Hunters - Firma ochroniarska

Grodzisk Wielkopolski

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 718 ocen.

Opinie o Hunters - Firma ochroniarska

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hunters - Firma ochroniarska

miły

chyba najlepsza firma ochroniarska w jakiej pracowałem solid i konsalnet to dziadostwo x1000 tutaj polecam w 100%!

W12

Fajna atmosfera , na kierownika nie można narzekać i tak jak piszą wyżej terminowe wypłaty. Minusami natomiast są brak konkretnej odpowiedzi za co przewidziane są nagrody, odliczanie od każdej przepracowanej godziny 2 min które są sumowane jako przerwa i na dzień dzisiejszy zero informacji na temat tego jakie podwyżki będą zaproponowane lub inne rozwiązania w zamian gdy sklepy będą nieczynne w niedziele od 2018 roku oraz to że aby zachęcić nowych do pracy oferuje się im 15 zł brutto za godzinę a tym co już pracuję i mają doświadczenie nie podnosi się stawki . Skutkuje to tym że doświadczeni odchodzą do innych firm a rotacja jest spora. Jest problem ze znalezieniem chętnych na dzień dzisiejszy na wszystkie ochraniane obiekty do pełnej obsady Więc to tak różowo też nie wygląda w tej firmie.

norbert

jest elegancko do niczego sie nie mozna przyczepic jerstem bardzo zadowolony z pracy choc czasami nie jest lekko

@bolko

Spoko jest ok To nie firma memling dziadostwo w gdansku

Piotrek90

Zatrudniłem się dwa miesiące temu i powiem szczerze, że jest lepiej niż oczekiwałem. Tym, którzy się jeszcze zastanawiają, proponuję nie myśleć dłużej tylko składać CV. ;)

Jarek

świetna firma ze świetną atmosferą POLECAM SERDECZNIE

Julita

@moloTo dobrze, że jesteś zadowolony z pracy w te firmie. Praca w ochronie też nie należy do łatwych. Czy powiesz coś więcej o dobrych stronach pracy w Hunters - Firma ochroniarska? Na jakie zmiany pracujesz? Czy w weekendy też wykonujesz swoją pracę?

molo

praca nie jest ani lekka, ani męcząca taka w sam raz polecam każdemu kto szuka pracy w ochronie

Julita

@michal widzę, że jesteś zadowolony z pracy w Hunters - Firma ochroniarska. Czy mógłbyś powiedzieć coś więcej o warunkach pracy w firmie? W jakich godzinach pracujesz? @Miły czy powiesz na jakim stanowisku pracujesz w firmie?

michal

hunters najlepsza firma ochrony w polsce swietna atmosfera i spora kasa polecam

Gniewny

Może ktoś napisze jak jest naprawdę w firmie? Opinie są tak skrajne!

Miły
@Gniewny 27.09.2017 09:18
Może ktoś napisze jak jest naprawdę w firmie? Opinie są tak skrajne!

Dziwisz się, że są skrajne? Ludzie narzekali, narzekają i będą narzekać. :) Ja natomiast powiem Ci, że pracuję w tej firmie od jakichś 3 lat i jestem zadowolony. Przede wszystkim z tego, że kasa jest na czas i nie trzeba się dopraszać. A i stawka nie jest mała. Śmiało aplikuj :)

Julita

@Frodo w jaki sposób traktowani są pracownicy firmy Hunters - Firma ochroniarska? Jakie są wymogi? Czy długo pracowałeś w firmie? @Norbert co najbardziej podoba Ci się pracując w tej firmie?

Norbert
@Julita 20.09.2017 16:18
@Frodo w jaki sposób traktowani są pracownicy firmy Hunters - Firma ochroniarska? Jakie są wymogi? Czy długo pracowałeś w firmi...

Julita, a jak mają być traktowani? Traktowani są po prostu jak pracownicy, bez przymilania, ale też bez opieprzania. Ja pracuję już szósty rok, podwyżki są, więc nie można narzekać. Najbardziej podoba mi się to, że nie spóźniają się z wypłatami i jak masz jakiś problem, to możesz pogadać z kierownikiem, który ten problem później rozwiąże :)

Gościu

Jak zawsze tak i tu są ludzie zadowoleni i niezadowoleni. Ale inaczej świat byłby smutny. Fajna firma.

Norbert
@Gościu 03.09.2017 21:11
Jak zawsze tak i tu są ludzie zadowoleni i niezadowoleni. Ale inaczej świat byłby smutny. Fajna firma....

Dokładnie tak, zawsze znajdzie się ktoś, komu coś się nie spodoba. A Hunters generalnie jest, tak jak napisałeś, fajną firmą. ;)

Roman

Proszę o odpowiedz kto dostał zwrot za leki okulary wczasy i.t.p. sam wiele razy składałem wniosek zero odpowiedzi myślę że albo nie dotarł we właściwe miejsce lub ktoś inny cieszy się z mojej kasy Kto bierze kasę za moją niepełnosprawność , pewnie biedni emeryci bez grupy - na zdrowie bidule

Julita

@Gość niestety aktualnie nie ma żadnych nowych ofert pracy. Zachęcam do śledzenia, może coś się pojawi niedługo. @Jacek widzę, że jesteś zadowolony z pracy w Hunters - Firma ochroniarska. Powiedz w jakich godzinach pracujesz jakie są zmiany? Czy za nadgodziny firma wypłaca pieniądze?

Gość

Nie znalazłem żadnych ofert pracy w firmie Hunters . Czyżby nie mieli żadnych potrzeb kadrowych? Może ktoś słyszał i mógłby podzielić się wiedzą na forum?

Jacek

Pracowałem w innych firmach ochroniarskich i miałem mniejszą pensję niż tutaj. Póki co uważam zmianę pracy na plus, jestem zadowolony :)

Gościu

Czy ktoś się orientuje czy Hunters ma jakieś nowe oferty pracy? Bardzo pasowałaby mi praca w firmie.

Karol

Ostatnio dość rzadko piszecie na forum, jaka jest tego przyczyna? Czyżby wakacje wyciągnęły was od komputera? Może ktoś napisze co słychać nowego? Czy nastroje sie poprawiły, ostatnio były dość kiepskie.

staszek
@Karol 13.08.2017 21:05
Ostatnio dość rzadko piszecie na forum, jaka jest tego przyczyna? Czyżby wakacje wyciągnęły was od komputera? Może ktoś napisze...

w wakacje ludzie też pracują :) a co u nas? praca jest, kasa jest (co najważniejsze: na czas), nie możemy narzekać :) mam wrażenie, że nastroje są dobre :)

Pol87

WSZYSTKO W JAK NAJLEPSZYM PORZADKU DOBRA, STALA PRACA POLECAM

Gościu

Czy stanowisko kierownika ochrony jest jeszcze aktualne?

michal

u mnie na obiekcie wszystko wporzadku roboty co nie miara ale idzie sie wyrobic kasa ok nie ma co narzekac

Jurand

Widziałem ofertę pracy dla kierownika ds. ochrony w Szczecinie. Może ktoś wie czy jest jeszcze aktualna? Mam jednak pytanie jakie wymagania może stawiać firma nowemu kandydatowi? Czy można tu godziwie zarobić? Może coś jeszcze uda sie napisać. Z góry dzięki

Pracownik

Witam.Mam pytanie.Kiedy w firmie robią przelewy,wypłaty.Dostałem jakąś cześć 10 A reszty nie mam do tej pory.Z góry dziękuję za odpowiedź

b555

najhlepsza firma ochroniarska w jakiej pracowałem kierownictwo okej bo podchodza normalnie do czlowieka dzioeki temu nie czuje sie jak tania sila robocza

Gostek

Hunters to normalna firma ochroniarska, po co tak oczerniać?

zbych
@Gostek 13.07.2017 12:49
Hunters to normalna firma ochroniarska, po co tak oczerniać?

Dokładnie Gostek, Hunters to normalna firma ochroniarska, ale widać, że konkurencja robi swoje i wysyła tutaj swoich trolli.

Pracownik
@zbych 24.07.2017 09:46
Dokładnie Gostek, Hunters to normalna firma ochroniarska, ale widać, że konkurencja robi swoje i wysyła tutaj swoich trolli....

Witam.Mam pytanie A mianowicie Kiedy firma wypłaca pensję,przelewy,jakie dni miesiąca..Cześć dostałem 10 ale cały czas brakuje jeszcze ok 1200 zł do pełnej mówionej stawki.Z góry dziękuję za odpowiedź.mobilny123@onet.pl

zbych

a ja lubie swoja prace i nie moge narzekac bo na moim obiekcie jest wporzadku jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :)

JANEK

NAJLEPSZA FIRMA OCHRONIARSKA W POLSCE POLECAM BARDZO

Gość

Witam, może ktoś orientuje się czy jest jeszcze aktualna oferta pracy dla kierownika ochrony w Koszalinie? Podpowiedzcie jak tam sie pracuje? Z góry dzięki

ecek

robota jak kazda inna tyle ze tutaj lepiej placa niz u poprzednich moich pracodawcow., solid i Juwentus to strasza lipa, Hunter najlepszy polecam

Stefan

Firma z bardzo dobrą renomą zarówno wśród klientów jak i pracowników. Pracownicy są doceniani także finansowo, z tego względu, że ze swoich obowiązków w większości wywiązują się bez zarzutów.

Gość

Hunters ma bardzo skrajnie rożne opinie. Zastanawiam się dlaczego tak jest? Pracuję w innej firmie i słyszałem jak chwalili waszą. Może niektórzy nie lubią takiej roboty? Czy stok mógłby zorientować mnie czy pracownik ochrony może godziwie zarobić.?

afrykaner

na obiekcie Galeria Młociny nie możesz miec dużo godzin bo będziesz za bogaty,do tej pory było nas 2 i było super,teraz dołożyli trzeciego a mnie zabrali 3 służby,zaoferowali doróbki na innym obiekcie, do pracy miałem 5 minut rowerem,biorę inny obiekt ale szukam innej pracy, nie polecam,Hunter jest przereklamowany.

Gość

Firma jak każda musi zarobić na swoje koszty. Pewnie nie można zbytnio podnosić zarobków bo nie zarobią na siebie. Jak ktoś lubi taki rodzaj pracy to i już jest ok.

Igor

eee tam nie ma co narzekac chyba kazda inna firma w tej branzy bylaby gorsza a akurat hunters jest bardzo spoko, bo nie ma presji i kasa jest na czas no a stawka tez niemala

Nokos

Firma ok tylko H.. mnie strzela jak gościu na budzie śpi przez 24h a ty w patrolu z bronią wozac kasę masz taką samom stawkę Czas nad tym pomyśleć!!!!!

Gość

@ddd Jeśli nie odpowiada Ci praca w tej firmie możesz zawsze odejść i pracę znajdziesz. Po co tak naskakujesz na firmę? Jest wiele osób na tym forum , którzy bardzo chwalą sobie prace w firmie Hunters

Gość

@ddd Nie rozumiem [po co pracujesz w tej firmie skoro jest taka zła?

Szymon

Mi osobiście praca jak najbardziej przypadła do gustu. Nie narobię się, a jednak swoje zarobię. Wiadomo, że się nie leży na brzuchu i nie zbija bąków, ale na pewno nie jest to ciężka praca fizyczna. Bardzo na plus.

Gość

@merol Też zastanawiałam się dlaczego tak ludzie narzekają? Doszłam do wniosku, że ludzie mają postawę bardzo roszczeniową, najdrobniejsze niepowodzenie to jest dramat .

nowy

@merol dobrze gadasz tez uwazam tak jak ty trzeba pracowac i zarabiac a nie wypisywac bzdury w internetach

merol

nie wiem skad sie biora ci co tak narzekaja... to chyba ten typ czlowieka ktory ma dwie lewe rece. jak ktos chce i umie pracowac, to nigdy nie bedzie miec problemow ani z kierownikami ani z wyplatami

Konrad

Tak skrajnie różne opinie o firmie świadczą o tym, że ktoś nagina prawdę. Firma ochroniarska nie ma jakichś wybitnych projektów ale jest bardzo potrzebna. Jeśli ktoś nie lubi pracy o takim charakterze to może trzeba ja zmienić? Firma jest spoko i nie zasługuje na taki hejt

ddd
@Konrad 07.05.2017 21:31
Tak skrajnie różne opinie o firmie świadczą o tym, że ktoś nagina prawdę. Firma ochroniarska nie ma jakichś wybitnych projektów...

Hejt ??? to Ty nie wiesz co to hejt. To są konkretne sprawy i zarzuty a hejt to Ty sam uprawiasz pseudosocjologu, napisałbym więcej od drona, zdecydowanie więcej, ale w najbliższym czasie musiałbym szukać nowej pracy bo pewne wiadomości można łatwo ukierunkować. Gratuluję dronowi odwagi a hejterom podlizującym się polecam lustro

marcin
@ddd 29.05.2017 19:19
Hejt ??? to Ty nie wiesz co to hejt. To są konkretne sprawy i zarzuty a hejt to Ty sam uprawiasz pseudosocjologu, napisałbym w...

Jak hejter może się podlizywać? Jak dla mnie firma jedna z lepszych na rynku ochrony w Polsce. Wypłaty na czas, stawka odpowiednia – a to jest najważniejsze w dzisiejszych czasach. Pracuję już w Hunters dwa lata i nie mogę narzekać – nawet na kolegów i kierowników.

bbb

wbrew pozorom lekka praca, napewno sie nie przemeczam, w poznaniu zawsze najlepiej

dron

O czym te trolle Huntersowskie z zarządu i maślaki dyrektorów piszą, no nie mogę, jeden o bonach Sodexo, sorry ale jak one wyglądają, inni o premiach, jeszcze inny o tym, że ma za nadgodziny 12/h, to jakaś pseudo autoreklama. Mogę tylko powiedzieć jedno, brak pracy zmusza ludzi do podejmowania zatrudnienia w takich firmach jak Hunters. Praca jest za minimum, samochodami jeździ sobie kierownictwo na potęgę, socjal, nie widziałem jak pracuję a pracuję od wielu lat uczciwie, nigdy żadnej wpadki. Mobbing kierownictwa to norma codzienna a niezgodność wypłaty to norma comiesięczna i jeszcze te stroje, pękające, jak szmaty, które zupełnie nie chronią przed chłodem. Do Lesia... tu nie chodzi o wybitne zdolności, ale godne, uczciwe i równe traktowanie robotnika. Piszę równe bo zdarzają się znajomkowie, którym wszystko wolno. Twoja wypowiedź to wyjątkowa arogancja i buta "lepszego", tak nie podoba mi się, ale muszę zarobić na wegetację

huntersik
@dron 02.05.2017 12:21
O czym te trolle Huntersowskie z zarządu i maślaki dyrektorów piszą, no nie mogę, jeden o bonach Sodexo, sorry ale jak one wygl...

chyba robisz cos nie tak ja zadnego mobingu nie miałem ze strony kierownika chyba sie obijasz sa skargi od kontrachentow to kierownictwo na ciebie jedzie pracuje prawie rok, moim kierownikiem nigdy sie nie pokłuciłem i nie ,zaznałem zadnego mobingu widac ze konkurencji jestes

dron

O czym te trolle Huntersowskie z zarządu i maślaki dyrektorów piszą, no nie mogę, jeden o bonach Sodexo, sorry ale jak one wyglądają, inni o premiach, jeszcze inny o tym, że ma za nadgodziny 12/h, to jakaś pseudo autoreklama. Mogę tylko powiedzieć jedno, brak pracy zmusza ludzi do podejmowania zatrudnienia w takich firmach jak Hunters. Praca jest za minimum, samochodami jeździ sobie kierownictwo na potęgę, socjal, nie widziałem jak pracuję a pracuję od wielu lat uczciwie, nigdy żadnej wpadki. Mobbing kierownictwa to norma codzienna a niezgodność wypłaty to norma comiesięczna i jeszcze te stroje, pękające, jak szmaty, które zupełnie nie chronią przed chłodem. Do Lesia... tu nie chodzi o wybitne zdolności, ale godne, uczciwe i równe traktowanie robotnika. Piszę równe bo zdarzają się znajomkowie, którym wszystko wolno. Twoja wypowiedź to wyjątkowa arogancja i buta "lepszego", tak nie podoba mi się, ale muszę zarobić na wegetację

Feliks

Hunters - Firma ochroniarska: monitoring, ochrona osób i mienia, przewozy wartości, GPS, instalowanie systemów alarmowych. Praca może mało wdzięczna ale jakże potrzebna. Poto żeby jedni mogli spać inni muszą pracować.

jaro

chwale sobie ta robote, naprawde nie jest zle, szczegolnie ze dostaje wyplaty na czas i nic mi z nich nie zabieraja

marek

Nigdy nie miałem spięcia z żadnym ze współpracowników. Akurat tam, gdzie ja pracuję, panuje dość dobra atmosfera. Nie słyszałem też żeby ktoś kogoś podpierniczał.

Lesio

Hunters ma swoich stałych i wiernych "kibiców", dla których narzekanie to cel nadrzędny. Jeśli ktoś uważa, że jest wybitnie zdolny i powinien wykonywać bardziej ambitną pracę zawsze może to zrobić i nie musi tracić czasu na wpisy na forum. Ochrona słabszych jest b.ważna!

Zostaw opinię o Hunters - Firma ochroniarska - Grodzisk Wielkopolski

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hunters - Firma ochroniarska