Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów

Wrocław

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 75 ocen.

Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów
2 75 6 1

Opinie o Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów

KF

Naciągacze. Obciążyli mnie kwotą ponad 800 zł za 2-cm, płytką rysę, która na 100 procent nie powstała w trakcie użytkowania przeze mnie samochodu, i której nie było szansy zauważyć przy oględzinach wstępnych (bo mała i w dziwnym miejscu). Po raz pierwszy mam taką sytuację choć często korzystam z różnych wypożyczalni. Z tej- pierwszy i ostatni raz. Zdecydowanie odradzam.

M.T

Oszukują wynajdując uszkodzenia lakieru bądź nawet felgi i obciążają klienta kosztami naprawy której nawet nie wykonują znaleźli dobry patent na zarabianie pieniędzy tym samym okradają klientów!!!!Nie polecam!!!!! Moje sugestie dla Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów: Przestańcie oszukiwać klientów!!!!!!

Bogdan

@Uczciwy Twoja wypowiedź wynika z doświadczenia zdobytego jako pracownik czy klient? Czy masz dowody potwierdzające zarzut, który wysuwasz na forum publicznym? Możemy tu znaleźć jedynie wypowiedzi klientów Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów. Są one ważne, ale proszę też osoby zatrudnione w tej firmie, o wypowiedzi odnośnie ich pracy.

Bogdan

@Tomasz na forum panuje regulaminowy zakaz podawania imion osób zatrudnionych w danej firmie. Jeżeli komentarz zawiera dane pracownika, administrator ma prawo do usunąć. Więcej informacji znajdziesz pod linkiem: https://www.gowork.pl/regulamin @anonymous proszę Cię o nieużywanie na forum wulgaryzmów.

anonymous

Nie polecam banda oszustów tez chce się za nich wsiąść tylko czekam teraz bo chce wypożyczyć samochód i na gorącym uczynku ich złapać jak oszukują ludzi

Uczciwy
@anonymous 05.10.2018 21:14

Banda oszustów nie polecam

anonymous

Nie polecam zostałam naliczona za uszkodzenie auta które było na samochodzie już przed wynajmem. Nie profesjonalna firma.

adam
@anonymous 28.09.2018 14:26

dzis to samo mi sie wydarzylo, oddanie auta poza godzinami otwarcia oznacza tylko jedno: naliczenie za cos czego sie nie zrobilo!!!

anonymous

WIELKA BANDA OSZUSTOW. ZWROT AUTA BEZ PRACOWNIKA WYPOZYCZALNI POZNIEJ PROTOKOL ZDANIA WYSLANY E- MAIL, PIERWSZE ZDJECIE AUTA Z TABLICA REJESTRACYJNA A INNÉ ZDJECIE WYKONANE NA INNYM AUCIE NA INNYM LOTNISKU - W MOIM PRZYPADKU . I KASOWANIE Z KARTY KREDYTOWEJ. POWIADOMILAM POLICJE , RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA I NIE DAM IM ZA WYGRANA.

Daniel
@anonymous 30.06.2018 15:24

A moze wystarczyło powiedziec i zadac zwrotu samochodu przy pracowniku firmy ? Ja tak zrobiłem i nie mam żadnych problemow. Wypożyczyłem raz i z pewnością bede wypozyczal jeszcze raz ;) Może niektórzy wstydzą sie tu przyznać ze zarysowali i sie nie przyznali ? Nie wszyscy ludzie to świnie Poelcam Global ;) Chyba ze wolicie Carfree gdzie samochody maja przejechane po 200tys kilometrów ;)

Pio
@Daniel 16.07.2018 19:23

Wypozyczam auta od lat. Wszystkie firmy z.ktorymi.dotychczas wspolpracowalem oferowaly mi nowe auta z top servisem. Odlatujac z lotniska o 6 rano nie ma szansy na zdanie auta w obecnosci pracownika. A ty kolego jestes zapewne pracownikiem tego cwanego przedsiebiorstwa i podejmujesz nedzną próbe Miany wizerunku. Myślę ,że późno bo i media i organa sie zainteresowaly tym procederem jak obiecałem.

Marek
@Daniel 16.07.2018 19:23

Człowieku przy jakim pracowniku? Nawet jak są to zamykają biuro spieprzając gdzies. Zostawiają kartkę ze zaraz wracam klucze proszę wrzucić do skrzynki. Pewnie jesteś jednym z tych oszustów i tak ładnie o nich piszesz.

maciek
@Marek 23.07.2018 11:14

Czy udało się komuś odzyskać pieniądze ?

Bb
@Marek 23.07.2018 11:14

Dokladnie.Jak oddac auto przy pracowniku jak ich wiecej niema jak sa? Pewnie prwcownik pisze bo tu nie ma żadnego pozytywnego komentarza, wiec o czym tu rozmawiać. ZLODZIEJE sa i tyle .

anonymous
@Daniel 16.07.2018 19:23

À gdzie byl ten pracownik od 8 - 8.20 ? Sa To godzina kiedy buro jest " normalnie" otwarte . Nie ja pierwsza ni ostatnia mialam taki problem . Zawsze taka sama wersja. Prosze sprawdzic ile osob zostalo naciagnietych na te same uszkodzenia. Zdjecia , ze tak nazwe " ogledzin " robione nie na parkingu lotniska tylko w zupelnie INNYM miejscu. Osoby, ktore wykupily dodatkowe ubezpieczenie tez mialy ten sam problem. Wypozyczalnia dokladnie wie od kogo mozna " sciagnac" pieniadze " , od osob mieszkajacych za granice. Moja rada " OMIJAC GLOBAL"

anonymous
@Daniel 16.07.2018 19:23

Wiesz co z checia byl oddala auto przy obecnosci pracownika tylko powiedz mi gdzie go znalezc. Czejalismy i szwonilismy az w koncu prawie sie na samolot spoznilisny a pracownika jak nie ma tak i go nie bylo. Dziwne ze 15 min pozniej distalismy e-mail ze otrzymal kluczyki. (usunięte przez administratora) robia to specjalnie.

Jaroslaw
@Daniel 16.07.2018 19:23

Są inne wypożyczalnię które mają nowe samochody ale w tej są naprawdę tylko naciagacze. Wypozyczalem samochody z wielu wypożyczalni i nie było problemu . Jednak w global podpisuje się że pi umyciu będę pełne oględziny i sporządza protokół. Totalne złodziejstwo. Nie polecam nikomu. Ponadto rezerwując samochód nie dają tego modelu mając to na stanie. Jak się o niego upomnialem zażądał dopłaty. Żenada. Proponują wypożyczenie bezpośredniego u nich omijając Ryanair.

anonymous

(usunięte przez administratora) Pracownik powiedzial ze auto jest tsk bardzo porysowane ze nie musicie robic zdjec bo wsxystko jest pozaznaczane ma protokole sprawdzilismy to i jeszcze zadzwonilismy do pracownika no oczywiscie zaraz sie zmyl i powiedzielismy mu o dodatkowych problemach. On powiedzial zeby die o nic nie martwic i ze nazuci wszystko na protokol. pare dni po zwroceniu auta dostalismy rachunek na 3 tysiace zlotych!!!!!! To przechodzi wszelkie granice. Nie mam slow. Pisze i pisze do nich ale oni maja to gdzies. Ostrzegam (usunięte przez administratora)

Tomasz

Wypożyczałem auto na Modlinie. Auto na 12 dni. Po otrzymaniu kluczyków i dokumentów udałem się na parking do auta. Zaraz po moich oględzinach, zadzwoniłem do Pana Rafała z biura, żeby przyszedł, bo mam zastrzeżenia. Pokazałem, do czego mam zastrzeżenia i poinformowałem Pana Rafała, że mam zrobione zdjęcia oraz więcej zdjęć zrobię jak auto będzie czyste gdy je umyje po powrocie do domu, gdyż auto było brudne po opadach deszczu. Umyłem, zrobiłem fotki, wysłałem je do Pana Rafała. Dostałem maila zwrotnego z informacją, że wszystkie moje zdjęcia i zastrzeżenia będą dodane do umowy. Po skończeniu wynajmu, pracownik Global-Rent-A-Car odebrał samochód i protokół zdawczy otrzymałem po paru minutach na maila. Wszystko ok. Radzę wszystkim wynajmującym zabezpieczać się w postaci dużej ilości zdjęć. Taki praktyki przez wypożyczalnie stosowane są od dawien dawna we Włoszech, Grecji, Hiszpanii..

Bogdan

W wątku wypowiadają się jedynie klienci Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów. Ich opinie są bardzo istotne, ale gowork to serwis, służący wymianie informacji o firmach pod kątem tego, jakimi są pracodawcami. W związku z tym, jeżeli zaglądają tu pracownicy tego przedsiębiorstwa, to bardzo ich proszę, by napisali o warunkach zatrudnienia, atmosferze i czy warto aplikować tam do pracy.

Joanna

Dzięki za ostrzeżenie. Już wycofałam swoją rezerwację. Tyle opinii, ani jednej pochlebnej.

Paweł

Witam i przestrzegam wszystkich przegrali ta firma. Auto odebralem na lotnisku modlin. Protokol odbioru przeslali mi na drugi dzien i nie zgadzal sie z tam co bylo naprawde. Tam gdzie mialy byc rysy nie bylo a byly w innym miejscu. Zadzwonilem do biura a tam mi nieprzyjemny facet powiedzial ze to nie mozliwe porobilem zdiecia i na nic mi sie zdaly , na protokole zdania samochodu dalej zaznaczyli ze rysa ktorej w rzeczywistosci nie ma jest a ta ktora byla ze to moja wina i pobrali mi 110€. To oszusci nie powazna firma. Nigdy wiecej nie pozycze od nich auta. Banda ZLODZIEJI i OSZUSTOW !!!! Ludzie nie porzyczajcie od tych oszustow!!!!!

Robert
@Paweł 18.09.2018 00:04

Dzieki. Chcialem zarezerwowac auto na nastepnym tydzien ale daruje sobie I pojade z lotniska busem za 49zl tanio i bez stresu. Tak czulem ze to cos za tanio wyglada. Jakby nie kantowali to by nic nie zarobili bo sie nie kalkuluje. Jeszcze raz dzieki

roan

ODRADZAM firme GLOBAL !!!, Manipulacja i naciagactwo ze niby auto ma zniszczenia ! Zglosilem do Rzecznika Praw Konsumenta Wroclaw. email: brk@um.wroc.pl

Gio

Global rent a car to grupa oszustów. Przy zwrocie auta nie pofatygowali się ze mną obejrzeć samochód, który był w stanie idealnym, po 10 minutach protokół zdania - szkoda, RYSA! Rysa namalowana jakimś mazakiem, nawet nie pojedyncza ale taka jak dzieci w przedszkolu bazgrzą.... Nawet nie wiedzą jak zarysowane auto wygląda pod ksroserią,po tygodniu wysłali mi rozmazane zdjęcia z czarnymi kreskami... Ciemne auto pod karoserią jest czarne?! Od kiedy? (usunięte przez administratora) patentowani,wycena przez niewiadomo kogo 127 euro... Na mail z reklamacją nawet nie odpowiedzieli.. W sumie jak ktoś kradnie to się przecież nie tłumaczy... Nigdy więcej.

Rosa

Witam, chcę podziękować Panu Theodore za uratowanie życia mojej córki, nie mogłem sobie pozwolić na rachunek, ale z pożyczką, którą dostałem od pana Teodora, byłem w stanie zapłacić rachunki. Jeszcze raz dziękuję panu, jego e-mail to theodorejamesonfinance@gmail.com

bugajski_piwosz

WORST rent-a-car experience ever In all my rent-a-car experiences which I had quite a few in different countries, this was by far the WORST rent-a-car experience ever. The company is named GLOBAL rent-a-car and the service took place on Warsaw’s London Chopin Airport, on 8th of September 2018, from 13:00 to 15:15. We wanted to rent the car just for the day (booked a car from 13:00 to 21:00) as we wanted to visit friends 200km from Warsaw. We booked it 3 days before, paid for it and came to the airport terminal office around 13:05. There was a line for about 5 people, looked like a busy day. Through all my experiences with such service, with at least average service a client stands by the desk up to 10 min (possibly longer if the client is problematic), then he receives the key to the car and goes for the car. I always tried to keep myself up to 5-6 mins as I know how the procedure works and can make it quick. To my surprise, every client was services for about 15-20 mins, problematic one’s (and there were 2) took 25-30 mins. There was only one employee (with two possible desks to be used) who was servicing all of us waiting there. She saw the line but throughout the whole time never tried to get help/call someone so it would go smoother. Ok, maybe everybody else called in sick that day (that’s what she told us when we were at the booth) or just didn’t want to work there. Wondering why it is taking so long to service one client, we saw people coming out but without car keys – being told to wait for the car because it’s not ready. I mean, we all had prebooked cars for that day, the company knew when and what car they rented, so they had just one thing to do, have the cars ready when the booking starts. That’s not asking too much, isn’t it? I would understand if it would be maybe one car, but every person that came out of the office had to wait for around 30 mins or even longer for the car! We waited to be serviced until 14:15 so over an hour and started the paperwork. As it turned out, it took that long because the company is using mainly a smartphone to put the data in. Imagine receiving a smartphone and you have to type in your address, name, ID number, etc. instead of just putting it into the system on a normal keyboard (like every other company does) by the employee. Then, no scanning of documents, but instead making photos with the smartphone and ensuring that the quality was good in order for the photo to be used with the agreement. I think we kept it under 12 mins but no wonder it took longer with older people which are not used to tiny letters on smartphones. “That’s our system” we heard from the lady, and I think, GLOBAL – you wanted to be cool and innovative, but you just worsened customer experience. When asked about when can we expect our car because it was too much for them to prepare the car as according to the booking (we booked it from 13:00, it was 14:30 and the car wasn’t there), the lady out of nowhere, with her stupid smile, told us ‘7 mins’. I asked her, are you sure you want to give us such number, as everybody else is sitting out there and waiting over 30mins for the car? She said yes, around 7 mins. Surprise, surprise – we waited for over 30 mins and nothing happened. Then, at 15:15 our whole trip was senseless and we decided to not rent the car. Our day was destroyed due to incompetency and terrible customer service, the worst I ever got with rent-a-car. Of course the lady couldn’t care less as she said ‘I’m just coordinating it from here, not my fault we do not have the cars’. No sorry for what happened, no trying to reimburse us are give any voucher, just ‘thank you and goodbye’ with her stupid smile in the end. I’m not sure if we will receive our money for the booking back as ‘you have to contact the broker with which you booked, I can write an email from my side but that’s not enough’. As we never received our rent agreement on mail (as was supposed to happen), I doubt she even cared to sent such mail on our behalf to the broker. I lost 2,5h with GLOBAL rent-a-car company just to receive tragic customer experience and no car. The WORST rent-a-car company ever, I advise you all to stay away from them and choose anybody else. At least on Warsaw Chopin aiport.

Jasiu

Zlodzieje, mielismy samochod 5 dni. Oddany w Poznaniu na lotnisku (podczas zdawania kluczy biuro oczywiscie bylo puste! wiec klucze nalezalo zostawic - mysle ze to swiadoma polityka firmy). Przyslali rachunek na 793zl za rzekoma ryse (ktorej nie zrobilismy, brak zdjec rysy) plus 250 za czyszczenie samochodu (czystego) z informacja ze kwota ta zostala juz zabrana z karty kredytowej. Oddawajcie sprawy do Rezcznika Konsumentow. Niech sie za nich wezme. Po raz pierwszy i ostatni korzystalismy z nich. Juz dawno powinni byc zamkniecie za lawine oszustw!

Oszukani

Najgorsza firma wypozyczajaca auta. Oszukuja. Nie mila obsluga. Naciagneli nas na 500 zl niby ze zderzak zarysowany. Nigdy wiecej nie wynajmiemy od nich auta. Znajomych tez ostrzezemy przed ta firma

Beata

Czy ktos Mial na Dniach WE wroclawiu toyote Auris Ciemno Szara ? Ja wczoraj oddalam i dzisiaj wiadomosc ze Tylni zdezak zadrapany Ponad 1000 zl . Auto ma tylnia kamere i zastanawiam sie Jak moglam w ten sposob uszkodzic Auto nie slyszac i nie wiedzac wogole o tym . Auto odbieralam 23.8 o 23 godzinie i nie stety zeby to zadrapanie zobaczyc w nocy musislabym z latarka kucac . Czy ktos sie znajdzie co Mial to Auto i moze potwierdzic ze to uszkodzenie juz bylo bs@neheim-city.de

anonim

(usunięte przez administratora)

K

Tak wlasnie sie wzbogacaja (usunięte przez administratora) na ludzkiej krzywdzie.

Marek

Panie Kazimierzu , prosze wejsc na fejsa na grupe:" GlobalrentaCarOpinie". Tam znajdzie Pan odpowiednie pisma i pomoc, ktora bedzie Pan mogl wykorzystac. Pozdrawiam Marek

anonymous

Focus 17.07.2018 13:13 Witam, czy ktos z Panstwa wypozyczal na Modlinie w ostatnim czasie niebieski Ford Fokus (mam nr rej.) Po 3 dniach od zwrocenia otrzymuje zdjecia wykonane w innym miejscu i fakture za uszkodzony kolpak na ponad 600zl. Mam zdjecia pojazdu i uszkodzenia byly przed wypozyczeniem, ale pewnie inni klienci tez zostana na nie naciagnieci. Ostrzegam i nie polecam korzystac z uslug OSZUSTOW!!! Pokaż starsze odpowiedzi (2) rafal 22.07.2018 14:16 @Kasia M 19.07.2018 22:40 mój email to rafalblok(małpa) wp.pl ja mam problem z tym zę sciągneli ze mnie 1200 z ł za to że niemiałem karty kredytowej ale nic o tym nie wiedziałem do mometu wejsciua do auta. także piszę się na pozew zbiorowy. Pozdrawiam Amanda 15.07.2018 22:12 Jak anulować wypożyczenie samochodu ktoś wie? Z góry dziękuję za pomoc Uratowany dzieki opinią 15.07.2018 21:07 Właśnie anulowałem rezerwacje, dzięki waszym opinią. Dzwoniłem do Global dowiedziałem się że jeżeli się mój lot opóźni i odbiorę auto później niż zaplanowana rezerwacja, mimo że będzie to w godzinach pracy biura zostanę obciążony kwotą 107 za każdą godzinę opóźnienia , firma nie honoruje żadnego ubezpieczenia od brokera, auto wypożyczone przez pośrednika jest dla nich bez ubezpieczenia , honorują tylko ich własne ubezpieczenia, ja wynajmowałem przez stronę RYANAIR -a więc anulowanie było proste. Oni są niebezpieczni !!!!!!!!!!! Coś ala ludzie odurzający swoich klientów w klubie nocnym a potem czyszczący ich karty... Laura 08.07.2018 17:41 Widze ze panowie z warszawa-modlin maja stala metode wyludzania pieniedzy za szkode. Ten sam schemat; zarysowana felga i 754 zl do zaplaty ???? . Nie mieszkam w polsce a po zgloszeniu sprawy do banku odrazu poinformowano mnie ze transakcja bedzie blokowana z mojej karty ( na cale szczescie) . Fakt , faktem STRASZNI OSZUSCI. JANEK 13.07.2018 16:08 @Laura 08.07.2018 17:41 Wypozyczylem auto w modlinie wszystko bylo ok porobilem zdjecia auta na protokole byly dwa male uszkodzenia wszystko bylo ok do czasu oddania auta pan wziol kluczyki ok,po paru dniach dostaje email iz znalezli uszkodzona felge ??? wiec przegladam fotki zrobione patrze felga byla juz uszkodzona w dniu odbioru auta brak informacji na protokole odbioru,ukradli z mojego konta 740zl probujac sie kontaktowac z nimi,nikt nie odbiera tel,nie wyrazilem zgody na pobranie pieniedzy,oczywiscie napisalem skarge do nich ale kasa z konta znikla oni maja czas na odpowiedz 30dni ale kase kradna przed rozpatrzeniem skargi gdzie mam twarde dowody iz auto dostalem uszkodzone !!!niestety zauwazylem to po fakcie, wynajmowalem auta w wielu krajach na swiecie ale tylko w polsce zostyalem oszukany. JESLI KTOS Z TEJ FIRMY TO CZYTA TO WIEDZCIE O TYM PANIE PANOWIE ZE KARMA WRACA I DOSTANIECIE WY RACHUNEK ZA SWOJE POCZYNANIA, JAK WAM NIE WSTYD ??? Z CHECIA SPOTKAL BYM SIE Z PRACOWNIKAMI TEJ FIRMY OCZEKUJAC ODPOWIEDZI Pio 10.07.2018 21:00 To że to grupa ,która zarabia na "pseudo" szkodach , którymi jak mniemam w moim przypadku są sami sprawcami to już wiem.Podobnie , zwrócone auto bez usterek - sprawdzałem specjalnie zgododnie z protokołem .Po tygodniu info ,faktura i 165 Euro znikneło. Zdjęcia zrobione w zupełnie innym miescu niż zwrot.Brak informacji o uszkodzeniu w dniu zwrotu ( uszkodzenia nie było ).Brak nazwiska osoby wystawiającej protokół .. .Protokół odbioru pokazuje 20 ! uszkodzeń - i żadna nie naprawiona ale kasa zapewne pobrana jak w moim przypadku. Średnio - 800 zł przy każdym wynajmującym .W miesiącu 10 klientó w czyli ok 8 tys na ręke. Auto się zwraca w całości po 4 miesiącach ...Jest to nic innego jak proceder wyłudzania ubezpieczeń komunikacyjnych na dużą skale. Zgłosiłem do Prokuratury , Uwaga ,Interwencja i UOKIK. Zamierzam założyć stronę na FB i "popularyzować" ich usługi . Piszcie o tym przekręcie na FB i Twitterze dodając link tej strony. Trzeba to skończyć! Pokaż starsze odpowiedzi (1) Pio 13.07.2018 13:07 @anonymous 11.07.2018 23:43 zapraszam do strony FB GlobalRentaCarOpinie może powinniśmy pomysleć o pozwie zbiorowym ... Pio 13.07.2018 12:59 Szanowni Państwo .Powstała na Facebook grupa https://www.facebook.com/groups/643360802689157/ lub GlobalRentaCarOpinie Grupa umożliwiająca zamieszczenia opinii o usługach firmy Global Renta Car jak i pozwalająca podzielić się swoim doświadczeniem związanym z korzystaniem z ich usług. Napisz ,oceń podziel się z innymi ... A group that allows you to place an opinion on the services of Global Rent A Car and allows you to share your experience related to the use of their services. Write, rate, share with others ... Podrozniczka 12.07.2018 00:34 My zostalismy rowniez oszukani przez Global rent a Car.Dzis zabrali nam z kąta ponad 800 zl za jakas minimalna ryse ktorej tam zreszta nie bylo przy zdawaniu.Co za bezkarnie dzialajaca firma.Nie rozumiem dlaczego nikt nie probuje ich zaskarzyc a policja nic z tym nie robi.Ja bede zglaszac jutro, zobacze co mi powiedza.Naprawde nie polecam firmy.Kusi tanimi samochodami a zarabia na ps

Ti

Ktokolwiek wynajął Toyote corolle srebrna i chciałby otrzymać zwrot pieniędzy, skontaktuj się z Tiguen@hotmail.com Whoever rented a Toyota Corolla grey and would like to receive the money back contact Tiguen@hotmail.com

K
@Ti 25.08.2018 17:35

Napisalam na email

K
@Ti 25.08.2018 17:35

Jest podany zly email i nie mozna wyslac wiadomosci

Ti
@K 28.08.2018 10:44

Korekta: Tiguen09@hotmail.com Correction: Tiguen09@hotmail.com

K

Czy ktos wypożyczal Toyote corolle srebrna we Wrocławiu i pobrali mu pieniądze z konta ?

S
@K 21.08.2018 10:35

Cześć K, wynająłeś Toyote corolle srebrna we wrocławiu? Jakie ryzyko cię obciążają?

K
@S 24.08.2018 16:53

Tak wynajmowalam i podobno paliłam w aucie i sa jakies przypalone plastiki i zabrali mi z konta ponad 100funtow bo tyle bylo kaucji.Zlodzieje

Adam

(usunięte przez administratora) Uwaga znajda rysę na feldze lub zderzaku której nawet na zdjęciu nie widać!!! ja oddałem auto wieczorem jakimś cudem zdjęcia zrobiono w dzień omijajcie...... Szkoda zdrowia dla pajaców......

S
@Adam 09.07.2018 23:52

Cześć Adam, który samochód wynająłeś?

Matt

The worst company ever!!!! Money stealers

Oszukany

Witam , Firma Global rent to (usunięte przez administratora) !!! W czerwcu br wypożyczyłem samochód na tydzień. Procedura wynajmu przebiegła standardowo, samochód został podstawiony na lotnisko w Gdańsku. Podczas odbioru auta zostałem zapytany czy wykupiłem dodatkowe ubezpieczenie na co odpowiedziałem twierdząco. Trochę zdziwiło mnie to pytanie gdyż nigdy wcześniej żadna ubezpieczalnia nie pytała się o ubezpieczenie . Po tygodniu zwróciłem auto w takim samym stanie po czym po dwóch tygodniach otrzymałem maila zawierajacego opis uszkodzenia oraz fakturą na 506 Pln za polerowanie. Chciałbym zaznaczyć że zdjęcia szkody zostały wykonane w innym miejscu. Fakturę pokryli z depozytu który zamrozili na mojej karcie kredytowej. Na całe szczęście wykupiłem ubezpieczenie i otrzymałem zwrot poniesionej kary. Sprawę oczywiście zgłosiłem do prokuratury oraz UOKIK. Ewidentnie firma Global rent wyłudza odszkodowania. Nie polecam !!!

Marek
@Oszukany 02.08.2018 22:50

Dodaj na fecebooku zdj tej firmy żeby ludzie wiedzie co za firma i co robią z ludzimy szybko pójdzie informacji w świat

Marek

Nie polecam tej firmy wyludzaja pieniądze ludziska dodawaj informacje na fecebooka żeby wszyscy się dowiedzieli co za firma i jakie przekręty robią

David

Jak tylko moga to ludzi w h*** robią. Wysylaja protokoły na email ze swoim podpisem po czym mówią ze te wiadomości sa wysyłane automatycznie. Zlodzieje NIKOMU NIE POLECAM !!!!!!!!

Zainteresowany

Mam pytanie do osób " poszkodowanych" przez Global.... czy dobieraliscie dodatkowe ubezpieczenie czy rezerwacji? Przez wyszukiwarkę firma Global wychodzi nie najgorzej z tego co czytam to warto dołożyć do ubezpieczenia- tylko czy to coś da? Proszę podpowiedzieć

anonymous
@Zainteresowany 15.07.2018 02:27

firma nie honoruje żadnego ubezpieczenia od brokera, auto wypożyczone przez pośrednika jest dla nich bez ubezpieczenia , honorują tylko ich własne ubezpieczenia

Marek
@anonymous 15.07.2018 21:10

U mnie uznali brokera akurat belgijskiego. Ale nie pozwoliłem na to by ubezpieczalnia zapłaciła za coś czego nie bylo

anonymous
@Zainteresowany 15.07.2018 02:27

nic nie da jezeli dasz im do reki karte kredytowa i tak cie naciagna, oszusci!!!!!!!!!!!!!!!!

Jerzy_niepije
@anonymous 22.07.2018 20:29

Jeśli nie chcesz być oszukany sprawdź opinie wypożyczalni zanim podpiszesz umowę. Poczytać na co zwracać uwagę gdy się wypożycza auto. Są firmy, które od razu robią blokadę na karcie kredytowej. Od razu pisze nie korzystałem z ich usług nie pracuje u nich. Sam korzystam z lokalnej wypożyczalni samochodów u mnie w okolicy i nie miałem żadnych problemów. Pewnie dlatego, że każdy klient jest dla nich ważny i można się z nimi dogadać. Autko Najm bo o nich piszę watro wejść na ich stronę główną autkonajm.chost.pl i samemu sprawdzić ofertę.

Karo

Hello! What a shitty car rental! I booked a car for Gdansk with a seat for my baby. On arrival there was not a single chance to safely transport my baby in that provided seat. Unfortunately we had to pay the rental and deposit prior checking the car and babyseat. The guy from global rent-a-car even admitted it was not a safe system and wrote it (usunięte przez administratora) digitally into the rental-contract. He promised to send it right away and that global rent-a-car would return my money soon. I had to rent a much more expensive car at the airport. While still talking to the global-rent-car-guy I had already assumed it would cost more money than renting a car on the internet. To this he said that there had been similar cases in which global-rent-a-car had paid the difference to the rent of global-rent-a-car price. Long story short: - i never recieved any email with any document from global witg any statement about the safety of the babyseat - i called them many times to get back my money (they always seemed "very busy" as they were a) hardly to reach and b)if ever...i was usually cut off with "i'm currently busy with a customer". They even rudely hung up on me.) - i send several emails....to which they didnt even feel like responding - it took TWO months of intens work from my side to get my money back - about the additional costs ....well they basically told me off and said they were not a provider of babyseats and so were not obliged to provide a functioning system. And that i myself was basically not capable of installing the seat properly. So ... my best advice: DONT RENT FROM GLOBAL-RENT-A-CAR

Zostaw opinię o Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów - Wrocław

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów