Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów

Wrocław

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 8 ocen.

Opinie o Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów

jotem

Duży Nissan na lotnisku. Pan wie, że jedziemy z wnuczkami w góry. Styczeń. Na miejscu pada śnieg. Droga do hotelu stroma. Jedziemy teoretycznie do przodu, praktycznie do tyłu i na boki. za nami inne samochody, panika i dramat. Obce osoby pomagają popchnąć. przyczyna? letnie opony W STYCZNIU, w górach. Sprawa rozwiązana (inny samochód z innej wypożyczalni podstawiony pod hotel). Nissan odjeżdża na lawecie bo jest nie do poprowadzenia. pan z wypożyczalni podał numer telefonu pomocy technicznej i przestał odbierać komórkę. Teraz już OK, ale duży niesmak pozostał.

Dominika

Witam! Myślałam, że będę sama z tym problem, ale widzę że grupa przestępcza się rozwija i oszukuje coraz więcej ludzi. Każa wrzucać klucze do skrzynki i jest to zrobione specjalnie, żeby nikogo nie było przy odbiorze samochodu. Zrobiłam bardzo dużo zdjęć, auto było bez żadnego uszkodzenia. Kiedy już przyszedł mail z raportem że wszystko jest ok, po około tygodniu wykasowałam zdjęcia. Parę dni temu na maila przyszła informacja, że auto jest uszkodzone( odprysk od kamienia) i ściagneli z konta £60. Dzwoniłam ale oni nie moga pomóc,trzeba kontaktować się z biurem obsługi klienta droga mailowa. Nie mam na to siły i mam wrażenie że z nimi nie wygram. Może to pomoże i ostrzeże innych, żeby nigdy nie wyporzyczalni samochodu z firmy Global. Wyporzyczałam samochody w różnych krajach i nigdy nie spotkałam się z takimi oszustami!!!!!

tomtom

Wydaje mi się, ze ryanair juz z nimi nie współpracuje....

Lucas

Czy kto kolwiek z Was wykupił dodatkowa polise w celu zabezpieczenia wkladu wlasngo wynikajacego z uszkodzenia bądz kradziezy auta?

Kaja
@Lucas 02.01.2018 08:38

Polisa polisa a oszustwo jakiego dopuszcza sie firma Global pozostaje oszustwem ! I nie ma tutaj zadnego usprawiedliwienia bo gdyby naprawde doszlo do jakiegokolwiek uszkodzenia auta pracownik firmy zauwazylby to od razu przy zwrocie a nie dwa czy trzy tygodnie pozniej wiec panie Lukaszu praca w tej firmie polega na oszukiwaniu zwyklych ludzi ! Bo przypuszczam ze jest pan jednym z pracownikow.

Lukasz
@Kaja 03.01.2018 20:33

Pani Kasiu myli się Pani też jestem klientem i po prostu też się martwię o to że ta firma to naciagacze i dlatego wykupilem ubezpieczenia. Szczerze to troszkę żałuję że tak szybko się zdecydowałem na ta firmę ale cena mnie urzekła A dopiero już po fakcie poczytałem opinię. Tak naprawdę to nie mam jeszcze żadnego doświadczenia z tą firmą ale po wszystkim na pewno zamieszczę tutaj swoją pełną opinię że świadczonych usług przez ta firmę. Pozdrawiam serdecznie.

Michal2381

Pytanie do osob którzy oddali samochód bez uszkodzeń a później dostali maila, że zostały im pobrane pieniądze za jakieś zniszczenia: przecież w momencie zwrotu samochodu dostajecie protokół zwrotu pojazdu, w którym pracownik firmy po oględzinach pojazdu i nie stwierdzenia uszkodzeń podpisuję się pod tym wraz z naszym podpisem i dostajemy ten dokument na własność. Nie wystarczy wysłać im scan tego dokumentu żeby sie odwalili?

Kaja
@Michal2381 29.12.2017 09:58

Taa..a myslisz ze niby czemu czekaja conajmniej dwa tygodnie.. bo wtedy kazdy juz zapomnial o wynajmie i pewnie wyrzucil wszystkie papiery..

Michal2381
@Kaja 01.01.2018 19:43

Przecież papiery przychodzą w formie elektronicznej na email.

Robert

Witam, Ta sama sytuacja dotyczy mnie. Po ponad 3 tygodniach od zdania samochodu pobrano mi z konta 150£ za rzekome uszkodzenie felgi. Dodam, ze samochód dokładnie umyłem i obejrzałem- nie było żadnych uszkodzeń. Dwa tygodnie temu wysłałem maila z reklamacja, do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi.

Lucas
@Robert 21.11.2017 11:08

A czy wykupiles dodatkowa polise na zapbezpieczenie szkody wlasne?

al

Wyglada na to , ze takze w podobny soposob zostalem wrobiony w oplaty za nieistniejace szkody. ponozej list od Global rent a car ktory dotarl do mine (15 listopada 2017)po 3 tygodniach od zdania auta na lotnisku we Wroclawiu Agnieszka Kubicka To arlipski@yahoo.com Today at 9:57 AM Dear Customer, We kindly inform you, that from your deposit (on your credit card) we will deduct the amount of 1061,58 zł for car damage, which occurred during rental time. We will send our invoice to the same e-mail address, soon. If you have any questions - please do not hesitate to contact us using our e-mail address: customercare@global-rent-a-car.pl Sincerely, Customer Care Team ---------------------------------------------------------------------------- -- Szanowny Kliencie, Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 1061,58 zł tytułem szkody w wynajmowanym pojeździe. Rozliczenia szkody dokonamy w najbliższym czasie i wyślemy fakturę na ten sam adres e-mail. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl Pozdrawiamy, Zespół Obsługi Klientów

Marek
@al 16.11.2017 00:55

To damo zrobili ze mną. Pisałem mnóstwo e-mail i straszylem adwokatem i poskutkowało????. Dwa dni temu otrzymałem emeil z wiadomością ze uznają reklamacje i zwrócą pieniądze.

anonymous
@Marek 18.11.2017 09:18

@Marek Zwórcili? Bo ja czekam na zwrot 5ty dzień i na razie nic. Jedynie p. Kubicka przysłałą wczoraj maila z korektą do faktury, którą mam im podpisać i odesłać. Na razie z tym czekam.

Kaja

No pieknie Szkoda ze dopiero teraz poczytalam opinie. Dokladnie taka sama sytuacje ma moj maz. Wczoraj ok godziny 23.00 odebral email o takiej samej tresci jak pozostali z Was. Prosze czy komukolwiek udalo sie odzyskac pieniadze ? Czy nie mozna tego zglosic np w reklamacjach praw konsumenta ?

Kaja
@Kaja 12.12.2017 23:28

Dzwoniłam do gov. Prawnik mi powiedział żeby napisać pismo do nich.Tak zrobiłam. Zobaczymy czy zadziała. Jak coś to dam znać.Ale mówił też żeby udać się do banku bo jeżeli to byli zabrane z karty bankowej to oni też mogą złożyć jakąś reklamację czy coś i wtedy ubezpieczenie karty się tym zajmuje. Jak coś mi się uda zdziałać to dam znać.

Mateusz

To oszusci ta sama sytuacja po 2-3 tyg sciagaja pieniadze za rzekome szkody u mnie ten sam email w spamie . 2-3 tyg to okres w którym wynajmojacy ma juz niemyslec ze mial od nich auto . Wiele osob nawet pewnie nie wie ze sciagneli im z konta kase . Plus zdjecia ktore wysylaja do wszystkich wynajmojacych z tymi samymi szkodami czyli w moim przypadku odprysk na masce prawue nie widiczny. 17.11 do 24.11.17 to okres kiedy mialem od nich auto dodam ze w dniu odbierania i oddawania padal deszcz a oni wyslali mi zdjecua szkody z piekna pogoda w tle i panem w koszulce . Oszusci odprysk wycenili na 324zl . Ktos ma jakus pomysl jak odzyskac od zlodzieji pienadze? A dodam ze we wroclawiu na lotnisku to bylo nie polecam .

Misko

Wyglada na to ze pracownicy tej firmy zbieraja juz na swieta. Sytuacja jak wymieniona przez pozostalych uzytkownikow. Tym razem lotnisko Jesionka w Rzeszowie. Doraportu szkody zalaczono rowniez zdjecia szkod , ktory wypunktowalem przy odbiorze.

Anna G

Witam. Ja rowniez zostalam oszukana przez ta firme w dokladnie taki sam sposob, uszkodzenie ktorego nie bylo, 961,80 zł pobrane z konta po ponad miesiacu. Czy ktos z panstwa odzyskal pieniadze? Moze razem moglibysmy cos zdzialac? Prosze o kontakt na grabowska.ann27@gmail.com

Anna G
@Anna G 02.11.2017 19:54

Literowka w adresie email - grabowska.anna27@gmail.com

Wkurzony juz nie klijent

Rowniez podzielam opinie odnosnie firmy Global. Chcialem zwrocic pojazd po czasie uzytkowania. Zdecydowalem sie to zrobic wczesniej gdyz juz go nie potrzebowalem a nastepnego dnia z rana wyjezdzalem. Nikogo z obslogi nie bylo na miejscu ( podejzewam ze z powodu ze pojazd zwracalem wczesniej). Telefonicznie zostalem poinstrulowany aby kluczyki zostawic w skrzynce. Po upewnieniu sie iz wszystko jest w porzadku pozostawilem na parkingu. Kilka dni pozniej depozyt zostal zwrocony, a ja bylem szczesliwym klijentem do czasu az z mojego konta zniknely srodki ~800PLN. Po dlugim dochodzeniu i rozmowach z bankiem odkrylem iz w mojej skrzynce ze SPAMEM znajduje sie faktura za rysy na tylnym zdezaku. Jakiez bylo wowczas moje zdziwienie. Nie mialem o niczym pojecia probowalem wyjasnic sprawe i nic. Nie wydaje mi sie ze uszkodzenie bylo dokonane przezemnie. Nie wiem ile czasu minelo od zwrotu pojazdu do momentu jego ogledzin i nie obchodzi mnie to. Byc moze uszkodzenie zostalo spowodowane przez ich obsloge, nie wiem. Przed zwrotem auto zostalo umyte przezemnie w celu upewnienia sie ze wszystko jest w porzadku i tak bylo. Wychodzi na to ze ja i moi towarzysze jestesmy nie widomi bo nie zauwazylismy az takich uszkodzen. Rowniez uwazam ze srodki nie pojda na zakup korektora do rys albo ew malowanie. Tak Global rent dziala. Nigdy ich nie biezcie.

anonymous
@Wkurzony juz nie klijent 13.09.2017 16:09

Bardzo proszę o kontakt na adres e-mail wysota.j@gmail.com. Mam z tą firmą tą samą historię co Pan. Świeża sprawa jak u Pana. Pozdrawiam

Marek
@anonymous 30.10.2017 16:20

Napisałem do Pani

Zed

Obserwuję pracę dwóch kolesi z GLOBAL na Okęciu. Bezczelne typy. Znikają gdzieś jak tylko nikogo nie ma. Zostawiają numery telefonów komórkowych na drzwiach i wszyscy muszą na nich czekać. Obcokrajowcy są zwyczajnie wkur...ni co do jednego i wcale się nie dziwię.

P.w

Firma Global to oszusci ktorzy zeruja na klientach! Wypozyczylem auto na lotnisku Warszawa Modlin. Auto ok. Obejrzalem je dookola. Wszystko w porzadku wiec pojechalem. Problemy zaczely sie jak je zdawalem. Dzwonie do goscia zeby je ode mnie odebral a on powiedzial ze go nie ma i zebym wrzucil kluczyki do skrzynki firmy AVOS. Ogladnelem je jeszcze raz i zanioslem kluczyki. Na nastepny dzien otrzymalem protokol a na nim ze auto zostalo uszkodzone. Powodem pobrania ponad 600zl byl odprysk pod drzwiami. Z tego co mi wiadomo to jeszcze auta w Polsce nie lataja w powietrzu. Nawet jesli byl odprysk od kamienia to nie wynikalo to z niewlasciwego uzytkowania! Oczywiscie nie odpowiadaja na maile i wszystko przeciagaja w czasie. Zaloze sie ze nawet jesli ten odprysk byl to i tak tego nie pomalowali i beda lapac na to nastepnych klientow. Zrobilem tez szybki reserch w internecie i odrazu natknalem sie na negatywne opinie i bardzo podobne sytuacje. Tak wlasnie firma GLOBAL rent a car zarabia pieniadze.

Marek
@Klara 08.10.2017 23:31

Witam. Mam ten sam problem z tymi (usunięte przez administratora). Po miesiacu zabrali mi z karty 191€ za rzekome uszkodzenie

Marek
@Klara 08.10.2017 23:31

Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 760,95 zł tytułem szkody w wynajmowanym pojeździe. Rozliczenia szkody dokonamy w najbliższym czasie i wyślemy fakturę na ten sam adres e-mail. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl Pozdrawiamy, Zespół Obsługi Klientów --- Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus

admin

Jak duże szanse w firmie Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów ma pracownik na awans? Czekamy na Twój komentarz.

Zostaw opinię o Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów