Czy Global Rent a Car zatrudnia studentów?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Global Rent a Car?
Odradzam pracę w tej firmie ponieważ jest to grupa przestępcza naciągająca klientów na odszkodowania.
Chcę ostrzec wszystkich wynajmujących auta w Polsce z Flex Rent Sp. z.o.o. Jest to operator franczyzny Global-Rent-A-Car z Warszawy ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 11. Mnie osobiście spotkało to w Krakowie na lotnisku. Ta firma/firmy znalazły dodatkowe źródło dochodu w postaci wpisywania kar za przekroczenie regulaminu wynajmu. Mi na przykład wpisano "palenie tytoniu w aucie". Za co pobrano 520 złotych. A ja od 10 lat nie palę tytoniu, podróżowałem sam, poza tym nie toleruję palenia tytoniu w aucie. Jako dowód napisano. "Osoba przyjmująca wyczuła zapach dymu tytoniowego w aucie" , i przesłano kilka foto wnętrza auta, bez "śladów" tytoniu/palenia. Ukarany jest prawie każdego, ale tak delikatnie, do 150 euro, aby za bardzo nie protestować. Wynajmuję auta od 15 lat, w zasadzie na całym świecie, minimum kilkanaście razy w roku. Miałem kolizje, wypadki i takie różne, ale z takim sposobem wyłudzenia spotkałem się pierwszy raz. Wszystko mają dopracowane perfekcyjnie. Protokół odbioru auta przychodzi na pocztę elektroniczną w ciągu kilkunastu minut. Protokół ze zdania auta na drugi dzień, kiedy klient jest daleko za granicą. W czasie odbioru byłem świadkiem awantury z udziałem pewnego pana z Niemiec ( mówił po niemiecku), który oddał auto, ale nie wyjechał z Polski, po otrzymaniu obciążenia wrócił na lotnisko do punktu wynajmu. Co się tam działo?, ale ja byłem optymistą ????, myślałem, że oni tylko zagranicznych tak traktują. . Potem nie odpowiadają na reklamacje. (usunięte przez administratora)
Od nas też wyłudzili pieniądze i to nie małe. Staraliśmy się dogadać bo nie było podstaw do tego żebyśmy mieli im płacić. Klienta traktują gorzej niż psa do sądu nawet nie poszliśmy tylko skontaktowaliśmy się z naszym złowiekiem od załatwiania takich spaw, Trafiło to do prokuratury i nagle zwrócili kase. Polecam 500439095 to kontakt do Pana który nam pomógł
Oddalam samochod po dwoch tygodniach uzytkowania. Zabieralam nim dzieci na oboz jazdy konnej. Przed oddaniem, samochod wyczyscilam - nie mechanicznie, to prawda - tylko szmatka i woda. Na lotnisku nie bylo nikogo, kto moglby samochod odebrac. Oddalam klucze do skrzynki. Dostalam emaila: samochod oddano brudny! Ponoc zlamalam regulamin transportujac nim zwierze! Kara: 300PLN za czyszczenie, 500PLN za zlamanie regulaminu! Wyrok, bez mozliwosci obrony: pieniadze juz wyszly z pani konta. Moge zadzwonic do biura, ale rozmowa kosztuje £3 za minute. Na emaile biuro nie odpowiada. No coz, mysle ze zostalam potraktowana nie fair!
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Global Rent a Car?
Ta firma to banda (usunięte przez administratora) Naciągają klientów na odszkodowania za fikcyjne szkody Proszę poczytać setki wpisów na forum. Przeciwko niektórym pracownią przygotowywane są pozwy sądowe. Sam należę do poszkodowanych przez tą firmę. Decydując się na pracę tam akceptuje się kryminalne procedury za które pracownicy będą pociągnięci do odpowiedzialności
Nie polecam!!! Be aware of them!!!(usunięte przez administratora)Jeżeli nie zostało wykupione pełne ubezpieczenie - to coś znajdą nawet jeśli tego by nie było!! zlodzieje ! nawet gdy napiszesz maila maja cie gdzies i nie racza odpisac !!!
A jeżeli nie ma się wykupione ubezpieczenie z innej firmy to zmuszą do wykupienia dodatkowego ubezpieczenia bo karta kredytowa ma inicjały zamiast pełnego imienia! Tylko €160!
Nas tez naciagneli na 250 euro. Po zdaniu samochodu (pracownik nie pofatygowal sie z nami na parking) otrzymalismy emaila z raportem odbioru samochodu, gdzie zaznaczono drobne zadrapanie na blotniku, ktore wycenione na 1100 zl. W momencie zdawania samochodu tego zadrapania nie bylo. Tez nam wmawiają coś, czego nie zrobilismy. Podjelismy kroki prawne.
Szanowny Kliencie, Dziękujemy za przekazanie nam informacji dot. wykonywania naszych usług. Chętnie pomożemy wyjaśnić wszelkie nasze działania, więc prosimy o kontakt z działem reklamacji: customercare@global-rent-a-car.pl Dział Obsługi Klienta
Scammers. Avoid at all cost! I wish I have read the reviews before renting from them. The worst company ever! Charged me a fee for late return even though I was grounded an extinction since my rental that I’ve reserved online was not available and I received the key over an hour late from the original request. On top of this they charged me for “smoking” in the car. They provided pictures with some dust claiming it’s a proof of smoking in a car. I’m not a smoker and I was the only person driving/riding the car! Poor customer service. They will find the way to steal your money. So disappointing.
Dear Customer, Thanks for your feedback. We regret that the rental in our company did not meet your expectations. If you could inform us about the reason, please write to customercare@global-rent-a-car.pl. Global Rent a Car Team
No wlasnie czytam i nie wierze ze tez tak dalam sie zrobic. Moze tak napisac jakis zbiorowy wniosek bo oni nie skoncza (usunięte przez administratora) ludzi.
to jest platforma dla pracowników ,a nie dla (usunięte przez administratora), którzy nie potrafią nawet dobrze przeczytać umowy ;)
Witam. Ja po zdaniu samochodu otrzymałem emaila z raportem z odbioru samochodu gdzie zaznaczone zostały uszkodzenia samochodu. Podczas mojej eksploatacji samochód nie został uszkodzony. Teraz czekam na decyzję z ekspertyzy. Wmawiają mi coś czego nie zrobiłem. (usunięte przez administratora) Chętnie dołączę się do skargi.
Jestem za , myślałam jeszcze o jednej opcji prosze w kometarzu dac znac i się odezwę, ja już pierwsze kroki w tym kierunku zrobiłam
Witam, jezeli nie złożyliście jeszcze pozwu zbiorowego to chętnie dołączę. Proszę o kontakt . pozdrawiam.
Też chce dołączyć do pozwu zbiorowego. Wypozyczalem w różnych miejscach, ale tak jak w Global nikt mnie nie naciągnął. Sam pracuje w departamecie prawny więc im nie odpuszczę. Protokół odbioru auta wysłali na maila, pracownik nie poszedł że mną na parking, ale było ok przy odbiorze więc wyjechałem. Auto zwróciłem umyte bez żadnych uszkodzeń. Nikt z biura się nie stawił celem spisania protokołu, biuro było zamknięte. Po 3 dniach dostałem na mailach że zdjęciami niby uszkodzeń zadrapanie na lusterku i jakieś uszkodzenie na krawędzi drzwi. Tego nie da się zrobić normalnie uzyskując auto to jest albo eksploatacja albo ktoś musiałby uderzać tymi drzwiami przez jakiś czas o inny pojazd. Auto odezwałem umyte nigdzie nie zaznaczyłem o nic to jestem pewny, byłoby widać po umyciu. Lusterko może jeszcze ktoś mógł porysac na parkingu. Chciałem odpowiedzieć na maila nie dało się, dodzwonić tez nie i nawet przed wystawieniem tej faktury bez protokołu nikt nie raczył zadzwonić do mnie i wyjaśnić sprawę i że takie obciążenie będzie miało miejsce. Prośba o kontakt prawnika co przygotuje pozew zbiorowy, jeśli nie ma ja to zorganizuje. Kontakt do mnie ghost-om@tlen.pl
Witam Nie wiem czy to jeszcze aktualne ale ja również zostałem (usunięte przez administratora) przez te firmę. Jak można i gdzie się poskarżyć na nich? Nie odpowiadają na maile, dodzwoinić sie nie można.
Witam, ja rowniez (niestety) mialam nieprzyjemne doswiadczenie i bardzo chetnie sie przylacze!
Nie polecam. Odradzam. Be aware of them. Naciągają, Jeżeli nie zostało wykupione pełne ubezpieczenie - to coś znajdą nawet jeśli tego by nie było. NIE POLECAM>
Drogi Janie, Dziękujemy za przesłaną opinie i jest nam przykro, że wynajem w naszej firmie nie spełnił Pana oczekiwań. Chcemy zaznaczyć, że zakres wykupionego ubezpieczenia oraz warunki są dostępne są na naszej stronie internetowej https://www.global-rent-a-car.com/pl_pl/. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu drogą mailową customercare@global-rent-a-car.pl Dział Obsługi Klienta
U mnie mimo pelnego ubezpieczenia "znaleziono" siersc zwierzecia...i kara 150-$. To doprawdy banda (usunięte przez administratora) Kilkaset negatywnych opinii na trustpilot.com zarowno polskich jak i zagranicznych...Trzeba to ukrócić!!! Chetnie dolacze do pozwu. Moze czas zglosic do UOKIK?
Byłam już w każdym oddziale w Polsce, często wynajmuje od nich samochody, super obsługa pomocni i znający się na rzeczy. W Krakowie miałam kiedyś mały incydent lecz za wspaniały klimat w Gdańsku wybaczam wszystko ❤️ Jeżeli czytają to i ludzie z kadr to powinni szczególnie mocno docenić Panią Kasię i Pana Adama, bardzo Ciepli ludzie❤️ Pozdrawiam Cały Gdansk oraz resztę ! Wracam już w przyszłym miesiącu ????????????
Dziękujemy za bardzo pozytywną opinię i skorzystanie z naszych usług. Przekazaliśmy opinię do odpowiednich osób.Cieszymy się, że mogliśmy świadczyć Pani wynajem pojazdu i zapraszamy do przyszłych rezerwacji. :) Zachęcamy do śledzenia naszej oferty. Jeżeli chciałaby Pani być na bieżąco z najnowszymi ofertami oraz promocjami, zachęcamy do polubienia naszego profilu na Facebooku. Do zobaczenia w jednym z naszych oddziałów przy kolejnym wynajmie! :)
ta firma to zart. pracownik nie musi znac angielskiego aby pracowac w srodowisku miedzynarodowym, byle co odpowie lub odpisze bez logicznego sensu i wystarczy! jedna osoba na 3 stanowiskach zarzadzajach - efekt? zero pojecia o czymkolwiek ALE najistotniejsze - kable bardzo są cenione w firmie! wiec jesli chcesz byc czescia biznesu ktory ma duzo na sumieniu to nie zwlekaj i aplikuj!
Wynajem Aut Na Miesiąc Cała Polska
W dobie podwyższonego zagrożenia, zalecane jest ograniczanie kontaktów międzyludzkich. Wychodząc na przeciw tym zaleceniom, przygotowaliśmy dla Państwa specjalną ofertę, doskonałą alternatywę dla komunikacji miejskiej, wynajmu auta NA MIESIĄC W ATRAKCYJNYCH CENACH. Wszystkie samochody są dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane, a jeśli obawiasz się wychodzić z domu, zrealizujemy podstawienie auta pod wskazany adres na terenie Warszawy, Gdańska, Karkowa, Wrocławia,Poznania, Rzeszowa,Modlina oraz Katowic. Wykonujemy także inne, dodatkowe usługi jak np. Przewóz osób, czy realizacja zamówień.
CENNIK:
Klasa B (Toyota Yaris lub podobny) 500 zł brutto,
Klasa C (Kia Ceed lub podobny) 700 zł brutto,
Klasa SUV (Kia Sportage, Ford Kuga lub podobny) 1000 zł brutto.
Zadzwoń, bądź napisz maila! + 48 22 122 88 69, rent@global-rent-a -car.pl
Odział w Gdańsku:
513 402 325
gdansk@global-rent-a -car.pl
Odział na Okęciu:
513 831 559
okecie@global-rent-a -car.pl
Odział w Rzeszowie:
517 299 940
rzeszow@global-rent-a -car.pl
Odział w Modlinie:
518 965 156
modlin@global-rent-a -car.pl
Odział w Poznaniu:
517 299 842
poznan@global-rent-a -car.pl
Odział we Wrocławiu:
514 167 588
wroclaw@global-rent-a -car.pl
Odział w Krakowie:
517 299 495
krakow@global-rent-a -car.pl
Odział w Katowicach:
500 362 868
katowice@global-rent-a -car.pl
Zapraszamy!
Odradzam prace w tej firmie! Ludzie w centrali wzięci z ulicy, kierownicy bojący się własnego cienia, pomimo coraz wyższych wyników, wypłaty przychodzą coraz niższe! Na każdym kroku firma chce uciąć pracownikowi kasę, najpierw oskarżają później sprawdzają czy mieli racje! Aaa no i oczywiście drugi rok na umówię śmieciowej, bo praca na zmiany nie nosi znamion pracy stałej.... tym akurat zajmie się PIP. A 99% pozytywnych komentarzy to firma marketingowa!!!
(usunięte przez administratora)
Drogi Czarku, Niestety Twoja opinia zawiera nieuzasadnione oskarżenia, musieliśmy to zgłosić GoWork. W celu dalszych wyjaśnień Pana wynajmu prosimy o kontakt bezpośrednio na nasz adres customercare@global-rent-a-car.pl Dział Obsługi Klienta
(usunięte przez administratora) firma !!!!!!!!!!!! Pisze jako klient To wola o pomste do nieba,ze nie ma kogos co by ukrocil te (usunięte przez administratora) metody jakie stosuje firma dla swoich klientow. Nie wiem jak jest w innych dzialach,ale w Warszawie to (usunięte przez administratora) proceder w oszukiwaniu i naciaganiu klientow na kase.
Drogi Sven, Niestety Twoja opinia zawiera nieuzasadnione oskarżenia, musieliśmy to zgłosić GoWork. W celu dalszych wyjaśnień Pana wynajmu prosimy o kontakt bezpośrednio na nasz adres customercare@global-rent-a-car.pl Dział Obsługi Klienta
Wypożyczyłem samochód na 3 dni. Cena niska, obsługa znośna. Szkoda tylko, że zablokowali mi kaucje na karcie, ale to chyba domen wypożyczalni. Czekam na zwrot.
Drogi Adamie, Dziękujemy za przekazanie nam swojej opinii, każda jest dla nas cenna. Chcemy zaznaczyć, że kaucja jest zwracana do 14 dni roboczych. W przypadku braku zwrotu kaucji prosimy o kontakt drogą mailową customercare@global-rent-a-car.pl. Dział Obsługi Klienta
Nie polecam. Wiele ukrytych opłat. Jednym słowem - (usunięte przez administratora)
Drogi Macieju, Informacje dot. dodatkowych opłat w naszej firmie dostępne są na stronie internetowej https://www.global-rent-a-car.com/pl_pl/. Dział Obsługi Klienta
Polecam pracę w Global, super zespół i rodzinna atmosfera! Systemy motywacyjne i porządne wynagrodzenia:)