Opinie o Rental Cars (Global Rent A Car) w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Global Rent a Car. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Global Rent a Car o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych
Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Global Rent a Car w Warszawa

Bogdan
Inne

@Tomasz na forum panuje regulaminowy zakaz podawania imion osób zatrudnionych w danej firmie. Jeżeli komentarz zawiera dane pracownika, administrator ma prawo do usunąć. Więcej informacji znajdziesz pod linkiem: https://www.gowork.pl/regulamin @anonymous proszę Cię o nieużywanie na forum wulgaryzmów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Nie polecam banda oszustów tez chce się za nich wsiąść tylko czekam teraz bo chce wypożyczyć samochód i na gorącym uczynku ich złapać jak oszukują ludzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Nie polecam zostałam naliczona za uszkodzenie auta które było na samochodzie już przed wynajmem. Nie profesjonalna firma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adam
@anonymous

dzis to samo mi sie wydarzylo, oddanie auta poza godzinami otwarcia oznacza tylko jedno: naliczenie za cos czego sie nie zrobilo!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

WIELKA BANDA OSZUSTOW. ZWROT AUTA BEZ PRACOWNIKA WYPOZYCZALNI POZNIEJ PROTOKOL ZDANIA WYSLANY E- MAIL, PIERWSZE ZDJECIE AUTA Z TABLICA REJESTRACYJNA A INNÉ ZDJECIE WYKONANE NA INNYM AUCIE NA INNYM LOTNISKU - W MOIM PRZYPADKU . I KASOWANIE Z KARTY KREDYTOWEJ. POWIADOMILAM POLICJE , RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA I NIE DAM IM ZA WYGRANA.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Daniel
@anonymous

A moze wystarczyło powiedziec i zadac zwrotu samochodu przy pracowniku firmy ? Ja tak zrobiłem i nie mam żadnych problemow. Wypożyczyłem raz i z pewnością bede wypozyczal jeszcze raz ;) Może niektórzy wstydzą sie tu przyznać ze zarysowali i sie nie przyznali ? Nie wszyscy ludzie to świnie Poelcam Global ;) Chyba ze wolicie Carfree gdzie samochody maja przejechane po 200tys kilometrów ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pio
@Daniel

Wypozyczam auta od lat. Wszystkie firmy z.ktorymi.dotychczas wspolpracowalem oferowaly mi nowe auta z top servisem. Odlatujac z lotniska o 6 rano nie ma szansy na zdanie auta w obecnosci pracownika. A ty kolego jestes zapewne pracownikiem tego cwanego przedsiebiorstwa i podejmujesz nedzną próbe Miany wizerunku. Myślę ,że późno bo i media i organa sie zainteresowaly tym procederem jak obiecałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
@Daniel

Człowieku przy jakim pracowniku? Nawet jak są to zamykają biuro spieprzając gdzies. Zostawiają kartkę ze zaraz wracam klucze proszę wrzucić do skrzynki. Pewnie jesteś jednym z tych oszustów i tak ładnie o nich piszesz.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maciek
@Marek

Czy udało się komuś odzyskać pieniądze ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bb
@Marek

Dokladnie.Jak oddac auto przy pracowniku jak ich wiecej niema jak sa? Pewnie prwcownik pisze bo tu nie ma żadnego pozytywnego komentarza, wiec o czym tu rozmawiać. ZLODZIEJE sa i tyle .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Daniel

À gdzie byl ten pracownik od 8 - 8.20 ? Sa To godzina kiedy buro jest " normalnie" otwarte . Nie ja pierwsza ni ostatnia mialam taki problem . Zawsze taka sama wersja. Prosze sprawdzic ile osob zostalo naciagnietych na te same uszkodzenia. Zdjecia , ze tak nazwe " ogledzin " robione nie na parkingu lotniska tylko w zupelnie INNYM miejscu. Osoby, ktore wykupily dodatkowe ubezpieczenie tez mialy ten sam problem. Wypozyczalnia dokladnie wie od kogo mozna " sciagnac" pieniadze " , od osob mieszkajacych za granice. Moja rada " OMIJAC GLOBAL"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Daniel

Wiesz co z checia byl oddala auto przy obecnosci pracownika tylko powiedz mi gdzie go znalezc. Czejalismy i szwonilismy az w koncu prawie sie na samolot spoznilisny a pracownika jak nie ma tak i go nie bylo. Dziwne ze 15 min pozniej distalismy e-mail ze otrzymal kluczyki. (usunięte przez administratora) robia to specjalnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jaroslaw
@Daniel

Są inne wypożyczalnię które mają nowe samochody ale w tej są naprawdę tylko naciagacze. Wypozyczalem samochody z wielu wypożyczalni i nie było problemu . Jednak w global podpisuje się że pi umyciu będę pełne oględziny i sporządza protokół. Totalne złodziejstwo. Nie polecam nikomu. Ponadto rezerwując samochód nie dają tego modelu mając to na stanie. Jak się o niego upomnialem zażądał dopłaty. Żenada. Proponują wypożyczenie bezpośredniego u nich omijając Ryanair.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Global Rent a Car? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonymous

(usunięte przez administratora) Pracownik powiedzial ze auto jest tsk bardzo porysowane ze nie musicie robic zdjec bo wsxystko jest pozaznaczane ma protokole sprawdzilismy to i jeszcze zadzwonilismy do pracownika no oczywiscie zaraz sie zmyl i powiedzielismy mu o dodatkowych problemach. On powiedzial zeby die o nic nie martwic i ze nazuci wszystko na protokol. pare dni po zwroceniu auta dostalismy rachunek na 3 tysiace zlotych!!!!!! To przechodzi wszelkie granice. Nie mam slow. Pisze i pisze do nich ale oni maja to gdzies. Ostrzegam (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bogdan
Inne

W wątku wypowiadają się jedynie klienci Global Rent a Car Wypożyczalnia Samochodów. Ich opinie są bardzo istotne, ale gowork to serwis, służący wymianie informacji o firmach pod kątem tego, jakimi są pracodawcami. W związku z tym, jeżeli zaglądają tu pracownicy tego przedsiębiorstwa, to bardzo ich proszę, by napisali o warunkach zatrudnienia, atmosferze i czy warto aplikować tam do pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

Dzięki za ostrzeżenie. Już wycofałam swoją rezerwację. Tyle opinii, ani jednej pochlebnej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Witam i przestrzegam wszystkich przegrali ta firma. Auto odebralem na lotnisku modlin. Protokol odbioru przeslali mi na drugi dzien i nie zgadzal sie z tam co bylo naprawde. Tam gdzie mialy byc rysy nie bylo a byly w innym miejscu. Zadzwonilem do biura a tam mi nieprzyjemny facet powiedzial ze to nie mozliwe porobilem zdiecia i na nic mi sie zdaly , na protokole zdania samochodu dalej zaznaczyli ze rysa ktorej w rzeczywistosci nie ma jest a ta ktora byla ze to moja wina i pobrali mi 110€. To oszusci nie powazna firma. Nigdy wiecej nie pozycze od nich auta. Banda ZLODZIEJI i OSZUSTOW !!!! Ludzie nie porzyczajcie od tych oszustow!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robert
@Paweł

Dzieki. Chcialem zarezerwowac auto na nastepnym tydzien ale daruje sobie I pojade z lotniska busem za 49zl tanio i bez stresu. Tak czulem ze to cos za tanio wyglada. Jakby nie kantowali to by nic nie zarobili bo sie nie kalkuluje. Jeszcze raz dzieki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
roan

ODRADZAM firme GLOBAL !!!, Manipulacja i naciagactwo ze niby auto ma zniszczenia ! Zglosilem do Rzecznika Praw Konsumenta Wroclaw. email: brk@um.wroc.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gio

Global rent a car to grupa oszustów. Przy zwrocie auta nie pofatygowali się ze mną obejrzeć samochód, który był w stanie idealnym, po 10 minutach protokół zdania - szkoda, RYSA! Rysa namalowana jakimś mazakiem, nawet nie pojedyncza ale taka jak dzieci w przedszkolu bazgrzą.... Nawet nie wiedzą jak zarysowane auto wygląda pod ksroserią,po tygodniu wysłali mi rozmazane zdjęcia z czarnymi kreskami... Ciemne auto pod karoserią jest czarne?! Od kiedy? (usunięte przez administratora) patentowani,wycena przez niewiadomo kogo 127 euro... Na mail z reklamacją nawet nie odpowiedzieli.. W sumie jak ktoś kradnie to się przecież nie tłumaczy... Nigdy więcej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rosa

Witam, chcę podziękować Panu Theodore za uratowanie życia mojej córki, nie mogłem sobie pozwolić na rachunek, ale z pożyczką, którą dostałem od pana Teodora, byłem w stanie zapłacić rachunki. Jeszcze raz dziękuję panu, jego e-mail to theodorejamesonfinance@gmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bugajski_piwosz

WORST rent-a-car experience ever In all my rent-a-car experiences which I had quite a few in different countries, this was by far the WORST rent-a-car experience ever. The company is named GLOBAL rent-a-car and the service took place on Warsaw’s London Chopin Airport, on 8th of September 2018, from 13:00 to 15:15. We wanted to rent the car just for the day (booked a car from 13:00 to 21:00) as we wanted to visit friends 200km from Warsaw. We booked it 3 days before, paid for it and came to the airport terminal office around 13:05. There was a line for about 5 people, looked like a busy day. Through all my experiences with such service, with at least average service a client stands by the desk up to 10 min (possibly longer if the client is problematic), then he receives the key to the car and goes for the car. I always tried to keep myself up to 5-6 mins as I know how the procedure works and can make it quick. To my surprise, every client was services for about 15-20 mins, problematic one’s (and there were 2) took 25-30 mins. There was only one employee (with two possible desks to be used) who was servicing all of us waiting there. She saw the line but throughout the whole time never tried to get help/call someone so it would go smoother. Ok, maybe everybody else called in sick that day (that’s what she told us when we were at the booth) or just didn’t want to work there. Wondering why it is taking so long to service one client, we saw people coming out but without car keys – being told to wait for the car because it’s not ready. I mean, we all had prebooked cars for that day, the company knew when and what car they rented, so they had just one thing to do, have the cars ready when the booking starts. That’s not asking too much, isn’t it? I would understand if it would be maybe one car, but every person that came out of the office had to wait for around 30 mins or even longer for the car! We waited to be serviced until 14:15 so over an hour and started the paperwork. As it turned out, it took that long because the company is using mainly a smartphone to put the data in. Imagine receiving a smartphone and you have to type in your address, name, ID number, etc. instead of just putting it into the system on a normal keyboard (like every other company does) by the employee. Then, no scanning of documents, but instead making photos with the smartphone and ensuring that the quality was good in order for the photo to be used with the agreement. I think we kept it under 12 mins but no wonder it took longer with older people which are not used to tiny letters on smartphones. “That’s our system” we heard from the lady, and I think, GLOBAL – you wanted to be cool and innovative, but you just worsened customer experience. When asked about when can we expect our car because it was too much for them to prepare the car as according to the booking (we booked it from 13:00, it was 14:30 and the car wasn’t there), the lady out of nowhere, with her stupid smile, told us ‘7 mins’. I asked her, are you sure you want to give us such number, as everybody else is sitting out there and waiting over 30mins for the car? She said yes, around 7 mins. Surprise, surprise – we waited for over 30 mins and nothing happened. Then, at 15:15 our whole trip was senseless and we decided to not rent the car. Our day was destroyed due to incompetency and terrible customer service, the worst I ever got with rent-a-car. Of course the lady couldn’t care less as she said ‘I’m just coordinating it from here, not my fault we do not have the cars’. No sorry for what happened, no trying to reimburse us are give any voucher, just ‘thank you and goodbye’ with her stupid smile in the end. I’m not sure if we will receive our money for the booking back as ‘you have to contact the broker with which you booked, I can write an email from my side but that’s not enough’. As we never received our rent agreement on mail (as was supposed to happen), I doubt she even cared to sent such mail on our behalf to the broker. I lost 2,5h with GLOBAL rent-a-car company just to receive tragic customer experience and no car. The WORST rent-a-car company ever, I advise you all to stay away from them and choose anybody else. At least on Warsaw Chopin aiport.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jasiu

Zlodzieje, mielismy samochod 5 dni. Oddany w Poznaniu na lotnisku (podczas zdawania kluczy biuro oczywiscie bylo puste! wiec klucze nalezalo zostawic - mysle ze to swiadoma polityka firmy). Przyslali rachunek na 793zl za rzekoma ryse (ktorej nie zrobilismy, brak zdjec rysy) plus 250 za czyszczenie samochodu (czystego) z informacja ze kwota ta zostala juz zabrana z karty kredytowej. Oddawajcie sprawy do Rezcznika Konsumentow. Niech sie za nich wezme. Po raz pierwszy i ostatni korzystalismy z nich. Juz dawno powinni byc zamkniecie za lawine oszustw!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oszukani

Najgorsza firma wypozyczajaca auta. Oszukuja. Nie mila obsluga. Naciagneli nas na 500 zl niby ze zderzak zarysowany. Nigdy wiecej nie wynajmiemy od nich auta. Znajomych tez ostrzezemy przed ta firma

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata

Czy ktos Mial na Dniach WE wroclawiu toyote Auris Ciemno Szara ? Ja wczoraj oddalam i dzisiaj wiadomosc ze Tylni zdezak zadrapany Ponad 1000 zl . Auto ma tylnia kamere i zastanawiam sie Jak moglam w ten sposob uszkodzic Auto nie slyszac i nie wiedzac wogole o tym . Auto odbieralam 23.8 o 23 godzinie i nie stety zeby to zadrapanie zobaczyc w nocy musislabym z latarka kucac . Czy ktos sie znajdzie co Mial to Auto i moze potwierdzic ze to uszkodzenie juz bylo bs@neheim-city.de

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K

Tak wlasnie sie wzbogacaja (usunięte przez administratora) na ludzkiej krzywdzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek

Panie Kazimierzu , prosze wejsc na fejsa na grupe:" GlobalrentaCarOpinie". Tam znajdzie Pan odpowiednie pisma i pomoc, ktora bedzie Pan mogl wykorzystac. Pozdrawiam Marek

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous

Focus 17.07.2018 13:13 Witam, czy ktos z Panstwa wypozyczal na Modlinie w ostatnim czasie niebieski Ford Fokus (mam nr rej.) Po 3 dniach od zwrocenia otrzymuje zdjecia wykonane w innym miejscu i fakture za uszkodzony kolpak na ponad 600zl. Mam zdjecia pojazdu i uszkodzenia byly przed wypozyczeniem, ale pewnie inni klienci tez zostana na nie naciagnieci. Ostrzegam i nie polecam korzystac z uslug OSZUSTOW!!! Pokaż starsze odpowiedzi (2) rafal 22.07.2018 14:16 @Kasia M 19.07.2018 22:40 mój email to rafalblok(małpa) wp.pl ja mam problem z tym zę sciągneli ze mnie 1200 z ł za to że niemiałem karty kredytowej ale nic o tym nie wiedziałem do mometu wejsciua do auta. także piszę się na pozew zbiorowy. Pozdrawiam Amanda 15.07.2018 22:12 Jak anulować wypożyczenie samochodu ktoś wie? Z góry dziękuję za pomoc Uratowany dzieki opinią 15.07.2018 21:07 Właśnie anulowałem rezerwacje, dzięki waszym opinią. Dzwoniłem do Global dowiedziałem się że jeżeli się mój lot opóźni i odbiorę auto później niż zaplanowana rezerwacja, mimo że będzie to w godzinach pracy biura zostanę obciążony kwotą 107 za każdą godzinę opóźnienia , firma nie honoruje żadnego ubezpieczenia od brokera, auto wypożyczone przez pośrednika jest dla nich bez ubezpieczenia , honorują tylko ich własne ubezpieczenia, ja wynajmowałem przez stronę RYANAIR -a więc anulowanie było proste. Oni są niebezpieczni !!!!!!!!!!! Coś ala ludzie odurzający swoich klientów w klubie nocnym a potem czyszczący ich karty... Laura 08.07.2018 17:41 Widze ze panowie z warszawa-modlin maja stala metode wyludzania pieniedzy za szkode. Ten sam schemat; zarysowana felga i 754 zl do zaplaty ???? . Nie mieszkam w polsce a po zgloszeniu sprawy do banku odrazu poinformowano mnie ze transakcja bedzie blokowana z mojej karty ( na cale szczescie) . Fakt , faktem STRASZNI OSZUSCI. JANEK 13.07.2018 16:08 @Laura 08.07.2018 17:41 Wypozyczylem auto w modlinie wszystko bylo ok porobilem zdjecia auta na protokole byly dwa male uszkodzenia wszystko bylo ok do czasu oddania auta pan wziol kluczyki ok,po paru dniach dostaje email iz znalezli uszkodzona felge ??? wiec przegladam fotki zrobione patrze felga byla juz uszkodzona w dniu odbioru auta brak informacji na protokole odbioru,ukradli z mojego konta 740zl probujac sie kontaktowac z nimi,nikt nie odbiera tel,nie wyrazilem zgody na pobranie pieniedzy,oczywiscie napisalem skarge do nich ale kasa z konta znikla oni maja czas na odpowiedz 30dni ale kase kradna przed rozpatrzeniem skargi gdzie mam twarde dowody iz auto dostalem uszkodzone !!!niestety zauwazylem to po fakcie, wynajmowalem auta w wielu krajach na swiecie ale tylko w polsce zostyalem oszukany. JESLI KTOS Z TEJ FIRMY TO CZYTA TO WIEDZCIE O TYM PANIE PANOWIE ZE KARMA WRACA I DOSTANIECIE WY RACHUNEK ZA SWOJE POCZYNANIA, JAK WAM NIE WSTYD ??? Z CHECIA SPOTKAL BYM SIE Z PRACOWNIKAMI TEJ FIRMY OCZEKUJAC ODPOWIEDZI Pio 10.07.2018 21:00 To że to grupa ,która zarabia na "pseudo" szkodach , którymi jak mniemam w moim przypadku są sami sprawcami to już wiem.Podobnie , zwrócone auto bez usterek - sprawdzałem specjalnie zgododnie z protokołem .Po tygodniu info ,faktura i 165 Euro znikneło. Zdjęcia zrobione w zupełnie innym miescu niż zwrot.Brak informacji o uszkodzeniu w dniu zwrotu ( uszkodzenia nie było ).Brak nazwiska osoby wystawiającej protokół .. .Protokół odbioru pokazuje 20 ! uszkodzeń - i żadna nie naprawiona ale kasa zapewne pobrana jak w moim przypadku. Średnio - 800 zł przy każdym wynajmującym .W miesiącu 10 klientó w czyli ok 8 tys na ręke. Auto się zwraca w całości po 4 miesiącach ...Jest to nic innego jak proceder wyłudzania ubezpieczeń komunikacyjnych na dużą skale. Zgłosiłem do Prokuratury , Uwaga ,Interwencja i UOKIK. Zamierzam założyć stronę na FB i "popularyzować" ich usługi . Piszcie o tym przekręcie na FB i Twitterze dodając link tej strony. Trzeba to skończyć! Pokaż starsze odpowiedzi (1) Pio 13.07.2018 13:07 @anonymous 11.07.2018 23:43 zapraszam do strony FB GlobalRentaCarOpinie może powinniśmy pomysleć o pozwie zbiorowym ... Pio 13.07.2018 12:59 Szanowni Państwo .Powstała na Facebook grupa https://www.facebook.com/groups/643360802689157/ lub GlobalRentaCarOpinie Grupa umożliwiająca zamieszczenia opinii o usługach firmy Global Renta Car jak i pozwalająca podzielić się swoim doświadczeniem związanym z korzystaniem z ich usług. Napisz ,oceń podziel się z innymi ... A group that allows you to place an opinion on the services of Global Rent A Car and allows you to share your experience related to the use of their services. Write, rate, share with others ... Podrozniczka 12.07.2018 00:34 My zostalismy rowniez oszukani przez Global rent a Car.Dzis zabrali nam z kąta ponad 800 zl za jakas minimalna ryse ktorej tam zreszta nie bylo przy zdawaniu.Co za bezkarnie dzialajaca firma.Nie rozumiem dlaczego nikt nie probuje ich zaskarzyc a policja nic z tym nie robi.Ja bede zglaszac jutro, zobacze co mi powiedza.Naprawde nie polecam firmy.Kusi tanimi samochodami a zarabia na ps

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ti

Ktokolwiek wynajął Toyote corolle srebrna i chciałby otrzymać zwrot pieniędzy, skontaktuj się z Tiguen@hotmail.com Whoever rented a Toyota Corolla grey and would like to receive the money back contact Tiguen@hotmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K
@Ti

Napisalam na email

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K
@Ti

Jest podany zly email i nie mozna wyslac wiadomosci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ti
@K

Korekta: Tiguen09@hotmail.com Correction: Tiguen09@hotmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K

Czy ktos wypożyczal Toyote corolle srebrna we Wrocławiu i pobrali mu pieniądze z konta ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
S
@K

Cześć K, wynająłeś Toyote corolle srebrna we wrocławiu? Jakie ryzyko cię obciążają?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
K
@S

Tak wynajmowalam i podobno paliłam w aucie i sa jakies przypalone plastiki i zabrali mi z konta ponad 100funtow bo tyle bylo kaucji.Zlodzieje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam

(usunięte przez administratora) Uwaga znajda rysę na feldze lub zderzaku której nawet na zdjęciu nie widać!!! ja oddałem auto wieczorem jakimś cudem zdjęcia zrobiono w dzień omijajcie...... Szkoda zdrowia dla pajaców......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
S
@Adam

Cześć Adam, który samochód wynająłeś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Global Rent a Car - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Global Rent a Car
3.8/5 Na podstawie 231 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Global Rent a Car
Przejdź do nowych opinii