Odradzam we wchodzenie w jakiekolwiek zamówienia z tego sklepu. Miałam taką sytuację, że zastanawiałam się nad jakimś łóżeczkiem dla dziecka. Zamówiłam z zapłatą przelewem, bo chciałam jeszcze przemyśleć sprawę i nie płacić od razu. Dostałam jednak łóżeczko od znajomej. Nie napisałam przez nadmiar różnych obowiązków I problemy zdrowotne, że rezygnuję. Po jakiś czasie przychodzi wezwanie do zapłaty i groźba windykacji. Normalna jest praktyka, że się w takiej sytuacji anuluje zamówienie i sklep zamyka sprawę. A tu takie kwiatki
Niewiem co za chamówa, ale ekspedient jak już odbierze telefon, to szybko ucina rozmowę rzucając słuchawką. O nic nie można grzecznie dopytać !!! Nie wiem ale kultury i podejścia do klienta to nie mają za grosz ... :-( :-( :-( Na ponowne próby dzwonienia, nie odbierają ... Chołota jakaś 15.03.2023.
Nie wiem na ile w tym prawdy ale czego tak w sumie dotyczy to pytanie, że pracownik powinien na nie udzielić odpowiedzi? Może zadasz je tu na forum dla jasności?
Uwaga na ten sklep!!!! Towar zamówiony dostarczony w innym kolorze, brak możliwości kontaktu, na maila nie odpowiadają już ponad miesiąc pomimo kilku maili, mój numer telefonu zablokowali po pierwszej rozmowie i rozłączeniu się przez nich. Jako konsument czuje się (usunięte przez administratora) będę kierował sprawę na policję i podejmował inne kroki prawne.
Jak tak czytam te opinie to się zaczynam zastanawiać o co chodzi z tymi rozbieżnościami, bo jak weszłam na allegro to tam na 965 ocen jest 5/5, to o co chodzi z tymi opiniami? Ktoś się odniesie?
Proszę sprawdzić ceny na (usunięte przez administratora)o a tych samych rzeczy u nich na stronie sklepu. Nieraz różnica jest nawet 100 zl. Sprzedając na (usunięte przez administratora) nie mogą robić przekrętów, bo (usunięte przez administratora) zawsze pomoże klientowi, natomiast przez swoją stronę internetową są niestety bezkarni..
Dobrze zrozumiałam z tego co tu zostało napisane że jeden przedmiot powiedzmy kosztuje 200 zł i ten sam identyczny na aukcji jest wystawiony za 300 zł? Bo mimo Wszystko to sprzedawca chyba ustala sobie cenę za którą rzuca przedmiot więc... klient widzi za ile został wystawiony? A wiadomo swoją drogą ile osób przy tym sklepie pracuje? pytam bo jakby nie patrzeć to forum dla pracowników a wszędzie klienci piszą... to działalność jednoosobowa?
Te negatywne opinie mają pokrycie w tym, co działo się z moim zamówieniem. Zamówiłem bramkę na schody z dwoma rozszerzeniami w kolorze białym. Zamawiałem ok 10.11. 2022. W zamówieniach była uwaga że wysyłają od 15 do 30 listopada. 30 listopada wysłano mi bramkę , jak się okazało tylko część i w kolorze czarnym. Zadzwonił do sklepu i usłyszałem "taka była na stanie". W tonie wypowiedzi rozmówcy wyczułem lekceważenie i poczułem się jak intruz. Resztę elementów wysłano mi po tygodniu. Bez słowa ", przepraszam" za to z nutą zdenerwowania iż ośmielił się zadzwonić. Prawda jest również to , że to ten pan kończy rozmowę odkładając słuchawkę, pomimo iż ja nie uważałem rozmowy za skończoną. Nie polecam tego sklepu. Dziwnym jest tylko, że po tylu negatywnych opiniach i zachowaniu właścicieli sklepu w stosunku do kupujących, nie zajęły się nimi żadne instytucje powołane do przestrzegania prawa i regulaminu.
W 2021 zostałam (usunięte przez administratora) przez ten sklep. Sprawę zgłosiłam do Rzecznika Praw Konsumenta i na tym się spawa skończyła.. Rzecznik nic nie może zrobić, posiadaja klika adresów i nie odbierają korespondencji. Próba kontaktu telefonicznego kończy się natychmiastowym zablokowaniem numeru.
Zamówione dwie białe bramki z rozszerzeniem 22 listopada. Otrzymałem jedną białą bez rozszerzenia i jedną czarną z 4 rozszerzeniami w miarę w terminie. Napisałem cztery maile w okresie 2 tygodni od otrzymania tego co dostałem z prośbą o pomoc w rozwiązaniu tej sytuacji - na żadnego nie dostałem odpowiedzi. Kontakt telefoniczny - telefon wyłączony w godzinach pracy. Mega odradzam.
Omijać sklep!! (usunięte przez administratora) wysyłają całkiem inny, uszkodzony towar. Po odstąpieniu i odesłaniu towaru oskarżają klienta o używanie tego produktu. Towar z premedytacją wysłany uszkodzony w takich miejscach nie do zauważenia. NIE ZWRACAJĄ CAŁOŚCI ZAPŁACONEJ KWOTY!! Zabierają część na pokrycie swoich uszkodzeń!! Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta i niestety specjalnie nie odbierają korespondencji a do tego posiadają kilka adresów. Wyszkoleni (usunięte przez administratora)!
ZDECYDOWANIE ODRADZAM! zakupy u tego (usunięte przez administratora)! Zakupy robię tylko przez internet i dawno nie spotkałem się z takim typem Sklep porażka! Z daleka! Z daleka od tego sklepu, jeśli to tak można nazwać
czyli robił pan wszystko online? to jak ta cała styczność miała w takim razie konkretnie wyglądać? Co się stało i jaki był ostateczny efekt? Zdzwoniliście się czy jak?
Ten co odbiera tel zachowuje sie jakby nie miał jaj. Zamówiłam zjeżdzalnie wysłali inny kolor zadzwoniłam powiedział ze wymieni po czym zablokował mój nr. Nie odbiera nie odp zgłaszam sprawe z nikogo (usunięte przez administratora) nie bedzie robił!
Najgorszy sklep z jakiego korzystaliśmy. Zmówienie dotarło po prawie 2 miesiącach( dramat ). Zero odpowiedzi na telefony lub e-mail. Jakość zakupuonego produktu, też nie jest jakoś rewelacyjna. Jak chcesz uniknąć stresu i proszenia zie o własny towar to szukaj innego sklepu.
Nie polecam firmy mają wyrąbane na klienta blokują telefony nie odbierają nie odpisuje na meile a jak zadzwoni się z innego nr telefonu to beszczelnie się rozlanczaja zakupiłam sanki przyszły niekapletna firma generalnie dno‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
Koleś odbierający tel. jest prostym człowiekiem. Zero poszanowania dla klientów. Omijać tą firmę z daleka .
(usunięte przez administratora) Sklepem powinna zainteresować się prokuratura. Nie dostałem towaru. Dostawałem na maila fikcyjna info ,że towar został wysłany. Odradzam kupna czegokolwiek. Taki sklep powinien zbankrutować a właściciela zamknac
Ktoś powinien według Ciebie zostać zamknięty za to, że jakiś towar nie został wysłany z jego firmy? Nie za ostra to kara? :( Ale czekaj maila masz jako dowód w razie czego? Co z tym zrobisz?
Ludziska omijajcie ten sklep jak coś złego !!!! :( Zamówiliśmy zabawki dla dzieci za kilkaset złotych - po 5 dniach zero informacji. Telefonów nikt nie odbiera a na maile zero odpowiedzi. W końcu na n-tego maila przyszła odpowiedź, że wysyłka przedłuży się o tydzień. Z uwagi na powyższe zrezygnowałem z zakupu - zgodnie z prawem. Po 30 minutach :) otrzymałem wiadomość, że paczka została wysłana - odpisałem, że ok to proszę o nr paczki - cisza :). Paczka przyszła po tygodniu - nie odebrałem -a gość naliczył opłatę za koszty wysyłki w 2 strony i doliczył sobie dodatkowe pieniądze nie wiadomo z jakiego tytułu :( !!!!! Rzecznik praw konsumenta nie wiele wskórał - bo trzeba by było iść z tym do Sądu. a przy tej kwocie szkoda zachodu :(
No to szybkie te wysyłki widzę mają... Czyli co, musicie pokryć te koszty i zostajecie bez paczki, w sumie to bez niczego?
Z tego co widzę klienci z reguły odradzają zakupy w sklepie, często nie otrzymywali nawet swojego towaru, podobno niektórzy oddawali sprawy do sądu. Ciekawa jestem z jakim ostatecznym skutkiem?
Nie polecam tego sklepu omijajcie go... (usunięte przez administratora) wyłudzili pieniądze a towaru nie otrzymałam.... sprawę oddaje do sądu
Pamiętacie tą scenę z Nagiej Broni z Nielsenem gdzie wszyscy robią facepalm. Miałem dokładnie to samo kiedy próbowałem się porozumieć z obsługą tego pseudo sklepu. Ich oferty wprowadzają w błąd a próba kontaktu to kpina. NIEPOLECAM
Z czego konkretnie jesteś niezadowolony? Przedstawili ci nie taką ofertę jak chciałeś czy ceny były mylące? Bo nie zrozumiałem za bardzo. Wytłumaczysz?
Sklep przedstawia ofertę która nie istnieje. Nikt nie obiera telefonów, a na wiadomości odpowiada bot albo (usunięte przez administratora) który nie czyta ze zrozumieniem. Czy wystarczająco konkretnie?
haha, aż chciałabym normalnie zobaczyć ten dialog z tym botem. Rozumiem, że po tym "albo" kryje się człowiek? Czyli koniec końców rozmowa z botem jednak była bardziej przystępna? ;p
Niestety ale tego sklepu nie można polecić. Kupiłam produkt, który okazał się za duży a możliwość kontaktu z personelem graniczy z cudem. Przy ok 15 próbach kontaktu tylko jeden raz ktoś odebrał i po chwili rozłączył.... nie dostałam też żadnej odpowiedzi na kilka z wysłanych maili.
Sklep k4 to (usunięte przez administratora) brak kontaktu, wysłali inny towar. odradzam korzystanie z usług tego pseudo sklepu, tak chamskiej obsługi ze świeczką szukać.
nie polecam (usunięte przez administratora) wykorzystuje ludzi nie wyplaca pieniedzy , omijajcie duzym łukiem nie wiem gdzie kupił pozytywne opinie na allegro ale uwaga szprzet dzieciecy z chin bez atestów i kiepskiej jakosci, tylko slepy tego nie zobaczy unikajcie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sklep K4 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sklep K4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklep K4 Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!