Dlaczego pobieracie od kuracjuszy 95 zł za usługę telewizyjną za kanały tel. naziemnej. a nie mamy odbioru (czarno) wyłączony.? Brak kontaktu telefonicznego bo sobota zamknięte. 20.11.2021 r. Naciągacie biednych, chorych ludzi. Ale nastały czasy!!!!
Dajcie jakieś informacje jak się pracuje w firmie !
Firma Porażka!!! Usługa beznadziejna, obsługa jeszcze gorsza!!! Koszt ogromny-jakość beznadziejna lub całkowity brak usługi. Pani z infolinii nie nadaje się kompletnie na to stanowisko!!! Kto im pozwala tak działać? A raczej niedziałać?
Nie polecam...tv ciągle ma jakieś zakłócenia. Płacisz fortunę (7zł za 3 godziny????) i połowy z tego i tak nie obejrzysz bo i tak są zakłócenia.NIE POLECAM !!! Wspomnę jeszcze że automat nie wydaje paragonów! Urząd Skarbowy powinien się tym zająć!
Nie polecam...tv ciągle ma jakieś zakłócenia. Płacisz fortunę (7zł za 3 godziny????) i połowy z tego i tak nie obejrzysz bo i tak są zakłócenia.NIE POLECAM !!! Wspomnę jeszcze że automat nie wydaje paragonów! Urząd Skarbowy powinien się tym zająć! oraz RPO
Doradca na infolinii -brak profesjonalizmu ,brak standardów przeprowadzania rozmowy z klientem !! 100zł za 21dni dramat !!! i to jeszcze za kilkanaście słabych kanałów z naziemnej koszmar!!!słaby pakiet!! i to oferta tak droga dla Naszych Seniorów bardzo chorych seniorów..gdzie płacimy za rechabilitację i ich opekę . Dramat a Pol TV jeszcze drakońską cenę dla Seniorów nałożył !!!
Wykupiony dostęp a tv nie działa (tzn działał przez krótki czas po czym wszystko zgasło). Zgłoszone do serwisu ale od kilkudziesięciu godzin serwisu ani widu ani słychu. Nie polecam. Szpital powinien się wycofać z tak beznadziejnej usługi.
Wykupiłam w szpitalu pakiet wifi za 10 zł na 3 dni, połączyłam się z siecią poltv, jednak nie ma opcji na wpisanie wygenerowanego hasła ponieważ okienko nie wyskakuje. Wchodzę więc przez ich stronę, wyskakuje zaloguj się do się do wifi-poltv, gdy wciskam przycisk zaloguj się w celu wpisania loginu i hasła wyskakuje informacja że mój dostęp został zablokowany. Zero intuicyjności. Dziękuję i serdecznie nie polecam, (usunięte przez administratora)
Gratuluję dobrego samopoczucia w oszukiwaniu ludzi, chcących w dobrej wierze skorzystać z TV w szpitalu! Telewizor ciągle się zawieszał a infolinia głucha (3 godz. próby)! (usunięte przez administratora)
Firma (usunięte przez administratora) i wdorosty. Fakt kulturalne ale (usunięte przez administratora) do potęgi enter. Ogólnie mają klientów głeboko i szeroko w (usunięte przez administratora)
Kilka lat już mnie na tej firmie nie ma i widzę po komentarzach, że nic się nie poprawia. Jeśli chodzi o pracę tam... Nie miejcie pretensji do techników działających w szpitalach - oni nie mają wpływu na działanie tego ustrojstwa. Najgorsze jest to, że zarząd firmy wie o tym, co się dzieje i wykorzystuje swoich pracowników do darmowej pracy po weekendach. Mało tego - pracownicy śpią przy szpitalach w przyczepach kempingowych. Super, nie? Płaca to najniższa z możliwych za ponad miarowy zakres prac. Tam musisz być wszystkim - od murarza przez ślusarza i elektronika do informatyka. Poza tym świecisz oczami za to, co odwalają pracownicy biurowi, za niedziałający system, za nieodbieranie telefonu i często pada się ofiarą takich awantur. Mnie tylko dziwi tyle - jak to możliwe, że wykształcone osoby - ordynatorzy, kierownicy wydziałów, dyrektorzy szpitali zgadzają się na taką szopkę. Ja na miejscu tych wszystkich pacjentów, co udzielali opinii poniżej zadzwonił normalnie na policję i złożył zawiadomienie, że szpital zgadza się na takie trwające już kilka lat praktyki.
A ja zgłosiłem 3 tygodnie temu i nic ciągle tylko odpowiedź serwisant przyjdzie i dalej nic ta telewizja to wielka sciema
W 26.03.2021 wykupiłem internet 3 doby za 10 pieniądze skasowało nie wydało wydruku z kodem i loginem a telefonu nik nie odbiera nie polecam firma oszukuje.
Firma Porażka!!! Usługa beznadziejna, obsługa jeszcze gorsza!!! Koszt ogromny-jakość beznadziejna lub całkowity brak usługi. Pani z infolinii nie nadaje się kompletnie na to stanowisko!!! Kto im pozwala tak działać? A raczej niedziałać?
Jak wyglada praca w Opolu?
Cześć, czy firma Pol-Tv Gorski zatrudnia w ogóle pracowników? Nie wiem czy mają pełny skład i nie potrzebują nikogo czy może jest jakaś szansa na pracę w firmie i warto podesłać swoje CV. Ktoś może coś napisać na ten temat i dać znać jak wygląda praca?
Telewizor nie działa juz 1,5 godz . Dzwoniąc do obsługi systemu pani stwierdziła że trwają prace i ze szpital przełącza prąd i mam zaczekać 10 min. Kasa i czas leci a telewizji brak. Nie polecam. Nie dość że drogo to jeszcze ciągłe awarie . Obraz nie współpracuje z dźwiękiem. Zle sie ogląda
Mam taki sam problem , telewizor nie działa od wczoraj a Pani bardzo nieprzyjemnym głosem powiedziała że nie mam dzwonić na infolinię mam czekać na kogoś z serwisu, zapytałam kiedy ktoś przyjdzie pani się rozlaczyla. Od wczoraj do dnia dzisiejszego telewizor nie działa
Telewizja naziemna jest bezplatna a w szpitalu placi sie za godzinę jak za parking.Mało tego 3 dni nie dziala telewizor a pani w sluchawce najpierw mówiła ze do 24 godzin przyjdą technicy.później że nic takiego nie mówiła a teraz mowi że wladze szpitala nie wpuszczą technika na oddzial.Paranoja .i najgorsza telewizja szpitalna
Chciałabym zapytać o coś osoby korzystające z internetu Pol-Tv. Ile się płaci za miesiąc? Tak mniej więcej?
Wiele nerwów kosztowało mnie korzystanie z telewizji która bardzo często miała przerwy w emisji programów kontakt telefoniczny nie odnosił skutku panie miały olewający stosunek do klienta dziwi mnie że za tak duże pieniądze jakość jest na tak niskim poziomie aby przełączyć na inny program to trzeba uzbroić się w cierpliwość nie polecam tej firmy
Niestety podzielam negatywne opinie. W dniu 19 .06 2020 w południe zgłosiłem problem z tv oraz dostępem do Internetu. Dziś mamy 26.06 i w dalszym ciągu żaden konserwator nie przyszedł. Jednocześnie wplatomat działa i pieniądze przyjmuje.
Szkoda, że wcześniej nie przeczytałem opini o Pol-TV bo zaoszczędził bym sobie nerwów. To są nezwgleni wyzyskiwacze żerujący na chorych ludziach często znajdujących się "nad grobem". Pani odbierajaca zgłoszenie była arogancka i przerwała rozmowę w czasie jej trwania
Urządzenia działają na szkodę pacjętów. Trzeci raz po wrzuceniu 12 zł zalicza 3 godz. Po rozmowie Panią firmy nie raczono mi oddzwonić jak problem będzie rozwiązany.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pol-Tv Gorski Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pol-Tv Gorski Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pol-Tv Gorski Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Pol-Tv Gorski Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Pol-Tv Gorski Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.