Opinie o Rental Cars (Global Rent A Car) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Global Rent a Car. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Global Rent a Car o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych
Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Global Rent a Car w Warszawa

PL

Uwaga oszukuja po oddaniu samochodu bez twojej obecności twierdzą ze jest nowa rysa i potrącają ponad 1000 PL Odradzam!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wioleta

THE WORST RENTAL CAR COMPANY EVER!!!!! We have rented a car for 11 days, straight away they said we cannot pay by our debit card, therefore in order to have the car rented (it was Saturday afternoon, we could not manage to rent a car somewhere else), we paid above £200 to have the full insurance. The guy assured us that even if we have an accident on every single corner, everything will be covered. During our trip, the registration number got lost (it was not placed correctly in the first place, as we returned the car without even one scratch!) and they charged us another £54 (they called it 'penalty'). I am in the middle of a discussion with them to get my money back, but I already know I will not get a single penny!!! NEVER RENT THE CAR FROM THEM, THEY ARE CHEATERS!!! TOTALLY SCAM COMPANY!!!! AND GOOD LUCK IF YOU WANT TO SPEAK WITH THEM OVER THE PHONE, THEY NEVER PICK UP (SPECIALLY THE POLISH OFFICES) CHEATERS, CHEATERS, CHEATERS!!!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pablo

Co prawda Warszawa Modlin ale jak najgorsze zdanie. Wyslali mi zdjecia brudnego auta z dopiskiem ze w wyniku uszkodzeń pobierają 524 pln zapłaty za naprawy. Auto nie mialo zadnych uszkodzeń co najwyzej 1 cm odprysk lakieru na zderzaku od uderzenia kamyczka. ZlodZieje to malo powiedziane. Sprawe przekazałem dalej m.in do Mastercard ktora moze wycofać im rekomendacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

ZLODZIEJE to najlepiej do nich pasuje. Na tej stronie nie ma żadnych pozytywnych opinii.Oby nie mieli klijentow,tego im zycze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Global Rent a Car? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy operator maszyn CNC
Rzeszów
Smithstown Polska Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mirek

W dniu 29.05.2018 zwrocilem wam samochod toyote SK282LR w wyznaczonym czasie tj. o16:50 bez zadnych uszkodzen.Samochod odbieral wasz pracownik ktory takze potwierdzil ze samochod nie posiada zadnych uszkodzen,ze oddaje samochod w takim stanie jakim otrzymalem,co potwierdzilem wlasnym podpisem.Jestem zbulwersowany ze dnia 30.05.2018 przychodzi do mie email o obciazeniu mnie kwota 732.03 zl za domniemane uszkodzenie przedniej felgi co jest oburzajace jak wasza firma oszukuje swoich klijentow i szuka tzw."dzikow" Stanowczo stwierdzam ze nie uszkodzilem powyzszej felgi i prosze o sprostowanie tej sytuacji.Jezeli nie ustosunkujecie sie pozytywnie do mojej skargi,zazalenia to tego tak nie zostawie i sprawe skieruje do sadu,badz innych instytucjii,nadrzednych wam. Poza tym wykupilem pelne ubezpieczenie nr polisy: RFI/346963336/1 ,na moje imie i nazwisko i pobieranie opłaty z kaucji jest nie zgodne z prawem,poza tym ta sytauacja nie miała miejsca ,gdyż pracownik sprawdził i słownie poinformował,że wszystko jest dobrze,dał mi do podpisania to oczym mi powiedział,ze żadnych uszkodzen nie ma. także nie oszukujcie ludzi,gdyż sprawą szybko mogą się zainteresowac media za nie kompentencje pracowników . Z powazaniem Miroslaw

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina
@Mirek

Nam przysłali ptaka gówno,ze to rysa ????szczyt chamstwa !!! Kłamią na kroku dobrze,ze mamy wideo ja tego tak nie zoatawie bo naciagaja ludzi tu 500 tam 500 i kasa rośnie cwaniaki jedne .Miejsce w Pyrzowicach tak samo cwaniaczka jedna myśli,ze jej ukdzie na sucho!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gregor

Witam widze że nie tylko ja mam taki problem z tą wypożyczalnia. 15 stycznia odebrałem auto na lotnisku we wrocławiu na letnich oponach...odrazu zwróciłem na to uwage i zgłosiłem do Panow którzy to auto wydali. Niestety stwierdzili ze nie ma w Polsce obowiazku montowania opon zimowych( dodam tylko ze na stronie Ryan Air było jasno napisane ze zimówki są wliczone w koszt wynajmu). 22 stycznia oddalem auto a własciwie wrzuciłem kluczuki do skrzynki ( nikogo w biurze nie było i nikt nie odbierał telefonu!).Dzisiaj 30 Stycznia dostaje email ze zostanie mi pobrana kwota blisko 1500 zł za odprysk na przedniej szybie...To jest jakaś paranoja.Wynajmowałem auto nie raz i to nie tylko w Polsce bez zadnych problemów...Teraz juz wiem dlaczego w momencie oddania auta w biurze na lotnisku nikogo nie było i nikt nie odbierał telefonu...To jawne oszustwo.Na koniec dodam tylko ze zdjecia szkody zostaly robione w ciemnosci bez daty i godziny. Staram sie skontaktowac z siedziba GLOBAL RENT A CAR jak narazie bez skutecznie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michal2381
@Gregor

A miałeś może wykupione dodatkowe ubezpiecznie w AXA? i czy wysłali Ci na maila protokół zdnia samochodu zaraz po jego oddaniu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gregor
@Michal2381

Witam niestety nie miałem dodatkowego ubezpieczenia ( 1 raz go nie wziołem).Informacje o szkodzie dostalem dopiero dzisiaj czyli po ponad tygodniu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michal2381
@Gregor

A kupowałeś wczesniej u nich z ubezpieczeniem i nigdy nie bylo problemu? Ja mam na dzisiaj rezerwację co prawda kupilem dodatkowe ubezpieczenie z AXA ale i tak boje się że moga zrobic na koniec jakis problem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poszkodowany
@Gregor

Proponuje zając się tą sprawą i złożyć wniosek do prokuratury innego wyjścia nie widzę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gregor
@Michal2381

Niestety to ubezpieczenie z AXA tu wiele nie zmieni bo Global pieniadze pobierze a Ty będziesz walczył z AXA tak powiedzieli mi w momencie wynajmu auta Panowie z obsługi.Może kłamali zycze powodzenia z tą super firmą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Al
@Gregor

Dokladnie oni we Wrocławiu wiedza kiedy maja byc w biurze a kiedy nie i tak samo jest z odbieraniem telefonu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina
@Gregor

Dokładnie sytuacja taka sama jak u nas ! Tylko,ze zrobili ptaka (usunięte przez administratora) i napisali,ze to rysa ,śmiech ma sali ! Wszystkie kontrolne światła były zaswiecone z awaria a niby nowe auto! Dobrze,ze mamy wideo będziemy walczyć o swoje !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zniezadowolony klient

Flex Rent Sp. z o.o. Lotnisko Gdansk - banda oszustow. Przy rezerwacjo auta przez wizzair website dokonalem doplaty za dodatkowe ubezpieczenie. Na miejscu zostalem zmuszony do uiszczenia ponownej oplaty ubezpieczeniowej, bo jak sie okazalo polisa wykupiona przez wizzair website nie byla uwzgledniana przez flex rent. zmuszono mnie do dokonania ponownej oplaty za ubezpieczenie plus ekstra oplata za paliwo, tore chyba bylo liczone podwojnie lub tez potrojnie. Ludzie trzymajcie sie od nich z daleka!!! to banda oszustow

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina
@zniezadowolony klient

Dokładnie mieliśmy to samo ,ubezpieczenie musieliśmy mieć ich bo te ze strony nie podlegało do nich

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina

Nigdy nawet wrogowi nie polecam tej firmy! Kłamcy i perfidne osoby!przyslali zdjęcie kupy ptaka (doslownie)!napisali,ze te otwarcie będzie kosztowało 500zł z groszami śmiech na sali ! Zatankowane auto kolo lotniska do pełna!!! Napisali,ze bak był napełniony 90% a ujechalismy 100 m na parking normalnie kłamcy i tyle .pamiętajcie robcie fotki i wideo zanim zabierzecie auto bo kłamią jak szefc ! Inne otarcia spowodowane będziesz płacił ty .Nie polecam !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JZ

(usunięte przez administratora) ! tylko tyle można na temat tej firmy powiedzieć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Emilia

I hope it is enough space here to write all. Booked through ryanair but no information that it is the worst company on the market with high risk of loosing money. Gdansk branch management very poor customer service. They do not respond to emails text phonecalls. I ve changed pick up time and they said no one gets them except manager and noone is responsible to pass messages to the right person. Ive send 6 text few emails and made a phone call to confirm. I dont care that they dont know what they dooing and whose got which responsibility I want them only to keep the agreement....to come on time..to send me a copy of car scratches before renting and after I bring the car back. I never got anything. Even more...we found on the car before renting 30 or more paint chips rust and scratches on lamps alloywheels and even the agent did mark them in the system he refused to mark more because it was too late at night and he was tired. When we came back to give a car back the other agent showed us only 3 marks on the car in the system not the 30 that he was putting a week before. So i expext the company now after investigation will try to charge me for all those marks and chips as they got different information in the system to what we have signed. Well we even dont know what we have sighned as he didnt show us any document only asked to sign a signature on mobile phone. I expect they will try to charge me for all of it for what was there from those 1000Pounds blocked on my credit card. Cheeky company. Do not recomend. Avoid the troubles.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Manius

Na szczęście dzięki waszym opiniom zrezygnowałem z usług wypożyczalni Global. Mailem już wszystko opłacone natomiast coś mnie ruszyło by sprawdzić opinie bo mega podejrzane ceny w porównaniu do innych wypożyczalni. Szukam czegoś innego, lepiej dopłacić niż się potem wku** bo pieniądze giną nie wiadomo za co..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Witam, zostalam rowniez oszukana wpodobny sposob i zglosilam caly ten proceder do uokik oraz do inspekcji handlowej z opisem calej sprawy i na tym nie poprzestane . To sie musi skonczyc tj. oszukiwanie i wyludzanie pieniedzy od klientow . Jutro zamierzam jeszcze zadzwonic do rzecznika praw konsumenta z ta sprawa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Masura

Widze, ze to co ta firma robi z klientami nie dotknelo tylko mnie. Oddalam pelny bak paliwa, ale za brak okazania paragonu za ostatnie tankowanie obciazyli mi karte!! W glowie sie nie miesci jak bezczelnie mozna postepowac z ludzmi. Paragon zostawilam w aucie, ale nie zrobilam zdjecia, wiec nie moge udowodnic, mimo ze bak byl pelny!! Na pewno juz nigdy nie skorzystam z 'uslug' tej firmy. Karma wroci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Masura

ja zostalam potraktowana w podobny sposob i zglosilam ten proceder do uokik oraz do inspekcji handlowej a takze napislalam pismo do biura Wizz air aby poinformowac ich jakie firmy wynajmujace samochody oferuja na swoich stroach internetowych. poza tym jezeli tego nie zalatwie to zamierzam isc dalej i informowac nastepne organizacje na temat ich sposobu dzialania

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justyna K.

Witam,nie polecam firmy!!!!wiele negatywnych wpisow i system dzialania ten sam.Oddajesz auto wszystko ok.nastepnie okazuje sie ze sa rysy.Panstwo sa oszustami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mm
@Justyna K.

Dokladnie, mam taka sama sytuacje we Wrocławiu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomi
@Mm

Mnie tez to spotkalo we Wroclawiu do tego zostalem naciagniety dodatkowo na 600zl przy odbiorze auta a po zdaniu pobrano 48zl za to ze nie zostawilem RACHUNKU ZAPALIWO!! Masz prawo sie odwolac co uczynilem i czekac 30 dni na odpowiedz. Minelo 45 i brak odpowiedzi i pieniedzy nie ma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A
@Tomi

To co oni wyprawiaja w głowie sie nie miesci. Jak mozna tak oszukiwać ludzi.Zlodzieje oby jak najszybciej to zamknęli

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomi

Witam,nie polecam firmy!!!! Zostalem powiadomiony przy obiorze ze auto funkiel nowka. Podpisalem cos przy odbiorze na ich telefonie, okazalo sie pozniej ze to byl protokol odebrania auta ktore posiadalo okolo 25 uszkodzen(Bez lupy nie znajdziesz). Oddajesz auto wszystko ok.nastepnie okazuje sie ze sa dodatkowe rysy i uszkodzenia. Oszusci !!! We Wroclawiu zostalem naciagniety dodatkowo na 600zl przy odbiorze auta na dodatkowe ubezpieczenia i zniesienie wkladu wlasnego i to kosztuje tylko 50zl (ale nikt nie powiedzial ze dziennie!!!!) a po zdaniu pobrano 48zl za to ze nie zostawilem RACHUNKU ZA PALIWO!! Masz prawo sie odwolac co uczynilem i czekac 30 dni na odpowiedz. Minelo 45 i brak odpowiedzi i pieniedzy nie ma :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Nie polecam nie zwrócono mi kosztów za paliwo i naciągnięto na depozyt którego nie można odzyskać W przyszłości będę się trzymał z daleka od tej wypożyczalni Życzę immszybkiego bankructwa Żerują na ludziach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mm

Nie polecam wypozyczalni we Wroclawiu. Protokół zdania auta dostalam ze wszystko jest ok, po czym dzwoniac do biura szanowny pan mowi ze jest przypalony plastik w srodku, gdzie nie palilo sie w aucie i żadnejinformacji nie ma.do tej pory.Kpina.Trzeba cos z tym zrobic.500 zl ma ulicy nie lezy a oni sie ciesza jak co drugiego wypozyczajacego w kulki robia NIE POLECAMMMM !!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga

Uwaga na firmę global rent A car z Wrocławia!!!!! Nikt nie odbiera samochodu , zostawia się kluczyk w skrzynce , a po paru tygodniach ściągają kasę z konta za uszkodzenia samochodów. My zrobiliśmy zdjęcia samochodu zanim wyjechaliśmy nim z parkingu , na których widać było zatysowanie w jednym miejscu. Po zgłoszeniu zażalenia dostaliśmy protokół , w którym obciazyli nas za właśnie to uszkodzenie. Brak kontaktu , zero profesjonalizmu , (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) ! Nie zostawiajcie telefonu bez protokołu odbioru !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aa
@Aga

Hej.a jakie auto wypozyczalas? Mam taka sama sytuacje teraz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jarek

Witam. Odbieram auto w Gdańsku, człowieka nieprzyjemny, w drodze do samochodu całkowicie nie zainteresowany kontaktem z klientem. Zamówiłem suva, a dostaję kombi, bo tamto auto 'miało wypadek'. Wstępnie podczas rezerwacji nie wykupiłem ubezpieczenia za 33,- pln/dzień. Pracownik Global oferuje mi ubezpieczenie za 88,- pln/dzień! Na moją uwagę, że to drogo 'schodzi' z ceny na 68,- pln, a gdy zaproponowałem 50,-pln chętnie się zgodził! Ja to określam jako chamskie naciąganie, bo raczej na pewno to ubezpieczenie kosztuje 33,- pln/dzień, a wszystko co uda się zedrzeć z klienta jest dodatkowym zyskiem! Druga sprawa, to czekam juz ponad miesiąc na fakturę na firmę i oczywiście bezskutecznie, pomimo wcześniejszych ustaleń, że 'zostanie przesłana na e-mail'. Kontakt z firmą Global niemożliwy. Krótko mówiąc katastrofa i nigdy więcej, ani ja ani nikt z moich znajomych już nic u nich nie wynajmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Artur

Witam w gronie oszukanych. Od 5 tygodni nie uzyskalem zwrotu depozytu wypozyczajac auto w Gdansku na lotnisku. 500zl droga nie chodzi. Raport zdania mam czysty. Kontakt z nimi jest awykonalny.nie odpowiadaja na maile smsy oraz nie odbieraja telefonow a numery warszawszskie mowia ze " ten numer nie przyjmuje polaczen przychodzacych"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Global Rent a Car - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Global Rent a Car
3.8/5 Na podstawie 231 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Global Rent a Car
Przejdź do nowych opinii