Opinie o Sklep K4 Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Sklep K4 Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Sklep K4 Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sklep K4 Sp. z o.o. w Warszawa

Klaudia

Zamówiłam u nich dostawkę, po czym z łaską odebrano telefon i nie udzielono żadnych informacji. Na maila w którym składam zarzalenie i rezygnacje (uf ze nie wpłaciłam im pieniędzy) odpisano - czy zabrakło mi leków. Absolutnie nie kupować!!! (usunięte przez administratora) z towarem z Chin z tego co czytam na dole.

Sofii

Zgadzam się z powyższymi opiniami, osoba odbierająca telefon to jakiś prostak. Zwróciłam towar zgodnie z moim prawem odstąpienia od umowy, do dziś dnia nie mam zwrotu gotówki, sprawę zamierzam zgłosić. Kontakt żaden z ich strony, pomimo moich e maili.

Sylwia G
 Rekomendacja
@Sofii

Witam, Mam podobną sytuację. Odstąpiłam od zakupu , napisałam @ , zapłaciłam ale zwrotu pieniędzy nie dostałam. Zgodnie z prawem wysłałam Wezwanie do zapłaty ale to nic nie dało. Jestem w kontakcie z Rzecznikiem Praw Konsumenta i to samo doradzam Pani. Najlepiej żeby odpowiednie organy zajęły się firmą która nie respektuje praw klientów.

Natalia

Zowilam chodzik metalowy a dostałam plastikowy wcale nie jest podobny do zamówionego pisałam do nich zero odzewu. A telefon to chyba nie wiedzą do czego służy

Sasiadka

Nic nie kupiłam, ale człowiek, który odbiera telefon to (usunięte przez administratora) i prostak . Mieszkam ulice od nich ale osobiście odebrać nie mogę , mogę zamówić towar za 60 zł i zapłacić 45 zł za przesyłkę ulice dalej hahahahahah kontakt z klientem najgorszy

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy rekrutacyjnej w firmie Sklep K4 Sp. z o.o.? Jakich rad mógłbyś udzielić osobie, która rozważa skorzystanie z zaproszenia na spotkanie w tym miejscu? Czy poleciłbyś jej, a może odradził wykorzystanie szansy?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Social Media Specialist
Łódź
Beso Lux Sp. z o.o.
(133 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Meg

Zamówiłam krzesełko na ich stronie. Zamówienie zostało opłacone. Zdziwienie nastało przy odbiorze - do dopłaty za pobraniem 25zł! Telefonu u nich nikt nie odbiera. Na wiadomość mailową mi odpisali że wybrałam złą dostawę i przez to naliczyli pobranie! Zero wcześniejszego powiadomienia! Koszt przesyłki tego zamówienia wyszedł w sumie 40zł... typowe oszustwo i naciąganie..nie polecam!!

paulina

tragedia!chamstwo w pelni; na pytanie czy wysle zamowienie przed swietami- odpowiedzial beszczelnie: obudzila sie pani? ..nastepnie rzucil sluchawka.zadzwonilam ponownie bo myslalam ze przerwalo polaczenie, pan juz nie odebral wiec jestem w szoku ze sa tacy sprzedajacy..przykre

Julia
Inne
@paulina

Faktycznie - takie zachowanie może już trochę denerwować. Jednak trzeba zrozumieć i osobę, która sprzedaje w Sklepie K4. Sama przecież przyznasz, iż okres przedświąteczny jest dosyć stresujący i stąd własnie mogła wyniknąć taka sytuacja. Jak często robisz zakupy w tym sklepie?

1
Gzo

Masakra obsługa mega chamska nie polecam! Moje sugestie dla Sklep K4 Sp. z o.o.: Zmienić człowieka odbierającego telefony który jest chamski i rzuca słuchawka

Raf75

Nie miły człowiek. Prostak odbiera telefon

Klient

Tragedia, Obsługa fatalna nie można się dodzwonić. na stronie brak informacji o wadze produktu (rowerek biegowy) system pozwala wybrać opcję zapłąty a potem doliczana jest dodatkowa kwota za przesyłkę. Zdecydowanie nie polecam tam zakupów. jest wiele sklepów z profesionalnym podejściem do klientów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Klient

Miałem dokładnie taką samą sytuację, a tu uprzejma mailowa konwersacja: 1. Dokonałem całości wpłaty - 299,99 zł, tymczasem dostałem mail od przewoźnika - furgonetka.pl, w którym jest informacja: Pobranie: 15,00 zł (prosimy przygotować odliczoną kwotę). Proszę o wyjaśnienie. 2. proszę przeczytać treść zamówienia i zastanowić się czemu ma Pan 15 zł do zapłaty . 3. Proszę nie uwłaczać inteligencji klienta i proszę zmodyfikować szablon zamówienia bo jest to zwyczajne wprowadzanie w błąd. W podsumowaniu podając łącznie kwotę zamówienia wraz z przesyłką sugerują Państwo, iż właśnie taką kwotę należy przelać. 4. Nie uwłaczamy tylko nie lubimy jak próbuje się nas oszukiwać wybrał Pan paczkę do 2 kg mimo iż jak wół napisane są wagi, dodatkowo nie trzeba wykazać się dużą inteligencją żeby wymyśleć że fotelik raczej nie waży 2 kg Na przyszłość radzę nie kombinować 5. Też nie lubię być oszukiwany a posądzanie mnie o kombinowanie jest przejawem myśli handlowej z czasów PRL-u. Kilka wskazówek z punktu widzenia klienta: - klient nie czyta i nie wnika w regulamin sklepu (choć powinien), zwyczajnie go akceptuje bo najwyraźniej nie ma czasu go czytać, - klient wybiera produkt bo odpowiada mu cena i szuka najtańszej dostawy, - klient nie traci czasu na czytanie o kosztach wysyłki skoro z listy rozwijanej może wybrać koszty dostawy i o dziwo wybiera 15 a nie 25 zł, bo może! - super, że można u was kupować bez rejestracji co na pewno pozwala zaoszczędzić czas ale dodajcie w opisie że należy się zapoznać z pozostałymi zakładkami na stronie. Wygląda na to że jesteście albo początkującą firmą i nie macie środków na porządną obsługę informatyczną, która potrafiłaby uzależnić koszt wysyłki od zamówionego towaru albo wasza działalność chyli się ku końcowi ponieważ WPROWADZACIE KLIENTA W BŁĄD. Reasumując przelałem wam 15 zł za przesyłkę, firma kurierska naliczy mi opłatę 15 zł a więc razem 30. W zakładce koszty wysyłki przy przedpłacie jest 25 zł. Ile wynoszą koszty wysyłki? A może koszty to faktycznie 15 zł a gratisowe odblaski za 15 zł nie są gratisowe? I jeszcze obklejenie fotelika 5 zł, żal:)

Stella
Inne

Zastanawiające jest to, że klienci mają negatywne opinie o pracownikach ale nikt nie prostuje tych opinii!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zoozol

MASAKRA nie polecam....szkoda słów. Dla klienta mili jak masz zapłacić później mają cię gdzieś.

Jerzy
Inne

Szkoda, że pracownicy nie piszą na forum jedynie klienci!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mama

Odradzam. Dziwna firma. Zadałam konkretne pytanie o kolor krzesełka i Jego dostępność a przedstawiciel odpisał mi ze dane są tajne. No żart. Czyli mam kupić kota w worku? Najlepsze jest to ze na stronie w zakładce „o firmie” nic tak naprawde nie jest napisane. Co to za firma etc. Staram sie to weryfikować zanim zrobię zakupy online, tym bardziej ze firma zarzeka ze odbiór osobisty jest niemożliwy, wiec zastanawiało mnie to czy ta firma wogole istnieje i czy nie nadam sie na coś nabrać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mama

chamska obsługa!!! zamówiłam fotelik do karmienia, ale po chwili napisalam im maila, że rezygnuje z zamówienia (nie zdążyłam nawet jeszcze zapłacić na szczęście) a oni mi podpisują, że zamówienia nie można anulować i że mam zapłacić a nie robić sobie żarty (cytuję). Wiecej nic u nich nie zamówię i odradzam każdemu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Sklep K4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sklep K4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sklep K4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklep K4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Sklep K4 Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 31 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Górczewska 53
    01-401 Warszawa
  • NIP: 5272739638 REGON: 361897230 KRS: 0000565065
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sklep K4 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii