta poniżej krytyki, w trakcie rozmowy osoba głupio się śmieje i na końcu się rozłącza. Szczerze nie polecam szkoda czasu i nerwów.

Pracodawca

@Justyna

Szanowna Pani, jest nam bardzo przykro, że doświadczyła Pani takiej sytuacji, za którą najmocniej Panią przepraszamy. Będziemy wdzięczni za udzielenie dodatkowych informacji, np. podanie numeru zamówienia bądź zgłoszenie sprawy do nas za pośrednictwem maila (hr@ce-ma.pl), podając szczegółowe dane zlecenia, abyśmy mogli zbadać sprawę: zweryfikować dlaczego umówiony transport do Pani nie dojechał, ale też odsłuchać rozmowę telefoniczną i wyciągnąć konsekwencje względem naszego pracownika, gdyż opisywane zachowanie jest dla nas niedopuszczalne. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Grupa CE-MA Sp. z o.o.. Jakich pytań powinien spodziewać się kandydat na stanowisko Kierowca z kat. C+E?
Kamil
Inne

Przestrzegam przed skorzystaniem z usług montażowych firmy Ce-ma, którą salon Agata meble w Krakowie tak ochoczo rekomenduje. Panowie nie potrafią poprawnie zamontować frontu od zmywarki m.in.poprzez zastosowanie zbyt krótkich śrub. Zamiast się przyznać do błędu i go naprawić, to zasłaniają się upływem czasu(niecałe 3 lata). Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów.

Pracodawca

@Kamil

Szanowny Kliencie, zgodnie z prawem, rękojmia na usługę obowiązuje przez okres 2 lat i w związku z tym, że reklamacja została zgłoszona po upływie tego czasu, została przez nas odrzucona. Jeśli przez okres dwóch lat, wada fizyczna nie została ujawniona, możemy podejrzewać, że powstały problem nie jest wynikiem błędu montażowego. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Edyta
Inne

Oceniam na 5 z plusem. Wszystko sprawnie i bardzo miła ekipa.

Klientka
Inne

Najgorsza firma z jaką miałem styczność. Podejście do klienta poniżej krytyki. Panowie wiecznie nie zadowoleni i ogólnie nastawieni na NIE. Szpary między meblami i źle zamontowany blat to drobiazg. Panowie robią co im się podoba a jak się im zwraca uwagę że nie tak miało to być zamontowane to przeklinają i twierdzą że inaczej się nie da bo nie chce się im poprawiać oprócz ciągłych narzekań i odwalania FUSZERKI ,bałagan który po sobie zostawili po prostu mnie przeraził pomijam już fakt nie wyniesienia kartonów chociaż w umowie było zaznaczone że mają po sobie posprzątać a kartony wynieść to jeszcze uszkodzili mi szafę w przedpokoju i próbowali wmówić, że uszkodzenie już było po czym powiedzieli cyt. "NO TO PRZEPRASZAM" Na koniec naliczyli dodatkowe z (usunięte przez administratora) wzięte koszty zostawili nieludzki (usunięte przez administratora) po sobie i wyszli obrażeni za zwrócenie uwagi. Za cenę montażu w wysokości 2200 zł.i naśmiewanie się z kobiety która może i się nie zna ale wzrok ma dobry i widzi ich FUSZERKĘ nikomu NIE POLECAM.

Były pracownik
Były pracownik
@Klientka

To Wam ludzią się w głowie przewraca i myslicie że jak kupiliscie meble to mozecie ludzmi pomiatac . Prawda jest taka ze i tak macie w usludze wniesienie montaz ustawienie a Wy macie nawet problem smieci wyniesc .

Pracodawca

@Klientka

Szanowna Pani, do dnia dzisiejszego nie wpłynęła do naszej firmy reklamacja z takiego tytułu. Jeśli doszło do nieprawidłowości podczas realizacji usługi montażu, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Odpowiadamy za pracę naszych montażystów i jeśli popełnili błąd, na pewno go naprawimy. Będziemy również wdzięczni za podanie przez Panią w tym wątku daty kiedy był realizowany montaż. Z chęcią wypowiemy się na forum jak została rozwiązana sprawa. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Nieprawda
Inne
@Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Ja złożyłem reklamację w CE-MA i echo, żadnej odpowiedzi. Termin przewidziany na odpowiedź wg KC już dawno minął. Napewno już więcej nie skorzystam z waszych 'usług'. Nie polecam też nikomu dostawomatu, szkoda czasu i nerwów. Sprawa przekazana pracownikom BOK.

Ewa
Inne
@Nieprawda

dawno temu ta reklamacja byla? rozumiem ze na pismie by miec potwierdzenie ?

Piotr B.
Były pracownik
@Klientka

Znajdź sobie baranie portal na temat skręcania mebli i pisz tam te swoje wypociny. Portal go worki jest po to by się dowiedzieć jak się pracuje w jakiejś firmie a nie jak ktoś ci meble skręcał

Pracodawca

@Nieprawda

Szanowny Kliencie, prosimy o podanie numeru zlecenia, abyśmy mogli przyjrzeć się sprawie i zweryfikować zgłoszenie. Będziemy również wdzięczni za informację, jakich Pana oczekiwań nie spełnił DOSTAWOMAT (www.dostawomat.pl), narzędzie do zamawiania usługi transportu online. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Anna
Inne
 Pytanie
@Były pracownik

O jakie wniesienie chodzi?W regulaminie jest napisane, że szafki mają być przygotowane w tym samym lokalu co montaz na tym samym poziomie.

Rynniczanin
Pracownik

Na Rybniku brak ludzi, nie ma kurierów ani samochodów, ludzie z poku uciekają a my robimy codziennie po (usunięte przez administratora)

Ewa
Inne

Wszystko dostarczone o czasie (po wcześniejszym telefonie). Panowie wnieśli wszystko i pomogli ułożyć w wskazanym miejscu przedmioty. Polecam

Anna W.
Inne

Idealnie. Wszystko na najwyższym poziomie. Polecam.

Patryk klient Agata Nowy Sącz
Inne

Chciałem się podzielić opinią. Jestem ogromnie zadowolony z obsługi transportu przez kurierów Dominika oraz Patryka. Korzystaliśmy z żoną z wielu transportów innych firm. Ale takiej miłej obsługi oraz profesjonalnego podejścia dawno nie widzieliśmy. Mieliśmy problem z wniesieniem ze względu na wąskie przejście. Po przyjeździe kurierów od razu usłyszałem słowo klucz proszę się nie martwić damy rade gorsze temat się ogarniało ;) . Z rozmowy z panami wywnioskowałem ,że oni są z firmy podwykonawczej która świadczy dla was usługi pod Agatą. Jeżeli zatrudniacie takich podwykonawców to czapki z głów. Jeszcze raz dziękujemy z żoną za taką obsługę !!! :) :)

Agata
Pracownik

Myślałam, że tacy kurierzy nie istnieją. Profesjonalizm i kultura osobista na najwyższym poziomie. Bardzo dziękuję ????

Mati
Pracownik

Zgrana ekipa i fajna atmosfera. Polecam

Bogusława K.
Inne

W dniu 1 sierpnia 2022 została mi dostarczona przez pracowników firmy CE-MA - zgodnie ze złożonym zamówieniem w firmie Ikea - przesyłka. Panowie byli na miejscu zgodnie z ustalonym terminem. Pół godziny przed przybyciem - zgodnie z informacją podaną e-mailowo przed dostarczeniem przesyłki - Panowie zadzwonili na mój telefon komórkowy uprzedzając, że za pół godziny będą na miejscu. Wniesienie zamówionego towaru na pierwsze piętro przebiegło bardzo sprawnie. Panowie bardzo uważali, by nie doszło do uszkodzenia ścian podczas wnoszenia ciężkich przesyłek po schodach. Panowie uśmiechnięci, pogodni, życzliwi, kompetentni. Jestem bardzo zadowolona z usługi transportu i wniesienia towaru. Opinia dotyczy protokołu cyfrowego nr : ISELL: 1296497626.

Były pracownik
Były pracownik

Bardzo przestrzegam każdego kto chciałby podjąć pracę na oddziale Agata meble Kraków . Praca po 10-12h dziennie , przeciętne zarobki a na dodatek reklamacje ze które oczywiście obciążani są pracownicy . Najgorsza praca w jakiej miałem nieprzyjemność pracować . Serdecznie odradzam .

2
Twój cień
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Koleżko widzę , że dobrze znasz temat not bo chyba byłeś w czołówce tych co na nie zasługiwali. Ja te Wasze reklamacje widuję i widzę jakie podejście mają Ci co wylatują. Jak sobie to wyobrażasz , że uszkodzisz towar raz, drugi , trzeci i nic nie zapłacisz za to? To daj swoją furkę ja huknę nią raz , drugi i trzeci też , a w sumie to przyjdę jeszcze do Ciebie do domu i ta nowa lodówkę co sobie kupiłeś kopnę w drzwi. Co tam to takie drobiazgi zapłać sobie. Przecież wg. twojego myślenia to nie ja powinienem za to konsekwencje ponieść. Masakra jest z Wami. Nigdzie Wam nie będzie dobrze bo jesteście do bani. Po pierwsze nie potraficie nawet dobrze pisać bo na papierach błąd za błędem. Po drugie nie szanujecie powierzonej Wam własności (później ktoś za was za to przed szefostwem odpowiada) , nie szanujecie ludzi nawet tych z którymi pracujecie. Jaracie w autach , śmiecicie. Jesteście dnem , a oczekujecie cudów jakbyście po dwa kierunki studiów skończyli i 15-lat świat zdobywali. Młode gnojki z przerośniętym ego , szlugiem i browarem. Tyle w temacie. Kto chce ten pracuje i lata lecą.

5
Były pracownik
Były pracownik
@Twój cień

W sumie nie powinienem wogóle odpisywac na to co napisałeś , bo skoro ktoś nie znając kogoś pisze że ktos jest ''(usunięte przez administratora)'' to taka osoba nie zasługuje aby jej poświęcić chociaż chwilkę . Zyj dalej w tym swoim urojonym świecie i noś te meble do końca życia . Mnie na szczęście juz w tym bagnie nie ma . Mam nadzieje ze kiedys zmądrzejesz bo jeżeli masz jakiekolwiek ambicje życiowe to zmienisz tą pracę .

1
KPW
Pracownik
@Były pracownik

Racja, 10-12 godzin, ale zapomniałeś napisać, że 4 dni w tygodniu z nielimitowanymi przerwami, gdzie jeszcze kierowcy biorą samochód do domu i oszczędzają na paliwie.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Twój cień

Widzę, że się rozpisał się Pan, tylko nick Pan zmienił. A skąd Pan wie, że wszyscy robią błędy w papierach? Już pisałem Panu, że nigdy nie miałem (jak pewnie i inni), żadnej noty za protokół. Gdybym ja rozwalił mebel i dostał za to protokół nie byłoby problemu. Problem jest taki, że magazynierzy z Agaty zrzucają meble z palet przy dostawach, a potem mówią słynny tekst: "Cema wszystko przecież weźmie". Taki stosunek mają ludzie z Agaty do kurierów z cemy :). Wszystkie moje noty dotyczyły mebli uszkodzonych na magazynie. Nawet udokumentowane na zdjęciach uszkodzenia, po telefonie z kierowniczką z POKu i kierownikiem magazynu, który zarządzili by paczka pojechała (była uszkodzona z zewnątrz), dostałem notę, ponieważ mebel był uszkodzony w środku. Także ściemy o protokołach może Pan walić, ale takim mózgom jak Pan. Ale skoro Pan widzi ile jest takich rzekomych not od protokołów, musi Pan gdzieś wyżej robić, gratulacje. Mam nadzieję, że współpracuje się super Panu z prezesem, robiąc pod górkę ludziom na niższych stanowiskach, w tym kurierom ;)

Kurier
Pracownik
@Były pracownik

Pracowalem w Krakowie i zarobki na pewno nie byly przecietne, chyba ze wszedzie na kurierce tyle placa. Ja troche pojezdzilem bo prawie 10 lat i wiem co mowie. Co do godzin to zawsze Wam zle bylo, za duzo zle, za malo zle. Jak nie ma zlecen to kazdy nagle chce po 20 dni jezdzic i nikt nie jest zmeczony

Kamilo
Pracownik

Polecam za fajnych ludzi i dobre wynagrodzenie :) Pozdrowienia dla wszystkich :)

1
Jolanta
Inne
@Kamilo

Dobre wynagrodzenie dla Ciebie to tak mniej więcej jakie? Bo dla mnie z 4 tysiące... Można liczyć na tyle?:)

Kamilo
Pracownik
@Jolanta

Bez problemu netto

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Kamilo

4k netto bez problemu? Jak zrobisz chyba 200 godzin, przy okazji nie dostając not obciążeniowych za śmieszne rzeczy

Paulina
Inne
@Były pracownik

Jakie noty obciążeniowe masz na myśli? Za co niby można takie dostac?

Pracownik
Pracownik
@Były pracownik

jakbyś (usunięte przez administratora) potrafił czytać i pisać ze zrozumieniem to byś not za źle wypełnione papiery nie dostawał. Ale jak ty uważasz , że jesteś świetny i nie rozróżniasz kratek do zaznaczenia to żyj dalej w przekonaniu o swojej (usunięte przez administratora) ..... daleko zajedziesz (zresztą jak dotychczas) bo przecież jesteś mega ustawiony i oragnięty i nawet Cię do prelekcji na uczelniach zatrudniają. Spójrz w lustro , poćwicz pisanie na zeszytach ze szlaczkami jak w pierwszej klasie i może coś z tego będzie.

5
Przemek
Były pracownik
@Paulina

Niestety praktycznie za wszystko . Wystarczy że lekko przetargasz folie od sofy i już reklamacja pójdzie na Ciebie . Firma odrabia sobie koszta pracownikami . Tak naprawdę idziesz do pracy i nie wiesz czy zarobisz czy Ci zabiorą.

Pracodawca

@Przemek

Dzień dobry Panie Przemysławie, Prace wykonuje człowiek, który z różnych względów może popełnić błąd. Niestety taki błąd najczęściej skutkuje złożeniem reklamacji przez Klienta i kosztami z tego tytułu, jakie musi pokryć nasza firma. Nie możemy pozostać bierni względem tych błędów, gdyż pozwalalibyśmy pracownikom/podwykonawcom wykonywać swoją prace w sposób nieodpowiedni względem naszych standardów i metod. Stąd właśnie biorą się kary finansowe, którymi mogą zostać obciążeni pracownicy czy podwykonawcy, przy czym każda z reklamacji jest rozpatrywana osobno i weryfikowana czy błąd był UMYŚLNY czy nie. Na przykład w opisywanej przez Pana sprawie: "przetargana folia od sofy" - to nie uszkodzona folia (opakowanie) jest powodem reklamacji i ewentualnego ukarania pracownika finansowo. Powodem nałożonej kary finansowej na pracownika najprawdopodobniej jest to, że produkt który został dostarczony do Klienta okazał się być uszkodzony, a dostawca nie wykonał poprawnie dokumentacji, czyli np. nie zrobił zdjęć produktu/opakowania w jakim stanie zabrał go z magazynu Kontrahenta, nie zrobił zdjęć w jakim stanie dostarczył produkt/opakowanie do Klienta lub niepoprawnie wypełnił z Klientem protokół dostawy. Brak dokumentacji do której sporządzenia dostawca jest zobowiązany powoduje, że nasza firma musi ponieść koszt z tytułu reklamacji uszkodzonego towaru, a z powodu umyślnego zawinienia (braku wykonania swoich obowiązków) dostawca może zostać obciążony kosztem takiej reklamacji. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Kamil
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Jakbyś miał odrobinę kultury w sobie to byś nie obrażał a już tym bardziej przez internet . Każdy ma prawo wyrazić swoją opinie . To że ty masz inne zdanie to nie znaczy że możesz kogoś wyzywać . Ciekawe czy w 4 oczy też jesteś taki wielce odważny bo postukać na klawiaturze to każdy może . Może ty Ty powinieneś spojrzeć w lustro a nie doradzać tak innym ? Jak już spojrzysz to daj znać co zobaczyłeś .

Kamil
Były pracownik
 Pytanie
@Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Droga Ce-mo , myślę że Przemkowi nie chodziło o to że obciążacie za samą przetarganą folię od sofy tylko o to że wystarczy że sofa jest dowieziona do klienta uszkodzona a na zdjęciach zobaczycie że folia jest przetargana to już uznajecie że reklamacja idzie na podwykonawce czy pracownika . Może powiecie mi jak wnieść sofę na 10 piętro w starym budownictwie gdzie mamy bardzo ciasne klatki , skrzynki na listy na pół piętrach bez choćby przetargania folii czy kartonu ?? Może ludzie którzy są odpowiedzialni za uznawanie tych reklamacji powinni sami wsiąść do auta i zaprezentować jak to się robi ?(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Kamil

Panie Kamilu, Proszę wziąć pod uwagę, że uszkadzając folię podczas wnoszenia mebla, można jednocześnie uszkodzić też sam mebel. Abyśmy mogli ocenić na jakim etapie doszło do uszkodzenia i kto zawinił, dostawca musi wykonać poprawnie dokumentację transportową, której tutaj mogło zabraknąć. Dodatkowo każdy dostawca ma możliwość szczegółowego omówienia reklamacji z naszym Działem, który za ich procesowanie odpowiada, aby poznać szczegóły sprawy. Serdecznie pozdrawiamy Grupa CE-MA Sp. z o.o.

Były pracownik
Były pracownik
@Pracownik

Po pierwsze to nie jestem z Panem na Ty, po drugie w przeciwieństwie do Pana potrafię czytać, ba, nawet pisać (usunięte przez administratora). Not nigdy nie dostałem za źle wypełnione protokoły, ponieważ takich nie miałem. Nie zna mnie Pan, więc ciekawe, że zna Pan tak dobrze moje życie i to jak jestem ogarnięty. Ale gratuluje firmie, że ma takich oddanych pracowników,(usunięte przez administratora) ;)

Były pracownik POK
Były pracownik

Od jakiegoś czasu już nie pracuję w CE-MA, natomiast zatrudnienie w biurze POK mogę określić jako bardzo ciekawe. Firmę oceniam pozytywnie, bo zdobyłam dużo doświadczenia, dzięki czemu teraz rozwijam się na stanowisku kierownika. Kurierzy co prawda dawali popalić, ale i z nimi udało się stworzyć fajną atmosferę. Wynagrodzenie atrakcyjne, warunki również. Gdyby nie moje zmiany osobiste to na pewno nie zrezygnowałabym z pracy. Życzę dużo sukcesów i rozwoju.

Kasiula
Inne

Kurierzy solidni, sympatyczni i jak zawsze na czas. Bardzo dziękuję. Nigdy się na Was nie zawiodłam.

Administrator

Co możecie powiedzieć o pracy w firmie Grupa CE-MA Sp. z o.o.? Z tego, co widzę, poszukują kogoś na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klaudia
Pracownik
@Administrator

Jeśli lubisz pracować w szybkim tempie to sobie poradzisz. Czasem jest naprawdę dużo pracy, obsłużyć 50 klientów, zaplanować trasy, zrobić raporty, a czasem się nic nie dzieje. Zależy od dnia.

Ania
Pracownik

Transport mebli kuchennych z Ikea Kraków - sprawnie, szybko, kulturalnie :). Kontakt pół godziny przed przyjazdem.

Zostaw merytoryczną opinię o Grupa CE-MA Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grupa CE-MA Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Grupa CE-MA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 88.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa CE-MA Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 35 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Grupa CE-MA Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii