Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów

Wrocław

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 33 ocen.

Opinie o Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów

Tede 15.02.2018

Witam Wszystkich. Podobna sytuacja jak w wiekszosci. Po 2 tygodniach pobrana suma z karty £190. Lotnisko Rzeszow , wkrotce zorientowalem sie ze wszystkie maile od firmy laduja w spamie. Jezeli ktos placil karta kredytowa nalezy zglosic to w banku z dzialem oszustw. Ja zglosilem wyslalem im zdjecia otrzymane od firmy global i w niecaly tydzien pieniadze pojawily sie z powrotem na koncie. Nie wiem jak wyglada sytuacja w przypadku zaplaty karta debetowa ale warto sprobowac. Zycze wszystkim powodzenia w walce z ta chamska firma.

Toby45

U mnie podobnie , najpierw cena za samochod wyzsza o 40zl niz na booking confirmation. Dzis dostalem maila ze nie pokazalaem rachunku za paliwo. Rachunek byl zostawiony w samochodzie tak jak bylem poinstruowany przez pracownika, zrobilem tez zdjecie rachunku w samochodzie, zobaczymy jak sie to skonczy, raczej nie bedze tego zglasza do prokuratury . PS. Czy nie uwazacie ze obsluga klienta na smartfonie jest nieprofesjonalna?

Gosc
@Toby45 19.04.2018 15:25

Podpisując cokolwiek na smartfonie nie jesteś w stanie przewidzieć w jakim dokumencie zostanie wstawiony Twój pozostawiony podpis.

marekkrol58@gmail.com

Firma do kitu, brak profesjonalizmu, w przypadku problemów nie licz na pomoc

Marc

Witam wszystkich, nie jestem oszukany ale poczyniłem środki zapobiegawcze otóż zachęciła mnie naprawdę niska cena wynajmu auta, ok 7 funta na dzień, dopiero dziś zacząłem czytać opinie jako neutralny klient, teraz wiem dlaczego są tacy tani, zrezygnowałem z ich usług i poszukałem dwa razy droższej opcji, po prostu ilość negatywnych opinii poraża, rozumiem jak są jakieś jedna na 10 ale nie 90 procent, pozdrawiam i uwalić sk....

Aleksandra

Witam. Dostałam wczoraj mail że wezmą mi z karty 100złoty za udzielenie informacji o samochodzie organom ścigania. ( bo dostałam mandat z radaru) normalne (usunięte przez administratora) co tym razem wymyślili palanty !oczywiście że nie mam zamiaru zapłacić za coś takiego. powiedzieli policji mój adres i sobie liczą 100 zł więcej niż sam mandat!kim oni są że chcą dysponować karta kiedy chcą! zablokowałam kartę i na tym koniec!niech się ugryza!trzeba coś z nimi zrobić

Halina
@Arcy 10.04.2018 13:46

"...Sam w ogóle pomysł, że firma odważyłaby się ściągać pieniądze z czyjejś karty nie mając pokrycia w regulaminie jest absurdalny" Prosze nas nie rozsmieszac :) A czy firma ma zapisane w regulaminie, ze sciaga pieniadze za fikcyjne uszkodzenia? A pieniazki kradnie az milo.

monika

Ta sama sytuacja u mnie be ble ble zdane auto bez pracownika, pozniej po 10 dniach email z kona znika 600zl za nic (niby ryska na klamce)....jest nas wielu czy ktos wie czy mozna stworzyc pozew zbiorowy (kazdy z nas ma emaile i zdjecia) kazdyz nas oszukany na setki zlotych....

anonymous
@monika 04.04.2018 19:30

Zglos do banku bezprawne pobranie pieniedzy ja tak odzyskalam kase

anonymous

Mialam identyczna sytuacje, pobrali pieniadze za rzekome uszkodzenie tylko ze od razu zgosilam do banku bezprawne pobranie pieniedzy i zalaczylam wszytkie meile do nich oczywiscie bez odpowiedzi z ich strony. Pieniadze wrocily na konto a karta zostala zablokowana. Wypozyczalnia odezwala sie w ten sam dzien z zalosnym tlumaczeniem. Teraz mnie moga cmoknac. Ludzie blokujcie od razu karty bo to jedyna opcja zeby was nie okradli

Bart

GLOBAL RENT A CAR RZESZÓW kolejny klient naciagniety auto oddane 5/03/18, dzisiaj otrzymalem email ze 505zl zostanie pobrane z karty, wyslali zdjecia odprysniecia na zderzaku. Jak oddawalem samochod, auto bylo sprawdzone z pracownikiem, wszystko bylo ok zrobione zostaly zdjecia ale na protokole zdania auta pracownik zaznaczyl, ze stan techniczny zostanie sprawdzony po umyciu auta = zima, snieg, auto brudne wiec myslalem, ze to standardowa procedura. Oczywiscie kaucje zwrocili po kilku dniach. Myslalem, ze wszystko jest OK do dzisiaj. Na moich zdjeciach ciezko dopatrzyc sie takowego uszkodzenia, auto odbieralem i oddawalem w nocy, kolor auta czarny. Podczas odbierania auta Pani pokazala, ze na protokole jest przynajmniej z 20 roznych rysek, ktore bylo ciezko zweryfikowac w nocy. Przy oddawaniu pracownik pare minut pozniej wsiadl z odkurzaczem i odjechal autem, wiec rowniez on mogl takie uszkodzenie zrobic, jezeli takie uszkodzenie istnieje, lub zapewne istnialo juz wczesniej Wiem jedno ostatni raz korzystam z uslug tej firmy, podjescie firmy jest wrecz zabawne. Mialem wykupione ubezpiecznie wiec dzisiaj dzwonilem i mam wyslac wszystkie dokumenty, zapewnili, ze pokrywaja koszty. Zobaczymy

Bart
@Bart 20.03.2018 14:23

Odyskalem cala kase od ubezpieczalni. Skonczylo sie bez kosztow ale o tej firmie trzeba zapomniec.

Magda

(usunięte przez administratora) Widzę ze Jest nas więcej ! Trzeba z nim zrobić porządek bo to przechodzi ludzkie pojęcie żeby tak oszukiwać ludzi. Czy komuś zwrócili oni pieniądze ? Czy ktoś z nimi wygrał ?

Bart
@adam 03.04.2018 14:21

Ja mialem ekstra ubezpieczenie, wysyalem zgloszenia, na drugi dzien email, ze kasa do trzech dni na koncie. Odzyskalem wszystko

adam

Witam.--ja również zostałem oszukany 22.03.2018 przez firmę Flex-Rent Sp.z o.o. -podpiętą pod Global Rent-a-car,-tyle ,że w moim przypadku zrobiono to w bardziej cwaniacki sposób.- mianowicie wynająłem auto w punkcie na lotnisku Kraków Balice ,w hotelu Hilton na 2 doby,- przeczytałem przed wynajmem uważnie voucher z warunkami wynajmu,- była tam m.innymi informacja o konieczności zgłoszenia chęci przekroczenia granicy z Rep.Czeską ,za co pobierana jest opłata 60 euro (..myślę,że to bardzo "słono" ..- bo..np. z Niemiec do Danii pobiera się taką opłatę w kwocie 6 euro za dobę),--..nie było natomiast informacji o wysokości kary za niezgłoszone przekroczenie granicy..(--za inne "przestępstwa"--wyszczególniono te kwoty)..--..no cóż,-nie zgłosiłem,-pojechałem autem do Czech ,-wróciłem,-zdałem auto bez przygód,bez kontaktu z policją,zatankowane,-kilka godzin przed planowanym zwrotem,-pracownik pojazd obejrzał ,-i niby wszystko było ok.-- po 2 dobach otrzymałem na e-mail informację o nieautoryzowanym przekroczeniu granicy,- wraz z plikami PDF z -gdzieś ukrytego w aucie GPS/czy też tachografu--z trasą mojego przejazdu,godzinami postoju ,miejscowościami--etc.--i w zw. z tym- o potrąceniu kwoty 250 euro - za to "przestępstwo"-z mojej karty kredyt.--..ponieważ przy odbiorze auta-umowę podpisywałem na telefonie--nie miałem możliwości jej przeczytać,-a pracownik poinformował mnie-że umowa przyjdzie na poczte e-mail.--(tyle,że ja nie mam w tel.internetu..)--otóż podpisałem,ponieważ błędnie założyłem,iż umowa właściwa nie może się zbytnio różnić od warunków zawartych w "voucher" -który przedstawiłem przy odbiorze auta.-- a tam właśnie,była podana kwota 250 euro-opłaty za niezgłoszone przekroczenie granicy.--..moim zdaniem,jest to prosty sposób na wyłudzanie pieniędzy,-Prawdopodobnie każdy,kto będzie chciał przekroczyć autęm tą granicę ,nie zgłosi tego faktu,gdyż uzna ,że to podwaja kwotę krótkotrwałego wynajmu,-- będąc w błędnym założeniu,-"..najwyżej ,-jak się dowiedzą,to zapłacę te 60 euro"--- pewnie wiele ludzi już zostało tak oszukanych-a zbliża się sezon wakacyjny--więc pewnie wielu jeszcze będzie.--..ktoś może powiedzieć: "należało mu się ,chciał zaoszczędzić! -to niech teraz płaci"-- ..tyle ,że proszę zobaczyć jak działa ten prosty przekręt w "białych rękawiczkach" : odstrasza się klienta od zgłoszenia chęci przekroczenia granicy wysoką ceną (gdyby to było np. nawet 10 euro--pewnie każdy by zapłacił),..-nie ma wiedzy o wysokości opłaty karnej (.. a info takie dostaniecie po fakcie),,---nikt nie wie,że jego trasa przejazdu jest skrupulatnie zapisywana,--a po fakcie--są marne szanse na odzyskanie pieniędzy (umowa podpisana?--..podpisana).-- ..chciałoby się przekląć i zwyzywać -- ale i tak pewnie moderator by to usunał ,-- cóż , sporo latam po Europie i zawsze korzystam z usług różnych wypożyczalni pojazdów , -- nigdy nie spotkało mnie coś takiego poza Polską .-- od teraz omijam firmę Global-Rent-a-Car szerokim łukiem,-choć pewnie nie na wiele się to zda,-no i pewnie firma ta nawet nie wie (lub nie chce wiedzieć) o ich wspaniałym reprezentancie na Polskę -firmie FLEX RENT

Conrad

Witam, Wszystkich poszkodowanych przez firme Global Rent a Car w na lotnisku w Katowice- Pyrzowice proszę o kontakt na mój adres Conrad.baranowski@gmail.com. Razem z zona zostaliśmy oszukani w podobny sposób jak wszyscy inni. Na telefonie zona podpisala zwrot kluczykow. Podpis później okazal się podpisem do przyznania się do uszkodzen samochodu których nie spowodowala . Raport uszkodzenia został wydany przed inspekcja zwrotna samochodu. Sprawa jest zgloszona do prokuratury i na polcjje w Tarnowskich Gorach oraz policje w Pyrzowicach. Proponuje nie tracic czasu tylko zrobić to samo. Wystarczy oficjalny email z opisem przestępstwa i nagłówkiem "Zgloszenie oszustwa". Proszę wysylac zgłoszenia na nastepujace adresy email: pr.tarnowskiegory@gliwice.po.gov.pl pg@tarnowskie-gory.ka.policja.gov.pl dyzurny@tarnowskie-gory.ka.policja.gov.pl komendant@tarnowskie-gory.ka.policja.gov.pl Tylko pisemne zgłoszenie sprawi, ze potraktują ta sprawe powzanie i przekaza to do policji w Pyrzowicach gdzie ktoś zajmie się ta sprawa profesjonalnie. W razie pytan proszę pisać na mój email. Chetnie odpowiem na wszystkie pytania jak zrobić zgłoszenie.

Halina

Prosze o kontakt wszystkich poszkodowanych przez firme Global Rent a Car. Zglosmy sprawe do prokuratury. Moze razem uda nam sie powstrzymac oszustow. Moj adres : oszukaniprzez.global@gmail.com

Konrad
@Halina 23.03.2018 14:04

Pani Halino, Moja zona został oszukana w ten sam sposób w dniu 20 Marca. Sprawa jest już zgloszona do prokuratury w Gliwicach, Policji w Tarnowskich Gorach i policji w Pyrzowicach. Proszę o kontakt. Conrad.baranowski@gmail.com

Monika

Witam wszystkich poszkodowanych przez firmę Global Rent a car. Na początku tego miesiąca sama padłam ofiarą tych oszustów (Lotnisko Wrocław) i kolega polecił mi napisać do prokuratury. Właśnie z tym zamierzeniem prosiłabym chętnych poszkodowanych którzy chcą zrobić porządek z tą firmą i mieć większą szansę oddzyskania wyłudzonych pieniędzy przez Global Rent a Car proszę o kontakt mailowy najlepiej z krótkim opisem waszej szkody. Mój adres cedarwoodcaremonika@gmail.com Razem będziemy mieli większe szanse żeby prokuratura rzetelnie się nimi zajęła.

Vito

Witam Korzystam z wypozyczalni samochodow na Callum swiecie przez ostatnie 20 lat I nigdy zadna z wypozyczalni nie okradla mnie jak to zrobil Glob Rent w Polsce. Wynajalem samochod od 10.03 do 15.03 w Rzeszowie I co. Dalem klucze do drop box bo nikogo nie bylo w punkcie wynajmu.Po 5 niech moja kaucja zostala odblokowana a bylo to 750 euro. Po dwoch tygodniach z mojego konta Glob Rent portal kwota 141 euro tytulem szkody ktorej nigdy nie zrobilem. Uwazam ze zrobil to bezprawnie ale nie o to chodzi. ZLODZIEJE I (usunięte przez administratora) Nie koncie na swoimkomentazu bo nie o to chodzi. Sprawe skoncze w sadzie nawet gdyby kosztowalo mnie to 10 razy wiecej not 140 euro. Polskie chamstwo.Wstyd mi ze tak sie to skonczylo. Nigdy wiecej Glob Rent.

anka
@Vito 29.03.2018 14:09

Ja mam podobna sytuacje auto wyporzyczalam w Rzeszowie od 21.02 do 28.02 nikogo nie bylo wiec klucze wrzucilismy do boxu,na dobra sprawe nie dostalam zadnego maila,tylko zauwazylam ze z kredydowki sciagneli £ 201 08.03 zglosilam do banku,bo oni nie odpowiadaja na maile

Babe

Ja właśnie 2 tyg po zwróceniu auta dostalam maila: Szanowny Kliencie, Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 48,70 zł tytułem zdania samochodu z pełnym bakiem ale nie okazania paragonu ze stacji paliw. W załączniku przesyłamy notę obciążeniową. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl Gdy zwracalam auto nikogo nie bylo na miejscu. Zadzwonilam do nich, kazali wrzucic kluczyki i dowod rejestracyjny do skrzynki. Nic nie wspominal, zebym zalaczyla paragon. Byc moze jest to w kontrakcie, nie wiem nie do czytalam. Ale czy to jest legalne??? Miasto Wroclaw.

Bodzenty
@Babe 29.03.2018 21:27

Dokładnie dziś to samo, przy czym pracownik zrobił ksero dokumentu... na szczęście nie chciałem paragonu zostawić. dodajmy, że samochód wypożyczałem prawie 4tyg temu

Wkurzony.

Witam Lotnisko Rzeszów Jasionka Global rent car W mojej sytuacji podobnie...pobrali 350 zł za niby potwierdzenie autryzacji (cokolwiek to znaczy) .brak odpowiedzi na zadane droga mailowa pytania. Oszustwo w biały dzień... Jadę osobiście do tego biura w celu wyjaśnienia sprawy.

Rafał

Od19 lutego do 20 lutego korzystaliśmy z usługi wynajmu firmy GLOBAL w Polsce. Zwróciliśmy samochód 19 lutego, po sprawdzeniu samochodu, nie znaleźliśmy żadnych uszkodzeń, oddaliśmy klucze około 22:00 do wyznaczonego biura na żądanie. Po 10 dniach otrzymaliśmy fakturę za szkodę wyrządzoną samochodowi, byliśmy bardzo zaskoczeni tym zachowaniem, ponieważ pojazd był w porządku przy dostawie. Wielokrotnie prosiliśmy o wyjaśnienia bez żadnej odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej i obsługi klienta. Ponadto pod koniec listopada otrzymaliśmy kolejną notkę informującą o ilości paliwa obecnego w pojeździe (brak pół baku). Zdecydowanie odradzamy korzystanie z usług tej firmy, ponieważ nie jest ona profesjonalna i jest nieefektywna. Jeśli na pierwszy rzut oka wydaje się tania na końcu, jest droższa. from February 19th to February 20th we have utilized GLOBAL rental service in Poland. We returned the car on February 19, after checking the car we did not find any damage, we gave back the keys at 22 hours to the appointed office as requested. After 10 days we received an invoice for a damage caused to the car, we were very amazed by this behavior, as the vehicle was OK on delivery. We have repeatedly asked for explanations without having any response via email and customer service. Furthermore, at the end of November we received another notification on the amount of fuel present in the vehicle (missing half a notch). We strongly advise against using this agency, as it is not professional and it is inefficient. If at first sight it appears cheap at the end it is more expensive.

TURYSTA Z WILNA

NIE POLECAM FLEX Rent Sp. z o.o./Global Rent-a-Car Polsk...Przestrzegam z korzystania uslug tej firmy. Wypożyczałem auto w styczniu 2018 na lotisku w Gdansku. Zamowione bylo auto o nizszej wartosci, Podpedzono auto bylo klasem wyzej :) ito wygladalo dziwnie...Zadarmo cos dali??? Padal snieg... Auto zostalo przekazane w ciemnosci o godz.18 na parkingu lotniska, gdzie nie bylo mozliwosci sprawdzic dokladnie wszystkich uszkodzen i zarysowan. Ale przy oddaniu auta, bylo to o godzinie 12, widocznosc byla dobra. Pracownik obejrzal samochod i podtwerdzil ze jesk OK. Podpisalismy dokumenty zwroty auta. Po 2 tygoniach odtrzymalem maila ..."Uprzejmie informujemy, że z Pana / Pani karty zostanie pobrana kwota w wysokości 464,51 zł tytułem szkody w wynajmowanym pojeździe. Rozliczenia szkody dokonamy w najbliższym czasie i wyślemy fakturę na ten sam adres....Global-Rent-a-Car pod adresem mailowym: customercare@global-rent-a-car.pl" Jestem pewna ze zadnych uszkodzen z mojej strony nie bylo, bo wprawie nie jezdzilismy samochodem... Ten samochod specialnie podpedzili dla nas, aby my oplacili te drobne zarysowianie, Tak sie czyje po wspolprace z FLEX Rent Sp. z o. . ZOSTAŁEM OKRADZIONA PRZEZ FLEX Rent Sp. z o.o./Global Rent-a-Car Polska

Krzysztof

Dnia 6.03 wypozyczylem sampchod na lotnisku w Modlinie i zdalem dnia 8.03 i co sie okazuje ze po 3 tyg przyszlo obciazenie na 451 zl ze niby byl porysowany zderzak i rysa na dzwiach.Ta cala firma do oszusci.Umowilem sie z nimi na zdanie auta na 8 rano bo o tej godz otwieraja biuro i do 9 nikt sie nie zjawil .Oszusci Oszusci

tomtom

Wydaje mi się, ze ryanair juz z nimi nie współpracuje....

Zagłoba
@tomtom 14.01.2018 11:39

współpracuje, współpracuje....

Halina

Panie Sadocha! Wszystkie informacje przeslalam juz na panska skrzynke. Pozdrawiam

Sadocha

Witam. Jestem kolejna oszukana osoba przez firme Global Rent a cars.Schemat oszustwa identyczny jak w pani przypadku.Mam pytanie co wyniklo w pani sprawie,czy zwrocono pani pieniądze?Prosilbym o wiecej detali do zbiorowego pozwu przeciwko zlodzieja z Global Rent a cars.Pozdrawiam

Halina

PS. Firme Global Rent a Car wybralam pod koniec lutego tego roku z poreczenia firmy lotniczej Ryanair

Halina

Global Rent a Car - trzymac sie z daleka od tej oszukanczej firmy. Jestem nastepna ofiara Global Rent a Car na lotnisku we Wroclawiu. Po przylocie o polnocy wypozyczono mi brudna Toyote Yaris. Mily pan zaproponowawl dodatkowe ubezpieczenie u nich za jedyne 400 zl ale odmowilam, bo mialam ubezpieczenie w AXA. Zlozylam podpis na tablecie, ze odbieram dokumenty i kluczyki samochodu. To byl moj pierwszy blad! Nic nie wolno podpisac nawet na pustym tablecie, bo podpis elektroniczny wypozyczajacego podkladaja potem pod dowolny sfalszowany dokument. Przez 10 dni uzywalam samochod i byl do oddania w stanie pierwotnym czyli bez uszkodzen, a w dodatku dokladnie umyty. Na lotnisku przez 40 minut usilowalam odnalezc kogos z obslugi telefonujac pod wskazany numer. Po 40 minutach przyszedl pracownik i oznajmil, ze widzial juz samochod, dokonal ogledzin i , ze wszystko jest w najlepszym porzadku.Nie wydal protokolu odbioru, bo podobno nie mial czasu ale obiecal, ze wysle go e-mailem w ciagu najblizszych 2 dni. To byl moj 2-gi blad. Nie wolno na to pozwolic, bo pozniej przysla e-mailem falszywke ze zdjeciami uszkodzen innego samochodu. Sfotografowanie tablicy rejestracyjne bez hologramu na szybie jest kolejna fikcja. Twardo nalezy domagac sie protokolu odbioru z podpisem pracownika. Ja za 20 minut mialam odprawe celna przed odlotem wiec nie bylo wyjscia jak tylko zaufac rodakowi :). Rodak uczciwy nie byl. Po 2 tygodniach przyszedl do mnie e-mail ze zdjeciami wielu drobnych uszkodzen, a pod protokolem odbioru widnial moj elektroniczny podpis. Potracono mi 180 euro za naprawy usterek, ktorych w samochodzie nie bylo. Uwazam, ze powinnismy sie wszyscy skrzyknac i razem oddac sprawe do prokuratury. Ostrzezenie dla wszystkich na przyszlosc!!! Podobno "Global Rent a Car" własnie zmienia markę na "Rentis"!! Bronmy sie przed oszustami! Nie pozwolmy oszustom prosperowac w naszym spoleczenstwie. Piszmy e-maile do ich siedziby w Warszawie!

Rafal

Przestrzegam! Omijać szerokim łukiem! Pierwsze problemy to rzekome wgniecenie na Seacie. Oddawałem samochód ok godziny 7 rano, jeszcze przed otwarciem biura na Okęciu. W Globalu wszystkie protokoły wysyłane są drogą mailową, ale ja będąc w Polsce nie mam dostępu do swojej poczty. Dlatego wiec około 1,5 godziny później zadzwoniłem do biura i zapytałem czy z autem wszystko ok, Pan potwierdził że tak i że właśnie zamyka mój wynajem. Ku mojemu zaskoczeniu 4 tygodnie później otrzymałem maila z informacją o obciążeniu mojej karty kwotą 260zł za naprawę wgniecenia, którego na zdjęciu nie było w ogóle widać (tego.pl/seat.jpg). Upominałem się o zdjęcia które faktycznie dokumentują uszkodzenie, ale sprawę szybko zamknięto. W między czasie potrącono mi 1400zł za uszkodzenia z poprzedniego wynajmu. Początkiem grudnia dostałem Kia Optima ale na letnich oponach. Po całonocnych opadach śniegu, w obawie przed jazdą w 300 w śniegu na letnich oponach, wymieniłem ją na uszkodzonego Citroena na zimówkach. Pani wydająca auto nie dopełniła dokumentacji, brakowało jakichś protokółów i w końcu to mnie obciążono kosztami naprawy. Na szczęście po 2 miesiącach sprawa wyjaśniła się i pieniądze wróciły na konto. Ostatni mój wynajem zostałem obciążony kwotą 46zł za cytuję "tytułem zdania samochodu z pełnym bakiem ale nie okazania paragonu ze stacji paliw". Przestrzegam raz jeszcze, (usunięte przez administratora) Lepiej dopłacić do wynajmu w renomowanej firmie (Hertz, Europcar albo Sixt)

Jojosco

Witam! Ta sama sytuacja jak u wszystkich poszkodowanych, po trzech tygodniach faktura ze zdjęciami na 3 tyś zł za szkody których nie dokonałem. Na protokole zwrotu mój podpis podrobiony więc sprawa już wylądowała u adwokata. Myślę że skieruję sprawę do prokuratury o fałszowanie dokumentów. Jeśli ktoś został poszkodowany przez tą firmę proszę o kontakt. Razem możemy więcej. Kontakt: jojo.666@oppl

Jojosco
@Jojosco 22.03.2018 23:00

Poprawka adresu email:(usunięte przez administratora)

Balu

Witam, Taka sama sytuacja jak u pozostałych. Po trzech tygodniach faktura na 540PLN, niby drobne uszkodzenie felgi. Tak na szybko przejrzałem umowę i uważam ze chcą "zarabiać" na tym podpunkcie: "Szkody częściowe spowodowane przez Najemcę lub takie, w przypadku których Najemca nie jest w stanie wskazać sprawcy (w tym tzw. szkody "parkingowe"),powodują obciążenie Najemcę opłatą z tytułu udziału własnego, zgodnie z §4 ust. 5. Powstanie szkody całkowitej, kradzież lub przywłaszczenie Pojazdu powodują obciążenie Najemcy opłatą w wysokości całości udziału własnego." Na szczęście depozytu odzyskaliśmy. Mamy wykupione ubezpieczenie w AXA ale szczerze mówiąc nie wiem czego się spodziewać po tych opiniach. Nie jestem wstanie pojąć jak taka firma może istnieć na rynku. Kradzież w bialy dzień! Mam nadzieje ze te opinie dotrą do najszerszego grona.

Balu
@manchestertom 16.03.2018 00:54

Ubezpieczalnia oddala kase,tyle tylko ze w nerwach napisalem AXA, zamiast TravelJigsaw. Mimo faktu odzyskania ponoszonych koszt uwazam ze jest to zwykle wyludzenie i szczerze troche dziwie sie ze to GlobalRentACarowy uchodzi na sucho. Banda (usunięte przez administratora)

Mark

Dokladnie ta sama sytuacja. Po 3 tygodniach wyslali mi zdjecia malego odprysku na zderzaku wycenionego na 550zl, jeden wielki walek, ta firma to jakis zart!!!! KATOWICE-PYRZOWICE, ekipa dzieciakow bez uprawnien, custumer service zerowy, brak profesionalizmu i w dodatku oszusci!

WZOROWY KLIENT

GLOBAL RENT A CAR RZESZÓW WIELKI PRZEKRĘT NA KTÓRY SIĘ NABIERAMY !!!! PRZESTRZEGAM PRZED TĄ PSEUDO FIRMĄ. (usunięte przez administratora) JA STRACIŁEM 1100 ZŁOTYCH. NIE WYPOŻYCZAJMY U NICH !!! PRZESTROGA.

brynica

Witam! Myślałam, że będę sama z tym problem, ale widzę że grupa poszkodowanych się powiększa.Moja sytuacja nie różni się niczym od tych opisanych. Tak samo przy zdaniu nie było nikogo nikt tel nie odbierał. Kluczyk wrzucony do skrzynki. Samochód YARIS postawiony 06.02.18 na parkingu lotniska Katowice bez dodatkowych uszkodzeń, kaucja była zwrócona po tygodniu myślałam że wszystko jest w porządku. Dnia 20.02.18 otrzymałam e-mail - paragon z dnia 06.02.18 na kwotę 462 zł - polerowanie lusterka. Zrobione zdjęcie z uszkodzeniem z 07.02.18 Jak jest to możliwe?????? Pytanie mam szansę na wygranie sprawy??

anonymous
@brynica 21.02.2018 18:53

tez mialam toyote yaris ciemno niebieska tez kluczyk do skrzynki wrzucilam nie bylo nikogo samochod bez dodatkowych uszkodzen za 3 tygodnie faktura na 1350 zl za uszkodzenia i zdjecia na ktorych w ogole nie widac co fotografowane Tablice mialam SK374LN .Pierwsze potwierdzenie odbioru dostalam za4 dni pisalo samochod brudny do ponownego sprawdzenia i jakies znaki na rysunku samochodu.Wiem ze nie uszkodzilismy tego samochodu bo jechalismy tylko z lotniska do znajomych gdzie samochod zostal odstawiony do prywatnego garazu ,bylismy tylko 1 dzien.Prosze o kontakt

Zostaw opinię o Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów